Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Kdybych chtěl kabroš, tak saáhnu určitě po něčem jiném. Ale tady jde zřejmě o styl. ;-\
Vim že od vás dostanu. Ale říct to musim... Co to je za *** za takový prachy??? Za půl mega jsou uplně jiný auta než Micra... A já vim, co řeknete: styl styl styl. Ale tohle auto nemá styl ani sexappeal, tak na co si sakra hraje???
Na nic sa to auto nehraje to je auto pre zeny.Opytaj sa svojej zeny alebo partnerky ci sa jej to auto lubi a uvidis co ti povie.Su auta urcene aj pre zenske a micra tam patri...
Je to tady!Za půl mega máš styl,kvalitu a sexappeal!Nesouhlasím s Godzilkou!Co stylovějšího dostaneš za půl mega?Golf 1.6-holokrk?Nebo 1007?!
Ano, to opravdu nejsou moc povedená kupé-kabria. Nejvíce sexappealu to bude mít v růžové barvě a zaparkované před podnikem Gejzír.
Kdo je cilova skupina zakazniku pro tyhle auta? Snad studentky movitejsich panu rodicu? Nebo pro koho se tyhle hybridy vlastne vyrabi? Vzdyt to je miniaturni auto s chabymi jizdnimi vlastnosti a nabizi pouze volny prostor nad hlavou. Nechcete mi prece rict, ze si to poridi clovek v dobe, kdy zjisti, ze nema dost penez treba na C70, nebo MX-5, nebo cokoli rozumne bez strechy... Zajimalo by me, kolik cini vynos z vyroby takovych vozu, ze jsou automobilky ochotne se do tohoto segmentu vrhat pomerne casto (206CC, Micra, Tigra atd.). Nebo to jen na zaklade uspechu 206CC se snazi ostatni z tohoto segmentu taky ukousnout aspon trosku?
Drahý, ale sympatický. 😄
Málo auta za hodně peněz. I když chápu, že pevná skládací střecha něco stojí, radši bych jí v týhle cenový kategorii oželel. Co stylovějšího? To je snadná rada. Vezmu předváděčku teď už loňskýho modelu Mustanga za nějakých $ 17-18 000. Šestiválec 210 koní. 😄 Po clu a DPH to bude v ceně trošku vybavenější Micry. >😁
Mustang 210PS-těžká,neohrabaná kráva,která žere a nejede!Proč takové auto?Micra je idalální(byť trochu dražší)auto pro mladé lidi.Jsou dva,kufr jim na nějakou tu sportovní tašku stačí.Stáhnou střechu,nasadí černý brejle....Co jim bude chybět?Ne každý potřebuje V6ku.Ty pojedeš za 12/100,zrychlení taky nebude zdrcující a až to budeš prodávat,tak pořádně zapláčeš nad ztrátou hodnoty tvého vosla.Pardon Mustanga! >😒]
tak tos ***! ...Je pardon uz sem pochopil byla to ironie, jak by taky neco takovyho mohlo nekoho napadnout!
co si myslel pod slovom "nejede"? mustang je pojem a to ti musi stacit a pri predaji sa to zohladni. co myslis, ho sa bude predavatvac? tohoto auticka pre zeny a milenky, alebo tych mustangov? uz teraz je to jasne, ci nie?? 😄
Prostě 210PS v mustangu znamená,že to nebude žádná raketa!Mustanga si kupuješ pro sílu motoru,ne? Ten 300PS to už je jiná pohádka,ale o tom tu není řeč!Jak můžeš prodávat americké"lidové"auto s microu!Já jsem nepsal,že to bude prodejní trhák!
Já se teda mladej sem, ale jezdit bych v tom nechtěl, resp. za tuhle cenu ne. Auto znamená auto, tohle je pěkný milý, ale není to pořádný auto..
Nejede? Micra 1,4 zrychlí z 0-100 za 11,9. Mustang V6 za 6,9 vteřiny. O obřím krouťáku odspoda snad ani nemluvě. Tam se nejvíc projeví zdvihový objem. Co se ztráty hodnoty týká, zatím Mustang 2005 oproti většině amerik projevuje naprosto zanedbatelný pokles ceny.
Nevěřím tomu,že V6 má 0-100 za 6,9s!Napiš mi nějaké stránky kde to píšou.
Hele, já vážně nevím, co tě tak rozhodilo. Je to tak k neuvěření, že 210 koní rozhýbe lehký dvoudveřový sporťák na stovku za 6,9? Ten údaj jde najít kdekoliv. Třeba: [odkaz] Nebo: [odkaz]
Myslím, žes nepochopil příspěvek od Lonese... On narozdíl od tebe nesrovnává Micru s Mustangem 😄 , tu odvahu jsi našel až ty >😁 P.S. Držím ti palce 😄 fakt... možná se od tebe nadějem i srovnání Logana s raketoplánem... a tady bych si tipnul, že u tebe by vyhrál Logan... přeci jen, spotřeba je spotřeba... 😉 :yes:
Já se do srovnání Micry a Vosla nehrnul.Ani by mě to nenapadlo.To byl Lones...kdo začal srovnávat.
Klid, já nikdy netvrdil, že je to konkurence. Já je říkal co bych koupil, chtít 2 dveře a mít 500-600 tisíc a tebe to nějak strašně podráždilo. Urážky ze školky, typu "vosel" si nech do hospody pro kamarády. Já taky nepíši třeba Nissan Nana nebo Pika namísto Micra.
Nechtěl jsem se tě dotknout,ale Mustang V6 je pro mě Vosel.Neoohrabané auto,s nevalným výkonem a mizerný zpracování...Teď se do mě pustíte,že to není o zpracování,jízdních výkonech...,ale o jménu a auře!Když auto s takovým jménem,tak to auto musí být toho jména hodno.Jestli jsem se tě nějak dotknul,nebo urazil,omlouvám se .
