Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce VW Scirocco se bude vyrábět v Portugalsku

Poslední kupé na bázi Volkswagenu Golf opustilo továrny VW v roce 1992, když se přestal vyrábět model Corrado. Nástupce můžeme očekávat v první polovině roku 2008.
Zpět na článek
30. 1. 2006 01:06
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 08:58
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:03
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 08:41
neregistrovaný "manitou"
30. 1. 2006 08:51
neregistrovaný "Coroner"
30. 1. 2006 08:56
neregistrovaný "manitou"
30. 1. 2006 08:57
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 08:59
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 09:34
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:17
neregistrovaný "Coulin"
30. 1. 2006 09:35
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 10:49
neregistrovaný "Coulin"
30. 1. 2006 09:45
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:58
neregistrovaný "Marko"
30. 1. 2006 12:41
neregistrovaný "Willy"
30. 1. 2006 17:00
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 08:41
neregistrovaný "anonym"
31. 1. 2006 13:32
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 15:26
neregistrovaný "Míra"
30. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "vfr"
30. 1. 2006 14:45
neregistrovaný "cyrus"
30. 1. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 08:45
neregistrovaný "Willy"
31. 1. 2006 13:35
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 15:27
neregistrovaný "Exrieger scirocco"
31. 1. 2006 17:32
neregistrovaný "Willy"
30. 1. 2006 09:50
neregistrovaný "Marko"
30. 1. 2006 09:59
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 10:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 22:23
neregistrovaný "misoo"
30. 1. 2006 10:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:39
neregistrovaný "Rimmer"
30. 1. 2006 17:34
neregistrovaný "Pierro"
30. 1. 2006 17:56
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 18:06
neregistrovaný "Pierro"
30. 1. 2006 19:55
31. 1. 2006 15:39
neregistrovaný "Volvo S 80"
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 01:06
Jéžiš, GTIho štěstím trefí šlak...
Doufejme společně ve dvě věci: 1) že se to milému VW povede a Scirocco a Corrado se za svýho nástupce nebudou muset stydět. 2) že to GTI rozdejchá bez vážnější újmy. >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 08:58
Re: Jéžiš, GTIho štěstím trefí šlak...
Dejchám, co to jde... Stojím v kanclu u okna a mávám směrem k Portugalsku. BRAVO :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 09:03
Re: Jéžiš, GTIho štěstím trefí šlak...
Jen doufejme, že zrovna nemáš brífink. Páč to bys za chvíli mával ze sanitního vozu. (No i když, mával... Se svěrací kazajkou do prej jde jen ztuha...) >:D
neregistrovaný "manitou"
30. 1. 2006 08:41
BRAVO VW, BRAVO SERVIS
[odkaz]
Jen teda doplním, že poslední dobou je těch svolávaček, a nejen u VW, docela dost ;-\ Kdo nesvolává ? Přece Alfa Romeo ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Coroner"
30. 1. 2006 08:51
Re: BRAVO VW, BRAVO SERVIS
Sú značky ktoré do servisu nezvolávajú, máš recht, ale robia to z iných dôvodov nie preto žeby boli bez chyby. O chybách vedia no nepriznávajú ich a opravujú ich v rámci záruky (niektorí nestihnú tak si zato zaplatia :-O ). Renomované značky si svoje chyby priznávajú a aj napriek negatívnej reklame sa voči zákazníkom zachovajú fér a to sa cení. :yes:
neregistrovaný "manitou"
30. 1. 2006 08:56
Re: BRAVO VW, BRAVO SERVIS
Jasně že občas svolávají všichni, taky jsem to psal. Jen je škoda, že je to častější jev. Nadsázku v tom příspěvku taky najdeš, prostě se to nevyhne nikomu, ani .. ne ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 08:57
JEŠTĚ MÁŠ ČAS
brácho uspořádat svý věci, ještě máš na to dva roky. A pak tě to sejme vod hlavy až po kopyta. SCIROCCO... neskutečnej sen pro realistickýho kluka. Za pár šupů 911ka v kapse... Co chceš víc? BRAVO VW-PORSCHE, BRAVO SCIROCCO. P.S. Otvírám Chivase, dva dvojitý panáky - do každýho kopyta jednoho... jo, tak tomuhle se říká pondělní ráno :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Peytl"
30. 1. 2006 08:59
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
No neříkal jsem to? Už se jde zpít... Nenapravitelnej... :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:34
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
30. 1. 2006 09:17
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
Tak ty helvíti z VW dělají GTI radost čím dál častějc...Aby to chudák ve zdraví ustál... >:D >:D :yes: Kdyby tak alespoň nepoundily tu ŠM v rally... Ale jinak dej si i za mne Na zdraví-jinak Corrado fakt dobrej design-na němce až skvělej... :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:35
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
Jo - těžkej, drzej design... mám Corrado vpálený navždy do mozku... :yes: To JE auťák :yes:
neregistrovaný "Coulin"
30. 1. 2006 10:49
Re: JEŠTĚ MÁŠ ČAS
Corrado G 80 to je fakt bod Gééé ... >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:45
DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Minule jsme probrali, jak vyhrát v dlouhým, táhlým. Dnes, těžké téma - jak prohrát v dlouhým, táhlým, a neskončit v Bohnicích. Úvodem jen lehká rekapitulace... Na silnici jde jenom o jedno, kdo je první nahoře... to jsi doufám už pochopil. Pokud ne, vol zatím Pendolino a sedni si k oknu, zpravidla se tam boje o první místo na peróně neodehrávaj. Takže jsi pod kopcem, za tebou dravec. Mrkni do zpětnýho, ale bacha - musíš přimhouřit oči, aby si toho nevšiml. Hlavou ani ťuk. Sjedeš kastli a hlavně šíři gum... do 225 dokážeš poměrně přesně odhadnout, kdo bude nahoře první. Nad 225 se jedná o tuningovýho úchyla a s takovejma nezávoď, přeci jen, je dobrý přežít první horizont. Tak teda pokud vidíš šanci, musíš jít do toho. Pochop, tady nejde o rozhodnutí, to je prostě tvůj historickej úkol - deklasovat. To ostatně už umíš, protože jsi četl můj minulej příspěvek... Jenže, co s tím, když tě začne natahovat. Samozřejmě řadíš bez pohnutí pravýho ramene, jinak se ztrapníš, a to, že drtíš svý stoličky můžou vnímat jen tvý spolujezdci. A teď to hlavní... když náhodou vyjímečně dojde k tomu, že na něho nemáš... nikdy... rozuměj NIKDY to nemůže on zjistit dřív než ty. Máš abeesku, ne, tak se ji nauč používat. Navíc do kopce ti to brzdí slušně i bez... tak to zašlápni a dělej, že se ti vysypal diferák. Tím ho vyřadíš ze hry. Boj skončil a ty nemusíš páchat harakiri. Počkej ale u krajnice tak půl hodinky, vydejchej tu krizi a zvolna se suň nahoru. Píšu zvolna... Viděl jsi přece Duel, ne, tak by se ti mohlo jinak stát, že nahoře na tebe neočekávaně vybafne tvůj dobrej známej... a to pak bůh s tebou... P.S. Bejt nahoře první, znamená bejt tam dřív... někdy to zkus... je to opojnej pocit. Teď už o tom víš všechno. Skoro. To další zas příště. :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Marko"
30. 1. 2006 09:58
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
:-) :yes:
neregistrovaný "Willy"
30. 1. 2006 12:41
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
:no: Přesně takhle jsem si tě představoval. Jediný, v čem se vyžíváš, je zdolávat dálniční kopce? Je mi tě líto. Správný řízení a správnej požitek přichází na okresce, v zatáčkách. Honit se s ostatníma? Další ubohost. A ještě neumět přiznat, že na soupeře tentokrát nemám??? Je mi úplně jedno, jestli mě v kopci předjede nějakej tédéíčkář s plynem na podlaze a černym mrakem sazí za sebou... protože mě stačí VĚDĚT, že na něj mám, nemusím si to ničím dokazovat... Hystorickej úkol deklasovat... ty máš fakt dost.
BTW - k věci: doma mi (kromě jiného) stojí Scirocco 1.8 16V (originál stav, numbers matching), takže takovýhle nějaký nástupce by se mi opravdu líbil...
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 17:00
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Nesmíš, Willy chápat život jako jednu velkou pohádku... Asi bude dobře ti napsat, že jak ve filmu Poslední výstřel zastřelej Vinetoua... tak to je jen film, ten herec se po záběru zvedne a normálne žije dál... Podobný je to s románama... Tak příště to chce více nadhledu. A pak to hlavní - smysl pro humor - dělá se to hubou si takhle - :-) nebo takhle - >:D a vydávaj se u toho zvuky - ha ha, apod. Kapišto, asi ne, viď. :no:
neregistrovaný "anonym"
31. 1. 2006 08:41
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Ale ano, humor chápu, akorát mi tohle nepřišlo ale opravdu ani trochu vtipný, víš? :no:
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:32
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Jo, to chápu... :-)
neregistrovaný "Míra"
31. 1. 2006 15:26
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Ahoj Willy, tys to nepobral. Jde o velkou nadsázku a s patřičným nadhledem pochopíš i ten humor (je ho tam dosti). :yes:
31. 1. 2006 19:44
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Díky, díky, díky :-) :yes: :yes: Já už se bál, že jsou tady mimo Marka jen samý "těžký v zadku" ;-) :yes:
neregistrovaný "vfr"
30. 1. 2006 13:16
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
a s čím ty vůbec jezdíš GTI?
neregistrovaný "cyrus"
30. 1. 2006 14:45
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
sorry GTI, ale tohle je asi nejpitomější příspěvek, který jsem od tebe četl. na silnici jde opravdu jen o jedno - a to v pořádku dojet do cíle. jestli si někdo honí ego tím, že závodí a za každou cenu chce zvítězit, je u mě akorát *. největší perla je ovšem to brzdění v kopci. ;-\ :no:
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 16:56
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Co to píšeš? Ty snad nejezdíš bezpečně do kopce? Co si kde honíš je mi jedno... já o honění nenapsal ani čárku... asi každej žijeme na jiné planetě :-) P.S. Neblázni, člověče... nepředpokládal jsem, že ses v četbě zatím dostal jen od Mateřídoušky k mému příspěvku... :no:
neregistrovaný "Willy"
31. 1. 2006 08:45
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Nevidíš si do úst! Jak můžeš něco takového vůbec napsat, když tě původní příspěvek usvědčuje ze lži? Jestli je u tebe zkoušení brzd a ABS ve chvíli, kdy je vedle tebe někdo rychlejší, synonymem bezpečné jízdy do kopce, nechtěl bych tě na silnici potkat... :no:
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 13:35
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Mokrý hadry na hlavu se fasujou v přízemí :-) Pohybuješ se v zajímavé komunikační rovině... :-) P.S. Věřím, že bys mě nechtěl potkat.... zejména ne v dlouhým, táhlým >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Exrieger scirocco"
31. 1. 2006 15:27
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
když to tak čtu tak mi to opravdu nepřišlo humorné jak si zmínil o něco vejš. opravdu je to o ničem s někám závodit do kopce. nejvíc se mi líbí ti co se ti lepí za *auta na rovince popřípadě do táhlého kopce, ale jak přijdou zatáčky tak najednou stojí na brzdách >:D. to si rovnou kup tu pendolínu aspoň nepotřebuješ volant a něco jako řadičku ti tam dají >:-[]
31. 1. 2006 19:42
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Hele brácho, pokud v tobě termín "dlouhej táhlej" nic nevyvolá... a že nemusí >:D nečti, prostě mě nečti >:D Chápeš to, já to píšu pro ty, co si přečtou slova - dlouhej, táhlej... a mlátěj se smíchy >:D >:-[] jako já... >:-[] kapišto. Takže klid... ;-) :yes:
neregistrovaný "Willy"
31. 1. 2006 17:32
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Dlouhý táhlý pro mě nepředstavuje výzvu. Moje současný auto totiž zrychluje i do kopce a daleko přes rychlostní limit - a já se snažím jezdit slušně.
Ale můžem se sejít někde na závodech do vrchu. Jezdí se i amatérský, se sériovkama, nemusíš mít čistokrevnýho závodního oře.
Fakt miluju frajery, co si nadupanost svýho bouráku a svoje řidičský umění poměřujou v "dlouhejch táhlejch", tedy na dálnici... ;-\ :no:
31. 1. 2006 19:39
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ-JAK PROHRÁT
Willy... nezapomínej na správný chápaní... P.S. Neboj, o okreskách napíšu taky >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
30. 1. 2006 09:50
2008 VW Scirocco
Auto moze byt pomerne velkym prekvapenim. Doteraz kolovali informacie, ze v pripade Scirocca by malo ist "iba" o coupe-verziu povodnej studie Concept R ( [odkaz] ). Teraz sa ale ukazuje, ze by malo ist o samostatny modelovy rad postaveny na platforme VW Eos. Mozna podoba tu: [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 09:59
Re: 2008 VW Scirocco
Tím červeňáčkem jsi mě dostal po ránu tvrdě do kolen... orosený voči... hergot Corrado se vrací :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:17
Re: 2008 VW Scirocco
:yes:
neregistrovaný "misoo"
30. 1. 2006 22:23
Re: 2008 VW Scirocco
tak to cervene je fakt coool :yes: :yes: ale ta cena hosi, ta cena... 8-s
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 1. 2006 10:17
Re: 2008 VW Scirocco
No, kdyby to vyšlo tak jak to prezentuje ABild, tak myslím, že má VW dalšího velkýho, hodně velkýho koně.. To druhý je nuda, myslím, že tam by bylo bodikov daleko míň... Držím palce, ať to vyjde a je na trhu pořádný malý sportcoupé..
neregistrovaný "Rimmer"
30. 1. 2006 10:39
Re: 2008 VW Scirocco
Mazeeeeeeeeeeeeeeec :yes:
neregistrovaný "Pierro"
30. 1. 2006 17:34
bez titulku
Zdar vespolek panstvo! tak k tomuhle se musím taky nějak vyjádřit. Je škoda, že redakce nepřinesla alespoň nějaké obrázky té studie. Jsem zvědav, jak nové Scirocco/Corrado naváže na své předchůdce. V obou případech se jednalo o velice pohledné sporťáky. O Corradu jsem dokonce kdysi i uvažoval. A nakonec se mi ho v G60 nepovedlo sehnat za rozumnou cenu. Takže mojim prvním pořádnym autem se stal Golf II G60. Stalo se tak jednoho letního odpoledne v pětadevadesátém. A na toho golfa nenechám dodnes dopustit. Měl vlastně jen dvě chyby. Líbil se zlodějům a jeho apetit po městě byl poněkud vyšší. Ale tak jako tak - tohle auto jsem miloval. I když místo něj mi mělo před barákem parkovat právě to Corrado. ;-) GTI a teď úkol pro tebe - zkus sehnat bez zbytečného vychvalování co nejvíc informací o tomhle autě! A taky nějaký ty fotky. A brácho - ne že mi pošleš vyretušovaný obrázky Eose! >:-[] To bys u měl neměl Chivase ale dvojitýho Ruma! >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
30. 1. 2006 17:56
Re: bez titulku
>:D Zatím ti to za toho ruma namaluju já >:D Bude to od srdce a v mezidobí ti zařídím tetování - VW na pravý rameno... to je zásada. ;-) Máme se na co těšit... Prej to půjde tím směrem červeňáčka... a to je parádní macek. P.S. za GII velká pochvala - vůbec nestárne.
neregistrovaný "Pierro"
30. 1. 2006 18:06
Re: bez titulku
Dík za G60, bylo to vážně bezvadný auto, úžasně rychlý a hbitý :-) S malováním si dej záležet, ať je z toho tuzemáku alespoň myslivec! ;-) Červeňáček nevypadá zle, jen mi něco napovídá, že výsledek bude jinej - a já doufám že lepší! Ostatně coupé, je auto, který VW (ostatně i Fordu) ve dnešní nabídce prostě chybí. Ve vlkohradě s kupíčkama skončili v 94, Ford přestal prodávat Cougara předloni. V obou případech je to škoda. Určitě bych považoval za smysluplnější vyrábět a prodávat krásný a ne drahý kupátko, než neprodejnou a drahou limuzínu jako Phaeton. Takže držim VW palce, ať jim to vyjde! >:D
neregistrovaný "Volvo S 80"
31. 1. 2006 15:39
uvidíme
>:D co to no nevim
Rozbalit vlákno
0