Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Made in Kolín na naftu za 302.900,-Kč

Citroën uvedl na český trh další verzi nejmenšího modelu C1. Popularitu vznětových motorů však bude muset zájemce náležitě zaplatit.
Zpět na článek
16. 1. 2006 00:37
neregistrovaný "VDC"
16. 1. 2006 09:57
neregistrovaný "Mirek"
16. 1. 2006 11:35
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 1. 2006 02:13
neregistrovaný "humbert"
16. 1. 2006 08:21
neregistrovaný "prekladys"
16. 1. 2006 16:05
neregistrovaný "logolog"
16. 1. 2006 17:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 1. 2006 16:58
neregistrovaný "Godzilka"
17. 1. 2006 08:17
neregistrovaný "Vektor"
17. 1. 2006 08:41
neregistrovaný "masinka"
17. 1. 2006 09:00
neregistrovaný "humbuk"
17. 1. 2006 22:15
neregistrovaný "Milhi"
neregistrovaný "VDC"
16. 1. 2006 00:37
Tak to...
...se asi ***i,ne? Resp. CR asi nebude cilova skupina zakazniku... Uvazuji-li schematicky, pak: a) chci levny auto pro sebe (jsa senior nebo student) - cenove lepsi je fabia (byt osekana, ale na druhou stranu za 300k uz tam snad neco bude) nebo Logan, ale uplne nejspis ojetina, navic jsou to AUTA, takze Kolin pada. b) chci druhe auto do rodiny - nakupy, jizda po meste atd... Je tu Panda, Picanto a spol. (mnohem levnejsi), navic kolinske trio nesplni ani vtip smartu, tj. parkovani nastorc tam, kde je podelne. Na to je prece jen "velke". c) jsem zavodar a cena mi nevadi, chci "image-auto" do mesta pro pritelkyni/manzelku - v tom pripade asi nesahnu po aute zatizenem stigmatem lacinosti - tj. Smart nebo A3 to resi... Tot muj nazor. Na druhou stranu nepochybuju, ze po Parizi se tehlech prcku budou prohanet stovky. Ale po Praze by je asi spocital na prstech jedny ruky...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mirek"
16. 1. 2006 09:57
Re: Tak to...
Jo. Tak nejak to bude. Hosi honili prilis mnoho zajicu. Chteli vyrobit "lajfstajlove" auto, ktere ovsem bude velmi levne. Nakonec z toho vylezlo auto, ktere neni ani "lajfstajlove" ani levne. Nicmene tyto ceny jsou pouze docasne - pro hlupaky, kteri to jsou ochotni zaplatit. Az vycerpaji zasobu bohatych a hloupych, tak ceny snizi. Jiz dnes, po pul roce prodeje, jsem nekde zahledl "akci" benzinaku za 199t.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
16. 1. 2006 11:35
Re: Tak to...
:yes: asi tak nějak no ... pro mě jsou kolínská auta zklamáním roku
neregistrovaný "humbert"
16. 1. 2006 02:13
trosku poctu
Zajimalo me, kolik usetrim na spotrebe u tohohle prcka proti benzinacku. Nafta ma spotrebu 5,3l/100km. Benzin (1.0, 50kw) 5,5l/100km. Beru udavene spotreby pro mesto, proc take jine. Cenu naturalu jsem vzal 28,5Kc/l, nafta 28Kc/l (z clanku o CCS, datum dnesni a Praha). Klicova otazka je - kolik musim ujet km, aby se mi vratilo tech 42000Kc? Odpoved - pres 500tis km ;-\ Kdyby pri stejne cene nafty byla cena benzinu 30Kc/l, i pak by to muselo byt pres 253tis km... A ted si pripoctete drazsi povinne ruceni. Ostatni naklady zanedbavam. Kdo jeste chce tento usporny diesel? Vim, ze vcera nejaky naftak dojel 2. na Dakaru, ale... Argument z 0 na 100 o 2s drive, je take trochu mimo... A v neposledni rade, jak napsal VDC, jsou tu jine, a podle me, lepsi volby.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "prekladys"
16. 1. 2006 08:21
Re: jenom do počtu
skutečně uvažuji o smyslu nafty v tomto typu městských přibližovadel. že by pro taxislužbuM? >:D
pokud někdo nemůže bez vrnění výbušného motoru v miniautě žít, může mít ještě o generaci modernější agregát 1.1 CRDi 75k v picantu. v jednom německém testu redaktor napsal: vrčí to jako smart, třepe se to jako smart, zrychluje to jako smart. cena v provedení LX je pod úrovní benzínového picanta 1.1EX výhodou pro taxislužbu je, že na rozdíl od trojčete se na zadní sedadlo picanta vejdou dvě dospělé osoby nebo 3,5 korejce...
neregistrovaný "logolog"
16. 1. 2006 16:05
divný motor
Mrzí mě, že se i já musím přidat ke kritice tohoto vozu, se kterým se mi v benzinové verzi mimochodem jelo velmi příjemně, a to i po dálnici (jasně že krouťák schází). Nechápu ale logiku tohoto konkrétního motoru. PSA umí super nafťáky a i ten nejobyčejnější z nich dává při stejném objemu výkon 50 kW. Výborný diesel má i Toyota v Yarisu. Do trojčat dali výrobci výborný bezninový motor a následně tento paskvil. Nechápu. Jak mohla Toyota přistoupit na tento ubohý příspěvek PSA ke vzájemné spolupráci. Vždyť podobný výkon musí dát slušný CR současnoci při objemu max. jednoho litru a tomu by pak snad odpovídala i nižší spotřeba. Trojčata zakládají své kouzlo podle mého názoru na tom, že se chtějí stát "in" mezi metrosexuály. Tento motor je ale všechno, jen ne "IN".
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 1. 2006 17:20
Re: divný motor
Metrosexuál obyčejně ani neví, jestli to má motor vpředu nebo vzadu. >:D
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2006 16:58
Nafta
Trochu mě napadlo, že by Toyota přistoupila na tenhle nafťák, aby pak mohla říkat: MY jsme poskytli kvalitní motor. A hlavně: v citrónu a pežotu se bude prodávat co? Motor od Toyoty a v Toyotě se bude prodávat co? Motor od Toyoty.... Takže Toyota na tom vydělá. Ale já jí fandim, jsou to super auta. Yaris - 100tkm a bez nejmenšího próblému! Prostě ani ťuk.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vektor"
17. 1. 2006 08:17
Nafta do prcků
se při nenormálně srovnaných cenách s benzínem (specialita CZ)NEVYPLATÍ.
Ona se totiž nevyplatí už téměř nikomu. V normálních zemích jako třeba SRN je nafta stabilně o cca 10-15% levnější a to už propočty vypadají jinak. Ať jdou petrolejářské koncerny a pumpaři do *! :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "masinka"
17. 1. 2006 08:41
Re: Nafta do prcků
A CH je co? To je nenormalni zeme? >:D
Pripravte se na to, ze nafta neuveritelne zdrazi, az si evopsti komunisti uvedomi jeji skodlivost na zivotni prostredi. Ve vyspelych statech to jiz pochopili davno.
neregistrovaný "humbuk"
17. 1. 2006 09:00
bez titulku
Chuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milhi"
17. 1. 2006 22:15
Chybička
Chtel bych upozornit na autorovu chybu.. Oproti menšímu zážehovému čtyřválci...benzinek je trivalec a taky lita pekne...
Rozbalit vlákno
0