Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LS460: dva rozvory a osmistupňový automat!

Luxusní odnož Toyoty přivezla do Detroitu zbrusu nový luxusní sedan LS460. Po 17 letech od premiéry prvního LS se představil nástupce, který přináší několik zásadních novinek. Poprvé je v nabídce nejen standardní délka, ale také verze s delším rozvorem.
Zpět na článek
neregistrovaný "skejpa"
11. 7. 2006 17:25
Re: bez titulku
no ja jednoho japonce vlastnim (mazda 6 dvoulitr benzin). mam ji rok a nemela sebemensi poruchu... ale co si budem povidat. jede skvele, zadny problemy, velkej kufr ale kdyby byly penize tak si koupim BMW >:D
neregistrovaný "skejpa"
11. 7. 2006 17:08
Re: DOKONALOST
a jinak LS neni nijak spatny auto. a chci te videt jak pojedes v kuse nejakou chvili prez 200. zkusil sis to nekdy ? po minute ti tam nekdo vjede takze pochybuju ze pojedes do te tahle zatacky prez 200. to si klidne pockam na rovinku a tam si tech 250 zkusim. Hlavni pro to je ze je hezci nez MB :-)
neregistrovaný "skejpa"
11. 7. 2006 17:06
Re: DOKONALOST
moje řeč ! BMW je proste o dost lepsi nez MB :-))) teda jako pokud nepocitam AMG atd :-)
neregistrovaný "ivusko"
16. 1. 2006 19:02
krasa
dokonalost spica chcel by som sa v nom aspon odviest
neregistrovaný "Robi"
16. 1. 2006 07:44
Kolikrát bolo všetko možné zbytočné ? A predsa sa užívá.
:-) Ak firma Lexus dala 8 stupňovku do provozu tak nielen ako technickú zaujímavosť,ale má aj dôvod.To už dokázala viacrazej a preto je tam kde je. Ak sa to neujme, tak to uschne a ak to je k čemusi tak to do života pôjde. Kto ju nechce ať ju nekupuje, kto áno ak kúpi.ŽIvot ukáže čo ako.Treba si uvedomiť, že ide o automat. Možná aj novej generácie. Pekný nový rok Robi.
neregistrovaný "Essesant"
14. 1. 2006 14:26
Re: kdo rekl ze jezdim MB
moje manualni 6° prevodovka se ukryva za zadni napravou Maserati GT...
neregistrovaný "Ace2"
12. 1. 2006 09:54
Re: DOKONALOST
tak nejde o to kde a jestli to je irelevantní. Důležité je že podvozky Mercedesů jsou konstrukčně koncipovány až do rychlosti 340 km/h což je i maximální rychlost seriově vyráběného Mercedesu. A v podstatě každý model AMG dosahuje 310 km/h (el. omezeno). Není důležité jestli kontrétní auto někdy tuto rychlost zažije, ale zda je na tuto rychlost připraveno. A o tom je celé diskuze o konstručních kvalitách podvozku Lexusu a MB s BMW a jejich uplatnění na EU trhu. takže znova opakuju Lexus je alternativou pro skupinu zákazníků, kteří nemají daleko k Jaguaru a jeho jizdnímu stylu. Ale pokud budeš od auta chtít jak luxus a pohodlí tak i stabilitu a jistotu Lexus si nevybereš, protože to zkrátka neumí, nemá ani technologie obsažené ve výbavě aby to mohl splňovat. To že je to velké, luxusní a drahé ještě nutně neznamená, že je to nejlepší.
neregistrovaný "Skyline"
11. 1. 2006 09:11
Re: DOKONALOST
"ve 180 ma mnohem lepsi vlastnosti, nez ve 130" - to mluvi za vse. Dekuji, nechci. Mozna, ze majitel MB jezdi po dalnici standardne 180 a vic (haha, na D1 tezko) a kdyz jede po okreskach, bere si Lexus. Sorry, ale uplne mimo je naopak tvoje srovnani pri 180. Ktery "tyhle auta" od Mercedesu jezdi "pres 300"? A KDE? A proc si myslis, ze americky test byl v max 130? Jestli tyhle auta "obvykle nejezdi 130", tak tos uz dlouho nejel po D1 a tvuj prispevek povazuju za naprostou hloupost. Az nekde predlozis verohodna fakta o tom, za jakych podminek se testuji auta v USA (ve kterych MB propada) a za jakych u nas, pak ma smysl vest nejakou diskusi. A jen bych podotkl, ze hodnoceni jizdnich vlastnosti na vice-mene rovne dalnici povazuju za vic, nez usmevne.
neregistrovaný "Fl.89"
11. 1. 2006 00:57
Re: DOKONALOST
....tak ted uz nema cenu neco psat....
neregistrovaný "Ace2"
10. 1. 2006 12:30
Re: DOKONALOST
No je to tak. Kvalitu podvozku u moderních aut tohoto premiového segmentu poznáš až při extremní zátěži. Zvláště pak u MB, který velmi intenzivně používá efekt přítlaku, výsledkem je to, že má ve 180 mnohem lepší jízdní vlastnosti než ve 130. Zklidní se, stane se přesnějším a jen hladce klouže po silnici a s nastupující rychlostí je to čím dál tím více znatelnější. Ve 260 pak není problém nedržet za jízdy volant, auto stále přesně vede přesný směr a není ani citlivé na boční vítr. Takže porovnávat kvalitu podvozku ve 130 km/h není průkazné, protože zrovna podvozky Mercedesu jsou konstrukčně řešeny pro rychlosti přes 300 km/h. Protože ty auta zkrátka takhle rychle jezdí. A to vyžaduje zcela jiný přístup ke konstrukci šaši tak podvozku. Než aby to bylo jen komfortní při 130 km/h. Protože tyhle auta co si budeme říkat 130 obvykle nejezdí. Jenom opakuju to, že Lexus může být alternativou pro ti kteří chtějí komfortní auto jako je Jaguar, ale lepší technickou vyspělostí. Ten kdo chce performace vlastnosti spojené s luxusem a pohodlím bude vybírat někde jinde. A to už i v momentu kdy je Lexus v podstatě stejně drahý jako konkurence. A pak tu máme customer support, který v ČR více méně neexistuje, za což sice samotné auto nemůže, ale něžko zákazníka Lexusu uchvátí náhradní auto Toyota Corolla. Což je aktuální praxe. Nehledě na servisní sít atd.
neregistrovaný "Fl.89"
10. 1. 2006 11:58
Re: DOKONALOST
Ted nemam cas protoze za chvilku odjizdim do prace, ale vecer jestli se me bude chtit a budu mit na to naladu tak sem k tomu neco napisu... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 11:08
Re: DOKONALOST
Aha, takze test z CR je taky irelevantni, protoze s tim nikdo nejel vic, nez 130 km/h? Nejde o zadne dogma, me osobne nebere ani BMW, ani MB, nicmene nejak na to ti Amici asi prisli, ne? Nebo si myslis, ze americky test je "BMW ma nejlepsi podvozek, dame ho na prvni misto, Lexus je sracka, ale dame ho na druhy, Infiniti je OK, dame ho na treti, Audi je nic-moc, tak skonci ctvrty a MB nemame radi, tak je patej?" Ja si v zadnem pripade nemyslim, ze testy jsou samospasitelne, ale ty ceske jsou casto jen snuska volovin na tema "nejlepsi je Skoda, pak Nemci, pak zbytek Evropy, pak Japonci, Americani a Korea jsou sracky". MB dopada spatne v US testech uz delsi dobu a je to vzdy kvuli nic-moc podvozku. Nemyslim, ze bych musel jet s autem (jakymkoliv) 200, abych zjistil, jestli je podvozek horsi/lepsi nez u jineho. A nakonec, ze je soucasne (vlastne uz byvale) LS podvozkem jasne ladeno do luxusu na americkych max 90 mph vim, ale nejak nechapu, proc by kvuli tomu nove GS melo byt horsi, nez MB E.
neregistrovaný "Ace2"
10. 1. 2006 10:10
Re: DOKONALOST
Test v USA je irelevantní protože nikdo s tím autem nejel více jak 80mph. MB a BMW mají stejně kvalitní podvozky mohu tak nyní srovnat napřímo. BWM sice lépe tlumí rázy, ale MB má mnohem lepší přímou stabilitu. Jejich popis je ovšem na déle. Každopádě dogma, že BMW má lepší motory a podvozky je jen zažitá fáma. MB a BMW jsou si tak těsně vyrovnani, že při výběru hrají osobní preference, nebo zkušenosti. Každopádně jde spíše o to, že jsou v tomto napřed než lexus, který japonsky dokáže do auta dát všechny elektronické gadgets, ale jenom o tom auta nejsou.
neregistrovaný "Skyline"
10. 1. 2006 08:09
Re: DOKONALOST
"dle referenci od zdejsi redakce" - ehm, tomu rikam argument. Je zajimave, ze casopisy v USA o slabych brzdach a male jistote pri zataceni nic nepisou (nicmene BMW 5 je pro ne porad o chloupek lepsi). Docela bidne tam ze vsech testu vychazi Mercedes, cim to bude, tou pokrocilou technikou a dokonalym podvozkem? Pokud davas podvozky BMW na stejnou uroven s MB, pak to tvoji duveryhodnost "trochu" snizuje.
neregistrovaný "Fl.89"
10. 1. 2006 01:30
Re: DOKONALOST
To ACE2:Ja se nestacim divit Tvym nazorum :o
neregistrovaný "Ace2"
9. 1. 2006 23:27
Re: DOKONALOST
No je to prostě tak. Jaguar nenabízí v podstatě žádnou moderní výbavu jako konkurence. Sekvenční řazení automatu, odvětrávané sedačky, přehrávač kompatibilní s MP3, bluetooth HF, chytřejší palubní počítač, navigační systém fungující v ČR, uživatelské nastavení charakteristiky podvozku, inteligentní parkovací asistent, parkovací kameru, noční vidění a další věci, které konkurence nabízí a zákazníci si to objednávají. Jaguar tyto dnes zcela samozřejmé věci v této třídě nenabízí a ani se k tomu nechystá. Hliníková konstrukce je jistě zajímavá, ale skutečný zákazník to neocení, protože ho konstrukce auta v podstatě nezajímá. Jeho zajímá, ale dobře jezdilo, bylo spolehlivé a mělo výbavu jakou si přeje. To jaguar není, proto není technicky navýši. Předchozí generace na tom byla stejně a v době kdy měla Fabie xenony do Jaguara to nešlo ani objednat za příplatek.

S GS jsem nejel, nemohu soudit. Dle referencí od zdejší redakce, která GS testovala, bylo chváleno ticho, ale horší brzdy a menší jistota v zatáčení. Takže lepší jízdní vlastnosti obtížně. To samé je LS, které sice díky motoru nad 200 samozřejmě jede, ale pouze rovně. Vykroužil s LS dálniční zatáčku při 200 je čirá utopie. Příliš se naklání a rozhoupává se, díky to mu se začne zadní část vlnit je nutné ubrat plyn. BMW a Mercedes mají mnohem pokročelejší podvozkové technologie, aby auto bylo jak komfortní tak i jisté při jakékoliv rychlost. U BMW aktivní stabilizátory udělující autu maximální jistotu v zatáčkách díky prakticky 0 náklonu a dynamickému řízení odpružení a u MB jeho ABC podvozek povolující i při extrémním manévru pouze 5° náklon, k tomu všemu možnost si auto zvednou nahoru. Lexus nabízí pouze vzduchový podvozek, což je povinnost dnes už zasahující i do střední třídy (Eklasse, Audi A6).
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2006 19:54
Re: Oprava
Ty vole, tos pěkně napsal. Asi ti to dalo zabrat. Mě se BMW moc líbí a z těch jeho konkurentů bych bral právě sedmičku.
neregistrovaný "dodo"
9. 1. 2006 19:37
Re: 10 stupnů ke zlaté??
hmm, viac ako 6-stupnove prevodovky u takych vykonnych benzinovych motorov je podla mna nezmysel. Benzinove motory maju siroke spektrum vyuzitelnych otacok takze "poskladat" dobre prevodovku je realne. U turbodieslov ako BMW 730 D , MB S 320 CDI je pouzitie 6-7 kvaltov opodstatnene v Nemecku, kde na dialniciach pokial nejdete 200 tak prekazate. Na nase cesty bohato staci aj dobry 5 kvalt.
neregistrovaný "xxx"
9. 1. 2006 17:35
Re: 8-|
nevím co to plácáš, protože 6stupňový automat M-B nemá, takže s čím vlastně chceš porovnávat 7- a 8st. automatickou převodovku?? s manuálem? Mercedesů, co jedou 250 a mají 6st. manuál opravdu moc není - možná tak C320 Sportcoupé...
neregistrovaný "anonym"
9. 1. 2006 17:00
Re: 8-|
Jazdil som som s novym S 500 a musim povedat ze 7 stupnova prevodovka je super. Isiel som okolo 90 a automat si tam hodil 7 stupen a motor tocil akolo 1300 otacok. V kabine uplne ticho a myslim si ze aj spotreba bola uplne minimalna. Takze pri ustalenej jazde to ma jasne vyhody- nizka spotreba a nizky hluk v kabine. A ked potrebuje tak si podradi aj o 3 stupne. Podla mna zatial naj prevodovka na trhu ;-)
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:25
Re: Oprava
"ktere jakoby potiraly..."
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 15:23
Re: Srovnávačka
BMW 7 zustane navzdy bodem svaru, klasicky krasne nikdy nebylo, neni a nebude, muze budto zaujmout, nebo odpudit. Patrim spise do druhe skupina (co se designu tyce). Nove M-B je reseno tak, ajk by jeden cekal od tridy "C", max. "E", k "esku" me ten nabobtnaly vyraz nesedi. A8 se muze mozna zdat nekomu sportovni, ale je naprosto unyla, presne opacny pripad BMW 7, nikoho neurazi a souhlasim, svou nize posazenou karoserii pusobi sportovneji. Ale hodnotit design, zda ho navrhoval Japonec, American, nebo Mongol lze dost tezko. Enzo je taky vyplodem japonce a jakci se ke kulture zeme vychazejici slunce prilis nehlasi. A Banglea radim k tem lidem, kde se genialita neustale pere s nevkusem a odporem k zazitym predstavam i autoritam. Proto ackoliv generalni tvar muze vyznivat genialne, tento je vzapeti "zhodnocen" prvky, ktere jakoby potirali puvodni revolucni myslenku a schazuji celek do sice zajimaveho (diky nesouladu jednotlivych kusu), ale neprilis hezkeho vysledku.
neregistrovaný "JP"
9. 1. 2006 14:20
Interier
Proc uz davno vsichni nepouzivaji optitorny, kdyz to vypada tak dobre a je to perfektne citelne? Sice ta tlama na CD/DVD je dost velka a vypada spis skoro jako toustovac ;-) ale jinak proste Lexus - tezke neco vytknout.
neregistrovaný "Johny. Rico"
9. 1. 2006 14:07
Srovnávačka
Lidi, ten interiér...to je lahoda, zvlášť ta navigace působí moc pěkně. Zde to někdo srovnával se sedmičko, A8 a eskem. Říkal, že je Lexus LS o světelný rok napřed. Je to pravda, protože sedmička už má 4 roky. Ale co se týče tvarů, musím říct, že se mi víc než LS líbí sedmička, ale nefaceliftovaná. A taky to navrhoval Američan, a ne Japonec, což je taky trochu rozdíl. Nicméně ale srovnání s S - Class beru. Meďák mi ještě jaksi pod kůži nezalezl, není až tak nádherný jako předchozí generace. A A8 rozhodně není nuda, to ne. Je to z těch aut asi nejsportovnější limuzína, takže žádná nuda.
Ale jinak, LS je nádherné, líbila se mi i předchoží generace, moc se mi líbí tato a těším se na další. Ale jestli to bude zase zase po 17.letech, tak mě švihne jako. Jo a japonskách vozů se mi nejvíc líbí legend - jednoznačně nejhezčí design, aji jsem v tom seděl, takže bomba. A ten motor(300 koní), hmm...
neregistrovaný "Cary"
9. 1. 2006 13:50
Re: Nechápu
Boze resp. Tome ! dekuju, presne to si myslim taky!! Dycky se na nejakym aute da najit nejaka podobnost z jineho. Taky si myslim ze to nekteri lidi prehaneji. Zachvili zacnou kritizovat ze je to kopirovani protoze volant je kulatej..:-) Uz jsem to tu jednou psal. treba to jak vsichni resili nove S-ko ze kopiruje vnitrek BMW, proste BMW akorat prislo prvni s resenim "nadupane" palubky a velkeho dysplaye a jeho "zacloneni". Taky nehanite VW ze kopiruje od Mercedesu blinkry v zrcatkach.......a tak dale.............. :-)
neregistrovaný "Cary"
9. 1. 2006 13:27
bez titulku
Nadhera, bohuzel vetsina potencialnich zakazniku stejne zvoli zavedenou nemeckou konkurenci :-( :-( .....aspon teda u nas :-(
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2006 13:25
Re: bez titulku
:-) :yes: No jo, i japonské vozy maj své nevýhody >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "petrt"
9. 1. 2006 13:22
bez titulku
Já bych si japonce nikdy nekoupil. Mám rád kafčo v kavárně svého servisu, rád pokecám s mechanikem....u japoncu bych tam nebyl tak často :-)
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2006 13:19
Nechápu
co furt řešíte s tím designem. Je to furt to samý dokola, zejména když se jedná o japonské nebo nedejbože korejské auto. Modelů aut už bylo a je tolik, že nejde být pořád 100% originální. V současné době krade (pardon, inspiruje se) každá automobilka - jde jen o míru! Téměř na každém modelu lze najít prvky z jiného auta ať už současného nebo historického. Tak přestaňte řešit, jestli model A měl v roce 1957 růžový lak, jestli model B měl chromovaný gril a podobný nepodstatný věci.. Raději řešte, jak na Vás auto (nejen tohle) působí jako celek, jak se jako celek povedlo atd. Tím samo nechci hájit totální vykrádačky a hybridní počiny typu Chrysler Imperial apod. - v těhlech případech je otázka vykrádání fakt na místě :no:
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 12:53
Re: Luxus
Je to on. Pro Lexus byl Mark X o neco upraven, precejen to bude v Japonsku samostatna znacka (a taky to byl jeden z duvodu, proc je celkem znacny rozdil mezi uvedenim na trh Mark X a GS). Je vsak nesmysl, ze by Lexus stihl neco zmenit na GS po predstaveni BMW 5, prvni fotky byly "venku" jen chvili potom.
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 12:40
Re: Luxus
Oups, pardon. NSX tusim 1989, CRX melo klicku sice zapustenou, ale ve dverich. O te Berette jsem nevedel.
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 12:38
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
To by chtelo metr:-) A-sloupek mi prijde standardni (ani extra tenky, ani extra tlusty), B-sloupek je tak akorat a C-sloupek neni o nic tlustsi, nez prave A8. Dival jsem se na ni a hlavni dojem tezkosti u me vyvolava obludna predni maska a profil, ktery vypada, jako kdyz na tunu zeleza nekdo primontuje strechu, ktera k autu nepatri (podobne, jako kufr na Fabii sedan - samozrejme brat s nadsazkou, ale snad tusis, co chci rict). Lexus pusobi mnohem vyvazeneji, proste ta strecha je integralni soucasti auta. Taky linie zadni svetla/naraznik nema chybu.
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 11:41
Re: Luxus
Nevidím na Mark X ([odkaz] je-li to ono)
"hokejku" na zadních dveří jako má GS (a nejmenovaný mnichovský výrobce) a ani ten typický boční dvojitý prolis 5ky mi tam nepřijde tak výrazný jako na GS (je-li na Marku vůbec).
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2006 11:37
Majstrštyk
Tak tohle opravdu můžu! Současný LS se mi líbil, ale připadal mi hrozdně nudný a usedlý.. tohle je ono. Souhlasím s tím, že takhle nějak by měl vypadat 7er - v Mnichově musej bejt pěkně naštvaný, že jim takhle vypálili rybník >:-[] V Evropě to stále bude spíše exklusivita (což je možná spíše plus), ale v USA to podle mě s konkurencí ještě více zatočí :yes: Jinak obecně: nový Lexusy mě fakt dostávaj, přesně moje krevní skupina - nejdřív GS, pak IS a teďka LS :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 11:37
Re: Luxus
Tak ti nevím, fotku CRX s klikou v rámu okna jsem nenašel. Ale Chevrolet Beretta to měl už v roce 1987. [odkaz]
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 11:18
Re: Luxus
Cira zadni svetla, poprve v serii Lexus IS200. Klicka dveri v "ramu" (CRX 1G, hezci a vylepsene pak na NSX - i kdyz nekde jsem cetl, ze Alfa, akorat to nikdy nidko nedokazal potvrdit fotkou). Tlacitko "start engine", S2000 (k videni na konceptu Jaguaru, tady na auto.cz cca 2 mesice zpet). A kdybych to mel vzit do dusledku, tak cely design Banglea, ktery okoukal u Toyoty (coz si ale nemyslim, jak uz jsem napsal v predchozim prispevku - jen kdybych chtel byt stejny rvoun, jako ostatni, klidne bych to tvrdil). A naslo by se toho vic.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:07
Re: bez titulku
>:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 11:07
Re: Luxus
Ze ty budes mit jeste sikmejsi oci, nez by se dalo u stredoevropana predpokladat??? >:D
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:06
Re: NAIAS: Toyota F3R Concept
Jo, "zajímavý" je to správný slovo >:D
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2006 11:05
Re: lexus nesklamal
Tak, tak. Taky se mi tenhle koráb líbí a viděl bych se v něm raději, než v konkurentech od německé trojice... :yes:
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 11:02
Re: Luxus
Tak se zmiň ty a vyjmenuj nám pár příkladů.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 10:56
Re: Luxus
Jo, naštěstí. [odkaz] [odkaz] Jediná jednoznačná kopie je S-klasse, která vykrádá BMW 7.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 10:55
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
A8 neni rozhodne baculkou, pseudobaroko u LS vidim hlavne v sile stresnich sloupku, jedno zda u A,B, nebo C, to A8 nema a pokud by nemela i bezpohlavni predek, pak by patrila k nejhezcim, navic ma nizky ponton a i seriova kola na ni pusobi prirozene, naopak u LS jsou i na fotografiich jaksi mala, coz je skoda. S-class je trochu krokem zpet a trochu krokem proti zakaznikum Maybachu, nejkrasnejsi auto vyssi tridy byla a zrejme jeste chvilku bude predchozi BMW rady 7, ktera mela vse, naboj, cistotu, ladnost.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 10:49
Re: Luxus
K inspiraci ctes diskuzi, nebo Ti snad Caddy inside pripada malo lexusoidni??? >:D
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 10:46
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
Tak v tomto se neshodnem, prave A8 pro me predstavuje baculatou nudu, lehkost v jejim designu nevidim. Celkove se lehkost z luxusnich aut vytratila s nastupem LS430 a hlavne BMW 7 (A8 nebyla lehka nikdy). Trochu to ozivil Mercedes, S-klasse byla mnohem lepsi, nez nechutne vyzrany predchudce, ale nova S-klasse je proste hnusna, jak "sedma". Nechapu, kdo schvalil ty pseudosvalnate blatniky, je to jak tuzing z vyroby. To jsem odbocil, zpet k LS: trocha lehkosti mi na fotkach chybela i na GS a na nekterych fotkach se mi zdalo vyvazeni predek-zadek trochu nejiste. Pak jsem ho uvidel na zivo a chvili jsem jen ziral, GS je proste bomba. Myslim, ze s LS to bude podobne. Ja uz se kazdopadne tesim, az to uvidim nekde na ulici.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 10:43
Re: Luxus
Kde Cadillac sprostě kopíruje? :-O
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 10:40
Re: Luxus
Sorry, ale neda mi to - Lexus BMW urcite nekopiruje, spis by to mohlo byt naopak. Kdyz vyjelo nove GS, kdekdo tvrdil, jak je to okopcena "petka". Jenze, GS v te dobe uz po Japonsku jezdilo 2 roky jako Toyota Mark X. Zaroven si ale nemyslim, ze by Bangle kopiroval Toyotu, proste se to tak seslo. LS jen v ramci sve tridy rozviji motivy z GS a na rozdil od BMW jim prechod z vyssi stredni do luxusni tridy designove vychazi. BMW 5 se mi nelibi, ale 7 je proste hnus a kdykoliv to vidim, se slzou v oku vzpominam na predchozi generaci, ktera vypadala o 3 tridy lip (ale kazdy udela chybu, Lexus po moc povedenem LS400 prisel s "tlustou" LS430 a krok kupredu to rozhodne nebyl). PS: je mi ponekud zahadou, proc se u kazdeho clanku o jakemkoliv japonskem nebo korejskem aute najde hromada "znalcu", kteri chteji za kazdou cenu poukazat na fakt, ze jde o kopii neceho evropskeho. Pritom v poslednich letech je to spise naopak, to uz vsak nikdo radeji nezminuje.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 10:36
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
To je bez diskuzi, LS beru jako vrchol, ale prece jen vizualni lehkost mi na obrazcich chybi. Mozna trochu bezducha forma A8 prave tu lehkost predstavuje.
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 10:33
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
Nesouhlasim, temi "baroknimi tvary" se vyznacoval prave predchudce, byl takovy "tezky". V rade IS-GS-LS se vyjima velmi dobre, kazde auto nabizi neco trochu jineho a odpovida tomu i exterier. Interier v luxusni tride konkurenci nema, ale kdybych to mel brat obecne, jsou mi milejsi trochu vic sportovni interiery v GS a Legendu. Kazdopadne kdybych chtel luxusni limuzinu, neni co resit, LS vede.
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 10:27
Re: Luxus
Porovnej si boční profil 5ky a tohoto a najdi 5 rozdílů (kromě víčka nádrže, zrcátek na dveřích a jiné ploutve). Mluvím pouze o čistém bokorysu, kulatá světla a ledvinky Lexus pochopitelně nemá.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 10:18
Re: Luxus
Me se naopak libi drzeni stylu a snaha neopoustet danou linii, ktera je jeste vice obdivuhodnejsi vzhledem k tapani nekterych vyrobcu a sprostem kopirovani (M-B, Caddy apod.)
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 1. 2006 10:11
Luxus
Lexus bude určitě zase luxusní. Ale těch 8 stupňů....moje horský kolo má pořád víc rychlostí. >:D Design exteriéru mi nepřijde jako kopie BMW ani v nejmenším. Je to spíš nuda. V interiéru mi vadí barva a tvar volantu.
neregistrovaný "Gougy"
9. 1. 2006 10:07
respekt
Tohle auto vyvolává spoustu pocitů, ale nejvíce snad to, že všichni (uvnitř i koukalové venku) VĚDÍ proč si právě tohle auto majitel pořídil. (nebo alespoň tuší, nebo prostě někde uvnitř cítí) Povedené, přesně tak, jak má být.
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 10:03
Re: U BMW jsou asi pekne nastvani.
No tochu kritiky. Lexus zvolil mozna prilis barokni tvary, neni vylozene krasny, ani osklivy, ovsem s lehkosti IS ani se smrncem GS bych to nesrovnaval. Nicmene interier je lahodny!
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 09:59
Re: DOKONALOST
Jaguar neni technicky na vysi? LS problemy s jizdnimi vlastnostmi nad 200km/h? Tak to mi prosim vysvetli! Jaguar XJ ma jediny problem a tim je prilisna podobnost s predchudcem, jinak mu lze tezko neco vytknout, nebo Ti snad schazi 300kg nadvahy usetrenych pouzitim hliniku jako u nemecke konkurence vcetne Audi A8? Jsi si opravdu jisty, ze Lexus vyviji modely pro Evropu kvuli ceskemu trhu? Nema nahodou rada GS lepsi jizdni vlastnosti nez rada "E" od M-B? Rekl bych, ze jsi svou zamerenost na vyplody nemeckych motoristickych periodik trochu prehnal. :-!
neregistrovaný "Skyline"
9. 1. 2006 09:59
U BMW jsou asi pekne nastvani.
Jejich "sedmicka" totiz mela vypadat takhle. Misto toho vznikl obludny hybrid. Lexus ukazal, ze to mysli vazne i s Evropou a nove LS je po minule, ponekud nudne generaci, zase krokem vpred. A pekne dlouhym. Po agresivnim IS a sportovnim GS je tu extraluxusni LS. BMW 7 je obluda, A8 je nuda, S-klasse je vyboulena zruda, LS je o svetelny rok napred, neco jako Civic v nizsi stredni. Nezbyva, nez smeknout, bravo! :yes: :yes:
neregistrovaný "Ace2"
9. 1. 2006 09:52
Re: DOKONALOST
no špička.... jak se to vezme. Německé salony jsou koncipovány na vysokou ustálenou rychlost a taky za těch rychlosti fungují zpravidla lépe než na rychlosti nižší. Jsou to příjemné dálniční stíhačky.

Aktuální LS s tím má dost značné problémy a auto se prakticky nedá provozovat nad rychlostma 200 km/h a to jak díky podvozku, tak i dimenzováním brzd. Takže otázkou jak na tom bude nová generace, protože konkurence taky nespí a podvozkové technologie jsou na vyšší technické úrovni než bude pouze vzduchový podvozek u budoucího Lexusu, který je v této třídě nutností, než benefitem. Spíš to bude konkurence pro Jaguara, který sází na maximalizaci komfortu, ale není technicky moderní. Což Lexus bude. Obávám se, že ten kdo bude chtít jistotu při jakékoliv rychlosti si koupí MB nebo BMW, popřípadě AUDI a těchto zákazníků, alespoň v EU je drtivé množství, než zájemci u Lexus, který je logicky orientovaný a projektovaný pro US trh, neb ty 4 prodaný kusy ročně v ČR Lexus asi příliš nemotivují.
neregistrovaný "slado"
9. 1. 2006 09:46
BMW 7
Nechcem Toyote nic vycitat, ale design hlavne zadnej casti auta je kopia BMW 7. Bangle asi vedel, co robi.
neregistrovaný "MadPete"
9. 1. 2006 09:41
Re: lexus nesklamal
Spíš BMW. Pohled z boku mi velmi připomíná 5ku (schválně si zkus porovnat), že si Lexus od bavorských vypůjčil "hokejku" na zadních dveřích je neoddiskutovatelný fakt. Stejně jako to, že plameny na povrchu poprvé zažehnul Bangle, ne japonci.
neregistrovaný "ricardito"
9. 1. 2006 09:13
DOKONALOST
Lexus je špička!IS,RX,GS a nový LS jsou prostě pecky.BMW 7-staré,Audi A8-nudný vzhled,MB S-předražený a určitě se mu bude sypat elektronika.Nový LS-přitažlivý vzhled,nej.technika,neprůstřelná spolehlivost-DOKONALÝ!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pierro"
9. 1. 2006 08:44
bez titulku
Do***e, to je zatraceně pěkná kára - myslím, že japončíci definitivně srovnali krok s evropskou prémiovou konkurencí - BRAVO LS, BRAVO LEXUS, BRAVO 460 :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Marko"
9. 1. 2006 08:06
NAIAS: Toyota F3R Concept
Dost zaujimava "vec": [odkaz] /////
[odkaz] ////
[odkaz]
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2006 06:50
8st
Cim vice prevodu, tim idealnejsi odstupnovani kazdeho prave pouzivaneho stupne, panove odhodte predsudky a ucte se japonsky. ;-) Sayonara!
neregistrovaný "rasto"
9. 1. 2006 04:53
lexus nesklamal
teraz by som neriesil tych 8 stupnov u prevodovky, lebo to bude urcite nejaka specialna vybava na prianie. podme k samotnemu autu. lexus ma nesklamal a opat sa predstavil v plnej palbe. auto ma svih, sviezi dizajn a hlavne z neho srsi akasi dusa. tak ako ma napriklad neodlovila na prvy pohlad s klassa, tak tento "drobcek" ano. uz len cakam na prispevky tych, ktori zacnu kritizovat, ze lexus kopiruje mercedes. aby to nebolo za chvilu opacne. parada. :yes:
neregistrovaný "Essesant"
9. 1. 2006 01:15
8-|
Tak uz tech 7 kvaltu u Mercedesu mi prislo uz moc ale tohle je fakt ulet. Neechapu jake vyhody ma ten osmy stupen? Ve vysoke ryclosti (pres 200) je lepe drzet motor alespon ve strednich otackach - kvuli lepsim reakcim (hlvne na ubrani plynu) Nemate nekdo zkusenost s tim 7° automatem z Medveda? Jak casto se radi 7. stupen (hlavne kdyz ma max omezenou na 250 !!! )??? Me teda vzdycky stacilo tech 6° a i pri rychlostech kolem 270 bych asi ani nepreradil vys... To uz je takovy hukot, ze chcete mit vse co ma co delat se zpomalovanim pod max kontrolou - a brzdny uciek motoru je neucinnejsi pri ubrani plynu z vysokych otacek, tak nac 7 nebo 8 stupnu nota bene u omezene maximalky???
neregistrovaný "/////AMG"
9. 1. 2006 00:38
10 stupnů ke zlaté??
8 už je zbytečnost,lede že by letěl 250km.h a točil 1200 :yes: