Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton Lounge: sedm metrů délky

Volkswagen vyrobil vůz o délce sedm metrů a jak správně hádáte, jedná se o upravený Volkswagen Phaeton. Ve Wolfsburgu nás chtějí neustále přesvědčit, že Phaeton patří mezi top luxusní vozy.
Zpět na článek
21. 12. 2005 10:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:42
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 11:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:31
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:46
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:04
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:10
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:53
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 12. 2005 04:00
neregistrovaný "rasto"
22. 12. 2005 09:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:54
neregistrovaný "Lancer"
21. 12. 2005 12:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:10
neregistrovaný "Lancer"
21. 12. 2005 13:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:49
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 14:18
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:53
neregistrovaný "anonym"
21. 12. 2005 11:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 15:30
neregistrovaný "mišo"
21. 12. 2005 11:31
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:40
neregistrovaný "Michal 528"
21. 12. 2005 11:43
neregistrovaný "milo"
21. 12. 2005 11:45
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 12:08
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 12:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:19
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 11:40
neregistrovaný "milo"
21. 12. 2005 12:02
21. 12. 2005 12:16
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:33
neregistrovaný "wolff"
21. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 13:22
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 22:08
22. 12. 2005 04:06
neregistrovaný "rasto"
21. 12. 2005 13:41
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:41
neregistrovaný "Genne"
21. 12. 2005 14:57
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 15:04
neregistrovaný "dCi"
21. 12. 2005 15:52
neregistrovaný "Karel"
21. 12. 2005 16:22
neregistrovaný "Impreza"
21. 12. 2005 16:30
neregistrovaný "Paja"
21. 12. 2005 17:03
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 12:46
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2005 16:00
neregistrovaný "Impreza"
21. 12. 2005 16:26
neregistrovaný "Paja"
21. 12. 2005 16:51
neregistrovaný "Kryštof"
21. 12. 2005 17:05
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 18:22
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 16:56
neregistrovaný "Robert"
21. 12. 2005 17:35
neregistrovaný "anonym"
21. 12. 2005 18:25
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 18:12
neregistrovaný "jirka"
21. 12. 2005 18:54
neregistrovaný "Luke"
21. 12. 2005 18:58
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 21:02
neregistrovaný "geroc"
21. 12. 2005 19:31
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 20:05
neregistrovaný "fan"
21. 12. 2005 20:09
neregistrovaný "Y"
21. 12. 2005 21:07
21. 12. 2005 21:22
21. 12. 2005 22:29
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 22:41
21. 12. 2005 22:58
neregistrovaný "dCi"
22. 12. 2005 08:56
22. 12. 2005 09:03
22. 12. 2005 09:04
22. 12. 2005 10:43
neregistrovaný "dCi"
22. 12. 2005 12:13
neregistrovaný "GTI"
22. 12. 2005 16:39
neregistrovaný "dCi"
21. 12. 2005 23:27
neregistrovaný "Bobb"
22. 12. 2005 09:00
22. 12. 2005 09:19
neregistrovaný "Bobb"
22. 12. 2005 09:27
22. 12. 2005 13:02
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 16:21
neregistrovaný "GTI"
22. 12. 2005 16:41
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 10:10
neregistrovaný "Tom"
22. 12. 2005 12:10
neregistrovaný "GTI"
23. 3. 2007 16:06
neregistrovaný "FAUWE"
21. 12. 2005 22:51
neregistrovaný "Bobb"
25. 12. 2005 19:05
neregistrovaný "NEVW"
23. 3. 2007 15:52
neregistrovaný "FAUWE"
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:16
Stretch limousine
Ten interiér v zadní části vozu hodnotím převelice velmi kladno kladně. Pěkné a dokonce stylově aristokratické. Ovšem s tím exteriérem holt nic nenadělají. Vypadá to jako obyčejný VW za pár šupů. Verdikt: trvalou světovládu Lincolnu Town Car na poli stretch limuzín tohle rozhodně neohrozí.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 10:42
Re: Stretch limousine
souhlas... vnitřek v pohodě.. teda dle srovnání s mojí limuzínou... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:03
Re: Stretch limousine
Já si naopak myslím, že třeba oproti těm limuzínám co jezdí po praze (nevím jestli to jsou Lincolny) a ani nemyslím ty bílé bordel - advertising. Mě se na tom exteriéru líbí to, že postrádá nějaké větší chromované plochy. Právě v té neokázalosti vidím určité kouzlo... Navíc kdo myslíš že si ji pořídí.... Přece král VW. GTI >:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:06
Re: Stretch limousine
Bordelový znám dvě. Jedno je prodloužený Town Car a druhý jen prodloužený Mercury Grand Marquis. Čas od času dá pod ně konkurence nějakou bombu. Ale zatím do vzduchu nevylítly. >:D >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:59
Re: Stretch limousine
No, já nevím, mě se limuzíny nelíběj obecně a to proto, že v té střední části prostě jen to auto pokračuje a nic vymyslet nejde. No a u těch pražskejch se mi nelíbí tohle... [odkaz] Mě prostě neštimuje ta maska, což tedy není problém jen limuzín, ale asi všech Lincolnů té doby. Toho Mercuryho jsem neviděl, ale podle googlu bych řekl, že se mi líbí víc tenhle Mercury (porovnáváno také model 1998)... Ale celkově americké vozy z téhle doby mě teda příliš neberou, zejména asi díky provedení masek a světel.. Na mě osobně ty světla přijdou příliš "plastově", navíc jsou vytažený hodně do boku kapoty.. Řekl bych, že těm autům hodně škodí to, že v rámci tradice ponechávali masivní bohatě chromované masky a na zbytku vozu bylo chromu poskrovnu. V mých očích to působí jak pěst na oko, zvlášť tedy u toho Town Caru. Ale co mě překvapilo, je 1998 Chrysler LHS. Myslel jsem, že tenhle klínovitej tvar přišel až tak 2000/2001. To je opravdu pěkný auto. Ale mě se líbí i předchozí generace - třeba [odkaz] - akorát by mě zajímalo, čím to je, že ty světla vždy takhel zajdou (do žluta) - jako kdyby byly z plastu. Je to snad na 90% starších amerických aut..
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:27
Re: Stretch limousine
Je to věc vkusu. Mně se právě nejvíc líbí generace 98-02 s těma zamračenýma světlama. U konzervativní klientely to moc úspěch nemělo a tak se od 03 zase vrátili ke klasice. Jo, sedany řady LH, tedy 300M, Concorde a LHS měly v roce 98 neuvěřitelně moderní design. K tý předsunutý tlamě Concorde se například až nyní dopracoval Peugeot s modelem 407. Ten předchozí LHS alias New Yorker se mi taky moc líbí a na svojí dobu měl opět neuvěřitelně napřed design. To zažloutnutí vážně nevím, co myslíš, na obrázku [odkaz] vážně žádné zažloutnutí světlometů nevidím. Spíš bývá problém, když se u auta s čirým překrytím dovnitř dostane voda a světlomet se pak zevnitř zamlží.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:34
Re: Stretch limousine
No mě to přijde lehce do žluta, ale to je asi tedy prach(špína) + zamlžení, ale i tak mi to přijde na am. autech dost častý.. Jako kdyby jim ty světla mlžily víc, nebo jako kdyby se o ně nestarali...
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:31
Re: Stretch limousine
To zažlucení je naprosto zřejmý a viditelný. Stačí se podívat na světlou část blinkru / obrysovky a pak na hlavní světlomet. To bude tím, že to nevyrábí Valeo >:-[] :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:39
Re: Stretch limousine
Vážně, čím myslíš, že to je... U evrop je to taky, ale přijde mi to míň častý a nebo u mnohem starších aut... PS. co je Valeo?
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:46
Re: Stretch limousine
Myslím, že to je tím, že ten plast stárne... ad PS: www.valeo.com ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:51
Re: Stretch limousine
Možná to dělá podnebí, tipuju že žloutnutí způsobuje intenzivní sluneční záření na jihu USA, každopádně v USA tím očividně trpí i prestižní evropské značky:98-02 CLK Halogen Headlamps $375 (One pair of halogen headlamps from 2001 CLK. These are in perfect working shape. Great for replacing your broken, worn or yellowed headlamps.) ([odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:04
Re: Stretch limousine
Ten inzerát je z North New Jersey. To mi moc jako jih USA nepřijde ;-) HA! Tak co vymyslíš teď? :o)))))
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:06
Re: Stretch limousine
Ten inzerát je od někoho, kdy prodává nezežloutlý světla. >:-[] Koupí si je někdo z jihu. >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:10
Re: Stretch limousine
:o)))))) OK, dostal jsi mě >:D Vzdávám to ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 14:53
Re: Stretch limousine
ZZmetek jeden texasskej, co? >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:52
Re: Stretch limousine
Tak schválně. Jeden soused má Mercury Villager, podle netu je to tak modelový rok 1995.. Zvláště na tom světle vlevo je zažloutnutí jasně vidět.. Sorry za ty větve, byl jsem línej lízt kvůli tomu před barák.. [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:59
Re: Stretch limousine
Míca zase šmíruje, to se poví! >:D >:D Kdybych chtěl skórovat, tak budu uhýbat s tím, že to není amerika ale vlastně Nissan Quest s jiným logem. :-) Ale čím si to vysvětluju, máš v mém příspěvku viz výše.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 14:15
Re: Stretch limousine
jasně.. ;-)
neregistrovaný "rasto"
22. 12. 2005 04:00
Re: Stretch limousine
mas pravdu na starsich autach je to zjavne. je to tym, ze vtedy sa pouzivali ine plasty a posobenim tepla od ziarovky sa ta spina a bordel do toho zazrali. neda sa to nicim odstranit, leda ak vymenit svetlo. teraz uz take nieco nehrozi, aj ked to uvidime o par rokov. >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 12. 2005 09:37
Re: Stretch limousine
Díky za erudovaný rozbor. :yes: Teď si ještě tam u vás správně seřiďte čas. ;-) >:D
neregistrovaný "Lancer"
21. 12. 2005 11:54
Re: Stretch limousine
Zdravim Lonese, zrovna nedavno jsem o tehhle limuzinach premyslel a mam na tebe malej dotaz: na kolik vyjde Lincoln Town Car v tehle limo uprave? A jakej to ma motor atd? A jak je to s vybavou apod ve srovnani treba s Maybachem nebo Phantomem? No hlavne me ale zajima ta cena. Dik!
