Nový Golf GTI s přeplňovaným čtyřválce 2.0 FSI si přímo říká o pořádný tuning. Se zajímavou verzí přišel německý Abt, který jej posílil nejen na motoru, ale i vzhledově.
Jsem zvědav, jestli zaznějí ódy na tenhle výtvor ze stejných rtů, které nekompromisně odsuzují tuning jako takový :-) Ono ať už je Golf GTI jaký je, nejlepší je v neupravené formě. Jistě, je to pravděpodobně otázka prestiže pro tuningovou firmu (a ABT je "dvorním" tunerem VW/Audi), ale proč to nenazvali jinak? Jako třeba Dahlback a jeho brutalita jménem RSI, to taky není R32. Tak jako tohle NENÍ GTI. Od myšlenky GTI se to už snad ani nemohlo více odklonit. Ale jako technische Ausführung - to smekám pomyslný klobouk.
Mně se ten "lehký" vizuální tuning líbí. Není to přeplácané a podtrhuje to sportovní rysy samotného továrního atleta. Jen tenhle má ty svaly víc vyrýsované. Není to však směšný nafouknutý panák z posilovny ;-) PS: První věta :yes:;-) >:D
Jo, tak tohle je nářez. Když už si kvůli tomu přivstane i Tibby, tak to nemůže bejt jen tak... :-) I když... krásu krás, potenci potencí a dokonalost dokonalosti vylepšit už nemůžeš... GTI má bejt lehce omšelej, trochu zbitej, ovšem hrdej, silnej, a tvůj... Beru jen klasiku... 200 koníků je akorát :yes:
Tak to asi nesedí : 40 koní navíc by tak pasovalo na 6,5 s na kilo, ale proč tam teda píšou 199KW, když už tak + 52KW, ale máte to asi (spis určite) blbe napsany ;-).
no ono ked vw zistil ze GTI je najslabsie a najpomalsie z europskej trojky (Megane Sport, Astra GTC, Golf GTI) vyhlasil ze GTI bude mat seriovo 230k... az sa cudujem preco tomu stale tak nie je (ani v Nemecku)
Co ti jinýho zbejvá... pokud do toho trochu děláš... a nejseš bazarovej kovboj. GTI je taková malá 911 v dlani. V tvý dlani. Asi nebudeš lítat dvěstěpadesátkou u vás za vsí po okreskách... chceš špičkovej motor? Daj ti ho i s turbem, k tomu DSG.... hladký jako ramena tvý holky. Můžeš v tom jezdit celej rok, poměrně dost v tom i odšmejkáš... ale hlavně, brácho, tě v dlouhým táhlým nepředjede žádnej kovboj a bazarovej už vůbec ne. Bazarový kovbojové, to jsou stíny silnic... to ty, ty budeš těch silnic král. Král se sluncem GTI na erbu. Tak jdi do něho :yes: P.S. Za 200 táců ti ho daj do kapsy... (co koník to jeden tác), tři roky si pak jen odpustíš nějaký to nový cedečko a je tvůj... navždy brácho. :yes:
GTI, vypadl mi hrnek s kafem, když jsem se dostal asi ke třetí větě (vážně)... naštěstí ne na notebook. Mám rád nadsázku, ale malá 911 v dlani mě dostala. Fandovství je dobrá věc, ale nesmí se změnit ve fanatismus! >:D Jo a neznám lidi co by kupovali za cca 20tis nových cedeček měsíčně... U spousty lidí to představuje jejich měsíční příjem, takže brácho, zas tolik jich tu jezdit nebude. Co by to taky byl za svět, kdyby měl každý druhý GTI a *** mě v dlouhým táhlým. ;-)
chceš auto, ve kterym ti žádnej zelenej baret pr*el nenakope? Podívej se jinam....za stejnou cenu ;-) PS: A image si vylepšíš určitě...nebudeš tuctovka... :yes:
A co treba ostra alfa 147? Nebo civic r-type? To jsou podle me hot-hatche vic, nez nafoukly rodinny priblizovadlo s vymenenym naraznikem a nadopovanym motorem.
H-H jsou H-H a nemůžeme k nim řadit to WRX. Tak v H-H je králem, GURU, ikonou - GTI. To víme už tady všichni. WRX je nadupanej nekompromisní sedan, závoďák, s kterým bys to na manželku asi neuhrál.
mimochodem...v tom testu byla i RS. ¨WRX je sedan. Ano. Není to závoďák. Je to sedan s kvalitním motorem a super podvozkem...ale není to závoďák. Dá se s tim jezdit ;-)
Prosím??? octavia RS ? >:D >:D no dobrý no, ale kdybys seděl ve WRX a smazal Octavii RS, velice by to polichotilo Tvému egu, ale za chvíli bys měl malé (opravdu trošičku) výčitky, že to nebyl rovný souboj, a že si to pro příště rozdáš s vyspělejším soupeřem ;-) - ne, WRX a RS fakt ne :-)
jasně, rozumim, máš namysli kategorie podle typu karoserie... ale potkat na silnici GTI, neřeknu si, tohle je hatch, s ním si nemůžu polaškovat, má jinej zadek přece, o to jde, ale jinak máš pravdu...
PS: jo ale je to jedinej argument jak WRX regulérně tabulkově vyřadit ze soutěže s GTI a spol. :-) velmi se před ní totiž tito navonění "H-H" třesou hihi >:D
Hmmm. Nesmíš si tam dát folie "ze zákona", ale koupit nějaký kvalitní,co nejsou černý. A co se týče sítě...když máš psa, tak si jí tam stejně dáš (ta chiuaua by ti možná skrze ty ojka prolítla >:D ). jako samozřejmě, nejlepší je mít na to koupit si to bez N1,ale ušetřit se hodí...Vim, na imprezu to moc nepasuje (neslučuje se to se zásadami Imprezionalismu),ale třeba na forestera nebo outbacka... ;-)
nejde o síť, je to přepážka a navíc je lavice nevarabilní. Jen posunout s přepážkou vpřed... To je těžké dilema. A už vůbec se nehodí k naduplýmu autu.
Jsi vedle jak jedle. Psal o Apoštolovi za pár šupů - nejlevnější s nejslabším motorem. Tam bych to pochopil. Ale v Impreze... no, máš divný představy o naduplým autě... "raketa v N1" - úžasné... :no:
Čau GTI, kára je to pěkná, musim fakt říct, ale nesedí mi výkon 270 kobyl a "jenom" 6,5 z 0 na 100? a nemá to AWD... Ale jinak fakt pěkný, otočil bych se ;-):yes:
GTI jsi opravdu zoufalec... Kolik ti ty *.němčouři dávaj že jim maluješ ty vzdušný zámky.Vždyť už nemaj nic konkurenčního ,když už jim ity uchrochtaný a začouzený TDííííčka zakázali... VW je out...A srovnávat modlu buranů s WRX jsi hodně mimo misku Je rok 2005 a na koni mezi výrobci aut jsou jiní než henlajni z Wolsburgu...
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, která tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíš zpětný, nakopneš to, a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfu 1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali - GTI. A kluci přicházeli k tomuhle autu a zničehonic cítili vzrušení. Měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "On the road" a má to grády. Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, ale ještě nenastartovali těch 115koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětný a - pak do toho řízli. Cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se stopětaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se nebude nikdo honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohladěj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to GTI, nebo červená Alfa 147. Sesuňte se na sedadlo, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... :yes:
Hergot GTI, ty ses dneska rozjel, chlape jeden... Je vidět že hot hatche jsou tvou krevní skupinou. Jak tě tak čtu, vzpomínám na dobu, kdy jsem si jako mladej zobák (a bazarnickej desperádo) zakoupil mazlíka jménem VW Golf G60. Nebyl to sice ani guru, ani žádnej etalón, pro mě to ale byla srdeční záležitost. Tohle kurevsky rychlý zlobidlo jsem miloval. :-)
:-) Mojí krevní skupinou jsou dlouhonohý plavovlásky... s turbem ;-) P.S. Hot hatch... dokonalej produkt. Ani malý ani velký, na život i na přežití... Jeden za všechny, všichni za jednoho... :yes:
V novém jsem se svezl - bohužel ne moc daleko (Praha - Holomóc - Praha) a musím říct krása. V lednu budu mít k dispozici Focus ST a Golfík R32. Tak už se moc moc těším. Je to fajn zkusit čas od času něco ostřejšího, než 96 kW, které mě vozí běžně ;-)
Jo to se neboj :yes::yes::yes: jen si tak v duchu říkám, že to už nebude takovej požiteček jako v tom GURU GTI :-) Přeci jen, Erko je poněkud těžší kalibr. Asi jako trojka GéTéÍčko vs. VR6. První dojem byl jednoznačnej - GTI (150k) byla ostřejší paprička >:-[] Apropos z té G60 jsem si při prvním svezení taky málem nadělal do gaťjek >:D
To nejsilnější můžeš zažít jen jednou (jiný je to v posteli). Pak už tě to rozhodit nemůže, jen oceníš zrychlení, průjezdy zatáček a tak... ale když je člověk odkojenej na Škoda 100... a poprvé přesedlá do auta s velkým A... nikdy už nezapomene na to fantastický první zrychlení... stovka za 9... když roky jezdíš - stovka jen z kopce :-):yes:
Holá, skoro ses trefil - na stovce jsem sice odkojen nebyl, nicméně mé řidičské začátky budou navždy spojeny s Varanem mého strýčka a o něco později pak Škodylakem 120 :-)
140 koní. Dokonalé. Nejel jsem, psal jsem tu o tom, ale jako vždy - geniální tahy VW se tu přecházej mlčením... Možná to není rozhodné, ale platit zákonnou pojistku jako na Fabiu Junior a mít dělo na 140... se spotřebou, která tě nepoloží... to je zázrak. VW vždycky dělá zázraky.
kromě toho - ten Abt má 199 kW a Vmax "jen" 244 km/h - to nneí moc. Jakto že nedělá min. 250? Příklad - BMW 3 má 170 kW, jede 250, Mercedes C jede s 219 k okolo 245 km/h - ten Golf má mnohem víc kobylek a přesto není rychlejší - je to blbou aerodynamikou nebo převodovkou (ačkoliv má 6 stupňů, zřejmě je zpřevodovaná na lepší zrychlení a nejde až tak o max. rychlost, ale přesto musím podotknout, že papírově je těch 244 km/h při 199 kW málo... co, GTI?
Auto od VW tak jak vyjde z fabriky nikdy nejede ,hned se musí upravovat jinak je nekonkurenceschpné...V dnešní době je VW out... Teď jim konečně zrušili i ty uchrochtaný TDí a jsou nahraný...Co ti platěj že meleš o předraženejch zastaralejch autech z Germánie takový medový řeči...
No to zní hodně zajímavě :yes: jen jsem zvědav jak to bude se spolehlivostí - no nechme se překvapit :-) a další věcí je pak pořizovačka, která nebude zrovna z nejnižších. Pak se naskýtá otázka, nepřiplatit raději za plnohodnotné GTI??
No je to fakt. pokud tohle auto má 125 kW, pak je to čertovskejch 170 koní!!! Při tomhle objemu jsou to parametry závodního motoru. proto se ptám na spolehlivost.
Vo tom držáku ti řekl kdo...Co VW vymyslel s větším výkonem nebo něco technicky náročnějšího nikdy to dlouho nejezdilo např,spirální G dmychadlo...Museli by to dělat Japonci aby to šlapalo...
1,4 sa bude robit so 115 125 140 a 170 konikmi. 115 konikova verzia nahradi 1,6 FSI ale je to hudba dalekej buducnosti polrok 2007 ostatne verzie v roku 2006 najprv GT so 170 PS par mesiacov na to 140 PS. Motory pojdu do Golfa G+ Jetta Golf Variant Touran Passat (125 PS) SUV - Beduin Marakes. To su ale len predbezne info. Sice z Vlcieho hradu ale aj tak predbezne.
Tak muj mily GTI, ty mozna snis sny o svych vlkohradskych Guru a Apostolech, no co, kazdy jsme nejaky;-) Nicmene ja, ja si dneska svuj sen splnil! Po letech jsem konecne nasel spravneho prodjce a odvahu a ted, ted uz ho mam! Ano, hadas spravne. Je to ten skvely Lotus Esprit;-) Zatim je replika od Maisto a v mensim vydani, ale mam ho >:-[] Teda puvodne ho mel dostat synovec k vanocum, ale na toho zbyl uz jen Mustang GT (puvodni) >:-[] Co rika tvuj pokriveny autovkus na tenhle sen?;-)
Co může bejt krásnějšího, než spát s Espritem v posteli ;-) Koneckonců já to takhle rozpaluju s 911kou často :-) Esprit... legenda... vyráběl se neskonale dlouho... :yes::yes:
Mám trochu strach,že nekteří Germánští patolízalové se brzo probudí ztoho hnědorůžoveho snu a budou koukat jak Němkyně vyorané Japonským pluhem...HaHaHa
Nové GTI je určitě dobré auto,ale nemá duši prvních generací!Je studenej jak psí čumák a ani rudá barva mu nepomůže...Type-R?Žádné turbo-blesková odezva na plyn!Žádné DSG-dokonalá man.převodovka!Ano,je to výběhový hot-hatch,ale je to ryzý hot-hatch co má duši!
mňo, tak zrovna i GTi má velmi dobrou manuální převodovku, má sice turbo, ale kdo s tím jel ví, že je tam turboefekt hodně potlačen, navíc motor 2,0T FSI zabírá od těch 1800 až do těch zhruba 6000, kdežto typeR aby jel, musíš hooooodně vytáčet.
Co se týče tvého příspěvku, hodně bych popřemýšlel, které auto má větší odezvu na plyn hned od začátku >:D >:D >:D
TFSI?Koncernový motor,který budou cpát do všech koncernových aut příští desetiletí.Nikdy jsem neřekl,že to je špatné auto,nebo,že má špatný motor!Ale vysokootáčkové motory(Honda,Ferrari,Toyota)mi jsou blíž,než tuctovej TFSI!
Doufám, že má víc duše než ty povědomí o ryzým českém pravopisu.
Apropos v nejmenovaném britském plátku, jehož redaktoři dozajista nedisponují ani zlomkem tvých zkušeností s horkými hatchi, byl Civic Type-R Golfem zcela deklasován (ehm, on byl tedy deklasován i jinými hatchbacky). Golf o fous zkončil za Focusem ST, nicméně o pár stránek dříve ho redaktor považuje za přitažlivější než ST.
nechápu proč se všichni zbrojíte proti týpkovi s přezdívkou GTI?? Je to prostě souboj, v téhle třídě od nepaměti, VW golf vs všechny ostatní hatche. Budu mít třeba civica a budu říkat jak je Civic skvělej a golf se může jít zahrabat. Někomu se líbí golf někomu focus. Ostatně když jste u těch hot hatchů (je to strašnej název) tak zrovna golf GTI vyšel jako jeden z nejvyváženějších kombinací pro auto s takovýmhle označením..
A ruku na srdce které auto je od nepaměti smybolem tzv. hot hatchů?? Že by Civic Rtype, pché >:D , že by focus RS, zase ne byl to vždycky GOLF GTI, ať se vám to líbí nebo ne ;-)
Martine,Martine!Řiťolezectví není nic pěkného,ať se ti to líbí nebo ne...5kové GTI se od svého vzoru vzdálilo na míle daleko.První GTIčka byla lehká a jednoduchá.Teď to jsou těžké a bezduché hatche. :-!
Za to *...se omlouvám!Nějak mi to ujelo.S novým GTIčkem jsem jel.A dokonce s GSG!Neříkám,že to je špatné auto.Je to rychlý,těžký hatch...Určitě si už našel spoustu obdivovatelů!Ale já k nim nepatřím.Jel si už s Type-Rem?Slyšel si ten maniakální motor?Řadil si tou perfektní převodovkou?Pokud ano,nepsal bys nic o výbavě...
Pojem"hot hatch"vznikl ke na prelomu 80.a 90.let..v te dobe GTI MkI,MkII - vyborny auta,vystihujici podstatu pojmu"hot hatch",ale kralove to nejsou...jediny,ve sve dobe nikdy neprekonany kral byl Clio Williams...tohle auto je pro zasvecene ikona a ve spouste veci je nerpekonana dodnes!GTI MkIII - tezsi,mene obratnejsi,proste horsi nez MkII,MkIV-tragedie,tohle auto nema s puvodni podstatou pojmu"hot hatch" nic spolecneho,snad jen ten zprofanovany nazev "GTI"...Saxo VTS,Civic VTI to byla jina liga...A v dnesni dobe GTI MkV...velmi dobry a podareny auto,odkazujici se na MkII,ale jen castecne...a "kral",kral to byl mozna chvili,ale ted je tu novy Focus ST...a pokud chces v soucasne produkci urcit krale, ktery se nejvice blizi puvodni filozofii "hot hatch" je to zase Renault...Clio 182 sport-sice uz neni nejmladsi a ma sve mouchy,ale na okruhu nebo na okresce zamava GTI a spol vyfukem...no a uz brzy prijde jeho nastupce a taky novy Civic Type-R... :yes:
PS pro GTI:Zajimalo by me,co rikas na to,co tvoji zboznovani arijci z Wolksburgu udelali se Skodou Motorsport...???
No ja bych to tak jiste s tim 240k motorem v pristim Type-R nevidel. Mam takovy pocit, ze uz kdyz nastupoval soucasny Type-R, tak byla S2000 ve vyrobe, ale presto tam 240k motor nestrcili... Ale treba se pletu...
Myslím si,že se pleteš. Vyrostlo tu mnoho nových hot-hatchů!Všichni mají turbomotor a výkon přes 200 koní!Aby new Type-R uspěl,musí mu ten motor inplantovat!Stovka tak za 6,2s a speed max.tak 240Km/h.Litrový výkon 120koní!VW,Ford,Škoda,Seat,Mini...se půjdou zahrabat s těma jejich turbama!
Četl jsem pár tebou napsaných příspěvků...Když pominu ten blábol o tom jak nesnášíš komunisty,tak nebyly špatný!Ale teď?!Pročti si pořádně prospekty HONDY!Žádné turbo a 240 koní!To je realita chlapče!
Nechápu. Právo na bláboly si vyhrazuji, nejsem laureát Pulitzerovy ceny. Já žádné prospekty hondy doma nemám,nevím, že v S2000 není turbo a tak jsem se chtěl jenom trochu přiučit. Nikoho urazi,zesměšnit ani jsem se do nikoho nenavážel, takže trochu nechápu ten tón,ale dobře, omlouvám se za blábol o komunistech (nevím jaký - komunisty nemusím) a ještě jednou prosím o nějaké zprávy jak to dělají, 240 koní z atmosféry benzín 2,0. děkuju
objem:1997ccm,240 koní při 8300ot/min(omezovač 9000ot/min!),toč.moment 208Nm při 7500ot/min,spotřeba 9,9l!To vše bez pomoci turba či kompresoru.S2000 dělá z 0-100Km/h za 6,2s!Prostě pecka motor.... :-!
Musím ti upřímně napsat, že je mi to šumafuk... P.S. Napsal jsi hezky o H-H :yes: Akorát se mýlíš v jedné věci - král je GTI. Zejména dnes. Focus... jistě vynikající... A Civic?... pokud se chceš bavit i o tom, jak má auto vypadat... tak snad...
No pokud nejses puvodem nemec,coz by lecos vysvetlovalo....tak by nemelo!Kral GTI a dnes...mozna pro Tebe a pro nemce,nebo z pohledu toho,kolik se jich proda,ale jinak ne,Focus je o chlup lepsi!A to co sem psal o tom Cliu,to taky plati... ;-)A to s tim Civicem...promin,ale nak sem te nepobral..?