Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Sportage: První fotografie

Kia přiveze do Ženevy světovou premiéru nové generace Sportage. Novinka má být nižší, širší a delší, uvnitř pak prostornější. Na trh se mají první vozy dostat ve druhé polovině roku 2010.
Zpět na článek
3. 2. 2010 09:47
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 09:48
3. 2. 2010 10:20
3. 2. 2010 10:42
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 16:11
3. 2. 2010 09:51
3. 2. 2010 10:05
3. 2. 2010 09:56
3. 2. 2010 10:52
3. 2. 2010 11:07
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 11:27
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 12:13
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 12:57
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 13:23
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 13:43
neregistrovaný "marka"
4. 2. 2010 09:26
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 13:53
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 13:02
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 13:54
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 14:25
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 14:58
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 15:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 22:00
neregistrovaný "fly2high"
3. 2. 2010 14:41
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 12:07
3. 2. 2010 12:33
neregistrovaný "Sumi1982"
3. 2. 2010 12:54
3. 2. 2010 18:02
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
3. 2. 2010 15:21
3. 2. 2010 15:49
3. 2. 2010 15:57
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:05
3. 2. 2010 16:11
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:24
3. 2. 2010 16:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:24
3. 2. 2010 19:27
4. 2. 2010 08:05
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 19:25
3. 2. 2010 21:42
4. 2. 2010 08:07
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 15:56
3. 2. 2010 16:12
3. 2. 2010 16:18
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:01
3. 2. 2010 17:16
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:25
3. 2. 2010 18:27
neregistrovaný "kubiii"
4. 2. 2010 08:09
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:03
3. 2. 2010 17:03
3. 2. 2010 16:46
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 17:22
3. 2. 2010 20:08
3. 2. 2010 17:54
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
3. 2. 2010 20:10
3. 2. 2010 21:47
3. 2. 2010 21:52
3. 2. 2010 21:55
4. 2. 2010 00:02
4. 2. 2010 00:55
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 16:18
3. 2. 2010 16:31
3. 2. 2010 16:51
3. 2. 2010 16:58
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:07
3. 2. 2010 18:51
3. 2. 2010 22:14
3. 2. 2010 22:52
3. 2. 2010 17:13
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:21
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:44
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 22:28
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:22
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 21:43
3. 2. 2010 21:42
4. 2. 2010 00:02
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 17:35
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 21:12
3. 2. 2010 23:34
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 23:40
4. 2. 2010 00:00
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 00:11
4. 2. 2010 11:48
3. 2. 2010 21:50
3. 2. 2010 23:41
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 18:45
3. 2. 2010 20:05
3. 2. 2010 20:33
3. 2. 2010 22:40
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 22:40
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 21:26
neregistrovaný "dandy holy"
3. 2. 2010 21:43
3. 2. 2010 21:34
3. 2. 2010 22:06
3. 2. 2010 22:18
3. 2. 2010 22:28
4. 2. 2010 14:45
neregistrovaný "507--"
3. 2. 2010 21:45
neregistrovaný "marka"
4. 2. 2010 09:17
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 09:45
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 23:50
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 09:06
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 23:47
4. 2. 2010 09:26
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 09:49
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 12:10
4. 2. 2010 10:09
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 10:58
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 11:43
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 12:10
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 13:03
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 16:05
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 21:47
5. 2. 2010 07:07
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 22:47
4. 2. 2010 16:40
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 17:21
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 18:58
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 17:47
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 18:42
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 18:56
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 13:44
4. 2. 2010 14:12
neregistrovaný "AldaAlda"
4. 2. 2010 16:53
neregistrovaný "ltom"
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 09:47
som zvedavý na cenu
tak toto vozítko zamieša kartami v segmente. Ak bude dobre nastavená cena tak budú mať problém aj lídri segmentu. Podarený dynamický dizajn, moderné motory, 7 ročná záruka, bohatá základná výbava, slušná cena a máme všetky ingrediencie na úspech. Som zvedavý či im to výjde.
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2010 09:55
Re: som zvedavý na cenu
Na cenu? Ta bude asi stejná jako u současné sportage, ale nejspíš bez akce. Aspoň většinou to tak u novinek bývá...
3. 2. 2010 09:48
Zmysel
nejak mi stále uchádza zmysel stále sa zmenšujúcich okien a stále väčších a väčším más plechu. Nie je to pekné, nie je to bezpečné (horšie výhľady), tak prečo potom?
Celkovo toto auto vyzerá lepšie ako ix35, aspoň podľa mňa. Kia má byť usadlejšia konzervatívnejšia ako Hyundai, toto príliš konzervatívne nevyzerá, ale ix35 je predsa len divokejší. A čo interiér?

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
4
3. 2. 2010 10:20
Re: Zmysel
Tiez sa mi Sportage paci viac, ako ix35. Na margo tych okien, no z vyssieho posedu je vyhlad vpred stale velmi dobry, lepsi ako u beznych aut. A bocne okna, to je uz taky trend dvihat spodnu linku okien, izolovat sa pred okolim. Subjektivne to asi doda pocit bezpecia, ze okolo mna nie je len sklo, ale plech...

Myslim ze o uspechu tohto auta rozhodne cena. Pokial bude primerana, preco nie. Nema kazdy na X3...
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 10:42
Re: Zmysel
Rozumný názor. Plne súhlasím
Avatar - woody-alien
3. 2. 2010 11:09
Re: Zmysel
Ano, Sportage je zvenku povedenější než iX35 a oproti současnosti mnohem atraktivnější, ale celkově se mi tento styl ála Kuga vůbec nelíbí. Zvyšující se linka oken vede jednoznačně k tomu, že směrem vzad není vidět nic a šikmo vzad vidíš světýlko na konci tunelu. Do nabídky příplatků se dá parkovací kamera, nebo raději hned několik, a je to... ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 16:11
Re: Zmysel
taky jsem na to cumel...
3. 2. 2010 09:51
Podivnost
Napadá mě jediné, co se o tom dá říct pozitivního: vypadá to o trochu lépe než Hyundai ix35. Jinak od mě za 4 :no: ;-\
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2010 09:59
Re: Podivnost
Asi tak. Niekedy mám pocit, že snaha zaujať za každú cenu je nad všetkým. A nie iba u tohto auta alebo značky.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. POD CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - iudex
3. 2. 2010 10:05
Re: Podivnost
Priam si mi to vytrhol z úst; lepsí nez ix35, co ale je výhra jednookého nad slepým. Ja by som dal za 3.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTY I CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - radek.m
3. 2. 2010 09:52
Kia dela lepsi design nez Hyundai
Tohle bych se nekoupil. Nejsem na tom segmentu trhu. Ale je to fine auto - tozhodne lepsi nez pociny od koncernoveho bratra :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 09:56
A ceny?
No ak to KIA nepokazí cenou a nastavý ju čo možno najdostupnejšie, tak to bude veľmi úspešné auto! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hedvin
3. 2. 2010 10:52
bomba
tak to je asi nejpěknější kia :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 11:04
Dávám za pět
Prostě Kia, nemastné, neslané. Lídry segmentu to v žádném případě neohrozí. Fotky interiéru nejsou k dispozici, neb nechtějí případné kupce vystrašit. V motorech pokračuje benzínové zoufalství dvoulitr vás sežere i s botama. A GDI, to je licence mitsu? Tak to dobro došli, korejští inženýři :no:
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 11:07
Re: Dávám za pět
Myslim si,ze horsi interier ako Tigi to nebude mat,takze ziadne obavy.A kto su to ti lidri segmentu?
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 11:19
Re: Dávám za pět
O interiér Tiguanu strach nemám. Lídry segmentu hledej na předních místech, dejme tomu, že v první pětce...nyní pozor, Tiguan je druhý. Do první pětky se Sorento nedoplazí, neb doba se mění. Konkurence je obrovská, lidé bohatnou a nákup korejských paskvilů nahrazují nákupem kvalitnějších evropských vozů.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 11:27
Re: Dávám za pět
Kde to ti ludia bohatnu?A ako je mozne,ze sa tak dobre predava napr.IX55?V triede kde je Sportage moc europskych modelov nemas,Kuga a Tigi,X3 je skareda a predrazena,takze o buducnost Sportage nemam obavy,bude sa predavat ako sa predavalo aj Sorento aj Santa Fe a aj Tucson.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2010 11:42
Re: Dávám za pět
Je mi líto, ale mýlíš se. Korejci jsou jednoznačně na vzestupu a kvalitu zvyšujou víc a víc. Takže jak Sportage, tak iX35, jakkoli se mi nelíběj, maj imho před sebou dobrou budoucnost.

