Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Captiva: První Chevrolet s novým dieselem

Pětimístná a sedmimístná Captiva se oficiálně představí v březnu 2006 v Ženevě, na trh se dostane příští rok v létě.
Zpět na článek
19. 12. 2005 13:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 13:29
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 14:28
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 14:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 15:04
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 16:10
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:41
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 16:47
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:52
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 16:56
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:10
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 16:35
neregistrovaný "MadPete"
19. 12. 2005 16:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 17:04
neregistrovaný "MadPete"
19. 12. 2005 17:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 19:05
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 19:06
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 19:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 21:24
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 16:13
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 19:07
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 20:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 21:36
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 07:10
neregistrovaný "Pepe"
20. 12. 2005 12:28
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "Petr"
20. 12. 2005 14:01
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 09:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 12. 2005 14:02
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 00:34
neregistrovaný "Ada"
20. 12. 2005 10:57
neregistrovaný "Alessio"
20. 12. 2005 15:48
neregistrovaný "IT"
20. 12. 2005 16:09
neregistrovaný "Alessio"
22. 12. 2005 18:51
neregistrovaný "IT"
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 13:22
Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Dojídáš zbytky po svý hospodyni? Od začátku září až do prvního dubna nevětráš aby si ušetřil za topení? Navíc si v lednu rozštípal Žerykovi boudu a kuchařce štípnul dřeváky? Když jedeš s autem, vystrkuješ z okýnka větrníky s alternátorama? Pronajímáš ptačí budku na svý zahradě? Pávy si zblajznul tekrát když bylo zavřeno v Delvitě? A balkón si zazdil aby si měl o místnost víc? Rodinnej erb si prodal u staromáku do starožitností? V jezírku pěstuješ mezi zlatejma koiema i český kapry? A mezi cedrama kultivuješ geneticky modifikovanou kukuřici? Prokaž mi laskavost. Nekupuj si Cadillac v dieselu.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 13:29
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Dokonalé.... >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 14:28
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Mily to moc neni, ale nic s tim nenadelas:-( Ja byl taky docela mimo z nafty u Jagu, ale po jezdeni s S-Typem v nafte musim rici, ze to ma svoje kouzlo. Ja bych ho nekoupil, ale jestli se najdou dalsi kupci, kteri byli do ted limitovany jen tou naftou, tak jen dobre! A pro Caddy to plati snad jeste vic nez pro Jag.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 14:35
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
No nevím, jestli to platí pro Cadillac ještě více....porovnám-li roční objem produkce u Jagu a Caddy. Samozřejmě Cadillac má "nefér" výhodu obřího domácího trhu. "Ma to svoje kouzlo" přiznej se, že ty máš v kanclu zavedený naftový zplodiny přímo na komoru? >:D Já mám do peněženky zatím hluboko docela často. Ale nikdy tomu neříkám, že mám kouzlo. >:-[]
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 15:04
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Ne, ja s naftou nechci nic mit! Jen ze treba ten S-type je v nafte lepsi nez 3l v benzinu. To je vse. Caddy v evrope ten dizl potrebuje jak prase drbani. A kdyz to bude nejaky zajimavy motor, tak proc ne.
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:10
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
V čem je ta nafta lepší? Teď nereju a fakt se ptám ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 16:41
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
S-Type je docela tezky auto a ta nafta s nim lip "hyba". Teda jako pocitove je to lepsi. Kdyz znas ten 3litr v benzinu z X-Typu jako ja a sednes do S-Typu, tak se ti zda , ze jede hur. U ty nafty to tak neni. Navic je ten motor dobre udelanej a skoubenej s prevodovkou a celym autem a fakt mas dobrej pocit. Na dalnici z toho vymacknes min, ale jinak na bezny jezdeni se mi ta nafta zdala lepsi. Ve spojeni s tim sportovnim podvozkem je to vazne docela zajimavy.
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:47
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Tahá líp wodspodu, co voepyčo? >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 16:52
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Jo, je to tak. Kdyby ten benzin clovek neznal z jinyho auta, tak te nenapadne, ale takhle to poznas. Zase je fakt, ze to pak uz tolik nejede. Ten benzin jede vic nez 200 v klidu, tu naftu musis dost nutit. Ty se od nejakych 180 moc nechce. Jak rikam. Nafta ma svoje misto, ale ne vsude a ne kazda. U toho S-Typu je nafta paradoxne kultivovanejsi nez benzin (neplati pro V8).
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 16:56
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
:yes:
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 16:10
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Neboj taky se dockas. Rating GM sel opet o neco dolu. Az krachnou a Cadillac koupi Volkswagen 8-sto bude teprve nabidka dieselu. :-O
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 14:38
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Je to jasný... ideál na pocit z jízdy je osmiválcovej benzin. Ideál je i těch válců mít šest... :yes: Pak je jich pět, taky dobrý, čtyři - evergreen, kterej můžeš i milovat a tříválec, BRAVO FOX. Na naftě se moc v poslední době zapracovalo... Polovina šoférů, když je posadíš do premiovky v naftě nepozná, že tam není bebnzin, to je samozřejmě úchvatné. Na běžnej provoz už prostě člověk nemusí s naftou dělat velkej kompromis... už nežhavíš dvě hodiny před nastartováním a v zimě nemusíš balit nádrž do kožichu... prostě to funguje. A fungovat to bude... to je jasné.
neregistrovaný "MadPete"
19. 12. 2005 16:35
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Neboj, na tvůj VW Caddy ti někdo sahat nebude.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 16:48
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Ha ha.
neregistrovaný "MadPete"
19. 12. 2005 17:04
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
(repliku z Červ. trpaslíka si odpustím)
Myslím že ghetto bro's in da Escalade nejsou o moc kontroverznější klientela nežli dojídači po hospodyni.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 17:59
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Jak paradoxní, že mnozí z nich mají očividně lepší vkus než mnohý běloch s generacema titulů. >:-[]
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 19:05
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Já vim, je to hořká pilulka, ale na druhou stranu pořádnej diesel je to jediný, co Caddy v Evropě zachrání! To samé platí i pro Jag! Jinak souhlas s Matesem - kultivovaný diesel s technologií CR a vyšším objemem zas tak špatný není - ani v limuzíně! Např. pro velké SUV (Off-road) je to podlě ideální volba, v limuzíně je to "zajímavá" alternativa.. Pozor: nemluvím o pod tři litry TDi >:-[]
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 19:06
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Oprava: nemluvim o TDi pod tři litry objemu
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 19:58
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Nevím proč by je něco mělo "zachraňovat". Vůbec nejsou závislí na prodejích v Evropě.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:24
Re: Keep your dirty diesel hands off my Caddy
Závislý sice nejsou, ale pokud chtějí uspět (jako uspět) v Evropě, tak je velkoobjemový diesel bohužel podmínkou. Ber to takhle: lepší mít nabídku Caddys s diesely než nemít nabídku žádnou (mimo šedého importu do kterýho ale většina lidí nepůjde). Když se Ti diesel nelíbí, tak koupíš benzín a naopak. To samé podle mě platí pro Jag, Subaru atd.
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 16:13
Ten nadpis
me chvili zmatl, ale pak se potvrdilo co jsem si myslel - ze nejde o Chevrolet nybrz dalsi Daewoolet.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 19:07
Re: Ten nadpis
Neboj, ještě z toho udělaj SAAB :-( :no: :no: :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 20:00
Re: Ten nadpis
Nikdo nedělal z korejskýho auta Saab. A změnit na mainstreamovým modelu prakticky jen logo a prodávat ho jako Lexus, to dělá Toyota, že? >:-[] Ta se nenamáhá mnohdy ani se změnou vnějšího designu. :no: :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:36
Re: Ten nadpis
Rozdíl je v tom, že Toyota je (zaslouženě) respektovanou značkou na celém světě, možná dokonce nejrespektovanější. BTW patří mezi 5 nejrespektovanějších firem na světě vůbec (myslím, že je druhá), ostatní automobilky si neškrtaj. Zákazníci Lexusu nemaj problém s tím, že některý modely jsou pouze předělaný Toyoty. Ale nevím, co řeknou zákazníci Saabu tomu, že vlastně řídí Chevy (hlavně v Evropě, když Chevy=Daewoo >:-[]) nebo dokonce že by měli řídit Daewoo (vím, že to není pravda, ale tenhle názor je docela rozšířenej!) Je to o pověsti: Acura je z Hondy, Honda má dobrou pověst, není problém. Lexus-Toyota není problém. Infiniti-Nissan není problém pouze v USA - do Evropy přijde Infiniti teprve potom, co si Nissan "vylepší" pověst. Myslím si, že až přijde 450Z a GT-R, tak to nebude problém a Infiniti bude moci přijít. Srovnje to s pověstí Chevy v Evropě a s její aktuální "nabídkou" modelů Daewoo >:-[] Ten rozdíl musí cítit každý! Kdyby udělali Saaba z Caddyho, bylo by to asi jiný, než když ho udělaj z Chevy.. hlavně mi nezkoušej rozmlouvat, že má Chevy v Evropě dobrou pověst - jako příklad poslouží Corvette ;-)
neregistrovaný "Pepe"
20. 12. 2005 07:10
Re: Ten nadpis
Souhlasím, ale Chevrolet dělá vše proto, aby se jména Daewoo zbavil... Škodovka taky druhý den po převzetí VW nezačala dělat Fabie, a Octavie a Superby. Porovnejte ten rozdíl než vůbec začali dělat Felicii apod. Samozřejmě, že GM v koreji vstoupilo do něčeho jiného. Do automobilky, která vyráběla více typů (Matiz, Lanos, Nubira, Leganza) Škoda (Favorit). V současné době je GM na úrovni (myslím tím historicky) kdy škodovka uváděla Octavii. A příští rok uvedením Captivy, Avea a Epica (nová Evanda) se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem. Současně společně s těmito novými a dalšími modely bude postupně získávat lepší image v EU. Soudím tak podle SPY fotek Captivy a Epicy z korejského internetu - ty auta vypadají fakt dobře a pokud nastaví dobrou cenu - myslím že budou i úspěšná.
