Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Altea i Altea XL s motorem 1,2 TSI, konec výroby XL 4WD v září 2010

SEAT Altea a Altea XL patří do řady automobilů, ve kterých bude letos osmiventilový 1,6 MPI nahrazen přeplňovaným 1,2 TSI. Letos také v modelu Altea XL skončí pohon všech kol, provedení 1,9 TDI 4x4 bude bez náhrady vypuštěno.
Zpět na článek
2. 2. 2010 10:35
2. 2. 2010 10:41
2. 2. 2010 15:02
2. 2. 2010 16:32
2. 2. 2010 20:25
2. 2. 2010 23:14
3. 2. 2010 01:26
3. 2. 2010 08:42
3. 2. 2010 13:17
3. 2. 2010 13:55
3. 2. 2010 14:07
3. 2. 2010 14:13
3. 2. 2010 14:16
3. 2. 2010 14:21
3. 2. 2010 14:23
3. 2. 2010 14:18
3. 2. 2010 14:02
3. 2. 2010 14:12
3. 2. 2010 14:17
3. 2. 2010 14:20
3. 2. 2010 14:45
3. 2. 2010 14:49
3. 2. 2010 14:58
3. 2. 2010 15:00
3. 2. 2010 15:11
3. 2. 2010 15:15
3. 2. 2010 15:31
3. 2. 2010 15:45
3. 2. 2010 14:16
3. 2. 2010 14:40
3. 2. 2010 14:45
3. 2. 2010 14:53
3. 2. 2010 14:56
3. 2. 2010 15:06
3. 2. 2010 15:11
3. 2. 2010 15:19
3. 2. 2010 15:48
3. 2. 2010 15:05
3. 2. 2010 15:08
2. 2. 2010 18:42
2. 2. 2010 19:09
2. 2. 2010 23:06
2. 2. 2010 23:19
3. 2. 2010 08:29
3. 2. 2010 08:43
3. 2. 2010 09:11
2. 2. 2010 23:34
2. 2. 2010 15:41
2. 2. 2010 17:23
neregistrovaný "Hooonza"
2. 2. 2010 12:29
neregistrovaný "Hooonza"
Avatar - kopamt
2. 2. 2010 10:35
Krása
1,2 je konečne všade :-) mne to nevadí, vcelku logicke urcite to cakala väcsina... ale inak sa teším na dalsie prispevky >:D lebo pre niekotorých su tie 1,2-ky ako červené súkno pre býkov na spanielskej corride >:-[]
Rozbalit vlákno
0
2. 2. 2010 10:41
ha
Motor je to poslední co by mi na tomto autě vadilo (pokud by fungoval, což asi vzhledem k tomu, že je to koncernový motor bude trošku problém). Co bych ale na tom autě nepřekousl je opravdu ta (ne) přístrojová deska. Ač je vidět, že se snažili, tak mně stačí se podívat na tu druhou fotku a už na ni je vidět, že ten display i z místa řidiče bude v podstatě po celou dobu jízdy nečitelný. to se leskne jak psí kulky i na té fotce... Uf. :-(
Rozbalit vlákno
47
2. 2. 2010 15:02
Re: ha
Máš snad s motory TSI negativní (nebo vůbec nějakou) zkušenost..., sem s ní? Zajímá mě to, protože jsme po dlouhém běhání vybrali dceři právě leon 1,4 TSI drive, který jsme po slevách na 360 tis Kš vyhodnotoli jako nejlepší nabídku. V kurzu byl ještě golf TSI a fiat brava 1,4 T-jet 88 kW. Golf byl pořád o 70 tis dražší a ač jsem odjakživa fiaťák, musím uznat, že obě koncernový TSI plečky byly z hlediska jízdy prostě lepší. Navíc fiat byl stále o 20 tis dražší než seat. ;-) (PS displeje seat jsou čitelné dobře a navíc mění intenzitu podle toho jak venku svítí/nesvítí slunce)
2. 2. 2010 16:32
Re: ha
No asi takhle (taky sem z toho šoku).

Nová Yeti 1,8 TSI 30 000 km, potkané ventily. Záruční oprava výměna motoru. Zatí je to v jednání a na začátku, sám sem zvědavý jak to dopadne. Je to firemní auto, tedy žádná jedna paní povídala. Šéfik si to koupil jako předváděčku, odešlo mu to po 2 000 km najetých. Moje jediná zkušenost.
2. 2. 2010 20:25
Re: ha
Vidíš, a já za poslední rok viděl 3 podělané T-Jety (snad kluci od Fiatu pořádně zapracují na zesílení těch šálků) a nebudu tvrdit po fórech na základě 3 kusů, že to jsou seroucí se motory.
2. 2. 2010 23:14
Re: ha
Škoda u tebe je jen ta, že LŽEŠ, ale to mne tak nějak nepřekvapuje...