Naopak bude přibývat zákazníků, kterým přijde korejská značka i co do image jako srovnatelná s evropskou mainstreamovou konkurencí. Příklady tu jsou a v týhle souvislosti je potřeba poznamenat, že zákazníků, kteří své dojmy a představy řeší na internetu a třeba se podle toho i rozhodují při koupi je opravdu minimum.
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 11:56
Re: Dávám za pět
Kupců korejských SUV je velmi omezené množství. Solventní to nekupují, neb jdou po tom nejlepším. Potenciální kupci řeší, viz zde, „když to nepokazí cenou, tak si to možná koupím...“ A nakonec, současní majitelé s hrůzou očekávají další splátku leasingu a s opoceným čelem dopočítávají konec záruky. Zázrak se nedostaví...
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 12:13
Re: Dávám za pět
Milý strýčku, tak jsem se speciálně kvůli tobě zaregistroval. Tipnu si kdo jsi - chudý zakomplexovaný student nebo možná hloupý úředníček v 6té platové třídě, který si neumí najít ani brigádu, aby si přivydělal, ale touží po "luxusu západních vozů". Trefil jsem tě :-)?
A teď vážně, podobný nástup automobilek jsem již jednou zažil a to před cca 20ti lety. Kdo pamatuje např. první kulatou Mazdu 626, mi dá za pravdu. Tenkrát podobní hlupáčkové jako jsi ty tlachali stejné cancy a dnes tvrdí, japonci jsou etalon a mainstream. Takže, vše je relativní a svobodná volba každého je základ!!!
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 12:57
Re: Dávám za pět
Tak, tak. Súhlasím s druhou časťou príspevku. Kórejci budú naberať na sile. Už ten proces beží. Kto s nimi nerátá a pozerá sa na nich z vysoka (že Bobe), ako americké automobilky na japonské v 60-tych rokoch, tak aby nepadol na hubu. Tieto autá idú s kvalitou hore, sú bezpečné a za rozumnú cenu. Použité materiály a spracovanie sú veľmi rozumným kompromisom. Oslovujú skupinu zákazníkov, pre ktorých je auto skrátka spotrebný materiál a nie sú ochotní platiť brutálne peniaze za to, aby mal 4 strany doplnkovej výbavy. Japonci s tým uspeli a uspejú aj kórejci. Najväčšími kritikmi týchto áut sú ľudia, ktorí ich videli len z diaľky v premávke a ospevujú niektoré európske káry, ako by boli o svetelné roky popredu v technológiách a použitých materiáloch. Pritom nie sú ochotní si všimnúť, že ide pri každom aute o priemyselný produkt, ktorý má svoje nedostatky aj klady bez ohľadu na značku. Pri drahších autách však ľudia väčšinou nehovoria o slabých stránkach a nedostatkoch, konštrukčných vadách, lebo by vizerali ako osli, že dali veľké lóve za nedomyslený nepodarok. Takýto ľudia sa snažia vlastné pochybnosti prekričať ukazovaním a výsmechom druhého. Sedí to na teba Bobe? Mimochodom tie EU autá, napr. Passat B6 Golf V, Jetta majú celkom slušné počty konštrukčných nedostatkov. Ak je tragický dvojliter kie, čo za tragédiu je 2,0 TDI, 2,5 V6 TDI. 1,6 FSI a 2,0 FSI v spodných otáčkach hľadajú kone na pastve a vo vysokých žerú aj trávu pri ceste. Na Golfe V (kráľ kompaktov) a Jette zamŕzajú dvere, ktoré keď otvoríš vylomíš roh dverí. Spomínané motory TDI trápili časté praskania hláv valcov, prenikanie oleja v olejovom chladiči do chladiaceho okruhu a pod. A tu sa nebavíme o autách za 10 000 EUR. Amígo čím vyšší kôň tým silnejší dopad.
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 13:23
Re: Dávám za pět
Tak dobrá, za první část mého příspěvku se omlouvám, ale stačí se juknout na jiné příspěvky "strýčka" v ostatních diskuzích a pochopíš proč mne tak se.e.
A ještě jeden názor:
Nemyslím si, že jsem zcela chudý a přesto by mi nevadilo jezdit v Kia. Dost často jezdím do zahraničí a když tak někdy stojím v zácpách z nudy pozoruji - kdo co řídí. Víš co je třeba zajímavé takové místní "ikony" jako Q7/X6 apod. nejvíc řídí češi, slováci, poláci, ukrajinci ...... proč/co to je? Léčí si komplex malých pinďourů??? U amíků to chápu, tam to jde na odbyt protože ti si na něj přes ty pupky nevidí, ale my?
3. 2. 2010 13:37
Re: Dávám za pět
Tak teď si to rozsek, Češi, Slováci a Poláci jezdí v Q7, X6 a Němci, Švýcaři, Rakušané v ix55 a Sportage >:D
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 13:43
Re: Dávám za pět
no to tedy opravdu ne, ale v limuzinách, kombících, sporťácích ... zkrátka mi připadá, že tato obrovská auta tak nekupují. Je to jen můj subjektivní názor a patrně se dá pohledem do příslušných statistik k pravdě lehce dojít. :-)
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 14:09
Re: Dávám za pět
marka: No panečku, už nastupují malé pinďoury, léčení komplexů a lustrace kont, přesně toto jsem čekal >:-[] :no:

Tento: Golf V se již nevyrábí, tedy nechápu, proč to sem taháš. 1.6FSI byl tragický motor, stejně tragický motor bylo 1.8GDI od Mistu, oba motory se již nevyrábí. Ale když inženýři od Kia, nasadí tragicku přímovstřikovou atmosféru do výroby, třináct let po Mitsu >:-[] , tak z toho máte orgastické záchvaty...
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 14:23
Re: Dávám za pět
Ty jsi to zjevne porad nepochopil, coz me v tvem pripade vubec neprekvapuje. GDI od Hyundai, nema nic spolecneho s GDI od Mitsubishi - je to jejich vlastni vyvoj. Napsal jsem to pro tebe dost jasne?
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 15:03
Re: Dávám za pět
Nechci ti brát iluze o schopnostech a invenci korejských "odborníků", ale vývoj probíhal s výraznou pomocí mitsu. Schválně, kdy se u korejců s velkou slávou nasadí atmo 1.8GDI a 2.4GDI...
neregistrovaný "Tento"
4. 2. 2010 09:26
Re: Dávám za pět
Golf 5 nie to hej, ale Jetta áno a má ten istý problém. Spomínané 2,0 TDI vypadává z výroby až teraz, takže toľko o dokonalých nemeckých inžinieroch. Nie som veľký zástanca toho ktorého výrobcu, ale nerozlišujem, ak hovoríme o chybách, nájdeme ich všade. Všeobecne sa kvalita výrobcov vyrovnáva. Napr. MB 250 CDI mal kvôli vstrekovačom slušnú blamáž, keď motory niekedy nezvládli nabehnúť ani 200 km. Pri aute za 40 000 - 60 000 Ojro to nasere. Tvoje príspevky sú úbohé, len vykrikuješ na neporiadok u suseda a nemáš zametané pred vlastným dvorom.
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 13:53
Re: Dávám za pět
Auto u nás znamená status, nestačí, že manažéry a podnikatelia majú prehnané predstavy o manažérskom aute (aj tí nižší), ale proste keď má v práci Passata, tak už nad všetkým iným, čo je z hľadiska ceny nižšie ako VW ohŕňa nosom. To už proste nie je auto. V zahraničí je služobné auto brané ako pracovný nástroj, ktorý slúži predovšetkým na prevoz z bodu A do bodu B. Proste aspoň v SR je momentálna situácia taká, že ľudia chcú ukázať na čo majú, často pritom prepísknu potreby a neberú do úvahy, že čo využijú a čo nie. To už ide na vedľajšiu kolaj. V Nemecku je normálne, že popri BMW 5 majú v rodine napr. Focus, alebo Ceed,Oktávku a pod. U nás som takéto zoskupenie videl málokedy. V BA väčšinou vidím u majetnejších zostavu - manžel Mercedes E, žena Mercedes B alebo ML. Moja osobná skúsenoť je taká, že v Nemecku to až tak neplatilo.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 13:02
Re: Dávám za pět
Normalny clovek vzdy riesi cenu,ma dany limit co je za auto ochotny dat (ak nepatri k privatizerom,tunelarom alebo hokejistom).A bud si isty,ze viac vozov europskych vyrobcov (aj premiovych)je po bazaroch v ponuke,co majitelia nestihali splacat leasing.Clovek co ide do korejskeho auta kupuje to co potrebuje a nie na frajerinu a vytocenie susedov.
neregistrovaný "Tento"
3. 2. 2010 13:54
Re: Dávám za pět
Bača trafil klinec po hlavičke :-)
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 14:16
Re: Dávám za pět
Bačo, bačo, normální člověk se mrkne na konto, má tam 0.5mio v hotovosti, tak si za tři sta nechá slušně vybavit cokoliv z kategorie "malé vozy". Potom je tady další sorta, mrkne na konto, na kontě 300k. Máňo, to sorento vypadá skoro jako ta Q7, toho privatizéra, tunelára a hokejisty od vedle. Budeme mít stejně velké auto, jako oni, ale za poloviční peníze, 300k v hotovosti složíme a těch 400k splátek zvládneme v pohodě, máňo...
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 14:25
Re: Dávám za pět
a jaký s tim máš problém?
ty jim tu Kiu závidíš?
a jsme zpět tam kde jsme začali - svobodná možnost volby jednotlivce - zkus nezávidět a přát
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 15:16
Re: Dávám za pět
No počkej, já nikomu nic nezávidím, ale ty máš nějaký problém, když "Q7/X6 apod. nejvíc řídí češi, slováci, poláci, ukrajinci"
Avatar - jazva
3. 2. 2010 14:28
Re: Dávám za pět
tak to máš pekne blbých susedov! >:-[] a ja by som povedal, že si aj triedy trochu pletieš. Je to ako keby si porovnával sída s s A4 8-s
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 14:58
Re: Dávám za pět
Este raz aby si to konecne pochopil!Korejske vozy sa nekupuju nato,ze sa chcem tvarit,ze som nieco viac!Kupuju sa ako spotrebny tovar,kde chcu ludia dostat za svoje prachy co najviac a znacku neriesia,je im to jedno.Ten postup co pises mame 300k a vsetky ich vyplacneme na karu a este k tomu leasing,je presny pripad oktaviek,golfov a inych "premiovych" znaciek.Osobne by som nemal problem s touto Kiou za par rokov,ked budem menit voz.Nekradne sa a dealer vedla mna,co 10 rokov predaval Skodu,presiel na Kiu,takze servis 1 km od domu nie je zly.
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 15:14
Re: Dávám za pět
Ano, to je přesně ten přístup kupců korejských vozů, za co nejméně peněz co nejvíc auta. Většinou to funguje, že za svoje peníze chci to nejlepší možné auto, což korea není... Jo a ukaž mi někoho, kdo se rozhodne pro malé SUV, má na to 0.7mio, neřeší značku, neřeší kvalitu a kouká na tu káru, jako na spotřební zboží a...jde si koupit Sportage, jako nejlepší vůz co může za svoje peníze dostat >:D
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 15:31
Re: Dávám za pět
No a teda za 0,7mio si idem kupit Tigiho bez motora,alebo ake male SUV si kupis!?Kvalitu u korejcov riesit nemusis,uz sa kvalitou dotiahli na Europu,daju Ti aj dlhsiu zaruku,nehovorim o cenach servisu.Necedel som,ze u nas zije tolko korejcov,co si vsetky tie Santa Fe,Sorenta,Sportage kupili!Skor mi ukaz niekoho kto si za vlastne kupi X3,Q5 atd...Vsetko firemne vozy,holt za cudzie prachy sa lepsie struha frajera.
Avatar - ZoomZoom
3. 2. 2010 15:56
Re: Dávám za pět
Skutečně chceš někoho takovýho představit?