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 12:28
Re: Ten nadpis
Souhlas v podstatě se vším. Tahle věta "Chevy se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem" to je to, o čem tady píšu. V současné době, prostě nemá image je problém dělat z jeho modelů sub-prémiovou značku (Saab)! Já osobně (a mnoho dalších) prostě nejsem ochoten platit dvě mega za nějakej "korejskech" Chevrolet (nadsázka) :no:
neregistrovaný "Petr"
20. 12. 2005 13:52
Re: Ten nadpis
To já určitě také ne, můj tip ohledně Captivy je 750-800 000 Kč. To na čem je postavená Captiva je platforma na které bude i Opel s jiným vnějším a vnitřním designem. Je docela možné že se jednou objeví třeba i SAAB, který ale bude zase vypadat jinak... prostě už nebude smontovaný ve Švédsku, ale holt v Koreji. A třeba i malej SUV Cadillac. Ta továrna na GM SUV v Koreji je nová, podle standardů GM a auto a motry jsou kompletně taky nový takže možná se ještě dočkáme nějakýho překvapení. Myslím, že pokud chce Caddy v EU prorazit potřeboval by menší luxusní SUV. Já vím že všichni zastánci US aut mně teď ukamenujou, ale jediná možnost jak skutečně prodávat US auta v EU je přizpůsobit se evropským zákazníkům. Pro Chevrolet to podle mně byla nejjednodušší cesta jak proniknout do EU koupit Daewoo a postupně z něho dělat Chevrolet a ještě s korejskými výrobními náklady.
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 14:01
Re: Ten nadpis
Přesně tak, pěkně si vystihl obecnej problém amerik! Naprostý souhlas
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 12. 2005 09:50
Re: Ten nadpis
Jak tě tak čtu....měli by se přejmenovat na Tomyota. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
20. 12. 2005 14:02
Re: Ten nadpis
No, říkej mi jak chceš, ale je to pravda! ;-)
neregistrovaný "Ada"
20. 12. 2005 00:34
Diesel je vzdy dobra volba!
Kdyz jsem byl mladoch, jako valna vetsina zdejsich pisalku, take jsem prisahal na benzin a byl bych za to dal dusi (tenkrat jeste nebyly bezdusove pneu ;-)).
Kdyz jsem najezdil prvnich 500 tisic km, koupil jsem prvni TDIcko. Postupne jsem prechazel na vetsi a vetsi vykony a ted jezdim treti ctyrkolku. Smeju se v duchu tem, co se svymi petrolejovymi draky se mnou zavodi ve sprintu na dalsi cervenou. Tohle uz mam za sebou a vim, ze diesel je lepsi.
Kdo nemiluje ve dvaceti benzin, nema srdce. Kdo nemiluje ve ctyriceti naftu, nema mozek.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
20. 12. 2005 10:57
Re: Diesel je vzdy dobra volba!
:yes: . A kdo miluje ve čtyřiceti tříválce by se měl nad sebou zamyslet >:D PS: Subaru je teda značka pro přerostlé srdcaře...no,proč ne? ;-)
neregistrovaný "IT"
20. 12. 2005 15:48
Re: Diesel je vzdy dobra volba!
40 let - to by mohl být průměrný věk konstruktérů nového Yarise a tam ten 3-válec Vz=1 litr je základním motorem.Že by až tak?Japonský konstruktér bez mozku?To jsou věci... :-!
neregistrovaný "Alessio"
20. 12. 2005 16:09
Re: Diesel je vzdy dobra volba!
? Já jsem něco takového tvrdil? Je spousta konstruktérů toaletních mís...to neznamená, že je milují. Ten motor je pro určitého uživatele perfektní volba. Ale aby ho miloval...leda pro spotřebu...a to u mě není nic srdcového ;-)
neregistrovaný "IT"
22. 12. 2005 18:51
Re: Diesel je vzdy dobra volba!
Vraťme se k původnímu tématu.Tohle auto nevypadá špatně.K tomu dobrá nafta a na naše silnice docela stačí.Tečka. :-!