lidi buďte soudný... když přišlo VW s Pasatem tak většina neřekla ani popel, a hróórně chválila tu německou chladnost a dokonalost, přitomž ten design stojí za starou belu, neoslní ani neurazí. tohle je aspoň jiný než tuctový, že je to podobný Renaultu, no a? jak kdyby se seat neo***l třeba po Alfe a Mazda po Hondě, ale takovejch věcí by se dalo najít
já věděl že to někoho nas**ere, za pravdu se každej čertí >:D ale je to tak, každýmu se líbí něco jinýho a já němce prostě nemusim až na Porsche(teda krom Cayeneho) a pár vyjímek
1) UPOZORNĚNÍ: nejsem fanatický germanofil 2) zkus si představit modelovou situaci: dejme tomu 997 v titanově šedé barvě - takové té echt kühl (a taky cool ;-) ), vypadá pěkně že? A teď třeba S6, ve stejné barvě. Vidíš rozdíl? Působí na tebe některá jinak? Obě ztělesňují ty stejné hodnoty - absolutní dokonalost designu a dokonalost techniky. Nemůžeš srovnávat VW s Alfou přotože AR na to jde přesně z opačné strany.
tak za 1) Fanatickym germanofilem ses nazval jedině ty, já nic takovýho netvrdil, ale podle toho jak tě to štve tak tipuju že nějakym VW jezdíš, nebo po něm koukáš. mno nic nejsem tu od toho abych soudil. a za 2) ono v té barvě i to porsche vypadá dost chladně, ale tam je to o něčem jinym, proto odsuzuju Cayene(zvlášť když brácha Tuareg je jak kdyby mu z vejfuku vypad). Btw: Alfa na to de úplně obráceně, kápl si na to, a proto je taky jiná. a ještě AR a VW srovnávat lze, zvlášť když třebas 159 de po kru Pasatu a já bych ani vteřinu neváhal, 147 de po golfu jen 166 už de tak trochu vlastní cestou.
1) psal jsem to jenom proto, aby sis nemyslel, že jsem příznivce GTIho 2) VW jsem nikdy neměl 3) první fotky faceliftu Cayenne ve stylu CarreraGT vypadají dobře - [odkaz] a 4) důvody proč někdo koupí Alfu se tolik liší od důvodů typického zákazníka VW, že o konkurenci ve smyslu přetahování zákazníků nemůže být řeč.
důvod proč koupit VW a cokoliv koncernovýho(krom Lamba, Porsche a Bentleye): chci dobrý auto s precizne zpracovanym interiérem co má dobrý jízdní vlastnosti ale nevyčnívá zbytečně z davu a zaručí mi anonymitu(je fakt že Bentley moc krásou taky neolívá) a zároveň ho pak chci co nejrychlejc prodat. důvod pro AR: chci auto co chytne za srdce, co mě vtáhne do děje a dá požitek z toho že auto řídim já a ne ono mě, chci sportovní podvozek(teď by někdo mohl namítnout že Audi dá to smaí možná víc, ale audi to podá úplně jinak) a motory co maj srdce, bohužel se pak musim smířit s tim že na mě každej čučí jak na wola a auto pude hůř prodat. toď muj názor, proto asi většina lidí od VW nikdy k Alfě nepřejde a naopak, i když věřim že hodně lidí po alfách tajně koukaj, ale maj z nich strach
Tiida stoji na podvozku Megane II a bohuzel, Francouzi se zjevne montovali i do designu. Kdyz se clovek podiva na japonsky line-up Nissanu, Tiida a Latio (4D verze) vypadaji jak ricni skeble mezi medium rare pfeffer steaky. Nechapu, proc tvurce 350Z, GT-R a dalsich designovych skvostu v nizsi stredni totalne rezignoval, ja bych tem Francouzum urazil pazoury. Jsem zvedav, kolik majitelu Almery si ze salonu odveze Tiidu. Rekl bych, ze zhruba tolik, kolik vymenilo minule Toledo za soucasnou velrybu. Fakt jsem doufal, ze pro evropsky trh dojde k nejake uprave exterieru, ale bohuzel (viz rijnovy clanek tady na auto.cz pri prilezitosti uvedeni Tiidy na japonsky trh). :no::no:
Pokud můžu soudit podle tvého nicku a těch palců, tož to musíš být pěkně nasr*ný, že? Ale nevěš hlavu 350Z a Navara jsou super a do těch jim Frantíci kecat nebudou.
Moje krevni skupina je predevsim Honda, ale Japonce mam rad obecne, kazda znacka ma sve kouzlo. Nas..ny jsem predevsim proto, ze se evropska nabidka Nissanu po zasahu Renaultu uplne rozpadla a na rozvraceni te japonske se zrejme prave zacina pracovat. Ne, ze by Nissan nabizel spatna auta, to ne. Ale showroom vypada "ode zdi ke zdi" - na jedne strane bude tahle obluda, na druhe Pathfinder, uprostred 350Z a mezi nima Primera. To je jak seslost nekolika ruznych znacek. Driv byla designova linka Micra-Sunny (Almera)-Primera-Maxima jasna, dnes je to kazdy pes, jina ves. Pritom v USA a krome Tiida i v Japonsku ma nabidka smysl a rad, vse do sebe zapada. Evropu przni Renault svou snahou delat z Nissanu neco, co neni a pak je z toho akorat tak maglajs. GT-R je ale porad GT-R a na nove se dost tesim, stejne jako na Supru a NSX. To bude navrat titanu, uz jsem se tady nad tim rozplyval pod konceptem prave GT-R.
Ja si nejsem tak uplne jisty jestli tohle je dilo Francouzu. Nedavno se mi v Parizi na letisti dostaly do ruky noviny, kde byl rozhovor s Ghosnem (ted dostal za ukol srovnat pomery v Renaultu) a ten na rovinu rekl, ze designove vystrelky (cimz myslel soucasnou Lagunu) u pristi Laguny nebudou. Takze mozna ta uniformita ve stredni a nizsi stredni tride prichazi z druhe strany.
No jo, ale tohle auto bylo predstaveno pred dvema roky - tj. v dobe, kdy designove vystrelky a la Megane II rozhodne nebyly domenou Nissanu. Kdyz se podivas na jejich nabidku v USA a v Japonsku, je to proste uplne jina kava, nez Evropa. Odklon od vystrelku si vyzadali zakaznici, staci se podivat na prodeje Meganu pred tremi lety a dnes - okoukal se hodne rychle. Navic Nissany zadna nuda nejsou, alespon vetsina z nich (opet mluvim predevsim o neevropske nabidce). To ale neznamena, ze jde o silenosti typu Vel Satis.
No prave. Ja myslim, ze to byl Ghosn kdo v tehle tride nadiktoval Nissanu stridmost a ted se chysta udelat to same s Renaultem. Takze tvrdit, ze ta Tiidda je nudna kvuli vlivu Francouzum mi prijde nesmysl. Co me stve kazdopadne, ze sdilenim platforem s Renaultem zrejme definitivne konci sportovni charakter Nissanu v techto tridach (i kdyz Primeru v tomhle smeru stacili zabit jeste predtim - taky proto mam ted noveho Accorda ;-) )
Všem kritikům. Mě se líbí. Nevím co máte proti Renaultu. Jako jeden z mála se nebojí experimentovat s designem. Ty auta mají šarm není to nuda jako u německých aut. A to, že se neprodává, jak jsem někde četl, tak to jsou pěkný keci. Po Volkswagenu druhá neprodávanější značka.