Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche připravuje hybridní pohon spolu s VW Group

Podle informací německého týdeníku Automobilwoche, připravuje Porsche intenzivně obchodní plán pro novou limuzínu Panamera. První prototyp bychom měli spatřit za několik málo týdnů, avšak již v dubnu letošního roku...
Zpět na článek
17. 1. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 11:08
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 11:28
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 11:38
neregistrovaný "Willy"
17. 1. 2006 11:43
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:06
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:12
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:36
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:37
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:41
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:00
neregistrovaný "coulin"
17. 1. 2006 13:10
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:28
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:30
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 12:14
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 1. 2006 13:02
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:19
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:29
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:34
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:39
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:51
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:00
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:06
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 17:19
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:31
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:35
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:42
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:55
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:01
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:07
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:04
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:15
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:21
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:40
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 16:47
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:52
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 17:03
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:04
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 17:17
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:58
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:11
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:15
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:20
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:25
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:26
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:31
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:34
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:33
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:43
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:50
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:58
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:06
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:12
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:28
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:38
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:46
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:50
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 16:04
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:51
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:54
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:57
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 16:03
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 16:12
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:58
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:29
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:15
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:50
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:27
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 12:45
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 13:00
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:23
neregistrovaný "coulin"
17. 1. 2006 13:35
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 14:03
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 14:20
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 14:40
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:17
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:22
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:14
neregistrovaný "Impreza"
17. 1. 2006 13:32
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:40
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:46
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:37
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:42
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:58
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 14:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 1. 2006 14:48
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:01
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 15:21
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 16:59
neregistrovaný "Breakthru"
18. 1. 2006 15:13
neregistrovaný "Apache"
17. 1. 2006 15:41
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:52
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:54
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:15
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 16:28
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 16:39
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:47
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:45
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:52
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:44
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:15
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:01
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 17:14
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:36
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 17:50
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 22:24
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 16:16
neregistrovaný "ciello"
17. 1. 2006 16:26
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:34
neregistrovaný "Elpepe"
18. 1. 2006 09:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 1. 2006 21:37
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 21:39
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 21:52
17. 1. 2006 22:27
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 22:39
17. 1. 2006 22:59
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 08:36
18. 1. 2006 08:59
neregistrovaný "Coulin"
18. 1. 2006 09:08
18. 1. 2006 11:38
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 08:47
neregistrovaný "Coulin"
18. 1. 2006 12:17
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 12:19
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
18. 1. 2006 14:10
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 22:18
neregistrovaný "Alessio"
18. 1. 2006 22:41
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 22:44
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2006 16:53
neregistrovaný "Alessio"
19. 1. 2006 10:16
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2006 20:13
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2006 20:16
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 12:54
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2006 14:19
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 15:00
neregistrovaný "-*[]*-"
19. 1. 2006 10:49
neregistrovaný "davy"
20. 1. 2006 09:32
neregistrovaný "King"
20. 1. 2006 09:42
neregistrovaný "Martina"
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 10:40
BRAVO VW-PORSCHE
Brácho, vydrž do roku 2009. Máš tři roky na to, abys nastřádal něco kolem tří melounů... a můžeš si k tomu pořídit i rodinu. Panamera vás odveze všechny... BRAVO :yes: P.S. Pokud se nechceš nudit při čekání na Panameru, vlez do 911 turbo... ale bacha, aby se ti při brzdění nevyvalily bulvy do klína. BRAVO 911 :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 11:08
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Všechno hrozně príma, vážně, nejde netleskat. Přesto se mě zmocňuje pocit jisté prázdnoty. Vím, že Porsche jsou modly. Vždycky pro mě byly. Ale není ta snaha po dokonalosti až strojová? Respektive - zůstal tam ještě prostor pro osobnost? Spíš otázka k zamyšlení...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 11:28
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Porsche dokázal, co nikdo... sešroubuje pár plechů, vlepí sklo, namontuje setrvačník... a tobě vezme jen jedno - tvé srdce... Tak v tom je to neměnné... Vždyť o to srdce přicházíš ty... tak vdechni Panameře život... čeká jen na tebe... P.S. Mé místo je ovšem jen v tmavěmodré 911... neboť mi stačí vejit do nebe než dvěma dveřmi. :yes:
neregistrovaný "Willy"
17. 1. 2006 11:38
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Nic proti Porsche (tedy kromě protestů na Cayenne), jsou to moje srdcovky, stará 911 2.7 RS je modla a 356 Speedster klasika všech klasik... ale... rozhodně bych netvrdil, že Porsche jediné dokáže cdechnout autu duši, či ukrást řidiči srdce... takových je přece spousta. A v poslední době, jak tu Peytl říká, jako by němcům trochu docházela síla. Takový Vantage V8 mě vezme za srdce výrazně víc...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 11:43
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Jenže Aston žádá mravy... noblesa. Porsche je pro ostrý hochy s vychováním. Aston navrch vyžaduje rodokmen.
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:06
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Willy zmínil dva idoly z největších... Prosím o minutu ticha. Svým příspěvkem jsem chtěl jen trochu zamyšlení nad tím, zda je možné i dnes stvořit takové ikony, jako byly v tý době RS, Speedster nebo 550A Spyder. Není to jen věc Porsche. Jde dneska tvořit stroje s takovou osobností, že se vryjí do paměti lidí i po tolika letech? Nebo je ta éra nenávratně za námi..?
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:12
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Je za námi... vítězí povrch... fraška... po nás potopa... a tak jen my veteráni života sebou vláčíme ikony, obtěžkáni vztahy a city.
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:30
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Asi máš pravdu, GTI. Ale bolí to. Kruci, já jsem mladej a nechci žít ve světě bez ikon a bez lidí, co je dokážou stvořit!
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:36
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Je to na tobě... není to úplně beznadějný ;-)
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 12:37
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Dám tomu šanci. Zavřít se s obrázkovejma knížkama můžu dycky. :-)
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:41
Re: BRAVO VW-PORSCHE
:-) :yes:
neregistrovaný "coulin"
17. 1. 2006 13:00
Re: BRAVO VW-PORSCHE
To spojení těch značek,to je voda ne mlýn GTI,ale bál bych se o prestiž Porsche... Už ten Cayen,jak to načichne VW nic moc Bravo PORSCHE.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:10
Re: BRAVO VW-PORSCHE
Klid Couline. VW-PORSCHE mlýny melou pomalu... ale jistě. Jinak napsat, že Porsche není Porsche... tuším, je to svatokrádež ;-) Neblázni... ať tu nejsi za ignoranta. P.S. Byl teď v nějakém periodiku publikovanej test Cayenne, versus MB-M, Range R aMX5, tak si to tam přečti...
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:28
Re: BRAVO VW-PORSCHE
:yes: Mam jedinou obavu...ze totiz ani ty tri melounky na Panameru(zvlaste s hybridnim ustrojim) stacit nebudou ;-\
Jinak Porsche je :yes: , jedine Cayenne V6 je trochu mimo misu, ale vzdy kdyz vidim Cayenne...mam hned hezci den. ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:30
Re: BRAVO VW-PORSCHE
:-) :yes:
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 12:07
Mno..
Nevím čím to je, ale pokaždé, když tady v Newsech spatřím jméno Porsche, tak se mi zrychlí pulz, rozšíří cévy a ztáhnout koule :-! Už se té Panamery nemůžu dočkat. Turba vlastně taky ne. Ani GT3. Případně GT3 RS... Uff. Porsche. Pro mě je to největší srdcovka ze všech. Snad jediná opravdová :yes: Tak mě napadá.. MARKO, KEDY ŽE NÁM SEM PUSTÍŠ FOTKY PRVÉHO PROTOTYPU PANAMERY? ;-)
Rozbalit vlákno
67
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 12:14
Re: Mno..
Marko je asi někde mimo, nepíše. P.S. ty koule :-) ...dobrý :-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 1. 2006 12:39
Re: Mno..
Marko řekl, že série tak 2009, takže prototyp bych viděl tak 2007..
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:02
Re: Mno..
Hm, já když tu vidím článek o Porsche, tak mi je jasný, že pod ním bude následovat výblitek "VW-Porsche" ;-\ :no: To je fakt smutnej případ...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:19
Re: Mno..
Jestli máš špatnou náladu, vylepšuj si ji jinde. Ne na můj úkor. Komplexy léčej poměrně úspěšně u těch v bílejch pláštích. Říkaj jim psychiatři... tak se poptej... a snaž se najít poměrně vstřícnější a slušnejší způsob komunikace... neboť není nic smutnějšího, než trapná snaha zaujmout na úkor kolegy... :no: :no: P.S. možná nebude úplně od věci, aby ses pokusil napsat něco o autech... máš odpudivé zvyky - psát o kolegovi, přispěvateli s někým jiným... v rovině verbální tomu * říkaj drbání za zády... tohle ZZ, to dělaj v komunitě s koulema než hajzlíci... teda hajZZlíci. :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:29
Re: Mno..
Zajímavé, že reaguješ v ještě horším duchu = jsi na tom dle tvých slov tedy ještě hůř, chudáčku. No nic, běž si zase někam verbálně zamasturbovat o Dakaregu a chovat se prasácky k lidem, kteří mají jiný názor než ty. Pohrdám tebou, žabaři.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:34
Re: Mno..
Já si nezačal, já nebyl přisprostle urážlivý. Tys nahoře psal Tybbymu o mém příspěvku. A to je hnusně sprosté, nevychované, a proto píši, že tohle je v pánské komunitě praktika HAJZZLíIKŮ. :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:39
Re: Mno..
Psal jsem Tibbymu, ne Tybbymu. Psal jsem o příspěvcích "VW-Porsche" a ne o tvém příspěvku. "VW-Porsche" zase uráží mě a i další lidi. Strč si svoje kecy o pánské komunitě zpátky za lalok tvé choré mysli a přestaň si diskuzi na auto.cz přivlastňovat a snažit se určovat nějaká svá pravidla, která si nabyl za svůj podřadný život.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:44
Re: Mno..
Velice se mýlíš. Pokud tu bude kdokoliv praktikovat tvé nemorálnosti, tj. psaní o třetím za jeho zády... pak ji oprávněně chytíš od kohokoliv. Dnes ode mně. Tak se srovnej a zkus to znovu. Tohle ti nevyšlo. :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:51
Re: Mno..
Vzhledem k tomu, že v sobě nemáš tolik důstojnosti, abys zareagoval na svoje nedělní prasácké počínání u Dakaru, tak ani neočekávám, že se za něj někomu omluvíš. Holt to chce ty "koule", o kterých se pořád zmiňuješ. Dalším bodem je ta tvá vztahovačnost. Přečti si ještě jednou můj první příspěvek Tibbymu. Nepadlo tam o tobě ani slovo. Takže zařaď zpátečku, sklidni se, uznej svojí vlastní chybu (můžeš potichu, na tvou ubohou omluvu nečekám) a běž se nadýchat mrazivého vzduchu. Hned ti bude líp, uvidíš.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:00
Re: Mno..
Četl jsem to. Není to text, který bych nebyl schopen pochopit. Psal jsi Tibbymu o mém příspěvku nahoře, tak navíc nelži. A to se nedělá... v dobré společnosti. :no: Vždycky se ozvu. P.S. O dakaru, pišme u Dakaru. Nějak ti to ujíždí :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:06
Re: Mno..
To je krásné, že víš, o čem jsem psal. Nemůžeš mi ještě říct, jaká čísla padná ve Sportce, když do toho tak vidíš. Laskavě mi nepodsouvej tvé domněky za mé myšlenky. To je vážně levné a ubohé. Holt přesně v tvém stylu. Ad Dakar: vzhledem k tomu, žes TY už neodpověděl, to ujíždí spíš tobě, ne? Ty jsi už vážně přetaženej, co?
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:19
Re: Mno..
Není těžké pochopit tvůj text nahoře...
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:31
Re: Mno..
PS: Psal jsem Tibbymu, takže se nám laskavě neser do diskuze, to dělaj jen ti špatně vychovaní. Ale mluvit v tvém případě o vychování...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:35
Re: Mno..
Psal jsi Tibbymu... ovšem o mém příspěvku. Asi ti to ještě nedošlo. :no: Proto píši, že tohle jsou praktiky hajzzlíků. :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:42
Re: Mno..
Jsi vztahovačný jako levná *. Tvoje ješitnost je, prde, do nebe volající. Copak copak? Už se ti nezvedne, že ty palce dolů? PS: Napiš zase něco o těch, ktěří pijí víno a o kontrastních tvrdých bejcích. Nemůžu se dočkat.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 13:48
Re: Mno..
Jde jen o to, že ty si píšeš s kolegou o třetím, teď o mně. Nejde o ješitnost... jde o tvou nemorálnost. Pokud hodláš napadat mé příspěvky, napadej je ve své odpovědi na můj příspěvek. Ale nechovej se jako hajzzlík - nepiš o kolegovi za jeho zády. Za to ji oprávněně chytíš. :no: P.S. umíš si vůbec představit, že by Tibby zahájil s tebou izolovanou diskuzi o mém příspěvku? Divné viď. Také sis jistě všiml, že ti na to ani neodpověděl...
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 13:55
Re: Mno..
Vztahovačnost. Viz. výše.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:01
Re: Mno..
Ne ne, ZZ. Jde jen o tvou nemorálnost - psát o kolegovi hanlivě s někým jiným... :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:07
Re: Mno..
Pějme píseň dokola. Hoď tam jinej večerník. Začínáš se opakovat jak poškrábaná deska. Hezký úvod, ale pořád stejné, nesmyslné... Tralala
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:09
Re: Mno..
;-\
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:04
Re: Mno..
A k tomu nepsaní o kolezích za zády. Já ti nevím, kdo se tu furt otírá o "hochy z klubu". Nebo to je něco jiného? A nemyslíš, že kdybych někomu chtěl napsat, že si o tobě třeba myslím, že jsi totální hovado, kterému proběhl život mezi prsty, prd dokázal a teď se "chytil" na internetové diskuzi, že bych využil třeba jinou formu komunikace (email, ICQ, SMS), aby to bylo vážně za tvými zády? Napsat něco veřejně, pokud je zjevné, že to může číst široká veřejnost mi vážně jako "za zády" nepřijde. Nějak ti kulhají argumenty... >:D
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:15
Re: Mno..
O hochách z klubu nepíši nikdy kolegovi, že píší "blitky" a v tom je rozdíl. Ten způsob "za zády" na netu... no, to je přesně to, cos zvolil ty... moc, moc jsi mě zklamal. Myslím to tak vážně, jak vážně si to jen umíš představit. :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:21
Re: Mno..
To že sis "VW-Porsche" stáhl na sebe, je jen a JEN tvůj problém = vztahovačnost. Hele, ta tvá konstrukce "za zády na netu" je stejných kvalit jako "směje se mi za zády do očí". >:D Začínáš být fakt k smíchu. >:D PS: Fakt jsem tě tak moc zklamal?
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:28
Re: Mno..
Zklamal jsi mě kolosálně. Zklamat může ten, komu věříš. Já neměl důvod ti nevěřit. Něco jsme tu napsali. Do dnešního dopoledne. Bral jsem tě už automaticky za morálního parťáka, kterej do zad nezaráží krumpáč. Tímhle je to vyřízené. A nepokoušej se o slovní krkolomnosti :no: P.S. no, že si vztahuju VW-PORSCHE na sebe :-) ... na to nemám co napsat... musíš bejt hodně u zdi, když se mě snažíš přesvědčit, že mimo mne to tu píší zástupy... kéž by :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 16:40
Re: Mno..
Utíkej se schovat mamince pod sukni, třeba tě vezme do cukrárny a koupí lízátko, když ti bylo ukřivděno, chudáčku. Jsi fakt už trapnej s tím, jak se neustále opakuješ a pláčeš. Chlapská ješitnost v mega-podobě :no: ;-\
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:47
Re: Mno..
Ale ne. Já jen... o tobě nenapsal... třeba Matesovi, že píšeš blitky... to není o ukřivděnosti... to je o morálce...o komunikaci... o pohledu na věc. A ten máme diametrálně odlišný. Můj přístup k druhému je v tomhle jiný. A proto píši, žes mě zklamal... Nemysli, že to moc prožívám. V životě tohle člověk zažívá... Zkus se na to podívat z jiného úhlu... a pak pochopíš. Ovšem určitě to pochopíš, až to prožiješ. Takže klid... já nefňukám... a jestli se domníváš, že k životu nepatří zklamání, budeš dost překvapenej. :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 16:52
Re: Mno..
A já ti opět velmi uctivě děkuji za tvé fotrovské rady do života. Co bych si já bez tebe počal, hm hmmm... :-|
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:03
Re: Mno..
Nikomu rady nedávám. Určitě se o sebe postaráš sám. Já také. Mrzí mě ovšem v dnešních souvislostech, že jsem ve vteřině musel v sobě převorat svůj vztah... a že jsme něco společně napsali... možná jsem tě měl za dobrého parťáka a přítele. A sám vidíš, byť mechem obrostlý... stále se jen učím...
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 17:04
Re: Mno..
Jen a jen tvoje vztahovačnost... Nemám, co víc k tomu dodat.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:17
Re: Mno..
Jo...
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 16:58
Re: Mno..
"Ano, tohle se mě dotklo. Velice." vs. "Nemysli, že to moc prožívám." Stálost názorů ti je taky cizí... :no: Tak proč by si tě měl člověk vážit, když tu jen napadáš všechny, kteří mají jiné názory? A pak zbaběle tvrdíš, že je nenapadáš/neodsuzuješ. Jsi proměnlivý jak hadr ve dveřích. Přesně dle venkovního počasí. Nemá to cenu se dál handrkovat. Já si tu obrázek na tebe tvořím dlouhou dobu... Poslední dobou to už přeháníš, tak se nediv, že rány létají. S dobytkem to jinak nejde.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:16
Re: Mno..
