Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Volvo S80: švédský křižník se představí v Ženevě

Ani ne měsíc po premiéře studie malého Volva C30 se švédská automobilka dostává do centra pozornosti díky zbrusu nové řadě S80. Design je pokračováním trendu, který zahájily menší sériové modely S40, V50, S60 a V70.
Zpět na článek
30. 1. 2006 18:19
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 14:33
neregistrovaný "KOSS"
30. 1. 2006 18:21
neregistrovaný "Essesant"
30. 1. 2006 18:38
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 18:42
neregistrovaný "Neo=)"
30. 1. 2006 18:43
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 18:46
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 18:55
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:00
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 19:10
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:14
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 19:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "Fechta"
31. 1. 2006 13:27
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 19:22
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:26
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 19:05
neregistrovaný "Peytl"
31. 1. 2006 09:49
neregistrovaný "Duke"
31. 1. 2006 13:29
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 18:54
30. 1. 2006 18:57
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:24
30. 1. 2006 19:11
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 19:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 21:36
neregistrovaný "Johny.Rico"
31. 1. 2006 09:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 09:35
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 09:48
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 20:03
30. 1. 2006 22:42
neregistrovaný "cul"
30. 1. 2006 20:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 23:00
neregistrovaný "Jachym"
31. 1. 2006 01:42
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2006 09:46
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:09
neregistrovaný "Manga"
31. 1. 2006 13:12
neregistrovaný "Kryspin2"
31. 1. 2006 09:17
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 09:27
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 09:56
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:57
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:58
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 10:33
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:51
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:44
neregistrovaný "pipo"
31. 1. 2006 09:56
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 10:29
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:02
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:30
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 11:07
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:06
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 16:13
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 09:37
neregistrovaný "Avana"
31. 1. 2006 09:56
neregistrovaný "Duke"
31. 1. 2006 12:49
neregistrovaný "RS"
31. 1. 2006 14:34
neregistrovaný "Cary"
31. 1. 2006 14:42
neregistrovaný "petr"
16. 2. 2006 20:09
neregistrovaný "miso"
31. 1. 2006 09:47
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:49
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 10:05
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 11:30
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:33
neregistrovaný "empi"
31. 1. 2006 10:11
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 10:28
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:52
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:51
neregistrovaný "v70"
31. 1. 2006 14:17
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 10:28
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 10:52
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:55
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 10:58
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 11:05
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:32
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 11:48
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:58
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 12:02
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:04
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:09
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:14
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 11:17
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:29
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 11:38
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:50
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 11:53
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 12:54
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 14:40
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 16:16
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 10:30
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 11:26
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 12:03
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 11:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 11:44
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 11:51
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 12:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 14:41
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 14:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 23:38
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "Coulin"
1. 2. 2006 10:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 13:10
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:06
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:25
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:32
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 00:01
31. 1. 2006 12:36
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 19:07
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 23:29
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:27
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 17:26
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 23:26
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 12:27
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 12:40
neregistrovaný "merc"
31. 1. 2006 12:40
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 12:59
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:04
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:08
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:10
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:12
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:13
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:17
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:19
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:37
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:39
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:46
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:50
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:50
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:54
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 15:31
neregistrovaný "lowkick"
31. 1. 2006 15:38
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "lowkick"
31. 1. 2006 16:15
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:09
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:11
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:12
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:15
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:15
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 15:26
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 15:47
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 13:28
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:35
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 13:36
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:06
neregistrovaný "Peto"
31. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:06
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:25
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:32
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:48
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 15:29
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 16:08
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 19:18
neregistrovaný "lowkick"
1. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 14:40
neregistrovaný "P911T"
31. 1. 2006 15:20
neregistrovaný "Volvo S 80"
31. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "Charger"
31. 1. 2006 17:53
neregistrovaný "Nové Volvo S 80"
31. 1. 2006 18:57
neregistrovaný "vivian"
31. 1. 2006 20:24
neregistrovaný "rob"
31. 1. 2006 23:57
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 00:18
neregistrovaný "Alessio"
1. 2. 2006 10:00
neregistrovaný "Coulin"
1. 2. 2006 10:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 13:23
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 10:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 13:25
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 10:05
neregistrovaný "Luck"
1. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "Hola"
1. 2. 2006 12:57
neregistrovaný "Hola"
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 18:19
skvělé
No není pravda, že nejsvébytnější design mají v merku Francouzi, Italové a Švédové? Po 100% S60/V70 a 90% S40/V50 je tu další fantastické Volvo. Jak já se nemohu dočkat vzhledu nové V70, to se ani slovy popsat nedá. Takže Volvo :yes: .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KOSS"
31. 1. 2006 14:33
Re: skvělé
A nevite kdy ma nova v70 prijit?
neregistrovaný "Essesant"
30. 1. 2006 18:21
Pekne
Nez Audi A6 je rozhodne pohlednejsi. Skvely model pro Volvo - presne tohle jde k jejich image. V ameru jim ruce utrhaji a snad i v Evrope pujde na dracku. Volvo v posledni dobe vali a vynikne to hlavne primym srovnanim se Saabem, jemuz se dari o poznani hure, skoda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 18:38
bez titulku
Celkem pekne...zadny experiment...evolucni design. :yes: Pri pohledu 3/4 zezadu mi to necim evokuje linie BMW 5 predchozi generace. :-| Jestli se dostanou s cenou mirne pod A6, myslim, ze to bude trhak(pro Volvo). ;-) Volvu fandim :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Neo=)"
30. 1. 2006 18:42
Bravo!
Je pravda,ze se Svedi vzmohli a drivejsi hranate tvary,ktere obcas nehyrily krasou, nahradili opravdu umelecky vyvedenymi linkami a krivkami.I drivejsi Volva jsem mel rad,ale ta novejsi proste zboznuji.Kam se na ne hrabou "Nemci".Jen tak dal panove!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 18:43
Volvo From The Top Of The World!
Kdybyste se mě zeptali, která automobilka mi poslední dobou dělá radost, radost a nic než radost, řeknu Volvo. Bez váhání. Studie C30 je úžasně dynamická a dravá, sportovní a vyzývavá. Přesně tak, jak to mám v týhle třídě rád. A S80? Ledová královna. Hrdá a vznešená, s aristokratickými rysy. Germáni by se mohli chodit do krajů věčného ledu a sněhu učit, jak se dělá luxusní sedan se sportovními rysy. Dneska se mi, pánové, bude dobře usínat. Díky, Volvo, budoucnost je hned o něco růžovější!
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 18:46
Re: Volvo From The Top Of The World!
Souhlas, Germáni si bohužel pod pojmem čistý a vyvážený design představují jakobynadčasovost jejich fádně otravné produkce. Volvo jede :yes: .
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 18:55
Re: Volvo From The Top Of The World!
Plati to, co jsem psal vyse...Volvu fandim :yes: ..ALE nechapu, proc se hned navazite do "germanu". :-O Jestli vam prijde nova BMW 5 fadni...tak nevim...jestli nova S klasse neni luxus se sportovnimi rysy...tak tuplem nevim ;-\
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 19:00
Re: Volvo From The Top Of The World!
Já zase nechápu, co tě na tom vytáčí? Germáni prodávají auta této třídy jako pekař housky, čiže nevím proč bych měl nové Volvo srovnávat s Bhútánskou automobilovou produkcí, když od nich na ulici nepotkám ani stěrač...
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:10
Re: Volvo From The Top Of The World!
Mne to nevytaci ;-) Sam rikas, ze prodavaji jako housky, tak proc se chodit ucit jinam ;-)
neregistrovaný "dCi"
30. 1. 2006 19:14
Re: Volvo From The Top Of The World!
Protože rohlíky jsou stejně kvalitní, levnější a vypadají lépe.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 19:16
Re: Volvo From The Top Of The World!
Nesouhlas! >:D Mně se vždycky víc líbily housky.
neregistrovaný "Fechta"
31. 1. 2006 13:16
Re: Volvo From The Top Of The World!
já dám přednost dalamánkům >:D
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 13:27
Re: Volvo From The Top Of The World!
A to si říkáš potentní bejk? S houskama??? :-O
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 19:22
Re: Volvo From The Top Of The World!
to uz je mne moc "intelektualni" diskuse
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 19:26
Re: Volvo From The Top Of The World!
Přesně, do toho už mě netahejte >:D
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 19:05
Re: Volvo From The Top Of The World!
Do Germánů se až tak nenavážím. Mám k nim výhrady, to jistě. Ale hlavně chci říct, že to, co dělaj, se dá dělat líp. Jo a BMW 5 skutečně není fádní. Ale do nadpozemský krásy ma daleko. A S-Klasse na mě teda vážně nepůsobí sportovně. Ale to už je asi věc mýho osobního (ne)vkusu... ;-)
neregistrovaný "Duke"
31. 1. 2006 09:49
Re: Volvo From The Top Of The World!
to ji chce videt nazivo,donedavna jsem neveril,ze by S-Klasse mohla sluset bila...dokud jsem ji nevidel...a potom me jeste dlouho bolelo za krkem ;-)
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 13:29
Re: Volvo From The Top Of The World!
Bílá sluší všem. Od Transitu po Phantom. :yes:
30. 1. 2006 18:54
DOKONALOST
Dokonalost je ambice silných. A Volvo JE silné. Je silné ve filosofii, je silné v modelech, je silné ve stylu. Filosofie je odzbrojující... akcent na rodinu, na bezpečnost, na klid jízdy. Dětská sedadla zabudovaná v zadních židlích... nejčistší interier... Nádherné sedany... úchvatná kombi... Krása XC90 je nepopsatelná. Drzounství XC70 je nedostižné... Prostě... VOLVO JE O OBSAHU... o obsahu nikoliv jen pod kapotou. Tak BRAVOLVO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lowkick"
30. 1. 2006 18:57
Re: DOKONALOST
:yes: "BRAVOLVO" >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 19:11
Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
:yes: Tak to budou mít Američané velkou radost...Teda pokud budou moct dokázat ocenit tenhle přenádherný volvovský kousek. Bez váhání bych koupil tu D5, kdybych měl volné tak 1.400 000 Kč.
Prostě super. :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 1. 2006 19:19
Re: Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
Američané ocení hlavně tu V8 stejně jako u XC90. Ale souhlas, moc se povedlo. Už jsem psal u "marko-předpremiéry", že dávám 89/100. :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 1. 2006 21:36
Re: Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
Pravda s tou vé osmičkou. To musí jet docela slušně :yes: Jo a proč zrovna 89/100? >:D Proč třeba nedáš 90/100? Vypadá to lépe, a je to skoro to samé :-O
>:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 09:21
Re: Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
Takový psychický blok. >:D Když to začíná devítkou, tak už to musí být super krásný. Tady mě mírně zklamalo, že se pokrašuje v móde optického zmenšování záďě.
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 09:35
Re: Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
je to viditelné, ale nemyslím, že je to oproti staré 80 razantní změna... spíš mi to přijde sklonem zadního okna a tím zkrácení víka kufru resp. zádě... S60 je asi střed mezi designem staré a nové S80.. A možná by to chtělo vidět tak o pár cm delší na zádi... (když se tu ty retuše tak rozmohly).. ale jinak se mi líbí... ;-) ale dal bych tak 79/100.. >:D
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:48
Re: Jedním slovem? NÁDHERA!!!!!
Mám stejnej pocit, myslím ale, že ta kratší záď bude jen na úkor nedokonalosti fota... Na živo myslím to bude přesně jak je potřeba... Jo, je to příklon k 60ce... a to je dobrej trend...
30. 1. 2006 20:03
NAFTOVEJ KOVBOJ
si může konečně beze studu zazpívat árii... tedy árii v Dépět. Protože to je nafta naft... 2,5l 185koníků, 400krouťák... to ze svý bazaršunky nevymáčkneš, ani kdybys zpíval jso kastrát. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cul"
30. 1. 2006 22:42
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
zaleží jakou bazaršunku si koupíš...když to M5 nebo S600...? Z bazaršunky jako třeba golf to nevymáčknu, ale dám za ni 10x míň >:D
30. 1. 2006 23:11
Re: NAFTOVEJ KOVBOJ
>:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 20:35
bez titulku
Nemůžu si pomoct, ale zejména na té třetí fotce na mě ta příď působí jako nějaký japonec určený pro americký trh... jako by se z toho trochu to Volvo vytratilo, říkám míň dynamiky, víc hrubosti..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jachym"
30. 1. 2006 23:00
Evolucni design
Fakt libi. Vsechny linie, vcetne interieru jsou krasne uhlazeny. Predni svetla mi trochu pripominaji stare Punto, ale jinak super. Chtelo by to vice fotek interieru. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2006 01:42
AL
typicke auto milujuceho otca rodiny, ktory sa vyzna a vie ocenit technicku cistotu a dokonalost :yes: a ma prachy >:D jo, a pekne hlinikace ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:46
Re: AL
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Manga"
31. 1. 2006 09:09
bez titulku
Jsem sám, komu se nelíbí? Zadek je pěknej, ale ze předu mi to připomíná Punto a novou A6.. Minulá S80 mi připadá o dost lepší, vyváženější. Nepochybuji o tom, že to bude skvělý vůz, ale vypadá podle mě divně... sorry :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kryspin2"
31. 1. 2006 13:12
Re: bez titulku
:yes: Je to dost fádní,hlavně předek a světlomety.
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 09:17
Proc chybi novinky od AR???
Jinak za prvni fota Volva :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 09:27
Re: Proc chybi novinky od AR???
Tieto? :-) : [odkaz] (atd...) / [odkaz] (atd..)
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:56
Re: Proc chybi novinky od AR???
Od dneška Vás budu oslavovat Mistře. Takže: Děkuji Vám Mistře, velice Vám děkuji. Nebyla by tam ten Sportwagon i z jiných pohledů, Mistře ?
A nemáte, Mistře, už novou V70 ? Jo a děkuju Mistře, že dnes asi neusnu ;-) :-) >:D
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:57
Re: Proc chybi novinky od AR???
oslovovat, no vlastně i oslavovat, Mistře ;-)
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 09:58
Re: dalsi fotky
[odkaz]
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:33
Re: V70 & S60
[odkaz] /// [odkaz]
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:51
Re: V70 & S60
Mistře, díky ;-) :yes:
neregistrovaný "pipo"
31. 1. 2006 10:44
Re: V70 & S60
Te kabriolet...to je něco! Čumák stopadesát devítky a zadek Hondy S2000, čili ďábelký >:-[]
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 09:56
Re: V70 & S60
Jo, jo...nasel jsem je dnes na italiaspeed, Brera je nadherna o tom zadna, ale ten kombik mne dostal Marko...vazne!
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:29
Re: V70 & S60
;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:02
Re: V70 & S60
Tak na italiaspeed.com je i ten pohled na zadní partie a taky jsem tam našel možnou Lancii Deltu ;-)
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:30
Re: V70 & S60
Myslim, ze to je original vyvojovy model...takze zrejme to nejak tak bude vyzerat ;-) (ta Delta)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 11:07
Re: V70 & S60
[odkaz]
již včera na iDNES
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 13:06
Re: V70 & S60
Tady si někdo hřeje polívčičku >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 16:13
Re: V70 & S60
:-) :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Avana"
31. 1. 2006 09:37
Vždyť to vypadá jako A6
jek okopírováno bez nápadu
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Duke"
31. 1. 2006 09:56
Re: Vždyť to vypadá jako A6
krasavec,ale zepredu opravdu neprehlednutelna podobnost k A6 a bocni linie podle me trochu tihnou k BMW ;-\
neregistrovaný "RS"
31. 1. 2006 12:49
Re: Vždyť to vypadá jako A6
První co mě napadlo, když jsem to viděl. Audi A6 + Ford Mondeo = Volvo S80
neregistrovaný "Cary"
31. 1. 2006 14:34
Re: Vždyť to vypadá jako A6
Nechapu to ! Prece v dnesni dobe zaplavy novych modelu si je kazde auto tak trochu vnecem podobne. Zachvili tady zacnete rikat ze je to okopirovane protoze to ma 4 kola a kulaty volant ! Myslim ze je naprvni pohled poznat ze jde o VOLVO a auto je osobite !!
neregistrovaný "petr"
31. 1. 2006 14:42
Re: Vždyť to vypadá jako A6
no tady se podivejte na ty vase podobnosti...nepodoba se to ani a6, ani bmw5...souhlasim s tim, ze ted je kazdej odbornik cemu se to podoba...

[odkaz]
neregistrovaný "miso"
16. 2. 2006 20:09
Re: ty amater
to tvoja predstavivost je na bode mrazu!!! uz si videl A6? pre teba asi staci ked ma auto 4 kolesa, svetla a volant. hras sa na odbornika a prve co ta napadlo je A6. si trapny!!!
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 09:47
JDE TO I BEZ OPISOVÁNÍ
Taková krása na čtyřech kolech, ladné a hlavně dokonalé tvary. A přitom se nemusí opisovat jako Lexus od BMW. Volvo, držím ti palce. ;-) Ještě tak Saab kdyby se probudil k životu, to by bylo něco ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:49
Re: JDE TO I BEZ OPISOVÁNÍ
Občas umíš napsat krááásně ;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:05
Re: JDE TO I BEZ OPISOVÁNÍ
Příště vynech to občas, to se tam nehodí ;-) >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:30
Re: JDE TO I BEZ OPISOVÁNÍ
Ó velký manitou,nechápu tvůj výrok opisování Lexus X BMW ? ;-\
neregistrovaný "empi"
31. 1. 2006 11:33
Re: JDE TO I BEZ OPISOVÁNÍ
Bohuzel opisovali - na predku nektere linky jakoby z oka vypadly nove A6.
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 10:11
Volvo
ac je ze staje me velmi blizke, me nejak moc nebere. Auta jsou docela pekny, technicky dobry, dokazi to prodat, vse je veskrze pozitivni, ale na me pusobi takovym az moc "dokonalym" dojmem. Osobne se za zadnym Volvem neohlidnu. Jsou pro me prilis sterilne dokonaly, nejak mi u nich chybi takova ta "duse". Navic je to takova premiovka - nepremiovka, nevim kam ho zaradit. Neco jako "tesne pod Audi". Nekamenovat, prosim, je to jen muj soukromy nazor;-)
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 10:28
Re: Volvo
Minimalne ja Ta kamenovat nebudem, pretoze to vidim rovnako. Dokonca by som povedal, ze Volvo je zbavene akychkolvek emocii a tak design posobi strasne usadlo - to je politicky korektny ekvivalent slova "nudne". (Nudne - neznamena to iste ako "skaredo"!) Chcem tym povedat, ze je akosi lahko predpokladatelne, ako asi bude vyzerat design kazdeho dalsieho Volva. Ten namet je stale identicky. Co je asi dobe - pretoze to vytvara charkter znacky - ktory je neoddiskutovatelne silny. Ale ani mna to nijak nechyta ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 10:52
Re: Volvo
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "v70"
31. 1. 2006 11:51
Re: Volvo
ackoliv mam to stesti ze uz tri roky vozim svou zenu a dve dcerusky ve v70, musim souhlasit, ze je to desna NUDA !!! vetsinou si pripadam jako autopilot, to auto je tak dokonaly a jasne citelny, ze vas nikde a nicim neprekvapi (az dojde na vymenu, bude to zase volvo, ale snad uz nebudeme tahat tolik kocarku a sani, takze limuzina). nastesti o vikendech muzeme obcas ve dvou vyrazit v cerne BMW Z3 M a to jsou pak emoce ...
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:17
Re: Volvo
Cením vkus :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:28
Re: Volvo
všjůůůůůů, břink, všjůůůůůů břink, břink >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 10:50
Re: Volvo
To zní jako kamenování skleněnýho Matese. >:D >:-[]
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:52
Re: Volvo
Tak to měl asi brejle >:-[]
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 10:55
Re: Volvo
Nastesti ty brejle byly GTIho, takze rozbity skla s vybrousenym VW nejsou zadna skoda:-)
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 10:58
Re: Volvo
všjůůůůůů byng (to y je tam jako pro tvrdost, jen si to zkus bing a byng, je tam rozdíl, že jo?) >:-[]
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:05
Re: Volvo
Jo to byng, to je dlazebni kostka, bing je jen obycejnej sutr;-) Ode dneska budu na GTIho pouzivat jen byng! >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:32
Re: Volvo
Brejle s VW >:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 11:47
Re: Volvo
Couline, klid, brejle s VW... to je tu už legenda legend. Vytvořil ji Lones... vlastně jeho Krtek... Fasujou se tu za odměnu... :-) Arsenál doplňujou dusítka do uší s logem VW... a pak samozřejmě kožený kalhoty s mostem (opět licennce Lones)... pak seš dokonalej... :-)
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:48
Re: Dokonalej...
...ze ty chodis na maskarni kazdy den! >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 11:58
Re: Dokonalej...
A těma kožemejma rajtkama chytneš i Wolfa do *...Aúúú >:D >:D Pak si to budeš muset mazat a vezmeš za vděk kimonem na ostro... >:D :yes:
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 12:02
Re: Dokonalej...
A i ty dusítka do uší už chápu,pak můžeš i Ty tvdit: Co máte na tom TDíčku,vždyť je to docela tichý,stačí trochu zesílit muziku a dvoje tlumítka s logem a je to v poho-Nesliším mutor Kadle ,Kadle... >:-[]
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:04
Re: Volvo
naslo svuj styl, S80 byl prubirskym kamenem, znacka upgradovala svou identitu a jak nize pise Marko, ta je velmi silna. Jednoznacne i tohle Volvo zustane Volvem na prvni pohled, to zda jde o S60, nebo 80 zustava zrejme u jeho zakazniku jedno (pamatujete zajiste doby, kdy M-B tridy 190, nebo E-Klasse byly vzajemne identifikovatelne temi znalejsimi, nebo pouze diky jinym rozmerum). Mne se Volva libi, svedska cistota mne oslovuje vice nez germanska. Nota bene XC90 povazuji za genialni dodnes a S60 zustava pro mne lvem salonu ve stredni tride. Ovsem jak tu nekdo psal o financni vyhodnosti svedskeho rohliku, oproti nemeckemu....nevim, nevim...rekl bych, ze situace se zacina otacet! ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:09
Re: Volvo
Co se me tyka, tak souboj svedske vs nemecke cistoty je i u me spis na strane Volva. Z D znacek me oslovuje, designem, snad jen MB E a CLS. Financni vyhodnost u Volva je zakazany pojem. Volvo si necha vse dost zaplatit, ale budiz jim to prano. Rozhodne ten pomer cena/co dostavas je lepsi nez u VW;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 11:14
Re: Volvo
ale ono to přesně tak je... ještě nedávno bylo Volvo "Saab pro chudý"... teď se asi sanží zařadit na výsluní premium class... A většině volvo přijde jako kvalitní bezpečný nudný....! Fotky z Autobildu V70 se mi moc nepáčí... a co jsem s Volvem (S80) jezdil tak mi do ruky taky nepadlo... Na S40/50 se podívám, ale protože je to nový.. no a ženské se líbí XC90... ale z mýho pohledu už S60 padla do průměru... Ale asi je důležitý aby tím vydělávaly prachy... takže OK.. nicméně mám Volvo mnohokrát raději než D-produktion.. ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 11:17
Re: Volvo
Souhlas. Kdybych mel vybirat mezi severskymi dravci, tak stejne sednu do letadla na kolech a je mi putna, ze neni tak uhlazeny jako Volvo! ;-)
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 11:29
Re: Volvo
:yes: V70 - ani mne nie. A to tak, ze sa mi nepaci moc. Ad. Saab - buducnost znacky zacne uz v Zeneve ;-)
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:38
Re: Volvo
Mam zkusenost s V70 2,4d a ackoliv to je zrovna typ, ktery mne prilis nepritahuje po usednuti a projeti cca 100km jsem presvedcen, ze Volvo se prodava vnitrkem. Takova pohoda a pocit sezeni v usaku vlastniho luxusniho srubu, kdesi u polarniho krbu Vam nikdo jiny neda! O to vic pak prekvapi nekultivovanost chodu vznetove jednotky (ackoliv ve srovnani s jinymi je to jednoznacne top!) a slabsi vykon. Ale za ten pocit se da zvyknout asi na vse. ;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 11:50
Re: Volvo
ano dá se s tím souhlasit, ale fakt je takovej, že Vovlo neprodává zázračně mnoho kusů... nicméně žije (ve srovnání se Saabem...) jenže to vše prodává díky reklamě a marketingu obecně.. Ono pocit v Saabu je trochu jinej ale na stejné netě... řekl bych že Saab je více nakloněn k řidiči (posádce).. je to ergonomicky vyspělé auto a vše tě tak obejmě včetně kastle a máš pocit ře jedeš s "kompaktem" a né z téměř 5 metrovou limuzinou... tohle ve Volvu neznám... spíše jsem měl pocit, že S80 je až příliš veliká i když má trochu dynamické (sportovní) ambice... a co se týká vyšší rychlosti... je znát ta velikost (zvuk a obtékání větru) a taky to poznáš při dynamice a vysoké rychlosti.. Saab tě stále pevně drží.... toť moje zkušenost... a abych to dokončil.. (saab jako přímej konkurent) se těžce prodává, protože bez medií to nejde... a pomalu se karta začíná obracet ve prospěch Volva coby premium značky a Saab - ten co maj pošuci.... je to škoda, protože obě mohou výrazně promlouvat do prodejů premium značek a hlavně mají co říct.... Jo a moje zkušenost byla srovnatelná: Saab 9-5 3.0 TiD a Volvo S80 diesel 2.5... stejně stará auta.. vítěz Saab..!! (ne kvuli motoru..!).. Takže s tebou souhlasím ve srovnání Volvo - svět (bez Saaba).. ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:53
Re: Srovnani
Volvo-obyvak...Saab-letadlo. Kazdopadne bezpeci a klid...i ve "sportovnich" variantach. ;-)
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 12:13
Re: Srovnani
Já mám švédy rád, ale mám strach, aby ta ofenzíva Saabu právě něco z těch "pocitů řidiče" neubrala. Nevím přesně jak to formulovat, ale aby to tak nějak nespadlo do průměru (i když třeba vyššího), zkrátka aby nebyl sterilní a nakonec sice dokonalej, ale fádní. Bojím se, že sám se z toho nevyhrabe, a tím, že mu GM pomáhá, se bojím zVectrizování. Jinak mu držím palce samozřejmě. ;-) Hlavně Saabu 9-3 Aero ;-) :-)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 12:54
Re: Srovnani
jel jsi tou 9-3.. nebo i tím Aerem..??? Protože 9-3 je poslední produkt té produkce Vectrizování a myslím, že mu to neubralo a možná naopak... Pokud se nepodíváš na svůj produkt zvenčí, těžko se můžeš posunout dál... (a to proti starším Saabum nic nemám..) takže si myslím, že je to jedno z nejlepších aut co vůbec jezdí.... od A až do Z.. a to nemluvím o Cabriu... ;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2006 14:40
Re: Srovnani
Jel i tím aerem. Ano, je to oproti jiným, starším saabům (jako třeba 9-5) taková uhlazená kráska. Ale dokonalá, dokonalá jízdními vlastnostmi, dokonalá motorem, dokonalá podvozkem, dokonalá interiérem a zevnějškem - dokonalá, ALE přitom individualita. Prostě svébytná, stylová. Tam bych to Vectrizování moc neviděl (i když tam je samozřejmě některými aspekty cítit, ale pořád v normě). Já mám spíše strach, aby ty nové nebyly prostě takové jako ve stylu VW-Audi. Aby nebyl Opel-Saab, abys nenašel stejné páčky v Opelu i v Saabu, aby se nedej bože přesunula spínací skříňka pod volant, atd. Snad mi rozumíš. ;-)
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 16:16
Re: Srovnani
rozumím.. :yes: proto jsem to vztáhl na to co je a co známe... Takže se bojíme společně jak při hororu... :-) ;-) ;-\ :-( :-O
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 10:30
S80
Vždycky se mi Volva líbily. Měly nadčasový, nepodbízivý design, který minimem špekulantních křivek dal maximum krásy. Nová S80 mě zklamala. Chvíli jsem fotky studoval, jestli se nejedná o žert, a není to S40 v nějaké mírně roztahující optice,ale není. Ten hrb na kapotě se mi nelíbí, rozměry zádě a čumáku (takovej zdrcnuej ze stran) mi nesedí. Interiér nehodnotím, ale že bych nemohl popadnout dech, tak to fakt ne. Tenhle styl mě chytal za srdce u S40....u S80 bych čekal více "jede pan ředitel" look. Toť můj osobní názor. PS: ta předposlední fotka a zadoprofil čumáku....ble :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 11:26
OT: konkurencia od Lexusu
V USA bude tomuto Volvu konkurovat novy Lexus ES (..aby som vytvoril nejaky "osli mostik" >:D ). Dost prekvapenim (a neprijemnym) je fakt, ze designove prvky L-finess su (znova)aplikovane na zakladne tvary novej Camry. Cakal by som odzakladu "vlastne" auto. ;-\ : [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 11:40
Re: OT: konkurencia od Lexusu
hezký autíčko! není to žádný trhač aorty, ale vypadá dobře. Rozhodně líp než nová S80. PS: Marko, něco od Subaru by nebylo? Vím, že jsem náročný, ale když už jsme s tím Lexusem v japonsku.. ;-)
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 12:03
Re: OT: konkurencia od Lexusu
K Subaru mam rozpracovany komplet prehlad buducich modelov - hodim to pod najblizsi redakcny clanok o Subaru. Cakam este nas nejake terminy -ale obrazky nebudu... ;-) Musis vydrzat :-)
neregistrovaný "Alessio"
31. 1. 2006 12:13
Re: OT: konkurencia od Lexusu
No, jen aby ten článek nebyl třeba za půl roku... ;-\ . Každopádně se těším! Dík :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 11:40
Re: OT: konkurencia od Lexusu
Lexusy začínají být k nerozlišení.... ;-\
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 11:44
Re: OT: konkurencia od Lexusu
a k nekoukání...
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 11:51
Re: OT: konkurencia od Lexusu
Vzhledem k alokaci noveho ES je mi to jedno...Hlavne, kdyz mame u nas k dispozici rady IS, GS, LS a RX...tam je prislusnost jasna. Evidentne si japonci mysli, ze nejprodavanejsi sedan v USA muze zlakat jeste vice zakazniku. Co myslis Lonesi, podari se?
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 12:08
Re: OT: Camry
Já ti nevím. ;-\ Nová Camry je nějaká divná. A dneska ráno jsem našel na webu tohle: [odkaz] Začíná mít trochu image ručně rozebíratelného auta. To napodobování hi-fi věží v interiéru se mi taky nelíbí. O exteriéru ani nemluvě. Já bych řekl, že Accord a Fusion se mohou radovat.
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:48
Re: OT: Camry
CAMRY-LEGO :-) Tohle nemůže Tom vydejchat... jako stavebnice dobrý, ale kdo by se s tim před jízdou chtěl stavět >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 14:12
Re: OT: Camry
>:D >:D
neregistrovaný "Coulin"
31. 1. 2006 14:41
Re: OT: Camry
Vidíte chlapy a Amíci se o ní poperou... :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 14:49
Re: OT: Camry
Hle, jasnovidec vidící do budoucnosti >:D Já neříkám že bude propadák. Minulé dvě-tři generace vybudovaly silnou image. Dost lidí si jí koupí ze setrvačnosti.
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:38
Re: OT: Camry
IMHO je Camry přesně taková, jakou ji amící "chtějí". Nám tady v Evropě se to zdát nemusí, ale v USA na novou Camry koukaj trochu jinak.. Mám nový údaje: Sumární vývoj od roku 2000 do konce 2005. 1) největší propad v prodejích: Ford - více než mega; GM 460,000; Chrysler 218,000.. 2) největší růst: TTT - 640,000; Nissan - 325,000; Honda - 300,000.. další komentář netřeba ;-)
neregistrovaný "Coulin"
1. 2. 2006 09:57
Re: OT: Camry
Za chvíly budou mít v USA americkou jen sochu svobody a vše ostatní bude Japan Největší nárust -TTTa ost.Japan a největší propad Fóórd super zprávičky Tome a co na to pierro? Lones řekne je to jan setrvačnost... Ale už deset let >:-[] :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 10:08
Re: OT: Camry
Laskavě nepřekrucuj moje slova. Jasně jsem napsal, že předchozí generace budovaly silnou image a rosly zaslouženě. A že TAHLE se může už chtit leda ze setrvačnosti. Dle mého je tam zřetelný úpadek v designu a zpracování.
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:10
Re: OT: Camry
Setrvačnost a Kaizen k sobě moc nepasujou.. doporučuji prostudovat pár materiálů a doplnit znalosti ;-) Posílám malý zákusek po obědě - KPMG dává emerickejm automobilkám 4-5 let, aby hejbly zadkem, jinak je s nima konec viz [odkaz] Vlastně se to dost týká i všech VWfilů apod. Já to říkám furt, TTT!
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:06
Re: OT: Camry
Socha Svobody je francouzský dar k výročí nezávislosti USA ne Velké Británii >:-[] tak že moc emerická taky není.. V LA prej není jediná ulice, ve který by nebyl alespoň jeden barák vlastněnej japonským kapitálem.. Setrvačnost tvá o mnoho déle - Toyota roste nepřetržitě každým rokem od té doby, co poprvé vstoupila na US trh! TTT
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:25
Re: OT: Camry
Po Legu jsem vždycky toužil, skvělá stavebnice ;-) Pořád lepší bejt Lego a bejt bestseller, než bejt evropskej design, měkčený plast, velký logo na masce a dělat prodeje jak VW USA ;-)
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:32
Re: OT: Camry
Pořád si stěžuješ, že mají japící málo variabilní výbavy - jak vidíš, tak to není pravda ;-) Dokonce si můžeš každý den postavit jiném auto >:D
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 12:36
Re: OT: Camry
Při vší úctě k Volvu je subjektivně Lexus někde jinde. Toyota dokázala Lexusem rozsekat všechny evropské tradice a ač mi snad nevěří ani klávesnice, dnes bych vždy upřednostnil IS, GS a nové LS před jakoukoliv konkurencí. Je to ovšem samozřejmě jen můj dojem a i ten je v mém francouzskoitalskošvédském vnímání vyjímkou. :-!
neregistrovaný "Marko"
31. 1. 2006 19:07
Re: OT: Camry
Ano, to co dakazuje Lexus je impozantna vec. Ci je niekde inde,ci by si ho niekto zadovazi - to je, ako pises - subjektivna vec. Tu, aj v USA. Mna iba zarazila troch "lacna" konverzia novej Camry na luxusne auto. Chapal som, ze to islo doteraz, ked Toyota a Lexus bolo vlastne to iste - ale teraz by som cakal sebavedomejsiun a hlavne vlastnu identitu auta.
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:29
Re: OT: Camry
Taky to trochu nechápu.. ale na druhou stranu to možná bude tak, že Camry je prostě takovej fenomén a tak skvěle odpovídá požadavkům amíků, že to prostě nechtěj tou ES "zkazit" a jdou na jistotu..
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:27
Re: OT: Camry
BTW nemáš nějaké nové informace o budoucím LC100? Termín uvedení, motory, ceny..
neregistrovaný "Marko"
1. 2. 2006 17:26
Re: OT: Camry
LC100 som Ti dal v tom prehlade Toyoty. V Jap. v 1/ 2007 - tusim tak to bolo. Aj foto noveho LC130 tam bolo - inak neviem nic nove. Ani to, ci bude zas v EU...
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:26
Re: OT: Camry
:yes:
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 12:27
80 VOLVO SNŮ
Teda musím napsat, že nahoře má Ciello zas svý světlý chvilky... ;-) :yes: Umí to napsat. Jen bych doplnil, že to Volvo dokázalo vykoumat svůj osobitej, nezaměnitelnej a originální styl. Vizuálně je středobodem 60ka. Je znát, že jak 40, tak 80 pokračují v této dokonalosti... Také s pajou musím, než souhlasit - sedneš dovnitř a jsi překvapenej, čemu jsi dosud mohl říkat dokonalý židle. Volvo tě fakt umí usadit... ostatně přečti nedávnej test - XC70... A tak přijíždí dokonalá 80ka... Masa plechu narostlá, nikoliv ovšem bez elegance... a s velkou dávkou milosti, a co víc... dnes s osmdesátkou nemusí jezdit jen ředitel na dopoledního golfovýho panáka... vidím to i na parádní víkendovej vejlet s celou rodinou... Tohle je neokázalé, vyvážené, jistě a nezapomenutelné auto. Tak nějak z toho cejtím hodně... hodně dovnitř. BRAVOLVO :yes: P.S. Chybí tí lítačka? - mrkni na těch 300 koní v eR 60... specialitou je barva kůže sedadel... jako lehce opálená láska tvejch dávno uplynulejch dní... Tak tam mrkni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
31. 1. 2006 12:40
predni pohon
Docela pekne Volvo i kdyz z profilu mi pripomina Hondu Accord. Pokud chce ale udelat poradnejsi diru do sveta, tak v teto tride musi vratit k pohonu zadnich kol, ktery jeste do pulky devadesatych let pouzivala. Proste at nekdo chce nebo ne, dospeli kluci ve vyssi stredni vypadaji bez zadniho pohonu jako nejaci nedorostli pubertaci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 12:40
pro GTI
GTI,je lepší být bazarovej kovboj a za cca 230.000 koupit ´99 Golf IV GTI nebo nevim jakej kovboj a vypláznout je za fungl novou Ladu 112 či Fabku džuniora? :-)
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 12:59
Re: pro GTI
Neživé zadání... zkus to jinak. Ta Lada... tam bych nelovil mezi kovbojema... tam bych to spíš orientoval k zahrádkářům :-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:04
Re: pro GTI
Opatrne kamo s tema zahradkarema!!! Jasny? Protoze nejvetsi zahradkar Beda jezdi v Caddy , teda v kadylakkkuuuuu >:-[] >:-[] Vcera jsem videl Lonese v Hornbachu a kupoval monterky s laclem, holinky, motycku, hrabe a srp:-) Kladivo prej uz doma ma :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:07
Re: pro GTI
Tohle ti nidky neodpustím. :-) Kolikrát budu opakovat, že se tý vypatlaný soutěže neúčastním?
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:08
Re: pro GTI
Ja nechtel...., promin :-| JA MUSEL!!!!! >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:10
Re: pro GTI
Já každej den koukám na televizi a držím ti palce... čekám, že Bodalová řekne - a dnes je tím šťastným pan Lones :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:12
Re: pro GTI
>:D >:D >:D I ty GTI?
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:33
Re: pro GTI
Achjo, já doufal, že se spíš chytneš tý ručně rozebíratelný Toyoty, co jsem postnul o něco výše. >:D
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:41
Re: pro GTI
Ještě jsem nestačil přečíst... to by mohlo bejt soustíčko pro mně :-) Já teď brečel pod VW... trénujou mě tam nějací jezdci formule risk :-) To jsou konce...
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:46
Re: pro GTI
jeď pár příspěvků nahoru "OT: Camry". A zkoukni obrázek. >:D
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:13
Re: pro GTI
ale mohl bys... a jestli budeš kupovat motorovku nebo sekačku, tak tam klidně vypiš mě.. a myslím, že ani zahrádkář mates by se nezlobil... >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:17
Re: pro GTI
Me by to auto neurazilo, jen v kontextu cely ty akce je to katastrofa. Ale je bajecny, ze diky tomu je Lones strasne snadnej cil:-) Na tohle zadnej argument nevygoogluje >:-[] :-!
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:19
Re: pro GTI
..se poseru.... >:D >:D >:D >:-[] nevygoogluje... >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:29
Re: pro GTI
Bohužel si uhodil hřebíček na hlavičku. Ale na každýho se vaří voda....
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:37
Re: pro GTI
Ale to ja vim, ze si zase nekde nabehnu ja;-) Nicmene me to stejne neodradi te postuchovat;-)
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:39
Re: pro GTI
Ta už je uvařená... včera tu nabízeli nahoře v reklamě Jaguar za ceny dobře vybavený Fabie :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 1. 2006 13:44
Re: pro GTI
Tak do týhle vody já nehážu. U mě je nízká cena vždy jen výhoda. Nejsem snob. ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:46
Re: pro GTI
Ale to neni nelogicke! VW uz dotahlo marketing tak daleko, ze ve spojeni s inteligenci vetsiny naroda, ktera je nastavena urovni naseho premiera, je jasny, ze slupku Fabii radi do stejne skupiny jako Jag;-) Ostatne to u Skodovky neni nic nenormalniho. Dle nich je Octavia managerska limuzina stredni tridy a Superb je vlastne premiovka ze skupiny BMW5 a E-klasse ;-\
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:50
Re: pro GTI
Fakt jsem včera mrkal... to je sen snů... doupit Jaguar za tuším 850... říkám si, kam až mohou ceny klesat... je to paráda.
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:50
Re: pro GTI
oprava - koupit.
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:54
Re: pro GTI
Tyhle ceny byly vzdy. Jde o to, ze vetsina lidi se nezepta a jak vidi znacku Jaguar, tak vidi x milionovou cenovku:-(
neregistrovaný "lowkick"
31. 1. 2006 15:31
Re: pro GTI
Tak to ja uz slysel, ze Superb je vlastne prevlecena A8... >:D :-O >:D Nevim jestli se smat nebo brecet...
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 15:38
Re: pro GTI
Tak to ja mel kliku, ze tohle ke me jeste nedoslo! Asi by to se mnou seklo o zem ;-\
neregistrovaný "lowkick"
31. 1. 2006 16:00
Re: pro GTI
Vlastne je to jedna z mala veci, co mi na AUDI vadi...no vlastne AUDI za to az tak nemuze...ze vsichni skudkari od Fabky nahoru tvrdi, ze maji to same jako Audi...Fabka=A2, Roomster=A3 Sportback, Octavka=A4, No a Superb je A6, ale "nekde" i A8...pocitam, ze Yetti bude Allroad ;-\ :-( :no:
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 16:15
Re: pro GTI
Ja bych tech "musek" na krase u OOOO nasel vic, ale je mi to celkem putna, protoze na 99,999% u Audi nikdy neskoncim (snad) ;-) Kazdopadne tohle tema tady vyleze kazdou chvili a je to smutna vec ;-\
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:09
Re: pro GTI
:-) Jestli kupoval i srp... tak to aby se Charouz měl před Lonesem na pozoru. :-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:11
Re: pro GTI
Nevim, co s nim chce delat. Rikal, ze kladivo ma od Bangla a ryc mu pujcil krtek. Klobouk, takovej ten s kanci stetkou, ma prej od nejakyho typka za severnich cech;-) Rikal, ze tomu puvodne vubec neveril, ale ted co to zkusil, tak tomu prichazi na chut. Ono je to takova evropska obdoba jezdeni s pickupem pres poust pro balenou vodu;-)
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:12
Re: pro GTI
>:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
31. 1. 2006 13:15
Re: pro GTI
a ostatní nářadí si skovává na obranu před maníkem co váš všechny přejede na "P"... >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2006 13:15
Re: pro GTI
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2006 15:26
Re: pro GTI
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 15:47
Re: zahradkarsky Caddy
vcera jsem jednoho potkal na D1 a vzhledem k nerozsvicenym svetlum a neustalemu problikavani zadni brzdovek si troufam rict, ze se jednalo o dpolnkovou vybavu sekacky Mountfield (manzelka chce novou sekacku taky...treba i ja
>:-[] )
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 13:16
Re: zahradkarsky Caddy
čistě teoretický případ - řekni mi jaký jiný nový auto za 230.000 koupím? Ladu, Logana, Džuniora, nějakou pandici možná punto classic, adžilu a pár dalších...
Na druhý straně můžu svých 230k dát třeba za IV golfa (a to i GTI), astru, fočuse a další a další... Vem si, že máš 230k a chceš auto, žádnej leasing, žádnej spotřebitelskej úvěr, jenom keš. P.S. skutečnej českej kovboj jezdí v zablácený Nivě, Aru nebo UAZu :-)
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:28
Re: zahradkarsky Caddy
Brácho, jestli máš poctivejch 230 tyček, tak tě chválím, pokud jsi to ovšem dokázal nastřádat na chmelový brigádě... jinak... prostě... viděl bych to spíš -v reálné rovině- na parádní dovolenou s Čedokem... nějakej okruh porůřím v klimatizovaným autobuse ;-) Když na dálnici zavřeš oči a do ruky vezmeš zakroucenej kabanos... můžeš zažít pocit, jako bys řídil vlastní 911ku. P.S. prosím tě, nedávej mi otázky, na který znáš odpovědi ;-) :yes:
neregistrovaný "cul"
31. 1. 2006 13:35
Re: zahradkarsky Caddy
To jsem chtěl slyšet >:D takže bazarovej kovboj!!! >:D já střádat nemusím... >:D
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:36
Re: zahradkarsky Caddy
Sláva :-)
neregistrovaný "Peto"
31. 1. 2006 13:06
sen
Tak toto je skutocne krasne auticko :yes: Volva som mal vzdy rad pre ich dokonalost ktora ostatnych privadzala do zufalstva :-) Ale toto je sen ktory sa vola S80 :yes: takze hosi podme snivat ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:02
bez titulku
Zdárek panstvo, tak jako švédskej křižník?? Vlajková loď krále Vasy?? Musim říct, že tenhle viking mě dostal. Možná to není taková změna, jako když končila hranatá S90 a nastoupila moderní S80, ale i tak je tohle auto příkladem krásný a citlivý evoluce. Proč měnit výrazně něco, co funguje, co se líbí a doposud i celkem slušně prodává?? Myslím, že nová S80 se rozhodně nemá zač stydět. Krásnej robustní design, nepostrádající severskou eleganci, útulnej a kvalitní interiér, nekompromisní bezpečí, výborný motory a dnes už i pověst solidního prémiového vozu. Každopádně, pro individualisty (a nejen pro ně!!) zajímavá alternativa německýmu triu BMW/AUDI/MB. A s tím osmiválečkem.... ;-) vyšší střední jak má být! Líbila se mi S30, líbí se mi i tenhle koráb. Nechť král Vasa vede svou severskou flotilu úspěšným tažením nejen po Evropě ale i zavelkou louží. Apropos není liž pravda, že Vikingové objevili Ameriku?? ;-) Jo a vzkaz pro GTIho a ostatní. Budu mít pro vás článeček ohledně mých dojmů z Infinity FX45. Takže jen co vyšetřím trochu času, pošlu vám sem pár svých skromných dojmů ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:06
Re: bez titulku
Tak to si smlsnem všichni :-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:08
Re: bez titulku
Helejte chlapi, kontrolní otázka: co pokládáte za nejošklivější auto současný produkce??
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 14:12
Re: bez titulku
Nedávno tu o tom byl víkendovej článek... Skončilo to tím, že jsme se vyjímečně všichni sjednotili - nejošklivější auto je zásadně to, kterým jezdí soused >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:25
Re: bez titulku
No na jednu tranu na tomhle tvrzení určitě něco bude! >:D Ale abych vyšel z reálu, můj soused sedlá staršího apoštola se stejnym motorem jako můj avant. Jsme oba takový garážovo-bazarnický kovbojové. Snad jen s rozdílem, že soused je ještě i ten teplákovej plejboj, nebo jak jim to říkáš >:D
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:29
Re: bez titulku
Co by nejošklivější auta u mě dlouho vedlo trio: Multipla/VelSatis/novéToledo. Jen do chvíle, než jsem včera poprvé uzřel naživo SangYong Rhodius. Možná jsem málo všímavej, ale opravdu jsem ho na silnici potkal prvně až včera. Pánové, něco tak ohavnýho jsem asi doposud ani neviděl. 8-s Je to jednoznačně horší jak na obrázkách. Totální hnus velebnosti. 8-s
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 14:32
Re: bez titulku
Skoro jsem si z toho hrocha ublinknul na volant... 8-s Asi do své povinné výbavy zařadím kromě pemprsky i slinták! ;-)
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 14:48
Re: bez titulku
Hm, jen k VelSatisu. Pamatuji kdy jsem jej viděl prvně. Pohled na zadní roh vozu, tedy lze vidět jak bok, tak záď. Z této pozice je VelSatis maximálně silný dodnes. Na čistý boční profil (takový ten co shlédnete jen z fotek) jsem si i já, srdcem kosočtverec, dlouho zvykal a musím uznat, že to dodnes není 100% ono. Příď VelSatisu roste do krásna každým dnem (kde jsou ti věštci, předpovídající rychlé stárnutí radikálního designu?) a interiér? Vše jemné od světla, přes materiály po zvuk. Fantastické a z hlediska designu tedy hodnotím VelSatis bodem 9,6/10. Multipla pěkná není, ale chytrost se ji upřít nedá. Prasopes Toledo je jen krásný pomníkem otřesného neumětelství Waltera de Silvy pod taktovkou španělské automobilky.
neregistrovaný "Pierro"
31. 1. 2006 15:29
Re: bez titulku
dCi, kámo, beru tě jako správnýho renolťáka, kterej si považuje své oblíbené značky. Napíšu Ti tedy upřímně svůj názor na výše jmenovaná auta. U VelSatise jednoznačně oceňuju odvahu Renaultu pustit něco takového (pro někoho ošklivého, pro někoho originálního) na silnici. Mě se tenhle počin nelíbí a bohužel (pro Renault) většině jejich zákazníků taky ne. Ale Renaultu se podařilo vystoupit z dnešní anonymity. Stárnutí si myslím u tohoto auta moc nehrozí. Multipla byla a je i přes svou nepopiratelnou ošklivost prostorovým premiantem. Žádný z konkurentů nenabídne tolik místa. A Toledo?? Nové Toledo je názorným příkladem, jak z hezkého auta (II generace) vytvořit totální obludu. Prasopes je docela trefné přirovnání. 8-s Z ostatních nepěkných aut bych mohl jmenovat kupříkladu Opla Vectru (před faceliftem), Opla Agilu, Mitsubishi Grandis, Hyundai Matrix, komplet. produkci SangYong, Hondu HR-V, některé ameriky, atd. atd.. Nicméně vede Rhodius 8-s
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2006 16:08
Re: bez titulku
Opel se opravdu hledá. Copak je tak těžké navázat na poslední Omegu, nebo Vectru B? Tyhle jejich nové jakoby technokratické patvary mě nic moc neříkají, zvlášť když k tomu přidají otřesně strohou palubovku (horším stylem se honosí snad jen palubka O1 před faceliftem). Zcela stejně to platí pro Mitsubishi. Poslední dva Galanty byly designem jedinečné, především pak ten poslední. To auto mělo tak pevný pohled a především čitelný Mitsubishi look. A to již vůbec nepíšu o Sigmě z první půle devadesátých let. Fantasticky krásné a identifikovatelné auto. Matrix beru od Hyundaie jako krátkodobé pominutí mysli. Ty hrany bočních oken a komínový zadek je jedna velká hrůza. Ale například Getz je vizuálně čistý (více se mi líbil před tím zjemňovacím faceliftem, teď třeba dostal úplně zbytečně poasijštělá zadní světla)... Atd atd, mohl bych tu psát hodiny...
neregistrovaný "Paja"
31. 1. 2006 16:10
Re: Pridam
Audi A2, nastupce VW LT, facelift Roveru 75. Vim jde spise o historii, nicmene nesouhlasim s Grandisem a HR-V...ta auta maji neco do sebe.
neregistrovaný "lowkick"
31. 1. 2006 19:18
Re: Pridam
HR-V neprejede ani obrubnik...proc asi nebude mit nastupce?
Ja pridavam (samozrejme krome Multiply,coz je kral hnusu) T.COROLLA,H.CR-V,H.CIVIC P.407,C.C5,R.LAGUNA...no proste hlavne ty italskofrancouzske sarmantni sunty...
neregistrovaný "Coulin"
1. 2. 2006 10:05
Re: Pridam
To si asi hóóódně ulít ... :no: :no: :-(
neregistrovaný "P911T"
31. 1. 2006 14:40
prasátko...
...budu muset vyklepat. :-( ;-\ :-O uz zase.ach jo... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvo S 80"
31. 1. 2006 15:20
líbí se mi
:-) ;-) >:D :yes: >:-[] je to dobrý auto je fakt dobrý ten širokej sloupek mluví za sví
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Charger"
31. 1. 2006 15:51
jj
moc hezký ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nové Volvo S 80"
31. 1. 2006 17:53
je to dobrý
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vivian"
31. 1. 2006 18:57
volvo
:yes: nádherné volvo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rob"
31. 1. 2006 20:24
cls
Mě to přijde zezadu jako MB CLS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2006 23:57
Off-topic: Toyota controls Super Bowl
Tak že, pánové, je to TADY! Camry hybrid vyjíždí zmasakrovat US "rádoby" konkurenty (zvláště si všimněte jak začíná hrát i na španělskou notu = útok na hispánskou komunitu, která roste jak křečci v akvárku ;-) ). Útok je připraven na tu nejvhodnější chvíli - čas kdy téměř každej amík čumí na tv - Super Bowl bude patřit Camry! Po celých USA poběží, podle mě, docela vtipná a povedená reklama - vřele doporučují! Viz [odkaz] Camry hybrid bude krasojízda, začěte se kochat a sledujte úžasnou a jistě fascinující cestu hybridů do amerických garáží ;-) Tohle bude masáž, skoro jak z učebnice vlkohradu (chudák Píčesrýdr - tak rád by HSD namontoval do Prassatu a do Jettky, jenže to to nejde, smůla..). Trochu si dloubnu - někdo marketing jen tak šmrdlá, někdo to bere přes Béďu Trávníčka.. ten kdo umí, ten co si věří, ten kdo má co nabídnout, ten útočí na komoru (pro emeriku je to Super Bowl). Netřeba dalších komentářů, jen si to na závěr trochu shrneme - Today, Tomorrow, Toyota ;-)
Rozbalit vlákno
9
1. 2. 2006 00:04
Re: Off-topic: Toyota controls Super Bowl
Tome :-) dej ještě repete, a pak hajdy na kutě >:D Člověče, takhle rozjetýho jsem tě tu zažil naposledy pod Yarisem dvojkou >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
1. 2. 2006 00:18
Re: Off-topic: Toyota controls Super Bowl
Ach jo..ty si tady kamarády neuděláš >:D . PS: Máš už nějaké přesnější informace ohledně svatby "našich" automobilek?
neregistrovaný "Coulin"
1. 2. 2006 10:00
Re: Off-topic: Toyota controls Super Bowl
TOM :yes: :yes: TTTT >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 10:14
Re: Cadillac controls Super Bowl
Je vidět, že o marketignu na SuperBowlu víš prd. >:D Zatímco tvoje Toyota se bude krčit jen virtuálně v reklamě (což Cadillac taky, představí reklamu "Chrome Couture" na nový Escalade), tak Cadillacy budou vozit celebrity a parkovat u hrací plochy. Navíc "nejužitečnější hráč" si bude moci vybrat za odměnu libovolný Cadillac dle svého gusta. >:-[] Cadillac: BREAK THROUGH
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:23
Re: Cadillac controls Super Bowl
Aha, Cadillac se opravdu činí - pořád útočí na nové segmenty - v ČR útočí na zahrádkáře, v USA zase na taxikáře >:-[] >:-[] >:-[] ;-) To byl vtip. Novej Escalade je a bude OK, kdybych žil v USA, tak s nim možná jezdim (i když spíš Lexusem LX). Jinak můj příspěvek se spíš vztahoval k tomu, jak si říkal, že nová Camry už tak úspěšná nebude, že pojede ze setrvačnosti.. Accord má taky dobrej hybrid, ale co Chevy a Ford, jak se k tomu postavěj?
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 13:40
Re: Cadillac controls Super Bowl
Ford měl první hybridní SUV. ;-) Escape Hybrid byl před Lexusem RX400h. Zatím se domácí výrobci soustředí na hybridy v SUV. Ale nepochybuju o tom, že do pár let to budou dávat i do sedanů.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 10:24
Re: Cadillac controls Super Bowl
Jinak po dlouhé době souhlas: "ten kdo umí, ten co si věří, ten kdo má co nabídnout, ten útočí na komoru (pro emeriku je to Super Bowl)" CADILLAC >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2006 13:25
Re: Cadillac controls Super Bowl
Caddy to má lehčí, je domácí legenda, ale Camry je "japonskej import". Stejně je to fascinující, jak tenhle model dobyl a změnil US trh..
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 2. 2006 13:45
Re: Cadillac controls Super Bowl
Podívej se, Camry je vyvíjená pro USA, stavěná v americké továrně americkýma rukama....pokud je to japonské auto, pak ameriky drtivě dobyly evropský trh, protože Fordy Fiesta, Focus a Mondeo jsou ameriky stejně jako Camry japonské auto. :-) ps: nestavím se ani na jednu stranu, jen filosofuju. >:D
neregistrovaný "Luck"
1. 2. 2006 10:05
Volvo ???
Volvo :yes: :yes: !!! Prostě paráda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hola"
1. 2. 2006 12:57
bez titulku
pekny, moc pekny, jen mi nejde do hlavy, ze skoro vsichni tady, co povazujou skodovku za nemecky auto, povazujou zaroven volvo za svedsky :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hola"
1. 2. 2006 12:57
Re: bez titulku
teda skoro..... VSICHNI! >:D