Strýčku bobe...
Tak třeba můj strýc, a děkuju za to, že se nejmenuje bob, je poměrně dost v balíku. No nebudu řešit jeho majetkový poměry, ale jen okrajově, loni v létě si nechal instalovat bazén k domu za půl mio. A tento pán, si svůj zadek vozí ve voze Kia Sportage za 700 tis. No neni divnej, když si v jeho životní situaci pořídil právě tu Kiu? Vždyť by mohl jezdit v X3,X5,ML a dalších "prémiovkách"...
Ovšem jak píše kolega Liptovksy baca... K čemu když ho to odveze stejně jako jiný a dražší auto. Auto má člověku sloužit a beýt k vychloubání se nad tim, jak jsem v balíku. Jo, asi je kravina, aby třeba guvernér jezdil v žiguliku, ale...

A na otázku, proč si strýc nekoupil nějakýho bavoráka tě doslova pošle někam odpovědí "Šibe ti alebo čo, na čo mi doma taku chujovinu, keď ma ta Kia takisto odvezie z čiech na Slovensko a zpeť. Veď auto neni dom, kďe byvam cely život." (sorry za možnou pravopisnou zkomoleninu, slovensky umim jen mluvit, ne psát)...
3. 2. 2010 14:39
Re: Dávám za pět
z toho lepšieho sa najviac teší ten, čo ti to v noci vyberie z garáže, pozri počty ukradnutých a v ŠPZ nájdeš aj protekčné ( iba mercedes má rozumný prístup cez dostupnosť dielov, takže tam sa netreba tak báť ). Hyundaia mi z pred baráku nikdo nevezme a preto môžem hrať v garáži ping pong ( tiež šikmnooký vynález )a keď ho budem po 180.000 km predávať, dostanem polovicu toho, čo za ML takže 4-5000 EUR. Pamätáš známy bilboard MB C a zadkom octavie I s tým, že na konci MB draho predáš ? asi nie. Bol FAVO, Pasat B6 a ktovie, kde sú ... takže radšej hyundai pred barákom ako deň v poisťovni, na polícií a tak.
neregistrovaný "fly2high"
3. 2. 2010 22:00
Re: Dávám za pět
chcem vydiet na com brazdis cesty ty...urcite si bohaty a potrpis si na kvalitu, preto citas tento portal a snivas o BMW X5M na ktore nikdy nebudes mat ani nahodou. keby mal svet aut vypadat podla teba boli by tu skodovky, VW a nejaka ta vyssia liga ale casy sa menia a tupci ako si ty nikoho nezaujimaju >:D
Avatar - Well-being
3. 2. 2010 11:52
Re: Dávám za pět
Pohádky na dobrou noc strýčka BOBa. Tak děti do postýlek a poslouchejte ... ;-)
Avatar - saldy
3. 2. 2010 11:35
Re: Dávám za pět
Jak jsi na to přišel? Je to přímovstřik, vývoj GDI stál 2,5 miliardy, hodnoty budou očekávám špičkové
Avatar - Ronault.
3. 2. 2010 13:34
Re: Dávám za pět
Tobě se nelíbí korejci a mě se zase líbí Bob...

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 16:07
Re: Dávám za pět
trochu mi to pripomina ,,ochcavka je nejhorsi auto sveta, je to proste skoda...." ;-)
3. 2. 2010 11:06
bloudeni v kruhu ;-?´)
tak nevim, proc zas otocili tu "designovou korouhev" o 180stupnu...koukam, ze jim tu polivku ten tym prebehliku vari pokazde jinak...ted drobet po asijsku

jinak nehodnotim, jestli dobre nebo spatne, nekomu se to libit muze, myslim ze zakaznik od Lexusu bude z maleho auta, ktere mu jeho automobilka nenabidne, patrne nadsen

oproti prechozi generaci obrovsky skok, ale tak nejak jinym smerem nez bych cekal;(
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 11:54
1,6 GDI 103 kW
Myslím, že tento motor popiera názor, že atmosféry končia ...

To by nedosiahol koncern so svojou 1,6 ani s turbom ...
Rozbalit vlákno
9
3. 2. 2010 12:10
Re: 1,6 GDI 103 kW
S turbem nebo bez turba, výkon 103kW je na takový auto s pohobem 4x4 prostěě málo.

Jinak design za 4.
3. 2. 2010 12:34
Re: Podľa mňa je to dosť ...
Určite to nie je raketa, ale na bežné jazdenie to musí stačiť ...

Ak chce niekto mať vysoké zrýchlenie, či maximálku, asi nepôjde do SUV.
Avatar - saldy
3. 2. 2010 12:58
Re: Podľa mňa je to dosť ...
jak je psáno v textu, nabídka motorů i když ne všechny hned bude na kompaktní suv myslím velmi solidní:

1,6 GDI (ThettaII)103kW
2,0 CVVT (ThettaII) 122kW

Vznětové:
1,7 crdi (U2) 85kw
2,0 crdi (R) 100kw
2,0 crdi (R) 135kw
Avatar - iudex
3. 2. 2010 13:05
Re: Podľa mňa je to dosť ...
103 kW je primeraný výkon i na SUV strednej triedy, ostatne pozri konkurenciu (Tiguan 1,4TSI a pod.). Skor by som rozporoval to Tvoje "s turbom alebo bez turba". Je totiz dost rozdiel, ak tých 103 kW má vysokootácková atmosférická 1,6ka, ktorej krútiaci moment bude napr. 150 Nm/4500 ot., alebo to bude turbo (napr. 1,6) s cca. 210 Nm/2000-4500 ot.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 13:40
Re: Podľa mňa je to dosť ...
Tak když už, tak rozhodně s turbem, točit k 6000 a čekat na max. výkon v SUV si nedokážu představit.
Avatar - woody-alien
3. 2. 2010 13:52
Re: Podľa mňa je to dosť ...
To bys taky moh začít couvat... ;-)
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 14:41
Re: Podľa mňa je to dosť ...
Taky to tak vidím. Jsou někde specifikace motoru? Krouťák? V jakých otáčkách? V jakých otáčkách max. výkon?

103 kW na 1,6 vypadá hezky, zajímalo by mě, jak toho bez turba dosáhli (a kde je případně zakopán pes)?
Avatar - saldy
3. 2. 2010 16:06
Re: Podľa mňa je to dosť ...
Něco o vývojové řadě thetaII (GDI) je např. zde [odkaz] , výkonové grafy asi zatím nikde nejsou
3. 2. 2010 15:02
Re: Podľa mňa je to dosť ...
Přesně tak. Důležitý je průběh momentu ve středních otáčkách. Důvod, proč se ti lépe jezdí s naftou. 103kW je sice hezká věc, ale s 1.4 TSI v Tiguanu se ti pojede nesrovnatelně lépe.
3. 2. 2010 12:07
Takhle ano
Výborná návaznost na podařené Sorento, jednolitý design, jednoznačná rozpoznatelnost značky, jasné odlišení od ostatních. Schreyer se konečně začíná projevovat z lepší stránky, předchozí modely byly prozatím spíš předělávky. Těžké ale pečlivě zpracované hmoty, průniky ploch, nabité pod povrchem dynamikou a emocemi. Pan Minimalista dává lekci. Spíš než tygra to připomíná bahenního buvola v akci.

Zatímco Venga v péči evropského design týmu v mých očích přehnaně koketuje s evropským značkami a výsledkem je hladký, ale celkem fádní koktejl, je nová Sportage opravdový statement. Mít na řešetu nacvaknutou jinou značku, bude z ní trend-setter. Takhle má samozřejmě pořád na noze přivázanou kouli ne-našeho původu, která jí rovnou sráží rating aspoň o 30%.

Vysoce pravděpodobně ještě víc podpálí výborně rozjetou prodejní křivku Kie (globální, i když se není třeba obávat ani na kapesním trhu za zelným polem). :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sumi1982"
3. 2. 2010 12:33
Bomba
Pekelna Kia, super karaaaaaa :yes:

Sen sa stal skutocnostou :-!
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 12:54
Wow!
Tak tahle podoba mě uzemnila. Samozřejmě v pozitivním slova smyslu. Kia se v poslední době teda faaakt předvádí a nová Sportage alespoň zvenku nevypadá špatně.

Je..prostě zajímá. Záď a boční pohled jsou sice dost "nevšední", ale...možná proto tak přitažlivý. Proti sesterský ix35 rozhodně čistší a sportovnější design...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
3. 2. 2010 13:17
Nechcel by som s tým cúvať
Vyzerá to ako tank - malé okná, hrubý C stĺpik. Jedno prvenstvo jej však nemožno uprieť - je to asi prvé SUV bez tretieho zadného okna.
Cúvať by som s týmto autom nechcel. A určite by som si ho nekúpil.
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2010 13:47
Re: Nechcel by som s tým cúvať
Cúvať by si v tom prípade nechcel ani s Golfom a niektorými ďalšími...