Uklidni se... tvá horká krev to vhání do mozku podivné myšlénky... :no:
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:08
Re: Nebavíte mě ani jeden
Nijak se mě to netejká. Tedy osobně. Až na to, že se to tu nesmyslně a hlavně zbytečně hrubne a diskuze se hlavně věnuje naprosto jinýmu motivu, než bych na AUTO.CZ čekal. Což se mě už, jakožto diskutéra, dotýká. Takže pokud někoho zajímá, co si o tom myslím (každýho, koho by se mohlo dotknout, že jsem o jeho osobě psal, aniž bych byl jím vyzván se předem omlouvám): Pro ZZ: Taky mě občas lezou na nervy výplody "VW-PORSCHE". Taky to sem tam chápu jako projev chorý mysli. Nehodlám to ale komentovat, protože tím stejně ničeho nedosáhnu. Názor je jako díra do p.dele. Každej nějakou má. Ale urážet nebo někoho nevybíravým způsobem osočovat jen proto, že se jeho názor liší od mýho, je prostě nedospělý a ponižující. Pro GTI: Souhlasím s Tebou v mnoha věcech a v mnoha se rozcházíme. Tvoje místy až fanaticky se projevující nadšení pro koncern VW a jeho deriváty je pro mě občas poněkud nepříjemné a chápu lidi, co se ozvou nahlas. Rozumím, že je třeba se ohradit v případě, když je výtka nepřiměřeně ostrá, stačí tak však učinit jednou na to, abys poznal, zda se ohrazovat má smysl, či nemá. Je-li totiž oponentem člověk, který je VELMI rozezlen, či hloupý nebo netolerantní (což si teď, ZZ, nevykládej osobně), Tvé protiargumenty jsou naprosto zbytečné a taková hádka pouze zabírá místo diskuzi. Myslím, že jsi dost starý a zkušený na to, abys poznal, kdy má a kdy nemá smysl reagovat. Howgh
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:11
Re: Nebavíte mě ani jeden
Děkuju.
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:15
Re: Nebavíte mě ani jeden
Samozřejmě. Můžeš mlčet, nebo pusu otevřít. To je výhoda demokracie. Ty mlčíš, já teď otevírám pusu. Nevím, jak dlouho čteš zdejší diskuze a jak poctivě, tudíž si tě dovolím citovat "Ale urážet nebo někoho nevybíravým způsobem osočovat jen proto, že se jeho názor liší od mýho, je prostě nedospělý a ponižující." Tak tohle je přesně styl diskutéra s nickem GTI. Chceš názornou ukázku? Podívej se např. pod nedělní Dakar. Nic víc, nic míň.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:20
Re: Nebavíte mě ani jeden
Dnes, ZZ, jsi moc zklamal. Tedy mně. Jsou tu občas tvrdé boje, přičemž každá strana má své "právo". To, cos předvedl dnes, "právo" postrádá. To, že se z toho vykrucuješ navíc lží, žes psal jen obecně atp... to je pro mne nepřijatelný zavrženíhodný postoj. :no: :no:
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:29
Re: Nebavíte mě ani jeden
Každej občas ujede. GTI je kontroverzní, to snad musí dojít i tomuhle VWmaniakovi samotnýmu. Nechci ho obhajovat a myslím, že jsem to neudělal. Prostě mi přijde, že se tady tak trochu "známe", nakonec "setkáváme" se tu v podstatě každej den. Vím, že GTI ujíždí směrem, kterej mě absolutně nebere. A není jedinej. Na druhou stranu se ve spoustě vecí shodnem a některý jeho komentáře mě pobaví. A proto mi přijde, že je naprosto zbytečný a hlavně NEKONSTRUKTIVNÍ si kazit zábavu hloupým napadáním jeden druhýho. Tohle není ZZ vs. GTI. Myslel jsem to zcela obecně. Tohle je diskuze. Bavte se.
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:25
Re: Nebavíte mě ani jeden
Naprosto normalni stav, bohuzel :-( A jestli prijmes dobrou radu, tak se nesnaz jim delat arbitra. Specialne v tomhle pripade je to zbytecny:-( GTI kdyz chce, tak neslysi a nevidi :-( No a ZZ zase nepozna, kdy uz je ho\/nem potreno uplne vse a dalsi vrstva uz nema smysl ;-\
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:26
Re: Nebavíte mě ani jeden
Zvlášť když je h0vnama potřenej pytel h0ven...
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:29
Re: Nebavíte mě ani jeden
Jak jsem rikal...... ;-\
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:31
Re: Nebavíte mě ani jeden
No, mám tu jeden argument proč nemlčet. A je GTIho vlastní. K U L T I V A C E ! Pevně věřím, že se kluci podrbou za ušima a příště si dáme všichni pozor na respekt k druhýmu.
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 14:34
Re: Nebavíte mě ani jeden
Vitej v mem soukromem klubu. Nechces mi delat Sancha? Jeden bojovnik s vetrnymi mlyny tu uz byl a psal pod nickem mates a jak vidis, mlyny se toci dal:-(
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:39
Re: Nebavíte mě ani jeden
Jsou přispěvatelé, kterých si vážím, které respektuji a které toleruji staletí, jsou i ti které nenávidím tisíce let... Čas odčasu dojde k přeskupení... A dnes?... dnes jsem zklamán z toho, že parťák ZZ, teda bejvalej... parťák ZZ... si suverénně dovolí napsat... ne mě do očí... kolegovi Tibbymu, že píšu blitky. Ano, tohle se mě dotklo. Velice. Proto jsem reagoval.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:33
Re: Nebavíte mě ani jeden
Klid... ještě rozpoznám, co je morální a co ne. Přečti si to nahoře a pak mě suď. Ale, že bych o tvejch zprávách (který, pravda miluju ;-) a nestydím se za to) psal Lonesovi, že jsou to blitky... no to bych se fakt musel napřed poblejt sám na sebe... Tak jen o to jde... nikdy za zády. Tobě... gentlemanovi diskuze to snad nemusím psát.
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:43
Re: Nebavíte mě ani jeden
Tahle diskuze je ale otevřená všem, GTI. A ne každej hraje se stejnejma kartama tak, jak bys hrál Ty. S tím se holt musíš, bejku, nějak srovnat. A abych byl docela konkrétní - myslím, že Tvá reakce na první ZZův (ZZeho?) příspěvek byla docela nepřiměřená - respektive dala průchod tomu, co muselo nutně nastat. A já se ptám, jestli bylo opravdu nezbytně NUTNÝ tomu otvírat vrátka..? Toť můj názor.
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:50
Re: Nebavíte mě ani jeden
Věř, že bylo. Znám ho z diskuzí dost dlouho, abych věděl, že má hádavou periodu... dnes jsem byl terčem já.... Byly doby, kdy umravňoval Lonese, aby si svý story o krtkovi psal jinam... tak ji chytil velice tvrdě a nechal toho. Ale to nerozebírejme. Máš pravdu, že zde tu morálku tvoříme všichni... Já zde budu propagovat např. to, že když budu chtít napsat něco hanlivého o příspěvcích kolegy, napíšu to jemu a ne Matesovi...
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 14:58
Re: Nebavíte mě ani jeden
Souhlas. Jo a co říkáš na to nový Porsche? ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:06
Re: Nebavíte mě ani jeden
Cejtim v kostech, že to bede PORSCHE, jak má bejt. ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:12
Re: Nebavíte mě ani jeden
Tak to vezmu poporade. Tvoji rozlisovaci schopnost soudit nebudu. Cetl jsem a svuj nazor mam. Kdybys neco takovyho napsal, tak to nejspis prejdu, protoze mam NADHLED a nejsem vztahovacny. Za zady chapu trochu jinak, ale to je jedno. Nebudu vas ani jednoho soudit, plati to co jsem deklaroval uz 10000000000000000000000, MYSLETE LIDI!
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:21
Re: Nebavíte mě ani jeden
S tím občas problém mám :-) ale ještě nepotřebuju doprovod na záchod ;-) K věci - víš moc dobře, že jsou akceptovatelné "šťouchance" a rádoby výkřiky znalců... Tak já toho znalce musel vzít hákem. On lže. Nesnáším lež. On se v polovině začne vykrucovat, že nepsal o mé zprávě, nýbrž obecně. A to je lež... záchrana slabých... To mě neoslovuje. Bráním vždy... nejen sebe. Těžce to u mně dnes projel. To nahoře totiž nebyl fórek... fórkům rozumím... a nespočet jsem jich tu rozdal a i koupil... HajZZlíky netoleruju.
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:28
Re: Nebavíte mě ani jeden
;-\ Co dodat.... No, mozna jen, neber se tak vazne.
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:38
Re: Nebavíte mě ani jeden
Matýsku, pojď, jdem na kafe. Hlavně jinam... ;-\
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:49
Re: Nebavíte mě ani jeden
mates se *** >:-[] Sel bych spis na koralku, dneska je den na pikacu ;-\
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:46
Re: Nebavíte mě ani jeden
Až ti jednou někdo zareje tady do temene pero... napíši ti - neber se tak vážně... co? Myslím, že já tu za smutnýho muže nejsem... Že ne ;-)
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:50
Re: Nebavíte mě ani jeden
Kruci, GTI, možná Ti bylo ukřivděno, možná ne. To je buřt, Ty to tak cejtíš a já Ti to neberu. Ale možná je čas už to přestat řešit, nemyslíš..? A až mně někdo šlápne na kuří oko, budu se snažit na tohle pamatovat a nekejhat příliš hlasitě. Bereš?
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:04
Re: Nebavíte mě ani jeden
Beru... pokud mi nebude Mates psát abych se nebral tak vážně. Člověče, já mám ze sebe kolikrát takovou srandu, že mě neuklidní ani moje sekretářka >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:51
Re: Nebavíte mě ani jeden
Ne, za smutnyho jsem tu opet ja:-( Mozna az mi nekdo zareje perem na temeno, tak snad budu mit jeste trochu soudnosti, abych nez ho odstrelim, popremyslel, jestli nahodou nema aspon kousek pravdy.
neregistrovaný "Peytl"
17. 1. 2006 15:54
Re: Nebavíte mě ani jeden
Jako bych viděl, co Ti GTI odepíše. Jemu ani tak nejde o to, co ZZ napsal, ale spíš JAK to napsal... Ale kruci, já jdu od toho... :-( Hoši, mějte se tu fajn, já se dneska vypsal... A možná zas pod nějakým článkem - s perem v temeni.
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 15:57
Re: Nebavíte mě ani jeden
Ja ti to rikal...... >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 15:58
Re: Nebavíte mě ani jeden
Máš ve zvyku alespoň jednou denně se podívat do své mailové schránky, chlape? :-)
neregistrovaný "mates"
17. 1. 2006 16:03
Re: Nebavíte mě ani jeden
Jo, dneska je divnej den;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:12
Re: Nebavíte mě ani jeden
Tady přece nejde o to, zda má aspoň kousek pravdy... Ježišmarjá. Tady jde o to, "jak" tu svou pravdu uplaťňuje... O tom celou dobu píšu - Systém ZZ, tj. "za zády" je neakceptovatelný. Doufám, že to stačí.
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2006 13:58
Re: Nebavíte mě ani jeden
Máš bohužel pravdu. Spolupráce mezi automobilkama je potřebná, ale pokud se oficiálně nespojí, tak je nemístné spojovat dva autonomní názvy do jednoho výrazu. Nejvíce to momentálně vadí u Porsche. VW a Porsche mají možná hodně společné minulosti, ale jdou zcela jinou cestou. Výraz VW-PORSCHE se tady bohužel rozmohl a používá ho stále více a více diskutujích, mně osobně ale tohle násilné verbální spojení uráží. S tim ale nic udělat nejde..
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2006 14:10
Re: Nebavíte mě ani jeden
To víš. K tomu, aby člověk chápal, si nesmí přisedávat ty bejčí koule >:D Když je někdo ignorant a hraje si na životního mudrce...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:29
Re: Nebavíte mě ani jeden
Hele :-) řek´bych, že ausgerechnet dneska to sedí, jak prnahr... proto jsem to dal do nadpisu. Jinak... chápu tě. Je to jako bych si tu já přečetl........ pokřik např. kolegy
Coulina (s dovolením) - Bravo VW-TOYOTA >:D No... to jsem do deseti munit na ARU >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:15
Re: Nebavíte mě ani jeden
Bravo Toyota-Porsche!!! TTT
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:50
Re: Nebavíte mě ani jeden
8-s :-( >:-[]
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 12:27
To redakce
IMHO v článku chybí informace, že si (pokud se nepletu) Porsche již dávno koupilo hybridní technologii od Toyoty. Tak že výsledný hybridní systém bude tvořit technologie Toyoty + motor VW..
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 12:45
Re: To redakce
zmin jim tady TTT a ukamenuji te :-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:00
Re: To redakce
Já myslim, že to tentokrát ani dělat nebudu.. nechci je tlačit do kouta (stačí mi, když se třesou a choulí u zdi ;-) ). I když bych je teďka mohl rozšlápnout jako malinu.. Vezmu to bez emocí. Porsche je Porsche, všichni to chápou. Tak že, když i takové Porsche nakupuje technologie (ano špičkové technologie) u Toyoty, tak na tý Toyotě asi něco bude. Nejvíce se mi líbí ten fakt, že VW dodá pouze motor a špičkové technologie dodá Toyota - pánové, vnímáte ten precedens? Tohle je historický milník! Až vyjede první hybridní Porsche, tak si na to vzpomeňtě :-) Já prostě musim.. TTT!!!
neregistrovaný "coulin"
17. 1. 2006 13:23
Re: To redakce
Tak pánové,už je to tady,Tom je na Vás opatrnej,ale je to tak...Ať nadojde ke kolapsu....Špičkové technologie od TOYOTY-toto spojení je si třeba zapamatovat!!! V budoucnosti se budou používat tyto technologie a TOYOTA je daleko,daleko vpředu. V muzeu tam stojí PRIUS sériově vyrábění od roku 1997,hybridní auto ,kterého se prodalo 1 000000-více jak milion kusů...TTT´= NO1 :yes: A co VW 8-s :-(
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:35
Re: To redakce
Ale jo, byli prvni, to ti nikdo nebere... :-|
Ja bych rekl, ze ostatni automobilky k tomu tak nejak bud nic nenutilo anebo na to nemely prostredky. No ale kdyz uz to nekdo seriove vyrabi, tak ted se s tim roztrhne pytel. S tim naskokem bych to nevidel tak jiste, prijde genialne jednoduchy napad v jine automobilce a bude...budoucnost bych nepredpovidal. :-) A taky bych necekal ty spickov e technologie v Corolle, ze? >:-[] To spis v Lexusu.
A kdyz vas tady mam, nevite neco o (pry) chystanem kupe ci snad dokonce CC od noveho IS a vubec maji uz to IS nacenene pro CR? :*)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:44
Re: To redakce
Jo, za chvíli se s hybrida rotrhne pytel. Ale pozor - ono totiž bude rozdíl mezi hybridem a hybridem. Většina ostatních výrobců v podstatě přidá do auta větší autobaterii, která bude dávat energii k zrychlení atd. a hned budou mít hybrida. Jenže technologie HSD od Toyoty je "trošku" jiné kafe! ;-) Taky je důležitý, žeostatní automobilky hybridní systémy teprve vyvíjí a určitě se to ze začátku bude hodně sr..t, ale Toyota to prodává již v milionech a má to za ty dlouhá léta vychytaný ;-) Nemusíš tomu věřit, ale Toyota je hodně někde jinde (trochu tomu sekunduje i Honda)..
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 14:03
Re: To redakce
No vis, ja jsem celkem podrobne prostudoval hybrid v RX400h a podle mne byly pri vyvoji dynamicke parametry minimalne stejnou prioritou jako spotreba, spis vetsi...z toho plynou problemy s prenosem tak velkeho kroutaku, nejiste chovani vozu pri prudsim zrychlovani...viz testy i na AUTO.CZ. Ja myslim, ze i Toyota si v tomhle trochu lze do kapsy,ale je to prvni generace...budiz. Podle mne vsak politicko-ekonomicka lobby nedopusti v blizke budoucnosti rozvoj opravdove hybridni technologie zamerene na usporu paliva...proto ta odbocka smerem k lepsim vykonovym parametrum, verejnost bude nadsena a ropa se tezi dal. ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 14:20
Re: To redakce
S oběma myšlenkama souhlasim, testy jsem taky četl ;-) V tomhle případě jde ale to, že Porsche (opakuji Porsche) kupuje technologie od Toyoty! Tohle je ten nejlepší marketing, jak jde vůbec udělat. Když to kupuje Porsche, nemůže to být špatné! IMHO si myslim, že tohle vnímání Toyoty v Evropě (ale i jinde na světe) hodně, ale opravdu hodně pomůže.. Navíc jedna připomínka - často se zapomíná na to, že hybrid není pouze o spotřebě, ale hlavně o emisích! V USA budou za chvíli platit tak přísně zákony, že to prostě bez hybridu nepůjde (u výkoějších motorů).. a hádej, kdo na tom bude nejvíc profitovat - Ti co jsou připravení ;-)
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 14:40
Re: To redakce
To je tezky, dneska si bere Porsche do huby kazdej... :-)
Pred nedavnem v TV reklama na Kiu a prej podvozek ladeny u Porsche... >:D No mozna, ze jim poslali mailem nejaky nakres, ale to auto u Porsche ani nevideli. :-O Kazdopadne by si mela takova automobilka svou image hlidat mnohem vic a nezahazovat se s masovymi vyrobci(alespon ne verejne) >:-[]
P.S.:temi masovkami myslim opravdu vsechny masovky, bez rozdilu rasy, pohlavi a nabozenstvi :-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:17
Re: To redakce
.. u Porsche "dělaj" tramvaje >:-[] ;-)
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:22
Re: To redakce
...no tak nejak jsem to myslel... ;-)
neregistrovaný "Impreza"
17. 1. 2006 13:14
Motor VW?!!!
Pro Porsche? Bravo VW- Porsche 8-s P.S.: Bez traktoroidniho dehtiku to stejne jeste porad neni ono :no:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:32
Re: Motor VW?!!!
Na tohle sem prvně úplně zapoměl. To je fakt hrůza :no: Porsche bude mít motor od VW - Porsche přestává být výjimečné :-( To že to bude V6 od VW a ne V6 od Porsche znamená jediné!!! S tohle technologií se počítá i do modelů Audi a VW.. Tak že pánové, jestli se tohle stane, tak se na mě těšte ;-) TTT
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 13:40
Re: Motor VW?!!!
Sorry, ale podle mne uz Cayenne V6 od VW davno ma. ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 13:46
Re: Motor VW?!!!
Ten V6 je fakt od VW? Jestli jo, tak to u mě teda Porsche docela spadlo :no: To je jako kdyby do Ferrari dávaly motor z Alfy (není to útok) :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 14:53
Re: Motor VW?!!!
Tome klid. O tom, co JE Porsche, přece nechme rozhodnout vedení Porsche. Ty ale víš, co JE Porsche. A o to jde. Neboj, že ti zabalej do igelitky zakuklenýho Logana ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:37
Re: Motor VW?!!!