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:37
Re: Stretch limousine
Vzhledem k tomu, že jde o úpravy specializovaných firem a ne o produkt samotného Lincolnu, tak cena a výbava je dost rozdílná. Už základní a nejběžnější prodloužení z 5,5m na 7,5 metru vnitřním prostorem značně překonává Rolls nebo Maybach. Taky uvnitř pobere mnohem víc lidí. Motor bývá nezměněný V8 4,6 z továrního Town Caru. Zaměření pomalá maximálně tichá, kultivovaná, úsporná (s ohledem na váhu) jízda. Výkon okolo 220 koní. Jak vidíš motorizací se nemůže s Rollsem nebo Maybachem měřit. Ceny se pohybují nejčastěji okolo 70-100 000 $. Tři roky starý auto s naběhanýma desítkama tisíc mil jde sehnat velmi lacino třeba za 20 000 $ a je to vážně chytlavá reklama za nečekaně nízkou cenu.
neregistrovaný "Lancer"
21. 12. 2005 13:10
Re: Stretch limousine
No pak skutecne nevim ,co pusobi vic prestizne - Maybach, Phantom, Arnage nebo Town Car stretch limo apod.? Do ceho byste sedli mit ty prachy? Vedle Maybachu a spol vypada Town Car dost levne a co se tyce image a prestize, tak je to taky neco uplne jinyho. Jenze treba D. Trump jezdi Town Carem a az ti pod nim Maybachem >:D Ty auta maji stejnej ucel, ale jsou to v podstate dve nesrovnatelny skupiny.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:19
Re: Stretch limousine
Na ceně mi nezáleží. Nejsem snob. V Town Caru jde uspořádat lepší party. >:D Navíc Maybach ani nový Rolls se mi nelíbí designově.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:37
Re: Stretch limousine
Snob bych byl, kdybych na to měl. Ale já mám rád preciznost a v téhle kategorii i určitou odměřenost (co největší).. Volil bych Maybach. Navíc bych měl takovej zvláštní pocit...
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:49
Re: Stretch limousine
Když máš rád preciznost, tak pak nechápu, že ti neva ty odfláknutý věci na GTčku. Nebo tam je to srdcovka? >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 14:14
Re: Stretch limousine
Srdcovka to neni, líbí se mi jako auto, ale tím neříkám, že bych neměl výhrady ke zpracování, zejména tedy to lícování, i když naživo jsem ho neviděl, k těm matkám výhrady nemám, i když by tam být vidět nemuseli.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:18
Re: Stretch limousine
OK, OK, já tě jen tak škádlím ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:24
Re: Stretch limousine
Ty neškádlíš, ty zzlobíš. Občas číst tě, je jako zzakousnout se do zzmrzlýho nanuku.
neregistrovaný "anonym"
21. 12. 2005 10:53
bez titulku
Volkswagen jako top luxusní vůz ? Ti Hitlerovi pohrobci se asi úplně zbláznili. Zkuste si jen to "volkswagen" přeložit do češtiny, kdo by si asi koupil limuzínu s názvem "lidovka".
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:04
Re: bez titulku
Myslím, že na spoustě trzích neuvažují o překladu názvu..
neregistrovaný "mišo"
21. 12. 2005 15:30
Re: bez titulku
suhlas. to uz mozu rovno robit stretch limo zo superbu...a bojim sa, ze by vyzerala lepsie, ako tato z phaetonu, hahahaha >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:31
3 kastle...
... to u nás není žádné umění. Každý druhý auto v bazaru je taky z více kastlí a články o tom nepíšeme ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Michal 528"
21. 12. 2005 11:40
Re: 3 kastle...
>:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "milo"
21. 12. 2005 11:43
Re: 3 kastle...
:yes: :-! >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 11:45
Re: 3 kastle...
:yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 12:08
Re: 3 kastle...
>:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:19
Re: 3 kastle...
>:D >:D :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 13:19
Re: 3 kastle...
>:D :yes:
neregistrovaný "milo"
21. 12. 2005 11:40
ehm
ze ich to s tym fetonom este bavi...
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2005 12:02
BEJVÁK
Brácho, tohle vybavení nemáš ani doma. Střel výhodně byt a nastěhuj se do Phaetona. DVD 17 palců... to budou večery... Navíc můžeš měnit stanoviště... tak kdypak se ti zdálo o tom, že budeš jednou nocovat na Václaváku... :-) Jo, kdo umí, umí. BRAVO VW.PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:16
Re: BEJVÁK
Tož, slušná maringotka. No né, hoši? >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:25
Re: BEJVÁK
No... Já mám spíš strach, aby si ty jednou nestřelil bejvák, fejetona by ti někdo vyhmát a vodvez do ruska a ty by si nocoval na Václaváku a ne jen jednou.. Chodili by jsme se na tebe dívat... No možná by jsme se slitovali a mohl bys nastřídačku přebývat u Lonese a u mě.. A bacha brácho, na Václaváku to není žádnej Chivas, to je poctivá krabicovka za 19,90..
neregistrovaný "wolff"
21. 12. 2005 12:33
Re: BEJVÁK
>:D >:D >:D
Já tě taky nechám přespat... >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 13:20
Re: BEJVÁK
Slyšel jsem, že Krém shání spolubydlícího... >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:22
Re: BEJVÁK
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "rasto"
22. 12. 2005 04:06
Re: BEJVÁK
ja sa vzdy rehocem, ked citam o "kremovi" ... vraj jeho bratranec sa vola mydielko ... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 13:41
Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Tak a je to černé na bílém. Ve vlkohradu se s konečnou platností zbláznili. Já to prostě nechápu, místo aby opravdu řešili závažné problémy které je mohou totálně zničit, tak neustále staví takovéto pomníky své totální blbosti a nabubřelosti :no: Proboha proč? Proč stavět takovýto model auta? VW znamená lidový vůz - to byl také původní účel a zaměření VW. Vážně nechápu ty, co by si koupili osmimetrové lidové vozítko za 8 mega.. (teda kromě Pícha, Píčesrýdra a pár pravidelných návštěvníků pražských bordelů :no: >:-[] ). Ať vyrobí takovéto Bentley a neřeknu ani popel.. ale proč VW? jedině jako PR akce. Už sériový Phaeton je na VW moc (podle mě Prassat stačí), v USA dostal takovou nakládačku, že stáhnul vlčí ocas a potupně potichu zmizí ze scény.. To si jako myslel, že v Perském zálivu uspějí? No to snad ne :no: Rád bych viděl šejka, který si místo svého RR nebo Bentley koupí takovéto lidové vozítko.. VW se prostě snaží prosrat do všech segmentů, co jen existují. To prostě nejde překousnout, jak si mám koupit VW za 8 mega, když ta samá značka nabízí supermodely z opačného polů autoprůmyslu - viz včera představená "ýbrnovinka" 80´s supermodel pro Čínu :no: :no: :no: VW prober se! začínám se o Tebe vážně bát! Dovolím si publikovat dvě informace od Toyoty o který by se vlkohrad měl zajímát spíše než o to, jak vyrábět limuzíny za 8 mega. 1) výroba jednoho vozu u VW zabere 2x tolik lidských zdrojů a casu než kolik to zabere Toyotě (s jedním autem u VW se pachtěj 50 hodin, u Toyoty POUZE 25 hodni) 2) průměrná produktivita Toyoty je 3x větší než produktivita Škody MB. Jestli to půjde takhle dál.. čili jestli VW nepřestane vymýšlet "PR ýbr" modely, nehejbne zadkem, vyplácet si vysoké dividendy místo toho aby udělali něco s produktivitou a jeho zástupci budou pořád jezdit po bordelech, tak jim dávaám 15-20 let než je konkurence totálně semele! Jako memento může sloužit dnešní situace v USA.. Jako přiznivce Toyty mě to sice může těšit, ale přece jenom jako evropana mě to trošku děsí.. Na druhou stranu - britský autoprůmysl prakticky téměř neexistuje a přesto se v Británii vyrábí nejvíce aut v historii :-) Tak že je to vlastně jedno, akorát místo Škoda MB se bude psát Hyundai MB ;-)
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:52
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
V podstatě souhlas... :yes:
neregistrovaný "Genne"
21. 12. 2005 14:41
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
bravo :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 14:57
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
:yes: Pekny. Akorat ten konec je moc ve stylu "davam bolsevikovi rok, maximalne 2";-)
neregistrovaný "dCi"
21. 12. 2005 15:04
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
:yes:
neregistrovaný "Karel"
21. 12. 2005 15:52
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Mám podobnej názor :yes:
neregistrovaný "Impreza"
21. 12. 2005 16:22
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Presne shrnuto. Me to pripada, ze si vedeni folcvágnu woe uvedomilo, jaky ze to pixly vyrabej a za jakou cenu, ze z blbych nemcu / a dalsich, treba GTI u nas/ uz nechtej delat dal tupce. Tak se jim "taktne" snazi neco naznacit. Prece nemuzou na hulvata rici: Celou tu dobu jsme si z Vas delali pr.el, Vy jste nam na to skocili a ty nase low cost plastovy sracky kupovali, ale uz nas to nebavi, vydalano mame. Cest praci!
neregistrovaný "Paja"
21. 12. 2005 16:30
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
...v reakci na Tvou bagatelizaci a oznacovani tupcu a blbcu Te upozornuji na skutecnost, ze blbi nemci jsou jednim z piliru evropskeho prumyslu a GTIho nazory maji styl a nadhled...vis co to je? ;-)
neregistrovaný "Impreza"
21. 12. 2005 17:03
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Spatne to vyznelo, GTIho jsem nechtel urazit, melo to vyznit jako "dalsi", ne jako "dalsi blby". To sorry. Ale o nemcich vim sve /pracuji v Risi/...
21. 12. 2005 21:10
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Ok :yes:
neregistrovaný "mates"
22. 12. 2005 12:46
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Nucene nasazenej?;-)
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 16:00
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
To ne. Ale zase mi ty nemecky money umoznily splnit si svuj japonsky sen...
21. 12. 2005 21:10
Re: Pomník blbosti a nabubřelosti VW
Díky.
neregistrovaný "Paja"
21. 12. 2005 16:26
Re: Pouceni z minulosti
Pycha predchazi pad a neuvazene kroky pusobi jako urychlovac a tak misto toho, abychom byli svedky etablovani znacky VW ve strednim proudu, tak se setkavame s jevem snahy vystoupat na uroven Audi. Proc ale? Koncern je zastoupen velmi dobre ve vsech segmentech trhu, snad mu naopak chybi opravdu lidova znacka (ne podle nazvu). Tom mozna trochu nadsadil, ale ma uplnou pravdu, tohle neni dobra cesta. Jedine vysvetleni pro vznik limuziny se znakem VW je prebytek skladovych vozu urcenych pro USA a zrejme zapomenuta nula na konci castky, za kterou se bude nabizet. >:D
neregistrovaný "Kryštof"
21. 12. 2005 16:51
Re: Pouceni z minulosti
Přesně tak, VW se bude tak dlouho snažit udělat ze sebe sub-prémiovou až prémiovou značku značku až nakonec zjistí, že ho v minivozech, malých vozech, v nižší střední a ve střední třídě konkurence rozcupovala a že je totálně nekonkurenceschopný. Místo snahy dělat ze sebe něco lepšího (a ospravedlnit tak vyšší ceny svých vozů) by se měl VW soustředit na snižování nákladů a zvýšení produktivity! Jinak ho jednou japonská a korejská konkurence opravdu převálcuje!
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 17:05
Re: Pouceni z minulosti
svatá pravda většiny příspěvků, jenže jak již někdo psal tak náklady Toyoty jsou mnohem nižší... a s tím bojuje nejen VW.. a snižování nákladů je úzce spjato s pracovní silou, která je drahá a je jí moc... jenže nesmí propustit... takže co teď...?? a to snížení nákladů bude ořízlý spíš na kvalitě... si myslím.. a tam zřejmě nebudou mít takovej prostor... ;-\
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 18:22
Re: Pouceni z minulosti
No třeba v Japonsku moc levná pracovní síla není ;-) a přesto jsou modely Lexusu a Toyoty vyráběné v Japonsku konkurenceschopné. Jednu nejvyšších produktivit na světě vykazovala (před pár lety) továrna Nissanu v Británii (produkce Nissanu Micra), kde taky není zrovna levná pracovní síla. Toyota Avensis se vyrábí v Británii a přesto je konkurenceschopná. Mazda6 (pokud se nepletu) se stále ještě vyrábí v Japonsku a dováží do Evropy (náklady na transport + 10% clo) a přesto je konkurenceschopná. Jak sem již psal.. snižování nákladů přeci neznaméná pouze propouštění (i když se tak většinou řeší). Navíc propouštění má pouze krátkodobý efekt. Chtělo by to spíše systémové změnym a změnu myšlení.. Já vim, stejně mě nikdo nebude poslouchat ;-)
neregistrovaný "Robert"
21. 12. 2005 16:56
Re: Pouceni z minulosti
Přesně tak! Hyundai Mladá Boleslav >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "anonym"
21. 12. 2005 17:35
Re: Pouceni z minulosti
To tam jako teďko je, jo? Nebo jak to teda vlastně je?
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 18:25
Re: Pouceni z minulosti
No zatím tam nic není a bylo to myšleno jako nadsázka. Ale jestli to takhle půjde dál, tak tam nějakej japončík nebo korejec asi nakonec bude. Teda za předpokladu, že jim budou pozemky a budovy vyhovovat.. když ne, tak to třeba předělaj na centrální sklad Lidlu >:-[]
neregistrovaný "jirka"
21. 12. 2005 18:12
Re: Pouceni z minulosti
Ja, ja, ale Lounge se dělá nejspíš jeden denně. Ta pauza mezi dveřma je čas na oběd.
neregistrovaný "Luke"
21. 12. 2005 18:54
Re: Pouceni z minulosti
Moc pěkně napsaný. VW se prostě ze sebe snaží dělat něco co nikdy nebylo, není a asi nikdy nebude. Nevím proč se sere do luxusního segmentu, kde má značku Audi. Jenom doufám, že časem nevytlačí Audi tak, jako to udělal u Seatu :no:
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 18:58
Re: Pouceni z minulosti
V podstatě...jo :yes:
neregistrovaný "geroc"
21. 12. 2005 21:02
Re: Pouceni z minulosti
Neni co dodat, velmi výstižné.
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 19:31
Pro zájemce o novou RAV4 :-)
[odkaz] zvolit odkaz Launch 3D Tours. Na prvních fotkách se mi moc nelíbíl, ale v této prezentaci vypadá docela dobře :yes: BTW zkoukněte i interiér ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
21. 12. 2005 20:05
mame ho doma
V te kratke ho mame doma, prekvapilo me jak super to vypada a jede.Predesly vuz byla S klasse, v zime tragedie...Image je na nic,jen nam kluci z marketingu blbnou hlavy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Y"
21. 12. 2005 20:09
17 palců LCD
No tak nevim, jestli bych se chtěl koukat na 17tku z nějakýho metru. Už teď koukam na svůj notebook 15 z více než metru. Ty 17tky - fakt si to nepujdu koupit :
>:D
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2005 21:07
Re: 17 palců LCD
Není nad to mít dlouhý ruce, viď ;-)
21. 12. 2005 21:22
CO TO ŘEŠÍŠ
brácho? Tebe vyosí jeden dlouhej Pheaton... Tak tohodle jezevčíka neber za bernou minci VW a už vůbec ne jako profil výroby. Já žasnu. Tady kontroluje VW 20% trhu (to je jako bys měl dvacet procent ženskejch u vás z města), chrlí model za modelem, lítáš od 50 koní až po ES OSMIČKU, tedy v tom nejlepším, co ti světovej autoprůmysl nabídne, a ty se ausgerechnet točíš jen na téhle úlitbě bohům. Tak klid... chce to nadhled... a přůřez modelovou řadou. Toyota... krásnej evergreen. Taky dělaj auta. Možná dobrý. Maj to zajímavě organizovaný. Můžeš k nim nastoupit... třeba nám pak o tom napíšeš... teda, jestli budeš mít kdy. Ale brácho, to je tak jedno, jak to Toyota bouchá... protože tady to světově bouchá VW. Problémy nepřeceňuj... to je normálka... že se věci řeší... nebo ty bys chtěl nějakou mrtvolnou řeku? Tak klid. Evergreenem tu dál bude Golf, Apoštol, A3 až A8, Škoda Octavia, Seat Altea... už mě bolej prsty... tak snad jen jednu myšlénku - VW tu bude i za dvacet let. Bude kontrolovat 30% trhu a když kolem tebe proletí geteíčko, zatáhne se ti svěrač... Tak se nepo*er :yes: BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 22:29
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Brácho, podívej se nahoru, kolik lidí pochopilo o co jde.. ty si asi opravdu sedíš na vejcích ;-) (IMHO proti gustu žádný dišputát >:-[] ). Poradím Ti brácho, chce to nadhled.. pomohlo to? Asi ne. Tak že Ti ještě napovím - ten Phaeton je jen špička ledovce, takovej symbol toho, v čem je problém VW. Tady nejde o tenhle Phaeton, tady jde o VW jako celek.. už je to lepší? No snad jo. Tak že teď, když už chytáš souvislosti, se nadechni, napočítej do deseti a pak si to přečti ještě jednou.. ;-) P.S. Seat Altea a evergreen, brácho, chtělo by to procházku na čerstvém vzduchu! P.P.S. za 20 let, to je dlouhá doba, ale klidně vsadím, že VW 30 mít 30% trhu nebude (leda, že by někoho koupil..). VW totiž IMHO nebude mít ani dnešních 20%, osobně ho tipuji na 12-15% v optimistickém případě a na 8-12% v pesimistickém případě.
21. 12. 2005 22:41
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Počítal jsem si, jestli mám šanci se toho dožít :-) Vsadil bych se... Co bys tu Tome chtěl předhodit... toho okopírovanýho Golfa?... nebo tu střední třídu pro důchodce?... Asi jsi jeden z mála, kterej nepochopil, že to ani jinak být nemůže, že v Evropě bodují výrobci evropští a v Japonsku nepochybně japonští. Kdyby tomu bylo jinak... zejména tady... to by něco věštilo... ale ono tomu tak není... a rozhodně tomu tak ani nebude. Popíral bys schopnost existence Evropy jako takové... což připustit je velice odvážné... Jinak Tome, klid. Toyota je jednička na světě a chrlí to jak cvičky... no a co... co jako tím chceš naznačit... takhle to bude... ovšem vedle toho tu budou miliony v Golfech... A ty já velebím. Ty miliony... Protože opravdu se v Golfu svezeš zrovna tak jako v Corole... jen jaksi mi nikdo nevysvětlil, proč bych mě Golfa měnit za Corolu... Ono to totiž ani vysvětlit nejde... pokud tedy stojíš oběma nohama pevně na evrpský půdě. Ale jeden důvod tu je - cena. Jo, nižší cena o 615 korun... to je téma ;-) Ne ovšem pro mne.
neregistrovaný "dCi"
21. 12. 2005 22:58
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
...ehm... jen dodatek, že samotný Golf už je kopií. Tuhle třídu založil totiž kosočtverec. Ale nenechte se rušit, pokračujte...
22. 12. 2005 08:56
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Myslím, že není kopií. Netvrdím, že Golf byl a je jen jeden, ovšem zapátrám-li v paměti... nesu v srdci z té doby než R8, (později krásku R5) a to byl klasický sedan. Historií pohnul Golf. Jaké auto máš na mysli? 16ku?
22. 12. 2005 09:03
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
JO... ještě... píšeš to dobře... to je konkurence Golfa... řekl bych konkurence (mimo M3), která mi dělá radost... jedno auto krásnější než druhé. Každé osobité a každé své.
22. 12. 2005 09:04
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
To nahoře patří Bobbovi... :-|
neregistrovaný "dCi"
22. 12. 2005 10:43
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Jasně že šestnáctku. Sice pohon na zadní, nicméně definoval pojem hatchback nižší střední, nejen proto byl vítězem evropské ankety Vozu roku. R5 byl konkurence pro Polo.
neregistrovaný "GTI"
22. 12. 2005 12:13
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
16ka to začala tuším v 1964... jako vizionářská vlaštovka. Pak musí přijít tahoun. A ten v podobě Golfa přišel a už nikdy neodešel... Pocitově vnímám 16ku jako velké auto... (střední třída) ale asi proto, že jsem byl malý kluk...
neregistrovaný "dCi"
22. 12. 2005 16:39
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Spíše bych napsal superúspěšná vizionářská vlaštovka. A stejně jako Golf, ani ona nikdy neodešla. To že měnila jméno a tvar je dle mého názoru subjektivní výhoda (a subjektivní nevýhoda Golfu), legenda jako legenda.
neregistrovaný "Bobb"
21. 12. 2005 23:27
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
To neni jen o 615 Kc, a Corolla je spatny priklad, to co prodavaji tady je dost mimo. Konkurence golfa je kvalitni moderni auto s dobrou vybavou za dobrou, ne podbizivou cenu, treba Octavia, C4, Astra, Focus, Mazda 3 atd. Dosad si co chces, dle libosti. Golf je predrazenej az hruza, a tech doplnku nehoraznych. Pockej az se vyplni slova W.Bernhardta, az golfy prevalcuje Hyundai! To pak budes muset vysvetlovat proc ne hyundai a proc jo drahy vw.
22. 12. 2005 09:00
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Velebím Golfa. Vím proč. Prostituční akvizice není mé téma. Život je rozhodnutí, ne počítání halířů v kapse.
neregistrovaný "Bobb"
22. 12. 2005 09:19
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Nikdo neříká počítat halíře v kapse (jinak bych asi neměl předražený bmw), ale jde o to že stejné a někdy i vyšší kvality dosahují i jiný vozy. V testech třeba mazda 3, oktávka. Proč pak trvat na golfu, za víc nic víc?
22. 12. 2005 09:27
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Já přece nevymezuju Golfa proti Oct...
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 13:02
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Ach GTI, Tvoje zaslepenost pro ty osklivy /subjektivne/ plastovy, predrazeny /objektivne/ auticka je obdivuhodna!!! Me by fakt zajimal nejakej kloudnej argument z Tve klavesnice, proc tomu je prave tak...
neregistrovaný "GTI"
22. 12. 2005 16:21
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Nic jiného tu nedělám... Jen jaksi... zaslepenost jiných ;-) mi ZATÍM nedovolí proniknout tou barierou nevědomí... ;-) :yes: Hezké vánoce :yes:
neregistrovaný "Impreza"
22. 12. 2005 16:41
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Kdyz uz nic, tak alespon na tech vanocich se shodnem. Tobe taky, mile GTI >:-[]
neregistrovaný "Tom"
22. 12. 2005 10:10
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
V tom případě máš štěstí, protože jestli to půjde takhle dál, tak by Tě stějně moc veselého nečekalo (z Tvého VW pohledu).. Kde je prosím Tě psáno, že v Evropě budou bodovat pouze evropští výrobci? Viděl bych to tak, že je to spíš jen tvoje "imorealituposazené" zbožné přání.. Tu dobu si teda moc dobře nepamatuji, ale připadáš mi, jak typickej americkej redneck někdy před 30 lety. Myslíš si, že si amíci před 30 lety dokázali představit, jak to u nich jednou bude vypadat a jak dokážou ty japonský šunky zatočit s jejich Caddys, Chevys, Fordkama atd. Podle mě si to většina z nich nedokázala představit a považovala to za fantasmagorie a výplody chorýho mozku, jenže.. (nemá cenu komentovat notoricky známá fakta). V tom to je, Toyota chrlí auta jako cvičky a právě proto bude získávat stále větší výhodu nad VW, který umí bodovat jen v Evropě (a být úspěšný pouze v Evropě, to v dnešním světě ani náhodou nestačí!). Často píšu o Toyotě, ale tenhle problém není jen o Toyotě. Minimálně stejný (možná spíše) větší problém pro VW budou Hyundai (Kia). Třeba když vidím nový Getz (zejména s dieselem 1.5, jeho výbavou a cenovkou), tak mám docela problém nalézt dost opravdu racionálních důvodů, proč si pořizovat Fábii.. Getz je první vlaštovka - přijde spousta novových modelů, které budou přesně cílené na evropskou produkci (korejské třídy jsou trochu jiné, a proto korejci "trochu" nezapadali) a to se teprve uvidí. Jak říkám, počkej si na příští rok (Mistrovství světa).. Cenový rozdíl mezi produkcí Toyoty a VW je viditelný, nicméně Toyota se cenově nepodbízí, tak že to není tak markantní. Počkej pár let, až se Hyundai ještě trochu "zlepší", etabluje v Evropě a nabídne model "šitý Golfu na míru" Golfu. Tebe (a pár další VWobdivovatelů) to asi stejně nepřesvědcí, ale až bude Golf ve srovnatelné výbavě o více než 100-150 tisíc dražší, tak to bude zajímavý argument na který bude "většina" dost slyšet.. P.S. v případě koupě auta (pro soukromé účely) přeci nejde o žádné přepočítávání halířů, ale o docela zásádní (a v podstatě hrozdně nevýhodnou) investici, která poměrně ovlivní rozpočet. Tak že se nelze soukromým osobám divit, že u nich cena hraje primární roli..
neregistrovaný "GTI"
22. 12. 2005 12:10
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Lze se divit... když někomu prodávám své srdce, je mi jedno kolik chce abych mu za to zaplatil... ;-)
neregistrovaný "FAUWE"
23. 3. 2007 16:06
Re: CO TO ŘEŠÍŠ
Já vás nechápu,není to jedno co VW vyrábí. Někomu se to líbí,jinému zase ne. Je to věcí vkusu. I blbej Trabant se někomu líbí. Nechte každýho dělat co umí. Nebo vás spíš žere že na to nemáte drobný?
neregistrovaný "Bobb"
21. 12. 2005 22:51
Bravo!
Super marketingovej krok, dostane to phaeton zadarmo na stranky a tohoto tucnaka to trochu zpropaguje, v ocich lidi to u VW prida prestiz (tak uz tak luxusni auta delaji?!). Krome MB Pullman a par Volvech S80 na objednavku (jezdi v nich treba Ariel Sharon nebo svedskej kral) nevim o zadny stretch limo primo od vyrobce. Btw, phaeton sice odpadl v USA, ale v Nemecku jeho prodej vyrazne vzrostl, zejmena diky turbodieselu a prodejnim akcim, a to nekolikanasobne (byt to uz ten model nezachrani).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NEVW"
25. 12. 2005 19:05
hlavně se zviditelnit....za každou cenu
Koncern nabízí škálu vozidel od...až do své vlakové lodi... NEštěstí, je tahle loď. Ale milí koncernoví přátelé, je výhodná, ta naše loď, dobře vybavená , jen kupujte, koncern potřebuje penízky. Jen , aby nenarazila...bacha na to.Nejsou jen stojaté vody.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FAUWE"
23. 3. 2007 15:52
KRÁSA
TOHLE KAŽDÁ AUTOMOBILKA NEUMÍ
Rozbalit vlákno
0