Novinky
0
hoří!!! >😒]
Přejít do diskuze
Svet je cim dalej narocnejsi a to vo vsetkych aspektoch, vratane automobiloveho priemyslu a myslim ze nas drahy Walter 😄 uz nevie priniest ludom to co ocakavaju. Treba dat priestor mladym talentom, ktorych fantazia, predstava a celkove chapanie je uplne ine, ovela prevratnejsie. Mne sa zda ze Walter svojim konceptom spravil skor krok dozadu ako vpred. Zhrniem to na hodnotenie, ze sa mi jeho napad vobec nepaci, priam vo mne nevyvolava nic pekne :-!
legendy by se měli vytvářet a ne oživovat.Miura je krásný auto, ale nenahradí tu pravou a jedinou.Tohle je pro mě auto bez charakteru, spíš než snaha o oživení legendy se mi zdá, že jde o snahu vydělat co nejvíc na jednom z nejhezčích sporťáků všech dob.Něco jinýho je ale Mustang a GT, to je jsou jen vyjímky potvrzující pravidlo...........
Po přečtení několika prvních příspěvků sem dál nepokračoval, protože je neuvěřitelné, kolik neznámých profesionálních designérů tu v Čechách máme. Někteří z nich by určitě taky byli výborní konstruktéři, mechanici F1, ředitelé závodních týmů, ...
Vzpamatujte se!!! Respektuju že se to někomu nelíbí, ale odpusťte si kecy typu, že to zvládnete z plastelíny.
Podle mě krásné auto, kéž by se dostalo do výroby.
Vzpamatujte se!!! Respektuju že se to někomu nelíbí, ale odpusťte si kecy typu, že to zvládnete z plastelíny.
Podle mě krásné auto, kéž by se dostalo do výroby.
Přes tři hundrdky příspěvků... Musím se taky rozloučit, stavím se třeba zítra, ale dneska jsem strávil u počítače asi 9 hodin a jako mi to stačí... Tak se mějte pěkně!!!
Doporučoval bych taky tuhle... Až se trochu ošoupe a umaže, tak bude přesná... [odkaz] nebo ještě lépe tuhle, ta má sociální barvy, a ty stehy... [odkaz]
Noooo, ty si mě pochopil, s takovým tím těžkým übersedlákem, co prostě má vlastní rozum a svět funguje podle něho!!! A to je přesně ta čepice, nosej to dědci... 😉 >😁 >😁
Dnesni podvecer me zachranil! Jinak bych se musel poradne ozrat ze vzteku. Takhle se ozeru z radosti >😒]
Je starsna! Az to tam jednou spadne, tak bude rvacka o vsechny ty kousky. Jen skoda, ze hodne z nich bude nenavratne *😒
Ale kdepá. Nic negativního v tom nehledej. Jen jsme se trochu zasněli 😉 Dobrá nálada tam stříká na všechny strany >😁 Uznávám, že na vození dobré nálady je SUT lepší než SUV, protože může volně plynout do prostoru 😉 :yes:
No jo no, to sou ty vaše úchylný zkratky... >😁 >😁 >😁 Já už si ten film moc nepamatuju... Ale ten účes si umim tak nak predstavit... 😉 >😁 >😁
A občas zkouší třeba nějaký Buick přestavět na loď a doplout na Floridu. 😄 To musí být romatika, chytnou tě, nechytnou....
To me taky ne. Po celym totalne zkurwenym tydnu je tohle primo ziva voda! Ze jsi to tak trosicku odnesl ty, je mi lito, ale je to jen nahoda😉
Ale my tě ani nechceme vytrhnout ze spokojený nálady!!! Prostě jsme se chytli tý libový představy farmaření... a >😁 >😁 >😒]
Escalade EXT also includes an available 8-inch touch-screen navigation system, as well as a DVD system with large 8-inch flip-down screen. A segment-first Bose 5.1 Digital Surround Sound system is integrated into the new family of radios that play DVD audi👋video, CD audi👋video, MP3s and XM Satellite Radio. 😄 :yes: A new 6.2L V-8 rated at 403 horsepower (301 kw)* and 417 lb.-ft. of torque (565 Nm)* is exclusive to the Escalade family./A new Hydra-Matic 6L80 six-speed automatic transmission is matched with the 6.2L engine. One of the industry’s most advanced automatics, the 6L80 features clutch-to-clutch shifting and has a wide, 6.04:1 overall ratio – including two overdrive gears – that helps deliver an excellent balance of performance and fuel economy. 😄 :yes: Escalade EXT comes with the Generation 6 OnStar system (with a one-year Directions and Connections service plan). It includes the General Motors Advanced Automatic Crash Notification (AACN) system, making crash data available to emergency services to potentially dispatch the appropriate life-saving personnel and equipment to crash scenes faster. If the vehicle is in a crash that activates an air bag, the OnStar system automatically notifies an OnStar Advisor, who will check on the occupants and summon emergency help if necessary....Jó tak to je Velký Escalade. >😁 Takže si nahoře klidně představujte třeba Grebeníčka v džínových lacláčích a s oslí nožičkou v tlamě a nad ním vlající Lone Star, mě z pozitivní nálady už dneska nevyvede nic. 😄
Jo kámoš takhle druhýmu zeblil celý auto. Prej pak druhej den v myčce ten chlap nechápal, co to je za humus, že to nejde dolů >😁
Mě taky, ale jen jako spolujezdci... PS. tomu co jel vedle na magistrále se to asi moc nelíbilo >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 - ty hovado, já nemám pojištěnou bránici >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: -> Velkej Lones >😁 >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 Na tohle ma patent Tibby. Me se to stalo jen jednou a to jsem stihnul stahnout okynko, skoro uplne....... ;-\
Vopatrně. Stačí, že ti ZZ nablil... >😁 >😁 >😒] >😒] - ale co si myslel tím šakalem s BW... tedy co je BW??
Jen aby to nedopadlo jako v Obecný škole. Přijde večer domů Velkej Lones a zeptá se: "Kde jsou moje blatníky?" >😁
Ale já do Lonese nechtěl vůbec rejpnout, ale jak napsal, aby si nevzal ty slova k srdci... Teď už v garáži vrtá závěsi na tu trubku... Náhodou farmářskej život je prostej a krásnej... Aspoň takovou mám romantickou představu..
Urcite. Rusaci tam aut moc nedovezli a co jsem videl dokumenty v TV, tak je to tam sama americka klasika a nemuzou si vynachvalit, co je to za drzaky!
