Novinky
0
Vraťme se k původnímu tématu.Tohle auto nevypadá špatně.K tomu dobrá nafta a na naše silnice docela stačí.Tečka. :-!
Přejít do diskuze
? Já jsem něco takového tvrdil? Je spousta konstruktérů toaletních mís...to neznamená, že je milují. Ten motor je pro určitého uživatele perfektní volba. Ale aby ho miloval...leda pro spotřebu...a to u mě není nic srdcového 😉
40 let - to by mohl být průměrný věk konstruktérů nového Yarise a tam ten 3-válec Vz=1 litr je základním motorem.Že by až tak?Japonský konstruktér bez mozku?To jsou věci... :-!
To já určitě také ne, můj tip ohledně Captivy je 750-800 000 Kč. To na čem je postavená Captiva je platforma na které bude i Opel s jiným vnějším a vnitřním designem. Je docela možné že se jednou objeví třeba i SAAB, který ale bude zase vypadat jinak... prostě už nebude smontovaný ve Švédsku, ale holt v Koreji. A třeba i malej SUV Cadillac. Ta továrna na GM SUV v Koreji je nová, podle standardů GM a auto a motry jsou kompletně taky nový takže možná se ještě dočkáme nějakýho překvapení. Myslím, že pokud chce Caddy v EU prorazit potřeboval by menší luxusní SUV. Já vím že všichni zastánci US aut mně teď ukamenujou, ale jediná možnost jak skutečně prodávat US auta v EU je přizpůsobit se evropským zákazníkům. Pro Chevrolet to podle mně byla nejjednodušší cesta jak proniknout do EU koupit Daewoo a postupně z něho dělat Chevrolet a ještě s korejskými výrobními náklady.
Souhlas v podstatě se vším. Tahle věta "Chevy se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem" to je to, o čem tady píšu. V současné době, prostě nemá image je problém dělat z jeho modelů sub-prémiovou značku (Saab)! Já osobně (a mnoho dalších) prostě nejsem ochoten platit dvě mega za nějakej "korejskech" Chevrolet (nadsázka) :no:
:yes: . A kdo miluje ve čtyřiceti tříválce by se měl nad sebou zamyslet >😁 PS: Subaru je teda značka pro přerostlé srdcaře...no,proč ne? 😉
Souhlasím, ale Chevrolet dělá vše proto, aby se jména Daewoo zbavil... Škodovka taky druhý den po převzetí VW nezačala dělat Fabie, a Octavie a Superby. Porovnejte ten rozdíl než vůbec začali dělat Felicii apod. Samozřejmě, že GM v koreji vstoupilo do něčeho jiného. Do automobilky, která vyráběla více typů (Matiz, Lanos, Nubira, Leganza) Škoda (Favorit). V současné době je GM na úrovni (myslím tím historicky) kdy škodovka uváděla Octavii. A příští rok uvedením Captivy, Avea a Epica (nová Evanda) se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem. Současně společně s těmito novými a dalšími modely bude postupně získávat lepší image v EU. Soudím tak podle SPY fotek Captivy a Epicy z korejského internetu - ty auta vypadají fakt dobře a pokud nastaví dobrou cenu - myslím že budou i úspěšná.
Kdyz jsem byl mladoch, jako valna vetsina zdejsich pisalku, take jsem prisahal na benzin a byl bych za to dal dusi (tenkrat jeste nebyly bezdusove pneu 😉).
Kdyz jsem najezdil prvnich 500 tisic km, koupil jsem prvni TDIcko. Postupne jsem prechazel na vetsi a vetsi vykony a ted jezdim treti ctyrkolku. Smeju se v duchu tem, co se svymi petrolejovymi draky se mnou zavodi ve sprintu na dalsi cervenou. Tohle uz mam za sebou a vim, ze diesel je lepsi.
Kdo nemiluje ve dvaceti benzin, nema srdce. Kdo nemiluje ve ctyriceti naftu, nema mozek.
Kdyz jsem najezdil prvnich 500 tisic km, koupil jsem prvni TDIcko. Postupne jsem prechazel na vetsi a vetsi vykony a ted jezdim treti ctyrkolku. Smeju se v duchu tem, co se svymi petrolejovymi draky se mnou zavodi ve sprintu na dalsi cervenou. Tohle uz mam za sebou a vim, ze diesel je lepsi.
Kdo nemiluje ve dvaceti benzin, nema srdce. Kdo nemiluje ve ctyriceti naftu, nema mozek.
Rozdíl je v tom, že Toyota je (zaslouženě) respektovanou značkou na celém světě, možná dokonce nejrespektovanější. BTW patří mezi 5 nejrespektovanějších firem na světě vůbec (myslím, že je druhá), ostatní automobilky si neškrtaj. Zákazníci Lexusu nemaj problém s tím, že některý modely jsou pouze předělaný Toyoty. Ale nevím, co řeknou zákazníci Saabu tomu, že vlastně řídí Chevy (hlavně v Evropě, když Chevy=Daewoo >😒]) nebo dokonce že by měli řídit Daewoo (vím, že to není pravda, ale tenhle názor je docela rozšířenej!) Je to o pověsti: Acura je z Hondy, Honda má dobrou pověst, není problém. Lexus-Toyota není problém. Infiniti-Nissan není problém pouze v USA - do Evropy přijde Infiniti teprve potom, co si Nissan "vylepší" pověst. Myslím si, že až přijde 450Z a GT-R, tak to nebude problém a Infiniti bude moci přijít. Srovnje to s pověstí Chevy v Evropě a s její aktuální "nabídkou" modelů Daewoo >😒] Ten rozdíl musí cítit každý! Kdyby udělali Saaba z Caddyho, bylo by to asi jiný, než když ho udělaj z Chevy.. hlavně mi nezkoušej rozmlouvat, že má Chevy v Evropě dobrou pověst - jako příklad poslouží Corvette 😉
Závislý sice nejsou, ale pokud chtějí uspět (jako uspět) v Evropě, tak je velkoobjemový diesel bohužel podmínkou. Ber to takhle: lepší mít nabídku Caddys s diesely než nemít nabídku žádnou (mimo šedého importu do kterýho ale většina lidí nepůjde). Když se Ti diesel nelíbí, tak koupíš benzín a naopak. To samé podle mě platí pro Jag, Subaru atd.
Nikdo nedělal z korejskýho auta Saab. A změnit na mainstreamovým modelu prakticky jen logo a prodávat ho jako Lexus, to dělá Toyota, že? >😒] Ta se nenamáhá mnohdy ani se změnou vnějšího designu. :no: :no: :no:
Já vim, je to hořká pilulka, ale na druhou stranu pořádnej diesel je to jediný, co Caddy v Evropě zachrání! To samé platí i pro Jag! Jinak souhlas s Matesem - kultivovaný diesel s technologií CR a vyšším objemem zas tak špatný není - ani v limuzíně! Např. pro velké SUV (Off-road) je to podlě ideální volba, v limuzíně je to "zajímavá" alternativa.. Pozor: nemluvím o pod tři litry TDi >😒]
(repliku z Červ. trpaslíka si odpustím)
Myslím že ghetto bro's in da Escalade nejsou o moc kontroverznější klientela nežli dojídači po hospodyni.
Myslím že ghetto bro's in da Escalade nejsou o moc kontroverznější klientela nežli dojídači po hospodyni.
Jo, je to tak. Kdyby ten benzin clovek neznal z jinyho auta, tak te nenapadne, ale takhle to poznas. Zase je fakt, ze to pak uz tolik nejede. Ten benzin jede vic nez 200 v klidu, tu naftu musis dost nutit. Ty se od nejakych 180 moc nechce. Jak rikam. Nafta ma svoje misto, ale ne vsude a ne kazda. U toho S-Typu je nafta paradoxne kultivovanejsi nez benzin (neplati pro V😄.
S-Type je docela tezky auto a ta nafta s nim lip "hyba". Teda jako pocitove je to lepsi. Kdyz znas ten 3litr v benzinu z X-Typu jako ja a sednes do S-Typu, tak se ti zda , ze jede hur. U ty nafty to tak neni. Navic je ten motor dobre udelanej a skoubenej s prevodovkou a celym autem a fakt mas dobrej pocit. Na dalnici z toho vymacknes min, ale jinak na bezny jezdeni se mi ta nafta zdala lepsi. Ve spojeni s tim sportovnim podvozkem je to vazne docela zajimavy.
me chvili zmatl, ale pak se potvrdilo co jsem si myslel - ze nejde o Chevrolet nybrz dalsi Daewoolet.
Neboj taky se dockas. Rating GM sel opet o neco dolu. Az krachnou a Cadillac koupi Volkswagen 8-sto bude teprve nabidka dieselu. 😲
Ne, ja s naftou nechci nic mit! Jen ze treba ten S-type je v nafte lepsi nez 3l v benzinu. To je vse. Caddy v evrope ten dizl potrebuje jak prase drbani. A kdyz to bude nejaky zajimavy motor, tak proc ne.
Je to jasný... ideál na pocit z jízdy je osmiválcovej benzin. Ideál je i těch válců mít šest... :yes: Pak je jich pět, taky dobrý, čtyři - evergreen, kterej můžeš i milovat a tříválec, BRAVO FOX. Na naftě se moc v poslední době zapracovalo... Polovina šoférů, když je posadíš do premiovky v naftě nepozná, že tam není bebnzin, to je samozřejmě úchvatné. Na běžnej provoz už prostě člověk nemusí s naftou dělat velkej kompromis... už nežhavíš dvě hodiny před nastartováním a v zimě nemusíš balit nádrž do kožichu... prostě to funguje. A fungovat to bude... to je jasné.
No nevím, jestli to platí pro Cadillac ještě více....porovnám-li roční objem produkce u Jagu a Caddy. Samozřejmě Cadillac má "nefér" výhodu obřího domácího trhu. "Ma to svoje kouzlo" přiznej se, že ty máš v kanclu zavedený naftový zplodiny přímo na komoru? >😁 Já mám do peněženky zatím hluboko docela často. Ale nikdy tomu neříkám, že mám kouzlo. >😒]
Mily to moc neni, ale nic s tim nenadelas😒 Ja byl taky docela mimo z nafty u Jagu, ale po jezdeni s S-Typem v nafte musim rici, ze to ma svoje kouzlo. Ja bych ho nekoupil, ale jestli se najdou dalsi kupci, kteri byli do ted limitovany jen tou naftou, tak jen dobre! A pro Caddy to plati snad jeste vic nez pro Jag.
Dojídáš zbytky po svý hospodyni? Od začátku září až do prvního dubna nevětráš aby si ušetřil za topení? Navíc si v lednu rozštípal Žerykovi boudu a kuchařce štípnul dřeváky? Když jedeš s autem, vystrkuješ z okýnka větrníky s alternátorama? Pronajímáš ptačí budku na svý zahradě? Pávy si zblajznul tekrát když bylo zavřeno v Delvitě? A balkón si zazdil aby si měl o místnost víc? Rodinnej erb si prodal u staromáku do starožitností? V jezírku pěstuješ mezi zlatejma koiema i český kapry? A mezi cedrama kultivuješ geneticky modifikovanou kukuřici? Prokaž mi laskavost. Nekupuj si Cadillac v dieselu.