Novinky
0
Nemůžu si pomoct, mně se AMG vždycky moc líbily... Aspoň bude za co utratit životní pojištění... 😄
0
To spis budes muset prodat vsechny organy, co mas v tele a jeste rozbit a zabit vsechny porcelanovy i zivy prasatka, ktery mas doma a v blizkem okoli, aby sis to mohl aspon na mesic pujcit >😁
0
😄 :yes:
než sem S-klasse viděl naživo tak se mi designově ani trochu nelíbilo (AMG verze vypadá ještě líp) co je ale děs je interiér, ten je důvodem že kdybych měl ty miliony tak si ho NEKOUPIM. Interiér absolutně neladí s exteriérem.
Libi se mi S8 s motorem Lambo, ale tohle je spicka. :yes:
Spicka to je, ale uz kvuli tomu odpornemu interieru a radicce pod volantem bych bral S8 radeji... A taky kvuli tomu,ze je to mercedes a ten ja vazne nemusim... :no:
Přesně, interiér je ubohá kopie sedmy... ikdyž Audi moc nemusim, tak radši S8 než tuhle přemotorovanou bestii...
A co ti vadí na řadičkách pod volantem? Kámo, je to S 65 AMG se 612k!!! tak proč ti vadí mít sportovní řazení? 8-s
Fakt nesnáším, když je řadící páka za nebo pod volantem. To NENÁVIDÍM kua. A nejhezčí palubovku má Audi A8. Ale tahle střela by mi fakt nevadila v garáži 😉
No já to říkal, že na tu řadičku je spoustu lidí "vysazených", ale pod Scionem bylo ticho po pěšině. >😒] Já o něco radši řadičku ve středu. I když Mates určitě uzná, že tulit se k sobě ve třech v nějaké americe nemusí být o věci.... Na interiéru S-klasse mi vadí 4 jiné věci. 1)"Inspirace" sedmičkovým bavorákem z toho přímo stříká. 2)Asymetrická "zlámaná" kaplička 3)Divný volant. To jak ty dvě spodní ramena vystupují odněkud zezadu. 4) Středová konzole vypadá jako prádelník se šuplíkama.
Pekne, pekne, jsem zvedav co na to rekne pani zima. ESP se nadre.
Jinak souhlasim s nazorem, ze design interieru maji pujceny ze 7 reihe, zoufalci.
Jinak souhlasim s nazorem, ze design interieru maji pujceny ze 7 reihe, zoufalci.
mozna to tak vypada, ze interier vypada jako napodobenina 7reihe, ale nova S klasse byla tzv. focus groups nabidnuta drive nebo nova 7 vyjela, takze by musely mit nejaky spiony u BMW. Hotova podoba nove Sklassa byla hotova jiz v roce 2000.
Ano, 2000 byla hotova podoba S-klasse. Ale té minulé. >😁 >😁 >😒] Nebo snad věříš, že v době, kdy poprvé vyjela minulá generace S-klasse, už byla do detailu i designově hotova nová generace??? A co dělali těch 5 let? Vždyť mohli rozdrtit konkurenci. Přidělat během 5 let do interiéru "prádelník" alá BMW mi nepřipadá jako nemožný úkol.
ja tomu neverim, ja to vim. Jiz nekolikrat v minulosti jsem sem daval link na predstaveni S klasse focus groups nekde v JAR. MB napriklad pracoval na SL 129 od roku 1980 a predstavil ho az v 1989.
Jedna věc je "pracovat na od" a druhá věc je mít finální podobu designu. Radikální změny designu se dají udělat během půl roku (viz stažení prý příliš futuristického Cadillacu STS 2005 a vypracování nového konzervativnějšího vzhledu). Není nic snažšího než během 5 let vývoje přidělat pár tvarových detailů do interiéru. Dojít nezávisle na o několik let dříve představeném hlavním konkurentovi k úplně stejné úchylce v interiéru je nesmysl.
Taky jsem se chtel zeptat co rikate na ty analog hodinky uprostred, v aute ktere ma nocni videni, radar,7 automat atd...Opravdu se mi zda, ze to lepili jak ptaci hnizdo...Kdyby radeji udelali poradny pohon na 4, s tema tisicema Newtonu by to pro posadku bylo asi prospesnejsi.
Mně analogový hodiny jako takový nevadí. Je to součást určitý noblesy, stejně jako dřevěný obložení. Ovšem mám osobní averzi k HRANATÝM analogovým hodinám. Je to určitě věc osobního vkusu, ale já prostě nesnáším, když jsou analogy v hranatý designu. Bohužel je to teď asi v módě. Mají to i Cadillacy DTS a BLS.
..kdo si koupí tohle, když je CLS..
Jo a předem odpovídám na argumenty typu, že má S klasse větší prostor vzadu... * já snad nikdy neviděl, že by v tomhle a podobných vozech jeli 4 lidé. Maximálně dva vepředu, takže celej zadek je stejně volnej, taky pochybuju, že lidé, kteří mají prostředky na takové auto jezdí někam na chatu chlastat. To neni jako když nás pět jelo v Golfu III a ještě se sudem. Maximálně na letiště se zavazadlama a na to jim kufr a volný zadní sedačky stačej. CLS je jednoznačná volba..
... co po nich toužej 😄 Ovšem ES... to má být jen tak, jak je vyrobené. Cirkus Berousek tu na štaci už byl. Ostatně to platí pro každé auto.
no moje krevní skupina to sice úplně není ale je to teda hustý ... už ale vidím jak s tím jezdím na sněhu někde v horách 😄
fakt raketa, no mne by skor vyhovovalo nieco mensie agilnejsie a hlavne zabavnejsie... "delat machra" na dialnici je pekne, ale je to mimo zabavy z jazdy... 8-s ale inac moze byt :yes:
S tim interierem a kaplickou "ala BMW 7" : muj nazor je ze proste ten velky display museli nejak umistit a "zaclonit" .... akorat proste BMW bylo prvni s timto resenim. Jsou asi holt ve svete designu veci ktere budou podobne akorat proste nekdo byl prvni! M-B zacalo davat blinkry do zrcatek a taky nikdo nehani treba Passata ze kopiruje M-B.
Tak konečně to vizuálně trochu doladili a začíná se mi to líbit. V základu je to ale stejně pořád NUDA, hnus, šeď, blé, tfuj, grr, blll, híííí, ééééé, úúúúúúú >😁
S 600
BRABUS T12 Leistungskit, 580 PS / 426 kW, 900 Nm ab 1.900 U/min
BRABUS T13 Leistungskit, 630 PS / 463 kW, 1.000 Nm
BRABUS SV 12 Biturbo Hubraumerhöhung, 640 PS / 471 kW, 1.026 Nm ab 1.750 U/min, 310 km/h (elektronisch begrenzt)
BRABUS SV 12 S Biturbo Hubraumerhöhung, 730 PS / 537 kW, 1.100 Nm (elektronisch begrenzt)
BRABUS T12 Leistungskit, 580 PS / 426 kW, 900 Nm ab 1.900 U/min
BRABUS T13 Leistungskit, 630 PS / 463 kW, 1.000 Nm
BRABUS SV 12 Biturbo Hubraumerhöhung, 640 PS / 471 kW, 1.026 Nm ab 1.750 U/min, 310 km/h (elektronisch begrenzt)
BRABUS SV 12 S Biturbo Hubraumerhöhung, 730 PS / 537 kW, 1.100 Nm (elektronisch begrenzt)
Král je mrtev at žije král.Gratuluju MB :yes:
Tak přeji pohodové čtvrteční odpoledne. koukám, rozvinula se tu hezká debatka na téma Neue S-klasse. Překvapivě tu převládají negativní hodnocení. No budu mluvit sám za sebe - designem se rozhodně povedl. Kit AMG prostě dělá svoje. I z docela usedlého a velkého vozu se dá udělat slušný brko. O motoru a výkonech nemá cenu diskutovat. S 65 AMG je skutečným králem vyšší třídy. Žádný jiný velký sedan (limuzína) se s ním nemůže měřit. Nedá se však říci, že by neměl konkurenci. Leckomu stačí o padesát, sto koníků méně a dostane neméně majestátní a exkluzívní Audinku S8, Bentleyho Continental, BMW 760. Pak je to otázkou vkusu.
S jedním se však zcela ztotožňuji. Přístrojová deska je ošklivá jak na fotkách, tak i ve skutečnosti. Interiér snad jako jediný z nabídky AMG zcela postrádá sportovního ducha a řazení pákou pod volantem je u sporťáku do nebe volající. 😒 :no: K takovému vozu patří pádla v kombinaci s tlačítky na volantě (když už to nešlo s řadičkou na podlaze). Celkově se mi však tenhle počin zamlouvá. Hodně štěstí u zákazníků, nová S-klaso! 😄
S jedním se však zcela ztotožňuji. Přístrojová deska je ošklivá jak na fotkách, tak i ve skutečnosti. Interiér snad jako jediný z nabídky AMG zcela postrádá sportovního ducha a řazení pákou pod volantem je u sporťáku do nebe volající. 😒 :no: K takovému vozu patří pádla v kombinaci s tlačítky na volantě (když už to nešlo s řadičkou na podlaze). Celkově se mi však tenhle počin zamlouvá. Hodně štěstí u zákazníků, nová S-klaso! 😄