Ale pokud ti to udělá radost... tak ano.. Motor mi už během roku měnili 3x a žere mi to 20ku na 100 a 15 l oleje na 1000...

Ale co už.. Já na to mám, tak mě to nerozhází... >:D >:D

P.S. Pokud má někdo problém s tím, že to třeba není pravda co sem napsal, tak tomu prostě věřit nemusí... Na druhou stranu to auto stojí u Horáčka (autosalon Hora) v Bystrci, v pondělí řešili v Boleslavi výměnu motoru, není problém se tam na něj jet podívat (jistě tam stojí, možná už vykuchaná). Červená nepojízdná Yetina (jinak ve full výbavě). Kdyby sem to nezažil na vlastní kůži a nebylo mi majitele úpřímně líto, tak kaká pes... Samotného mne to překvapilo... O tom, že se kakají jiné koncernové motory se obecně ví, ale že to potká i 1,8 sem fakt nečekal...Názor majitele už je na to auto po tom, co si ho užíval od Vánoc taky jiný než na štědrý den. Nejvíc překvapený sem ale z toho, že nedostal náhradní auto... Argument, že to ještě neřešil mi přijde mimo mísu (to by měla být první věc co měl servis udělat)... Skoro bych řekl, že jsou kluci od škodovky docela zaskočení... >:D >:D >:D . Imho... tvoje reakce Octane, tomu tak nějak taky napovídá... Objektivně... Ano stát se může, že motor nevydrží ani první garančku, na druhou stranu je to úpřímně poprvé, co sem něco podobného zažil na vlastní oči v přímém přenosu. Chápu, že někdo řeší lecjakou ptákovinu v záruční a mimozáruční době a že se stanou průsery alá Toyota..., ale nikdy sem prostě nezažil totální K.O motoru takhle brzy. Nikomu a nikdy v mém okolí se nic podobného nestalo a byť se to stát může...za normální to nikdy považovat nebudu a prostě tvrdím, že by se to stát nemělo. A kdybych měl být majitelem auta s motorem se kterým se to auto nenarodilo (bez mé vlastní chyby).. s tím bych se asi (jsem cimprlich) těžko smiřoval. Bohužel... se tohle stalo v mé blízkosti škodovce a ne Fiatu nebo někomu jinému. To, že to zapadá do mého obrazu koncernu na tom nic nemění a v servise si svou reputaci nevylepšili ani důvtipnými otázkami ve stylu (nenačepoval jste naftu, případně nezapadl jste někde a necukal jste s autem tam a zpět). Prostě na vlastní kůži...všechno špatně a přiznám se, že ani fiatovký Motortec v době své "slávy", v době vlastní krize, nedokázal jednat takhle diletantsky. Ale to je už jiná story...
3. 2. 2010 01:26
Re: ha
Aha, takže když to napíšeš ty, tak je to pravda. Když napíše někdo jiný, že se pokazil T-Jet, tak je to automaticky lež. No aspoň si každý o tobě udělá (nebo spíš už dávno udělal) obrázek... o tom, že u prvních T-Jetů byly problémy s výdrží materiálů z kterých byly klikovky (přidírání ložisek, tahové praskliny, zejména u 110 kW verzí, které navíc dost trpí na přehřívání oleje, což se podařilo vyřešit víceméně až po 2 letech) se všeobecně ví, jen ty tady budeš neustále mlít hovadiny, jak jsou ty T-Jety dokonalé bez jediné závady a TSI od koncernu (na základě MOŽNÁ jednoho případu) jsou poruchové šunty. A noc na tom nezmění tvoje sáhodlouhé příspěvky o ničem... ale co, jsou lidé, kteří se tím doopravdy živí a ti... kteří jen melou hovadiny na fórech. :-!
3. 2. 2010 08:42
Re: ha
Tak za prvé.. Já nedělám soudy. Pokud se vrátíš zpět, tak sem jasně napsal, že proti motoru jako takovému principielně nemám nic, jen pokud bude fungovat líp než konkrétní kus se kterým mám zkušenost. Já nelžu, dokonce sem napsal kde to auto stojí. Až se dostanu k záznamu z opravy (je to firemní auto nebude to problém stejně to budu scanovat a ve finále i řešit s MB), tak to v klidu někde postnu. Sejně se to ještě bude nejspíš elektronickou poštou řešit v MB. Že by to prošlo stylem stavte se zítra pro auto, máte tam nový motor...tomu nevěřím. Tedy žádné závěry nedělám, jen já osobně bych si už raději TSI nekoupil. Jedna konkrétní blbá zkušenost tohoto ražení prostě stačí a je dobré vědět, že se to může stát. Nevidím na tomto postoji nic špatného.

