Audi připravilo pro modelové řady A3 a A4 speciální paket, který rozšíří sériovou výbavu například o xenonové světlomety nebo parkovací systém. Úspora může dosáhnout až 80 000 Kč.
Denní potkávací světla svítí neustále(funkce se dá samozřejmě deaktivovat),ale mají velmi malou svítivost, takže šetří energii a xenonové lampy. Na první pohled vypadají jako tlumená světla, ale v noci se s nimi jezdit nedá.... jo a nejde o xenony ale o klasické žárovky v parabolách pro dálková světla. A je docela smutné, že Auto.cz, vnímá nějaký paket osvětlení pouze jako "osvětlení kosmetických zrcátek" ... Bravo auto.cz
Tak tohle je nabídka hodná mistrů... jakápak cenová prostituce... myslej na tvou bezpečnost... tak ti nadělej v bonusech bezpečnostní výbavu... a to se musí ocenit. BRAVO AUDI :yes:
Slušné automobilky mají u luxusních aut a limuzín typu A4 všechno v základu, o čem se tady bavíme. Osvětlená zrcátka na líčení...to je snad normálka, u auta za milion,ne? Někdo ale asi ne. Počítám, že na kapotě má Audi taky v základu jen dva kruhy,ne? >:D
Ne, o xenonech fakt nic nevím. To jsou nějací trpaslíci,co mají svíčičky a svítí? (někdo je má dokonce natáčecí, to proto, že mají ručičky svázané tkaničkou s volantem).Nebo Xenon je manžel Xeny? Fakt netuším...PS:teď vážně.Cenová nástavba je velká.Ano.Některá auta je mají v základu,protože xenony lépe svítí a tím se noční jízda stává bezpečnější. U Audi A4 bych je v roce 2006 čekal v základu, ale když má Audi strategii výbav podřízenou celému koncernu,není se co divit.(neříkám,že je to strategie vysloveně špatná,někomu se líbí, že si auto může "dovybavit" a přitom zapomene na cenovku nového auta a cenovky "doplňků" typu xenony,kůže,rádio s cd,vyhřívaný křesla...svítilny u toal.zrcátek...)
Nehledej toho, kdo ti tam dá všechno... Ideál je BMW... auto je v základu holé a ty si vybíráš z nepřeberného množství výbavy a dolňků... Nekoukej jen na cenu... Tohle jsou výkřiky mimo, že jako jeden tam má o kolečko navíc v základu atp. Koukej jen na kastli... a motor... to ostatní si tam pak přihodíš. Je znát, že je boj o zákazníka... z toho těžíme. Je to příjemné, ovšem není to důvod k pohaně značky.
Já nehaním Audi,haním strategii. Kouzlo základní vysoké výbavy mě okouzlilo a tak jsem jeho zastánce. Podle mého, čím větší auto, tím vyšší základní výbava. To co říkáš ty,má logiku u sportovních aut, kde ne každý chce kůži nebo radio s 12CD...ale u limuzíny? ;-\
Ja nechci kuzi ani u limuziny, napriklad. Mam k tomu sve duvody. Tezko bych si koupil auto, ktere bych musel koupit s kuzi. To, ze si muzu vybrat, co v aute chci, a za to, co nechci, nemusim platit, vnimam jako vyhodu.
>:D >:D >:D >:D >:D:yes: -> v základu jen dva kruhy :yes::yes: Ano, nejmenší audi A2 má jen dva kruhy... Číslo v názvu totiž znamená jaký počet kruhů může maximálně na autě být...
Sakra chlapi, já nevim co to tady řešíte?? Prostě audi přišlo s výhodnou nabídkou pro své zákazníky a tak to má být. Kdo xenony nechce, nemusí je mít. Jinak Audi mi tu nebude nikdo pomlouvat!! To bych se zlobil!! :-!
Ono by to bylo taky zbytecny. O VW o jeho oveckach uz bylo receno vse a ocekavat, ze to nekteri pochopi je posetilost:-) Nicmene neplacte mladenci z Vlkohradu, my vam jeste tech par chvil hraneho pochopeni doprejeme:-)
...ackoliv se to par lidem libit nemusi, ackoliv muzete/me mit vetsi, ci mensi averzi vuci ingolstadtskym ohledne designu a sterility nekterych rad tak...je pravda, ze tahle znacka jiz davno neni nekym, kdo se chce dostat do prestizni tridy, ona tam uz je a nachazi dost zakazniku na to, kteri si nikdy nebudou ospravedlnovat svoji investici pred usednutim do vozy a radi pusti chlup pro dovybaveni vozu, ktere je leckde jiz u konkurence bezne...
Pájo já svojeho času pořizoval "audí second-hand" a jsem naprosto spokojenej. Na A4 Avanta nedám dopustit. A vůbec se nestydím za svoje "bazarnický kovbojství" >:D Na nový nemám, tak jsem to vyřešil takhle.
