Novinky
Zdárek chlapiska, tak koukám, co se nám to tu vylíhlo z líhně SUV... 😄 No jestli jsem včera zkritizoval tu velkou mrchu Apicu, nebo jak se ten pekáč jmenoval, tohle panstvo, vážně vypadá moc pěkně. Alespoň po designerské stránce je to fajn počin. Vedle Sportage a Tucsona se rozhodně nemá zač stydět. Pokud k tomu přičtu slušnou cenu a výbavu(což se u korejčíka dá čekat) pak nebude mít na našem trhu problém. 😉 Apropos kde je náš apoštol GTI??
Řekněme, že je to hezčí než Cayenne. A kolik šikmookejch se může chlubit tím, že jsou hezčí než Porsche? 😉
Znam jednu, co je hezci nez Cindy Crawford >😁 !
"Znám pár, co si myslí, že Skyline je ***" >😁 >😁 >😒]
tak "říct" to môžeš, ale je to otázka vkusu...vyzerá to dobre, to je fakt, ale neporovnával by som to ani po stránke dizajnu s Porsche...jedno je mierené na inú cieľovú skupinu ako to druhé, ale zase je pravda, že keby to malo techniku akú montujú do Cayenna, tak by to bol dobrý nášup...a hlavne keby si to zachovalo "kórejskú" cenu... >😁
no desingnem to připomíná menší Q7 od Audi, samozřejmě je pravda že zpracování a cena bude asi o nečem jiným...
čeče... tohle je fantasie designu, jasnej postoj, kompaktní tvar, nikde nepřečnívá a nikde nechybí.... (v rámci možností).. a teď se podívej na Quasimoda7... Přeteklej, přefouklej, nevyváženej.. no prostě... :no:
jo dávám za pravdu. v tomto případě méně znamená více :yes:
..opravdu se mi design Captivy líbí... uvidíme naživo, ale je to taková standardní velikost (asi).. což Q7.. tam se snažili udělat něco bombastickýho, něco úžasnýho a tam je na tom 100x líp kdejakej "truck" ze států.... Q7 mi nepřijde vyvážený.. 😉
kup si korejce!...no...kdyz se ti tak libi design!? 😲 Tak to si prece musis koupit. A Q7? Na to rovnou zapomen, ten "nevyvazeny" design nebude stat 800 tis. jako korejda >😒]...to je jina klasa.
ALE stejne zatim (vsichni) hodnotime jen fotky, uvidime nazivo. 😉
ALE stejne zatim (vsichni) hodnotime jen fotky, uvidime nazivo. 😉
Taky jste si vsimli te zmeny? Daewoo melo nektera dobra auta, ale jakoby melo problem udelat neco s rozumne vypadajicim jednoticim prvkem a casto slo poznat prislusnost k znacce jen podle nazvu. Jakoby nekolik designerskych tymu soutezilo o to, ci design se nakonec bude vyrabet a pokazde vyhral nekdo jiny. Ted to vzal do ruky Chevrolet a i kdyz jejich americke vytvory nemusim, jedno se jim musi nechat: vsechny novy korejsky Chevy maji tvar masky, ktera je nejen vcelku libiva, ale da se naroubovat temer na jakoukoliv tridu. Integrita znacky se tim zvysuje az neuveritelne a do budoucna maji naslapnuto velmi slusne. :yes: Ad Captiva: nic prevratneho, ale ani zadny propadak. Z Koreje vsak porad vede Sorento, to byla trefa jak blazen (naopak nemam rad ani Santa Fe, ani Tucson, ani Terracan).
nooo .. jako suv ... no ujde sice bych volil jinde asi ale pokud suv od chevyho tak suburban 😄
Jedu si takle brzy ráno ještě za tmy z Prahy na Boleslav, a najednou rána! Co to bylo? Zastavím, a v masce murana napresovaný a naporcovaný kos! Maska prasklá, pochromování pryč. Ten pták letěl asi moc rychle 😉 . Tak jsem zajel do Nissana. Nová maska za 12280,-Kč, s prací 13000,-Kč. Na pojišťovnu to s 10% nemá cenu. Ptám se, proč je za zabití labutě pokuta 10000,-Kč, a za zabití kosa škoda 13000,-Kč? Teda to je bordel!
... >😁 za tmy... jo..?!? a kos...?!? >😁 >😁 >😁 šviháku... co příspěvek to perla... >😁 >😁 a určitě sis to svištěl... na "P"... >😁 >😁 >😁 že jo...!?? >😁 >😁
Me takhle jednou vletel do cesty bazant. Startoval ze skarpy a nejak mu to moc nestoupalo - trefil pravy horni roh celniho skla. Rana to byla slusna, ale sklo vydrzelo, nevim jak bazant. Krcili jsme se pri pohledu na ten letici opereny projektil oba dva.
Ten plast je dost silnej, ale v mrazu je křehkej, ten kos váží tak 120g, ale při rychlosti auta 150km/h váží asi 3kg. Zatím tam tu masku mám. Novou už mám taky, ale tu prasklou chci nechat opravit, mít náhradní, ptáků je všude moc. Bažanta bych vzít nechtěl, to by mi asi seděl na klíně, labuť by prolítla zadním oknem.
Viděl jsem Captivu ( o které uvažuji na podzim 2006) v Lipsku na veletrhu a je moc pěkná.Ale...
Mám několik, možná subjektivních, poznámek😒br /> 1/stříbrná klička otevírání dveří řidiče po 6 dnech výstavy byla z velké části bílá a na svět koukal laciný plast
2/horní deska palubní desky byla jako z tvrdého plastu, který jsem vídával na vozech Trabant.
Celkový dojem jsem sdělil německému prodejci, který mně ubezpečil že to je výstavní předprodejní verze, která "půjde potom do lisu".Sériová verze bude mít prý interiér z hodnotnějších platů. Kéž bude mít pravdu.
V opačném případě je Santa Fé, proti verzi Captivy z výstavy, interiérem Rolls Royce.
Dále je u Santa Fé je automat se sekvenčním řazením a u Captivy pouze jednoduchý automat.
Na netu píší cenu19-25.000€, německý prodejce předpokládal cenu v "plné náloži " cca 33.000€ ( kůže, šíbr,7 sedaček atd. T.j.825.000 Kč + DPH v CZ což by byla přímá konkurence pro Santa Fé.
Mám několik, možná subjektivních, poznámek😒br /> 1/stříbrná klička otevírání dveří řidiče po 6 dnech výstavy byla z velké části bílá a na svět koukal laciný plast
2/horní deska palubní desky byla jako z tvrdého plastu, který jsem vídával na vozech Trabant.
Celkový dojem jsem sdělil německému prodejci, který mně ubezpečil že to je výstavní předprodejní verze, která "půjde potom do lisu".Sériová verze bude mít prý interiér z hodnotnějších platů. Kéž bude mít pravdu.
V opačném případě je Santa Fé, proti verzi Captivy z výstavy, interiérem Rolls Royce.
Dále je u Santa Fé je automat se sekvenčním řazením a u Captivy pouze jednoduchý automat.
Na netu píší cenu19-25.000€, německý prodejce předpokládal cenu v "plné náloži " cca 33.000€ ( kůže, šíbr,7 sedaček atd. T.j.825.000 Kč + DPH v CZ což by byla přímá konkurence pro Santa Fé.
Kdy má přijít ta Antara sem,nevíte?