Poslední kupé na bázi Volkswagenu Golf opustilo továrny VW v roce 1992, když se přestal vyrábět model Corrado. Nástupce můžeme očekávat v první polovině roku 2008.
Doufejme společně ve dvě věci: 1) že se to milému VW povede a Scirocco a Corrado se za svýho nástupce nebudou muset stydět. 2) že to GTI rozdejchá bez vážnější újmy. >:D
Jen doufejme, že zrovna nemáš brífink. Páč to bys za chvíli mával ze sanitního vozu. (No i když, mával... Se svěrací kazajkou do prej jde jen ztuha...) >:D
Sú značky ktoré do servisu nezvolávajú, máš recht, ale robia to z iných dôvodov nie preto žeby boli bez chyby. O chybách vedia no nepriznávajú ich a opravujú ich v rámci záruky (niektorí nestihnú tak si zato zaplatia :-O ). Renomované značky si svoje chyby priznávajú a aj napriek negatívnej reklame sa voči zákazníkom zachovajú fér a to sa cení. :yes:
Jasně že občas svolávají všichni, taky jsem to psal. Jen je škoda, že je to častější jev. Nadsázku v tom příspěvku taky najdeš, prostě se to nevyhne nikomu, ani .. ne ;-)
brácho uspořádat svý věci, ještě máš na to dva roky. A pak tě to sejme vod hlavy až po kopyta. SCIROCCO... neskutečnej sen pro realistickýho kluka. Za pár šupů 911ka v kapse... Co chceš víc? BRAVO VW-PORSCHE, BRAVO SCIROCCO. P.S. Otvírám Chivase, dva dvojitý panáky - do každýho kopyta jednoho... jo, tak tomuhle se říká pondělní ráno :yes::yes:
Tak ty helvíti z VW dělají GTI radost čím dál častějc...Aby to chudák ve zdraví ustál... >:D >:D:yes: Kdyby tak alespoň nepoundily tu ŠM v rally... Ale jinak dej si i za mne Na zdraví-jinak Corrado fakt dobrej design-na němce až skvělej... :yes:
Minule jsme probrali, jak vyhrát v dlouhým, táhlým. Dnes, těžké téma - jak prohrát v dlouhým, táhlým, a neskončit v Bohnicích. Úvodem jen lehká rekapitulace... Na silnici jde jenom o jedno, kdo je první nahoře... to jsi doufám už pochopil. Pokud ne, vol zatím Pendolino a sedni si k oknu, zpravidla se tam boje o první místo na peróně neodehrávaj. Takže jsi pod kopcem, za tebou dravec. Mrkni do zpětnýho, ale bacha - musíš přimhouřit oči, aby si toho nevšiml. Hlavou ani ťuk. Sjedeš kastli a hlavně šíři gum... do 225 dokážeš poměrně přesně odhadnout, kdo bude nahoře první. Nad 225 se jedná o tuningovýho úchyla a s takovejma nezávoď, přeci jen, je dobrý přežít první horizont. Tak teda pokud vidíš šanci, musíš jít do toho. Pochop, tady nejde o rozhodnutí, to je prostě tvůj historickej úkol - deklasovat. To ostatně už umíš, protože jsi četl můj minulej příspěvek... Jenže, co s tím, když tě začne natahovat. Samozřejmě řadíš bez pohnutí pravýho ramene, jinak se ztrapníš, a to, že drtíš svý stoličky můžou vnímat jen tvý spolujezdci. A teď to hlavní... když náhodou vyjímečně dojde k tomu, že na něho nemáš... nikdy... rozuměj NIKDY to nemůže on zjistit dřív než ty. Máš abeesku, ne, tak se ji nauč používat. Navíc do kopce ti to brzdí slušně i bez... tak to zašlápni a dělej, že se ti vysypal diferák. Tím ho vyřadíš ze hry. Boj skončil a ty nemusíš páchat harakiri. Počkej ale u krajnice tak půl hodinky, vydejchej tu krizi a zvolna se suň nahoru. Píšu zvolna... Viděl jsi přece Duel, ne, tak by se ti mohlo jinak stát, že nahoře na tebe neočekávaně vybafne tvůj dobrej známej... a to pak bůh s tebou... P.S. Bejt nahoře první, znamená bejt tam dřív... někdy to zkus... je to opojnej pocit. Teď už o tom víš všechno. Skoro. To další zas příště. :yes:
:no: Přesně takhle jsem si tě představoval. Jediný, v čem se vyžíváš, je zdolávat dálniční kopce? Je mi tě líto. Správný řízení a správnej požitek přichází na okresce, v zatáčkách. Honit se s ostatníma? Další ubohost. A ještě neumět přiznat, že na soupeře tentokrát nemám??? Je mi úplně jedno, jestli mě v kopci předjede nějakej tédéíčkář s plynem na podlaze a černym mrakem sazí za sebou... protože mě stačí VĚDĚT, že na něj mám, nemusím si to ničím dokazovat... Hystorickej úkol deklasovat... ty máš fakt dost.
BTW - k věci: doma mi (kromě jiného) stojí Scirocco 1.8 16V (originál stav, numbers matching), takže takovýhle nějaký nástupce by se mi opravdu líbil...