Sakala - to byl ten skokan na lyžích - ale ten už neskáče... Co je to BW - blackwhite? nebo co... 😄 >😁 >😁
Hlavně je sranda, že furt mates říká: "Tywe, v tom autě asi smrdí klimatizace. Jak kdyby tam někdo nablil" >😁
Prej jo i kdyz Fidel plne odpovida tome popisu vyse. Jen ty laclace nema dzinovy a kosili kostkovanou😄
Hele, hlavně na tý kšiltovce musíš mít nápis "USA" a před vrata si zapíchni US vlajku :yes: To se pak pochčiju smíchy >😁
A pak by si musel ty * omíst smetákem, aby jako nebyl za křupana až s tím Xkem vyjede do města... >😁 >😁 >😁
Jedině za předpokladu, že by měl v hospodářství i vinohrad >😒] Ale přesně. Mates je ten typ, jen sedět, v hubě stéblo >😁 blbě kybicovat a chlastat lahváče >😁 A pak by zavelel: "Otevři stodolu, v neděli jedu na hřbitov" >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: -> holinky od h0ven, který otírá před nástupem o tu chromovanou trubku -> to je ultra >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
No dyť... By ti to ohromě slušelo... X-typa ve stodole, všude na něm ty sle***nce, po dvoře by ti běhala ta drobota, kocour by lovil myši, ty by si seděl pěkně pod okne, lahváče, stýblo v hubě, slamák na půl čela... By ti to hospodářství šlo. ZZ by ti dělal toho, noooooo, jak se tomu řiká... jo čeledína! >😁 >😁 >😁 >😒]
Jo jo jo >😁 >😁 >😁 Prostě Joe milionář, velkej kaubojskej opasek, na hlavě klóbr, holinky od h0ven, který otírá před nástupem o tu chromovanou trubku :yes: Vzadu hozený vídle, kornflejxy, litr mlíčka-bude ti stát jako svíčka, ňáký fazole v konzervě... jasně.. máme stejnou představu. A do toho ten strašnej jazyk oslíka, jak oliZZuje to výklopný LCD >😁 >😒]
Ja nevim, osobne si myslim, ze ani ten Bud nema s pivem moc spolecnyho, ale v TV vzdycky nosej ty plechovky slepeny igelitem a rikaj , ze pijou pivo. Nejvic me bere, jak s drsnym vyrazem tu plechovku pak rozmacknou. Ucim se to leta a zatim jsem si jen 2x vymknul palec >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 DOOOOOST nebo si koupim laclace a kostkovanou kosili, ksiltovku,v AAAckach koupim pickupa (Favorita) a pujdu sedlacit😄
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] - nech toho... Já budu vozit oslíka jen uvnitř, aby viděl na dývídýčko.... :yes: :yes: Jak je tam naštosovanej vč. všehomožnýho co tam ten velkosedlák americký naházel, ňáký vody, pila, podestýlka, pytle s hnojivem... A všechno je to tam rozsypaný na těch drahejch sedačkách, sláma čouhá z klimy, do toho vlahej dech osla a ublinknuto na LCDčkách...
>😁 >😁 Ty jsi horší než Micka >😁 Ty se těch peetchowin chytáš ještě víc. >😁 A ještě to snad myslíš vážně >😒] Já budu vozit oslíka jen uvnitř, aby viděl na dývídýčko a mohl olizovat ušlechtilé eukalyptové dřevo 😉
PS. navíc když si představim ten nablejskanej Escalade a v tom toho křupana vodněkaď z Texasu, jak vzadu veze tu slámu a toho osla a pak jak so ho tam snaží nacpat... >😁 >😁
Ale ucesem se mu uz dost blizis :yes: Voyagera ti pujci Lones a kver doda Micka, no a pak uz jen koho odprasknout, ze?😉
No a to je právě ta výhoda pick-upu nad kombíkem i sedanem. Otevřená ložná plocha. Může ti všema směrama něco přečuhovat a trčet: tu oslí noha, támhle losí paroží a onde kus ekologa, kterýho si chytil do želez. Jinak oproti klasickému pick-upu je užitná hodnota SUT dokonce vyšší, protože přepážka mezi korbou a kabinou jde sklopit. V Evropě se EXT neprodává. Nezaloužíš si ho. >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😒] >😁 >😁 - já se dneska nemůžu vynasmát tyhle věty mě rozsekaj >😁 >😁 -> Stejně mi ale nevymluvíš, že je to na * / Aha, takže je to prakticky úplně na * / Leda když na tom povezeš oslíka, tak ti nenableje na hlavu jako kdyby "seděl" uvnitř. Teda ZZase ZZlobíš
Hele, nejsem Bruce Willis, abych si dělal kulometný hnízdo v autě. Ten ho měl navíc ve Voyageru 😉 Ještě jsem neviděl, aby jel někdo se sedanem a měl otevřený kufr a tam vezl oslíka blijícího na všechno kolem >😒] A ano, mám kombíka - break. :yes: Stejně mi ale nevymluvíš, že je to na * >😁 Což ale neznamená, že se to nebude prodávat. Teda, v Evropě ne >😁
V Texasu se vozi kravy a bejci, ty osliku😉 Na druhou stranu predstava blijiciho osla na korbe neni tak uplne ZZla >😒] :yes:
Taky tam můžeš zřídit kulometný hnízdo a kosit z něj komunisty a teroristy a ekology. 😉 A s tím výkalem bych byl opatrný, ty máš snad kombíka? Jestli ne, tak máš taky auto "na exkrement". >😁 A v neposlední řadě můžeš EXT verzi využít jako v té reklamě. Zaparkuješ, do korby necháš zaparkovat nějakou kočku s červeným miniautem. A tak ušetříte místo.
Aha, takže je to prakticky úplně na *. To jsem si myslel... 😉 >😁 Mně totiž to praktický použití přijde dost mizerný. Leda když na tom povezeš oslíka, tak ti nenableje na hlavu jako kdyby "seděl" uvnitř. To je snad jediná výhoda.
Je vidět, že mě pilně čteš (bože, už mluvím jako GTI >😁 ) a toho si cením. 😉 K účelu neztracení minerálek je možnost korbu zakrytovat pevným poklopem a to teprv vypadá stylově ( [odkaz] ). Samozřejmě čistě na obsah je ESV větší, když ho naplníš až po střechu, ale to je jako ptát se proč se vyrábějí limuzíny a ne samý kombíky. Mě tyhle tzv. SUT moc berou. Ten mix pick-upu, SUV, osobního auta..... Ať žije Escalade: jediné SUV na světě, které nabízí tři druhy karoserie. 😄 :yes:
Hele Lonesi, k čemu je to vlastně dobrý? Jako v čem je to lepší jako pickup, než jako uzavřený? Když to je uzavřený, tak alespoň neztratím tu zásobu Dobrejch vod na týden, až pojedu přes poušť, ne? 😉
Ó ano, tohle je můj Guru, Etalon, passátní božstvo. Hříšný přisluhovač konzumu. >😁 :yes: :yes: :yes: Moc jsem se bál, jak napojí tu pick-upovou záď, aby ladila s hodně na výšku roztaženou přídí, ale v rámci možností se jim to podařilo bravurně. Hned si to jdu dát jako tapetu.
Ja som sem jeden cas obrazky hodil, ale Ferrari nastastie neplanuje sebaznicenie imidzu vyrobcu supersportov...takze to boli iba fotomontaze.
Tohle auto vyjelo před 40lety...Walter de Silva si nic nevymýšlel!!! :-! shlédni starou:
[odkaz]
[odkaz]
tyhle auto sou stejný jen jedno má modernější prvky!!! :yes:
[odkaz]
[odkaz]
tyhle auto sou stejný jen jedno má modernější prvky!!! :yes:
Docela dobrý (teda až na ty zrcátka). A co Ferrari? Nebude mít taky SUV? nějaký obrázky sem už viděl..
neviem... tu je obrazok prototypu pri testovani, na ktorom sa ukazuju podobne tary aj detaily: [odkaz] Fakt je ale, ze to auto hore vyzera na Ferrari az prilis "predesignovano".
možná to pro vás nebude nic novýho ale přeto se můžete mrknout... 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
docela slušný co? :-!
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
docela slušný co? :-!
Abych ještě jednou, byť virtuálně smeknul před panem Geoffem Lawsonem. Jak výše zodpověděl Marko mou otázku, tento pán stojí za dokonalostí... Našel jsem tento velmi zajímavý článek [odkaz]
Najednou mě přepadl ohromný smutek a dala se do mě zima... Jako by taková věc nebyla možná, chci dělat že neslyším, ale ten podivný pocit přichází zevnitř... Zabránit nezabranitelnému.. 😒 😒
Vypadá to být stejně velké jako Miura, takže za sedadla. A nádrž dopředu. A amen s řidičem, který si neuvědomí přímý úměr mezi spáleným palivem a úbytkem hmotnosti na přední nápravě :-! Jojo, Miura. One and Only 😉
No... Já nevím, jestli si z těch mladších, mě je o rok míň... Osobně vnímám tuhle Miuru pozitivně, i když nic nepřináší.. Trepiuno je moc povedený a přeji si, aby se dostalo do výroby. Tak jak jsme ho viděli..
Díky za linky. Jen jsem se pozastavil nad formulací "část "mladších" ". Myslím, že by mohlo být zajímavé zjistit, zda se názorově lišíme, protože jsme věkově jinde... Jsem ještě jeden z "těch mladších", když je mi 24? 😄 Tohle je kouzlo internetu. Výhoda/nevýhoda? Záleží jak to vnímáš... Ale to už jinde jsme. Ale abych se ještě vrátil k tématu reinkarnace. Souhlasím s Tebou. A pokud se mi podařilo vyjádřit se srozumitelně (viz moje reakce výš), pochopíš, proč právě nad konceptem Miura neplesám. Ilustroval bych myšlenku reinkarnace automobilovejch legend a retrodesignu vůbec na příkladu Fiat 500 - Fiat Trepiuno. Co vy na to, mudrlanti?
Tak nechápu jak do této nicotné kopie narvou V12? Za sedadla? Těžko! Už mi zbývá jenom předek, nebo snad na střechu? Ostuda! Hnus!
Kdo měl zájem... Pro ty, co se právě probudili jen dodám, že už je pozdě... [odkaz] [odkaz] ... Já si uměl pospíšit [odkaz]
Asi nie...uprimne, cisto ako designove dielo, ako prepracovanie Miury, sa mi tato paci. Rovnako ako Alfa 156, aj ako Altea.
...v roku 2008 bude nasledovat velke SUV (iba v 3dv verzii a s kridlovymi dverami) ako odkaz na LM002. [odkaz] 😉
Problém je, že ne vždy takové auto dostane člověk hodný. Stačí mít publicitu, aby měla automobilka reklamu. Pamatuji si, že třeba GT Continental (tedy docela "obyčejné" auto, rozhodně žádná limitovaná) tak první kusy dostávali celebrity. Třeba jedno z prvních dostala ta nehorázná * ka Paris Hilton... To taky o něčem svědčí..
Já za sebe jako za část "mladších" musím říct, že tyhle reinkarnace přinášejí pro automobilku hodně dobrého. Pro mě osobně z aut 60. a 70. let odstraňuje to, co dnes jde udělat krásněji. Třeba optika. Dnes je čirá, jedině dobře.. Co nebylo hned moc dobře vidět na fotce výše je, že
"řasy" má tohle auto taky. Jsou pod sklem. A ta nádherná zadní optika, jak má detail v hloubce. Tady už jsou dva velké plakáty, kdo si chce dát na plochu..
[odkaz]
[odkaz]
"řasy" má tohle auto taky. Jsou pod sklem. A ta nádherná zadní optika, jak má detail v hloubce. Tady už jsou dva velké plakáty, kdo si chce dát na plochu..
[odkaz]
[odkaz]
To plati ve chvili, kdy mas produkt na ktery je stonasobne vetsi poptavka, nez nabidka. U Bugatti se to asi praktikovat nebude a u Murcielaga o tom taky pochybuju, nicmene Miura by mohla byt na tom lepe.
Mám stejnou informaci o McL SLR 😉 :yes: Image dotazník, pak složit zálohu a pak se budem bavit dál o koupi 😄
Tak ať do toho praštěj! Chci si koupit to, co je na obrázku. [odkaz] Ať to udělaj tak jak to stojí. V sérii. Tahle optika, tahle maska, tyhle kola. Tohle by se prodávalo dobře, ale nesmí k tomu přijít ekonomický oddělení, politruk z Fordu a směrnice z EU...
I tak se na to dá koukat. Souhlas. Vysvětluje to, proč se mi koncept GT líbil a Miura ne. Koncept Miury má totiž k dokonalosti daleko... 😄
Miura byla jen jedna. Ford GT40 také. Ale Ford GT je pohlednej dělník. A tato reinkarnace je (imho) až pornograficky dokonalá. Vzdát hold, o to tady jde.
😉 nooo, nie je zla >😁 ale uprimne povedane, ta na autowebe sa mi pozdava viac (nie paci!) toto mi pripada ako vykysnute Gallardo >😁 >😁 >😁 ale v kazdom pripade dakujem za nove info. Nieco k nastupcovi LM002 nemas? V autobilde som uz nieco videl, ale neviem to najst...
Dnes uz nikdo nepreda viac ako 1 auto. 2 mozno, ale viac je vrcholne podozrive... A pokial ma niekto zbierku 16 roznych aut, za desiatky rokov....ma legitimne pravo tu zbierku predat. To je iny pripad. /// O McMercedese napr. viem, ze ma asi 12 stranovy dotaznik a firma si aj sama zistuje realie o kupcoch. Myslim, ze aj ostatni vyrobcovia to uz "bezne" robia...
..to sme tu uz mali 😉 . Ale nevyzera to uplne najhorsie. Akurat, ze podla ludi od jagu uz nebude buduce S-type kopirovat namet z designu Mk.II A tu ho este vidiet...
Reinkarnace Cobry, tak jak ji předvedli je z mýho pohledu hodně špatně pojatý retro... Resp. je to to retro, co se inspirovalo, což je to co třeba ty vítáš, jenže mě ta inspirace nestačí. V tomto případě se mi ten výsledek "inspirovaných" vůbec nelíbí...
Jo jo, to je on. To Dirk si pamatuju. 😄 Souhlasím, že nejsou perfektně pěkné, ale to je spíš problém Conti, než Škody, protože na Conti se nemuselo tolik šetřit, nicméně i tak považuju Conti za méně povedené, než Octi I. Já mám pořád z Calluma nepochopitelný pocit, že něco kazí... PS. nevíš, kdo stojí za XK té stále ještě současné generace? Nikde jsem to jméno neslyšel, nikdy jsem toho člověka neviděl, ale vždy jsem před ním smekal...
To, ze nekdo v minulosti koupil 16 Ferrari nezarucuje, ze je vyhodne nestrelil a navic si myslim, ze podobny kodex krome "F" ma malokdo.
Nemam, driv me to nenapadlo a ted uz se tomuhle konicku tolik venovat nemuzu😉 Ale treba bych to nejak vysvetlil >😒]
Spekulanti? Limitovane serie sa zvyknu preverovat - od podrobnych dotaznikov, cez najimanie detektivnych kancelarii a preklepnutie obchodnych partnerov... Rychlozbohatlici? Tomu sa ubranit neda.. Ale Mates ma pravdu v tom, ze mozno chce niekto modernu interpretaciu legendy. Aj takto hardcore podanu. Inak suhlas...neni dovod posudzovat taketo auto ako koncept, ani ako novinku roku. Na to tu budu tie originalne auta... 😉
Nekopal, to je v pohode. Proste mame na retro kazdy jiny nazor. Nedavno jsem potkal v Chvaleticich u elekrarny repliku Cobry...., sem se malem *** 😉
Srdce spekulantu skupujicich limitovane serie zaplesa, stejne jako jejich rychlezbohatlicti kupci. Ja z toho radost nemam a i kdyz oku lahodit bude, to bez pochyby, tak svuj podpis v ankete nejkrasnejsi koncept roku mu nedam, ackoliv jako original by si titul zaslouzil.
Dirk van Braeckel. 😉 Ja mam na Conti aj Skodovky ten isty nazor. Su pekne, ale nie perfektne pekne. Ale to je vec vkusu. Dolezitejsie je, ze to dokazuje to co pisem vyssie: u Teba aj u mna je ista konzistentnost nahladu na rukopis jedneho cloveka. To s cim sa teda identifikujeme (po stranke paci/nepaci) je dane. Nie je to totiz vysledkom prace znacky, ale vysledkom prace designera - nech posobi kdekolvek. Ergo...ak sa mi pacil AM DB7...tak sa mi bude pacit aj prve uplne navrhovane dielo by Ian Callum u Jaguaru - new S-type. 😉
Snat jsem prilis nekopal, streho psa novym kouskum nenaucis (to je vlastne o retru!) a mam idealy! Taky me nevadi dobre udelany retro, ale v tomhle pripade, mam dojem stejne hodnoty vozu jako u replik Ferrari na podvozku pontiacu Fiero. Kecam, replikari jsou lepsi, nebot to delaji na kolene!
Asi máš pravdu. Já do tohohle automobilovýho světa nepatřím. Svého času jsem dělal jako redaktor v internetovém auto-magazíně. Jsem rád, že už to nedělám. Musel bych psát zprávy o tom, že v nové Miuře najdeme pod kapotou starý známý V10 TDi z produkce velkého bratra... (neber si to osobně, GTI...)
Kruci chlape, ale ty si šokovaný!!! Koncept sice nemusí jezdit, ale po tom, co projde metrem ekonomie a bezpečnosti, tak to auto můžeš rovnou vyhodit...
:yes: ...ale myslim, ze pusti. VW to uz ma v planoch: limitovana seria novej Miury. Potom pride na rad Espada...
Tady uz nejde o pouhe kopirovani, ale o prizivnictvi znasilnovani...souhlasim s Tebou ve vsech bodech obzaloby!
Snad... Myslím, že člověk co dělal Continental GT dělal původní Octávku a snad i Fabku... A původní oct je opravdu moc moc povedená...
Ano...to je ten najvacsi problem retra. Kvoli tomu ma byt retro iba v jednej generacii...alebo, este lepsie, v limitovanej serii. Popravde, trochu sa bojim toho, co sa stane ked pride cas nahradit Mustanga... Chrysler napriklad uz dospel do stadia, ze musi nieco robit s PT Cruiserom...a nevedia teraz co...
Ačkoli s mnohými z Vás v mnohém souhlasím, myslím, že, až na výjimky (jedem v tom spolu, GTI 😄 ), málokdo si uvědomuje zásadní věc. Retrodesign jakožto stylistický proud je zcela legitimní. Je zajímavý, neokoukaný, fascinující. Ale pouze v případě, kdy se historií INSPIRUJE. Nesmí plytce kopírovat. Tak, jak to předvedl pan De Silva. Ukažte mi jedinou linku, která je jeho vlastní! Nemám nic proti tomu, když PAN designér sebere odvahu a ukáže světu svou vizi. A třeba takové legendy, jako je Miura. Proč ne? Ale, kruci chlapi, já chci být šokovaný! Já chci sednout na zadek a zírat v němém úžasu! Neříkejte, že už tady všechno bylo a že je to těžké! Dokážete si představit, jaká byla premiéra takového konceptu Countach??! Koncept přece nemusí jezdit, splňovat emisní limity, dokonce nemusí podléhat technologickým omezením! Jeho jediným úkolem je inspirovat, líbit se. Proto nemůžu dát panu De Silvovi za pravdu. Nejen že svým výtvorem nedůstojným způsobem przní historii. Ale hlavně - nenaplnil své designérské poslání. NEDAL SVĚTU NIC NOVÉHO. Spousta z vás namítne - že je to stejný případ jako u Fordu GT. Ano je. A nic nemění na tom, že ten se i jako koncept líbil. Doufejme, že tenhle koncept zůstane jen konceptem a Lambo jej nepustí do sériovky...
Jak udelat podarene retro k jednomu z nejkrasnejsich aut? Ja si ho nedokazu predstavit. Ano, urcite by slo udelat karoserii, ktera by se v detailech odvolavala na E-Type, ale ne vyhodit chromove fajfky a nahradit je naraznikem s integrovanym spoilerem, vyhodit tesneni z pevnych oken a ta pouze nalepit, zmensit spary...to prece neni fer uz vuci originalu. Proc se v roce 1997 mohla objevit AR156, pozdeji Vanquish, BMW 3 99', F Modena, relativni retro Murcielago a dlasich par dnes uz klasickych krasavcu? Kdyz retro, tak prosim jako AR 8C, nebo BMW Z8. Ale zpusobem WdS, navic, kdyz vime, ze umi, to se mi nelibi... 😉
Na Thunderbird nesahej! Nádherné auto a velmi prodejně úspěšné. Neexistoval v USA prodávanější kabriolet s cenou nad $40,000. Zajímalo by mne, s čím Ford potažmo média ty prodeje porovnávali, že pořád blábolili něco o slabých prodejích. Poslední dva roky životního cyklu šel prodej silně dolů, ale to bývá impulsem pro uvedení nové generace, ne pro vyřazení. Ale u retra je ten problém s tím, jak by měla vypadat nová generace (kdysi tu myslím tenhle problém nadhodil Marko).
..eh..zda sa, ze to je fakt prave Ferrari. Takze treba chvilu pockat...na pravost...aj na ten pohlad z progilu. Mas pravdu, ze tam bude vidiet vsetko...
Vzdy je to o ludoch... S trochou neskromnosti ;-\ to poviem tak: myslim, ze ja by som vedel dohliadnut na to, ako ma portfolio (a kazde auto) vyzerat, aky ma byt medzi nimi system, ...nez absolvent Harvardu, ktoremu je vcelku jedno ci maka pre automobilku , alebo farmaceuticku firmu. On ludom predava to co chcu,...ja im predavam svoje sny. myslim, ze v tom je uspech firiem ako AM, Ferrari, atd.. A taki ludia su aj dnes (a budu aj v buducnosti) - budu kolovat po automobilkach robit veci lepsie, nez ti, ktori su prave niekde inde. Bol by si prekvapeny, kolko krasnych aut roznych znaciek ma nejaku spolocnu osobu. Veci sa totiz daju robit,.... alebo sa daju robit uzasne. Na tom, ked niekto robi veci uzasne ale nikdy nebudu moc nic zmenit ti, co iba veci robia. To iba ti priemerny si zvyknu mysliet ze ano... 😉
Kdyz to bude takhle , tak se se slzou v oku vratim k Fordu a bude to😉 Nebo si najdu jinyho konicka, koupim Apostola f tedeicku (pac se vyplati) a budu se venovat treba nove sbirce podvazku😄
Já bejt tebou, tak koupim 3 X-typey do zásoby, pokud nebudeš chtít ten s nápisem "Made in China, Designed by Renault" >😒]
Nebyl bych tak ostrej. Marko to pekne napsal. Kdyby treba Jag udelal podareny retro E-Typu, tak si ho rad koupim. K originalu se asi nikdy nedohrabu a proc nemit krasny autak s odkazem na jeste krasnejsi? Souhlas v tom, ze by se to nemelo prehanet, ale ja rikam, ze vsechny opravdu krasny autaky uz byly vymysleny a vyrobeny, takze tech opravdu dobrych a novych napadu uz moc byt snad ani nemuze.
Ani druhy pokus Ferrari s velkym GT celkom nevysiel ;-\ Problem je na koncepciu podvozku front-mid engine nasadit karoseriu dostatocne kratku na to, aby tym neutrpela obratnost auta... 575 este vyzeralo celkom uchadzajucu, ale toto... :no: a na moj vkus liniu narusuje prilis vela vstupov a vystupov vzduchu, aj ked nepochybujem, ze na rozdiel od tuzingovych aut su vsetky funkcne >😒] este sa vratim k Miure: obavam sa, ze uloha ozivit Miuru WdS vobec nevysla, ale je to skor chyba zadavatela (Audi) a nie designera. Tato studia navyse nema ziadny motor, takze mohli zachovat kratku zadnu cast (povodna Mirura mala 12valcovy motor ulozeny v strde napriec(!)), co sa zrejme nepodari zrealizovat v pripade seriovej vyroby novej Miury. V kazdom pripade som zvedavy na interperetaciu espady /// [odkaz] /// a LM 002.
Libi se mi a hlavne ocenuji originalitu konceptu s drobnym odkazem na minulost Ferrari, tomuhle rikam design! Zadne prahsproste kopirovani! :yes:
Jo, půjčil. Suchý z nosu, tůdle nůdle. Nechal mě jen nahlídnout přes zavřený okýnko. Když jsem natahoval ruku na kliku, tak jsem dostal rákoskou přes prsty. Pak se maets sebral, šel do koupelny. Tam se asi 3/4 hodiny drhnul a odmašťoval, pak nasadil bílý lékařský plášť, bílé rukavice, vytáhnul DO, které měl ještě v původním igelytovém pytlíku a se slovy "ustup, lúzo" mě obešel a sednul do svého Jagu. Nohy měl však pořád venku. Pak se ohnul, sundal modré igelytové návleky, které nakradl v nemocnici a teprve zavřel dveře. Dál už nic nevím, protože... ne, to nemůžu říct >😒]
To uz vazne designeri vycerpali studnici dobreho designu dosucha? Je to pouze parazitovani na uspechu nekoho jineho, Lones taky krasne nahral Mustanga, jiste a co neuspesny Thunderbird? Co Charger, ktery vypada jako vyhlazeny original s vetsimi narazniky kvuli splneni narazovych testu. Sakra na co si automobilky designery plati? To se uz muze opravdu sebrat kdokoliv, vzit kdysi uspesny model a udelat mu facelift s implementaci pro dnesni dobu nutnych prvku! Ne nelibi se mi neustale parazitovani a nevim proc se radovat z podobnych "uspechu" :no: ;-\
ked na to pozeram...stale mam taky divny pocit ze to je Made in PhotoShop. Fakt som si tym autom neni isty...
Ne, ne, ne a NE! 😄 Chtělo by to fotku čistě z profilu. Ten tvar střechy, ten je právě skvělý 😉 :yes:
To se ti jen zdá. Opitcký klam 😄 Když mrkneš na pohled zezadu, tak to vysvětluje 😉 Jsem ale rád, že už to nemá tu strašnou usmívajícíse tlamu, která byla na nějaké té retuši v magazínu. Zejména ten zadek se mi líbí :yes: Zaplaťpánbů, že to není další retro >😒]
Ja zas nemyslim, ze by mali buduce generacie mensi vztah k minulosti. Ten trend ako o nom pises asi bude neodvratny - hlavne vstupom cinanov - o to viac sa ale posilni skupina ludi, ktori budu vzhliadat k minulosti. Bude to tak ako teraz - vacsina ludi bude mat auto + - na dopravu (a vela vyrobcov bude take auta ponukat) - ale ostatnu aj nadsenci (medzi ludmi aj vyrobcami) ktori budu hladat inspiracie (aj v minulosti). 😉
:yes: :yes: :yes: :yes: 😄 😉 Moc krásně si to napsal, v podstatě si to vystih. Vidím to na 95% stejně!
Souhlasím s tebou. Ale ne ve všem. Řekl bych totiž, že generace po nás budou mít k historii ještě slabší vztah než generace současné. Alespoň co se týká k historie automobilismu. Pořád se obměňují modely a z aut se stává stejný artikl, jako třeba z elektroniky. Vyhraje ten, kdo bude nejlíp mediálně masírovat. Kde jsou ty časy, kdy i v obyčejném obchodě s elektronikou stály dvoukanálové zesilovače a mohl sis vybírat. Dnes nic. Skoro nula.. Jo jo, media a konzum - na to zajdem...
No ani kukuč původní Miury není můj šálek čaje, ale soudím, že jí pro její vyznavače omladil DeSilva solidně. Takže jakkoliv mě nechává Miura a celé Lambo chladným, musím se zastat retra. Samozřejmě není nic snažšího než nazvat to vykrádáním. Eh, ono je to jen a jen o úhlu pohledu, jeden bude inspiraci považovat za "vzdání holdu originálu" druhý za "prznění původní myšlenky a tudíž urážku". Dvě strany jedné mince. Jenže se musíme podívat okolo retra, co nám zbývá.... Konec devadesátých let měl svoje vlastní legendy, nové tvary, nové křivky. Dneska je tu neuvěřitelná křečovitá změť do výšky vyhnaných hatchbacko-mpv-suv-sportovnědieselových-… modelů. Bezradnost designérů, jak pokračovat z toho úplně cáká. Je jen logické, že lidi s určitým vkusem se chtějí vracet v době. Jenže vlastnit veterána je vysoce nákladné a stejně většinou musíme mít druhý vůz na denní ježdění. Protože jakoukoliv legendu obdivujeme třeba za design a sportovní výkony, které v minulosti předběhly dobu, tak dozajista má z dnešních měřítek otřesnou bezpečnost, otřesnou spotřebu atd. Mustang 2005 není Mustang ze šedesátých. Jenže zaparkujte ho mezi ty nadmutý bubliny s vytřeštěnýma světlometam, roztaženýma hubama, minimální kapotáží před i za kabinou a svojí estetickou úlohu splní na výbornou. To ani nemluvím o pořádný limuzíně s dlouhou zádí, u který neměl nikdo snahu konec sevřít ze stran nebo na výšku do kleští a zmáčknout. Shrnu to: Doufám že retro bude přežívat minimálně tak dlouho, dokud někdo nezačně zase vymýšlet nádherné tvary, které tu ještě nebyly. A tím nemyslím ty pokusy jako vystřižené z kubistické výstavy.
No... nic moc. Spíš se mi nelíbí... Proč? První fotka - tady to vypadá ještě docela dobře, snad tvar zrcátek, ale ten odpovídá celému vozu. Druhá fotka - tady už se to projevuje, to co psal výše Marko. Kabina jakoby natlačená vzad, z čehož plyne ten ošklivý "zlom" střechy, sotva čelní sklo vystoupá nahoru, hned zase klesá. Vrchol je tak příliš vpředu. V něčem neurčitém mi to připomíná Corvette. Tam mám taky pocit, jako by kabina byla natlačená vzad.. Ale ta zas nemá tenhle přechod do zádi, u Corvette (Z05, Z06) je to prostě utlý, i když za tím je ještě velký kus místa. Ne. Tvar linie střechy tady se mi opravdu nelíbí. Pořád na ní koukám. A třetí fotka - tragedie! Ta záď má prostě moc "prolisů", působí moc komplikovaně. Kdyby tam nebyl ten kůň a ten nápis a zakryli byste zbytek vozu, snad bych ho typoval i na další generaci Hyundai Coupé. Nebo by to taky mohla být záď třeba Megane CC. Tomuhle autu pod touhle značkou říkám ne. 😉
...to by tak ale potom musel skoncit aj ten Ford GT. 😉 (A to by bol trochu skoda...).A tu je to tiez koncept pre to, aby ukazali vo Wolfsburgu / Ingolstadte co bude... Prave preto sa Ti to nepaci: ukazuje buducu Miuru - podla zakonov (legislativnych, bezpecnostnych, aj aerodynamickych) v roku 2006. Ale ano, suhlasim, ze s retrom by sme mohli pri tomto aute raz a navzdy skoncit. Mohlo by byt to posledne... 😉
Že já šel včera spát... mohli jsme tu Miuru společně předělat do rána na OPEL 1900 GT... Tyhle kreace, ty ať si dělaj v dílně a po šichtě to zničej... je to dobrý cvičení - RETROTRENING... neboť koncept má naznačovat co bude... ne, co bylo. 😉
eh...pozeram na to...hlavne ta druha fotka...je to nejake divne, ci co... Ta linia strechy je tak "natlacena" na ponton karoserie...a cele auto posobi nejak kratko. (Normalne zacinam mat pochyby ci to je oficialne foto...)
..ista "uniformita" tam urcite je. Ale to je dan aerodynamike. Ferrari je fajn, ale niektore detaily su take...na zvyknutie si. Alebo mozno na inych fotka / nazivo? Je to take Ferrari - neurazilo, ale ani nicim neprekvapilo..
Docela hezky, ale stejne si nemuzu pomoct, tyhle auta mi prijdou vsechny tak nejak na jedno brdo. Ono se tam toho asi moc vymyslet neda. To novy retro Lambo me i pres vsechny +a- bere vic.
Sakra chlape, jak ty to delas? 😉 Souhlas ve vsem. Pekny pluh na shrnovani ti tam u vas vyrobili! :yes: 😉
No tak nevím jak zbohatlíci, ale Porsche a další akcionáři určitě z tohoto kousku radostí nadskakovat nebudou. Není nad Diablo.
Kdyby se to nejmenovalo Miura a před tím žádná Miura neexistovala, asi by to sklidilo převážně chválu, že takhle nějak se má retro dělat. 😄
tak presne ten isty mam aj ja. je sice trochu obuchana od chodnikovych pretekov na zakladnej skole, ale stale je. a zlata. ked som ju dostal som sa nevedel vynadivat. ach jo, este sa anglicaky vyrabali naozaj v anglicku .... 😄
Jen by mne tak zajímalo jaký ohlas by to vzbudilo, kdyby se to nejmenovalo Miura ale třeba Tajtrdlik???
Tu nesudim tak ostro...pretoze to je tazke. 1.) je to iba koncept a ten musi by vacsinou cisty. Ano, a pre Ameriku aj americky a retro - tam oboje maju radi, na rozdiel od EU. 2.) ak by som ho sudil - musel by som sudit aj Ford GT. Bol totiz postaveny podla rovnakeho receptu. Takze takto: suhlasim prakticky s vami vsetkymi. Bude to len uhlom pohladu na vec: Je krasny? Ano je - pretoze kopiruje krasny original (Micinka 😉) . Ma zmysel to vyrabat? Ano ma (ked sa to uz objavilo) - v malej serii ako pripomienku legendy (don Pedro 😉 ). Je to auto ako z plasteliny? Ano je - ved to je koncept. Z roku 2006. (GTI 😉 ). Mali to radsej nechat pokoje spat? Asi radsej ano - legendy by mali ostat legendami (Peytl 😉 ) Ale tu zasadnu otazku nastoluje iba jeden z vas: Je hardcore retrodesign spravna cesta? ( ZZ 😉 ) Programovo nie! Tu, ani pri Forde GT. Nielen kvoli riziku poskodenia legendy, ale hlavne kvoli generaciam po nas. Co povedia o tomto obdobi? Aby to nebola veta: "Nemali dost vlastnych napadov, tak kopirovali tie stare." Ked uz je to ale tak - nie je vhodne to robit prave s tymi najlepsimi? Je. Ak to ale budeme robit s tymi najlepsimi -neomrzi nas to? Omrzi. Uz snad aj omrzelo. Napriek tomu ale, nebudu nas aj dalej pokusat legendy? Budu. Asi ano. Pretoze to je krasne - vracat sny do reality. Lenze potom uz je na kazdom z nas, ako sa vysporiada stym, ze sen je realitou - a uz ho nejde snivat. Musi ho zit. Taka (podivna) rovnica pre kazdeho... 😐
Kamaráde, asi jsi později narozený. Dovol, abych Ti otevřel oči. TOHLE je, pane, Lambo: [odkaz] Dobře to okoukni. Ještě někdo má pocit, že Miura potřebuje panem Silvou dovést za ručičku do 21. století? A k reinkarnaci Fordu GT40. Osobně jsem z toho nijak nejásal. A ten motor, co tam "umístili", to je svatokrádež. Ale přiznejme si to - koncept Ford GT (koncept, ne sériovka) měl něco do sebe. Minimálně si vzal něco z duše původního závoďáku. Výtvor pana Silvy by se dal s prominutím nazvat jako Stylistické cvičení na téma "Co se stane, když vykastrujete Miuru". Amen.
Já ji nosím v srdci. Spolu s Fordem GT40, Ferrari 250GTO, Monteverdi Hai, Iso Grifo, Aston Martin DB4 Zagato... Kruci, chlape, byli bychom tu celou noc...
O tom není pochyb. Možná se mohl nechat v pokji spát ten svatý název Miura. Ale v době MPVček, SUVček, různých crrossoverů a nevím čeho všeho ještě dalšího tady někdo udělal klasiku let řekněme sedmdesátých minulého století. A tím vzbudil výkřiky *či nevole. Paždokádně je to zatím jen koncept. Tak nechme trochen zapracovat čas a uvidíme, skončí-li toto auto na smětišti dějin či nikoliv. Tož tak.
...ještě k mému příspěvku výše...
A FORDa GT jste taky tak sepsuli, hmmm, co si pamatuju, tak né..., tak to jen tak
A FORDa GT jste taky tak sepsuli, hmmm, co si pamatuju, tak né..., tak to jen tak
Mám jí celej život... ve zlatý od Matchbox. Nikdy bych ji nevyměnil. P.S. Moc pěkně jsi to napsal :yes:
EEE, tady to někdo nepochopil, pokud se přiznám, že jsem jen vyčistil či přizpůsobil linie původní Miury dnešní době a znovuvskříšení, nejsem vykrádač... .Dělám to proto, že tak nějak nejsem s dnešními auty spokojen. A návrat k retru je zcela pochopitelný, opakuje se celá staletí, kupříkladu renesance, nebo cyklické retroproudy v módě, že? Já si rozhodně více cením této Miury, než opravdu chladného Murcielága, které svým tvarováním nejenže vychází s Diabla, ale jsou na něm prvky poprvé použité u Countahu. Gallardo vypadá taky dost podobně... A nechceme přece, aby Lamba trpěly designerskou nudností a podobností. V době Miury a Countahu existovaly po jejich boku další slavné lamba s úplně jiným základním tvarem a designovým přístupem, vzpomínáte někdo na Espadu nebo Jalpu? Asi né?! Tak si vzpomeňte!
Miura je moje modla. Nedotknutelná. Neuchopitelná. Divoká a hrozivá. Smyslná a oslnivá. Zaslepující...
Historicky mám nakoukáno a ctím ty Citroeny třeba i za inspiraci k tomu mít ve skříni parádního motýlka... nikoliv na gumičku. C6 jsem ještě naživo neviděl... tak si smlsnu. C5 neberu.
Myslím, že i pár jiných věci zvládnu 😄 I ty na nějaké přijdeš. Jestli ne, mates ti poradí 😉 PS: Kalím už jen vodu ;-\ 8-s
at na to koukam ze vsech stran, auto nevypada, jako by bylo z italske dilny Lamborgini, predek vypada jak nejaka americka studie, ale v zadnem pripade jako mistrovske designerske dilo. design by se mel rozhodne ubirat jinym smerem nez je predstava noveho sefdesignera De Silvy
Je to zoufalec, linii a jmeno ukrad puvodnimu, nezamenitelnemu vozu. Na tom se prece stavet neda. At si sahne na dno a vymysli nove tvary i jmeno noveho legendarniho Lamba. Je to pekne studeny design, neni to nahodou ten designer, ktery si ssebou stale tahne masku Alfy ? Viz. dnes ni neprodavajici se Seaty...
Čteš mě, ono vznášedlo jest jedním členem mé vysněné garáže o pěti vozech. Souhlasím s nemožností retra, ovšem všeobecně. Parádním příkladem je i vlčí smečka. Podívej se do jejich stáje na toho nabobtnalého vředa o třech dějstvích. Není to nic pro mne a věřím, že tobě radost také nedělá. I my, kosočtvereční, nemáme všech pět pohromadě. Nemáme sice problém s retrem, však zas neumíme roubovat půlky. Co se C6 týče, vizuální rodokmen tam je. Rodokmen nemusí být o bázlivém formování plastelíny viz Guru. Podívej se postupně na DS, CX, XM a C6. Ta auta ti nikdy opticky nesplynou, vedle sebe budou vyhlížet jako olympijské kruhy, nicméně ta jejich řeč, ta bude vždycky stejná. A jak Citroenu co do pěti věřím na 90%, šestka je stoprocentní. 😉
Přiznám se, že když jsem zahlédl titulek, zastavilo se mi srdce. Oživit Miuru? Kdo by si troufal povolat z mrtvých TAKOVOU legendu?? Dotyčný je buď snílek s nebetyčným sebevědomím a nebo rouhač a pekelný hříšník. A nebo, jako pan Silva - vykradač hrobů. Nic proti němu, mnohé výtvory opravdu zrychují tep. Ale tady je vedle. Pan Marcello Gandini, mistr, který dal vášni formu a kráse tvar je neopakovatelný. Jeho Miura je dodnes nezkrocený, nepolapitelný dravec. Výtvor pana Silvy je bezpohlavní studený psí čumák. Nehledě na to, že jediná linka není jeho vlastní. Je pouhou strojovou kopií. Nechte prosím Miuru spát, pane Silvo. Cokoli, co si totiž dovolí sáhnout na jméno MIURA, tahle legenda zadupe v prach.
Ale jo, původní auto bylo samosebou super. My tu včíl máme 21. století, tak proč těm mladým neukázat něco z toho minulého století, jenž automobilu patřilo. A jen tak mezi námi, ono to jistě dá docela dost fušku vykoumat něco nového původního co tu ešče nikdy nebylo, tak aby to vypadalo krásně lidsky a ne jako výtvor třeba marťanů, byť třeba i hezkej (ale bohužel marťanskej). Takže sesumarizováno: já bych to panu da Silvovi nezazlíval, dle mého soudu se mu to auto povedlo.
Koukám, že akorát dobře kalíš 😉 Tohle tě nenaučej... na tohle musíš mít v sobě smysl pro krásu jako da Vinci... ti borci dělaj hlavně hrubý studie... šrouby domejšlej v týmu. Ale linku, to nejdůležitější, namaluješ jen ty...
Oproti originalni miure je to slabotka. Vypada to maly, moc hladky, pripomina me to fenomenon stratos, nebo jak se ten pekac jmenuje.
Vyskočilo na mě nějaký vznášedlo od Renaultu... asi avantgardní pojetí. Chápu... inklinuješ směrem dopředu. Já bych to cejtil tak, že dělat retro z designových klenotů... to je takřka nemožné. Ta C6 na mě nedělá dojem vracení... je supermoderní... nemá ale vizuální rodokmen.
>😒] >😁 😉 Ale chápu tě. Některý retro je fakt dobrý, ale všeho moc škodí... Pokud tak byly dvě, tři auta, tak to bylo super. Ale prostě to je teď "in" no ;-\ Všechno tu už bylo a není invence. Chlapci asi málo kalej. Měli by jim na těch fakultách nalejvat v rámci výcviku 😉 Bych asi znova zmáknul příjimačky... pokud by v nich byly chlastací zkoušky >😁
Tak nějak podvědomě nesu v sobě ty dávné křivky původní M. a když si uvědomím, že je jen jaksi "modernizoval", tak to absolutně odmítám... nemá to tu původní tajuplnost... mřížky kolem světel... tohle je sterilní, studené, těžkopádné. Jen zadní víko a jeho přechod do blatníku je dokonalost... ovšem Miura... byla. BYLA.
Je vcelku pěkná, nicméně začínám mít těch retrodesignů plné zuby. Roztrhl se s tím pytel a začíná to jít mimo mne. Pokud návraty do minulosti, tak alespoň ve stylu Citroenu C6- šmrnc z DS, techno z CX, ale naprosto designově čistý a supermoderní celek. Já se jednoduše chci posadit sem: [odkaz] :-! S retrem jsem skončil :no:
Jak už jsem psal. Už to tu jednou bylo. Nuda. Je mi jedno, kdo to teď nakreslil. Ale vzít auťák ze 60. let a trochu ho uhladit by zmákla i Micina v Malování 😉
Tak to musím oponovati. Na první pohled snad možná takové ošklivé kačátko. Ale koukej na něj dýl a začne k tobě promlouvat. Mistr WdS to na nás navlík rafinovaně, nic komplikovanýho, jasný tvary, křivky a linky. V jednoduchosti jest síla, a tahle je přímo s velkým S. Snad jen o té barvě nezralého citrónu by se dalo polemizovat ... ale jinak smekám mistr Walter. Tož tak.
Tak to snad de Silva zbouchal po třech litrech Šaratice, ne? Možná, že pamětníci si vybaví pod pojmem MIURA něco úplně jinýho - dokonalost tvarů dravost aut... a neskonalé dlouhé linie. Tohle ti zmáknu z modelíny za čtvrt hodiny. Nevím, o čem se Walterovi zdává, když si tímhle splnil svůj sen, ale tipnul bych to spíš na velorexovou koliku... :no:
Tak proti tomuto nemam temer nic k vytknuti.Je to sice vykradani stare myslenky...ale dobre myslenky,takze pokud se jim tomu podari zasadit ducha soucasnosti... Bude paradni oziveni soucasneho umdlevajiciho ducha motorismu.=)