Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: Dacia Logan Kombi

Již tak ohromný úspěch Loganu se Dacia pokusí znásobit novou karosářskou variantou, netrpělivě očekávaným kombi.
Zpět na článek
18. 1. 2006 17:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2006 17:11
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2006 09:17
neregistrovaný "anonym"
18. 1. 2006 17:11
neregistrovaný "GTI"
18. 1. 2006 18:00
neregistrovaný "Peytl"
18. 1. 2006 19:04
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2006 17:34
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 1. 2006 17:37
neregistrovaný "Paja"
18. 1. 2006 17:45
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 1. 2006 18:25
neregistrovaný "DVD"
18. 1. 2006 20:27
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
18. 1. 2006 21:40
18. 1. 2006 18:34
neregistrovaný "humbert"
18. 1. 2006 18:13
neregistrovaný "meky"
18. 1. 2006 18:32
neregistrovaný "vladek"
18. 1. 2006 19:15
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2006 08:21
neregistrovaný "free"
19. 1. 2006 08:35
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2006 21:53
neregistrovaný "kryton"
20. 1. 2006 18:31
neregistrovaný "Lubo"
18. 1. 2006 19:31
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 1. 2006 20:15
neregistrovaný "JP"
18. 1. 2006 22:04
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
19. 1. 2006 09:03
neregistrovaný "GTI"
18. 1. 2006 22:30
neregistrovaný "don Pedro"
19. 1. 2006 09:03
neregistrovaný "GTI"
19. 1. 2006 10:03
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
19. 1. 2006 11:16
neregistrovaný "mates"
18. 1. 2006 22:51
neregistrovaný "kryton"
19. 1. 2006 02:24
neregistrovaný "chrchla"
19. 1. 2006 07:40
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2006 08:40
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2006 11:24
neregistrovaný "Pucmeloud"
19. 1. 2006 12:33
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
19. 1. 2006 10:45
neregistrovaný "Kini"
19. 1. 2006 12:09
neregistrovaný "kryton"
19. 1. 2006 12:24
neregistrovaný "tempesti"
19. 1. 2006 15:36
neregistrovaný "Elpepe"
19. 1. 2006 18:36
neregistrovaný "Jackass"
20. 1. 2006 03:10
neregistrovaný "patrik"
20. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 1. 2006 14:15
neregistrovaný "2181968"
21. 1. 2006 09:29
neregistrovaný "Eva"
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2006 17:06
Vidím Logan veliký, jehož prodeje.....
No dost dodávkoidní. GTI, že ty seš jasnovidec? Jak jinak si vysvětlit tvůj zhruba o půl hodiny předcházející příspěvek o Loganu v úpravě na svoz komunálního odpadu. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
18. 1. 2006 17:11
Re: Vidím Logan veliký, jehož prodeje.....
:-) Ještě mě mrazí v zádech :-)
neregistrovaný "anonym"
31. 1. 2006 09:17
Re: Vidím Logan veliký, jehož prodeje.....
neregistrovaný "GTI"
18. 1. 2006 17:11
JEŠTĚ MÁŠ ŠANCI
nebejt tu za trapáka... Tak než si půjdeš koupit auto... pořádně se rozhlídni. Jestli tedy je na Loganovi něco křečovitého, pak bych možná zmínil ostré sedanozní stupně karoserie... ovšem brácho... vylez z vejkopu a sundej svářečský brejle. Jestli tohle pustěj na silnice... tak si kup mapu Rumunska, protože tady se po něm bude jen prášit. Je to jednoduchý... chce to vyrábět asi tak sto let auta a pak si můžeš zřizovat i bokovky. A tohle JE důstojná bokovka, levný, evropský, dokonalý auto, kam strčíš všechny svý sny. Tohle JE auto, brácho. BRAVO LOGAN :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Peytl"
18. 1. 2006 18:00
Re: Bijte mě, svažte mě, mučte mě,
ale pro mě je Logan dobrý auto. Jo, je očesaný na nezbytný minimum, osekaný ode všech vymožeností. Ale za svý prachy dostanete přesně to, co chcete. Poctivýho a skromnýho parťáka. A musím se přiznat, že se mi svým způsobem ta simplicistní karosérie s jednoduchými zlomy ploch docela líbí. Co mě ale hlavně oslovuje, je to, že si Logan na nic nehraje. Dacia a potažmo Renault se trefili naprosto přesně do propastný mezery evropskýho trhu a já jim hodně držím pěsti. Kombík má zaděláno na parádní kasovní trhák. BRAVO LOGAN!
