Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lincoln MKS: první z velké dvojky

Lincoln se již před časem nechal slyšet, že do roku 2007 přivede na trh dva nové sedany. Koncept MKS naznačuje, co americká luxusní značka chystá.
Zpět na článek
10. 1. 2006 01:02
neregistrovaný "nexus6"
10. 1. 2006 08:07
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 09:07
neregistrovaný "Paja"
10. 1. 2006 08:48
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "Peytl"
10. 1. 2006 10:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 09:51
neregistrovaný "Tibby"
10. 1. 2006 10:24
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 1. 2006 10:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 10:33
neregistrovaný "Johny"
10. 1. 2006 10:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 10:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 19:12
neregistrovaný "Petr"
15. 1. 2006 10:41
neregistrovaný "anonym"
10. 1. 2006 10:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 11:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:26
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 15:08
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 15:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 15:30
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 15:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 16:09
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 16:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 16:44
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 13:21
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 14:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 15:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 14:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:55
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 1. 2006 11:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "Ax"
neregistrovaný "nexus6"
10. 1. 2006 01:02
mno...
Teda nevim co tomu rekne Lones, ale troufam si tvrdit, ze prilis nadseny nebude. Me se tohle opravdu moc nelibi, ma to velmi nesourode tvary, trochu a la BMW, trochu Korea... Ale interier vypada moc dobre, to se musi nechat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 08:07
bez titulku
no tomu se říká modelová ofenziva ... snad se jim povede obrat v prodejích a v úspěšnosti jako se to povedlo třeba cadillacu .... moc se mi u tohohle ale nelíbí ten zadek - to je fakt jak nějaké korea, ale ten interiér to je bomba :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
10. 1. 2006 09:07
Re: Rouhani...
...ale zadni partie vypadaji jako pribuzne se Chevy Lacetti, (drive Nubira). Jinak pekne :yes:
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 08:48
Me se naopak nelibi ten interier
To s tim potahem palubni desky mi prijde jako neskutecny kyc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
10. 1. 2006 09:19
Tenkrát na východě...
Skoro to vypadá, jako by Amíci sklopili uši, polkli hořkou pilulku národního ponížení a šli se učit do Jižní Korey, jak se dělá design. Americkej design mně, až na výjimky, neoslovuje - nedá se o něm tvrdit (ani v nadsázce), že je nějak nápaditý. A koukám - nápaditosti se nenaučili ani v tý Koreji... :-) Jsem ale rád, že zachovali svou letitou tradici - vytvořit kýčovitý a nekvalitně zpracovaný interiér. :-) Tohle uměj Amíci nejlíp na světě...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 10:51
Re: Tenkrát na východě...
Nápaditý je...
neregistrovaný "Tibby"
10. 1. 2006 09:51
Mno..
Vážení, pletete se. Ano, může Vám to připomínat "korejský design", ale uvědomte si, že ještě předloni nic takového jako "korejský design" neexistovalo. Pouze se kradlo, napodobovalo a obšlehávalo. Důvod, proč je Vám design Lincolnu MKS povědomý je fakt, že lahodí (také) evropskému oku! ;-) Nemyslel bych si, že někdy řeknu tohle, ale kdyby tohle dovezli do Evropy, dali do toho malinko konzervativnější interiér a cenu by posadili lehce nad pětkovou řadu, tak bych o něm vážně uvažoval. Líbí se mi! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 1. 2006 10:24
Re: promin, ale myslim, ze jsi vedle
Nevim, jestli sis toho vsiml, ale o tom zadku tu zaznelo, ze je !_OSKLIVY_! a korejsky. Pod "lahodi oku" si predstavuju spis "je to hezke". Predek se spise libil a predek je americky - a TEN memu oku lahodi. Navic si myslim, ze skutecny "korejsky design" neexistuje ani dnes. Porad se tak (a IMO popravu) oznacuji veci mdle, nevyrazne (mene jiz okopirovane). Cinsky design bude asi kapitola sama pro sebe - zatim to smeruje do "posleopovane, prilis okazale, nevkusne, drze okopirovane", proste Jak pejsek a kocicka (nechci napsat "micinka" ;o) varili dort. (Ale kazdy se nejak uci, a VETSINOU to zacia napodobovanim.)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 10:53
Re: promin, ale myslim, ze jsi vedle
>:D >:D Jen to napiš, ať vědí čeho se vyvarovat... >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "Johny"
10. 1. 2006 10:33
CO je co?
No nevyzera to zle, zboku by som skor typoval Lexus. Teraz ktory model to obmenuje ak LS je to super, ale ak Town Car tak tam idem strajkovat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 10:35
Re: CO je co?
Asi tak (jen bych dodal, že to místama zle i vypadá). LS mě nikdy moc nebral. Ale Town Car je žijící legenda. Do stávky jdu s tebou. Drž mi zahřátej chodník.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 10:33
Ne a ne a ne
Lincoln má tradici. Tradici představit na Detroitu oslňující koncept, vy se v duchu modlíte "bože dej ať sériová podoba vypadá stejně". A ono ne, sériovka vypadá mnohem mnohem nudněji, i když není ani zdaleka ošklivá. No a tohle je první koncept od Lincolnu, kdy si říkám "bože, ať to do série úplně přepracují". A tak nějak tuším, že to skoro nechají. Hrůza. Příď mi nic neříká. Záď je Chevrolet Lacetti Sedan nadevší pochybnost. A interiér? Vždyť ten volant má tvar jako ameriky okolo roku 1990. A to je období, ze kterého by si žádná automobilka na světě neměla brát inspiraci. To byl automobilový design ještě stále v kómatu. Takže nelíbí. Přesto že nesouhlasím s absurdními názory, že americká auta nemají krásný design. Většina má. Američané umí nádherný konzervativní i futuristický design. Obojí nezaměnitelně americké. Tohle není ale ten případ. Je fajn, že palubka je obšitá kůží, pokaždý, když ubyde "man-made materials" je to skvělé. Ale to bude určitě jeden z těch detailů, které do série odstraní. Takže zatímco amerikofobové tu budou pořádat orgie s intenzitou cca 40% "oslav" u Chrysler Imperial Concept, já jen mávnu rukou. Asoň se mi v budoucnu vyhne dilema: Cadillac nebo Lincoln? Lincoln nebo Cadillac? Oba budou, jak je zvykem u amerik, spolehlivější než ojropíci, prostornější než ojropíci, bezpečnější než ojropíci, vybavenější než ojropíci. Ale jen jeden bude mít drzý americký design. Cadillac.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr"
10. 1. 2006 19:12
Re: Ne a ne a ne
Podle mne je ta zad spis Lexus.....nevim uplne proc, ale nektery mi to pripomina. Prid je jednim slovem strasna. Interier.......no snad radeji bez komentare. Obsita palubovka ano, ale radeji hladkou kuzi a ne ze to naky ozrala prisije opacne. Tohle je proste jedno z aut, se kterym clovek muze delat tak max ostudu, nebo zpusobit harakiri normalnich designeru pri pohledu na ten hnus.
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2006 10:41
Re: Ne a ne a ne
No aj ja len dodam- CADILLAC.(Bral by som aj Buick)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 10:57
Co dodat??
Tohle není amerika... :-| Né že bych byl úplně odvařenej z amerických vozů, některý vyloženě nemůžu, ale tohle... Tu příď, leč dynamickou, má na svědomí asi nějaká dobrovolná skupina "MelikeMazda" a ten zadek... No snad nějaká "kru" z China Townu... Jinak nevím. Tohle není Lincoln. Plyš na vrchu palubky (já vim, von je to Velur, nebo jiná věc, ale vypadá to stejně).. V tomhle souhlasím s Lonesem níže a taky si říkám, aby se to do výroby takhle nikdy nedostalo..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 11:58
Jak Cadillac zvrátil osud
Cadillac nikdy nebyl masovka. Historicky nejvyšší prodeje měl v roce 1978. Prodal v USA zhruba 347 000 kusů. Od 70.let vinou ropných krizí a designového zastarávání pomalu klesal a klesal. Neschopný postavit "malé" úspěšné auto si půjčoval platformy, kde se dalo. Bezúspěšně. Nutno dodat, že "malé" auto je pro Cadillac vyšší střední třída. Na dno v moderní historii narazil roku 2001. Prodal pouhých 172 083 vozů. Pak přišel do praxe Art&Science. Jeho základním kamenem byl "malý" model CTS. Nekompromisní design vysmívající se vzhledu všech konkurentů. Nekompromisní nový podvozek Sigma objevující se jen v modelech Cadillac. Poprvé od 2.světové války volitelně u Cadillacu i manuální převodovka. Masivní reklamní kampaň zahrnující i film Matrix Reloaded. Cadillac zvítězil. 2002 prodal 37 976 kusů CTS. 2003 už 49 392. 2004 dokonce 57 211. A v roce 2005 opět CTS narostl až na 61 512. Navíc srazil spolu s Escaladem neuvěřitelným tempem věkový průměr zákazníka Cadillacu. Prodeje celé značky v roce 2005 činily už 235 002. V Evropě byl Cadillac před Art&Science pevně zakořeněn jen v německy mluvících zemích, kde prodával asi 300-400 vozidel ročně. Roku 2005 už prodal 2 000 aut a budoval prodejny ve všech zemích Evropy. Po uvedení BLS (střední třída) plánuje zvýšit odbyt na 10 000. Přitom modelová ofenzíva stále zrychluje. Jen v roce 2006 začne prodávat v Evropě 4 nová auta (BLS,Escalade,STS-V,XLR-V) a představí koncept druhé generace veleúspěšného sedanu CTS. Lincoln by rád Cadillac následoval. To by ale musel pochopit, že šetření pouze dělá pokles snesitelnějším. Nikdy nevede k růstu. Lincolnu chybí čistě vlastní technika, globální politika a jestli uvede MKS v téhle podobě tak i osobitý design. Někdo by měl lidem v Lincolnu vysvětlit, že třípísmenné zkratky byly vážně až to úplně poslední, co postavilo Cadillac zpátky na kola (pokud dokonce neměly negativní efekt, což nejde změřit). Navíc je možné, že není na trhu stejně dost místa pro dva Cadillacy a Lincoln by měl hrát doplňující roli. Více opulentní design, tradičné dlouhé slovní názvy, měkčí podvozky. Byly to jen ropné krize, změny vkusu zákazníků, a někdy i unylý design, který v 70.-90. letech ubližoval luxusním amerikám. Nikoliv zastarávání, jak se někdo z neznalosti domnívá. Prakticky neexistuje prvek výbavy, který by neměly americké automobily jak první. Aktuální ranking spolehlivosti značek přítomných na americkém trhu: [odkaz] A to se v USA z evropských značek drží jen ty nejspolehlivější. Ostatní musely trh opustit kvůli katastrofálním problémům s kvalitou.
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:13
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:15
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Mě by zajímalo, jak jsou v US zvyklí zacházet s autem. Když vidím některý pořady (ne filmy a seriály), tak se ani nedivím, že evropani nevydrží.. Holt tanky už tu nějakou dobu nevyrábíme a vzdálenosti máme 10x menší.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:24
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Zajímavé, já myslel, že přetrvává opačný stereotyp. A to, že američtí řidiči jezdí velmi klidně a po velmi kvalitních silnicích a tudíž auta nedostávají tolik zabrat. A tudíž americké importy jsou údajně nekvalitní (rozuměj nevydrží evropské zacházení). >:-[] No to by podle té logiky měly naopak evropské importy v USA kralovat spolehlivostí.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:18
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Říkám, vycházím z dojmů získaných z tv.. Ale i tak rozhodně nesouhlasím, že by síť silnic v US byla natolik kvalitní. Jsou tam jistě kvalitní silnice/dálnice, ale našlo by se podle mě tak 25% cest které odpvídají spíš cestám pro povozy...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:19
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Proto taky obliba SUV.. Hlavně i potřeba..
