Nový Transit zahajuje letošní modelovou ofenzívu společnosti Ford of Europe. Nabídku inovované řady obohatí nová verze se středním rozvorem a nízkou střechou, vylepšení doznaly také motory, nápravy, interiér a bezpečnost vozu.
Tos mi něco připoměl! Kolik modelových řad nabízí VW? Fox, Polo, N. Beetle, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Touran, Sharan, Touareg, Phaeton, Multivan, Caravelle, Transporter, Caddy, LT = 16. A pan Renault? Twingo, Modus, Clio, Megane, Scénic, Laguna, Vel Satis, Espace, Kangoo, Traffic, Master = 11. A teď pozor! Za leden-říjen 05 prodal VW v tzv. EU-15 1395386 aut a Renault 1482381. Co by na to asi řekl GTI?
Jen bych připoměl: Golf a Golf plus je jedna řada; Transporter, Multivan, Caravela je taky jedan řada, jen jinak pojmenovaný... Btw, multivan se jmenuje: Volkswagen Multivann T5 = jakože Transportér 5....
Tak tomu mají dát jedno jméno nebo to aspoň uvést na svých stránkách jako různé varianty jednoho modelu. A Golf+ je svým zaměřením modelová řada mezi Golfem a Touranem, tak jako Jetta stojí mezi Golfem a Passatem.
Konečně ve Fordu přišli na to, že řadící páka na zemi je u těchto třímístných dodávek jen na obtíž, trvalo jim to jen dvanáct let oproti Fiatu a PSA... :no:
Soucasnymu jsem prisel na chut az po tejdnu a po mesici se mi libil hodne. Tady to asi neklapne. ("Sdelte to prosim FoMoCo nejak ohleduplne!" ;o) Pripomina mi to francouzske dodavky z dob filmu o Fantomasovi, a tem jsem se smal. Nemyslim si, ze tenhle kousek pozmeni muj vkus natolik, aby se mi libil, jako se to povedlo tomu stavajicimi. Proste si myslim, ze to po$rali a konkurence toho vyuzije.
Nech tie auta vyzeraju ako chcu a nech su akekolvek moderne, nech maju abs a esp a ebd atd, vzdy to skonci u spolahlivosti a spotrebe. Teda aspon ked si to kupuju firmy. My sme zacali s Citroenmi ale po par kusoch sme sa rozhodli jednoznacne prejst k MB. Tie citrony boli dost zle, vsetky sa dost kazili (jazdili tych 70K rocne) MB jazdia uz okolo 100K rocne a zacali sa vaznejsie kazit az po tych 4 rokoch. Nech je ale ako chce, z tych vanov sa da celkom pekne pozerat vodickam do vystrihu. :-! PS: nema ten transit ovladace ventilacie dako daleko od vodica?
Ten facelift se docela povedl, stejně jako přizpůsobení designovému pojetí současných euroFordů. Ale: Ta boční linka, která před "upgradem" navazovala na horní hranu předních světlometů teď nechutně ruší vzhled celku. Třeba jsem divnej, ale úplně mě to bije do očí. Vlastně ani to logo se nemuselo tolik zvětšit ..
Pouzivame tranzit do prace uz 4 roky.Je to nezmar.Kurenie ma slabe a musim obcas dolievat olej inak je to pracant.Ten design bol slabsi.Novy je OK.hlavne ten interier konecie vyzera ako na aute a nie ako na starom traktore...
Transit se mi nikdy mc nelíbil, ale u aut tohodle typu na designu vůbec nezáleží. Tady jde přesně o to, co říkáš. 6e to dokáže ujet každej rok 100 tkm, že to dokáže odvíst přes tunu a že v tom můžeš vozit co chceš. Ale aspoň ten interiér předělali... To už bylo potřeba
Vypada to, ze ti nejvetsi producenti dodavek v Evrope soutezi o nejotresnejsi design, cely mesic vyhravalo VW s novym "LT/Crafter", ale tohle je utok na prvni pricku!!! Ukazte se panove z PSA a Fiat!!! >:D