Vím, co je Porsche, ale spíš se bojím, co bude Porsche. Bojím se bojím, aby si člověk nekoupil Porsche Cayman a pak nezjistil, že má TTčko (Eos), bojím se aby si člověk nekoupil 911 a pak nezjistil, že má RS6 Coupe.. o Caynne (Touareg, Q7) a o novém menší SUV (A5) nemá cenu pochybovat. První "výsledky" se už dostavují! Porsche bylo vždy mimojiné i synonymem pro špičkovou kvalitu.. stačí se teď kouknout do statistik spolehlivosti. Porsche patří mezi nejhorší vůbec. Ne, 911 za to nemůže (teď má sice zásadní problémy s výfukovm potrubím), celý to způsobil Caynne, kterej je na to jako Touareg tzn. hrozdně. Tohle může Porsche zničit a Porsche si tohle nezaslouží! Chápu, že je výzkum/vývoj dražší a dražší - tak ať spolupracují na bezpečnostních prvcích, materiálech, elektronice.. ale Porsche by IMHO mělo zůstat tím co je (mělo by si ponechat hlavně svoje motory, podvozky atd) a ne se špinit nějakou masovou (teďka to není útok na VW, ale fakt. Prostě Porsche šlo moc nízko (hlavně tím V6 od VW a jeho cenou), až do segmentů, kam nikdy lézt nemělo a doufám, že tam s tím malým Cayneným ani nevleze!
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:42
Re: Motor VW?!!!
Jo,jo, tohle už (924) zkusili v sedmdesátejch létech a doplatili na to... souhlas... my chcem P.jako exkluzivní, sportovní a drahý náčiní. Souhlas.
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 13:58
Re: Motor VW?!!!
...ma, ale spousta automobilovych priznivcu nebere Cayenne uplne tak jako Porsche...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 1. 2006 14:24
Re: Motor VW?!!!
já ho tak berru ... a nebýt cayennu tak není porsche tam kde je teď kdy uváddlo novou 911, cayman ..... je to nutné zlo pro to aby mohly být dále vyráběny právě takové vozy ....
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 14:48
Re: Motor VW?!!!
Jasne ze Cayenne je Porsche... a jake! ;-)
To, ze je ze 70% VW, mi az tak nevadi vzhledem k napr. ruznym urovnim kontroly kvality v tech firmach. Vim, ze technicky-konstrukcne jsou ty dily shodne, ale nikdy nejsou identicke.
Trochu mi vadi, ze s tim V6 slezli tak nizko... a to samozrejme i cenove...protoze podle mne tam meli soupnout alespon turbo, aby to bylo "neco jineho" nez VW.
Mas pravdu, diky C je Porsche ekonomicky tam, kde je. Vzhledem k majetkovemu propojeni osob-akcionaru ve VW-Porsche ani neni divu, ze vyvoj Touareg/Cayenne zaplatil VW a smetanu slizava Porsche. Celkem se podivuji, ze to nikomu nevadi. V US by uz asi SEC sla po Piechovi jako vlcak. ;-)
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 15:01
Re: Motor VW?!!!
to si ale trochu protirecis, na jednu stranu rikas, jak je na tom Porsche ekonomicky dobre diky prodejum Cayennu a na druhou stranu ti vadi, ze tam davaji V6 od VW a tim je tahle verze cenove velmi prijatelna...ale mate pravdu,ze asi nepocitali s tim,ze se bude az tak prodavat...
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:21
Re: Motor VW?!!!
...myslel jsem to ve vztahu k nakladum na vyvoj, ktere zaplatil hlavne VW...Shrnu to: 1)je dobre, ze vyrabeji Cayenne i s V6, protoze to P ekonomicky pomaha 2) ja bych si Cayenne V6 nikdy nekoupil a pro image P je to spatne. Jenze akcionare dnes vetsinou nezajima budovani image, ale zisk-ztrata a investicni horizont tak max. 2-3 roky.
:-!
neregistrovaný "Breakthru"
17. 1. 2006 16:59
Re: Motor VW?!!!
No pokud si dobře pamatuju tak první Porsche mělo techniku z Brouka, tak v čem je problém?
neregistrovaný "Apache"
18. 1. 2006 15:13
Re: Motor VW?!!!
První Porsche mělo techniku z brouka? :-O
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 15:41
KLID, KLID, KLID
:-) Ach bože, zas ten PORSCHE. Píšu - nechme vedení Porsche rozhodnout, zda a jakej tam daj motor, nechme je rozhodnout, jaký tam daj židle... a ty... a my... pak svobodně rozhodněme, zda si Porsche koupíme. Podepíšu vám, že těch, co ho koupí nebude moc... ale z úplně jinejch důvodů, než by se z mého úvodu mohlo snad zdát. Brácho, pochop, že PORSCHE tu je pro tvý dobro... oni si to nebouchaj do muzea jako jiní... oni ví přesně, jak to maj dělat. Kdo pamatuje, šel s nima i těžkou dobou... ovšem nikdy bych si nedovolil PORSCHE, krále králů zatracovat pro to, že snad podložky pod matky jim dodáva dcera dcery od VW... Nejlepší, co můžeš, brácho, udělat je, vzít něco přes dva melouny a hodit je na pult tam dole, na Plzeňský... vyměníš je za dokonalou 911... ani ses neodvážil o ní snít... natožpak ji valit. A jsou tu takoví... tak dělej všechno proto, abys byl taky jeden z nich... Teda, to "všechno"... tím nemyslím, abys třeba zkoušel štěstí se sněhem horký vášně na Můstku... teda v červenci. Buď poctivej a makej... jednou to přijde... budeš žít svůj vlastní sen. A jestli v něm bude mít tvoje PORSCHE vejfuk od VW... na to kašli... BRRRRrrrrravo vw-PORSCHE :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:52
Re: KLID, KLID, KLID
Konečně se s Tebou na něčem shodnu - podložky pod matky atd. to jsou věci, který by VW mělo Porsche dodávat ;-) to je OK. Ale motory? Ne. Ani podvozek, ani ten výfuk! Porsche by prostě nemělo sdílet motor s Golfem! To je tragédie. Má snad Ferrari motor od Stila? Má snad Aston motor z Focusu?
neregistrovaný "lowkick"
17. 1. 2006 15:54
Re: KLID, KLID, KLID
Tady to zavani prestrelkou z houfnic....
Tak panove, nasadit neprustrelny vesty...zaklapnout pruhledy svych pancerovanych milacku...a do toho... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:58
Re: KLID, KLID, KLID
Přestřelka nebude, někdo (já) musí jít makat ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:02
Re: KLID, KLID, KLID
Na co makáš? Je to teplý? ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 15:56
Re: KLID, KLID, KLID
Jinej pohled: dělá to stovku za 10 sekund a dvoustovku překonává jen s vypětím všech sil.. je to u Tebe Porsche? Opravdu je to u Tebe to Porsche? Opravdu je to to Porsche, jak ho všichni známe? Opravdu je to to, co dělá Porsche Porschem? Ne, ne, ne, ne..
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:01
Re: KLID, KLID, KLID
Nevím teď o čem píšeš, ale jestliže chce Porsche montovat motor cca 250 koní, tak se mrkne kolem a pokud uzná, že ho lze užít, užije ho... Pokud bude dělat Ferrari teréňáka, tak taky asi nebude mít 500 koní a mrkne, co tam dát... Jinak Cayenne turbo jezdí poměrně rychle ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:15
Re: KLID, KLID, KLID
To jsou technické údaje Caynne V6 :no: Na SUV dobrý, ale na Porsche? Dyť tomu ujede i O2 2.0 TDi.. Jestli Ferrari udělá SUV (doufám, že ne), tak to nude minimálně V8 a pod 400 (spíš pod 450) jistě nepůjde.. Caynne Turbo - o tom se dá (alespoň výkonově) jako o Porsche uvažovat, ale Turbo je teďka už stejně "nic moc". Teďka je v nabídce Turbo S.. 521 koní, krouťák 720, stovka za 5.2, maximálka 270 km/h. Das geht ;-)
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 16:24
Re: KLID, KLID, KLID
srovnani V6 Cayenne s OII TDi jsi mi vzal primo z ust :-)...je to bohuzel o tom, za co tady kazdy Porsche bere, pro me to modla urcite je a verim ze pro GTIho taky a jedine, s cim taky nesouhlasim je kombinace V6 a Cayenne...Porsche,at uz jakekoliv, by nemelo predjet kazde treti auto :-(((
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:28
Re: KLID, KLID, KLID
Ach jo, tak ho zkus v turbu... A musím ovšem napsat... že tohle auto dělal dobře - myslím jako "pomalý" a rychlý... dnes si teda vybere každej. Nebo ti vadí i Boxster?
neregistrovaný "Duke"
17. 1. 2006 16:34
Re: KLID, KLID, KLID
to je jak zkusit Golf GTI a 1.4 :-)...se jen snazim rict(nevim jak Tom), ze Porsche jsem vzdy bral za "sportovni" znacku,za neco nedostizneho,kdyz ho vidim v zrcatku,znamena to "radsi uhni bo te prevalcuji"...a ted ?...seslapnu plyn a Cayenne V6 zustane v oblaku sazi >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:39
Re: KLID, KLID, KLID
Jo :-) není to ale úplně nesmyslná politika... Porsche už v sedmdesátejch létech vlezl do "levnýho" sektoru a tvrdě na to doplatil. Teď, se zdá, že mu to vychází... co, zdá, je to zřejmé.
