Ani ne měsíc po premiéře studie malého Volva C30 se švédská automobilka dostává do centra pozornosti díky zbrusu nové řadě S80. Design je pokračováním trendu, který zahájily menší sériové modely S40, V50, S60 a V70.
No není pravda, že nejsvébytnější design mají v merku Francouzi, Italové a Švédové? Po 100% S60/V70 a 90% S40/V50 je tu další fantastické Volvo. Jak já se nemohu dočkat vzhledu nové V70, to se ani slovy popsat nedá. Takže Volvo :yes: .
Nez Audi A6 je rozhodne pohlednejsi. Skvely model pro Volvo - presne tohle jde k jejich image. V ameru jim ruce utrhaji a snad i v Evrope pujde na dracku. Volvo v posledni dobe vali a vynikne to hlavne primym srovnanim se Saabem, jemuz se dari o poznani hure, skoda...
Celkem pekne...zadny experiment...evolucni design. :yes: Pri pohledu 3/4 zezadu mi to necim evokuje linie BMW 5 predchozi generace. :-| Jestli se dostanou s cenou mirne pod A6, myslim, ze to bude trhak(pro Volvo). ;-) Volvu fandim :yes:
Je pravda,ze se Svedi vzmohli a drivejsi hranate tvary,ktere obcas nehyrily krasou, nahradili opravdu umelecky vyvedenymi linkami a krivkami.I drivejsi Volva jsem mel rad,ale ta novejsi proste zboznuji.Kam se na ne hrabou "Nemci".Jen tak dal panove!!!
Kdybyste se mě zeptali, která automobilka mi poslední dobou dělá radost, radost a nic než radost, řeknu Volvo. Bez váhání. Studie C30 je úžasně dynamická a dravá, sportovní a vyzývavá. Přesně tak, jak to mám v týhle třídě rád. A S80? Ledová královna. Hrdá a vznešená, s aristokratickými rysy. Germáni by se mohli chodit do krajů věčného ledu a sněhu učit, jak se dělá luxusní sedan se sportovními rysy. Dneska se mi, pánové, bude dobře usínat. Díky, Volvo, budoucnost je hned o něco růžovější!
Plati to, co jsem psal vyse...Volvu fandim :yes: ..ALE nechapu, proc se hned navazite do "germanu". :-O Jestli vam prijde nova BMW 5 fadni...tak nevim...jestli nova S klasse neni luxus se sportovnimi rysy...tak tuplem nevim ;-\
Já zase nechápu, co tě na tom vytáčí? Germáni prodávají auta této třídy jako pekař housky, čiže nevím proč bych měl nové Volvo srovnávat s Bhútánskou automobilovou produkcí, když od nich na ulici nepotkám ani stěrač...
Do Germánů se až tak nenavážím. Mám k nim výhrady, to jistě. Ale hlavně chci říct, že to, co dělaj, se dá dělat líp. Jo a BMW 5 skutečně není fádní. Ale do nadpozemský krásy ma daleko. A S-Klasse na mě teda vážně nepůsobí sportovně. Ale to už je asi věc mýho osobního (ne)vkusu... ;-)
Dokonalost je ambice silných. A Volvo JE silné. Je silné ve filosofii, je silné v modelech, je silné ve stylu. Filosofie je odzbrojující... akcent na rodinu, na bezpečnost, na klid jízdy. Dětská sedadla zabudovaná v zadních židlích... nejčistší interier... Nádherné sedany... úchvatná kombi... Krása XC90 je nepopsatelná. Drzounství XC70 je nedostižné... Prostě... VOLVO JE O OBSAHU... o obsahu nikoliv jen pod kapotou. Tak BRAVOLVO :yes::yes:
:yes: Tak to budou mít Američané velkou radost...Teda pokud budou moct dokázat ocenit tenhle přenádherný volvovský kousek. Bez váhání bych koupil tu D5, kdybych měl volné tak 1.400 000 Kč.