Proč hned zvrhlík?? Nikde není psáno, že budu jezdit autem, které vyrábí můj chlebodárce. Tím ale nechci říct, že bych si u forda nevybral. Jen se prostě naskytla tahle výhodná nabídka a já na auto pospíchal. Toť vše. ;-)
Tak si utikejte koupit neco z Koreje, tam je v zakladu vsechno a modry zarovky si tam hodite az pred panelakem >:-[]
Ocenuji nabidku AUDI, ale na druhou stranu u temer vybehaku A4 se neni co divit. ;-)
Auto je velikostně na úrovni A4. Chromový rámeček kolem masky "vystupuje" ven, celkový dojem - tvary Audi zachovány. Maska předimenzovaná. Interiér strašný... bohužel. Více informací zítra.
Konečně Audi vidí, co zakazník chce.Myslím, že zvýhodněné výbavy je super věc ať už se jedná o cokoliv. Od Vánoc mám novou A4 Avant 2.0 TDI.Jsem s ní moc spokojená, jezdím převážně do zahraničí, odkud jsem si ji taky dovezla a můžu říct,že mě mrzí, že tak krásný auta jsou v ČR zastoupený "zlodějema".I když se to netýká přímo článku,tak pro lidi jako já, kdo v penězích neplavou jako Skrblík, ale dopřejí si rádi trochu pohodlí aniž by za něj utratili všechny úspory, to může být užitečná rada.
U nás se nová A4 Avant nabízí ve výbavě docela slušné,ale já chtěla víc,tak mi ji spočítali na 1.150.000,-. Byla bych ochotná za to tolik dát,ale to by ji ještě před koncem roku (to kvuli podnikání a daním) museli mít.Jsem dost často ve Francii a jen tak namátkově jsem se zeptala,zda by "moji" A4 neměli už na skladě.Měla jsem kliku, náhodou podobnou ano. Čekala jsem dost vysokou cenu,ale opak byl pravdou.Vycházela na 950.000,-. Což už jsem přestávala chápat.Je fakt,že to tam mají právě s odlišnýma výbavama. Mají stupně Attraction,Ambition, Ambiente a Ambiente Lux.Jsou to docela výhodný balíčky,který lze samozřejmně ještě za příplatky vybavit,ale je jasný,že vyjdou o mnoho lépe než u nás.A to kdybych tak nespěchala,tak jsem ji tam sehnala ještě laciněji.O to horší je ale chování Audi tady.Za mřížku na N1 místo 15 tis. zaplatíte 50 tis. Což mi příjde zlodějina - prý si tak chrání trh.. Možná kdyby trochu zlepšili vlastní strategii nemuseli by si ho tolik chránit.
To jste pani nebo slecno nezazila co se delo v SRN kdyz se tam pred par lety zacaly tahat nove vozy s okolnich EU zemi. Auto vam nevzali ani do servisu, pry at si jedete treba do Belgie odkud ho mate, nedej boze aby bylo neco na reklamaci. Takze 50 koliku za odpisovou mriz mi pripada logicke. Dyt ti frantici se na jejim vyvoji a ani schvalovacich procesech nepodileli. A vy jste nasi dylerske siti koupi vozu ve FR taky nedala vydelat ani 1 Kc. To je jako kdyby jste se rozcilovala ze vlitnete do restaurace na WC a oni po Vas na rozdil od hostu budou chtit 10Kc. Takze se slovy typu "zlodejema" bych byl opatrnejsi, nebo nekdo vas nazve slecna "vycurana".
A este neco, mate presnou konfiguraci vaseho vozu a uplne stejne vybaveneho vozu z CR? Protoze normalne jsou ceny ve FR vyssi nez u nas. Navic se do konce roku dosatvala bezne sleva na novy vuz 10 az 12%. Nyni je to max. 9%. To z duvodu aby se mensi dyleri nevztekali ze vetsi jsou schopni davat vetsi slevy. To zavani komunismem. Vsem stejne. :-) Treba na Auto Jarov byla akce na A4 3.0 TDI Tiptronic Quattro. Sleva byla 25% a navic 0vy leasing. Aby nedoslo k omylu, nejsem zamestnanec Audi ani niceho podobneho. Urcite rezervy nas Importer ma, ale je potreba videt veci objektivne a ne ucelove. Audinam zdar.
Nastesti od te doby co rozdala EU par stovek milionu EUR na pokutach za diskriminaci zakazniku si uz dneska nikdo v Evrope nedovoli odmitnout servisovat vuz, ktery byl zakoupen v jinem state.
Jinak seriozni firma si obvykle hlida aby jeji zakaznik byl vsude v Evrope povazovan za jejiho zakaznika a ne za zakaznika pouze ceskeho (nebo francouzskeho) zastupitelstvi.
A jeste bych dodal, ze ceny aut u nas jsou jedny z nejvyssich v ramci EU, takze se vubec nedivim ze ve Francii zakoupila levneji.