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
3. 2. 2010 18:02
Re: Nechcel by som s tým cúvať
"Mamí, koukej na ty krásné mráčky na nebi!"
"Copak mráčky, koukni na tu srnku tam u toho lesíka."
"Kde je lesík?"
"Tam kde teď vidíš ovladač spouštění okýnek."
3. 2. 2010 13:21
kandidat na lidra prodeju v dane tride
Korejci jen ukazuji svou "silu" ... Proste dokazi vyrobit auto, za temer polovicni cenu svych konkurentu, a pri tom nebizi nemene komfortu. Ja osobne jsem rad za zpusob jakym Hyundai, Kia tahne na branu... Evidentne jsou na vzestupu a to teprve zacalo! Myslim ze prijdou vetsi "bourky" a moc jim to preju, jelikoz drtiva vecina potencionalnich kupcu noveho auta bude mit v hledacku jakehokoliv Korejskeho zastupce... Jejich politika bere urcite za sve... Jen tak dal

btw.: nemohu si pomoct,ale prvni pohled na fotografii ve me zbudil pocit: pokus o q7 (ta predni tyranosauri tlama)
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 15:21
Bravo Kia!
Mě se to líbí :yes: Kia má momentálně nejucelenější nabídku kvalitních vozů. Navíc ty auta konečně mají svou tvář. Rovnat se jim může snad jen Ford, ať se kouknu na jekejkoli model od těchto dvou značek, tak prostě nemůžu říct že se mě to nelíbí! Kia prostě válí a já občas chytám záchvat smíchu když vidím jak to tu někteří jedinci těžce nesou >:-[] >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 15:49
Interier
Poniektory tu su zvedavi na interier. To asi kazdy, no typujem,ze bude odvodeny zo Sorenta. Ten sa naozaj podaril, ergonomia ujde (okrem ovladania PC) plasty su sice tvrdsie no kvalitne spracovane a na mna pri jazde posobili dobrym dojmom...ach...keby len boli mäkkcene to by bolo :yes: Inac vynikajuca je kaplicka kontrolnych pristrojov...tu by sa aj subaru mohlo ucit.

Typujem, ze Sportage bude spolahlive, lacne a velmi slusne vozenie za slusnu cenu. Motorova ponuka si myslim bez medzier, ved sme v SUV!!

PS: v strednej triede SUV dnes diesel s vykonom cca 200 k ponukne len Sorento a X1. Kto by to bol pred par rokmi povedal... no ale kto ho skusil musi suhlasit, ze pri jazde posobil slabsie...hlavne s automatom, cize KIA sa snazi :yes: no zatial konkurentov nepredbieha - "len" sa im dokaze vyrovnat...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 15:57
Re: Interier
Plne suhlasim a este si dovolim poznamenat,ze Kia lovi zakaznikov v inych vodach ako "premia",tym padom je uspech zaruceny. :yes:
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 16:05
Re: Interier
Tak tak....no na Sorento som bol velmi zvedavi, skusil si ho a najviac som nadaval na automat (tie ja nemusim) ktore mi asi pozrali par koni. Dojem z auta bol velmi dobry (aj napr. riadenie) no napriek tomu by som pri takej cene isiel asi ku konkurencii, no asi najlepsia kia aka bola vyrobena :yes: vela ludi s nou bude spokojna! to len ja som asi velmi narocny :-(

Ked sa k tomu dieselu hodi manual, tak to bude svizne vozenie za nizsiu spotrebu ako konkurencia :yes: Na trhu su sportovejsie SUV (CX-7) komfortnejsie (Koleos, Forester) aj priestrannejsie (Outlander, Forester) no kia je dost vyvazena...da prakticky vsetko co od SUV sa ziada a navyse ten motor (vykon/spotreba)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:11
Re: Interier
Ved nato je tu siroka ponuka aut s roznymi motormi atd...Ja sa nikoho nesnazim presviedcat,ze Kia je najlepsia,ale vytaca ma ked sa tu zopar tazkych "borcov" snazi vsetkym vysvetlit aki su tupi,ked si nekupia VW,alebo ineho nemca.Zatial mam Nissany,ale nemal by som problem prejat ku Kii,kedze momentalne u Nissana si uz nevyberiem(QQ mam a X-Trail sa mi nepaci)a ako pisem servis u mna v dedine.
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 16:24
Re: Interier
X-trail je vraj super auto, no jedno z mala (ktore ma zaujima) v SUV ktore som neskusil...takze nemozem hodnotit. Ja dost placem pri facelifte Outlandera (moj oblubenec...bol som s nim spokojny) ktory podla mna spackali...no ale interier si polepsil :yes:
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:31
Re: Interier
No predna maska z Lancera tomu moc nepomohla.ale inac :yes:
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 17:24
Re: Interier
Ozaj ako Quashqai? spokojnost? slape ako hodinky? Ten novy na obr. vyzera podla mna lepsie...uvidime v reali!

PS: ved yeti to isti ;-)
Avatar - pelikoš
3. 2. 2010 19:27
Re: Interier
qashqai po faceliftě mě přijde o hodně hezčí než jety
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 08:05
Re: Interier
Zatial bez problemov,85000km,bezny servis inac nic.Akurat ked mu slapes po krku na dialnici tak si zapyta 6,5l,ale celkovy priemer mam 5,9l/100km.
Avatar - pelikoš
3. 2. 2010 19:25
Re: Interier
x-trail mám a mohu jenom vřele doporučit (made in japan)zatím nejlepší co jsem měl ;-)
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 21:42
Re: Interier
Aky mas v nom motor? ten silnejsi alebo slabsi? Predpokladam ze km mas este malo...ziadne stotisice ze?
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 08:07
Re: Interier
To,ze je super je jasne,len zene sa moc nepaci design.
3. 2. 2010 15:56
Interier
Málo to bude, ale jak pro koho. Ta 1,6ka bude mít určitě kratší převodovku, takže problém nastane až ve vyšších rychlostech. Tzn. kdo jezí málo především ve městě bude mu ta 1,6ka stačit. Kdo jezdí delší štreky především po dálnici koupí 2,0 nebo se poohlídne prostě jinde no. Hey?
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2010 16:12
RÁNA ROKU
Málo platné, jakmile je Peter Schrayer svázán estetickým očekáváním svého zaměstnavatele, musí to nutně dopadnout přesně tak, jak to dopadlo, resp.... nedopadlo 8-s Osobně sázím na propadák roku.

Jak tedy vizuálně uchopovat esuvečka. Styl doby určuje BMW1, VOLVO XC60, Mercedes-Benz GLK a AUDI Q5. Na těchto autech prakticky nenajdeš špatnou hranu, špatný úhel. Speciálně pro nás je výborné, že design těchto aut je rozptýlený, od klasicky hranatoidního Mercedesu po ležérní Volvo. Středobod vizualit je pak potřeba spatřovat někde kolem BMW1 a AUDI Q5. Tam se dokonale snoubí design s účelem vozu, aktuálními trendy se stylem. Máš-li tedy jasno ve vrcholné SUV estetice, je pro tebe jednoduché vybrat oblíbený model v mainstreamu (supermainstreamu) či v lowendu. Bez ohledu na velikost snad všichni vnímáme, že náš Yeti je trefou do desítky. O tom žádná. Je tu dále TIGI, auto, které (tak jako Touareg) postupně zapouští kořeny ikony ve světě SUV. Je tu KUGA - až příliš hračkoidní, příliš ostrá, příliš... nevěrohodná. No, a pak se tedy dostaneš k horním snímkům...

P.S. Dal jsem čtyřku. Co také jiného?...
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:18
Re: RÁNA ROKU
Nechcem sa s Tebou hadat,ale zrovna Yetiho by som tu ako vzor designe nedaval,to mi ta Kia prijde omnoho vyvazenejsia.Yeti je trefou do desiatky tak akurat v Cechach.Nazivo vyzera este horsie ako na fotkach a vo vnutri to s priestorom tiez nie je bohvico,uzke a vysoke.
3. 2. 2010 17:01
Re: RÁNA ROKU
Yeti přece vypadá přesně tak, jak má (malé) SUV vypadat. Nepoplatný, sebejistý, harmonický, "silný" design. Yeti je dnes jediné auto, které si člověk v této velikostní a účelové třídě může pořídit. O jiném nevým. Jedině snad přicházející nový crossMINI.

A že by Yeti byl úzký a vysoký? Bačo... tuhle nezpívej, zní falešně ;-) Naopak, Yeti je, co se týká proporcí, bez kazu.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:16
Re: RÁNA ROKU
No to mas teda divne proporce!Skus ocneho,ale nebudem sa s Tebou hadat,Tebe sa paci to,mne toto.Ja by som si Yetiho nekupil,nepaci sa mi ani z vonku a ani zvnutra.
To,ze Ty mas takuto uchylku,no co uz kazdy sme nejaky,iny,....chvalabohu,inac by to tu bolo ako na schodzi SZM,sama uniforma.
3. 2. 2010 17:25
Re: RÁNA ROKU
Nemám úchylku, jen vidím to, co ty ne. Vidím, že například u Fabie se dá diskutovat o jisté nevyváženosti šířky k výšce, ovšem vidím také že u Yetiho není proporčně chyba nikde. A to jak v poměrech jednotlivých os, tak v "objemu" uvnitř.
neregistrovaný "kubiii"
3. 2. 2010 18:27
Re: RÁNA ROKU
Viděls Yetiho naživo (myslím teda auto), kde je tam ta disproporce???
Avatar - pelikoš
3. 2. 2010 19:55
Re: RÁNA ROKU
mě to teda jako disproporční auto přijde...
zezadu jako ehm malý mpv a zepředu jako malý auto-prostě bouře ve sklenici vody >:D
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 08:09
Re: RÁNA ROKU
Tak nejak sa to javi aj mne.A uplne to zabijaju ti obrovske hmlovky,vyzera akoby nestihal na toaletu.
Avatar - Rysguf.
3. 2. 2010 16:35
Re: RÁNA ROKU
Aktualny Sportage sa predaval celkom dobre (neprepadol) a ak si objektivny, uznas ze novy Sportage jednoducho vyzera lepsie ako stavajuci deformovany bakelitak. Aj ked len o 1%. A teda, statisticky, aky prepadak potom?
3. 2. 2010 17:03
Re: RÁNA ROKU
Vím, jak sa proč se dobre predával. Myslej jsem to s ohledem na design (velmi jaksi... nemilý), segment (velmi jaksi... nepotřebný) a prodejní skutečnosti obecně (velmi jaksi... napnutoé)

Především však mě zklamává ten design.
3. 2. 2010 16:40
Re: RÁNA ROKU
za 4 z 5 moznych bodu to neni tak zle GTI! Alespon na zapade cim vyssi cislo tim lepsi hodnoceni a na vychode naopak! ;-)

A pokud to beres od spoda tak zkrat NEPROPADL ale PROSEL a to se pocita, nebo ne? :yes:

Ja jsem moc rad za Hyundai & Kia jelikoz cim vice konkurentu tim lepe pro konecneho zakaznika!

Na silnicich by bylo tak nudno bez nejake te prelicky na ctyrech gumach!
3. 2. 2010 17:03
Re: RÁNA ROKU
Jistě, s tím souhlas. Čím více, tím lépe... pro nás :-)
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 16:46
Re: RÁNA ROKU
tak mi to přijde, že jste se strejdou bobíkem bráškové, nebo máš dvě registrace?
Ať je to tak, či tak, je to fuk. Jsou to vaše komplexy co si léčíte. My ostatní si vybereme auto dle svých možností a vkusu a budeme spokojeně drtit rozbitý český a slovenský silnice.
Howg - za víc mi ani jeden z vás nestojí
3. 2. 2010 17:22
Re: RÁNA ROKU
Nechápu, proč jako bych si tu měl léčit nějaký komplex tím, že chválím BMW X1 ;-\ Když tak mi to prosím vysvětli. Zdá se mi, že o autech, o segmentech, o třídá velikostních a kvalitativných nevíš zhola nic, jen tu plácáš.

Jinak s tebou však velmi souhlasím v jedné věci, ano, každý si vybere auto dle svých možností :-) No, marko a... o to tu přeci jde. Nebo ty snad neznáš mou větu o tom, že jsou jen dva druhy šoférů? Jeden jezdí konkrétní modely proto, že je jezdit chce a ten druhý proto, že je jezdit... musí. Jde opravdu jenom o to, který druh šoféra jsi ty :-)

Ale abych ti to trochu zkomplikoval - ono je to v životě většinou tak, že ti co kupují lowend jsou při koupi na maximu svých možností, kdežto ti co kupují prémii či lux jsou s těmi možnostmi při koupi na svém... minimu. Jestli mi tedy, marko, dobře rozumíš...
Avatar - DRBNUTY
3. 2. 2010 19:26
Re: RÁNA ROKU
Jeden jezdí konkrétní modely proto, že je jezdit chce a ten druhý proto, že je jezdit... musí.
Keby platilo to co si napisal, vsetci by sme sa vozili na Veyronoch. >:D
3. 2. 2010 20:08
Re: RÁNA ROKU
No... ještě trénuj život. Zatím je to tak na pětku :-)

P.S. Ještě to promysli, uvidíš, že až tu větu pochopíš, dáš mi za pravdu.
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
3. 2. 2010 17:54
Re: RÁNA ROKU
Souhlas, lídři třídy jsou jinde. Mám ale strach, že je ten Korejec prodejně, alespoň v ČR, ohrozí. Je to bezpohlavnost nejvyššího (korejského) kalibru. Zkrátka to pravé pro dobře zadané blondýny s telefonem v ruce a dítětem vedle sebe, ale ne tak perfektně vdané, aby jim manžel mohl koupit jednoho z premiantů.

O stylu nebo originalitě se téměř nedá v případě tohoto auta mluvit, nicméně je prvoplánově hezké a neurážlivé. U mě lepší trojka.
3. 2. 2010 20:10
Re: RÁNA ROKU
Mně právě překvapilo to, jak působí těžce, zatěžkaně, neurovnaně. Takovej jako... dacan. A i přes to, že to designoval Schrayer. Podivné.
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 21:47
Re: RÁNA ROKU
To, že to působí těžce, to je u většiny SUV normální. Proporcema mi to trochu připomíná Q7, až na to, že tahle kia ma hezčí předek, je ostře řezanej a spolu s výškou budí respekt. Tahle kia nechce navodit dojem závodníka ale spíš ochránce, proto ten dojem "těžkosti" nevadí. GTI, jakou bys dal známku Q7če za design ?
3. 2. 2010 21:52
Re: RÁNA ROKU
Trojku. Prémiovou >:D ;-)
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 21:55
Re: RÁNA ROKU
I to se mi zdá nespravedlivý ale musím uznat, že sem čekal přinejhorším dvojku - prémiovou jak jinak... >:D
4. 2. 2010 00:02
Re: RÁNA ROKU
Musím priznať, že snáď prvýkrát v niečom s tebou môžem súhlasiť a to s BMW X1 (proste nádhera), Volvo XC60 (ďalšia nádhera) a Audi Q5. Avšak u Mercedesu mi príde oveľa krajšia rada ML ako GLK. Tihuan je krásny z exteriéru to nepopieram, ale keď vidím ten interiér (a s tým má šofér najväčší kontakt), tak ma to odradzuje. To nie je interiér hodný tak pekného SUV z vonka. Ten interiér mohli nahodiť do úžitkovej dodávky, ale nie do Tiguanu. To bol od VW prúser.

Avšak keď porovnám Yetiho a novú Sportage, tak môjmu oku lahodí krásny dizajn Sportage. Yeti má harmonický dizajn? Čo ten spackaný B stĺpec? Yeti má peknú prednú masku a celkovo je predok fajn. Interiér je elegán a páči sa mi. Kvalitatívne vysoko (aspoň podľa chvílkového ohmatu na autosalóne), ale ten zadok má príšerný - krabicoidný. K tým pekným SUV si ešte zabudol spomenúť Hondu CR-V, Infiniti FX, Nissan Quasquai, Porsche Cayenne, Toyota RAV4, Mitsubishi Pajero, Lexus RXII, krásna Mazda CX7 a Hyundai Santa-fe. A z týchto posledných mnou menovaných strká dizajnom každý jeden Yetiho hravo do kapsy. Hovorí sa, sto ľudí - sto chutí, ale v tvojom prípade je tá mánia a tie poetické príspevky na oslavu VW až divné. Niekedy mám pocit pri čítaní tvojich poetických ód na VW, že máš doma umelú vagínu s logom VW a nápisom Made in Wolfsburg...
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 00:55
Re: RÁNA ROKU
To se snad ani nemuze nelibit :-)

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 16:18
skoda...
po shlednuti prvnich fotek jsem ziral - konecne se mi to libi, fakt moc hezky!...ale pak sem uvidel ten zadek, hruza 8-s , ale je to vlastne jen jedna fotka, takze zatim bych to nehodnotil, chce to videt nazivo, nebo aspon vic foto...
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2010 16:31
CO TO JE ?
Nissan Qashqai, jak vyšitý.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pelikoš
3. 2. 2010 19:29
Re: CO TO JE ?
je tam vidět,že u nissanu dost opisovali ;-)
Avatar - Blue Sun
3. 2. 2010 20:20
Re: CO TO JE ?
V první chvíli mě napadlo to samé.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSE POD TESTY!
:-) :-) :-)
3. 2. 2010 16:51
Dizajn
„Styl doby určuje BMW1, VOLVO XC60, Mercedes-Benz GLK a AUDI Q5“ !!!! Dizajn je vec vkusu a výsostne subjektívna záležitosť, ale považovať BMW1 za štýlové? Možno po dvoch litroch vodky. Je mi jedno, že má výborné motory (to má aj KIA), je mi jedno, že má prvotriedne dielenské spracovanie (rovnako aj KIA), je mi jedno, že je to „prémiové“ BMW (kto povedal, že BMW je prémia a čo je to vlastne prémia?)......ALE ...je tak neuveriteľne hnusné, že úprimne nechápem, ako za X1 môže niekto dať dvoj až trojnásobok ceny voči konkurenčným modelom. Ak by KIA vyšla na svet s autom s dizajnom ako má spomínaná X1, to by všetci mali plnú hubu rečí na otrasný dizajn, ale samozrejme, ak to vyrobí značka ako BMW, všetko sa toleruje a je to v poriadku. Trošku objektivity nezaškodí , Sportage mi príde vyváženejšia ako ix35, v každom prípade bude v danej triede jedno z najatraktívnejších modelov. Pri spomínanej X1 je však atraktívna aj Fabia Junior, bohužiaľ.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 16:58
Re: Dizajn
>:D :yes:
3. 2. 2010 17:07
Re: Dizajn
Nu vidis, ja zase si dokazu predstavit vice u ix35 zenskou jako ridice a u Sportage chlapa. ix35 je plna oblych rysu zato Sportage je protiklad!

Rozhodne je z ceho vybirat, a az prijde od nissanu mensi braska Juke to bude teprv sranda!
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 18:51
Re: Dizajn
jak sam rikas, je to subjektivni, treba me se X1 opravdu hodne libi ;-)
Avatar - Auto CZ
3. 2. 2010 22:14
Re: Dizajn
ty si sa zle vyspal asi? kde je napisane že kia je o 1oo percent lacnejsia ako BMW X1,..ved uz aj servis je skoro rovnako drahy ako na bavoroch,.. a sportage bola vzdy jedna velka zruda, takže kopirejci pokračuju v nastolenom trende vyrabat drahe a škaredé neprakticke rakosnicke kary :-! Zabudame ako dopadlo sorento s archaickym MB dieslom na ich skvelom archaickom podvozku,..
Avatar - saldy
3. 2. 2010 22:52
Re: Dizajn
ač se zde korejců často zastávám, nikdy bych jejich nové sportage či ix35 nepostavil proti X1-už jenom rozdíl v podvozku je propastný,dizajn či kokpit se kopírovat dá, mimořádné vlastnosti technologie xDrive nikoli
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:13
Za sebe...
Ujmu se nove role, drive bych se pravdempodobne jal zpochybnovani jistych nazoru, ktere vyse zaznely, no dnes ale hloupeho trknu a napisu svuj dojem...

Jakoz se zde nemluvi o Mercedesu, mohu se smele pasovat do role nestranneho komentatora. Dobra nalada po precteni tohoto clanku se promenila v radost, cistou radost, po prohlednuti galerie.

Dnes neoficalne ode mne, a verim ze, pozdeji me doplni vysledky prodeju, blahopreju KII za tento výkon.

Tleskam, s velkou uctou a velkym obdivem. Je to uzasny pocin, uzasny pocin, ktery je od prvniho pohledu promysleny, od prvniho pohledu jde videt, produkt reteztce dokonalych profesionalu... Opravdu se nemohu oprostit dojmu z prace odvedene presne na 100,0000%.

Design a proproce na mne pusobi jako doknala symbioza rozumu a umeni... Podle mne je design velmi dobre promysleny, a diky velkym mlhovkam urcite ne nahodou trochu pripomina zminenou Q7.
Podle me se designem velmi salamounsky podarilo vykrast Q7 a vtisknoutt tu tvar do proporci auta vyhledavaneho mainstreamem... V krasne kompaktnim aute tak zakaznik dostane i kus te Q7... Podstatne je, ze velmi vkusnym zpusobem...

Dalsi uvahou bych chtel poukazat na proporce vozu... Vratte se k fotce z profilu a chvili ji pozorujte... Nova KIA krasne svym designem maskuje pruzne telo gymnasty, zatimco na prvni pohled pripomnina spis kulturistu, se kterym by jste se uz podvedome nechteli dostat do krizku...

Velke zadni dvere navic nechavaji prostor pro predtuchu pohodli a prostoru i na zadnich sedadlech...

Za sebe rikam, ze pokud Volkswagen a dalsi poslechnou rady mistnich dikuteru o tom, ze muzou s blazenym klidem soupat nohama a jen se pysne poplacavat po ramenou, udelaji velkou a velmi, velmi trpkou chybu. Cekalo by je hodne, hodne narocne dohaneni ujizdejiciho vlaku... Jojo, chlapici z AMD by mohli vypravet...

Ve mne zkratka budi pocit, ze cely tym u KIE od zacatku do konce velmi premyslel a pro me je to vysledek prace opravdovych profiku..

Tleskam KII, sklanim uctu a hluboky obdiv vsem zainteresovanym...

Bravo KIA!!!!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Liptovsky baca"
3. 2. 2010 17:21
Re: Za sebe...
Konecne rozumny prispevok a velmi vystizny,musim zatlieskat.
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:44
Re: Za sebe...
Chlapci z KIE nejsou žádná ořezávátka...

Ať už do zpětných zrcátek nekoukáš vůbec, nebo KIU kterou tam vidíš povýšeně podceňuješ v obou případech děláš chybu :-) :-)

Člověk nemusí mit nijak velký postřeh aby zaznamenal, že KIA dává pekelně najevo, že moc dobře ví co dělá...
Řekl bych, že to jsou docela ostří hoši, velmi dobře připraveni vletěli do ringu a mají tu výhodu, že je nesvazuje starch, což se o pospávající konzervativní konkurenci, které se nečekaný protivník zjevil jako blesk z čistého nebe, říci nedá..
3. 2. 2010 21:34
Re: Za sebe...
No...ono záleží také na tom, do jakých zpětných zrcátek koukáš :-) ale v zásadě souhlasím s tvým příspěvkem výše, protože: "...všechno se mění..." :-)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 22:28
Re: Za sebe...
No to je vlastně velká pravda, protože než KIA postaví nějaký model například proti Ferrari to bude každopadně trvat hodně dlouho... Kdo vi treba se i toho dockame...

Ja to myslel spis proti tomu koncernu a tak... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 17:22
Re: Za sebe...
Povede-li se vkusny interier, a budeli nova Sportage prosta zasadnich nedostatku pro prakticke pouziti dovedou si predsatvit, ze po ni sahne mnoho zakoazniku i s cenovkou stejnou jako u konkurence. Da se vsak predpokladat, ze bude nizsi...
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 21:43
Re: Za sebe...
presne presne :yes: jsem hodne zvedav na interier. doufam, ze to nepokazej...
3. 2. 2010 17:25
Re: Za sebe...
Najmout ex designera od Audi byl ten nejlepsi krok k uspechu. :yes:

Samosebou ani designer nemuze z neprehledneho portfolia udelat za jednu generaci kompletni image znacky. Ale u teto automobilky je videt, ze opravdu znaji svoji praci.

Tento velky orisek bude brzy louskat Volvo pod cinskym investorem a o Saabu ani nemluve.
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 00:02
Re: Za sebe...
fajn prispevok :yes:
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 17:35
KIA
na to, aku ma KIA historiu si vedie celkom dobre :yes:
Este stale su sice v ludoch predsudky a strach ale moj nazor je, ze KIA bude o nejakych 5 rokov poriadne miesat karty na trhu.

Doteraz som SUV nemusel, ovsem po tejto zime asi budem velmi tvrdo rozmyslat nad takym niecim. Neviem ako v Cesku, no u nas je to so zimnou udrzbou horsie a horsie! Eserocky si pchaju financie z rozpoctu niekam ....a techniku neobnovuje nikto. Ach :'-( :no:

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
8
3. 2. 2010 21:12
Re: KIA
Tak ale na to nepotrebuješ zásadne SUV. Skôr pohon 4x4 a poriadne gumy... ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 23:34
Re: KIA
Ano, SUV ma jazdne vlastnosti ako koza, teda dlhe trasy po dialnici, sviznejsiu jazdu na okreske si s tym nevychutnas.

Takze ideal by bolo mat spojenie niekolkych kategorii do jednej...a to:
- sportak
- rodinny voz
- elegantna limuzina
- skvely podvozok na sneh
- skvele jazdne vlastnosti na dlhe trasy
- atd

takze ako vitaz mi z toho vychdza: BMW 530xd :yes:

...uz len zacat sporit...

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 00:00
Re: KIA
ten interier proste milujem [odkaz] :yes: :yes:

osobne som sa v tom neviezol, takze neviem ako sa s tym jazdi, ale je to skvost.
4. 2. 2010 00:11
Re: KIA
Prostě láska na první pohled(hlavně předchozí verze) :-)
Avatar - kolmar
4. 2. 2010 11:48
Re: KIA
S tym ze SUV je na ceste ako koza nesuhlasim... dnesne vozy dokazu bezne konkurovat poniektorym jedincom strednej triedy....jazdil si napr. CX-7 ci Forestera... o autach ako MB, Volvo, BMW ani nehovorim....
Avatar - kolmar
3. 2. 2010 21:50
Re: KIA
:'-( daco mi hovor, a na tu potvoru mi nejde ABS+ASR ...no aj tak som sa dokazal nedelu vytrepat (doslova a do pismena) na Plejsi :-! :yes:

PS: no plati to co povedal Klaudius, na to staci "len" 4x4, odpal A6-ky z krizovatky bol naozaj zaujimavy...
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 23:41
Re: KIA
A6 Allroad a v kombiku :yes: :-!
3. 2. 2010 18:16
Cesky cenik Hyundai ix 35!!!!
Dnes jsem se podival na stranky Hyundai a nasel jsem ze uz maji ceny pro cesky trh, zde je link na cenik v .pdf formatu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2010 20:41
Re: Cesky cenik Hyundai ix 35!!!!
díky :-)
3. 2. 2010 18:45
POVEDENY
Designove novy/a Sportage presne pasuje mezi konkurenci. V porovnani s dnesni verzi jde o poradny krok vpred. Jde podobnym smerem jako nejblizsi konkurence Kuga, bratr Ix35, Qashqai nebo z tech vetsich napr. Antara/Captiva, popr. XC60. Nastesti nikdo z nejblizsi konkurence nenasleduje otresny vzhled konkrencniho osklivaka Leguana. Bude samozrejme zalezet na cene, verim vsak, ze uspech se jiste dostavi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
3. 2. 2010 20:05
no
nevím čím to je,ale čím více prochází dané auta faceliftam zdají se mi víc šerednější.Sorento moc hezky teda nevypadá 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 20:33
Re: no
O jakem faceliftu to mluvis? Sorento i Sportage jsou uplne nove generace techto modelu.
3. 2. 2010 21:17
Předsudek 2010
Zapomeňme na srovnávání Kia Sportage s AUDI,BMW,MB...designově, kvalitou, cenou a vším ostatním jsou v jiné galaxii. Tato Kia se však podle mne designově velmi povedla, je skutečně nadčasová a nikoho neurazí...pokud na ni bude nahlížet optikou kupce mainstreamu. Takže zatím podle fotek dávám designérovi :yes: ...ta praxe u čtyř kruhů se nezapře ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 21:38
Re: Předsudek 2010
presne tak. je to kus auta, neni to premie. Na to, ze to je mainstream, je design vyborny. dokaze zaujmout a budi respekt. :yes: srovnavat s premii netreba, kupci naprosto rozdilni.
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 22:40
Re: Předsudek 2010
tak tak
4. 2. 2010 08:47
Re: Předsudek 2010
S tím mainstreamem opatrně. Na ten si Kia bude muset ještě počkat a vybojovat. Cena i image Kii pořád sráží mezi lowend ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 2. 2010 22:40
Re: Předsudek 2010
Jo jo.
A ne jen designerovi. Protoze tady toho designera nekdo pekelne mazany dobre vedl a instruoval. Resp. designer i pres vysoke naroky (pozadavky), je dokazal splnit a odvedl skvelou praci..
neregistrovaný "dandy holy"
3. 2. 2010 21:26
hnus
vypada to trochu jako zkopírovaná Ford Kuga :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2010 21:43
Re: hnus
to myslis vazne? kde tam prosimte vidis kugu??
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 21:34
ESTETICI :D
Místní pisálci si tu básní o "Dal jsem čtyřku. Co také jiného?" nebo "snaha zaujať za každú cenu je nad všetkým" a když se podívám na anketu pod článkem tak se musím smát. Vaše hodnocení Vám nikdo nebere ale pokud je názor veřejnosti alespoň z části prezentován tou anketou, propadák roku to být nemůže :-)

P.S.: Zadek nic moc, předek ovšem uhrančivě famózní. Zasloužilo by to dvojku ale natruc jsem dal jedničku >:-[] :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
3. 2. 2010 22:06
Re: ESTETICI :D
>:D A pak se div, jak je to možné, že auto získává tak dobré hodnocení... Zatím zklamání měsíce.
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 22:12
Re: ESTETICI :D
Ikdybych dal dvojku, na horší než trojku to není. Ten jeden hlas už v té tisícovce zase takovej zmatek nenadělá.
Pro mě je to naopak příjemné překvapení měsíce a pravděpodobně konečně provětrání SUVček v mainstreamu. Dvoulitr diesel, nahon na všechny čtyři, to mi prostě k tomuhle autu dává smysl a když se nasadí správná (= nízská) cena, musí to mít úspěch.
3. 2. 2010 22:18
Re: ESTETICI :D
Hodnotím nyní design, nikoliv techniku. Samozřejmě je tam znát ten rukopis, ta jistá vědomost tahu. Jenže holt musel Schrayer plnit několik úkolů najednou. A to už byl vořech. Ještě jednou jsem to zkouknul - příliš nesvé.

Porovnáme-li však dálný východ, pak tohle auto ční hory nad tamní konkurenci. Dokonce tak silně, že mu nesahá po paty ani Lexus. Tak z tohoto pohledu ano.
Avatar - skejpa
3. 2. 2010 22:26
Re: ESTETICI :D
Tohle je prostě už věc vkusu. Ty to třeba nebereš jako úspěch, většina prohlížejících ano. Už ta míra zájmu lidí v diskuzi naznačuje, že propadák by to být neměl. Nechme se překvapit. Já jsem hlavně zvědav na interiér (kvalitu, prostor) a cenu.
4. 2. 2010 08:52
Re: ESTETICI :D
Místní ankety musíš brát s rezervou. Jedničku pod 50% tady dostane mininum aut, viz. Ibiza ST, ta má taky přes 60% ;-)
Avatar - skejpa
4. 2. 2010 14:39
Re: ESTETICI :D
jednicka za design podle anket - napriklad:
Focus - 40% lidi
Legacy - 13,5%
Duster - 51%
5008 - 47%
5 GT - 42%
nove Ecko - 24%
Lada priora - 9,3%

STcko me zrovna vubec neudivuje. Ten kombik je vyvazenej a za ty penize hodne dobrej. Na mile vzdalene fabii combi a toho si lidi ocividne ceni. A taky si uvedom ze tahle kia ma skoro 75% jednicek a to kdyz sem projizdel ankety tak nemel snad nikdo nebo mozna jeden, uz nevim.
4. 2. 2010 15:59
Re: ESTETICI :D
Však říkám, minimum ;-)

Naštěstí život se neřídí podle hodnocení v anketách. 95% lidí, co dalo 1 by ve skutečnosti koupili jiný vůz. Když tady byl test Kuga X Tiguan, tak by tady podle ankety dalo přednost 2/3 lidí Kuze a realita je opačná a takových příkladů bych mohl dát mnoho.
Avatar - skejpa
5. 2. 2010 01:31
Re: ESTETICI :D
ne, vetsina anket o designu neni nad 50%. a ano, ankety neodpovidaji uplne presne prodejum. ma to ale jiste vypovidajici hodnoty o moznosti uspechu.
neregistrovaný "507--"
4. 2. 2010 14:45
Re: ESTETICI :D
"propadák roku to být nemůže"
"ale natruc jsem dal jedničku"

Tak som zvedavý, či si ho aj natruc kúpiš. :-) :yes:
Avatar - skejpa
4. 2. 2010 14:51
Re: ESTETICI :D
proc bych to delal ? to co citujes neco vylucuje ? rika to, ze si to koupim ?
neregistrovaný "marka"
3. 2. 2010 21:45
vysvětlete mi prosím
vysvětlete mi prosím jak je specifikovám uživatel/kupec mainstreamu, lowendu, prémiovky ... . Asi jsem mimo, ale nechápu zde citované základy.
Rozbalit vlákno
4
4. 2. 2010 08:54
Re: vysvětlete mi prosím
Až jednou budeš kupovat auto, tak pochopíš a ihned se do nějaké skupiny zařadíš >:D
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 09:17
Re: vysvětlete mi prosím
Len primitivovia rozdeluju ludi podla aut!Mozes mat medaka a byvat v garsonke po babicke!
4. 2. 2010 09:41
Re: vysvětlete mi prosím
Bačo, máš trochu problém s chápáním...
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 09:45
Re: vysvětlete mi prosím
Ja nie,Ty!
3. 2. 2010 22:03
LOWENDOVÝ NOČNÍK
Opět je to tu jak na pískovišti mateřské školky. Na všechny dotazy naráz nejde odpovědět z prostého důvodu - musíš sám žít, musíš zažít, abys nemusel dávat jednoduché otázky sám sobě.

Tedy ale na jednu z otázek odpovědět poměrně stručně lze. Ptá se čerstvě vylíhnutý kolega, takříkajíc s fridexem na bradě, jak, že se to má s nákupem aut dle kvalitativní kvalifikace. Je to prosté.

Prémiová auta, jak známo, kupují prémioví lidé. Auta supermasinstreamová kupují supermainstreamoví lidé. Auta mainstreamová kupují mainstreamoví lidé, a konečně auta lowendová kupují lidé lowendoví. Kontrola uvedeného axiomu je jednoduchá a prostá - stačí se na sebe podívat do zrcadla a pak zajít do své garáže. Co čekáš, že tam bude zaparkovaný, Lambo? Vyčisti si zrcadlo. Ano, ano, přesně to, co uzříš v zrcadle, spatříš i ve své garáži.

Doufám, že zde tuhle garážovou pravdu píšu naposled. Připadá mi to, jako bych tu měl vysvětlovat čím se liší Slunce od Měsíce...
Rozbalit vlákno
11
3. 2. 2010 22:13
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
Mám v garáži prémii a ta Kia se mi líbí, co s tím? ;-)
3. 2. 2010 22:16
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
Většinou je to obráceně... No, já bych to klíďo nechal tak jak to je. A to podle známého sloganu - co je doma, to se počítá :-)
3. 2. 2010 22:49
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
Jo, já jsem v garáži jakžtakž spokojenej...i když ta Panamera mne prohání za bezesných nocí :-)...stejně tohle auto od Kia po stránce designu oceňuji jako velmi dobré, ale vidím, že z tebe dneska večer stejně víc než 4 pro Kiu nevyrazím :-) takže dobrou... ;-)
3. 2. 2010 22:52
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
:-) Dobrou :yes:
Avatar - ryman
3. 2. 2010 22:36
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
docela nedavno ses tu rozplyval nad X6

dej si tohle
[odkaz]

dokonala premie.. tak premiova az je vlastne tak nesmyslna a hloupa jako tve uvahy o premiovych lidech..

upozornuju ze to NENI rusky!
3. 2. 2010 23:04
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
Koukám, že jim to baštíš i s navijákem. No, vyčkej tedy až budou testovat sportage...

Mimochodem, u těch nákupů, opravdu se domníváš, že prémiový člověk by si koupil lowendové auto? Proč by to dělal?
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2010 12:26
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
"...prémiový člověk by si koupil lowendové auto..."
Můžeš mi prosím osvětlit tvoji definici prémivého člověka???
Mimochodem znám dost lidí, co by klidně mohli mít samé "prémiovky", a přece jim v garáži stojí vedle 7er či S-Classe třeba Seat, který na obyč. ježdění naprosto dostačuje. Rozdíl je v tom, že tihle lidi si nemusí nic dokazovat.
Tvoje definice prostě absolutně nesedí. Zcela jednoduché. Můžu mít prachů jak šlupek. Můžu mít v garáži třeba Formuli 1. A bude ze mě závodní jezdec??? NE!
Můžu mít v garáži třeba Humvee a budu nějaký expert na jízdu v terénu? Ne, můžu být úplný buřt co má v hlavě nas*áno, jen sedí na zlatých vejcích. Podle tebe se evidentně pozná prémiový člověk podle výše konta. Gross apod. u tebe bude pravděpodobně superprémie :no: No jak jsem již psal, je to tvoje pojetí světa. Takk si ho užij a doufej, že neprozřeš >:D
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 23:17
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
>:D Jeremy nezklamal - opet :yes:

Holt premiove auto pro premiove lidi. X6 si hraje na neco na co nema a dela to ...spatne. To same plati beze zbytku o mistnim "supermainstreamovem premiantovi"
neregistrovaný "misiak"
3. 2. 2010 23:50
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
hm...to vazne je X6-ka taka slaba??? Alebo to len tak natocili?? Hm..tak nadherne a vyvazene auto a tak nefunkcne? Sa mi to nechce verit :-(
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2010 13:30
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
X6 je naprosté ztělesnění průměru. Pro vše najdeš nesrovnatelně lepší vozy. V čem X6 vyniká? Vůbec v ničem. Není ani prostorná, ani vhodná pro sportovní jízdu, ani extra pohodlná, ani vhodná do terénu... Prostě nic. Nula. A proč se tak dobře prodává? Odpověď je podobná jako proč se dobře prodává Fabia...
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 09:06
Re: LOWENDOVÝ NOČNÍK
No vdaka bohu nemam v garazi premiu,lebo uprimne povedane,bol by som nerad,aby ma niekto povazoval za mafiana,politika,privatizera,alebo megazlodeja (zaroven sa uprimne ospravedlnujem vsetkym cestnym majitelom premie).
Avatar - Ricardo
3. 2. 2010 23:47
Design
Trošku připomíná UAZ 452 >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 09:26
komplex
další ocucaný bonbon,design je okoukaný už u poslední fotky!
je to zkrátka věc pro komunitu zakomlexovanejch uchylů který než by si koupili jiné,daleko kvalitnější evropské vozy např.tigi,yeti,kuga,nebo alespon japonce tak se dělaj zajímavý neustálým nadaváním na koncern ke kterému většina těch korejskejch zjebů nemůže čuchnout!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 2. 2010 09:49
Re: komplex
Opak je pravdou,skupina miestnych vyznavacov tzv.supermainstreamu sa navaza do niecoho o com nemaju ani ponatia.Zeby strach z toho ako rychlo ich Korea dobehla?Tigi,Yeti?Dakujem radsej nie,skareda a kvalita taka ista ak nie horsia ako u korejcov.
4. 2. 2010 12:10
Re: komplex
Ahoj :-) Psal jsem o tom už před lety, už kolem roku 2005 bylo pro evropské značky skoro pozdě (bavíme se +/- o Evropě). Hyundai a Kia tenkrát dokončily první vlnu své ofenzívy, se kterou začaly kolem roku 1998. A bylo jasné, že vznikla dvojice, která má neuvěřitelný drive, výdrž, jasnou představu, odvahu a pracovitost. A kolem 2005 bylo jasné, že pokud se sebou tradiční evropské klenoty něco neudělají, Korejci je předeženou. Ani jsem nečekal, že dokážou ještě zrychlit a přihazovat pořád nové modely a technická zlepšení. Navíc dokonale využili příležitosti, kterou jim nabídla hospodářská krize a vyvezli se s ní jako výtahem na čtvrtou šprušli největších globálních automobilek. To je byznys stránka. I kdyby vyráběli plechovky od slanečků na bramborových kolečkách, s těmihle výsledky nutně musí konkurenci působit žaludeční vředy. Řešení ale určitě není v hulákání nesmyslů a nadávek přes plot.

I když tohle všechno pustím z hlavy, je prostě nová generace Sportage podařený designérský kousek. A nejde o značku, ale jde o Schreyerovo portfolio, kam si ji může spokojeně vylepit vedle svých audin a folksů.
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 10:09
Re: komplex
Ocucany bonbon. Ha ha, to sedi.
Zvlast kdyz velka cast mistniho koncernu jsou ojetiny z Nemecka:)

Těžko by ti tak nadzvednul mandle, kdyby to byl bezvyznamny smejd co se na koncern nechyta:)
:no: :no: :no:

Vem si na to prášek.
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 10:58
smutek
mandle mi to nenanzvedlo,protože jsem podobnou hrůzu čekal,jenom je mi smutno kam jsme to dopracovali!neznám národ který by tak nesoudně obdivoval cizí auta at jsou jakékoli i horší,hlavně že je to zahraniční!zajímavé že třeba v německu jim jaýkoli koncern včetně tady tak zatracovaných škodovek nesmrdí ato nejenom šrotovacích fabií!zato na korejce jsem téměř nenarazil!!!asi jsou němci hloupí a nerozumí autům na rozdíl od chytrých zakomplexovaných čecháčků nakupujících odpad v lídlu a volícíh rudý!!!!! :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 11:43
Re: smutek
Ja myslim, ze kdyby se uplne stejna SPORTAGE vyrabela u nas, se stejnou cenou a stejnou zarukou bude se prodavat jeste vic...

Lidi naopak radi daji prednost tuzemskym vyrobkum ale korea nabidne za lepsi cenu lepe vybavene auto. A model od modelu je kvalitejsi/lepsi...

Ti co zacnou s komplexy a podobne toho maji vetsinou nejmin co rict...
Dnes a denne slysim jak nekdo vlastni neuspech vidi v zakomplexovanosti druheho... Ja uz se tomu jen smeju...
4. 2. 2010 11:32
Dámy a pánové
nová KIA KUGAN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 12:10
ceny
v kategorii malých suv v žádném případě lepší cenu nenabízí- v přibližně stejných výbavách kia i hyundai jsou zhruba stejně drahý jako yeti,nissan je o 100 000 a toyota dokonce o 150000 tis dražší a přitom se donekonečna omílá jak je yeti předraženej a podle vlasních zkušeností je ve všech směrech kromě velikosti kufru VÝRAZNĚ lepší a nové generace korejců budou mít hoňky aby se mu alespoň vyrovnali.to samzřejmě okamžitě popřete,ale zkuste se se všemi auty svézt pár kilometrů a uvidíte.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 13:03
Re: ceny
Tak HYUNDAI ix35 v plne vybave stoji 750 000,-
Skoda YETI s o neco slabsim motorem, kratsi zarukou a ve srovnatelne vybave 860 000,-

Ja bych netvrdil, ze je to zhruba stejne...
Avatar - strýček BOB
4. 2. 2010 15:11
Re: ceny
Chlapče, co je to "plná výbava" a "srovnatelná výbava". Můžeš to nějak podrobněji rozepsat, děkuji.
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 16:05
Re: ceny
U hyundai-e je to premium 4x4 (2,0 CRDi - 135kW) + panoramaticke stresni okno + metalicky lak...

Yeti Experience 125 kW
+metaliza+kozene calouneni
+asistent rozjezdu do kopce
+kola 17palcu
+sunset
+el zrcatka
+pano strecha
+parkovaci asistent
+prodlouzena zaruka 4roky, 120 000km
+bluetooth pro telefon
+kozeny volant
+alarm
Avatar - strýček BOB
4. 2. 2010 18:44
Re: ceny
Aha, koukám, že v konfigurátoru jsi jako doma ;-) Nechci tady zpochybňovat smysl poloviny té naklikané výbavy... Ale prozradím ti jedno tajemství, až si jednou půjdeš objednat Yetiho za 860k Kč, tak dostaneš takovou slevu, že na nějaké Hyundai rychle zapomeneš a budeš s láskou vzpomínat na den, kdy jsi otevřel dveře u dealera Škody...
Avatar - saldy
4. 2. 2010 21:47
Re: ceny
Na konci minulého měsíce jsem se ptal v autonu v ÚL na slevu yetiho a i když jsem projevil zájem o vrcholnou výbavu v kůži tak prej daj 5% a to ještě není jisté, s tím že je o ně velký zájem, ;-\ ,pro xc60 či x1 byly to výstavky ale nejeté nebyl problém sundat 150t. Souhlasím ale s tím, že u ix35 ted bude se slevou taky problém.
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 07:07
Re: ceny
navíc 860000 tis. je snad už konečná cena nad kterou nejde jít a kde je docela dost zbytečností do kterých bych šel až v úplně jiné třídě .Jinak 1.8 experience+hf+rezerva +nadstandart.17"kola+spod.kryt motoru,což je vše co potřebuju a ostatní je pro mě zbytečné,mě stála beze slevy 670tis.a to je ta cenová relace ke všem velikostně srovnatelným konkurentům o kterých jsem psal,včetně obou korejců.Podle konfigurátoru to vyšlo jako téměř nejlevnější auto ve třídě.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 22:47
Re: ceny
I kdyz obe auta spadaji do kategorie malych SUV, Yeti je vyrazne mensi - na delku bezmala o 20cm, na sirku i v rozvoru 7cm. Yeti je velikostne srovnatelny leda s SX4.
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 16:40
Re: ceny
rozdíl je třeba v kůži -50 000,-
sunset -20 000,-
hf - 8 000,- atd.
to jsou všechno volitelné prvky výbavy,takže mi rozdíl vychází na nějakých +-35000
je to moc za kvalitně postavené auto s velmi dobrýma jízdníma vlastnostma,na danou třídu nejlepším pohonem 4*4,kvalitním interierem ve kterém po ujetí téměř 40000 km nic nevrže ani nedrnčí?jízda s tusconem s najetými 15000 km mi připoměla vojenské časy s uazem!s ix 35 jsem toho moc nenajel ale nemám důvod si myslet že tomu bude jinak.
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 17:21
Re: ceny
ix35 kozene calouneni sedadel ma. Takze je nutno to zapocitat i k Yetimu pokud chci srovnavat srovnatelne.

Sunset stoji 4500 ne 20000 jak uvadis ty navic opet u ix35je...

HF jsem zapocitaval to za 7000,- ne 8000,- navic ix35 bluetooth handsfree opet ma...

Takze plati co jsem napsal...

A to bych mohl jeste jetimu uctovat napriklad rezervu...
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 18:58
Re: ceny
odpovídající rozdíl by musel být mi.250000!
neregistrovaný "Kajfik"
4. 2. 2010 17:47
Re: ceny
Moc se mi nechce verit tomu ze jsi s nim vubec jel, vzhledem k tomu ze prodej zacne v breznu. Se svým autem můžeš být klidně konkrétnější, co máš tedy za vůz?
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 18:42
Re: ceny
"moc nenajel" byla nadsázka,viděljsem ho jenom v klidu,bez možnosti jízdy.
jinak k mému autu: po několika desítkách kilometrů se všemi malými suv a po zralé úvaze bych určil pořadí jak se mi jeví-1-x3,velká mezera yeti a tiguan,menší mezera kaškai a rav, pak vitara a obrovská mezera kia a hyundai. proto že i u suv upřednostnuji jízdní vlastnosti nad komfortem tak jsem zvolil yetiho 1.8který se hlavně díky dobře sladěnému a o něco tvrdšímu povozku s téměř stálým pohonem 4*4 a převodovky s motorem chová o něco lépe než tigi v ceně kolem 650000 tis.(víc si nemohu dovolit za auto dát)
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 18:56
Re: ceny
odpovídající rozdíl by musel být min.250000 !
Avatar - saldy
4. 2. 2010 13:44
ceny
Ten příspěvek není vůči CDI fér-poruchové vstřikovače Delphi byla celá vadná série od externího dodavatele, Mercedes možná do budoucna změní firmu, s vadnými vstřikovači má zkušenost i Bosch
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AldaAlda"
4. 2. 2010 14:12
na co předražené "prémiovky"
To,jak se dokázala v krátké době KIA prosadit na evropském trhu,by si mohly "uvědomit" ty automobilky jako jsou BMW,Audi,Mercedes...Proč nedávají německé "prémiovky" 5ti letou záruku??? Proč stojí hodina servisu balíky peněz???A že by argument typu-proč né,když na to mám!? Neberu..V době krize,kdy nějak spoustě lidí scházejí peníze raději koupí prémiovku na předražený líízing s předraženou pojistkou,než aby koupili "korejce" za hotové...Ptám se,jaký je rozdíl že se plantáme v kolonách na tankodromech plných radarů a nadržených policajtu v korejských a nebo 2x dražších německých popelnicích,když je všude max.130KM/h..a navíc se korejce NEKRADOU... 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ltom"
4. 2. 2010 16:53
Re: na co předražené "prémiovky"
je to asi o pocitu z auta,o image a o tom,že když na to mám a nemám za potřebí ze sebe dělat socku v nějaké neznačkové korejské popelnici tak proč si nedopřát radost ze značky a kvality.německé prémiovky se asi nepotřebují podbízet cenou a ostatníma nesmyslama prodává je hvězda,vrtule a kruhy-známka příslušnosti k určité třídě kde slovo korejec je skoro nadávka.(jinak já na to nemám a přesto jezdím v novém EVROPSKÉM autě)