Prostě super. :yes:
Pravda s tou vé osmičkou. To musí jet docela slušně :yes: Jo a proč zrovna 89/100? >:D Proč třeba nedáš 90/100? Vypadá to lépe, a je to skoro to samé :-O
>:D >:D
Takový psychický blok. >:D Když to začíná devítkou, tak už to musí být super krásný. Tady mě mírně zklamalo, že se pokrašuje v móde optického zmenšování záďě.
je to viditelné, ale nemyslím, že je to oproti staré 80 razantní změna... spíš mi to přijde sklonem zadního okna a tím zkrácení víka kufru resp. zádě... S60 je asi střed mezi designem staré a nové S80.. A možná by to chtělo vidět tak o pár cm delší na zádi... (když se tu ty retuše tak rozmohly).. ale jinak se mi líbí... ;-) ale dal bych tak 79/100.. >:D
Mám stejnej pocit, myslím ale, že ta kratší záď bude jen na úkor nedokonalosti fota... Na živo myslím to bude přesně jak je potřeba... Jo, je to příklon k 60ce... a to je dobrej trend...
si může konečně beze studu zazpívat árii... tedy árii v Dépět. Protože to je nafta naft... 2,5l 185koníků, 400krouťák... to ze svý bazaršunky nevymáčkneš, ani kdybys zpíval jso kastrát. :yes:
Nemůžu si pomoct, ale zejména na té třetí fotce na mě ta příď působí jako nějaký japonec určený pro americký trh... jako by se z toho trochu to Volvo vytratilo, říkám míň dynamiky, víc hrubosti..
Fakt libi. Vsechny linie, vcetne interieru jsou krasne uhlazeny. Predni svetla mi trochu pripominaji stare Punto, ale jinak super. Chtelo by to vice fotek interieru. :-)
Jsem sám, komu se nelíbí? Zadek je pěknej, ale ze předu mi to připomíná Punto a novou A6.. Minulá S80 mi připadá o dost lepší, vyváženější. Nepochybuji o tom, že to bude skvělý vůz, ale vypadá podle mě divně... sorry :-)
Od dneška Vás budu oslavovat Mistře. Takže: Děkuji Vám Mistře, velice Vám děkuji. Nebyla by tam ten Sportwagon i z jiných pohledů, Mistře ?
A nemáte, Mistře, už novou V70 ? Jo a děkuju Mistře, že dnes asi neusnu ;-):-) >:D
Nechapu to ! Prece v dnesni dobe zaplavy novych modelu si je kazde auto tak trochu vnecem podobne. Zachvili tady zacnete rikat ze je to okopirovane protoze to ma 4 kola a kulaty volant ! Myslim ze je naprvni pohled poznat ze jde o VOLVO a auto je osobite !!
to tvoja predstavivost je na bode mrazu!!! uz si videl A6? pre teba asi staci ked ma auto 4 kolesa, svetla a volant. hras sa na odbornika a prve co ta napadlo je A6. si trapny!!!
Taková krása na čtyřech kolech, ladné a hlavně dokonalé tvary. A přitom se nemusí opisovat jako Lexus od BMW. Volvo, držím ti palce. ;-) Ještě tak Saab kdyby se probudil k životu, to by bylo něco ;-)
ac je ze staje me velmi blizke, me nejak moc nebere. Auta jsou docela pekny, technicky dobry, dokazi to prodat, vse je veskrze pozitivni, ale na me pusobi takovym az moc "dokonalym" dojmem. Osobne se za zadnym Volvem neohlidnu. Jsou pro me prilis sterilne dokonaly, nejak mi u nich chybi takova ta "duse". Navic je to takova premiovka - nepremiovka, nevim kam ho zaradit. Neco jako "tesne pod Audi". Nekamenovat, prosim, je to jen muj soukromy nazor;-)
Minimalne ja Ta kamenovat nebudem, pretoze to vidim rovnako. Dokonca by som povedal, ze Volvo je zbavene akychkolvek emocii a tak design posobi strasne usadlo - to je politicky korektny ekvivalent slova "nudne". (Nudne - neznamena to iste ako "skaredo"!) Chcem tym povedat, ze je akosi lahko predpokladatelne, ako asi bude vyzerat design kazdeho dalsieho Volva. Ten namet je stale identicky. Co je asi dobe - pretoze to vytvara charkter znacky - ktory je neoddiskutovatelne silny. Ale ani mna to nijak nechyta ;-)
ackoliv mam to stesti ze uz tri roky vozim svou zenu a dve dcerusky ve v70, musim souhlasit, ze je to desna NUDA !!! vetsinou si pripadam jako autopilot, to auto je tak dokonaly a jasne citelny, ze vas nikde a nicim neprekvapi (az dojde na vymenu, bude to zase volvo, ale snad uz nebudeme tahat tolik kocarku a sani, takze limuzina). nastesti o vikendech muzeme obcas ve dvou vyrazit v cerne BMW Z3 M a to jsou pak emoce ...
Couline, klid, brejle s VW... to je tu už legenda legend. Vytvořil ji Lones... vlastně jeho Krtek... Fasujou se tu za odměnu... :-) Arsenál doplňujou dusítka do uší s logem VW... a pak samozřejmě kožený kalhoty s mostem (opět licennce Lones)... pak seš dokonalej... :-)
A i ty dusítka do uší už chápu,pak můžeš i Ty tvdit: Co máte na tom TDíčku,vždyť je to docela tichý,stačí trochu zesílit muziku a dvoje tlumítka s logem a je to v poho-Nesliším mutor Kadle ,Kadle... >:-[]
naslo svuj styl, S80 byl prubirskym kamenem, znacka upgradovala svou identitu a jak nize pise Marko, ta je velmi silna. Jednoznacne i tohle Volvo zustane Volvem na prvni pohled, to zda jde o S60, nebo 80 zustava zrejme u jeho zakazniku jedno (pamatujete zajiste doby, kdy M-B tridy 190, nebo E-Klasse byly vzajemne identifikovatelne temi znalejsimi, nebo pouze diky jinym rozmerum). Mne se Volva libi, svedska cistota mne oslovuje vice nez germanska. Nota bene XC90 povazuji za genialni dodnes a S60 zustava pro mne lvem salonu ve stredni tride. Ovsem jak tu nekdo psal o financni vyhodnosti svedskeho rohliku, oproti nemeckemu....nevim, nevim...rekl bych, ze situace se zacina otacet! ;-)
Co se me tyka, tak souboj svedske vs nemecke cistoty je i u me spis na strane Volva. Z D znacek me oslovuje, designem, snad jen MB E a CLS. Financni vyhodnost u Volva je zakazany pojem. Volvo si necha vse dost zaplatit, ale budiz jim to prano. Rozhodne ten pomer cena/co dostavas je lepsi nez u VW;-)
ale ono to přesně tak je... ještě nedávno bylo Volvo "Saab pro chudý"... teď se asi sanží zařadit na výsluní premium class... A většině volvo přijde jako kvalitní bezpečný nudný....! Fotky z Autobildu V70 se mi moc nepáčí... a co jsem s Volvem (S80) jezdil tak mi do ruky taky nepadlo... Na S40/50 se podívám, ale protože je to nový.. no a ženské se líbí XC90... ale z mýho pohledu už S60 padla do průměru... Ale asi je důležitý aby tím vydělávaly prachy... takže OK.. nicméně mám Volvo mnohokrát raději než D-produktion.. ;-)
Mam zkusenost s V70 2,4d a ackoliv to je zrovna typ, ktery mne prilis nepritahuje po usednuti a projeti cca 100km jsem presvedcen, ze Volvo se prodava vnitrkem. Takova pohoda a pocit sezeni v usaku vlastniho luxusniho srubu, kdesi u polarniho krbu Vam nikdo jiny neda! O to vic pak prekvapi nekultivovanost chodu vznetove jednotky (ackoliv ve srovnani s jinymi je to jednoznacne top!) a slabsi vykon. Ale za ten pocit se da zvyknout asi na vse. ;-)
ano dá se s tím souhlasit, ale fakt je takovej, že Vovlo neprodává zázračně mnoho kusů... nicméně žije (ve srovnání se Saabem...) jenže to vše prodává díky reklamě a marketingu obecně.. Ono pocit v Saabu je trochu jinej ale na stejné netě... řekl bych že Saab je více nakloněn k řidiči (posádce).. je to ergonomicky vyspělé auto a vše tě tak obejmě včetně kastle a máš pocit ře jedeš s "kompaktem" a né z téměř 5 metrovou limuzinou... tohle ve Volvu neznám... spíše jsem měl pocit, že S80 je až příliš veliká i když má trochu dynamické (sportovní) ambice... a co se týká vyšší rychlosti... je znát ta velikost (zvuk a obtékání větru) a taky to poznáš při dynamice a vysoké rychlosti.. Saab tě stále pevně drží.... toť moje zkušenost... a abych to dokončil.. (saab jako přímej konkurent) se těžce prodává, protože bez medií to nejde... a pomalu se karta začíná obracet ve prospěch Volva coby premium značky a Saab - ten co maj pošuci.... je to škoda, protože obě mohou výrazně promlouvat do prodejů premium značek a hlavně mají co říct.... Jo a moje zkušenost byla srovnatelná: Saab 9-5 3.0 TiD a Volvo S80 diesel 2.5... stejně stará auta.. vítěz Saab..!! (ne kvuli motoru..!).. Takže s tebou souhlasím ve srovnání Volvo - svět (bez Saaba).. ;-):yes:
Já mám švédy rád, ale mám strach, aby ta ofenzíva Saabu právě něco z těch "pocitů řidiče" neubrala. Nevím přesně jak to formulovat, ale aby to tak nějak nespadlo do průměru (i když třeba vyššího), zkrátka aby nebyl sterilní a nakonec sice dokonalej, ale fádní. Bojím se, že sám se z toho nevyhrabe, a tím, že mu GM pomáhá, se bojím zVectrizování. Jinak mu držím palce samozřejmě. ;-) Hlavně Saabu 9-3 Aero ;-):-)
jel jsi tou 9-3.. nebo i tím Aerem..??? Protože 9-3 je poslední produkt té produkce Vectrizování a myslím, že mu to neubralo a možná naopak... Pokud se nepodíváš na svůj produkt zvenčí, těžko se můžeš posunout dál... (a to proti starším Saabum nic nemám..) takže si myslím, že je to jedno z nejlepších aut co vůbec jezdí.... od A až do Z.. a to nemluvím o Cabriu... ;-):yes:
Jel i tím aerem. Ano, je to oproti jiným, starším saabům (jako třeba 9-5) taková uhlazená kráska. Ale dokonalá, dokonalá jízdními vlastnostmi, dokonalá motorem, dokonalá podvozkem, dokonalá interiérem a zevnějškem - dokonalá, ALE přitom individualita. Prostě svébytná, stylová. Tam bych to Vectrizování moc neviděl (i když tam je samozřejmě některými aspekty cítit, ale pořád v normě). Já mám spíše strach, aby ty nové nebyly prostě takové jako ve stylu VW-Audi. Aby nebyl Opel-Saab, abys nenašel stejné páčky v Opelu i v Saabu, aby se nedej bože přesunula spínací skříňka pod volant, atd. Snad mi rozumíš. ;-)
Vždycky se mi Volva líbily. Měly nadčasový, nepodbízivý design, který minimem špekulantních křivek dal maximum krásy. Nová S80 mě zklamala. Chvíli jsem fotky studoval, jestli se nejedná o žert, a není to S40 v nějaké mírně roztahující optice,ale není. Ten hrb na kapotě se mi nelíbí, rozměry zádě a čumáku (takovej zdrcnuej ze stran) mi nesedí. Interiér nehodnotím, ale že bych nemohl popadnout dech, tak to fakt ne. Tenhle styl mě chytal za srdce u S40....u S80 bych čekal více "jede pan ředitel" look. Toť můj osobní názor. PS: ta předposlední fotka a zadoprofil čumáku....ble :-(
V USA bude tomuto Volvu konkurovat novy Lexus ES (..aby som vytvoril nejaky "osli mostik" >:D ). Dost prekvapenim (a neprijemnym) je fakt, ze designove prvky L-finess su (znova)aplikovane na zakladne tvary novej Camry. Cakal by som odzakladu "vlastne" auto. ;-\ : [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
hezký autíčko! není to žádný trhač aorty, ale vypadá dobře. Rozhodně líp než nová S80. PS: Marko, něco od Subaru by nebylo? Vím, že jsem náročný, ale když už jsme s tím Lexusem v japonsku.. ;-)
K Subaru mam rozpracovany komplet prehlad buducich modelov - hodim to pod najblizsi redakcny clanok o Subaru. Cakam este nas nejake terminy -ale obrazky nebudu... ;-) Musis vydrzat :-)
Vzhledem k alokaci noveho ES je mi to jedno...Hlavne, kdyz mame u nas k dispozici rady IS, GS, LS a RX...tam je prislusnost jasna. Evidentne si japonci mysli, ze nejprodavanejsi sedan v USA muze zlakat jeste vice zakazniku. Co myslis Lonesi, podari se?
Já ti nevím. ;-\ Nová Camry je nějaká divná. A dneska ráno jsem našel na webu tohle: [odkaz] Začíná mít trochu image ručně rozebíratelného auta. To napodobování hi-fi věží v interiéru se mi taky nelíbí. O exteriéru ani nemluvě. Já bych řekl, že Accord a Fusion se mohou radovat.
Hle, jasnovidec vidící do budoucnosti >:D Já neříkám že bude propadák. Minulé dvě-tři generace vybudovaly silnou image. Dost lidí si jí koupí ze setrvačnosti.
IMHO je Camry přesně taková, jakou ji amící "chtějí". Nám tady v Evropě se to zdát nemusí, ale v USA na novou Camry koukaj trochu jinak.. Mám nový údaje: Sumární vývoj od roku 2000 do konce 2005. 1) největší propad v prodejích: Ford - více než mega; GM 460,000; Chrysler 218,000.. 2) největší růst: TTT - 640,000; Nissan - 325,000; Honda - 300,000.. další komentář netřeba ;-)
Za chvíly budou mít v USA americkou jen sochu svobody a vše ostatní bude Japan Největší nárust -TTTa ost.Japan a největší propad Fóórd super zprávičky Tome a co na to pierro? Lones řekne je to jan setrvačnost... Ale už deset let >:-[]:yes:
Laskavě nepřekrucuj moje slova. Jasně jsem napsal, že předchozí generace budovaly silnou image a rosly zaslouženě. A že TAHLE se může už chtit leda ze setrvačnosti. Dle mého je tam zřetelný úpadek v designu a zpracování.
Setrvačnost a Kaizen k sobě moc nepasujou.. doporučuji prostudovat pár materiálů a doplnit znalosti ;-) Posílám malý zákusek po obědě - KPMG dává emerickejm automobilkám 4-5 let, aby hejbly zadkem, jinak je s nima konec viz [odkaz] Vlastně se to dost týká i všech VWfilů apod. Já to říkám furt, TTT!
Socha Svobody je francouzský dar k výročí nezávislosti USA ne Velké Británii >:-[] tak že moc emerická taky není.. V LA prej není jediná ulice, ve který by nebyl alespoň jeden barák vlastněnej japonským kapitálem.. Setrvačnost tvá o mnoho déle - Toyota roste nepřetržitě každým rokem od té doby, co poprvé vstoupila na US trh! TTT
Po Legu jsem vždycky toužil, skvělá stavebnice ;-) Pořád lepší bejt Lego a bejt bestseller, než bejt evropskej design, měkčený plast, velký logo na masce a dělat prodeje jak VW USA ;-)
Při vší úctě k Volvu je subjektivně Lexus někde jinde. Toyota dokázala Lexusem rozsekat všechny evropské tradice a ač mi snad nevěří ani klávesnice, dnes bych vždy upřednostnil IS, GS a nové LS před jakoukoliv konkurencí. Je to ovšem samozřejmě jen můj dojem a i ten je v mém francouzskoitalskošvédském vnímání vyjímkou. :-!
Ano, to co dakazuje Lexus je impozantna vec. Ci je niekde inde,ci by si ho niekto zadovazi - to je, ako pises - subjektivna vec. Tu, aj v USA. Mna iba zarazila troch "lacna" konverzia novej Camry na luxusne auto. Chapal som, ze to islo doteraz, ked Toyota a Lexus bolo vlastne to iste - ale teraz by som cakal sebavedomejsiun a hlavne vlastnu identitu auta.
Taky to trochu nechápu.. ale na druhou stranu to možná bude tak, že Camry je prostě takovej fenomén a tak skvěle odpovídá požadavkům amíků, že to prostě nechtěj tou ES "zkazit" a jdou na jistotu..
LC100 som Ti dal v tom prehlade Toyoty. V Jap. v 1/ 2007 - tusim tak to bolo. Aj foto noveho LC130 tam bolo - inak neviem nic nove. Ani to, ci bude zas v EU...
Teda musím napsat, že nahoře má Ciello zas svý světlý chvilky... ;-):yes: Umí to napsat. Jen bych doplnil, že to Volvo dokázalo vykoumat svůj osobitej, nezaměnitelnej a originální styl. Vizuálně je středobodem 60ka. Je znát, že jak 40, tak 80 pokračují v této dokonalosti... Také s pajou musím, než souhlasit - sedneš dovnitř a jsi překvapenej, čemu jsi dosud mohl říkat dokonalý židle. Volvo tě fakt umí usadit... ostatně přečti nedávnej test - XC70... A tak přijíždí dokonalá 80ka... Masa plechu narostlá, nikoliv ovšem bez elegance... a s velkou dávkou milosti, a co víc... dnes s osmdesátkou nemusí jezdit jen ředitel na dopoledního golfovýho panáka... vidím to i na parádní víkendovej vejlet s celou rodinou... Tohle je neokázalé, vyvážené, jistě a nezapomenutelné auto. Tak nějak z toho cejtím hodně... hodně dovnitř. BRAVOLVO :yes: P.S. Chybí tí lítačka? - mrkni na těch 300 koní v eR 60... specialitou je barva kůže sedadel... jako lehce opálená láska tvejch dávno uplynulejch dní... Tak tam mrkni.
Docela pekne Volvo i kdyz z profilu mi pripomina Hondu Accord. Pokud chce ale udelat poradnejsi diru do sveta, tak v teto tride musi vratit k pohonu zadnich kol, ktery jeste do pulky devadesatych let pouzivala. Proste at nekdo chce nebo ne, dospeli kluci ve vyssi stredni vypadaji bez zadniho pohonu jako nejaci nedorostli pubertaci.
GTI,je lepší být bazarovej kovboj a za cca 230.000 koupit ´99 Golf IV GTI nebo nevim jakej kovboj a vypláznout je za fungl novou Ladu 112 či Fabku džuniora? :-)
Opatrne kamo s tema zahradkarema!!! Jasny? Protoze nejvetsi zahradkar Beda jezdi v Caddy , teda v kadylakkkuuuuu >:-[] >:-[] Vcera jsem videl Lonese v Hornbachu a kupoval monterky s laclem, holinky, motycku, hrabe a srp:-) Kladivo prej uz doma ma :-!
Ještě jsem nestačil přečíst... to by mohlo bejt soustíčko pro mně :-) Já teď brečel pod VW... trénujou mě tam nějací jezdci formule risk :-) To jsou konce...
ale mohl bys... a jestli budeš kupovat motorovku nebo sekačku, tak tam klidně vypiš mě.. a myslím, že ani zahrádkář mates by se nezlobil... >:D >:D >:D
Me by to auto neurazilo, jen v kontextu cely ty akce je to katastrofa. Ale je bajecny, ze diky tomu je Lones strasne snadnej cil:-) Na tohle zadnej argument nevygoogluje >:-[]:-!
Ale to neni nelogicke! VW uz dotahlo marketing tak daleko, ze ve spojeni s inteligenci vetsiny naroda, ktera je nastavena urovni naseho premiera, je jasny, ze slupku Fabii radi do stejne skupiny jako Jag;-) Ostatne to u Skodovky neni nic nenormalniho. Dle nich je Octavia managerska limuzina stredni tridy a Superb je vlastne premiovka ze skupiny BMW5 a E-klasse ;-\
Vlastne je to jedna z mala veci, co mi na AUDI vadi...no vlastne AUDI za to az tak nemuze...ze vsichni skudkari od Fabky nahoru tvrdi, ze maji to same jako Audi...Fabka=A2, Roomster=A3 Sportback, Octavka=A4, No a Superb je A6, ale "nekde" i A8...pocitam, ze Yetti bude Allroad ;-\ :-(:no:
Ja bych tech "musek" na krase u OOOO nasel vic, ale je mi to celkem putna, protoze na 99,999% u Audi nikdy neskoncim (snad) ;-) Kazdopadne tohle tema tady vyleze kazdou chvili a je to smutna vec ;-\
Nevim, co s nim chce delat. Rikal, ze kladivo ma od Bangla a ryc mu pujcil krtek. Klobouk, takovej ten s kanci stetkou, ma prej od nejakyho typka za severnich cech;-) Rikal, ze tomu puvodne vubec neveril, ale ted co to zkusil, tak tomu prichazi na chut. Ono je to takova evropska obdoba jezdeni s pickupem pres poust pro balenou vodu;-)
vcera jsem jednoho potkal na D1 a vzhledem k nerozsvicenym svetlum a neustalemu problikavani zadni brzdovek si troufam rict, ze se jednalo o dpolnkovou vybavu sekacky Mountfield (manzelka chce novou sekacku taky...treba i ja
>:-[] )
čistě teoretický případ - řekni mi jaký jiný nový auto za 230.000 koupím? Ladu, Logana, Džuniora, nějakou pandici možná punto classic, adžilu a pár dalších...
Na druhý straně můžu svých 230k dát třeba za IV golfa (a to i GTI), astru, fočuse a další a další... Vem si, že máš 230k a chceš auto, žádnej leasing, žádnej spotřebitelskej úvěr, jenom keš. P.S. skutečnej českej kovboj jezdí v zablácený Nivě, Aru nebo UAZu :-)
Brácho, jestli máš poctivejch 230 tyček, tak tě chválím, pokud jsi to ovšem dokázal nastřádat na chmelový brigádě... jinak... prostě... viděl bych to spíš -v reálné rovině- na parádní dovolenou s Čedokem... nějakej okruh porůřím v klimatizovaným autobuse ;-) Když na dálnici zavřeš oči a do ruky vezmeš zakroucenej kabanos... můžeš zažít pocit, jako bys řídil vlastní 911ku. P.S. prosím tě, nedávej mi otázky, na který znáš odpovědi ;-):yes:
Tak toto je skutocne krasne auticko :yes: Volva som mal vzdy rad pre ich dokonalost ktora ostatnych privadzala do zufalstva :-) Ale toto je sen ktory sa vola S80 :yes: takze hosi podme snivat ;-)
Zdárek panstvo, tak jako švédskej křižník?? Vlajková loď krále Vasy?? Musim říct, že tenhle viking mě dostal. Možná to není taková změna, jako když končila hranatá S90 a nastoupila moderní S80, ale i tak je tohle auto příkladem krásný a citlivý evoluce. Proč měnit výrazně něco, co funguje, co se líbí a doposud i celkem slušně prodává?? Myslím, že nová S80 se rozhodně nemá zač stydět. Krásnej robustní design, nepostrádající severskou eleganci, útulnej a kvalitní interiér, nekompromisní bezpečí, výborný motory a dnes už i pověst solidního prémiového vozu. Každopádně, pro individualisty (a nejen pro ně!!) zajímavá alternativa německýmu triu BMW/AUDI/MB. A s tím osmiválečkem.... ;-) vyšší střední jak má být! Líbila se mi S30, líbí se mi i tenhle koráb. Nechť král Vasa vede svou severskou flotilu úspěšným tažením nejen po Evropě ale i zavelkou louží. Apropos není liž pravda, že Vikingové objevili Ameriku?? ;-) Jo a vzkaz pro GTIho a ostatní. Budu mít pro vás článeček ohledně mých dojmů z Infinity FX45. Takže jen co vyšetřím trochu času, pošlu vám sem pár svých skromných dojmů ;-)
Nedávno tu o tom byl víkendovej článek... Skončilo to tím, že jsme se vyjímečně všichni sjednotili - nejošklivější auto je zásadně to, kterým jezdí soused >:D;-):yes:
No na jednu tranu na tomhle tvrzení určitě něco bude! >:D Ale abych vyšel z reálu, můj soused sedlá staršího apoštola se stejnym motorem jako můj avant. Jsme oba takový garážovo-bazarnický kovbojové. Snad jen s rozdílem, že soused je ještě i ten teplákovej plejboj, nebo jak jim to říkáš >:D
Co by nejošklivější auta u mě dlouho vedlo trio: Multipla/VelSatis/novéToledo. Jen do chvíle, než jsem včera poprvé uzřel naživo SangYong Rhodius. Možná jsem málo všímavej, ale opravdu jsem ho na silnici potkal prvně až včera. Pánové, něco tak ohavnýho jsem asi doposud ani neviděl. 8-s Je to jednoznačně horší jak na obrázkách. Totální hnus velebnosti. 8-s
Hm, jen k VelSatisu. Pamatuji kdy jsem jej viděl prvně. Pohled na zadní roh vozu, tedy lze vidět jak bok, tak záď. Z této pozice je VelSatis maximálně silný dodnes. Na čistý boční profil (takový ten co shlédnete jen z fotek) jsem si i já, srdcem kosočtverec, dlouho zvykal a musím uznat, že to dodnes není 100% ono. Příď VelSatisu roste do krásna každým dnem (kde jsou ti věštci, předpovídající rychlé stárnutí radikálního designu?) a interiér? Vše jemné od světla, přes materiály po zvuk. Fantastické a z hlediska designu tedy hodnotím VelSatis bodem 9,6/10. Multipla pěkná není, ale chytrost se ji upřít nedá. Prasopes Toledo je jen krásný pomníkem otřesného neumětelství Waltera de Silvy pod taktovkou španělské automobilky.
dCi, kámo, beru tě jako správnýho renolťáka, kterej si považuje své oblíbené značky. Napíšu Ti tedy upřímně svůj názor na výše jmenovaná auta. U VelSatise jednoznačně oceňuju odvahu Renaultu pustit něco takového (pro někoho ošklivého, pro někoho originálního) na silnici. Mě se tenhle počin nelíbí a bohužel (pro Renault) většině jejich zákazníků taky ne. Ale Renaultu se podařilo vystoupit z dnešní anonymity. Stárnutí si myslím u tohoto auta moc nehrozí. Multipla byla a je i přes svou nepopiratelnou ošklivost prostorovým premiantem. Žádný z konkurentů nenabídne tolik místa. A Toledo?? Nové Toledo je názorným příkladem, jak z hezkého auta (II generace) vytvořit totální obludu. Prasopes je docela trefné přirovnání. 8-s Z ostatních nepěkných aut bych mohl jmenovat kupříkladu Opla Vectru (před faceliftem), Opla Agilu, Mitsubishi Grandis, Hyundai Matrix, komplet. produkci SangYong, Hondu HR-V, některé ameriky, atd. atd.. Nicméně vede Rhodius 8-s
Opel se opravdu hledá. Copak je tak těžké navázat na poslední Omegu, nebo Vectru B? Tyhle jejich nové jakoby technokratické patvary mě nic moc neříkají, zvlášť když k tomu přidají otřesně strohou palubovku (horším stylem se honosí snad jen palubka O1 před faceliftem). Zcela stejně to platí pro Mitsubishi. Poslední dva Galanty byly designem jedinečné, především pak ten poslední. To auto mělo tak pevný pohled a především čitelný Mitsubishi look. A to již vůbec nepíšu o Sigmě z první půle devadesátých let. Fantasticky krásné a identifikovatelné auto. Matrix beru od Hyundaie jako krátkodobé pominutí mysli. Ty hrany bočních oken a komínový zadek je jedna velká hrůza. Ale například Getz je vizuálně čistý (více se mi líbil před tím zjemňovacím faceliftem, teď třeba dostal úplně zbytečně poasijštělá zadní světla)... Atd atd, mohl bych tu psát hodiny...
HR-V neprejede ani obrubnik...proc asi nebude mit nastupce?
Ja pridavam (samozrejme krome Multiply,coz je kral hnusu) T.COROLLA,H.CR-V,H.CIVIC P.407,C.C5,R.LAGUNA...no proste hlavne ty italskofrancouzske sarmantni sunty...
Tak že, pánové, je to TADY! Camry hybrid vyjíždí zmasakrovat US "rádoby" konkurenty (zvláště si všimněte jak začíná hrát i na španělskou notu = útok na hispánskou komunitu, která roste jak křečci v akvárku ;-) ). Útok je připraven na tu nejvhodnější chvíli - čas kdy téměř každej amík čumí na tv - Super Bowl bude patřit Camry! Po celých USA poběží, podle mě, docela vtipná a povedená reklama - vřele doporučují! Viz [odkaz] Camry hybrid bude krasojízda, začěte se kochat a sledujte úžasnou a jistě fascinující cestu hybridů do amerických garáží ;-) Tohle bude masáž, skoro jak z učebnice vlkohradu (chudák Píčesrýdr - tak rád by HSD namontoval do Prassatu a do Jettky, jenže to to nejde, smůla..). Trochu si dloubnu - někdo marketing jen tak šmrdlá, někdo to bere přes Béďu Trávníčka.. ten kdo umí, ten co si věří, ten kdo má co nabídnout, ten útočí na komoru (pro emeriku je to Super Bowl). Netřeba dalších komentářů, jen si to na závěr trochu shrneme - Today, Tomorrow, Toyota ;-)
Je vidět, že o marketignu na SuperBowlu víš prd. >:D Zatímco tvoje Toyota se bude krčit jen virtuálně v reklamě (což Cadillac taky, představí reklamu "Chrome Couture" na nový Escalade), tak Cadillacy budou vozit celebrity a parkovat u hrací plochy. Navíc "nejužitečnější hráč" si bude moci vybrat za odměnu libovolný Cadillac dle svého gusta. >:-[] Cadillac: BREAK THROUGH
Aha, Cadillac se opravdu činí - pořád útočí na nové segmenty - v ČR útočí na zahrádkáře, v USA zase na taxikáře >:-[] >:-[] >:-[];-) To byl vtip. Novej Escalade je a bude OK, kdybych žil v USA, tak s nim možná jezdim (i když spíš Lexusem LX). Jinak můj příspěvek se spíš vztahoval k tomu, jak si říkal, že nová Camry už tak úspěšná nebude, že pojede ze setrvačnosti.. Accord má taky dobrej hybrid, ale co Chevy a Ford, jak se k tomu postavěj?
Ford měl první hybridní SUV. ;-) Escape Hybrid byl před Lexusem RX400h. Zatím se domácí výrobci soustředí na hybridy v SUV. Ale nepochybuju o tom, že do pár let to budou dávat i do sedanů.
Jinak po dlouhé době souhlas: "ten kdo umí, ten co si věří, ten kdo má co nabídnout, ten útočí na komoru (pro emeriku je to Super Bowl)" CADILLAC >:D:yes:
Podívej se, Camry je vyvíjená pro USA, stavěná v americké továrně americkýma rukama....pokud je to japonské auto, pak ameriky drtivě dobyly evropský trh, protože Fordy Fiesta, Focus a Mondeo jsou ameriky stejně jako Camry japonské auto. :-) ps: nestavím se ani na jednu stranu, jen filosofuju. >:D