Mercedes-Benz v létě tohoto roku nahradí třídu E inovovaným modelem. Také BMW chystá facelift svého sedanu vyšší střední třídy. Upravená pětka přijde na trh na jaře 2007.
Jak sa na to tak pozerám, tak si myslím že tieto dva modely vzhladom nekonkurujú Audi A6 ani zdaleka. To čo spravili s BMW 5 je katastrofa a MB netreba komentovať. Mali by si povedať že to audi proste vyhrala a zrušiť celé E-klasse a 5-tkovú radu ;-)
vyzera celkom dobre s tym prednym naraznikom...hehe, mlade cicusky sa asi boli previezt na tatinovom (zrejme nejaky MB boss) sluzobaku a niekto ich odfotil :-)
je to videt jednoznacne v tom, ze predni bodova svetla vypadaji kazda jinak. Navic je videt jednoznacne jina barva na cumaku + masce nez na zbytku karoserie. Z toho je jasne videt, ze tam na origo snimku je maskovani. Navic v originale na germancarfans.com pisi, ze odstranili cast maskovani. Kdo chce videt origo snimky z maskovanim jsou zde [odkaz] [odkaz]
Ale nepovidej...takze podvozkovy guru Ford to dela podle ceho??? Nenech se vysmat kolego...a navic ver, ze ackoliv je nyni brzo, cast technologie vyvinute pro Renault F1 se casem objevi i v seriovkach! ;-)
, ale ten mercedes vypada jako by mela facelift na svedomi korejska divize..... at to radsi nechaj a jenom vyhojdej SBC, neboli Strachy Brzdim Co mi nohy staci..... dat dokupy interier a hura do prodeje. stejne vypada A6 nejlip, jenom kdyby jezdila jako BMW, tak by to bylo bezva....
Ale Ford dela tyhle ostry auta stejne dlouho nebo spis dyl nez VW. Takze pokud budeme mluvit o legendach, tak jich ma Ford vic, nez VW kdy melo modelu obecne!
tiez sa mi povodna 5 paci viac ako faceliftovana. je to sice komplexnejsie, uhladenejsie, ale chyba mi tam ta agresivita... a mercedes ani nekomentujem, hruza...
No přidám taky jeden subjektivní názor:
Mit dem FORD fort, zurück zu Fuss. A nesmysly, že Ford těží z WRC technologie platí asi tak, jako když řeknu, že Renault Megane těží
z technologie Alonsovo monopostu F1. Nemohu jinak: BRAVO drahý VW, BRAVO GTI :yes::yes:
Nejprodávanější neznamená nejkvalitnější, to už bys mohl Paule vědět. Prodává marketing a ten je u VW docela zvládnutý. VW, stejně jako ostatní značky, kupuje mraky lidí a mezi nimi i ty, kteří zdání mají, ale i ti, kteří nemají. Na rozdíl od tebe si nemyslím, že by podíl u VW byl výrazně odlišný od jiných značek. Nemysli si, že jen chytří kupují VW a všichni ostatní jiné značky. To je špatný názor. Trojkou jsem nejel, čtyřkou ano. Ztratila ve výrazu, ve stylu, v původním poslání, v kvalitě, v radosti z jízdy. Byly to prostě jen o fous lepší modely, které těžily ze jména. Nic více. Žadné "vyšlechtěné" auto. A propo: Jel si FF RS ?
Divná politika vysokých cen, se subjektivní kvalitou. Přesto jedna z nejprodávanějších značek. Víš asi nejsem sám kdo si to o VW myslí ;-). Anebo že by všichni zákazníci VW neměli o autech ani zdání? A vůbec, proš si myslíš že 3. a 4. generace ztratila? Protože jsi s ní nejel?
Legenda, která 3. a 4. generací moc ztratila. Ta legenda je tvořena jen historií, ne návazností. Slovní spojení vyzrálé auto od jednoho z nejkvalitnějších výrobců - je subjektivní pocit. Znalci - hmm, na základě čeho tak soudíš ? Jen podle sebe, tedy to také není zrovna objektivní. A rozhodně neplatíš za kvalitu, ale za divnou politiku vysokých cen při nízkých výbavách. Srovnání výbav a cen je naprosto objektivní, holá fakta. ;-)
To bávo měli nechat tak jak bylo, nic by se nestalo, tohle prodeje nezvedne. To éčko... no já sice nevím, co myslíš vousama otěrových lišt, ale podle mě je to jasnej fotošop.. Ty zadní světla by takhle MB nikdy neudělalo...
Ten facelift té 5er... vzadu ani nic nevidím, vpředu - celý to vypadá jemnější, není to špatný, ale i před faceliftem to vypadalo dobře a pro mě o něco líp. E-klasse podle mě, je to Photoshop, zvlášť na tý druhý fotce mi přijde ta maska moc jednoduchá a celkově tam nějak nezapadá... Zadní světla taky vypadaj decolorizovaně.. Nevím jinak, pokud by to bylo tak jak to je na fotkách tak to je hodně špatnej facelift, ale pochybuju, že to tak opravdu je..
No jo, ale GTI je legenda, která je na trhu o dvě desetiletí déle. Více než pootevřená ústa kolemdoucích lidí mě bere fakt, že řídím vyzrálé auto od jednoho z nejkvalitnějších výrobců aut, auto, které uznávají znalci. Lidé, kteří vědí, že za kvalitu se platí. Lidé, kteří si sebe cení. To jsou majitelé (a není jich málo) GTIček.
Tak a je to tady ... srovnání ST a GTI, teda zatím jen cen a výbav. Tak začneme ST, startujeme na 789.990,- a nasázíme tam všechno co jde - 5. dveře, autoklima, střešní okno, navigaci, key free + alarm, kůži, ... zkrátka vše, co lze doobjednat, ale POZOR !!! Jen to co nabízí i GTI (to proto, aby byly výbavy porovnatelné), takže přibližně stejné alarmy, prřiblžně stejné navigace, stejná kola, atd VÝSLEDNÁ CENA : 1.086.090,- Pokračujeme u GTI - startujeme na 769.300,- a jedeme to samé - 5. dveře, auto klima, .... a VÝSLEDNÁ CENA : 1.113.900,- To je rozdíl CELÝCH 27.810,- Ale to není vše - GTI nenabízí key free, tudíž musíme připočítat ještě 20.700,- Pak je ROZDÍL 48.510,- Takže to shrnu: pokud koupím ST, dostanu za částku přibližně o 50.000,- nižší hot hatch, který má NAVÍC 25 koníků, 40 Nm (v širším pásmu ot.), větší rozvor, větší zav. prostor, nejdokonalejší podvozek v nižší střední a hlavně vzhled dravce a punc exkluzivity. Lidé se za autem s radostí a zájmem podívají a hlavně jim zůstane na dlouho v paměti. STylový auto pro voSTrý chlapy. Tak ti ST držím palce. ;-)