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2006 19:04
Re: Bijte mě, svažte mě, mučte mě,
Auto jako neživá hmota,která nemá mozek si ani dost dobře na nic hrát nemůže. Na"něco" si hrají povětšinou majitelé aut.Někteří...a tam je zase možná trochu zádrhel s tím mozkem.;-)
Pro většinu lidí je asi auto dopravní prostředek a zpravidla se kupuje podle peněženky,nebo stavu konta (já třeba i s ohledem na užití).Ale to píši za sebe. :-!
18. 1. 2006 20:55
Re: Bijte mě, svažte mě, mučte mě,
Souhlas. :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 1. 2006 17:34
bez titulku
no tak tohle auto to tu bude mít úspěch ... ideální auto pro většinu českých domácností .. odveze výbavu na celou dovču, jednoduchá konstrukce, co tam není to se nerozbije ... bude mít zasloužilý úspěch ... proč kupovat něco jako kolínská auta, když za stejné a i menší peníze dostanu auto a né nafouknutej angličák
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
18. 1. 2006 17:37
Re: ad Renault
Tak to vypada, ze hosi z Renaultu to vzali za spravny konec a zbyetk evropskych koncernu se musi chte nechte chytit za nos! Jednoduche, levne ucelne a stale esteticky prijatelne proti kovbojum z Ciny apod.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 1. 2006 17:45
Re: ad Renault
jo jo ... souhlas :yes:
neregistrovaný "DVD"
18. 1. 2006 18:25
Re: ad Renault
Jo jo, souhlasím, je to designove moc povedené auto. Připomína megana v kombi. Moc hezké. Ahoj DVD
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
18. 1. 2006 20:27
Re: ad Renault
Designově naprosto hnusné auto :no: 8-s když někdo šetří tak jak a proč na designu? mohli tomu dát trochu svěžější design a né ostré hrany.....jinak pro zedníky dobré auto :-!
18. 1. 2006 21:40
Re: ad Renault
Nepochopil jsem tu poslední větu... ty máš problém se zedníkama?
neregistrovaný "humbert"
18. 1. 2006 18:34
Re: ad Renault
Proč? Nechci kritizovat Logan, který je jiste ideální volba poměrem cena/velikost auta. Nesrovnával bych jej třeba s kolínským trojlístkem, Pandou a tak, ale s Fabií. Lidé, co jej kupujou, chtějí co největší auto za co nejméně. Je to jiný přístup, "Aygo bych srovnával se Smartem". Chce být malé, městské, ne nejlevnější. Ty auta kupujou jiní lidé, kteří jsou v jiných situacích.
neregistrovaný "meky"
18. 1. 2006 18:13
to nie je auto pre mňa
nie som bohatý, ale v aute vyžadujem ABS, servo, klímu, dva airbagy, el.okná a centrál. V takejto výbave je Logan drahší ako Seat, alebo hocičo iné. Veľa miesta je síce pekná vec, ale výbava je horšia ako holobyty od škodky... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "vladek"
18. 1. 2006 18:32
Re: to nie je auto pre mňa
Možná by jsi se divil, ale existuje početná skupina lidí, kteří od auta
chtějí aby jezdilo, brzdilo, svítilo a v zimě eventuálně topilo. To vše
samozřejmě za co nejnižší cenu. Auta napakovaná kdejakou ***inou odmítají, protože je to pouze zastírací manévr pro udržení vysoké ceny.
Proto budou mít Logany dlouhodobý úspěch.
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2006 19:15
Re: to nie je auto pre mňa
Tak pro nás doma ABS a max. vaků, v jednom 8,jiné jen 6 a to 3 roky staré pouze 4,tak pro nás to ***ina není.Pokud budeme nemocní, nikdo nám nic nedá a následuje bankrot.Takže ta ***ina,jako max.pasivní a akt.bezpečnost je nutností,s ohledem na to,jak se tu jezdí a jaká je šance,že to do nás někdo napálí.Prostě je to o prioritách hodnot.Minimalizovat následky příp.nehody pro nás doma ***ina není.Jo,je to úhel pohledu na život+ekonomická relita.Nicméně beru,že někdo může prostonat i půl roku a je mu to docela jedno.Takových lidí je hodně.Ono jich dokonce přibývá a jsou v klidu.Ale to je jiná kapitola.