Nesmíš, Willy chápat život jako jednu velkou pohádku... Asi bude dobře ti napsat, že jak ve filmu Poslední výstřel zastřelej Vinetoua... tak to je jen film, ten herec se po záběru zvedne a normálne žije dál... Podobný je to s románama... Tak příště to chce více nadhledu. A pak to hlavní - smysl pro humor - dělá se to hubou si takhle - :-) nebo takhle - >:D a vydávaj se u toho zvuky - ha ha, apod. Kapišto, asi ne, viď. :no:
sorry GTI, ale tohle je asi nejpitomější příspěvek, který jsem od tebe četl. na silnici jde opravdu jen o jedno - a to v pořádku dojet do cíle. jestli si někdo honí ego tím, že závodí a za každou cenu chce zvítězit, je u mě akorát *. největší perla je ovšem to brzdění v kopci. ;-\ :no:
Co to píšeš? Ty snad nejezdíš bezpečně do kopce? Co si kde honíš je mi jedno... já o honění nenapsal ani čárku... asi každej žijeme na jiné planetě :-) P.S. Neblázni, člověče... nepředpokládal jsem, že ses v četbě zatím dostal jen od Mateřídoušky k mému příspěvku... :no:
Nevidíš si do úst! Jak můžeš něco takového vůbec napsat, když tě původní příspěvek usvědčuje ze lži? Jestli je u tebe zkoušení brzd a ABS ve chvíli, kdy je vedle tebe někdo rychlejší, synonymem bezpečné jízdy do kopce, nechtěl bych tě na silnici potkat... :no:
Mokrý hadry na hlavu se fasujou v přízemí :-) Pohybuješ se v zajímavé komunikační rovině... :-) P.S. Věřím, že bys mě nechtěl potkat.... zejména ne v dlouhým, táhlým >:D;-):yes:
když to tak čtu tak mi to opravdu nepřišlo humorné jak si zmínil o něco vejš. opravdu je to o ničem s někám závodit do kopce. nejvíc se mi líbí ti co se ti lepí za *auta na rovince popřípadě do táhlého kopce, ale jak přijdou zatáčky tak najednou stojí na brzdách >:D. to si rovnou kup tu pendolínu aspoň nepotřebuješ volant a něco jako řadičku ti tam dají >:-[]
Hele brácho, pokud v tobě termín "dlouhej táhlej" nic nevyvolá... a že nemusí >:D nečti, prostě mě nečti >:D Chápeš to, já to píšu pro ty, co si přečtou slova - dlouhej, táhlej... a mlátěj se smíchy >:D >:-[] jako já... >:-[] kapišto. Takže klid... ;-):yes:
Dlouhý táhlý pro mě nepředstavuje výzvu. Moje současný auto totiž zrychluje i do kopce a daleko přes rychlostní limit - a já se snažím jezdit slušně.
Ale můžem se sejít někde na závodech do vrchu. Jezdí se i amatérský, se sériovkama, nemusíš mít čistokrevnýho závodního oře.
Fakt miluju frajery, co si nadupanost svýho bouráku a svoje řidičský umění poměřujou v "dlouhejch táhlejch", tedy na dálnici... ;-\ :no:
Auto moze byt pomerne velkym prekvapenim. Doteraz kolovali informacie, ze v pripade Scirocca by malo ist "iba" o coupe-verziu povodnej studie Concept R ( [odkaz] ). Teraz sa ale ukazuje, ze by malo ist o samostatny modelovy rad postaveny na platforme VW Eos. Mozna podoba tu: [odkaz] /// [odkaz]
No, kdyby to vyšlo tak jak to prezentuje ABild, tak myslím, že má VW dalšího velkýho, hodně velkýho koně.. To druhý je nuda, myslím, že tam by bylo bodikov daleko míň... Držím palce, ať to vyjde a je na trhu pořádný malý sportcoupé..
Zdar vespolek panstvo! tak k tomuhle se musím taky nějak vyjádřit. Je škoda, že redakce nepřinesla alespoň nějaké obrázky té studie. Jsem zvědav, jak nové Scirocco/Corrado naváže na své předchůdce. V obou případech se jednalo o velice pohledné sporťáky. O Corradu jsem dokonce kdysi i uvažoval. A nakonec se mi ho v G60 nepovedlo sehnat za rozumnou cenu. Takže mojim prvním pořádnym autem se stal Golf II G60. Stalo se tak jednoho letního odpoledne v pětadevadesátém. A na toho golfa nenechám dodnes dopustit. Měl vlastně jen dvě chyby. Líbil se zlodějům a jeho apetit po městě byl poněkud vyšší. Ale tak jako tak - tohle auto jsem miloval. I když místo něj mi mělo před barákem parkovat právě to Corrado. ;-) GTI a teď úkol pro tebe - zkus sehnat bez zbytečného vychvalování co nejvíc informací o tomhle autě! A taky nějaký ty fotky. A brácho - ne že mi pošleš vyretušovaný obrázky Eose! >:-[] To bys u měl neměl Chivase ale dvojitýho Ruma! >:D
>:D Zatím ti to za toho ruma namaluju já >:D Bude to od srdce a v mezidobí ti zařídím tetování - VW na pravý rameno... to je zásada. ;-) Máme se na co těšit... Prej to půjde tím směrem červeňáčka... a to je parádní macek. P.S. za GII velká pochvala - vůbec nestárne.
Dík za G60, bylo to vážně bezvadný auto, úžasně rychlý a hbitý :-) S malováním si dej záležet, ať je z toho tuzemáku alespoň myslivec! ;-) Červeňáček nevypadá zle, jen mi něco napovídá, že výsledek bude jinej - a já doufám že lepší! Ostatně coupé, je auto, který VW (ostatně i Fordu) ve dnešní nabídce prostě chybí. Ve vlkohradě s kupíčkama skončili v 94, Ford přestal prodávat Cougara předloni. V obou případech je to škoda. Určitě bych považoval za smysluplnější vyrábět a prodávat krásný a ne drahý kupátko, než neprodejnou a drahou limuzínu jako Phaeton. Takže držim VW palce, ať jim to vyjde! >:D