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:47
Re: KLID, KLID, KLID
Nevidím do toho, ale proč se nesplnil plán prodeje Porsche GT? Nebylo třeba i tím, že se nenašlo dost zájemců, který by byli ochotni zaplatit takové peníze za auto automobilky, která už není vnímána tak jak byla? Netvrdím, že to tak je, ale po každé omezené sérii Ferrari se jen zapráší.. Jinak jestli jim to vyjde, to se uvidí až tak za 5-6 let..
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:45
Re: KLID, KLID, KLID
Snažím se říct přesně to samé :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:52
Re: KLID, KLID, KLID
Když uvidím Cayenne V6 v zrcátku, tak sešlápnu plyn a zůstane v oblaku sazí.. je se málem smíchy posr..l a navíc je to pravda :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 16:44
Re: KLID, KLID, KLID
Abys věděl, můj názor není ojedinělý.. Jinak Boxter je tak na hraně (možná spíš pod hranou), Eos s jeho motorem by byl asi super, ale když se tomu má říkat Porsche.. Boxster S je už docela v pohodě
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 16:15
Porsche
Panamera bude fičák! Rád se na ní podívám, ale na zeď si jí nedám. To bych musel buď sundat (obrazně řečeno) starou 911 nebo Solberga ve smyku. Cayenne mě nebere, ale jestli se manažerům líbí, tak ať. není ošklivý,rád se na něj v centru kouknu,ale to je vše. PS: VW-Porsche je spojení, které se mi taky moc nelíbí,ale já si počkám a za chvíli sem budu pořád psát Subaru-Toyota >:D , takže žij a nech žít v praxi ;-) . PPS: GTI,můžu se tě zeptat, proč bych měl jako čech mít víc v lásce německá auta než japonská nebo francouzská? Podle mého názoru si v demokracii vyberu buď 1.podle patriotismu(beru škodu) nebo za 2. podle srdíčka, filozofie a kvality (a tím pádem můžu brát vpodstatě všechno, protože každý má to srdíčko "nastaveno" jinak). Ale proč mě odsuzuješ, když je mým favoritem japonská automobilka? (ale VW,škodu,audi...uznávám jako dobré značky) ? :-|
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:37
Re: Porsche
Tys někde čet´, že tě odsuzuju? Toho si vědom nejsem. P.S. Nejde přece o to, že si něco večer u světa motorů vybereš... jde o to, co utváří tvůj život roky... Já, ty, my tady asi ve většině jsme evropani... vedle toho, nikdo na světě se nemůže chlubit takovou historií aut jako my... tedy zde máš obrovskej (doslova) impuls k tomu cejtit nějaký auto... jako příklad uvedu Ferrari... můžeš nemilovat starého pána? To nejde, viď... no, a tak já se ptám, co dovedlo fandy mimoevropskejch aut, ale hlavně aut, co vyrábí takřka jiná civilizace... myslím kulturně, filosoficky... (přece souvislost k USA cítíš, myslím jinou, než třeba k Jižní Korei) k tomu, že ho neinspiruje něco z evropské produkce jako to hlavní. Jako třeba mě to VW... Nikdo to tu zatím nenapsal. Já to mám jednoduché - zde se narodila auta, která miluji, zde jsem se narodil i já...
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 17:01
Re: Porsche
No, odsuzoval jsi tam a docela ostře kolegu, co má rád tuším toyotu, takže jsem si z toho vzal závěr, že vlastně odsuzuješ i mě. Co se týče těch aut...například design aut je pro mě věc, která je velmi důležitá při mém posuzování aut. Frantíci mi nějak nesednou, možná renault,ale prostě mě to za srdce nechytlo. VW taky ne. Zato třeba nissan neso sůba docela jo. Ikony jako Ferrari nechávám ze hry,kdo by je neobdivoval, je u mě přinejmenším divný. Ale, ruku na srdce,opravdu jsou nám němci tak blízko? Já se v dnešním světě už neorientuju stylem..."jdu si koupit hokejku, tak hlavně, aby byla kanadská"...koupím prostě kvalitní a levnou hůl. Na zemi původu mi nesejde. Mám velmi blízko k východní filosofii stejně jako miluji a ctím odkazy naší,slovanské kultury (Jan Hus, Karel4-(opravdu slovan??))...Kouknu se na auto, posoudím ho z venku, pak ze vnitř, pak se s ním svezu, zjistím, jestli je to čtyřkolka ;-) a pak řeknu: Líbí/nelíbí
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:14
Re: Porsche
Heleď, brácho... chápu... ovšem pochop... já mám auto zbožštělé... a tak když koukám třeba na Citroena tři... vím, že je tam tah do minulosti až k 2CV... a to mě oslovuje... a vím, že zrovna tak je v Japonsku kluk, co miluje všema deseti Civica... protože ví proč... a já toho kluka chápu. On přece chápe mě. Já nepotřebuju k lásce trvalej pohon 4x4 ;-) já vztah k autům cedím skrzevá city... A v tom to možná je. Protože, Alessio... chci abys mě teď dobře pochopil - mám lehké podezření, že když by ti někdo zejtra nadělil Corollu... budeš vyznavač Toyoty... Pokud ti teď křivdím, jsem tomu jen rád a aspoň vím, žes subarák na "věčný časy". :yes: A ještě něco - určitá přelétavost je v určitém (tipnu si i v tvém věku nutná). A já jí chápu. Tak jako ty chápeš kůru mý duše, co v sobě má hluboko zaseklej ventilek z 911ky ;-)
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 17:36
Re: Porsche
Zkusil jsem už víc aut řídit i mýt(jako umývat). Jenže mýt Legacy...to byla zábava a fakt jsem si to užil. Hlavně umýt znáček...znáš to. Nevím proč bych měl přelétat k jiné značce. Vždycky u mě bude subaru ikona skvělého pohonu všech kol, výborných motorů a skvělého podvozku. Designově se mi třeba 911 líbí víc, ale prostě bych radši šel do STI, protože k tomu autu něco cítím... PS: vlastnili jsme následující auta : Hyundai Pony,H.Lantra,OI 1.8,O2 2.0 a teď máme S.L + Almeru. Ale opravdu mi k srdci přirostla až značka Subaru. Nevím ani proč. Pocit z jízdy? Je to známka punku?...Ale holky říkaly, že punk je jinde... ;-)(v srdci)(visací zámek)...
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 17:50
Re: Porsche
OK, pro mě jsi teda Alessio - subarák ;-) :yes: P.S. Mytí auta... dobré seznámení... je to jako když ženě myješ... no ty už víš ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
17. 1. 2006 22:24
Re: Porsche
....hmmm...auto? >:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
17. 1. 2006 16:16
s ledem
je lepší si ji dát s ledem, než tu strkat prsty do horké "diskuze"... Takže já si asi natáhnu kostkovaný kalhoty a jdu za matesem v 5 do klubu.... :-( ;-\ a tam si ťuknem... :yes: no jo... snad se poučí... A dnes to tady raději ani nečtu..!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
17. 1. 2006 16:26
Re: s ledem
To děláš dobře. Dejte tam na mně dva dvojitý panáky... chivasu... to je jasný ;-)
neregistrovaný "Elpepe"
17. 1. 2006 16:34
Hybrid
Zboznuju Porsche, ale jestli z toho budou hybridy tak u me dost ztraci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 17:49
Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi z B
[odkaz] Bravo VW, bravo
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Ricardo"
17. 1. 2006 19:11
Re: Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi
Ale ale >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
17. 1. 2006 19:14
Re: Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi
A teď vážně: 1,2% na US trhu je pro největšího EU výrobce opravdu málo :-! Akorát Jetta roste. Čím to bude? Nový model? >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 1. 2006 09:35
Re: Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi
Netřeba vidět to tak jednoznačně. VW totiž nemá v nabídce jediný dostatečně prostorný a zároveň relativně laciný model. 1,2% je vskutku maličko, ale kolik prodají ostatní mainstreamoví "TopOjropíci"? Koncern PSA: 0. Renault, pokud nepočítáme Nissan/Infiniti: 0. >:-[]
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 11:47
Re: Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi
Ty poklesy jsou neuvěřitelně brutální.. to že nemaj v nabídce žádný vůz jejich této specifikace je jen jejich chyba. Hnidopiší otázka: opravdu věříš tomu, že je VW schopen nabídnout dostatečně prostorný a zroveň laciný model? Evropská realita tomu moc nenapovídá.. ;-) Možná ta nová "dodávka" vyvíjená s Chryslerem nebo s kým vlastně.. Každopádně sem si vyloženě užil informaci, že se xBéček prodalo 4x více než Golfů >:-[] >:-[] >:-[] Reanult je v pohodo, podle mě to s Nissanem/Infiniti daj nakonec úplně dohromady (jestli už nejsou). PSA bude muset začít koperovat s jinýma výrobcema (tak jako v Kolíně), ale spíš si myslím, že je někdo spolkne..
17. 1. 2006 20:51
Re: Tohle nesmí vidět žádný VWfil - aneb kde dělají soudruzi
:-) Klid... známá pravda... dej mi čísla, zfalšuju si je sám ;-) Tuším, že záporné číslo znamená pokles... Logické. Kdyby tam bylo číslo kladné, byl by výsledek na vzestupu... jenže... a v tom to je, ne každé záporné číslo je ve sve podstatě negativním výsledkem a ne každé číslo kladné je ve své podstatě výsledkem pozitivním. Vše nutno nazírat z optimálního úhlu... takže nalezneš-li tento úhel, pak myslím, že nebudeme daleko od pravdy, když společně budeme konstatovat převažující pozitívní výsledek těch čísel. Proč? To je nad slunce jasné... VW takto nejlépe může provést rešerži a dospět k budoucí optimální alokaci jednotlivých modelů po uzlech, tj. po liniích těžišť prodejů. Přece je známé, že ne každý model je stejně úspěšný ve velké aglomeraci či v rovinách bavlníkových plantáží. Takže já to vnímám velice uspokojivě. Na budoucí roky nelze z pozice VW shlížet, než s velkým, přitom realistickým US očekáváním. Není od věci současně připomenout, že určitý vedlejší pramen aktivit VW v USA, reprezentovaný nám dobře známou tříkolkou... vyvolá takovou odezvu v příslušných komunitách, že spolu s roustoucím zájmem o ostatní produkty, a zde akcentuji zejména passátního Phaetona spolu s Apoštolem, dají vzniknout nové legendě... totiž - lehká odbočka - kobercové bombardování zajisté znáš... jde o plošnou, totální zkázu daného území... - takže můžeme očekávat vznik budoucího legendárního pojmu "VWnálet"... což v přeneseném významu bude chápáno, jako "vyautění" daného území auty jiných prodejců a "okupaci" tamního trhu než výrobky VW. Samozřejmě, jde o okupaci vyvolanou bezuzdnou touhou budoucích kupců vozidel VW, odmítajících spontánně výrobky jiné... Přesně v té době musí ovšem nastoupit přesná kalkulace prodejů (zde již nepochybně jen ve velkých kladných číslech) přičemž horní hranice propustnosti výše úspěchu je stanovovaná pravidly hospodářské soutěže toho, kterého státu, s omezením, v odborných kruzích zvaným jako - monopol. Taktéž zde vzniklá oscilace na hranici zákonně možného nejspíše zlidoví ve formě pojmu "monopolní linie VW"... ;-) Děkuju za pozornost. ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 21:37
Re: Krutá realita
Statistiky bývají suché a nemusí z nich být možné vyčíst "informace" psané mezi řádky. Ovšem tahle statistika, tahle statistika dáva tak jasný nezpochybnitelný pohled, že tady to prostě okecat nejde! Tohle ukazuje asi nejbrutálnější průs..r, jaký sem zatím v automobilovém průmyslu viděl!!! VW nenabízí téměř žádný výběhový model, většina modelů jsou novinky nebo jsou na trhu chvilku (krom New Beetle, kde ale stáří modelu zastak velkou roli nehraje), tak že na to to také svést nejde. Navíc se nejedná o nějakou nevýznamnou oscilaci v řádu několika procent, naopak, ty poklesy jsou neokecatelně brutální - řádově činí desítky procent! Golf pokles o více než 39%, Passat pokles o více než 30%, Touareg o více než 37%, Phaeton o více než 56%. A co je nejdůležitejší - kromě jednoho modelu takhle klesá celá modelová řada!!! Tohle je brutální smrtelní křeč!!! Tohle nejde okecat, tohle nemá cenu zakrývat.. se vsadim, že vlkohradu z toho maj hustej bolehlav. IMHO vím přesně, čím to je - VW je drahý, brutálně předražený a přitom průměr - já to tady píšu pořád. Evropani to zatím VW žerou, ale amíci jim na to dávaj jasnou odpověď - MB a BMW jsou premiové značky, ceny jsou tedy relativně přiměřené, ale VW je nechutně předraženej průměr a mi to prostě za tyhle ceny kupovat nebudeme! O ničem jiném to není. Nebudu tady prorokovat přesné roky, ale k tomuhle dospěje i Evropa (i když jí to bude ještě chvilku trvat a nebude to tak intenzivní)! Není otázkou jestli, pouze kdy! Za to dám ruku do ohně. Teďka míň vážně - jdu si Tě BRUTÁLNĚ vychutnat!!! Mám pro Tebe dva pozdravy od TTT. Mám Tě pozdravovat od Scionu, zejména od modelu xB (krabička, který jsi se ošklivě poškleboval) - její prodeje loni v USA dosáhly 54,037, prodalo se jich tedy téměř 4x VÍCE NEŽ GOLFŮ - opakuji slovy: čtyřikrát více než Golfů. Ne, ještě to vydrž a nekolabuj.. Druhý pozdrav je od Corolly, který se prodalo 341,290, jinými slovy téměř 2x VÍCE NEŽ ČINIL PRODEJ CELÉHO VW - budu milostiv a slovy Ti to už opakovat nebudu. Dýcháš ještě? Však já Tě to (a tobě podobný) stejně jednou naučim (i když si myslím, že to již dávno chápeš).. Today, Tomorrow, Toyota
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 21:39
Re: Krutá realita
Stejně máš štěstí, protože nám můžeš napsat nějakou pěknou čtivou esej o evropském designu a měkčených plastech >:-[] >:-[] >:-[]
17. 1. 2006 21:52
Re: Krutá realita
To mě těší... s tou esejí. Pravda je, že čísla v USA už tak ne... Četl jsem rozhovor se šéfem VW... otěže jsou pevně v rukách... bude to dobrý. Jinak... tvrdě do mně, dost vydržím ;-) Ani bys nevěřil, kolikrát za poslední tři dny jsem si vzpomněl na Toyotu a na tebe... jaks někde obhajoval její modelovou řadu pro Evropu... a já zvažoval co ti na to mám napsat... Tady se o VW, resp. o Golfu píše, že je pro páprdy... tohle opravdu nechápu... protože co by pak musela být Corolla... já prostě stále nedokážu pochopit, že se někomu může líbit víc než Golf... tohle není má snaha po udržení tváře... já nazírám, nebo se snažím nazírat objektívně... a já prostě na Corolle nevidím žádnou finesu, co by mě přitáhla. Akorát jsem četl, že Verso má nějaké vlepované folie na oknech a snižuje to hluk... což může být příjemné. Ale ať dělám, co dělám... já v Golfu vidím velkou potenci a navíc - historii... i estetickou jednotu s předchozími modely..
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 22:27
Re: Krutá realita
Šéf VW bude tvrdit (a každý na jeho místě), že to má pevně v rukou, i kdyby byl po krk ve vodě - jinak by klesly akcie a on by se pak pakoval.. IMHO má Golf stejný problém jako zbytek produkce VW. Najlejme si čistého vína a přiznejme si to - Golf i VW je moc drahý vzhledem k tomu, co nabízí. Navíc je pravdou, že když jde o vlastní peníze, tak se lidé chovají až neuvěřitelně racionálně. Vezmu to bez emocí - vem si třeba Avensis nebo Mazdu6, podle mě tyhle dvě jsou zrovna auta, která se +- klidně mohou rovnat s Passatem. Passat má lepší jméno, to je bez pochyby. Když si firma, tak si rád za lepší jméno připlatíš, ale když si fyzická osoba? Těžko. Avensis nebo M6 Ti v podstatě nabízejí srovnatelné auto, ale s mnohem lepším poměrem cena / užitečná hodnota. Když si dáš do Passatu výbavu, jako nabízej Avensis a M6, tak se prostě chtě nechtě dostaneš na mnohem větší částku. Pak seš postavenej před otázku: vezmu Avensis nebo M6 v "plný" palbě za 900t nebo Passat v té samé výbavě za více než mega? Passat málepší image, ale stojí mi to za těch 100 nebo více tisíc? Navíc vem v úvahu tu spolehlivost (pls nezlehčuj to, rozdíl tam opravdu je a lidi to moc dobře vědí) atd. To samé podle mě platí i u Corolly, M3 a Golfu. Kde se to navíc týká více lidí a rozdíl 100t hraje ještě zásadnější roli. Navíc Corolla nebo Avensis (Mazda je snad bez pochyby..) nejsou ošklivá auta - mají usedlý design, ale ošklivá rozhodně nejsou. Corolla se mi moc nelibí, ale Avensis pro mě určité kouzlo má.. Design VW taky každému nevyhovuje.. Když to shrnu, tak IMHO VW nikde nebude mít v bližší budoucnosti takovou image, aby si mohl dovolit "dnešní" ceny (Audi je něco jiného). Teďka zatím prodeje rostou, ovšem konkurence v příštích 5 letech znatelně zesílí - japonci pokračují v expanzi, korejci budou hodně moc silný - Hyundai, Kia i Chevrolet se do toho opřou vší silou a Číny se bojí asi každý. Situace na US trhu by měla být pro VW zásadním mementem a měli by se z toho hodně rychle poučit (vím, mě nikdo poslouchat nebude). Dostal mě Wittig nebo jak se ten novej fýrer Škodovky jmenuje - že přej nasadili vysokou cenu 02 a čekali, jestli na to lidi přistoupěj a že se to prej vyplatilo a že maj teďka velký zisky. Tohle se prostě dlouho vypĺácet nebude.. já vim, že se změny prosazují těžko, zejména když zatím moc do bot neteče.. jenže až jim tam začne týct, tak už bude pomalu pozdě, však oni jim to korejci spočítaj i s úroky :-(
17. 1. 2006 22:39
Re: Krutá realita