neregistrovaný "free"
19. 1. 2006 08:21
Re: to nie je auto pre mňa
max. souhlas :yes: A pro ty kterým se dva vaky zdají dost doporučím video které zobracuje crasch test boku jakého koliv auta s a bez airbagu. 4 je dneska minimum - základ - holota
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2006 08:35
Re: to nie je auto pre mňa
Určitě,není co dodat.Jen bych to trochu doplnil:také si domů nekupujeme auta s vědomím, "že chceme bourat",proto max.vaků atd.To by bylo asi trochu schizo...ale:ono se holt bourá,aut i nehod přibývá,takže pro jistotu...Nicméně beru,že někdo má méně peněz,tak koupí"holé"auto.Ale obecně i vadí,když se jedni navážejí do těch druhých či naopak.Je to jako s pojistkou:nepojistím se,je průser a mám problém,pojistím,nečerpám a jenom platím.
neregistrovaný "kryton"
18. 1. 2006 21:53
Re: to nie je auto pre mňa
Ehm, sorry, ale myslím si že ti kdo si kupují logan tak to nědělají, kvůli sve prozírovsti vůči marketingovým tahům ostatních autobilek, ale kvůli tomu že na to nemají. Proto nadávají na klimatizace, vyhřívé sedaček, el. okna... proože je jednoduší na to nadávat než si to přiznat.
neregistrovaný "Lubo"
20. 1. 2006 18:31
Re: to nie je auto pre mňa
no el. okna by som nechcel-(primrzne okno motorcek sa trapi a casom odchadza)vyhrievana sedacka-(nechiba mi kym sa zohreje tak tu sedacku zohrejem vlastnou teplotou) klima-ta sa v lete hodi to je pravda ale je dost narocna na udrzbu a draha
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 1. 2006 19:31
Kombi nace
Výborně. Osobně mi přijde kombi ještě rozumnější koupí, vzhledem k poskytovanému prostru a navíc nevypadá špatně. Líbí se mi asi víc než sedan.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
18. 1. 2006 20:15
Dodavka?
Pod tou plachtou to vazne vypada vic jako dodavka. Na druhou stranu se da pocitat s tim, ze v ramci udrzeni ceny proklate nizko to bude mit co nejvic dilu spolecnych se sedanem a tak to asi takova dodavka nebude. Docela by me zajimalo, kolik si v tomhle aute reknou za ten 1.5 dCi. Podle me tady nafta vyhravat nebude ... pocitam kombi (+ 25-30 tis.), diesel (+ 40-50 tis) -> Logan Combi 1.5 dCi za 270 tis a vic ... no uvidime. Kazdopadne kombi je velky krok upredu k daleko vetsim prodejum.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2006 21:03
GTI ZPRUBNUL LOGANa - repete
DACIA LOGAN 1,4 MPi, výbava Lauréate (240.900,-). Není to tak dávno, co jsme tu LOGANa dotáhli snad k 200 příspěvkům a četba toho by vydala na tři parádní horory.// Tak dobře, vlezu do Showroomu Renault, tančím na podlaze z níž by se dalo snídat a blížím se opatrně k oddělení DACIA. Pěknej pořez. Velké plochy, vysokej. Působí hodně, hodně jistě. Předek kazí jen nehezké logo DACIA - to bych uměl navrhout lépe i já. Obtančím ho a sjedu ten Lonesovský zadek se svislejma blinkrama. OK, no problem. Koukám do papírů - 9 barev. Každá krásná. Kola 15-185/60, hmm docela mu sedí. Tři výbavy, i ta nejlevnější je s pytlem. 199.900 královskejch korun, to tady má hodně lidí za měsíc. Cena dobrá. Cena výborná. I k průměrné mzdě. Ještě to obcházím - tohle je ten zatracovanej LOGAN? Tohle je malé auto? To tedy rozhodně ne. Tvary jsou usedlé, ale nikoliv bez možnosti poskytnout příjemný zážitek. Předek je vysloveně osobitý, pevný, s dobře padnoucíma mlhovkama. Trága se nekoná. Výborná kvalita laku, žádnej pomeranč. Přebírám klíček s dálkou, otevírám, sedím. Sedák bez výrazného vedení, opěradlo o poznání lepší. Mohu i nahoru a dolů. Volant je napevno, ale asi mě znali - během 10sekund sedím jak ve fotelu. Kaplička mě doslova přizemní - jo, to okoukali u BMW, ty seřízlé spodky okruží. Orámování budíků je v matném stříbře a tedy tohle je dotažené v rámci své třídy hodně daleko. Uprostřed mezi rychloměrem a otáčkoměrem je počítač - to chválím a digi ukazatel paliva a teploty s grafickým znázorněním. Vkusné, stylové, výborně čitelné, Jsem vším mile překvapen. Koukám na kulaté výdechy, středový panel, který už obdobné pocity nevyvolává, přesto - je strohý, trochu utopený dole, ale pasuje sem. Mezitím poslouchám výklad - převodovka z Meganu, Motor s Clia..., no, uvidím. Vystoupím ještě, koukám na zadní, místa habaděj, aby ne - rozvor snad větší než Octavia... Před nasednutím ještě z boku mrknu a líbí se mi malé přesahy karoserie.// Navléknu pas, netáhne. Startuji. Motor na volnoběh v normálu, registruji, ale mohu i šeptat. Spojka má sametový odpor, to je příjemné, řadím jedna a jedu. Sázím jedna až pět - jako kdybych ho vodil každý den, rychlosti nehledám. Motor je poměrně pružný, nijak moc hlučný. Po pár kilometrech jedu po okreskách 110 - 120 a pocitově mi připadá, že jedu 80. Moc příjemná jízda. Podvozek hezky přitvrdlý - jen mírně se naklání v zatáčkách, neodskakuje, jsem hodně překvapen. Čekal jsem rozpačitý dojem a teď jedu úplně spokojen. Ohlašuji spolujezdci, že půjdu na brzdu - nástup rychlý, zpomalení znatelné, brzda jak má být... Vracím se, parkuji a přemýšlím - designově žádný guru ale tak nějak sympatickej, takovej kamarád. Kaplička a přístroje s matným stříbrným rámečkem, to mě teda vzalo hodně (dodává se u nejvyšší výbavy) je radost se na ni koukat. Kupodivu mi nevadila absence seřízení volantu, neboť ergonomie je tedy zvládnutá perfektně. Brzdy bez připomínek, spojka super, výhled bez kazu. Za jízdy žádné vrzání (plasty jsou tvrdé, jistě). A pak ta šíře vpředu... špica.// LOGAN je auťák, co si na nic nehraje, jen naplní očekávání těch, co chtěj kufr a jiné auto než Fabiu. Tohle je podle mě ta správná evropská odpověď na záplavu korejskejch konkurentů. Je to podařené auto. Hodně podařené. Za 199.900,-... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
18. 1. 2006 22:04
Re: GTI ZPRUBNUL LOGANa - repete
:yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
19. 1. 2006 09:03
Re: GTI ZPRUBNUL LOGANa - repete
:-) :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
18. 1. 2006 22:30
OT - Car of the Year 2006 in Czech rep.
Tož Suzinka Swiftík porazila malé auto s kosočtvercem, Clio se to tuším menuje, to jest 4. a 5. místo. Třetí platze nám obsadil kósek z Mníšku pod Alpou, a to jest BMW 3. Kdyby byla nominována jednička, kdo ví jak by to dopadlo. Hoši z klubu mají svého mimozemšťánka Civic last generation na místě 2. A tož vám hoši blahopřeju. Tramtarará, 1. na bedně jest lidičky Focus "second service" od Fordů. Tož fakt dobrá volba, je vidět že ti co to vybírali to maj v šiškách srovnaný do OK. Ináč šou celkom nuda, akurát pan Izer se snažil cosik kutit po vzoru světové a světově proslulé firmy Jarda und Bertoňák, jejich kvalit šak nedosáhl. Tož tak.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
19. 1. 2006 09:03
Re: OT - Car of the Year 2006 in Czech rep.
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
19. 1. 2006 10:03
Re: OT - Car of the Year 2006 in Czech rep.
Toť v ČR. Ale existuje ještě jiná anketa, ta anketa se jmenuje Car Of The Year, je celoevropská, má tradici od roku 1964 (počátek výroby š 1000MB viď GTI ;-) ) a prestižním titutlem Car of the year 2006 se pyšní nějaké to auto s kododélníkem ve znaku, "Clio se to tuším menuje" >:D
neregistrovaný "mates"
19. 1. 2006 11:16
Re: OT - Car of the Year 2006 in Czech rep.
Dobrej nick! >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "kryton"
18. 1. 2006 22:51
kamufláž
No nevím na co ta kamufláž, že to auto bude pěkně hnusné víme už teď >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chrchla"
19. 1. 2006 02:24
potřebuji klikovku
sháním klikový hřídel na renault alpine a110-1600-170 koní-1971-75.může být i celý motor hlavně aby byla dobrá klika.poptejte se a hoďte sem nabídku.diky za každou informaci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2006 07:40
bez titulku
doporučuju vám přečíst si článek ing. Otakara Gregory v posledním automobilu (automobil revue 1/06) o továrně v pitesti a o úrovni "automatizace" práce při výrobě loganu.. ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2006 08:40
Re: bez titulku
Jo,je malá,jak píše,jenže podobně by mohla Toyota poradit Škodě-Auto,aby 60% lidí propustila a zvýšila automatizaci.Ta smlouva s VW měla malý dodatek i o počtu prac.míst.Tohle bych neotvíral,jaký je stupeň automatizace.Při nízkých platech jsou lidé levnější. :no:
neregistrovaný "Pucmeloud"
19. 1. 2006 11:24
Re: bez titulku
a kvalita vyrobku o to horsi. Cim vice zasahu lidske ruky, tim hure. Vyjimku tvori zase az auta typu Adton Martin, tam se ale s nejakou hodinou navic lidke prace nezabyvaji tak kriticky, nebot kvalita je pro ne nejdulezitejsi.
neregistrovaný "cyrus"
19. 1. 2006 12:33
Re: bez titulku
podobným způsobem muklové v AZNP flikovali dokupy kastle stodvacítek. tuhle činnost je dle mýho názoru lépe svěřit robotům.
neregistrovaný "Ing. Hedvika Plecitá"
19. 1. 2006 10:25
bez titulku
Taky nechápu to, že každý třetí srovnává logana s fabií, či ještě dražšími auty, vyčítá mu plísňovou výbavu, absenci 9 airbagů (ano vím i o kolenním GTI :-) ) dvouzónové klimatizace, ABS, ESP, neatraktivní design, ale málokdo (a teď nemyslím zde na auto.cz) ho porovná s obdobně drahou ladou 110-111-112, která nemá krom centrálu a el. oken a příšerného dílenského zpracování ve výbave snad vůbec nic. Tady musí přednosti loganu hvězdně vyniknout.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kini"
19. 1. 2006 10:45
Re: bez titulku
pravda, jenže Logan míří i do opravdové Evropy, nejen na Východ. TADY jakési srovnávání s Ladou JE bezpředmětné!
neregistrovaný "kryton"
19. 1. 2006 12:09
Re: naopak
já si myslím že právě logan kombi převezme otěže starých žigulíků 2106. Dědovi na dědině odejde lada a tak si koupí za levný peníz auto kterým může přes týden vozit hnůj a o víkendu rodinu
neregistrovaný "tempesti"
19. 1. 2006 12:24
Logan kombi
Ideální dopravní prostředek pro malé podnikatele v Česku,slušná cena,žádná závist a nezájem zlodějů,co víc si přát? :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elpepe"
19. 1. 2006 15:36
na tu cenu...
...je to super :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jackass"
19. 1. 2006 18:36
Paráda...
...premium classe v užitkové formě. Teď se tam vejde i nákup z jednoty. "To auto chci!"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
20. 1. 2006 03:10
CoY 06: A co na to Roooomster?
Tak jsem myslel, že si proti Roomsteru nikdo nevrzne, ale teď vidím, že se s ním na bedně bude strkat LoganKB. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 1. 2006 13:48
Re: CoY 06: A co na to Roooomster?
roomster ??? to myslíš to auto svařený ze dvou ???? :-)
neregistrovaný "2181968"
20. 1. 2006 14:15
Tak to je tedy,
opravdu auto, který nechci.Možná za ty peníze pro důchodce,ale pro rodinu ne.Je to šunt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eva"
21. 1. 2006 09:29
konečně
:yes: hodilo by se mi
Rozbalit vlákno
0