Nevim,no!Ale me osobne se kombinace vysoke svetle vysky a velkych pevysu nezamlouva.Ale urcite se najde spousta jinych,kterym to vadit nebude.Pro me ale nic moc. ;-\
Ono je bez a bez. Bez podprsenky nebo bez koz je docela rozdil:-) I kdyz nekdy je lepsi s podprsenkou nebo bez tech koz. To kdyz to ma dotycna jako honici pes usi ;-)
Kamarad RX lovil u C4...takze asi tak! >:D mam spoustu moc peknych fotek, vyslo snad uplne vsechno! Teda z autosalonu a DTM...vecer byl bez foceni!!! >:D
Jo aha. Ja uz ji moc nepouzivam. Od te doby co Email.cz koupil ten prisernej Seznam.cz... Ale.... hhhhhhh, ta Brera.... Má to najednou dost JINEJ rozměr >:D >:-[]:yes:;-)
Jak už jsem napsal pod 159 Sportwagon, 8C to není. Neříkám, že se mi Brera nelíbí. To ne. Ale nechává mě poměrně chladným. A to je u auta s Cuore Sportivo ve sloganu trochu špatný...
Sakra kluci co blbnete?? Tohle se vám nelíbí?? vždyť vypadá báječně! jen bych ještě rád zkouknul a ozkoušel vnitřek ;-) doufám, že mě tam nebude čekat nuda, jako v případě 159. :-)
"To je ale škaredý auto", čekému motoristovi se designér těžko zavděčí jak tady čtu. Ale vsadím se až kolem vás tahle rudá kráska profrčí, tak budete rádi když si nepřišlápnete jazyk >:-[]
Já jen tak mimochodem - a ať mi alfisté opustí - rád bych něco k tolik opěvované Breře. Nemůžu si pomoct, ale ze současné nabídky se mi Brera líbí asi nejméně. Koncept se mi líbil moc a moc, sériofka rozhodně není špatná, ale jaksi jsem si z ní do gaťjek nenadělal. :-| Brera totiž (bohužel) připomíná víc veliký hatchback, kterým v podstatě i je a díky tomu ztrácí ze své sportovní image. Takže mé pořadí pro Alfu je: 1. 157, 2. 147, 3. 159, 4. Spider, 5. GT Coupé, 6. Brera, 7. 167. Jak už jsem ale jednou řekl, Alfy všeobecně pokládám za nádherná auta. A teď k těm hmotnostem a kufru. Vyšší hmotnost je daní za bezpečnost. A otázka zavazadláku?? Někdo řekne - o tom Alfa není. Na druhou stranu existují i velice zdařilá auta, která tímhle handicapem netrpí. Já osobně, pokud bych vyloženě nesáhl po sporťáku, bych u jakéhokoliv auta střední třídy (a sem 159 patří!) kufr vyžadoval. Stejně jako alespoň průměrně místa na zadních sedadlech. A k těm interiérům - 159 jsem viděl, seděl v ní i ji řídil. ednoznačně moc příjemná společnice na čtyřech kolech. Ale přístrojová deska byla prostě nemožná. Nezajímavý tvar, úděsná (šedobéžová) barva jak v Hyundai, snad jen na Itala slušnější zpracování trochu zachránilo můj negativní dojem. Prostě tak blbej vnitřek k tak pěknému autu nepatří. :-!
Dost se Ti pri vsi ucte rozjely koncovky trojcisli nazvu modelu. K nazoru na design Ti moc nereknu, poradi bych snad pouze nekolikrat zmenil, ale... pomerovat objem zavazadelniku oproti premiovym konkurentum v literch si Alfa nezaslouzi, nebo snad 20, 30, 60 litru hraje roli? Kolikrat jsi rval posledni igelitku s kartackem mezi ostatni zavazadla nasilim? Navic otazka prostoru na zadnich sedadlech je u 159 vyresena lepe, nez u BMW3, A4, M-B C, S60. Neni nac si stezovat... ;-)
No nejsem alfista... :-| s těma koncovkama - oprav mě. Ale víš o kterých typech mluvím. Jak jsem řekl, pokud budu chtět Alfu se sport. charakterem, nebudu řešit kufr. 159 je však sedan anebo kombík. A pak ten kufr řešit budu. Vzadu jsem si bohužel u 159 nesedl. Takžes mě tak trochu dostal. Ale vím kolik místa měly 156 a 166. A byla to dost bída.
Šviháku, pořád prodáváš toho Avantime na karlovarských značkách? Není to náhodou tenhle? [odkaz] Dost by mě zajímalo, proč sis to vylepšil tím erbem [odkaz] Velmi zajímavý je i ten alobal tuning [odkaz] A neříkal jsi náhodou, že děláš do reklamy, pane dodávko. Nebo spíš pane doktore? [odkaz] >:D:yes:
Je do svihaka ZZamilovanej a chybi mu. Tak slidi vsude, kde by ho mohl najit:-) A to auto je opravdu jeho, odpovida tomu, co ukazoval na strankach nejakyho Renault klubu:-)
Tohle pro mně je ten pravej ZZ... ironickej, lehce šlehavej, inteligentní, nikoliv hulvátskej až přisprostlej... znalej a s přesně dávkovaným humorem... ;-):yes:
Vivat Alfa, valná většina cabrio aut vzniklá odnětím střechy původních modelů vypadá jako vana na kolečkách, vám se to ale povedlo, a tím jste popřeli (mou) zásadu že cabrio se má navrhovat jako cabrio, a nikoliv autogénem. Tož tak. Bravo bravisimo ALFA ROMEO!!!
Červená, lehce zaprášená, to od tvých splněných snů. Každý den do ní s radostí skočíš a vyrážíš za dalším snem, za dalším dobrodružstvím, za poznáním sebe sama a také za poznaním ji samotné. Za tím opojným pocitem, který ti nabídne jen ta Brera. Jo to je ta kráska, která na tebe bude vždycky čekat, věrně čekat ... ;-)
ZZ, odpovídám na tvůj dotaz. Ano, je to moje auto, není na něm nic neoriginál, ty koberce se dají vyhodit :-) Prodávám ho. Ten erb nebudu komentovat, mám ho na každém autě, je to erb rodu Švihovských z Rýzmberka, a mě nosí štěstí na cestách. No a proč doktor? Třeba gynekolog, třeba patolog. Ale víc mě baví reklama a dodávky :-!
OK, dík za odpověď. Myslel jsem, že je tvůj, ale nebyl jsem si jistej na 100%, tak jsem se raději ptal, aby se někdo nenaštval, že píšu kachny :-) A co Muráno? Spokojen?
Murano má skvělej podvozek a motor. Semtam něco vevnitř zavrže. Jediný co fakt nikdy nepochopím, je to, že do toho auta nedali teploměr. Teď je to hodně potřebná věc. No a co dál? Zajímá mě Subaru Tribeca, s Alessiem ji půjdeme otestovat jak se někde objeví. Jinak je mi blbě, asi ptačí chřipka, jdu spát, dobrou.
ZZ , nejsi zaměstnanec některé z detektivních kanceláří? Nebo sis jen tak z plezíru ZZačenichal? >:D PS: šviháku, jestli autíčko nejde na odbyt, tak bych ho koupil...třeba za 30? Ne, dám i 50! Ne korun,ne stovek ale tisícovek! Tak neváhejte a zavolejte ještě dnes! Když mi zavoláte do 40 minut, máte k tomu cd od Ivy a Staška (druhá v současnosti nejpopulárnější dvojice) zdarma jako dárek od nás! A to so vyplatí!!! >:D
myslím, že ne, ty ZZlosyne >:D . PRO Toma: prodej akcií je oficiálně potvrzen a hodnota akcií Toyoty si polepšila. Proč? "Druhá největší automobilka světa, japonská Toyota, se stala novým aliančním partnerem menší japonské automobilky Subaru, respektive její mateřské společnosti Fuji Heavy Industries (FHI). Za podíl ve výši 8,7 % (68 milionů akcií), který odkupuje od General Motors, zaplatí podle listu Automobile News 302 milonů dolarů. GM se však zbavuje celého svého dvacetiprocentního podílu, který koupil v roce 1999. " Uzavřeno před třemi měsíci, platné někdy od teď ;-) Takže Bravo Subaru-Toyota :yes:
No to s tebou musí být k nevydržení, Aleši. To je dobrý spojenec. Vím o americký Tribece, je ale skutečně přiškrcená (ať se Lones zlobí jak chce) oproti evropský. Zvenku si musíš dlouho zvykat, ale interiér je parádní. Až budeš vědět o evropský verzi, dej vědět a jedeme!