Všichni tu čekáme na tvou story o R32 a ST... tak kde to vázne? Psal jsi, že v nich budeš přes víkend nocovat. P.S. Tuším jsi psal, že děláš u Forda, tak mi neříkej, že nevíš kdy konkurence vytáhne TT... co tam jinak děláte, když nesledujete svý konkurenční okolí...
Zdar chlapáci, jasně že sleduju, byť tenhle segment mě nechává tak trochu volnym. Momentálně kolínští (neplést s naším kolínem! ;-) ) žádný podobný auto nenabízej a ani neplánujou. Audi mě zajímá jako uživatele. Brácho sobota byla na posrání - jeden z mojich nejpříjemnějších řidičských zážitků. :-) Článeček pochopitelně bude - jen jsem doposud neměl dost času - to víš spousta práce.. ;-)
Ale brácho, abych tě už nenatahoval - začnu pěkně popořádku. Sobota mě přivítala docela hezkým a kupodivu po ránu i slunečným počasím. Bylo sice pěkně vymrzlo, ale po silnici příjemně sucho. Na smluvené místo jsem dorazil přesně v devět, pln velkého očekávání. Přeparkoval jsem svou Andulu (rozuměj Avanta) a zpoza rohu na mě už vykukovaly oba hotheče. Polpili jsme s kámošem kafčo z termosky a pak Milan povídá - chlape bereš voheň anebo temný nebe?? V první chvilce jsem nechápal co mi ten poeta chce naznačit.. a pak mi docvaklo. Ohnivě oranžová u ST nebo hlubinná modrá u R32... najednou jsem nevěděl kam mě to táhne. Říkám mu - chlape hoď dvackou a uvidíme co vybere náhoda! Volba padla na noční sen. Míla mi hodil klíčky a já nasedl do ještě zahřátého interiéru. Šup s nima do zapalování a zlehka pootočit. V rychlosti jsem nastavil sedačku, která mě svým dokonalým tvarem dokonale pohltila, pošteloval zrcátka a klimatizaci a pak už jen sešlápl spojku a dootočil klíčkem. Motor se ozval nádherně sytým, hlubokým tónem. Vítej příteli, pojď se svézt - vybízí mě lišácky Golfík. Zkouším vytáčet motor a vychutnávám příděl decibelů. Myslím, že dnes rádio ani nepustím.. Řadím za jedna a pomalu pouštím spojkový pedál a Guru se ochotně dává do pohybu. Nechám motor vytočit a řadím za dvě. S přibývajícími otáčkami se z Golfu stává dravec. Vlk v rouše beránčím, kterého zvenčí usvědčí jen obrovská 18 palcová kola. Plnými doušky vychutnávám rychlou jízdu a netrvá dlouho a řadím čtyřku. S poklesem otáček se motor klidní a je až podezřele tichý. Jen sportovní laufy vzadu mě svým zvukem nenechávají na pochybách s kým mám tu čest. Rovná silnice mě pomalu přestává bavit - tohle auto je o zatáčkách, o podvozku. Za nejbližší vesnicí je odbočka. Vím do čeho jdu. Jistota prázdné, i když ne nejkvalitnější silnice, plné zatáček. Jdu s citem na brzdy, podřazuji, stočim volant a pod plynem prolétnu levou. Není ani trochu klopená a pod koly je slyšet šotolina a písek. Tam, kde bych se svým kombíkem již pozdravoval zajíce v poli, tenhle nezmar sedí jak přibitej. Znova řadím a pod plynem vychutnávám krátkou rovinku. Teprve teď si uvědomuju, co za nářadí to vlastně řídím. Zrychlení mě nemilosrdně tlačí do kožený skořepiny. Cítím lehké brnění v prstech na volantě a tepot vlastního srdce. Cítím jak se s tímhle ďáblem sžívám. Následuje delší pasáž plná zatáček a částečně i serpentín. Čím déle vychutnávám tuhle jízdu, tím více cítím, jak mi prostřednictvím pedálů, páky a volantu přechází nezkrotná energie motoru rovnou do těla. Kdesi vzadu, zoufale zvoní mobil. Kašlu na něj a užívám si. Ani nevím jak a půl hodina je v tahu. Nepředpisově proletím vesnicí, na poslední odbočce si couvnu a stejnou cestou se vracím. Znova užívám ten opojný pocit z báječné jízdy. Znova vychutnávám ďábelské zrychlení, znova se mazlím s plynem, spojkou... Snažím se trochu hlídat u brzd, jsou zatraceně jedovatý. S dopoledním sluncem v zádech se teď už pomalu vracím na start, kde už na mě mává kámoš. S posledními metry zkoumám palubní počítač a nějak mimochodem se dostávám k průměrné spotřebě. Každá sranda něco stojí. Mě se tenhle třílitrovej čert odměnil osmnácti a půl litry. Je to hodně? Je to málo?? Za tu radost, rozhodně to stálo! S lehce spocenými zády vystupuju z auta a zálibně pohladím přední, ještě zahřátou kapotu. Vracím klíčky Milanovi a ten se jen směje a říká - nemáš z toho kámo hnědej proužek v gaťkách?? Plácnu ho jen po ramenou a nepřítomně mu odpovídám - ty *Mílo, to byl *mazec! ;-):yes::yes: Milan mi strká pod nos termosku a povídá - šetři síly chlape, teď Tě čeká ještě vostřejší břitva. Já jen kývnu, beru druhý klíčky a otvírám si krále plamenů, který si říká ST.
Óóóó´, tak to jsi napsal moc krásně... ;-):yes: Nepochybně úchvatnej zážitek :yes: Nakonec... to ST, to ani už nemusíš popisovat tak sugestivně... postačí jen "suchej" popis ;-) Tenhle tvůj příspěvek o R32... má jen jednu chybu - postrádá nadpis - 32 PLAMENŮ. P.S. BRAVO R32. Snad si tvůj příspěvek přečtou všichni, i hoši z klubu... ti budou valit... tubu ;-):yes::yes:
Jo bráško dík za kompliment. Tohle jsem ale musel napsat. Vážně mě ten bejk s VW na ochromovanym grilu vzal za srdce. Ale u ST rozhodně nečekej suchej popis - jestli je tohle auto super, pak ST nemá mezi současnými hot-hatchi konkurenta. A vím co říkám. ;-) A abych jen nechválil, víš že GTI na mě působilo tak nějak sportovnějc?? S tímhle chlapíkem se dá jezdit i poměrně normálně. GTI tě normálně jezdit nenechá. Stejně jako ST. Ale tak jako tak volám stejně jako ty bráško VIVAT R32 >:D:yes::yes: A hošani z klubu ať si to přeberou. Vřele doporučuji pořádnou projížďku. ;-)
Čus Alessio, se Subinou jsem jel, konkr. s STi, dva góda tomu nazád. Pravděpodobně se jednalo zatím o nejzajímavější moje svezení vůbec. Nicméně Impreza je auto o něčem uplně jiném, než R32 a ST. Je to sporťák každym coulem a nejedná se o hot-hatch. ;-)