A za druhé. S T-jety lžeš. Jednak co píšeš není pravda, za druhé si nenapsal o konkrétních autech. Je možné, že někde v Itálii bylo nějaké auto kopnuté, je také možné, že se něco stalo i u nás, ale já osobně úpřímně říkám o ničem podobném jsem neslyšel... a jsem si jistý, že pokud by tomu tak bylo, tak bych se o tom dozvěděl velmi brzy. S přehříváním u T-Jetu problémy nejsou vůbec žádné takže tak. Já to auto mám rok a půl, tak si dovolím tvrdit, že i vzhledem k tomu, že se o to dost zajímám, tak vím o něm víc než pochybný internetový nick (nic osobního).

Takže z tvé strany nejspíš opravdu jen pokus o LEŽ. Jinak až se mi vysype motor, budeš první kdo se to doví. Jinak pokud máš nějaké opravdu relevantní informace, dej podkaldy a můžeme se o tom bavit. Vystupuješ dost suverénně, takže předpokládám, že rpacuješ u Fiatu a máš veškeré podklady a dokumentaci o závadách a problémech motorů T-Jet. Auto je na trhu 2,5 roku, nepředpokládám tedy, že by závady podobného druhu měl řešit kdokoliv jiný než autorizovaný servis Fiat, potažmo dovozce Fiat.
3. 2. 2010 13:17
Re: ha
"Jednak co píšeš není pravda"

Ano, ano ano. Co napíše wolff, je svatosvaté pravda (třeba soud typu :"pokud by fungoval, což asi vzhledem k tomu, že je to koncernový motor bude trošku problém". a pak soudí na základě (možná) jednoho pokaženého motoru) a když napíše někdo svou zkušenost, která není wolffovi příjemná, tak hned plive oheň že všichni lžou. >:D a samozřejmě hned píšeš sáhodlouhý elaborát bez hlavy a paty. Stejně jako na jistém fóru se někomu vysypala spojka na bravu po 30 000 km (a jak vidno tak není sám, už tam je další postižený) ale wolff vykřikuje, že to není chyba fiatu, a že to úmyslně zničil dotyčný sám a bla bla bla...no prostě wolffe bavíš. A jestli tě zajímá, kde pracuji, tak Fiat to není. Je to pouze jedna firma, co dodává různé věci automobilkám co se týče komponent a vývoje ohledně motorů (už jsem to tady kdysi psal), takže mám informací asi 1000x víc než ty. A navíc na rozdíl od tebe necucaných z prstu. Navíc tvé neznalosti úplně krásně vystihuje věta: "nepředpokládám tedy, že by závady podobného druhu měl řešit kdokoliv jiný než autorizovaný servis Fiat, potažmo dovozce Fiat" Takže konstrukční vady apod výrobce vůbec u fiatu neřeší jo? Pouze servis vymění špatný díl opět za špatný,protože dle wolffa to nemá nikdo jiný dělat. No aspoň všichni vidí, jak na tom s inteligencí jsi. Stejně tak pobaví hláška ""S přehříváním u T-Jetu problémy nejsou vůbec žádné takže tak." To tvrdíš na základě čeho? Na základě tvého jednoho kusu, který si svezeš max okolo komína? No jde vidět, že o tom ještě moc nevíš, ale co taky čekat, pochybuju, že ti z Turína posílají každý týden dopis, kde milému wolffovi píšou, co vše se musí pořešit za problém, s čím si páni konstruktéři hrajou. >:D Ještě čekám nějaký hlod, že třeba Bravo je tak dokonalý stroj, že se vůbec nestahovaly nějaké série kvůli vadným ložiskům na zadní nápravě (může se za jízdy odlomit kolo) popřípadě kvůli vadným brzdovým hadičkám... tímto aspoň dokážeš, jak si vymýšlíš a lžeš, když o tom nemáš ani páru. No a teď ti dám zase nějaký čas, abys mi tu sepsal nějaký elaborát plný výmyslů a blbostí. >:D
3. 2. 2010 13:55
Re: ha
Takže děkuji, že si přiznal že o případných problémech T-jetu víš úplné kulový a že s T-jetem jako takovým nemáš nic společného a že si sním nepřišel ani do kontaktu. to sem tak nějak předpokládal, podle toho co si psal. Těžko tady bude kdokoliv věřit, že člověk co vyrábí, prodává například autožárovky bude vědět cokoliv víc o problémech určitého typu motoru na kterém se notabene výrobně nepodílí, by´t pracuje v autoprůmyslu (což jsi sám přiznal). To co někomu natluče za brouky do hlavy někdo jiný je úplně mimo mísu... Tvoje osobní zkušenost s T-jetem, notabene s jeho poruchovostí, či problémy je nulová. Sem rád, že si to přiznal.

Tím bych řekl, že se dále na toto téma raději nevyjadřuj, stejně tak jako o problémech na téma převodovky a podobně. Nikomu se na Bravu po 30 000 km převodovka nevysypala, pokud máš o tom důkaz, byl bych rád, kdyby si ho doložil, v opačném případě opět a znovu lžeš, stejně takjako lžeš na téma, že já se k něčemu někde vyjadřoval. To je opět a znovu lež.

Si mi celkem ukradený, jen dávám důkazy o tvých očividných lžích, které jsou prostě patrné.

Co se týká Brava mohu tvrdit rozhodně víc než ty, já s tím autem narozdíl od tebe jezdím.

;-)
3. 2. 2010 14:07
Re: ha
No jde vidět, že nejen, že lžeš a vymýšlíš hovadiny, ale ani neumíš číst. Kde jsem psal o převodovce? Psal jsem o spojce. Takže NELŽI. Aspoň každý vidí, jak slaboduchý jedinec jsi. A že s ním jezdíš? Směju se. Mám s tím víc odcouváno než ty najeto dopředu, ale to slaboduchý fanatik, který s tím najezdí pár tisíc ročně jaksi nepochopí...
3. 2. 2010 14:13
Re: ha
Soudím dle toho, že pleteš hrušky s jablky. Teď se tam řešila (co vím) převodovka, nikoliv spojka (ale není to můj problém, jen to sleduju z povzdálí jak to dopadne)... Spojka byla vyřešena (ano stane se) ke spokojenosti majitele auta (což ty si se neobtěžoval sem napsat). Takže ano lžeš. Víc k tomu netřeba psát... Furt lepší vyměnit jednu nepovedenou spojku, než měnit u auta motor... (a jak sem si zatím zjistil tohle není vyjímka)...
3. 2. 2010 14:16
Re: ha
Řešila se spojka, tak nelži. Není problém hodit odkaz. Ale to bys asi neunesl, viz tvůj příspěvek níž, který když ti je vyvrácen, tak ho změníš... :-!
3. 2. 2010 14:21
Re: ha
Já ho změnil proto, že se neobjevil. Chyba softwaru a proto sem napsal druhý... A to víš moc dobře.. nechtěl sem duplikovat příspěvky.. tak neskuhrej a buď chlap... Mě nevadí, že tady lžeš,ale to je jedno (nevím co tě k tomu vede). Odkaz klidně dej,. problém byl s řazením.. mám to s tím klukem rozdiskutované přes SZ, vím co se tam děje... to, že tam nějaká lama napíše, že to může být ve spojce na faktu nic nemění... A aby sis mohl zase polhat, tak si projdi tohle..., než napíšeš kravinu o dobrovolných krocích výrobce... Mě je to jedno... mě přesvědčovat nemusíš.., jen si přestaň lhát do vlastní kapsy... [odkaz]
3. 2. 2010 14:23
Re: ha
Kdybys nelhal. Prostě jsi lhal a bylo ti dokázáno. A teď jen pliveš kolem sebe a když ti to nevychází, tak hned posíláš odkaz na seznam problémů od VW. Nepsal jsi tady náhodou, že takové problémy má i RR? Hoď tu i kompletní seznam Fiatu. >:D :yes: Aneb VW = 15 záznamů, z toho 1 za rok 2009. Fiat 15 záznamů z toho za loňský rok 4. >:D (A když vezmem počty prodaných aut... >:D )
3. 2. 2010 14:18
Re: ha
Ano, jednalo se o převodovku a wolff jen fanaticky obhajoval. >:D :yes:

[odkaz]
3. 2. 2010 14:12
Re: ha
No 1. myslíš Rapex, ale tam se rozhodně neobjevují věci tohotodruhu, páč mají vliv spíš na funkčnost než bezpečnost. Nehledě na to, že tam není vše (oni taky výrobci moc dobrovolně nepřispívají) ale je to na základě věcí, které se odhalí na veřejnosti. Ale aspoň máme další důkaz tvé neznalosti a snahu o lži a překrucování. Mimochodem ty brzdové hadičky: [odkaz] A zcela úsměvná je poznámka "Dobrovolné nápravné kroky dovozce." = dovozce nesvolává nic, jen se pozabíjejte, vyměníme to jen když si někdo řekne. Tomu se říká přístup.

