Fiat očekává úspěšně poslední čtvrtletí roku 2005. Na domácím trhu mu roste tržní podíl a postupně snižuje ztrátu. Návrat do černých čísel plánuje na příští rok.
Kazdopadne v Irisbusu Renault uz nema zadnej podil, vlastnikem je Iveco a vlastnikem Iveca je Fiat. Autobusy Iveco se nevyrabeji v CR, v CR se vyrabeji autobusy Karosa, nebo Karosa se znackou Irisbus. Karosa ma vlastni vyvoj a je to nejmodernejsi zavod v ramci koncernu. To jen pro upresneni. Doufejme, ze se Fiat nadechne k poradne ofenzive. Ford a Opel se dostavaj do mensi krize, tak by se zas mohl nekdo jinej trosku zvednout
Takhle na 99% nove stilo vypadat nebude... Je to tam i napsano - vznikala pod vedenim Flavia Manzoniho. Novy coordinator designu Fiat/Lancia Stephenson "budouci podobu jeste zvazi" Z reakci potencialnich klientu vypliva, ze "se nelibila vsem"...
a nebyl ucelem prispevku. Karosa patri pod Irisbus a ten pod Iveco... To bychom mohli zaradit treba zbrojovku OTO-Melara, nebo Fiat ferroviaria a tak by se dalo pokracovat... Astra je silna rekneme High Tech znacka a New Holland ja samostatna divize Fiatu kdezto iris-bus je prakticky join-venture Iveca s Renaultem a tak je ta vazba trochu zprostredkovanejsi... Kazdopadne jsem za, ze se spousta busu Iveco vyrabi v CR.
Re: Doufam ze to nejde jenom na vrub privetive vanocni atmos
No kdyz uz zminujes takovy prcky jako Astra, New Holland, tak bys mela taky zminit autobusovou divizi Iveca-IrisBus a nasi Karosu jako jejich nejvyznamnejsiho vyrobce :yes:
Doufam ze to nejde jenom na vrub privetive vanocni atmosfery
Ale je potesujici, ze tady zatim nikdo Fiatu nepral smrt. Podle toho co o Fiatu vim, tak soucasne vedeni je skutecne schopne vyvest automobilku z krize. To nespocova jenom v dobre modelove politice, kterou nam jiz castecne ukazali, ale take v obratnem financnim rizeni. Minule vedeni Fiatu nebylo prave brilantni ani v jedne discipline ale ted se tam blizka na casy. O uspechu rozhodne nove Stilo. O tom jak je to dulezity model svedci i to, ze zatim ani lide uvnitr Fiatu kteri se nepodileji na vyvoji toho modelu o nem nemaji zadne podrobnejsi informace a predevsim nemaji skicy ani fotky... Pokud se jim podari zkonstruovat nove Stilo jak se jim to podarilo v pripade Punta, tak se mame na co tesit!!! Forza Fiat (PS nezaponimat ze do Fiatu patri taky AR, Lancia a klenoty v podobe Maserati a Ferrari! Za zminku stoji tez Iveco, Astra, New Holland a dalsi znacky ze skupiny...)
Držím Fiatu palce, ať se vyhrabe z krize a stane se opět významným hráčem na automobilovém trhu. Ještě pár tak povedených aut jako Grande Punto a nemám o to obavy.
Fiat to potřebuje jako sůl. Držím jim palce, ať mají víc úspěšných modelů jako Punto. A doufám, že se FIAT vrátí zpět mezi velké hráče a ukrojí pořádný krajíc z pomyslného koláče trhu ;-)