Novinky
Já sem viděl continental GT během 5 dnů v Anglii 4x a musím říc, že je to nádhernej kočár, hlavně v modré barvě (truchu světlejší jak má impreza) vypadal jako pořádnej sporťák a těch 411 KW :yes:
Když je německá technika dobrá, tak proč jí do anglánů nedat?
Když je německá technika dobrá, tak proč jí do anglánů nedat?
Jo jo, byly doby, kdy se to dalo srovnávat. Ale dnes? Já to chápu tak, že RR je postaven ještě výš než Bentley. Prostě kdybych měl dnes jít a koupit si jedno z té dvojice, tak jdu pro RR.
Kdybych já si měl vybrat, tak beru Bentley. Arnage T z roku 2002 :yes: Co to říkáte? Arnage se nepočítá? Proč? Cožeto...Continental GT? Hele, píše se tam "duel Bentley vs. Rolls-Royce", ne VW vs. Rolls-Royce! Takže Arnage T! >😒]
Myslim, ze prodejni cisla hovori jasne...diskuse lidi, kteri si pravdepodobne takove auto nikdy nekoupi(ne ze by nechteli), na tom nic nezmeni (vcetne mne). Proste Bentley se vydal cestou vyssich zisku diky vyssimu obratu i za cenu nizsi marze na kusu. RR drzi svou puvodni linii. Obe cesty mohou byt uspesne. Ja jsem take zastance "premiovosti" a vyjimecnosti, ale tyhle znacky tam podle mne patri rozhodne obe. Navic ono je to jako s tim tolikrat propiranym Jaguarem vs napr. BMW. Jaguar mnoho lidi zaradi jinam(vyse)...a proto si ho nekoupi! BMW jim prijde civilnejsi. Myslim, ze tohle u Bentley pochopili! 😉
Jenže Jag by měl patřit výše.. a já doufám, že to tak zůstane. Navíc, je to problém těch lidí a lidí okolo, ne Jagu..
Jo, to je pravda, ale pak si nemuzou stezovat(Jag,RR) na nizsi prodeje nez ostatni "konkurenti"...neco za neco...vyjimecnost musi byt vykoupena mensim poctem prodanych vozu. Naopak ti, kteri "slezou" niz (cenou/image) si nemohou take stezovat...prodaji vice kusu, ale klesa "hodnota" znacky...i kdyz i to je spekulace. 😐
Nemyslim si, ze by Jag mel byt vyse. Presne to kdysi rekl Marko, Jag by mel stat stranou. Paralelne s BMW a MB, ale vlastni trida😉
No ale to stranou, já chápu jako mírně výš... Aspoň o kousek 😄 Nemyslím cenově, ale charakterem 😉
z toho tuším debatu v pomyslným kruhu bez úniku... Problém je, že kdyžby chtěl Jag stát mnohem výš (nebo jen trochu) tak to je právě důvod nízkých prodejů a "normální" si koupí to BMW.. a vyšší cena jako exkluzivita to neřeší pač to by musel stát asi 3x tolik aby to mělo význam.... Takže to musí být stejná úroveň jako "premium" konkurenti BMW apod avšak s puncem vyjímečnosti - dle rčení "history sells".. Jenže tohle tvoří marketing a tam asi momentálně mají zřejmě krtka.... nebo něco horšího.. ;-\ 😒 😉
RR bych srovnával spíš s Maybachem. BMW dalo RR více individuality a VW se nebojí měnit tradice. Phantom se mi zdá více tradiční, GT a sedan od něj se více přibližuje konvenčním luxusním sedanům.
:yes: Hele, to táhne fakt ten B FL. to je krasavec. Toto bude za chvíli moje firemní auto. Těším se 😉 A ten dole, 125S má pravdu, já bych spíš srovnával RR a Maybach, dle mého názoru je to vyrovnanější... :-!
Pánové, borci a frajeři z auto.cz...co vy si myslíte o tom srovnání, které tu nahodil 125S? Je to spíš tak ne? A nebo - jak vlastně?
Já s tím více méně souhlasím. RR a Maybach je o noblese, Bentley je víc sportovně zaměřený.. Řadil bych ho nepatrný kousek níž. Navíc, pokud by měl být na úplně stejné úrovni, musel by mít nižší prodeje a neměl by mít nic jako GT.. Toť můj názor.
125S ma pravdu v tom, ze nejde porovnavat Conti A Phantom - ale myslim, ze cely vyznam clanku ma sirsi aspekt. Ide tam o porovnanie toho, ktorej z oboch znaciek sa dari viac po tom, ako boli prevzane novymi majitelmi - a to bez ohladu na to, aky model sa rozhodli predavat. 😉 To s cim v clanku nejde suhlasit su ale slovicka "pouze necelych osm set" - tu sa prejavuje to o com pisal 125S. Rolls ma ine predaje kvoli vyssej exkluzivite nez Conti. Takze tie predaje su relativne OK (aj ked je pravda, ze povodny plan hovoril o 1000ks). Hlavne vo vztahu k predajom z minulych rokov, ked to nebolo ani 500ks. Btw. keby sme porovnali prdaje modelov Phantom a Arnage (ktore si priamo konkuruju) vysledok by bol pre Bentley zdrvujuci...
brácho, myslím jako - hodně vaty... tak si Rolls-Royce koupit můžeš... ale Bentleye musíš. To je ten základní rozdíl mezi nima. Vedle toho se u vlastnictví Bentleye předpokládá určitej sportovní duch majitele. Když valíš RR... seš legenda, aniž by tomu musela nutně předcházet kremace, ale můžeš bej zrovna tak popovej trapák... bohužel. Tohle u Bentleye nehrozí. Na Bentleye musíš mít nejen vatu, musíš mít i v hlavě... musíš prostě na Bentleye mít. Udělat dokonalé auto umí každej ňouma... ovšem stvořit autosvět a naplnit ho obsahem, to vyžaduje mistrovství. Mistrovství Rolls-Royce, mistrovství Bentley a koneckonců i mistrovství Aston Martin... až někde tam za nima v dálce lze spatřit světla jiných... :yes:
U Bentleye to nehrozí? Až na to, že rappeři, fotbalisti a podobný rádoby celebrity si Bentleye (zejména Conti GT) kupujou nepoměrně víc, než RR...
A zadruhý, seděl jsem ve Flying Spur i ve Phantomu (bohužel jsem se ani v jednom nesvezl) a je to sakra rozíl - pochopitelně ve prospěch RR. Kombinace britský tradice a kvality BMW vyšla...
A zadruhý, seděl jsem ve Flying Spur i ve Phantomu (bohužel jsem se ani v jednom nesvezl) a je to sakra rozíl - pochopitelně ve prospěch RR. Kombinace britský tradice a kvality BMW vyšla...
Tak to plácáš. I před x lety, řekněme tak v 40. - 60. letech si Bentleye kupovali zejména různí umělci (herci, zpěváci atd.) a RR patřil spíše ke královně, sirům, dukům atd. Prostě k oficialitám a představitelům státu. Takže to co si napsal je zavádějící.. Ano na RR nemusíš mít vatu, na to musíš mít status. A, na dnešního Bentleye? Ale di.. GT je relativně levný auto a opravdu ho má kdejaká lůza. Víš kdo byl jeden z prvních na čekacím listu, resp. ani čekat nějak moc nemusel. Megapička - dědička Paris Hilton. Jestli ta má něco v hlavě (mimo nějakýho č..áka přes noc) tak to už asi každej...
je to drahý :-! ;-\ ale je to jinak dobrý ale za ty peníze bych si koupil něco jinýho třeba nový Volvo S 80 to mi připadá lepší
Vitazstvo v tej kategorii nie je len o predanych kusoch...
Pravy zberatelia kupuju iba RR, pretoze si zachoval povodnu pompeznost predchodcov
Bentley C. GT a F.S. su iba VW Phaetony s inou karoseriou...
...a potom ked vidite na ceste Phantom, je to urcite vacsi sviatok ako ked tade prejde nablyskany VW, ups, Bentley