P.S:"Jinak těžko si dokážu z teplotního hlediska v našich končinách představit v tomto ohledu horší podmínky než moje letní dovolená v srpnu v Itálii, kdy u auta nebyly absolutně žádné problémy." Ano, na základě jednoho kusu a pohodové cesty do Itálie hodnotíš konstrukční slabiny nějakého motoru. Fakt wolffe bavíš publikum. >:D
3. 2. 2010 14:17
Re: ha
No že ty máš narážky na problémy se čtením... Ty máš zase problémy s naprosto jasným chápáním logiky. Dobrovolné nápravné kroky dovozce jsou totiž něco úplně jiného a je to nejsprávnější postup jak postupovat v podobném případě...
3. 2. 2010 14:20
Re: ha
Aha, takže to je lepší, než když tam je napsáno:" Dovozce podnikl kroky k nápravě – vyhlásil svolávací akci." Jo aha, lepší je se na zákazníky * že? >:D
Zase lžeš jako v těch 2 výše uvedených případech co jsem teď ukázal? Viz mazání jednou napsaného a pak překrucování spojka/převodovka? No aspoň si každý o tobě počte. >:D :yes:
3. 2. 2010 14:45
Re: ha
Dobrovolné je myšleno...učinil(í) dříve než se vystaví sankcím v podobě trestníc oznámení, nařízení stažení produktu z trhu a podobně. Pokud je vyhlášená svolávací akce.. jedná se už o průswer formátu...řeště okamžitě jinak jste ve velkých problémech.

Krásně je to vidět u Toyoty. Ta už prostě na dobrovolnou akci nemá prostor, neboť se na celý problém přišlo příliš pozdě.... nečekám však, že by tě tohle mělo dojít...

Pokud ti to ale pomůže... Opravdu už ani jeden fiat se závadnými hadičkami od subdodavatele nejezdí...
3. 2. 2010 14:49
Re: ha
No stále meleš nesmysly. Pokud nesvolá okamžitě = sere na své zákazníky. A tvoje hláška že, "Opravdu už ani jeden fiat se závadnými hadičkami od subdodavatele nejezdí..." znamená spíš že už žádné nové auto z fabriky (snad) nebude mít vadné brzdy, nikoliv že žádné po cestě nejezdí. Někteří totiž na origo servisy kašlou a 100 % to tvrdit nemůžeš. Mimochodem pokud dodal vadný komponent subdodavatel, tak mě to nezajímá, já jsem si koupil auto značky XXX a nezajímá mě kdo co dodával. To si musí výrobce pořešit sám...
3. 2. 2010 14:58
Re: ha
Tohle je snad jediné co si napsal a mělo hlavu patu. Pokud někdo nejezdí na smluvené servisní kontroly (v záruční době), pak samozřejmě výrobce již neručí za případné škody a vady tímto autem způsobené. Ale to jaksi platí napříč politickám spektrem (např. okamžitá ztráta záruky mobility u škodovky je toho důkazem), je to notorieta a není důvod to dále rozvádět. Z aut, která jezdí na pravidelný servis a byla vyrobena v tom smolném roce nemá ty hadičky už ani jedno auto. Je to podobné, jako se zachvoala škodovka s roomsterem (tam to bylo podle mne ale o trochu horší), neboť u těch hadiček hrozil asi reálný problém až po delší době, kdežto ránu do nosa a do kolene od škodovky si mohl dostat asi kdykoliv. neřekl bych že je to kašlání na zákazníka, ale po racionální úvaze normální a všeobecně akceptovatelný krok.
3. 2. 2010 15:00
Re: ha
Takže opět lžeme? U Roomkstra šlo to to, že za určitých okolností nevystřelil pytel když měl, ale rozhodně ne, že střelil sám od sebe. V každém případě selhal prvek pasivní bezpečnosti. Kdežto u toho Fiatu jde o prvek aktivní bezpečnosti a je to opravdu příjemné, když ti selžou brzdy, když to nejvíc potřebuješ. Takže opět další tvá lež...
3. 2. 2010 15:11
Re: ha
Roomstru selhal bag při každém pokusu... a te´d nám jenom pověz na kolikati Fiatech praskla brzdová hadička? Kdybys nebyl tak neschopný tak si zjistíš jak to bylo... U Roomstra se to zjistilo při testu... u Fiatu to opravdu nebylo v momentě, kdy auto nebrzdilo... Ale to chci po tobě moc... předpokládám... >:D

P.S. Ty už ani nelžeš.. tu už jen plácáš v diskuzní posmrtné křeči... >:-[]
3. 2. 2010 15:15
Re: ha
Kdybys nelhal. Selhalo to při jediném pokusu. Zajímavé, že u Roomsterů, které mezitím bouraly na normálních cestách ty bagy fungoval vždy... a že ty nevíš o nějakém případu, kdy ta hadička selhala, neznamená, že se to nestalo. Ale chápu, je to Fiat, kdyby to byl koncern, tak wolff už tu křičí, jak hrozné to je. >:-[]
3. 2. 2010 15:31
Re: ha
Rozdíl mezi nama je, že ty důkaz na to, že něco prasklo nemáš, já také ne, proto mohu říkat, že se tak nestalo. O Roomstru tohle bohužel říct nelze a to, že se to jinak v provozu nestalo stejně důkaz nemáš. To, že se to stalo v testu naopak víme všichni... Ses v tom nějak zamotal... >:D
3. 2. 2010 15:45
Re: ha
A ty máš důkaz, že to v provozu nikomu neprasklo u Fiatu a máš důkaz, že naopak u Roomsteru to někomu u nehody nefungovalo? :-! Jsem zvědav, na ten rozdíl mezi námi, když to tvrdíš... :-!
3. 2. 2010 14:16
Re: ha
Copak, copak? Nejdřív napíšeš evidentní lež a pak se za ni stydíš? >:D

[odkaz]
3. 2. 2010 14:40
Re: ha
No za to se nestydím, ale je to volný duplikát toho co sem sem napsal v zápětí, protože se to neobjevilo. Ale chápu, že inteligent tvého formátu to neumí pochopit... Imho je dobré, že sám sebe umíš usvědčit ze lži.. Si kápo... Ty odkazy imho potvrzují přesně co sem psal a utvrzují tě ze lži. Zejména v oblasti převodovky a spojky a toho co sem obhajoval a co ne. Imho ani nevíš jak to dopadlo, nevíš ani to v čem byl problém. Za další to nic nemění na původním problému, že na škodovce se vysypal motor a ani známé heslo zloděj křičí zloděje na tom nic nezmění i přes tvoji úpornou snahu... dokonce na tom nic nezmění ani tvá údajná pozice v autoprůmyslu a v autovývoji..., neboť si zde uvedl prokazatelně několik lží, bez toho aby si je nějak prokazatelně doložil... Jinak, to jestli mi ty věříš o odešlém motoru a nebo ne, je mi úpřímně jedno. Já to sem psát nechtěl, někdo se akorát ptal jaké mám důkazy pro své tvrzení tak sem je dal. Pokud má někdo problém s její důvěryhodností, prosím nikoho o tom nepřesvědčuju. Pokud chce někdo TSI ať do něj vesele jde. Za sebe jen říkám... Děkuji nechci. Měněný motor v novém autě není můj šálek čaje. Až najdeš odkaz, nebo někoho, komu měnili na bravu něco jiného než spojku a brzdovou hadičku, případně se mu motor zavařil..klidně sem ten odkaz dej a můžeme se na to téma bavit. Fiat je výrobce jako každý jiný a má své subdodavatele, kteří chyby také dělají a i v minulosti se nějaké motory nepovedly...bohužel v dnešní době mám pocit, že za kratší konec tahá někdo jiný, někdo, kdo je "odborníky" považovaný za etalon.
3. 2. 2010 14:45
Re: ha
No vidím, že všem musíš ukázat, jak lžeš a ani nejsi schopný případnou prohru vzít jako chlap. Naštěstí tady na fóru lidí umí číst a ty odkazy si přečtou, aby se přesvědčili, jak krásně lžeš, viz ta diskuze o spojce a ne o převodovce. Wolffa, nelži, jsi tak za ještě většího hlupáka... a ano, potvrzuji co jsi napsal: ŽE LŽEŠ... ale to ti tu nemusím opakovat 100x, ty to stejně neuznáš a ostatní si o tobě udělají obrázek sami...
3. 2. 2010 14:53
Re: ha
No hlavně se nauč číst...
[odkaz]

Definice závady je po 90 000 km problém s řazením (tedy ne po 30 000 km), tedy já bych řešil problém s převodovkou. To, že to může být přítlačák na spojce je sice pravda, ale obecně je problém s řazením. Nic neobhajuji, tomu člověku pokud to nevyřeší servis se budu snažit pomoct jinak aby bylo vše v pořádku. Ale opět.. jak říkám člověk jako ty to těžko pochopí...

Pokud si dobře vzpomínám...odkazoval si se na v současné době řešený problém v tom foru. A to je tenhle.

Tedy... lhal si nejen s kiometry, ale také s definicí atd... a také s tím, že něco obhajuji nebo něco podobného. Lhal si a překrucoval stejně jako v těch ostatních případech... No nic.. já to chápu.. si zapálený bojovník (asi za škodovku(a couvač v bravu)), ale hold vše se musí dělat s mírou. Pak si tady jen za Lháře.
3. 2. 2010 14:56
Re: ha
Ale wolffe, sranda největší. Já jsem lhář? Nevím, kdo si tu nevidí do huby. Dal jsem odkaz, kde se řeší spojka po 30 000 km a dotyčný ma nick josh a ty tu prásneš další poruchu po 90 000 od uživatele seko2727, který ještě navíc ani definitivně neřekl, čím to bylo. (tipuji přítlačák, ale to není převodovka ťulínku že? >:D ) A nelži, že jsem odkazoval na SOUČASNĚ řešený problém. Jen jsem odkazoval na tvůj přístup k problémům u fiatu. Nebo máš problém s chápáním věty: "Stejně jako na jistém fóru se někomu vysypala spojka na bravu po 30 000 km (a jak vidno tak není sám, už tam je další postižený) ale wolff vykřikuje, že to není chyba fiatu, a že to úmyslně zničil dotyčný sám a bla bla bla..." Takže jsem rád, že opět dokazuješ, jak LŽEŠ. :yes: >:-[]
3. 2. 2010 15:06
Re: ha
Cituji:

Stejně jako na jistém fóru se někomu vysypala spojka na bravu po 30 000 km (JAK VIDNO TAK NENÍ SÁM, UŽ TAM JE DALŠÍ POSTIŽENÝ)ale wolff vykřikuje, že to není chyba fiatu, a že to úmyslně zničil dotyčný sám a bla bla bla...

Jen pro tvou informaci. Josh má problém vyřešený, nestálo ho to ani korunu a vyřešeno k jeho spokojenosti bez problémů. V žádném případě se nedá říct, že by tím byl nějak postižený. rozhodně se mu neměnilo VINko čehokoliv v autě.

Sekův problém se pravděpodobně řeší, čekám na SZ jak to dopadne, pak budeme vědět víc. Tvůj pocit o přítlačáků (já bych spiš typl, že to může být nízká hladina oleje v převodovce v souvislosti s tuhými mrazy může způsobit podobné chování převodovky) nic nemění na tom, že je problém s řazením a dohadovat se o tom, jestli se bavíme o spojce a nebo převodovce je dětinské a z tvé strany zcela patrné zahýbání do malichernosti v rámci diskuze, kde nemáš věcně co říct.
3. 2. 2010 15:11
Re: ha
No a co, že má Josh problém vyřešený? Proč odbočuješ od tématu? Každý se může přesvědčit, jaký byl tvůj přístup, když napsal, že se mu to vysypalo hned po záruce a tys ho málem poslal do pr*ele. To že mu to nakonec po tahanicích uznali a tys pak začal vykřikovat jak skvělé to je, že to bylo jasné hned ze startu je jiná věc... a tím jiného postiženého myslím ten přítlačák u seka, tohle převodovka imho nebude, takže zase dokazuješ, jak překrucuješ a lžeš. No nic, nemám čas ti tu neustále dokazovat, jaký jsi lhář. Obrázek si o tobě jistě udělá každý sám...
3. 2. 2010 15:19
Re: ha
Souhlasím.. Každý sám. Měl sem o trochu víc informací asi než ty po SZ... Jinak ano.. si automobilový vševěd s přehledem... Jen si to jaksi nedokázal... >:D >:D

P.S. jediné na co sem reagoval bylo, že není možné chtít okamžitě mít vyřešenou věc zadarmo v období po záruce, což mám bohužel (bohudík) pravdu. Postup řešení problémů má zcela jistě i u škodovky (sem na to zvědavý) svůj řád.

A co se týká SEKA... prokazatelně je to problém, který se v autě projevuje na převodovce... I malé dítě ví, jakým způsobem je spojka a převodovka propojena, takže dohadování o tom, kde ten problém je, v rámci (zejména z tvé strany) neznalosti dalších podrobností a znalostí konkrétního auta... působí komicky až amaterky. Důležité je.. že budeš mít (máš) poslední slovo a si velký kluk. Tím bych to ukončil. Ať se daří.. Hezký odpoledne... Jinak to lhaní si neber... Pochopil sem tě správně... Ty nelžeš.. ty jen bojuješ na tom svém písečku... tak hodně štěstí. >:D >:D
3. 2. 2010 15:48
Re: ha
Ano, mě jsi (snad) pochopil. Protože narozdíl od tebe pískový bojovníku nelžu. :-! A kecy o "více informací" přes SZ tu může napsat kde kdo. Já jsem si s ním taky mohl psát, takže se tu neztrapňuj svými znalostmi o převodovkách... >:-[]
3. 2. 2010 15:05
Re: ha
..děkuji, každá zkušenost dobrá. My na tom máme ca 10 tis. km a zatím 1,4 TSI šlape v pohodě. Bál jsem se, že to bude žrát olej - přesi jen to založený na klasický 1,4 od VW a tam to problém byl, ale zatím ani toto problém není..tak snad to bude OK.
3. 2. 2010 15:08
Re: ha
Snad ano.. Přeji max. spokojenopst a min. problémů... ;-)

A co se týká zkladu.
Je zajímavé, že an to trpěla jen 74 kW 1,4. Ale 55 Kw už na tom byla o poznání líp. Ono asi enní pdostatné z čeho co yvchází,a le musí se opravdu brát ten daný konkrétní kousek. :yes:
Avatar - strýček BOB
2. 2. 2010 18:42
Re: ha
Vybrali jste dobře, TSI jsou špičkové motory. Osobní zkušenost 1.2TSI najeto 5000km průměrná spotřeba 6.6litru, motor je velmi pružný a kultivovaný. T-jet je obyčejné a žravé turbo, odpověď FIatu na TSI je Multiair, nasazení do Brava v nedohlednu, cena bude přímo nehorázná...

Wolffe, klídek, ano? >:-[]
2. 2. 2010 19:09
Re: ha
Já sem klidný...
Ale někdo má očividně problémy...

Jo a žravý T-Jet... O tom mi něco napiš bližšího, co víš o žravém T-Jetu..já nic podobného nepozoruji, tak by mě to zajímalo..

Jinak, to že ta Yetina šla do kopru, je prostě objektivní fakt a nic s tím nenaděláš... Mě je to jedno, moje auto jezdí, ale firemní ne. Víc to nebudu rozmazávat, samotného mě to za šéfa mrzí., Koupit "nové" auto, najet s tím 2000 km a měnit motor... to asi nepotěší nikoho.... >:D
2. 2. 2010 23:06
Re: ha
Tak jsem se podíval na testy spotřeby, které vychází na tipcars.cz. Srovnání Fiat Linea 1,4 Tjet(88kw) vs Škoda Octavia 1,4TSI(90kw), tzn. stejně velká auta. Spotřeby vychází následovně. Při úsporné jízdě(okruh 1) má Linea spotřebu 6,8 a Octa 6,4. Při neúsporné jízdě(okruh 2) má Linea spotřebu 10,9 a Octa 11,3. Takže podle tohoto testu mi vychází žravost motorů Tjet a TSI +/- nastejno. ;-)
2. 2. 2010 23:19
Re: ha
Tak s tou žravostí je to samo mimo mísu...

Když bude někdo srovnávat TSI a T-Jet, kdy T-Jet bude mít o 20 kW víc, k tomu funkci overboost a pojede taky úplně jinak.. tak si samo veme o litřík víc..., ale při troše snahy je to velmi úsporný motor. Multiair je systém na který momentálně VW odpověď nemá, konkurencí pro TSI (kvalitativně a parametry) jsou právě T-Jety... Ale pokud s tím někdo nesouhlasí.. nemám s tím problém (stejně jako nemám problém, když někomu náhodou TSI sedne v autě líp než T-Jet)...jeho věc. Svět je krásný právě pro tu svou rozmanitost.. Mne by ani nenapadlo dát přednost TSI(třebas i 1,8) před T-Jetem (je to jak leklá ryba, zejména zvukem je to impotentní)... Ale já znám hlavně silnější T-Jet...
3. 2. 2010 08:29
Re: ha
No jasne a preto je motor roka a najúspornejší motor r. 2009 - VW 1.4 TSI, lenže to v porote nebol vševedko Wolff >:D >:D >:D
Avatar - strýček BOB
3. 2. 2010 08:43
Re: ha
Tipcars vůbec neznám, ale srovnávat Lienu s Octavíí, která je o metrák těžší... Kdo chce, tak se podívá na testy zde, u obou T-jet je zpochybňována nízká hodnota udávané průměrné spotřeby, kterou dosáhne mimimum řidičů. Kdyby wolff chtěl, tak mrkne na dlouhodobou průměrnou spotřebu porouchaného Yeti. Prozradím mu, že tam uvidí hodnotu maximálně 9-10litrů. Budě-li tam více, tak to dostávala brutálně zabrat nebo je vadný mezikus. T-jet by v podobně těžkém autě s 4x4 bral minimálně 12 a více. Nazdar :yes:
3. 2. 2010 09:11
Re: ha
Bobe nedělej ze sebe hlupáka...
Za a) podle spotřeby nemůžeš vědět kde a jak to auto jezdilo...A tvoje spekulace, kolik by bral T-Jet u 4x4 si nech pro sebe. Octavia a Linea jsou +- srovnatelné i váhově....
2. 2. 2010 23:34
Re: ha
Jinak si si tím jistý?
Např. [odkaz]
Já tam vidím min. úsporu 50 000 Kč (nevím co má ten Seat ve výbavě navíc), přičemž za těch 50 000 Kč se dá leccos dokoupit podle vkusu každého soudruha... A to je jen namátkou jedno auto, jistě by se jich dalo najít víc... ;-)
Avatar - petrumr
2. 2. 2010 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
2. 2. 2010 17:23
Re: ha
Já měl tohle auto (i Toledo a krátkou Alteu) doma na víkend na projetí (sice jen 2WD, ale to je detail). S čitelností displaye nebyl nejmenší problém a neleskl se.
Avatar - kopamt
2. 2. 2010 10:49
konec výroby XL 4WD v září 2010
Altea XL skončí pohon všech kol, provedení 1,9 TDI 4x4 bude bez náhrady vypuštěno.
Žeby predsa len "odmazili" projekt Tribu? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooonza"
2. 2. 2010 12:29
Re: konec výroby XL 4WD v září 2010
Tribu nebude náhrada za XL 4WD.

Oni ruší pouze 4WD v "normálním" XL. Freetrack bude ve výrobě i nadále.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud