Hezké malé přibližovadlo, ale měl jsem za to, že cílovou skupinu tvoří ženy, nebo ne? A která žena, která si pořídí (nebo které někdo jiný pořídí..) Micru touží po rychlosti 180+ km/h a zrychlení pod deset vteřin? Něco mi tady evidentně uniká. A vůbec, není čtyřista tisíc za Micru nějak moc peněz?
Brácho, už jsi někdy viděl japonskou delegaci? Dva potřebujou na jednoho horala vod Jeseníků... tak na to mysli... abys nebyl překvapenej, že ti to sice pod zadkem pěkně zatahuje, ale holeně, žes musel nechat v garáži. P.S. Proč sportovní verze?... když Micra je přece tak krásné autíčko pro ženskou... copak můžem dopustit, že nám to v dlouhým táhlým natře sousedka z paneláku?... to bych teda prožít nechtěl nikdy...
Asi jsi neviděl nikdy POLO. To bych nevztahoval k dámskej autům. Nissan ovšem auto pro ženskou udělal dokonale... chlapa si dovedu představit v POLU. Micru bych svěřil výhradně ženě.
Jo, je to holčičí auto. Nevím jak tahle Micra, ale minulá generace měla například zrcátko jen v cloně u řidiče...ehm u řidičky. :-) Narozdíl třeba od Maximy, kde bylo zrcátko jen ve cloně na straně spolujezdce...ehm spolujezdkyně. Maxima, to bylo auto. Člověk dostal za 800 000 obří sedan se šestiválcem. Dneska aby člověk pomalu chystal 600 lupenů na Micru. :-(
A co teprve americký, kde jsou zrcátka taky na obou stranách, taky se světýlkem a navíc takovým šoupacím ovladačem jde plynule regulovat intenzita osvětlení. Teda né že by zrovna tohle bylo podstatný. >:D
Myslím že svůj názor na Micru jsem dostatečně objasnil už pod Microu C+C. Kdo má zájem a záleží mu na tom, co si myslí Peytl, ať se mrkne tam. ;-) Jo a k čemu má tahle Micra takovej výkon a proč jede přes 180km/h? Jó, kluci, to je proto, abyste si to užili, až vám manželka půjčí káru. Myslete na to, až se budete rozhodovat, jakýho mazlíčka jí pořídit pod stromeček... ;-)
Škoda že ostatní Nissany nedosahují jejich designové úrovně (teda až na Pathfinder) - tyhle dva já můžu, design je nekomrpomisní a jasně dává najevo osobnost auta.
Nesouhlas. Mě se nový S moc nezamlouvá, ani tu předchozí řadu jsme příliš nemusel, ale byla taková, pořád ještě vznešená, tohle už se žene moc sportovním směrem... Když dnes čtyřsedadlo od MB tak jedině CLS..
Merc mě nikdy nijak zvlášť nebral. Dobrý auta, ale pro jinou věkovou skupinu. Dneska se Merc snaží tenhle zažitej pohled změnit, ale podle mýho je to trochu křeč. Takže nic proti Tvýmu výběru - jen mě nechává chladným.
Taky mě MB nijak neoslovuje a dokud jsem nový S-Klasse neviděl v reálu tak jsem si myslel zhruba to co ty. A pak jsem ho uviděl, přesně v téhle barvě (říkají ji červená, i když je spíš tak zajímavě fialovo-vínová). Jasně, předek je nic moc, volant a štřední panel přímo hrůza, ale od C-sloupků dále a hlavně ty světla jsou super.
Jo, je mi jasný, co myslíš. Nový eSko je zajímavý a jsou na něm linie, co rozhodně stojej za otočení. V konečným součtu je to ale auto, co jde mimo mě. Stejně jako 99% současné produkce Mercedesu.
Ano přesně tak! Tento konkrétní úhel pohledu se mě líbí, ale to auto si nikdy nekoupím. PS: měl jsem chvíli rád novou SLK ale od té doby co Geely (nebo jinej Číňan) představil ve Frankfurtu to jakože kupé tak si pod těma třema písmenama představím tohle [odkaz]
DÍÍÍÍÍÍÍÍKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!! Nedávno jsem si říkal, že musím zjistit, kde se vzalo XK.. Protože nikdy jsem neviděl nic jako koncept, najednou prostě bylo XK, nejkrásnější GT poslední doby a nikde žádnej koncept. Chtěl jsem se ptát Marka, jestli neví, kdy a kde bylo představený... Super.. :-):-);-):yes::yes::yes:
No nebylo, tedy sériově samozřejmě.. Ale viděl jsem nějakou fotku (nebyl to photoshop atd.) kde bylo něco jako "zakulacený" XJS.. Něco čím chtěli XJS nahradit. Moc povedený to nebylo.. Snad to ještě najdu.
Zapomněl jsem napsat že jsem už přidal Mk V-X a 420(G). Nevíš náhodou o nějakým přehledu modelů od Daimlera? Nemyslím jenom Jag-deriváty ale Conquest, Majestic, Century apod. Jediný co jsem našel je, že DR450 je předchůdce DS420 ale nevím jak do toho zapadají ty ostatní modely.
Jo mám to. Musím se však omluvit. Tohle je z jiných stránek. Viděl jsem tehdy jinou fotku na jiných stránkách a vzpoměl jsem si i co tam psali. Nemá to nic s oficiálním Jaguarem. Nějaká firma to upravovala zákazníkům zkraje devadesátých let, když začínal vzhled XJS zastarávat.. Takže sorry.
No mě se to co jsem postoval vůbec nelíbí. To bylo jen pro zajímavost. Shooting brake od Lynxe je zajímavej, ale já bych ho nechtěl. Ani ty jiný úpravy. Vždycky jsem chtěl "obyčejný" XJS Coupé..
Dik.. ;-) Jednou jsem ho viděl, tedy poprvé naživo, už je to dlouho. Stálo poblíž Jungmannova náměstí (myslím že nejsi z práglu - prostě docela frekventovaný místo uprostřed města ;-) ) Černý, původní kola "ruleta".... Stál jsem tam asi pět minut a čas se pro mě zastavil, zíral jsem na něj. A od té doby je to moje auto snů... (a asi dalších 20 modelů Jaguaru) - ale z těch starších a relativně dostupných, jakože XJS se dá sehnat docela "levně". Chtěl bych ho víc než E-typ.. Udělal jsem si radost a pod stromeček jsem si koupil aspon model...
Ještě teď to rozdejchávám :no: BTW vytvořil jsem jaguar.*** ať to má lepší adresu. Na tom ekseru to bylo provizorně, nebo spíš původně jsem netušil že se to bude takhle vyvíjet.
"tenhle pohled je to nejlepší co Mercedes za posledních pár let udělal" :yes: "tohle auto je to nejlepší co Mercedes za posledních pár let udělal" :no:
To myslis vazne? 8-s Ty hnusne vytazeny blatniky, to je jak tuzing od Franty Vopicky z garaze. Nova S-klasse vypada, ze se rozhodla zautocit na 7er a sebrat ji titul "nehnusnejsi limuzina na trhu". Zatim vaham. No ale proti gust zadny disputat, ze :-)
jak jsem to auto viděl naživo, tak jsem z negativních hodnocení změnil názor na ty pozitivní... ikdyž ne 100%, ale hodně změnil... to auto je úplně v poho... ;-)
Me to proste nesedi, je to takovy "pomajbachovany", proste obluda. Kdyz vyjela posledni generace, rikal jsem si, ze Mercedes udelal krok dopredu, kdyz tlustou obludu zestihlil. Lexus udelal pravy opak a misto evoluce LS prisel otesanek. Dnes je to presne opacne - MB poslal do ulic vypasene prase, Lexus si vzpomnel na na prelom tisicileti a prisel s elegantnim designem.
Nastesti MB vyrabi S klasse pro skutecne kupce a ne pro diskusni fora... >:-[] TAKZE: Muzeme o tom diskutovat, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co proti tomu muzeme delat... >:D
Nove Esko je skvele!!! Vcera stal na svetlech vedle mne ve stribrne a i kdyz nejsem prvoplanove fanatik do MB, tak jsem jen ziral...tedy pak hlavne zezadu...ale zadni partie je nejhezci. ;-) Skoda, ze luxusni trida je tak "predrazena" vzhledem k vyssi stredni a tomu co nabizi. :-(
Zrovna dnes jedno tohle takyauto stálo vedle mne na světlech, a musím teda říct že se mi líbí asi tolik jako pytel žížal, to jest vůbec. A dát tam takový motor a posadit do toho ženskou, tak to je, až na pár čestných vyjímek, jako dát ji do ruky odjištěnou 9ku, říct kde je spoušť a jak se s ní zachází, a že na ni v žádném, ale opravdu v žádném, případě nemá sahat, a výsledek je bum bum bum ..., až je prázdej zásobník a sposta nešťastých lidí vůkol. A tož do Mircy a podobných dámských autíček jen motor max.1l!!! Tož tak.
Schöne Nachmittag meine Herren, tak jak se vede po víkendě panstvo?? Bohužel bylo pondělí jak řemen, spousta práce a já se k autu.cz v podstatě dostal až teď. A koukám, jaká nám to tu vykvetla debatka - od Micry, přes Mustanga, Jaguara až po maybachovskou eS klassu >:D No nebudu sem motat jiný auta a trochu si podebatím o tomhle japonským knedlíku. V jednom jsem s většinou z vás, pánové za jedno. Micra patří do něžných dámských rukou. Je to autíčko stvořený, podobně jako Toyota Jariš především pro ženský. A myslím si, že tenhle záměr se Nissanům povedl. To autíčko se líbí a kvalitou rozhodně nepokulhává. A teď přímo k "nadupané" verzi. Proč by se nemohla vyrábět?? Znám spoustu bab, mimochodem velice dobrejch řidiček, které se rádi svezou svižněji a nepotřebujou k tomu mít větší a dražší auto. Tahle stylovka přesně vyjadřuje jejich požadavky na moderní malej auťák. Micra je roztomilá, kulatá, á více, než slušnej motor, jede přiměřeně ryhle (není to malej zabiják) a v pěkné barvě může ženský ladit ke kostýmku. Je to takovej větší módní doplněk, kterej uveze jak nákup z Makra, tak i tašky s hadrama od Max-Mary. Stejně jako dva malý caparty na dětskejch sedačkách vzadu. A o tohle především budoucím majitelkám jde. A pokud takováhle ženská má na auto cca. 500.000,-Kč, pak tenhle malej prskáček je zajímavou alternativou. ;-):yes::yes: