Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel GT žije

81 komentářů

Vyzera naozaj velmi podobne ako Solstice, ale je to krasne auto.
Přes hladinu Atlantiku, očekávavej blesky, svou novou dávku slunečního svitu.
Copak, nekdo zase necetl upozorneni na mikrovlnce a vrazil tam neco z fast foodu vcetne alobalu? 😉
Romantiku! >😁
To bylo v dobrym! Jen aby Lones neprestal byt ve strehu😉
Po zamrzlé hladině Atlantiku, připravuje legenda svůj příchod, sleduj na obloze ekliptiku, Země se točí od západu na východ.
Jo, jo, to otoceni od zapadu na vychod se tady neda nepozorovat 😒 :no:
...skoda, ze az pronikave uspechy dvou predchozich generaci Mazdy dokazaly primet konkurenci k zamysleni, takze: "Ze slunce vzdy z vychodu prichazi, pozde vsem ze zapadu dochazi. Snad nekdy zapadni vetry vanou, slunce vsak nikdy nedostanou!" Sayonara auto san! 😉
Muj povzdech o svetovych stranach nijak nesouvisel s autama. Mozna jsem to blbe napsal, takto ber jako upresneni😉
>😁 Tak teď už se zmůžu jenom na "Miata ze bláta".
GT Opl vlastni jenom sopl! >😁
Z Ameriky jede Opl, nejradej bych do nej kopl
Nevědět odkud je tenhle Opel, tak neřekneš ani popel.
Tak do legendy zvané Opel GT má tohle trochu víc než daleko.
Vypada fantasticky, pokud stejne dobre pojede, pak mame alternativu k MX5! Drzim :yes:
Jak jinak Oply moc nemusim, tak tohle beru všema dvaceti! Nový GT vypadá skvostně. Jestli to bude mít i odpovídající jízdní vlastnosti, tak se u Opla právě zrodila nová IKONA!!! Je prostě báječnej 😄
alternatíva ani nie tak k MX5, ale k BMW Z4 - toto iba vyzerá malé
To jen vypadá. Platforma Kappa rozhodně není menší než MX5, spíš o malinko větší. BMW Z4 je prémiové.
Speedster byl celkově příliš radikální a tak se bohužel moc neprodával, ale tohle vypadá, že by to mohlo jít na dračku ("dračku" nutno chápat v rámci třídy 😉 )! Aby se to však cenově přiblížilo MX-5 (která je dnes svým způsobem tak trochu samotnou třídou pro sebe), budou muset přijít určitě ještě s jiným motorem - dle mého názoru by se k tomu skvěle hodil nějaký atmosférický dvoulitr(kam jinam už dávat nepřeplňované motory než do lehkých sportovních aut?), pak to bude ta správná bitva nahoře bez! :yes: 😉
Jedenáctej díl... skoro všechno už jsme probrali, víme už JAK auto
koupit, a dnes ještě proberem to, JAKÝ auto koupit. Tak pokud se
domníváš, že jsi svobodnej a můžeš si koupit káru svýho gusta
a svejch snů, rychle otoč, máš-li zájem poměrně v poklidu prožívat svý řidičský roky. Především zásada - auto musíš koupit trochu lepší naž má tvůj soused z paneláku. To snad chápeš. Automobilky maj v tomhle ještě rezervy, nabízej ti bez příplatku, že ti na zadek nenalepí údaj o motorizaci... to je na nic, ty bys potřeboval obrácenej postup. Umíš si představit tu radost souseda, až by zjistil, že ty sis koupil sice taky Fabiu, ale narozdíl od jeho tříválce 1,2 tam máš podle nálepky dvoulitr? Tohle zažít... za to stojí koupit i zadní víko z nějaký havárky, kde se ovšem skvěje označení 2,0l. Ale bacha, osmiválec 5,8l ti ve Fabii nebude věřit ani bába z přízemí, tak buď realistickej. Ovšem tímhle to nekončí. To hlavní kriterium je auto tvýho šéfa. Zákon omerty znáš, ne? Četl jsi Kmotra, tak nikdy, rozuměj -nikdy- nemůžeš koupit auto lepší než má šéf... to pak bůh s tebou. Tady prostě uplatni obrácenej postup - máš tam dvoulitr ale na zádi číslo - 1,2l. Trpké, viď, to víš Mario Puzo to v Kmotrovi uměl popsat věrohodně. Zásadně kupuj auto nový. Svou holku už si nezajedeš, vždycky
bude někdo rychlejší než ty, tak si tu rozkoš užij aspoň u svýho
auta. Z týhle zásady platí výjimka. Pokud se rozhodneš pro Jaguar
Type - E, tak toho už dneska v šourůmu u vás na vsi neseženeš.
Koupíš jetýho, ale nemusí tě to mrzet, do půl roku ti ho stejně
někdo ukradne. P.S. Na Úřad práce pro dávky jezdi zásadně na tříkolce. Pochop, to, že se umíš elegantně flákat na státní útraty, úředníka, kterej ti vyplácí dávky, nemusí zajímat. A už vůbec nic mu není do toho, že za měsiční státní almužnu naplníš jen dvakrát nádrž svýho Porsche Cayenne Turbo jentaktak po hrdlo. Život je krásnej, tak si ho nekomplikuj. Šťastnou cestu. :yes:
>😁 >😁 S tím šéfem smutná pravda.
...se asi hodně nudíš co? 😉
To bych řek že se GTI dost nudí - co se dívám na diskuse tak pokaždé v ní GTI figuruje. Ale musím říct že tohle bylo fakt vtipné >😁
Brácho, nikdy nepiš z nudy... 😉 :yes:
Proč bych se měl nudit? 😄 To je kategorie, kterou ve svém životě neznám.
tak jak potom z tebe padají takové elaboráty? >😁 to u nás v kravíně bys při kydání hnoje přišel na jiný myšlenky, kovboji >😒]
Kravín s přípojkou na internet. Holt pražský kravíny.... >😁
Dle nicku píše zjevně z Wolfsburgu! >😒]
>😁
Dle IP píše z Prahy jako já, takže na nás žádný zemědělce vytahovat nebude. >😒]
Aha... zajímavé 😉
Docela by me zajimalo, jak jsi poznal, ze pise z Prahy (prosim navod). Schvalne, odkud pisu ja?
GTI
Lones je medium... hádá to skzevá volant Caddyho z padesátýhošestýho. Můj tip je, že tě uhádne. Ale netlač na něho... mohlo by tě to mrzet... mnohdy totiž je lehká mlha dobrodiním naděje 😉 :yes:
Tipujem Nemecko ? Mnichov ?
No vidis, to je presne to, ze se tracertem dostanes jen ke gatewayi/firewallu a ten muze byt uplne nekde jinde 😉.
Ale pomerne casto sa "trafis". >😁
Může být někde jinde a nemusí. U tebe mi to ukazuje Mnichov? 😄
To věřim... koneckonců, jestli píšeš z přědmětnýho místa... je znát, že na tom něco bude >😁
bůůů...bůůů...,slyšíš? maj hlad *** rohatý >😁
Kurnik já tě snad začnu mít i rád a rád tě číst... Když teda nepůjde o nic co souvisí s VW koncernem... Ale "zajíždění" je fakt mazec :yes:
Díky... 😄 a prosím... to VW nějak toleruj 😉 :yes:
Krasna esej! 😉 >😁
😄 :yes:
😄 :yes: :yes:
GTI
😄 :yes:
😉
GTI
😄
Sakra, co sem pleteš tu tříkolku od VW?! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
GTI
>😁 Ty seš ale pohotovej 😉 😄 :yes:
A do *😒 Totální zklamání. Původní GT se mi moc líbilo a říkal jsem si jestli bude to nové v něčem navazovat. A *. Nové je moc pěkné - ale čekal jsem retrodesign ve stylu 70. let. No co říct - Speedster s novými světly - toď vše.
Naplnilo to moje ocekavani :no:
Tak o nich napis poeto... 😉
Čoveče brácho, ty ses nám zas rozjel.... >😁 No s tím přirovnáním ke Kmotrovi je to docela trefný... 😉
Sakra já bych si dal toho dvojitýho Chivase... 😉
GTI
😉 :yes:
Mno za chvíli to v práci konečně zabalim. A na toho panáka si zajdu. GTI kámo, měj se. Pokud bude zítra čas - bude tu ode mne článeček o Infinitě. 😉
GTI
😉 :yes:
[odkaz]
Běžím pro šampus. >😁 Lincoln nárůst 26,4% 😄 :yes: :yes: :yes: Zephyr a Mark LT jsou tutovky. A růst Land Roveru už je klasikou. Holt škoda Mercury a Jaguaru. Tak teď ještě počkám na GM respektive hlavně Cadillac.
samozrejme to neprecenuju, ale kdybys taky reportil vzestup, urcite se pochlub 😲P
😉 :yes:
Vrátím se k původnímu tématu diskuze, pokud dovolíš, GTI. 😉 Jak už jsem psal pod špiónsnímky, tohle auto nelze ani s dobrou vůlí brát jako nástupce legendy Opel GT. Není to kupé, není to GT a Opel je to taky jen těsně... (Ten poslední argument berte s nadhledem, proti globalizaci můžem brojit, ale stejně nic nenaděláme. Takže v klidu, Lonesi, už jsme se na tom jednou shodli 😉 ) Takže v tomhle Opel přeťápl. Kdyby se tohle auto nejmenovalo Opel GT, myslím, že by jeho přijetí bylo podstatně chápavější. Měl se jmenovat Speedster, o tom žádná. Ale to je jen otázka názvosloví, popojedem. Tím se dostáváme k druhýmu palčivýmu tématu tohohle Oplíka. A to je design. Stalo se přesně to, co všichni čekali - totiž design vozu zůstal od špiónfotek nezměněn. A já tvrdil tehdy a tvrdím to i dnes, že Opel měl možnost vložit do vínku tohohle dítka víc osobitosti. Nebyla vůle. Tím netvrdím, že je to nepovedený auto. Vůbec ne. Ale přiznejme si, že pro sportovní roadstery platí trochu přísnější kritéria než pro zbytek produkce. Já bejt Oplem, tak se sakra snažím, ať moje výstavní skříň vypadá. Zvlášť po propadáku s Vectrou a zvlášť, uvážím-li, že za velkou louží se prohaní auto, co je technicky shodný a vypadá líp...
A co kdyby se růže nejmenovala růže? Nevoněla by stejně? 😄
Je mi jasný, jak to myslíš a reaguješ pouze na tu, myslím, méně podstatnou část mý reakce... 😉 A odpověď? Možná by voněla stejně. Když Ti ale budu tvrdit, že psí lejno voní po růžích, čichneš si? >😁
Doufám, že tenhle krásný roadster nepřirovnáváš k lejnu. Pokud tě štve jméno GT, chápu. Ale je to jenom jméno.
Tak radikální nejsem. Pouze na metaforu reaguju metaforou. Mimochodem, ta růže by v Tvým případě taky pokulhávala... 😉
Byl sem svázán Shakespearem. 😉
Hádej koho štve GT? >😁 A Opel je v tom "celkem" nevinně >😒]
I ty, Brute? 😄
jak to bylo...kdyz drstkovou polevku nalijes do stribne case, bude to stale jenom drstkova polevka. Ale kdyz chateaubriand hodis na plastovej talirek, uz to nebude chateaubriand...
GTI
byla jenom jedna. Já se teď mrknul na auto.cz na obrázky OPEL GT z r 1968... to auto tu bylo ikona ikon... dnes... musím potvrdit, že Miura byla fakt jen jedna... tak bych nepřeceňoval historický souvislosti. Nakonec, možná, Opel, vědom si toho, že na remake namá původní GT dostatek geniality, učinil rázné vykročení do budoucna a tak má další generace fandů prostor přemějšlet, zda i pro ni bude GT to, co pro generaci starších hochů... Jestli tedy něco musím pochválit, pak je to jednoznačně předek... konečně Opeltvář... která ve mně nevzbuzuje rozpačitý pocity (už jsi viděl liftovanej předek Vectry?...), i když... zalomení kastle podle středové podélné osy... na tohle dojela Primera už před lety... Přesto, GT má drsnou hubu... a tak to mám rád. Mrkni na starší článek, tam je ve stříbrný... a moc mu to sedí. Cením pohon na zadní... bude to to pravý, levný náčiní pro mladýho, úspěšnýho kluka, kterej si po nocích nechává zdát o něčem lepším. Tak já zvedám palec :yes: P.S. v černý ho neber... aby ses v Revoluční ve vejlohách nelek´ sám sebe. Stříbrňáček je o tři patra jinde.
Souhlasím, že moje narážka na nomenklaturní nesrovnalosti, může bejt vnímána jako nemístný hnidopišení. Taky tomu nepřikládám zvláštní význam, jen mi přišlo fér na to upozornit. Nereptal bych proti zmrtvýchvstání slavného jména u adekvátního nástupce (myslím tím alespoň kupé, když už ne GT...). A moje hodnocení designu je možná příliš tvrdé. Takže zdůrazňuji to, co jsem možná nevyjádřil dost jasně. Jako nástaupce Speedsteru to beru. Všema deseti. Bude to správný auto pro ty kluky. A jako takovýmu mu prostě musím fandit. Takže palec nahoře - přes jistý výhrady... :yes:
GTI
Ano, nástupce Seedsteru, souhlas :yes:
Copak brácho, nelíbí se ti Vectra?? No jestli mluvíš o té předliftové - pak jen plný souhlas. Ale lift bych až tak neodsuzoval - cením snahu vylepšit tu hrůzu. I když výsledek bude vždy tak nějak napůl. Předek Astry trochu násilně naroubovaný na zbytek.. 😒 Prostě Opel to nějak poslední dobou nevychytává. Nicméně tenhle Speedster/GT se mě vážně líbí 😄
Nechápu, co mají všichni proti Vectře. Mně se ta před liftem líbí. Pěkný konzervativní a přece ne unylý design. Naopak lift působí mírně nedotaženě.
Víš proč se ti líbí? Připomíná totiž Kadilakááá z tý reklamy, co v ní rozdávaj ty sekačký a sou tam ty kadilacíííí! 😉 (nic proti Cadillacům, jako omluvu přikládám jednu filmovou scénu:
Nemá s CTS společnou ani designovou linku ani šroubek. 😐 A vo tý reklamě zakazuju všem mluvit! 8-s
/negr v černém autě v autosalónu(n),prodávající(p) stojí u něho a do okýnka povídá😐 "Jestli máte rád kadilaky,tak se podívejte na tohodle! To je styl a luxus. A vídíte toho místa? Tam se vejdete i se sousedy! Má všechno co potřebujete:tempomat,automat a silnej motor!" /černoch nastartuje/ "Slyšíte? ten šlape! No, měli jsme problémy, ale ty už jsou za námi! Určitě neprohloupíte!" n: "Víte,proč si ho vezmu?!" p;-\"Pročpak?" n;-\"Kvůli ceně!" /zařadí zpátečku a couvne. Prodávající se vyděšeně postaví před aut👋 p;-\"Počkejte,… nemůžete,takhle...áááá" /černoch tam vrazil jedničku a vyjel ven. Prodávajícího vyvezl na kapotě ven skrz skleněnou tabuli/...
kyselý kxichtík je : a " u sebe, nějak to nemá rádo přímou řeč. ;-\"sakra"
😄
....jo, tak takhle,hochu,začínají filmy pro tvrdý hochy...Komando (taky z něj často cituju-ten samej černoch má pak hlášku se zelenym baretem,kterou tady často šířim v souvislosti s WRX) 😉 Tak přeju šťastnou ruku u kola (ne)štěstí >😁