Problém je, že to, jak píšeš, Korejci sečtou, nejen jim (VW) ale hlavně NÁM... a to je problém každýho z nás, tady... Jo, nahoře to píšeš hezky - cena cena. Souhlas. Taky teď VW tvrdě tlačí na pilu v úsporách... V Evropě maj ceny nastavené dobře... trh rozkolísává globální svoboda obchodu, jistě, třeba Korea... ovšem nad tím nejásejme. Pokud budeš mezi propouštěnejma ve VW z důvodů úspor, budeš mít na tohle jinej názor... Takže opravdu dojde k tomu, že VW ušetří, zlevní... ale odnesem to my, tady, ne Korejci... Takže já bych spíš fandil tomu VW... P.S. raději píši o designu... a ten je fakt na straně Evropy. Byť, vím, Avensis je bouchanej snad v Anglii... tak pokud bych měl volit mezi Accordem, Avensisem a 6kou... sáhl bych po 6ce, bejt mi 30 a po Avensisu, bejt mi 60 ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2006 22:59
Re: Krutá realita
V podstatě souhlas. VW je moc drahý a má vysoké náklady (není mezi tím přímá úměra, ale "pouze" silná závislost). Změna je prostě nutná a je třeba mít na paměti, že včasné řešení problému je vždy méně nákladné a méně bolestivé pro všechny. Jenže musí být vůle, opravdu silná vůle a odhodlání jít do toho naplno a ne to jen tak šimrat, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Přesný informace nemám, VW se o něco snaží, nějaké změny probíhají, ale nevim jak moc zásadní jsou. VW potřebuje změnu od základu a já nějak podvědomě tuším, že se k tomu potřebné odhodlání nenajde (zlatá akcie Dolního Saska, silné odbory, nechuť akcionářů něco měnit, když akcie v současnosti vanáší..) a bude muset nastat alespoň menší evropská krize, aby se s tím pohlo :-( Nikdy sem netvrdi, že by design nebyl na straně Evropy - je! Jenže j pořád říkám - design, image, historie atd. to je taková nadstavba (v segmentech o kterých se bavíme), ale základem je cena / užitečná hodnota (samo v rámci určité kvality, bezpečnosti, spolehlivosti, ale určitě víš jak to myslim).. toho se prostě musí VW chytnout P.S. s tou M6 a pak Avensis se shodneme ;-)
18. 1. 2006 08:36
Re: Krutá realita
:-) :yes:
neregistrovaný "Coulin"
18. 1. 2006 08:59
Re: Krutá realita
Zdravím Vás hoši. GTI jen tak mimochodem -docela často se mi stává že,i dost zarytí VWisti přijdo a řeknou že nové vozy VW jsou design OUT a že jim připomínají korejce... Že by to něco značilo... Jinak Tome Gut,gut :yes: Gti už došli argumenty a zase píše eseje pro zasmání >:D
18. 1. 2006 09:08
Re: Krutá realita
Myslím, žes to nahoře ne úplně přesně pochopil... Jinak pozor na zaryté
VWisty... na "isty" obecně bacha. Jsem sice rád, že ses zasmál... ovšem ten komu zmrzne usměv na tváři nebudu já, nýbrž ty... 8-s ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 11:38
Re: Krutá realita
Byla to makačka ;-)
neregistrovaný "Coulin"
18. 1. 2006 08:47
Re: Krutá realita
:yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 12:17
Toyota útočí - bude RUSHno
Tak a je to potrvrzeno! Do Evropy přijde mini SUV Toyota Rush. [odkaz] Velikost jako Fóbie, k tomu benzín 1.5 se 110 koníky a pohon všech kol (pohon všech kol jako pohon všech kol ;-) ). Tak že pánové, pokud toužíte po SUV, pokud potřebuje 4x4 a nechcete nebo nemůžete vynaložit vysokou částku, tak tohle je pro Vás jak dělaný. Spolehlivost je součástí základní výbavy ;-) Další motory budou až podle potávky (ale prej nějaký budou).. Tak že brácho, Fóbie 4x4 asi nebude, to by ve vlkohradu přes srdce nepřenesli. Až půjdeš do autosalónu a budeš se ptát, proč sakra někdo udělal takovou hrůzu Foxe 4x4 (třeba tomu budou říkat CrossFox :-).. Hned Ti bude brácho jedna věc jasná - hned si uvědomíš, kdo píská a kdo skáče podle toho, jak ten druhej píská (snad to není moc filosofické) ;-) TTT
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 12:19
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Akorát mi není jasná funkce té "úchytky" na přední kapotě ;-)
neregistrovaný "Alessio"
18. 1. 2006 13:23
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Á, tak toyota chce 4x4....tak proto chtějí koupit Subaru...snad jim to svoje AWD nedají ;-) . Jinak, ten výstupek - není to sání vzduchu pro případ brodění? >:D
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 14:10
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Tak pozor - nechceš mi tady snad tvrdit, že Toyota AWD nemumí? Stačí jeden pojem a netřeba dalších komentářů.. Land Cruiser :-! S tím sáním vzduchu máš pravdu [odkaz] Tak že to vypadá, že to nebude SUV, ale spíše mini off-road! Chudák pseudo-off-road Škoda Yetti a jemu podobný, budou za naprostý trapáky.. Subaří AWD by se Toyotě možná docela hodil do osobních aut (i když Lexus GS300 nějaký AWD již využíváí) - Corolla, Avensis a Camry a Lexusy s AWD od Subaru.. to by byla bomba! Myslim, že by v Ingolstatu měli docela slušnej bolehlav :-) Stejně si myslím, že to tak dopadne, Subaru nemá šanci samotné přežít.. navíc sem přesvědčenej, že by Subaru u Toyoty bylo docela "dobře" a že by se jí do portfolia docela hodil..
neregistrovaný "Alessio"
18. 1. 2006 22:18
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Určitě, to každopádně. Peníze se hodí vždycky. Jenom, víš, je těžké dát klenot z ruky...to by pak nebyla sůba tak výjimečná...ale, nakonec, proč ne. Když nám pomůžete s dýzlama pro ewropany, woe pyčo....jen pozor! Musí to být boxer!!! PS: Toyota by se měla hodně co učit u silničního naladění...akt.dif z Imprezy...atd,atd..
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 22:41
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Jo v silničním naladění by Subaru mohlo docela dost helpnout, na oplátku by dostalo vývojový zázemí, technologie a spoustu prachů na vývoj dalších super aut. Si představ jak dobrý by asi bylo STičko, kdyby si při vývoji téměř nemusel koukat na prachy a měl k dispozici všechny nejmodernější technologie >:D
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2006 22:44
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Subaru by tak taky mělo dost prostředků na vývoj pořádně ostrýho hatche (i když v tom nemá tradici), kterej by to těm rádoby hothatchům jednou pro vždy vysvětlil >:D :yes: To ani nemluvim o tom, jaký peklo by zažívala konkurence ve WRC >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
19. 1. 2006 16:53
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
No, já myslím, že tady mluvíme o dost pravděpodobné věci... PS: WRX je HOT HATCH! Právě jsem to našel na netu, má varianty sedan a hatch(kombi ;-) ), takže králem hot-hatchů je....WRX! Huráááá! :-)
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2006 10:16
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Zdravím Tome. Toyota dělá pro Japonský a asi i jiné trhy skoro vše vč Avensise a Corolly s náhonem na čtyři kola.Také fandím spojení se Subaru-myslím si že spojení a spolupráce těchto dvou firem bude ku prospěchu věci. GO JAPAN GO
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2006 20:13
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Japonskou nabídkou neznám, orientuju se jen na evropských trzích a na CanAm trhu.. Sakra, jestli maj Avensis s AWD, tak ať sem s ním rychle přijdou! Byl by to jeden z mých favoritů :-)
neregistrovaný "Tom"
19. 1. 2006 20:16
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
P.S. já nesluš'nák, zapoměl sem odpověděz na pozdrav.. tak že také zdravím ;-)
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2006 12:54
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Rush do EU nepride ako Toyota. ;-) Bude tu ako nastupca Daihatsu Terios, ktorym vlastne aj je. Daihatsu vyraba toto auto aj ako znackovu verziu pre Toyotu na domacom trhu. Doteraz tam bol pre Terios aktualnym dvojnikom u Toyoty model Cami... ;-)
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 14:19
Re: Toyota útočí - bude RUSHno
Nový RAV4 bude docela "velké" SUV a navíc se prý nebude dodávat ve třídveřovém provedení.. tak mi tam logicky pasoval Rush (navíc na některých serverech o tom psali, jako o hotové věci). S ším tedy přijde Toyota? Nevěřím tomu, že by tenhle segment trhu přenechala konkurenci
neregistrovaný "-*[]*-"
18. 1. 2006 15:00
bez titulku
Teprve zpracovavaji PP, takze bych jeste radsi nic neoznamoval, taky jim muze vyjit v cervenejch cislech a bude po ptakach. Jinak - spoluprace VW - Porsche tu uz jednou byla a vysledek byl hodne rozpacity!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davy"
19. 1. 2006 10:49
Nekoupili ten hybrid nahodou od TOYOTY?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
20. 1. 2006 09:32
GTI-ho schíza
Já ti nevím, GTI, ale nebyls to ty, kdo tu ještě před pár měsíci hlasitě vykřikoval, jak jsou hybridy na houby? S tím, že když je nedělá Koncern, tak to bude slepá ulička? A ejhle, Koncern začíná zjišťovat, že mu ujel vlak a do hybridů se pouští, tu najednou GTI s názorem pevným jako skála křepčí radostí a bravuje 8-s. A tak je to se vším :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martina"
20. 1. 2006 09:42
Re: GTI-ho schíza
Jakobys ho neznal Kingu...