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:36
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Jasně. To jsou ale moje story o minerálkách na týden a full-size pick-up trucku, který ZZ tak zbožňuje. Tam se moc evrop neprodá. Evropské značky mají v USA jednoznačně snobský velkoměstský status.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:45
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Ale já se nepřu o účelnosti SUV. Je rozhodně mnohokrát líp využívána než v Evropě. Mě jen přijde, že vzhledem k dostupnosti aut v US jsou brány více jako spotřební zboží (což taky stejně jsou - tím nemyslím jen americký auta, všechny), kdežto v Evropě si jich lidé víc váží, tedy i těch obyč. aut - veteráni a rarity to je stejný. To samozřejmě není precedens, je určitě spousta vyjímek. Ale je to prostě daný celkovým prostředím a zvyky. Nelze je ani soudit, jen je mi ev. přístup bližší. To že evropské značky jsou v US trochu "exoti", to už vnímám taky nějakou dobu. Bohatí kupují Evropu, a mají pocit, že dostávají něco navíc, i když asi výbavy ev. značek na US trhu začínají pomalu tam, kde u nás končí, ale to je pochopitelnej krok, jinak by nebyli konkurenceschopný.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:55
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Ano, dokonce VW má v USA mnohem víc upscale image než v Evropě. Spoustu lidí, kteří nakupují co nejvyšší číslo na cenovce, ho bere jako úžasnou snobárnu.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 15:33
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
No vždyť GTI je hroznej snob >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:23
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
No v některých těch zácpách ani moc jezdit nemůžou, natož pak klidně.. Myslím, že importy starších amerických vozů jsou opravdu spíš problémové, myšleno starších jako starších, třeba r. 1991 a tak. A z toho pramení i ta nedůvěra k současným modelům. Otázka je, co importéři vyberou a dovezou.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:26
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
no ale lidi tu maj zažitý amerika % blbý jízdní vlastnosti, žere jak tank a blbej servis .... ;-\
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 15:08
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Americane jezdi "po velmi kvalitnich silnicich". ;-\ To je videt, ze jsi tam jeste nebyl.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 15:19
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Mluvil jsem o highway a městech. Na venkově nikdo evropská auta nekupuje a o těch byla řeč. To už jsme s Micinkou vyřešili, přišel si s křížkem po funuse. Ale proč si nerýpnout, že?
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 15:30
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Ja taky mluvim o highway a mestech.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 15:37
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Aha, takže v USA jsou horší silnice než u nás. Ale když se pomlouvají americká auta, tak se řekne, že jsou špatná, protože nejsou dělaná na naše špatné silnice. Když se ale debatuje o silnicích, resp. vysvětluje jaktože jsou evropská auta poruchovější, tak najednou mají američané rozbité silnice. Ať tak či onak, vždycky je to americká vina. >:D Buď tím sleduješ tohle nebo se jen snažíš chytat za slovíčka "velmi kvalitní" a vozit se po mě s tím, že porovnávat pak budeš třeba s německýma a ne českýma silnicema, i když mluvíš s Čechem (a tudíž to není moc logické). Vzhledem k tomu, že se s tebou nestřetávám ani zdaleka poprvé a nějaké zkušenosti s tvým rytím mám, přikláním se k druhé variantě. Jseš pan "chyťzajazyk". >:D
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 16:09
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Ze mluvis o necem co znas z filmu a pak se urazis kdyz se ukaze ze to ma daleko do reality je tvuj problem. S temi silnicemi je to asi tak ... Dalnicni sit v USA je diky rozlehlosti zeme taky znacne rozlehla a byla budovana leta (tusim nejvetsi rozvoj zacal za Eisenhowera). Udrzovat tohle nejen z hlediska funkcnosti, ale i rekneme na urovni doby je docela orisek. O nejakem hladkem asfaltu na urovni zapadoevropskych dalnic si lze nechat jen zdat. Podstatna cast je betonova a ty spary slusne drncaji takze se to opravdu spis podoba nasi D1 za Mirosovicemi. Akorat, ze jsou ty pruhy zpravidla 3 (mimo mesto), sirsi nez u nas s sirokym travnatym delicim pasem uprostred (v priade nouze byva kam bezpecne utect jak na kraji tak u stredu). Typicky zvuk od podvozku pri jizde na takove dalnici je TD - TD - TD ... V tu chvili mi vetsinou ani nevadi mekke nastaveni podvozku americkych aut protoze bez toho by byl clovek vyklepany jak startka. Ve mestech jde o to jak je mesto bohate - nove nebo rekonstruovane useky jsou uz dnes asfaltove, kde na to nemaji drncaji na betonu. Celkove te kvalite moc neprispiva ani to, ze jak zacne padat snih posypou ho zhruba stejnou vrstvou soli (zimni pneu se v USA moc nenosi).
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 16:22
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Já se neurážím, jen mě zaráží, jak kdykoliv sem napíšeš, vozíš se po detailech. Věřím ti, že si jel v USA po dálnici a byly tam betonové bloky. Já jel zase po dálnici do Mnichova. >:-[] >:-[] >:-[] Taky tě kvůli tomu neurážím, že si napsal, že západoevropské dálnice jsou hlaďounké. V každé zemi jsou lepší a horší dálnice a silnice.
neregistrovaný "briza"
10. 1. 2006 16:44
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Na detailech? No proste tvrzeni, ze Americane jezdi na velmi kvalitnich silnicich neni pravda. A to ne proto, ze jsem se setkal se jednou spatnou dalnici, ale protoze ze ty jejich silnice obecne nijak zvlast kvalitni nejsou. Naopak tvrzeni o klidne jizde pravdive je - az me z toho obcas muze vzti cert (kdyz se 3 pitomci s tempomatem nastavenym na temer stejne rychlosti "predjizdi" 2 mile a zablokuji vsechny pruhy).
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:21
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
ač to pro lincoln vyznívá špatně, bohužel musim souhlait ;-\
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:24
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
ale to nezmění nic na tom že jim nebudu držet palce a čekat že tam konečně nastoupí někdo, kterej to bude mít v hlavě srovnaný a bude Lincoln směřovat tam kam patří a prosadí pro něj ty nej technologie z PAG/Ford a ty nej konstruktéry, desingéry blablabla .. už radši mlčím
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:41
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Nemlč. :-) Jsi jeden z mála lidí, který mě tu těší číst. >:D S Lincolnem to vidím stejně. Naštěstí jméno Lincoln má takovou historii a potenciál, že ať se stane s celým koncernem Ford cokoliv, jednoho dne ta značka zažije nádhernou renesanci. Snad se toho dožijeme.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:47
Re: Jak Cadillac zvrátil osud
Myslím, že třeba Aviator (ať je po tvým ;-) ) je moc povedený a je v něm 1000x víc Lincolnu než v celý dlouhý limuzíně co vozí po práglu reklamu na bor.el..
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 14:01
Re: Lincoln
Na Town Car mi nešahej (technicky je to Lincoln o 300% víc než cokoliv jinýho, dlouhé převisy, špičková spolehlivost, bezpečnost a i bez prodloužení je to sedan s nejprostornějším interiérem na světě (nepočítám RR,Maybach a další hyperdrahý a malosériový značky)). Stejně je to ironie. Typicky svatební auto je zároveň bohužel typicky bordelový. :-( A černý mafiánský nebo pohřebácký.... Aviatora šlechtí hlavně mřížka chladiče ve stylu šedesátých let. Po Cadillacích z 1970 jsou Lincolny z 1962 moje nejoblíbenější klasiky.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:33
Re: Lincoln
Počkej, já taky nemyslím krátkou verzi, ani modely z let 196x - 197x, myslím tu příšeru 1999, ta maska je podle mě úplně strašná, i když vím, že tobě se líbí [odkaz]%27s_for_sale… přičemž model 95 se mi docela zamlouvá.. samozřejmě myslím v krátký verzi.. [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:38
Re: Lincoln
Ale třeba tomuhle nemůžu vytknout ani šroubek ;-) [odkaz] A třeba tohle [odkaz] nevypadá taky až tak hrozně, i když to má tu masku... hlavně koukni na fotky, jsou sice jak z telefonu, ale ten číselnej kód u kliky >:-[] >:-[] >:D :yes:
Mají tam docela dost aut... koukni tam [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 15:24
Re: Lincoln
Já věděl, že mluvíš o prodloužený limuzíně a navíc ne o veteránovi, jen jsem rozšiřoval téma. ;-) A taky už moc dobře víš, že ten jak ty říkáš "pokroucený" design 98-02 mě bere úplně nejvíc. Dveře na kód, znám, postupně to rozšířili i do Mercury a dneska to mají už i lépe vybavené Fordy, vypadá to rozkošně.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:42
Re: Lincoln
Asi tak, než začali uplatňovat pokroucenej design, kterej k těmhle značkám a typům aut vůbec nejde, tak to bylo fajn...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 1. 2006 13:55
Re: Lincoln
no já se nerad uchyluju k takovým prorokujícím řečem , to mi moc nesedí ... to radši ukecám nějakýho dovozce ať se na lincolniky specializuje a že mu pomůžu ... hele ten motor co je v mks to je v8 z volva ne ???? :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 14:02
Re: Lincoln
Ano, použit ve Volvu XC90, ale vyvinula ho Yamaha.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
15. 1. 2006 11:30
bez titulku
tu je odkaz na stránku lincolnu o mks a mkx [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ax"
14. 8. 2006 14:02
Lincoln
Krásnej interiér.. :yes:
Rozbalit vlákno
0