Zatímco v páté etapě se na pořadí vedoucích závodníků nic nezměnilo, šestá etapa byla plná zajímavých momentů a zvratů. Horší je to, že Karel Loprais přišel o druhé místo v celkové klasifikaci.
Rusaci su uz ta tam... tych uz moze predbehnut, iba ked zamaka Micinka na polosach tych Kamazov. Karel bude mat este velky problem za sebou udrzat Hansa Staceyho na MANe ;-\ . Sainz ide dobre - nad ocakavanie v tomto prostredi - ale Dakar je este daleko - a prvych desta autakov sa zmesti do 12. minut....
No jo no, já prostě VW nijak neobdivuju, ale nikdy mi nevadilo a tak to prostě uznávám no. Ale spíš nechápu proč třeba LR nenasadí nějaký auta, kdyby jo, tak třeba můžu fandit jim, takhle je mi to celkem jedno a jestli se daří VW nebo Mitsu, obojí je dobře. Mě by chyběla na trhu každá značka, vč. VW.. OT PS. největší frajeřina byla, jak dva frantící opravovali X5ku. Mlátil tam do nápravy kladivem, že kdyby to viděli v Renocaru nebo u Bychla v servisu, tak by asi dostali osypky >:D >:D
LR neni v soutezi, protoze Ford (aspon si to myslim). Ja taky nechci postradat zadnou znacku na trhu, ale proc zrovna Carlos musi, ausgerecht ,jezdit s VW, to nevim. OT: A jak myslis , ze v Renocaru a u Bychla ty X5 opravuji?;-)
No chtěl jsem to napsat, ale koukám že si mě předběhl... Je to tak, španělé sice mají korek, ale nemají více automobilek (já vím, my taky ne) a protože Seat patří VW a nevyrábí žádné aspoň trochu terénní vozy, tak se jede s VW. Proč se nechal umluvit zrovna k VW nevím, ale třeba taky nikdo jiný nepřišel s nabídkou, že by mohl jet P - D.
Micine nacpu korkovej spunt do... a tobe do toho samyho mista ten cip >:-[] A to piste, ze vam odspoda teda nepotahne!:-) Podle tyhle logiky by treba treba v F1 musel ten indian jezdit s Hindustanem;-)
Zejtra máš volno, brácho. Vlez do Jumba a zaleť si do Afriky na snídani s DAKAREGEM. Až se vrátíš, vem to rovnou do VW. Maj tam pěkný kousky. jmenujou se TOUAREG. Máš vůbec na něho? Byla by to trága, kdybys musel před prodejnou dožebrávat zbylejch jeden a půl mega :yes:
Pravidlo cislo jedna, bracho: never vsemu, co ti reknou u folksvagnu. Zeptej se Jackyho Ickxe, kterej byl s Nivou v Dakaru treti, patej. Dojel tam i typek se Samarou. Kdyz se ptas na Nivu, bracho, urcite ne GTI, nikdy ji asi neridil, zeptej se spis hajnejch, chlapku, co s tim jezdej. :yes:
TREUTENBERG TEAM :yes: Cením, že hájíš své pozice. Pamatuju si, když Niva vyjela. Byla to taková rána, asi jako kdyby ti na dvorku přistál raketoplán... akorát narozdíl, od toho raketoplánu... chcípla před první zatáčkou. V lese, brácho, odjaktěživa... jen kůň. :yes:
typek = Nikonenko. Jazdil s tym aj Hubert Auriol. NIva aj Samara T3 boli pripravene fr. firmou POCH (dovozca Lady do Fr.) - mali motory od Porsche. Tusim na tej Samare T3 pracovali priamo inziniery od Porschaku
coze?? ja mel zato ze je to furt ten starej motor z zigulu, akorat u strikacky pouzivaj vstriky od GM.. teda mam na mysli tu klasickou nivu, ted uz snad prodavaj nejakou novejsi ocumlanou verzi, a co je v tom fakt netusim. v cem ta "spoluprace" probuh spocivala? ///// mimochodem, ac nerad, musim uznat ze VW jede a dost me prekvapuje jak vedou... i kdyz Dakar je jeste daleko
Asi mas pravdu, myslel jsem, ze ma ted Niva stejnej motor jako 2110 prevrtanej na 1.7, kterej si Rusove prej nechali udelat u Porsche, ale asi teda ne.
Dnes maju u VW zly den. este pred CheckPointom 1 mali problemy Toaregy Sabyho a Sainza. Sainz stratil na Peterhansela 35 min a Saby 40 min. Schlesser stratil tiez vyse 30 min.
Chagin in trouble
At km 290 of the day’s stage, overall truck leader Vladimir Chagin was seen stuck in the sand. His big Kamaz truck has been stopped for the last hour.
Včera jsem zapracoval... To víte trochu to trvalo, přeci jen, Chagi se unavil až nad ránem a to už jsem zařezával (jako spal, žádná genocída křováků). Zjistil jsem, že mám jenom malou pilku na železo, přesto jsem tam potmě něco přeříz (pod tím Kamazem >:D >:-[] ), ale krev z toho netekla, tak jsem vklidu. Jinak jsem měl problémy. Kotel zatím drží, to jo. Ale ta navigace!! Nejprve jsem z kaslíku vyndal mapu, byla z roku 1916, tak jsem ji zase opatrně vrátil zpět.. Jenže. Přeci jen německý Fu.5 nemá GPS takže to bylo trochu těžší. Nakonec pomocí kompasu a dalších primitvních pomůcek jsem se udržel ve správném směru..