Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Kia Carnival se představí v Ženevě

Kia na autosalonu v Ženevě představí novou generaci velkého MPV Carnival, které uveze sedm pasažérů.
Zpět na článek
2. 1. 2006 13:49
neregistrovaný "Jackass"
2. 1. 2006 13:50
neregistrovaný "Pierro"
2. 1. 2006 17:05
neregistrovaný "Bobb"
2. 1. 2006 17:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 17:59
neregistrovaný "Tom"
2. 1. 2006 18:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:12
neregistrovaný "Bobb"
2. 1. 2006 18:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:19
neregistrovaný "PesVseved"
neregistrovaný "Jackass"
2. 1. 2006 13:49
Jen žádný spěch...
Na představení Carnivalu nemusej vůbec spěchat. Stačí až příští rok.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
2. 1. 2006 13:50
bez titulku
Tak teda přátelé, tohle je vážně hnus vínovej. Horší je snad už jen SangYong... 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
2. 1. 2006 17:05
EuroNCAP vs. NHTSA
Pro Lonestar a spol.: v Evrope tomuto vozu dali 2 hvezdy, NHTSA tomu pokazdy dalo hvezd pet. Jak zoufale jsou na tom v USA s crash testy a bezpecnosti vozu se podivejte tady [odkaz] kde testovali Mini Cooper vs. Ford F150. Hadejte 2x kdo dopadl jak!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 17:49
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
Crashtesty starýho F150 jsme tu už jednou řešili. Ano, starý F150 není vůbec bezpečný při off-set nárazu. NHTSA pořádá full-wrap nárazy. V Americe pořádá ekvivalent NCAP (tedy off-set nárazů) například IIHS. Ovšem už dávno se prodává jiné F150, které je mnohem bezpečnější. Stejně nelze říct, které auto je bezpečnější, zda to, které obstálo lépe v off-set crash-testu nebo to, které obstálo lépe ve full-wrap testu. Každý výrobce připravuje automobil zejména na ty testy,které se provádí v zemi, kde se bude prodávat většina vyprodukovaných aut daného typu. Chvástat se tím, že auto primárně určené pro evropské trhy porazilo v evropském crash-testu automobil, který se v Evropě vůbec nikdy oficiálně neprodával a tudíž bylo naprosto vše podřízeno full-wrap bariérovému střetu, je demagogické stejně jako tvůj příspěvek. Realita není vůbec tak jednostranná, jak se snažíš navodit. Například Touareg dostal v NCAP 5hvězdiček a v NHTSA jen 4!!! Dále například BMW 3-series minulé generace bylo v NHTSA ohodnoceno jako životu nebezpečné v bočním nárazu. Jakto, když jsou americké testy mírnější? >:-[] Chceme-li ale přecejen zobecňovat, typicky evropská metodika je o něco náročnější v čelním testu, kdy náraz provádíme o něco větší rychlostí (64 versus 56 km/h) a zachycena je jen část přídě. Naproti tomu typicky americká metodika je výrazně náročnější u bočního nárazu, kdy je prováděn v 61km/h a pod velmi malou od chylkou od kolmého dopadu (což mnohem více odpovídá reálnému střetu) zatímco NCAP provádí boční náraz jen v 50km/h a čistě kolmo na bok (naprostá většina aut dnes v mírném bočním testu dosahuje naprosto maximálního možného počtu bodů a ten se tak stává nicneříkajícím). Jak už jsem psal, chceme-li si udělat obrázek, které americké auto by obstálo i v NCAP a které ne, musíme se kouknout na výsledky IIHS, neboť sama NCAP je netestuje a testy kohokoliv jiného než seriózní nezávislé organizace jsou téměř vždy úmyslně zkreslené (viz AutoTip, který tvrdil, že dodržuje metodiku NCAP a přitom Dacii Logan ohodnotil naprosto chybně!).
neregistrovaný "Tom"
2. 1. 2006 17:59
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
Každopádně ten test minulé generace F-150 je docela husto hustej brutal. Docela by mě zajímalo, jak se soudruzi tvářili, když jim oznámili výsledky testů >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:12
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
Asi jako soudruzi z BMW, když se dozvěděli, že jejich ikona ikon je smrtelně nebezpečná při bočním nárazu podle NHTSA. Skoro je to nevzrušilo. >:-[] Ještě donedávna bylo prakticky nemožné postavit automobil, který by exceloval ve všech druzích crash-testů současně. Příkladem ti mohu dát tobě blízkou Toyotu. Jejich Tundra (přímá konkurence F-150ky !!!) Měla sice hodnocení Good od IIHS, ale ještě v roce 2001 pouhé 3hvězdičky v čelním nárazu full-wrap dle NHTSA, zatímco F-150 měl 5hvězdiček. Až postupně s technickým vývojen Tundra rok od roku dotahovala NHTSA metodiku až k současnému OK výsledku, stejně tak jako Ford dotahoval NCAP metodiku až k současnému OK výsledku. Uspět ještě okolo roku 2000 zároveň v obojím byl nemožný úkol.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:04
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
A protože bývá dobrým zvykem proti jednomu současnému automobilu postavit druhý současný automobil, dovoluji si zde publikovat odkaz na na stejnou metodikou testovaný Ford F-150 vyráběný již od modelového roku 2004, doufajíc, že tak poskytnu hodnotnější informaci než článek z roku 2002: [odkaz]
neregistrovaný "Bobb"
2. 1. 2006 18:12
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
Zase az tak bych tu jejich metodiku neobhajoval, F-150 rocniku 2002 dostal v USA 4hvezdy a v Extra Cab dokonce 5hvezd, a Mini z nej udela srot. Viz. www.safercar.gov. Me jde jen o to ze i ceska Kia se chlubila v reklame 5* od NHTSA a v evrope dopadla jak dopadla...
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 1. 2006 18:26
Re: EuroNCAP vs. NHTSA
Pleteš si pojmy a dojmy. Mini šrot neudělá ani ze starého F150! Možná ti ušlo, že se jednalo o oddělené dva nárazy aut do bariéry. Nikoliv o náraz dvou aut do sebe. To by F-150 upadlo kolo, zatímco přetížení v náhle dozadu odstrčeném lehounkém Mini by posádce zlámalo vaz.
neregistrovaný "PesVseved"
2. 1. 2006 18:19
Asi zadna bomba...
V USA kdyz vedle sebe clovek postavi starou Sedonu a treba soucasnou Siennu od Toyoty, tak je proste videt, ze Japonci jsou v tomhle segmentu nekde jinde. Cena tech aut se lisi v podstate minimalne. Tohle auto bude dustojnejsim souperem asi v tom slova smyslu, ze se za nej clovek nebude stydet jako za stary model, ale ze by to byla bomba....proste nejhorsi auto v tride. Mam tu obavu. A v Evrope se MPV proste neberou.....
Rozbalit vlákno
0