Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Saab by měl být v zisku do roku 2012

10 komentářů

Ambiciozní plán, největší slabinu vidím v tom, že se Saab (chce-li si vybudovat - resp. znovu získat - image individualistické značky) musí oprostit od unifikované GM techniky, která mu za posledních dvacet let dost uškodila. Každopádně šanci na to bude mít už s příchodem nové 9-3. :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: :yes:
Rozdíl mezi tím, co by mělo být a tím co doopravdy bude spočívá havně v tom, že to první je pouze přání nebo očekávání... Pokud si dobře vzpomínám, tak už „měl být“ několikrát i konec světa... 😄 😄 😄 A to na základě očekávání mnohem větších „kapacit“ než naivního Spykeru
geroc I.
Kecy. Spyker to vzdá a prodá to někam na východ buď do Číny nebo Ruska. Nemá ani zkušenosti s vedením velké fabriky a nemá podle mně ani peníze, a pochybuju že je dnešní době jen tak sežene.
Otázka financování byla zřejmě při táhlých jednáních s GM hlavním tématem a jak vidno, nějaký plán mají. Otázka je, jestli jim to výjde. Nezbývá, než doufat. Saaba by byla velká škoda.
jossalito
Představují si to jako Hurvínek válku.
Do dvou let vytáhnout automobilku z červených čísel?
Vždyď za dva roky ani nevyvinou nový model se svou technikou. A nemyslím si, že jim zákazníci skočí na překopané modely GM. Ještě, když modely, které mají k dispozici teď, stejně "nikdo" nechce.

No hodně štěstí, osobně myslím, že se tu brzy sejdem a velmi stručně zhodnotíme proklamovaný "úspěch".
Avatar - jazva
jazva
možno popri tých špeciáloch čo robili doteraz, si ako rozcvičku robili plány na nejaký "obyčajný" model. človek nikdy nevie... 😉
Klaudius
Tiež by ma zaujímalo, o čo sa opierajú. Možno má tento ich optimizmus iba získať naspäť stratených zákazníkov a sympatizantov.

😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
😄 😄 😄
Petrko
"Podnikatelský plán, který automobilka Saab vytvářela společně s předchozím majitelem, koncernem GM, bude zčásti financován právě americkým koncernem. Další prostředky poskytne také Evropská investiční banka. "

Tak koupil ten saab spyker nebo ne? Mně to připadá jako když dítěti koupíme autodráhu, ono má autodráhu a my mu říkáme kdy si s ní může hrát a kdy ne jelikož na ni bordíme sami. Tak nějak vidím i to že spyker ma teoreticky saab ale podnikatelský záměr spoluvytvářela GM. Proč když dokázala spoluvytvářet podnikatelský plán a navyše jej spolufinancovat jej take sama nezrealizovala a nepůjčila si kroupy od EIB taky sama. Někdo tady někde v jiné diskuzi napsal že mu spyker připadá jako bílý kůň, po těhle informacích to vidím podobně.Pokud saab se kdy dostane z červených čísel tak na tom bude profitovat hlavně GM a pokud půjde do kytek tak od toho dá GM ruce pryč a dluh u EIB zůstane spykeru včetně všech maléru které se vyskytnou. A pak už nebude adieu saab ale i adieu spyker.
fred
Spyker "koupil" SAAB za 74m USD + 556m od bank + 326 m v akciich nove firmy SAAB Spyker Automobiles. Takze by men zajimalo, kolik to ze % to GM v te nove automobilce bude mit..... jinde jsem cetl, ze hlavni pozadavek GM byl (proto taky ty jednani predtim zkrachovali) byl odchod ruskych investotu ze Spykeru.....[odkaz]
- to mne dovadi k tezi: uzka spoluprace GM-SAAB bude pokracovat v nezmensene intenzite (zde vyresena alespon zastecne otazka kde veznmou na vyvoj) - GM si chtel pohlidat techniku Oplu pred unikem rusum, ci jinym, proto taky neprodal Opel, jak se jen trosinku vzpamatoval.
Dale je VELMI dulezite pro GM, ze uz neni/nebude dale odpovedny za zavazky SAABU a a pripadne narustajici ztraty vuci bankam, dodavatelum, zamestancum.......
Dalsi vec co s enekdo divil 1100 dealeru - to je prave kouzlo SAABU - Spyker se netajil stim, ze to ho laka.... a to take lakalo Segio z FIATU - celosvetova dealerska sit a hlavne taktez fakt, ze SAAB je znam po celem svete, coz se o jine "prestiznejsi&individialisticke" automobilce pod kridly FIATu rici neda..... tim, ze FIAT OPEL&SAAB nekoupil zachranil Lancii alepon na nejakou dobu.....znacku svym pojetim a osudem SAABu velice podobnou, pro lidi, kteri vedi co chteji a neboji to dat na jevo a za svym nazorem si stat..... bohuzel je znama dobre pouze v Italii, trochu po Evrope a mimo ni uz vubec ne......
Tot lakadlo SAABu, nebot budovat globalni "luxusni" znacku z niceho je velmi narocne (finacne, marketigove, technicky) a uspela s tim v podtate jen Toyota s Lexem.... viz pokusy Nissanu apod..... Infiniti mimo US nikdo nezna..... atd..