Citroën na ženevský autosalon přiveze model DS3 Racing. Tak zní oficiální název „ostré“ verze stylového hatchbacku, který dostane turbomotor 1,6 THP naladěný na 154 kW.
Jen tak dal, mas na to! Tohle bude peknej kousek kterej zvedne latku image v teto kategorii o poradnej kus vis, vybornej konkurent pro Mini, MiTo aj. :yes:
Moc zajimavej kousek...opravdu moc zajimavej...Pomalu zacinam verit Peugeotu, ze pouzije tvary z toho konceptu miniauta, co je ted na konci nic nerikajici TV reklamy na Peugeot..Ze by se ve Francii hnuly designove ledy...?
Jsem snad jedinej, komu prijde design jako pocin nactiletyho tuzera s neomezenym rozpoctem? Nevidim naprosto zadnou celistvost. Vypada to, jako by designeri dali dohromady kupu jednotlivych napadu, vlozili je do nahodneho konfiguratoru a ten je na zakladni tvary kastle prilepil. Umisteni denniho sviceni za 1. Prolis okolo mlhovek za 1. Bocni chromovana maxi lista za 1. Integrace bocniho plechu za b sloupek taktez za 1. Ale celkovy dojem? 3-.
Dle meho skromneho nazoru nema Citron ani na Mini, ani na Clio, natoz pak na umelecke dilo Mito.
Ako vzdy hovorim 100 ludi 100 chuti, niekomu sa paci Defender, inemu zase Mustang...
Videl si to DS-ko nazivo?? Ja este v jeseni a bol som milo prekvapeny....podla mna vyzera uzasne... a paci sa mi, dokonca brat urcite (a mozno aj ja) by sme tento design uprednostnili pred Mitom...je to vzdy o chuti... nepripada ti predna cast Miťaka tak trochu ako (vyplasena) sova??
Ako celok je DS :yes:
Jasny. Kazdymu se libi neco jinyho, proto mi prekvapuje, ze jsem tady zatim jediny, komu se nelibi. Podle me ma Mito zepredu vyraz jak alkoholik v hospode po tydnu abstinence. (preklad: Rozzareny, optimisticky...) ;-)
Tak s tím Cliem Citroën poceňuješ. Navrhnout auto ošlivější než Clio III po faceliftu chce pořádný designérský antitalent >:D
Na živo to auto působí líp než na fotkách. Vzhledově je na něm nejhorší asi volant, řadička a ten kšilt na přístrojovkou, zvenku je velmi pěkný
Čo je na volante také hrozné? Mne pripadá zaujímavý a rozhodne svojbytný.
Zaujímavé je, že v autoškolách ponovom učia, že ideálne držanie volantu je "trištvrte na tri", ale výrobcovia áut stále "tvrdohlavo" tvarujú vence volantov na starú polohu rúk "o desať dve"...
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Ten "kovový" díl na volantu je hrozný, nelíbí se mi seseknutí spodní části (tak na Audi R8 ok, ale všechny auta to mít nemusí) a vydutý beztvarý střed volantu se mně hnusí (ale stylisti PSA ho asi milují...).
Jinak ten volant ale zase v ruce sedí dobře, to ano, jde jen o design (to samé řadička - dobře padne do ruky, vypadá strašně). Ty zářezy nad vodorovnými rameny jsou podle mě právě k zasunutí palců a lepšímu a pevnějšímu uchopení volantu. Ale "za deset dvě" se dá taky přes ty boule chytnout, o tom žádná...
No neviem, mne ten volant celkom sadne. Zoseknutý spodok má svoj účel - je viac miesta na noh pri nastupovaní. Volant ako taký je proste iný ako bežne vidíme, asi preto má odo mňa :yes: . ja som taký novátorský typ... :-)
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Tak jsem zvedevy, jak bude pusobit nazivo. Po Zeneve nazor MOZNA ;-) prehodnotim. Jsem hold na cistou linku zadnymi vyraznymi prvky neprerusenou. Mam to uplne stejne i u holek. Jak nekde neco precuhuje a narusuje celkove tvary, hned hledam jiny model... >:-[]
Jo jo taky jsem si toho všiml, nejdříve bylo 154 a pak 155. Myslel jsem, že až článek dočtu, že to bude mít výkon jak Ferrari :-) Ale jinak je to samozřejmě detajl.
BMW na tom neni zas tak dobře ve spolehlivosti Citroen i Peugeot jsou na tom líp (aspoň podle mejch zkušeností) Vem si třeba HDi to je spolehlivý fakt dost. HDi :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::-):-):-):-):-)
co me na tom aute vadi je, ze tam proste uz neni ta originalni fr. zluta poznavaci znacka :'-( . Motory a karoserie, podvozky atd., to vsecko bych mohl ozelet, ale tu znacku teda ne !! :no: