Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy photos: Dacia Logan Kombi

46 komentářů

:yes: hodilo by se mi
no el. okna by som nechcel-(primrzne okno motorcek sa trapi a casom odchadza)vyhrievana sedacka-(nechiba mi kym sa zohreje tak tu sedacku zohrejem vlastnou teplotou) klima-ta sa v lete hodi to je pravda ale je dost narocna na udrzbu a draha
opravdu auto, který nechci.Možná za ty peníze pro důchodce,ale pro rodinu ne.Je to šunt.
roomster ??? to myslíš to auto svařený ze dvou ???? 😄
Tak jsem myslel, že si proti Roomsteru nikdo nevrzne, ale teď vidím, že se s ním na bedně bude strkat LoganKB. 😄
...premium classe v užitkové formě. Teď se tam vejde i nákup z jednoty. "To auto chci!"
...je to super :yes:
podobným způsobem muklové v AZNP flikovali dokupy kastle stodvacítek. tuhle činnost je dle mýho názoru lépe svěřit robotům.
Ideální dopravní prostředek pro malé podnikatele v Česku,slušná cena,žádná závist a nezájem zlodějů,co víc si přát? :yes:
já si myslím že právě logan kombi převezme otěže starých žigulíků 2106. Dědovi na dědině odejde lada a tak si koupí za levný peníz auto kterým může přes týden vozit hnůj a o víkendu rodinu
a kvalita vyrobku o to horsi. Cim vice zasahu lidske ruky, tim hure. Vyjimku tvori zase az auta typu Adton Martin, tam se ale s nejakou hodinou navic lidke prace nezabyvaji tak kriticky, nebot kvalita je pro ne nejdulezitejsi.
Dobrej nick! >😁 >😒] :yes:
pravda, jenže Logan míří i do opravdové Evropy, nejen na Východ. TADY jakési srovnávání s Ladou JE bezpředmětné!
Taky nechápu to, že každý třetí srovnává logana s fabií, či ještě dražšími auty, vyčítá mu plísňovou výbavu, absenci 9 airbagů (ano vím i o kolenním GTI 😄 ) dvouzónové klimatizace, ABS, ESP, neatraktivní design, ale málokdo (a teď nemyslím zde na auto.cz) ho porovná s obdobně drahou ladou 110-111-112, která nemá krom centrálu a el. oken a příšerného dílenského zpracování ve výbave snad vůbec nic. Tady musí přednosti loganu hvězdně vyniknout.
Toť v ČR. Ale existuje ještě jiná anketa, ta anketa se jmenuje Car Of The Year, je celoevropská, má tradici od roku 1964 (počátek výroby š 1000MB viď GTI 😉 ) a prestižním titutlem Car of the year 2006 se pyšní nějaké to auto s kododélníkem ve znaku, "Clio se to tuším menuje" >😁
😄 😉 :yes:
😄 :yes:
Jo,je malá,jak píše,jenže podobně by mohla Toyota poradit Škodě-Auto,aby 60% lidí propustila a zvýšila automatizaci.Ta smlouva s VW měla malý dodatek i o počtu prac.míst.Tohle bych neotvíral,jaký je stupeň automatizace.Při nízkých platech jsou lidé levnější. :no:
Určitě,není co dodat.Jen bych to trochu doplnil:také si domů nekupujeme auta s vědomím, "že chceme bourat",proto max.vaků atd.To by bylo asi trochu schizo...ale😲no se holt bourá,aut i nehod přibývá,takže pro jistotu...Nicméně beru,že někdo má méně peněz,tak koupí"holé"auto.Ale obecně i vadí,když se jedni navážejí do těch druhých či naopak.Je to jako s pojistkou:nepojistím se,je průser a mám problém,pojistím,nečerpám a jenom platím.
max. souhlas :yes: A pro ty kterým se dva vaky zdají dost doporučím video které zobracuje crasch test boku jakého koliv auta s a bez airbagu. 4 je dneska minimum - základ - holota
doporučuju vám přečíst si článek ing. Otakara Gregory v posledním automobilu (automobil revue 1/06) o továrně v pitesti a o úrovni "automatizace" práce při výrobě loganu.. 😉
sháním klikový hřídel na renault alpine a110-1600-170 koní-1971-75.může být i celý motor hlavně aby byla dobrá klika.poptejte se a hoďte sem nabídku.diky za každou informaci.
No nevím na co ta kamufláž, že to auto bude pěkně hnusné víme už teď >😒]
Tož Suzinka Swiftík porazila malé auto s kosočtvercem, Clio se to tuším menuje, to jest 4. a 5. místo. Třetí platze nám obsadil kósek z Mníšku pod Alpou, a to jest BMW 3. Kdyby byla nominována jednička, kdo ví jak by to dopadlo. Hoši z klubu mají svého mimozemšťánka Civic last generation na místě 2. A tož vám hoši blahopřeju. Tramtarará, 1. na bedně jest lidičky Focus "second service" od Fordů. Tož fakt dobrá volba, je vidět že ti co to vybírali to maj v šiškách srovnaný do OK. Ináč šou celkom nuda, akurát pan Izer se snažil cosik kutit po vzoru světové a světově proslulé firmy Jarda und Bertoňák, jejich kvalit šak nedosáhl. Tož tak.
:yes: 😄
Ehm, sorry, ale myslím si že ti kdo si kupují logan tak to nědělají, kvůli sve prozírovsti vůči marketingovým tahům ostatních autobilek, ale kvůli tomu že na to nemají. Proto nadávají na klimatizace, vyhřívé sedaček, el. okna... proože je jednoduší na to nadávat než si to přiznat.
GTI
Nepochopil jsem tu poslední větu... ty máš problém se zedníkama?
GTI
DACIA LOGAN 1,4 MPi, výbava Lauréate (240.900,-). Není to tak dávno, co jsme tu LOGANa dotáhli snad k 200 příspěvkům a četba toho by vydala na tři parádní horory.// Tak dobře, vlezu do Showroomu Renault, tančím na podlaze z níž by se dalo snídat a blížím se opatrně k oddělení DACIA. Pěknej pořez. Velké plochy, vysokej. Působí hodně, hodně jistě. Předek kazí jen nehezké logo DACIA - to bych uměl navrhout lépe i já. Obtančím ho a sjedu ten Lonesovský zadek se svislejma blinkrama. OK, no problem. Koukám do papírů - 9 barev. Každá krásná. Kola 15-185/60, hmm docela mu sedí. Tři výbavy, i ta nejlevnější je s pytlem. 199.900 královskejch korun, to tady má hodně lidí za měsíc. Cena dobrá. Cena výborná. I k průměrné mzdě. Ještě to obcházím - tohle je ten zatracovanej LOGAN? Tohle je malé auto? To tedy rozhodně ne. Tvary jsou usedlé, ale nikoliv bez možnosti poskytnout příjemný zážitek. Předek je vysloveně osobitý, pevný, s dobře padnoucíma mlhovkama. Trága se nekoná. Výborná kvalita laku, žádnej pomeranč. Přebírám klíček s dálkou, otevírám, sedím. Sedák bez výrazného vedení, opěradlo o poznání lepší. Mohu i nahoru a dolů. Volant je napevno, ale asi mě znali - během 10sekund sedím jak ve fotelu. Kaplička mě doslova přizemní - jo, to okoukali u BMW, ty seřízlé spodky okruží. Orámování budíků je v matném stříbře a tedy tohle je dotažené v rámci své třídy hodně daleko. Uprostřed mezi rychloměrem a otáčkoměrem je počítač - to chválím a digi ukazatel paliva a teploty s grafickým znázorněním. Vkusné, stylové, výborně čitelné, Jsem vším mile překvapen. Koukám na kulaté výdechy, středový panel, který už obdobné pocity nevyvolává, přesto - je strohý, trochu utopený dole, ale pasuje sem. Mezitím poslouchám výklad - převodovka z Meganu, Motor s Clia..., no, uvidím. Vystoupím ještě, koukám na zadní, místa habaděj, aby ne - rozvor snad větší než Octavia... Před nasednutím ještě z boku mrknu a líbí se mi malé přesahy karoserie.// Navléknu pas, netáhne. Startuji. Motor na volnoběh v normálu, registruji, ale mohu i šeptat. Spojka má sametový odpor, to je příjemné, řadím jedna a jedu. Sázím jedna až pět - jako kdybych ho vodil každý den, rychlosti nehledám. Motor je poměrně pružný, nijak moc hlučný. Po pár kilometrech jedu po okreskách 110 - 120 a pocitově mi připadá, že jedu 80. Moc příjemná jízda. Podvozek hezky přitvrdlý - jen mírně se naklání v zatáčkách, neodskakuje, jsem hodně překvapen. Čekal jsem rozpačitý dojem a teď jedu úplně spokojen. Ohlašuji spolujezdci, že půjdu na brzdu - nástup rychlý, zpomalení znatelné, brzda jak má být... Vracím se, parkuji a přemýšlím - designově žádný guru ale tak nějak sympatickej, takovej kamarád. Kaplička a přístroje s matným stříbrným rámečkem, to mě teda vzalo hodně (dodává se u nejvyšší výbavy) je radost se na ni koukat. Kupodivu mi nevadila absence seřízení volantu, neboť ergonomie je tedy zvládnutá perfektně. Brzdy bez připomínek, spojka super, výhled bez kazu. Za jízdy žádné vrzání (plasty jsou tvrdé, jistě). A pak ta šíře vpředu... špica.// LOGAN je auťák, co si na nic nehraje, jen naplní očekávání těch, co chtěj kufr a jiné auto než Fabiu. Tohle je podle mě ta správná evropská odpověď na záplavu korejskejch konkurentů. Je to podařené auto. Hodně podařené. Za 199.900,-... :yes:
GTI
Souhlas. :yes:
Designově naprosto hnusné auto :no: 8-s když někdo šetří tak jak a proč na designu? mohli tomu dát trochu svěžější design a né ostré hrany.....jinak pro zedníky dobré auto :-!
Pod tou plachtou to vazne vypada vic jako dodavka. Na druhou stranu se da pocitat s tim, ze v ramci udrzeni ceny proklate nizko to bude mit co nejvic dilu spolecnych se sedanem a tak to asi takova dodavka nebude. Docela by me zajimalo, kolik si v tomhle aute reknou za ten 1.5 dCi. Podle me tady nafta vyhravat nebude ... pocitam kombi (+ 25-30 tis.), diesel (+ 40-50 tis) -> Logan Combi 1.5 dCi za 270 tis a vic ... no uvidime. Kazdopadne kombi je velky krok upredu k daleko vetsim prodejum.
Výborně. Osobně mi přijde kombi ještě rozumnější koupí, vzhledem k poskytovanému prostru a navíc nevypadá špatně. Líbí se mi asi víc než sedan.
Tak pro nás doma ABS a max. vaků, v jednom 8,jiné jen 6 a to 3 roky staré pouze 4,tak pro nás to ***ina není.Pokud budeme nemocní, nikdo nám nic nedá a následuje bankrot.Takže ta ***ina,jako max.pasivní a akt.bezpečnost je nutností,s ohledem na to,jak se tu jezdí a jaká je šance,že to do nás někdo napálí.Prostě je to o prioritách hodnot.Minimalizovat následky příp.nehody pro nás doma ***ina není.Jo,je to úhel pohledu na život+ekonomická relita.Nicméně beru,že někdo může prostonat i půl roku a je mu to docela jedno.Takových lidí je hodně.Ono jich dokonce přibývá a jsou v klidu.Ale to je jiná kapitola.
Auto jako neživá hmota,která nemá mozek si ani dost dobře na nic hrát nemůže. Na"něco" si hrají povětšinou majitelé aut.Někteří...a tam je zase možná trochu zádrhel s tím mozkem.😉
Pro většinu lidí je asi auto dopravní prostředek a zpravidla se kupuje podle peněženky,nebo stavu konta (já třeba i s ohledem na užití).Ale to píši za sebe. :-!
Proč? Nechci kritizovat Logan, který je jiste ideální volba poměrem cena/velikost auta. Nesrovnával bych jej třeba s kolínským trojlístkem, Pandou a tak, ale s Fabií. Lidé, co jej kupujou, chtějí co největší auto za co nejméně. Je to jiný přístup, "Aygo bych srovnával se Smartem". Chce být malé, městské, ne nejlevnější. Ty auta kupujou jiní lidé, kteří jsou v jiných situacích.
Možná by jsi se divil, ale existuje početná skupina lidí, kteří od auta
chtějí aby jezdilo, brzdilo, svítilo a v zimě eventuálně topilo. To vše
samozřejmě za co nejnižší cenu. Auta napakovaná kdejakou ***inou odmítají, protože je to pouze zastírací manévr pro udržení vysoké ceny.
Proto budou mít Logany dlouhodobý úspěch.
Jo jo, souhlasím, je to designove moc povedené auto. Připomína megana v kombi. Moc hezké. Ahoj DVD
nie som bohatý, ale v aute vyžadujem ABS, servo, klímu, dva airbagy, el.okná a centrál. V takejto výbave je Logan drahší ako Seat, alebo hocičo iné. Veľa miesta je síce pekná vec, ale výbava je horšia ako holobyty od škodky... :no: :no: :no:
ale pro mě je Logan dobrý auto. Jo, je očesaný na nezbytný minimum, osekaný ode všech vymožeností. Ale za svý prachy dostanete přesně to, co chcete. Poctivýho a skromnýho parťáka. A musím se přiznat, že se mi svým způsobem ta simplicistní karosérie s jednoduchými zlomy ploch docela líbí. Co mě ale hlavně oslovuje, je to, že si Logan na nic nehraje. Dacia a potažmo Renault se trefili naprosto přesně do propastný mezery evropskýho trhu a já jim hodně držím pěsti. Kombík má zaděláno na parádní kasovní trhák. BRAVO LOGAN!
jo jo ... souhlas :yes:
Tak to vypada, ze hosi z Renaultu to vzali za spravny konec a zbyetk evropskych koncernu se musi chte nechte chytit za nos! Jednoduche, levne ucelne a stale esteticky prijatelne proti kovbojum z Ciny apod.
no tak tohle auto to tu bude mít úspěch ... ideální auto pro většinu českých domácností .. odveze výbavu na celou dovču, jednoduchá konstrukce, co tam není to se nerozbije ... bude mít zasloužilý úspěch ... proč kupovat něco jako kolínská auta, když za stejné a i menší peníze dostanu auto a né nafouknutej angličák
😄 Ještě mě mrazí v zádech 😄
nebejt tu za trapáka... Tak než si půjdeš koupit auto... pořádně se rozhlídni. Jestli tedy je na Loganovi něco křečovitého, pak bych možná zmínil ostré sedanozní stupně karoserie... ovšem brácho... vylez z vejkopu a sundej svářečský brejle. Jestli tohle pustěj na silnice... tak si kup mapu Rumunska, protože tady se po něm bude jen prášit. Je to jednoduchý... chce to vyrábět asi tak sto let auta a pak si můžeš zřizovat i bokovky. A tohle JE důstojná bokovka, levný, evropský, dokonalý auto, kam strčíš všechny svý sny. Tohle JE auto, brácho. BRAVO LOGAN :yes:
No dost dodávkoidní. GTI, že ty seš jasnovidec? Jak jinak si vysvětlit tvůj zhruba o půl hodiny předcházející příspěvek o Loganu v úpravě na svoz komunálního odpadu. >😁 >😁 >😁