Slícování je zvenku i zevnitř pěkné. I když to samozřejmě není Lexus GS nebo Audi A6. Materiály jsou v základu obyčejné. Ale nejsou ošklivé a pro koho je nejdůležitější mít horní půlku palubky, která jde promáčknout palcem nebo otočné ovladače s vnejším kroužkem jako na hi-fi věži, tak asi vybere úplně jiné auto. Jízdní výkony jsou úchvatné. Je to ale muscle-car, ne auto na rallye. Klasický recept ze šedesátých let a svého jména je hoden na 100%. Nic není komplikované. A to spolu s neuvěřitelným kurzem dolaru, který momentálně ani trochu neodpovídá paritě kupní síly, dělá nákup až podezřele výhodným. Už se těším až bude za rok dolar za 19korun a já tu budu lidi přesvědčovat, ať si místo Fabie koupí Mustang. >😁
Jezdil jsem s Mustangem V6 pul roku,tak vím o čem mluvím.Štěstí,že má tak silné stereo,které přehluší to vrzání vnitřku >😒]
V kterým roce s kterým ročníkem? 😉
Loni s 04kou.Černý s plátěnou střechou...
Chudáku, takový vyznavač japonských aut a půl roku trpí v Mustangu. >😒] Každopádně technicky je 2004 defacto totéž co 1994. 2005 je dost jiná písnička.
GTI
se platí všude, to je známá věc. V téhle Micře... budeš tedy hodně výlučný... počítej, že budeš muset i náležitě zaplatit. Kabrio... dokonalé téma... My, co trávíme víkendy v Monte Carlu o tom možná víme své... Byly doby, kdys nemoh´sáhnout vedle, a jakej kabriolet sis pořídil, bylo vlastně jedno, každej byl stylovej... dnes, dnes už to neplatí... dnes musíš i v tomto segmentu zvažovat... mohlo by se ti jinak stát, že to budeš po Azurovém pobřeží valit v Logan-kabrio... což, uznej, zas tak úplně stylový není. U Micry mám jeden velkej problém... tím jsou její přední světla... ale možná jsem předpojatej. Asi bych manželce koupil 206 CC. Asi určitě... Ovšem bejt mý holce dvacet (dokonalá představa...) uměl bych ji dát Micru k narozkám... P.S. Přečti knihu Poslední kabriolet od Antona Myrera... budeš ji milovat...
...sorry, Kralovnu bych s microu nesrovnaval, to se dostavas do kategorie mustang vs. micra. Ale knizka je to dobra. Cetls Zen a umeni udrzby motocyklu?
Presne to vystihl Tom. Je to auto pro zensky, tak ho hodnotme.
Presne to vystihl Tom. Je to auto pro zensky, tak ho hodnotme.
Mně se tohle auto líbí. Vážně. A ne, nemám pochybnosti o svý sexuální orientaci. Klasickej hatch má takovej styl, že se po něm ohlídne i chlap a to nikdo z vás neukecá. V kábru je to taky stylovka, i když tam už to trochu zavání. Ale co, je prostě dělaný pro ženský, chlapa si drží od těla. A cena? Jo, je mimo. Je přeťápnutá o pěknej knedlík. Ale věřte, že Nissan si od tohohle mrňouse stejně neslibuje žádný zásadní zisky. Berte ho jako vstupenku do vyšší společnosti. Do společnosti výrobců, kteří tvoří auta jako něco výjimečnýho. Kteří si v rámci vyšlapanejch cestiček najdou vlastní směr. A to mám rád.
Abych se vrátil k tématu... Kromě toho, že to není vůbec můj plastový kelímek coly ( >😁 ), tak se mi Micra líbí víc než přímá konkurence v podobě 206CC. Peugeot má takový nabobtnalý zadek, jak se to snaží všechno poschovávat do kufru. Micra je vyváženější. A kdysi jsem viděl fotky Micry CC v takové té hnědé metalíze. Ta jí hodně sedla.
Jede traktor! Je to Zetor! Jede do hor! Vorat brambor!
Pro všechny, co si myslej, že je Micra jen pro ženský... [odkaz]
hehe...docela pekne. Z micry si to ale nechalo akurat tak vacsinu karoserie a tvar palubky...😄 vyzera to ale fakt super, tie jazdne vlastnosti ale musia byt 'zaujumave' s motorom vzadu.
No asi se už budu dneska potřetí opakovat, ale i zde platí to, co u předchozích dvou článků (Micra 1,6 a Colt Cabrio). Další drahej miláček pro naše ještě dražší polovičky 😉
Musím se přiznat že se mi micra vážně libí rozhoduji se mezi opel tigra twin nebo peugot 207 cc nebo starou 206 cc ale díky dokonolému zpracování velmi nizké spotřebě vyhrala micra je fakt že stojí kolem půl mega ale snad přitáhnu z německa za mín uvidí se jinak žasnu jak mužete vůbec srovnávat mustanga s microu ? a pánové sexepíl to auto má proto že kdybi ho nemělo nikdo byho nekoupil !!! Jelikož jsem fanda malích a 4 kolek a cabrijí musím uznat že se jim micra konečně povedla !!! Jen se podívejte na projekty opel a peugot vždyt to jsou auto bez stylu jako jejich spotřební bratři a pak tohle auto se nevyrábí po milionech ale po tisícech takže je to také něco ho vydět live. Takže myslím že jde o věc názoru ale nesrovnávejte 4,5liter s 1,4 a ještě takovou americkou ***u.