Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Škoda Auto: rekordní prodeje v roce 2005

54 komentářů

"ceska vlada zadala zachovani znacky" - jo, presne to jsem mel na mysli
Môžem s tebou len súhlasiť, mám Fabku vyše 4 rokov a nič jej nieje. Vyzerá seriózne z vonku aj zvnútra. Dívať sa za jazdy na tie hračkárske interiéry v iných autách, to nie je pre mňa.
Nechapu, co porad s tou laskavosti resis. Byl to obchod a pochopitelne ceska vlada zadala zachovani znacky. VW to koupil, protoze predpokladal zisk, ne z lakavosti. A tak si taky pekny dividendy ze skodovky dneska odvadi. Proste obchod, nevim, co ja na tom laskavyho.
octavka je bezesporu dobrý auto, ale s tím o bazarových kovbojích tak zcela nesouhlasím. Před měsícem jsem v bazaru koupil 4 měsíce starý passat 2,0 TDI s dost slušnou výbavou a 15.000 km za 649.900,-. Podobně vybavená nová oktávka, by mě podle konfigurátoru na škoda webu vyšla na 780.000,- . Nemyslím si, že by passat měl tak ošklivý vnitřek, že by mě z toho octaviánskýho spadla brada.
možno i více kusů >😒] >😒]
GTI
>😁
GTI
😄 😉 :yes: :yes:
Držel jsem se klasického receptu pro druhé díly: víc násilí a sexu. >😁 >😁 >😁
Ehm....Melissa...Melinda....jak teď z toho ven?.... Víte, že v USA má většina lidí dvě křestní jména? Tahle se jmenuje Melinda Melissa Parkerová. Je tam na stáži díky tomu, že její otec vyrábí ty kouzelný propisky.
GTI
>😁 >😁 Ukrajinskej včelař... tak ten mě dostal... ty máš teda známý >😁 >😒] :yes: :yes: Ještě, že Tom spí... 😄 :yes:
„Našel jsem šestý držák na nápoje!“ křičí z útrob Doubledeckeru krtek. „Musíme tedy překvalifikovat nebezpečnost tohohle automobilu ze třídy D do třídy ED.“ (D-dangerous, ED-extradangerous; pozn. autora) soudí Berry. Krtek otevře motorový prostor a ven vyběhne Tom. Má svižnost nindži, ale krtek trénuje denně reflexy při chytání much. Zahryzne se mu do kotníku a hned jak dopadne Tom na zem, už u něj klečí Berry a paralyzuje ho svým proslulým lochtáním. „Lochtám ho na stupeň dva.“ „Než dojdu pro stráž, radši přidej na trojku.“ „To ne, to by se pomočil a kdo by to uklízel?“ Berry přestává s mučením, až když krtek přivede dva vojáky US Army. Sotva Tom chytne dech, křičí, zatímco ho stráž vleče pryč: „Všechno sem viděl, všechno, jeden černoch a jeden mimozemšťan. Zlodějííí. Nás stejně nikdy neporazíte. Protože naše auta stavíme podle tradičních samurajských principů kukuruku a jamammotor.“ „Prd víš, prd.“ Neudrží se Berry. „Bléé.“ Vyplázne na něj Tom jazyk. „Bléééé.“ Kontruje Berry. To už ale mizí Tom v uličce s celama. „Dejte ho do celi k Abú Zubejdovi a tý osminohý potvoře z jiný galaxie.“ Stačí ještě zavolat krtek na stráž. „Já mu dám mimozemšťan, ten teprve uvidí mimozemšťana.“ Uhlazuje si svojí na blond odbarvenou srst. Do místnosti vejde seržant „Šéf chce zprávu.“ „No jó, už to budééé.“ /Dvě hodiny později/ Krtek a Berry sedí hluboko zabořeni do velkých křesel v černé místnosti. Čekají. Krtek nervózně odpárává vyšívaný nápis CAA z levé loketní opěrky. Berry se potí. Najednou se rozsvítí. Ve tmě ale zůstává zadní část pokoje směrem, kam se agenti dívají. „Tak jak jsme na tom?“ „Do..do…dobře pane Foxowitz, prototyp odcizen a rozebrán. Jen jsem se musel nechat odbarvit a tady Berrymu se rozbili při tý havárce hodinky. Tak jsem myslel, že bychom mohli dostat při….“ Krtkovi se zadrhne hlas. „Ano, mám pro vás nový případ.“ Berry se osmělí: „A co dovolená?“ „Chápu vás, chlapci, ale síly zla taky nejsou na dovolené. Národní bezpečnost je ohrožena. Nezapomeňte, že jste součástí úderných sil celosvětového spiknutí chovatelů drobného zvířectva, žen v domácnosti mezi 28 a 35 roky, afrického kmene Zuluů a ukrajinských včelařů.“ „Vážně?“ vyvalí krtek oči. „Samozřejmě že ne, agente!!! Pro koho pracujete se nikdy nedozvíte a kdyby snad náhodou ano, zemřete!“ V ten okamžik se rozsvítí i strop nad Foxowitzem. Berry omdlí a krtek si s pištěním dlačí dlaně do očí „Nic jsem neviděl, nic, vážně ne!“ Od vyřezávaného stolu se ozve hlasitý smích. „Můžete otevřít oči, agente.“ Krtek tak váhavě učiní a uzří, že postava sedící za stolem má na hlavě gumovou masku lišky. Vedle stolu čeká pohledná sekretářka a ta se teď vydá přímo ke krtkovi. „To je Melinda, předejte jí zprávu o Toyotě, pak můžete jít. Nesahat, neočumovat a to vypáraný logo z křesla vám strhnu z platu. V garáži už na vás čekají pokyny pro další úkol.“ Jak to dořekne, Foxowitz zmáčkne propisku a zmizí ve výbuchu konfet. Když se všechen ten blýskot usadí, je tytam. Krtek probudí Berryho, předá zprávu v deskách Melisse, přitom si myslí „ale o čuchání šéf nic neříkal“...
GTI
:yes:
GTI
Jistě, důležité ovšem je - odhadnout auto, tedy přečíst ho a "umět" s ním jezdit...
GTI
Jo, jde o celkové vyladění auta... a to v komplexu má každé... a ty, jak sedneš, tak po pár kilometrch si zvykáš až si zvykneš... Je to jen chvilka, pár km. Jednou mě svezeš 😉 :yes:
GTI
Vítám tě v klubu... veteráni tu teda přednost nemaj, tu si musíš tvrdě vyboxovat (já jsem vomlácenej jak bo😜ytel 😄 ) ale cením upřímnost. Jistě. Škoda je regulérní evropská značka. :yes: P.S. teda, doufám, že to "Už" v poslední tvé větě, nemělo bejt "Až" 😄
GTI
Ale o to přece jde... o detail. Vždy a při všem. 😉
Chápu že jsi velký fanoušek VAG ale zase tak špičkové prodejny a servisy škodovka nemá (můžu sloužit příkladem o ochotě personálu nemluvě).
Konecne jste to pochopili ze je to skoro jedno vcem "normalni" clovek jezdi. O to vice me prijde trapny porad dohadovani o detajlech na urcitych autch, ktere z nich je nej a tak....stejne se to nikdy neda rict!
Přesně tak. Superbem museli nějak začít a nasadit tomu cenu A6, tak to byl propadák. Superb není špatnej. Určitě to není špička třídy a nástupce by určitě potřebovat. Snad se na nástupci Škoda ukáže, já tomu tedy věřím 😄
Ale i dnes není Superb zas tak špatná volba. Za 1,2 mil. Kč dostat šestiválcovej diesel, s navigací a TV, částečnou kůží, sportovním paketem a já neví čím ještě. Určitě to spoustě lidí za úvahu stojí a své místo si na trhu Superb určitě získal. Ale A6 určitě nekonkuruje 😄
Nerozumíme si. Samozřejmě, že každé auto je jiné a má své specifické vlastnosti. Poznám, že řídím něco jiného. Stejně tak se můžu dostat do krizovky i při běžném provozu, ale ta při rychlostech dnešního provozu a jeho hustotě je už asi předem rozhodnutá. Ale nespochybňuji důležitost čitelného a jistého chování při těchto situacích!
Já jen nepoznám výrazně jiné chování v krizových situacích u vozu Škoda Octavia combi a Fordu Focus combi. Oboje jsem řídil a na velkém opuštěném parkovišti vyzkoušel.
Velmi důležité je stejně také to, jak velká kola, jaký typ a značku pneu automobil má.
Mam jsem v zivote uz pate auto 4 skodovky a ted ford. S octavii I jsem jezdil 6 let (dnes ji ma syn) a byl spokojen, kdyz jsem ji pouzival v normalnich rychlostech a nefoukal moc vitr. Dnes musim konstatovat (po roce s focusem), ze kazde auto ma svoje prednosti. A musim rict i kdyz mam v aute vsechno z hlediska bezpecnosti i vybavy, ze existuje cela rada veci, kde ma skodovka navrch. Az toto auto jednou prodam a budu znova uvazovat znova co dal. Myslim, ze to nebude octavia, ale nejake mensi auto od skody bude mit urcite sanci (Uz mi potahne na sedesatku).
Pro mě třeba mnohem lepší odezva řízení u octávky nebo měkčí posilovač u legacy v malých rychlostech klam není. Cítím to. Jinak to brzdí, jinak se to pouští do zatáčky a jinak to reaguje na plyn v zatáčce (teď myslím almeru, srovnávat to s Legacy v chování v zatáčce fakt nemá smysl) Jiný lavice...to je jeden z největších rozdílů, řekl bych. Ale jen dokud neotočíš klíčkem 😉 . Možná, že jako aktivní letec trochu víc dám na "p*delové čidlo", zvlášť, když dělám zatáčku na horizontu, tak jinak než p*delí kuličku uprostřed nedostanu.
:-! Doplním jen informmaci , že škdovka dosáhla největšího zisku , kdy loňskej rok je jen slaboučkým odvarem , nějakejch 5 miliard , bylo letos překročeno o další miliardu a půl i za cenu posilování koruny , a investice do nových modelů... :-! :-!
Neposuzuj to extrémně. Peytl má pravdu... To "jiné" to je klam - to je jinej posaz atd... ale pochop, že tvá krizová situace je zpravidla podnět pro záchrannosu službu... 😉 model nemodel :yes:
>😁 :yes:
Jo, asi jsme moc dobrý 😉 :yes: >😒]
:yes:
Cože? Pokud nepoznáš rozdíl v chování auta podle toho, jaké auto právě řídíš,tak fakt nevím...děláš si srandu? Můžu srovnávat třeba Octávku a Almeru a vsaď boty, že rozdíl poznáš (na dálnici ne, ale v zatáčkách,odezva řízení, držení stopy.....)sakra,chlapi,každý výrobce dělá trochu jiná auta! Kdo nepozná rozdíl v chování a jízdních vlastnostech dvou rozdílných aut? Já teda jo
Omlouvám se, mezi ty prdící patřím totiž i já a ... cítím se být příslušníkem střední třídy. Jinak nelze než s tebou souhlasit. 😐 😉
Dobrej postřeh... Když zejména Superb musí stát, co stojí... aby se včlenil mezi ty premiovky... tak jak to maj udělat. I když myslím, že jako rozjezd to byl dobrj model a to, co přijde teď bude dokonalé... samozřejmě nemuže člověk čekat, že dostane AUDI A6 s deštníkem... za ty peníze.
Nepoznáš. Pokud nejsi mistr volantu a PAN řidič, garantuju Ti, že nepoznáš. Nehledě na to, že pokud se v normálním provozu dostaneš do krizovky, budeš to Ty, kdo tvoří ten slabej článek. Vždycky jsi to Ty. Na to vem jed. A uznáš, že hořekovat nad autem v příkopě s argumentem, že by tam nebylo, kdyby to býval byl Focus II... Zasmějme se všichni spolu... >😁
Teď jsem vymyslel (ne jako vyvařil z vody, nýbrž pochopil, co mi doteď vadilo a nebyl jsem schopný to popsat), co mi vadí u Škody. Celá řada je zhruba na stejné úrovni. Fabia-Octavia-Superb. Stejná úroveň designu, stejné materiály uvnitř.....když si vezmu, co všechno jde dokoupit do Fabie včetně výsuvných ostřikovačů (což samo o sobě je samozřejmě plus), tak i stejná výbava. A musím uznat, že ve třídě malých vozů, je Fabia jedno z nejlepších aut na světě. Octavii už ty samé vlohy stačí jen na průměr, no a za cenu Superbu si dokážu vymyslet tisíc aut, která ho překonají v každém ohledu a to ani nemluvím o verzích atakujících milion korun. To je můj úhel pohledu. Superbu chybí sofistikovanost. A deštník to nezachrání.
Ale to není k smíchu... tak to je... jen tu reklamní masáž by upravil - koupíš si to, které se ti líbí. Všichni výrobci se tvrdě sledují, kupují si křížem modely, do šroubku je rozebíraj, nikdo se nikam nemůže utrhnout. Koneckonců jde o masovou výrobu, nižší střední - dokonalá auta pro normálního člověka... kdo chce závodit kupuje sportovní vozy. Myslím, že nemusíš hanlivě kvalifikovat "normální" jezdce. Vše co koupíš z Evropy je technicky takřka totožné a současně na vrcholu... jde opravdu jen o to k čemu tě dovede estetika, případně tedy ještě motorizace... tam můžeš zvažovat. Ovšem zavěšení přední kol... to řešit není vůbec potřeba... To řeší ti, co na auto nemaj a hledaj důvod proč by si "koupili" ausgerechnet jiný auto... 😄
😄 Plně souhlasím..Ten, kdo denně prdí do sedačky, když ráno rozváží starou do práce a děti do školy nemá šanci rozpoznat podle jízdních vlastností jestli jede OII nebo Astru nebo Focuse. Jsou to skoro stejně drahá auta jisté třídy a záleží pouze na reklamní masáži, které nakonec zvolíš, kámo.. 😄
podívat, jak prodávaj Škodovky. Dokonalé. To snese velice náročná měřítka. Katalogy, verbální informace, káva k diskuzi, vystavené modely, možnost projížďky... všechno bez kazu. Prodejce si bere mé číslo (zmíním se, že se chci seznámit s RS) - ozvou se, jen co jim přijde... oceňuji boj o zákazníka. Sednu jen letmo do OCT II a říkám - překrásný vnitřek... tohle ukázat těm bazarovejm kovbojum... tak jim spadne brada. Vynikající sedadla, volant, ergonomie... nemá to chybu.... Nahlédnu do Fabie... vnitřek dokonalost -jednoduché, žádný kino, vše, jak má být - účelné. Zkus to taky a budeš mrkat. :yes:
A myslíš, že při "běžné" jízdě se nemůžeš dostat do "mezní" situace, kdy budou rozhodovat (např. o tvém nebo někoho jiného zdraví, životě apod.) právě ty jízdní vlastnosti? Kvalitních, pohodlných a prostorných aut koupíš za peníze, které jsi investoval do své OII spousty. Každý se rozhoduje při koupi auta podle jiných kritérií a každému vyhovuje něco jiného. Že ale nepoznáš rozdíl... no ehm... 😄
Naopak není nic riskantějšího než být závislý na domácím trhu.
Aha. Takže vlastně všechna auta jsou stejná a je úplně jedno, jaké si koupíš...
Jsi se zbláznil ne? Která značka drží víc jak 50% domácího trhu? Takže tvoje "ošklivé číslíčko", že jen 1/8 zůstává doma, je způsobeno malinkatostí českého trhu s novými vozy. Ničím jiným! Nechtěl bys být proto v jejich kůži? Ty tu kritizuješ něco, co by nebylo jiné, ani kdyby Škodovku koupil kdokoliv jiný, dokonce ani kdyby jí nekoupil nikdo, nikdy tu nebyl komunismus a Škoda by naopak třeba vlastnila jiné značky.
Palce nahoru, at je pristi rok jeste lepsi :yes:
Yeah!!! Nic jiného mi nemůže udělat větší radost než tohle. Super!!! :yes: :yes: Miluju Škodu!
Tak za prvé: podmínky převzetí - byl to prodej, za druhé laskavostí jsem
měl na mysli opravdu solidní zájem a skutečně masivní investici do technologií...opravdu si po všech stovkách případů privatizací cizím kapitálem, kdy následně šel podnik ke dnu, nemyslíš, že to byla téměř laskavost? Chápu, že jsi hrdý Čech a máš rád svoji Škodovku, ale přemíra citu ti kalí rozum. I tak mi slušnost brání napsat, že jsi mimo a snažím se ti to vysvětlit. Ono je to totiž pořád tak, že celá slavná Škoda pořád vyrábí úhrnem ročně tolik aut jako např. VW jenom Golfů. 😉 Stabilní výrobce drží nad vodou právě prodeje doma, to bys měl vědět. Být závislý pouze na vývozu - no nechtěl bych být v jejich kůži. 😲
Ja jazdim na Felde a som spokojny 😄 :yes: 😉
Tak ho vnucuj... jde totiž o názor, nikoliv o pokřik bazarovýho kovboje... :yes:
Každej si OCTAVII koupit nemůže... to je jasný... kdyby měla o 20 cm delší rozvor... tak by vskočila do střední třídy... a to asi není vyžadovanej skok. Ten rozvor je větší než u OCT I a dá se tam sedět. Rozdíl v jízdních vlastnostech rozezná zkušební jezdec... My... u těchto konkurentů vlastně nepoznáme nic... jen jezdíme z města do města a říkáme si, že máme to nejlepší auto na světě. Možná, že je to pravda. Důležité je tomu totiž věřit. Jak ti to jezdí, na to se vybodni... protože, jestližes koupil Focus combi, tak ti o to, jak jezdí nemůže jít. To bys koupil FOCUS ST... Focus combi jezdí báječně... jako OCT II, jako Astra atd, atd... Fakt.
Jo jo, je to tak. Jsem tomu rád, ono to opravdu potěší. Sice je vlastník VW, ale je to česká firma.
V mé garáži pěkně stojí Octavia II combi s 2.0TDI (motor by tedy mohl být tižší) a rozumnou výbavou. Pěknej rodinej stroj. A nestojí tam proto, že je to Škoda, ani proto, že je levná, ale proto, že je kvalitní, pohodlná, prostorná.

Nerozumím jedné věci. Co pořád všichni hořekujete nad tím, jak Focus má lepší jízdní vlastnosti. Já to nepopírám, ale fakt musíte mít cit jak jezdci formule jedna! Při běžné jízdě nemůžete poznat rozdíl. Pokud s tím jezdíte na hraně při běžném provoze, tak jste blázni. Tohle není sportovní auto, ale rodinej vůz. Když budu chtít něco na řezání zatáček, tak si nekoupím ani Focus ani Octavii.
Toť můj názor, nikomu ho nevnucuji 😄
To tu bude určitě ještě mnohokrát. Myslím, že stojíme o aktuální informace, ne. Článek je o číslech v roce 2005. Já si tipnu, že za rok se tu nad Škodou můžem sejít... a to je nepochybně fajn.
Ad "Skoda prezila jen diky laskavosti" - spis hadam, ze to bylo v podminkach prevzeti. Jinak jsem rad, ze je Skoda tam kde je: mrkni, kde je Lada. Kde by Skoda byla nebyt WW2 a komunistu, muzeme jenom fabulovat.
Posledni veta je IMO (bez urazky Vektore) mimo UPLNE; myslim, ze to je presne obracene.
Kdyby navic mela rozvor o 15-20 cm delsi, pak by byla opravdu bezkonkurencni a byla by dokonce srovnatelna jizdnimi vlastnostmi i s Fordem Focus. Kdyby je ale kdyby, proto jsem si ji jako svuj novy vuz nezvolil
Je to sice pekny, ale kolikrat uz to tu bylo?
Mít na něm stabilně 50ti procentní podíl ještě větší.
:yes:
Apropos ušetřím práci některým jedincům a rovnou napíši o Škodě krutou pravdu- ano, je to předražený východní exkrement předraženého koncernu s klientelou zvící toliko ze stádních ovcích zblblých marketingem a * v teplákách. Tak už je to tu a nemusíte se více ozývat.
určitě dobré auto, ale značka přežila jen díky laskavosti koncernu VW.
V prodejích hraje podčarová příslušnost ke koncernu VW rozhodující roli. Taková poznámka: Němci dostali Škodu přesně tam kam chtěli a vyzobávají díky portfoliu modelů Škoda přesně tu část trhu, kde je rozhodující za co nejmíň peněz hodně muziky a ve spojení se solidní technikou zvučného jména. Na domácím trhu ale prodávat pouze 1/8 produkce je ovšem síla. ;-\
Tomuhle se říká úspěch... Člověk je hrdej a šťastněj, co Škodovka pod křídlem VW dokázala... omotala si Evropu takřka kolem prstu. Dnes jsem jel a koukal na OCTAVIA II COMBI a musím napsat, že je to opravdu nádherné auto... A v létě přijde bomba v podobě ROOMSTERU... bomba pro ty, co tomu rozumí, ne pro bazarový kovboje, to je jasný...