Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse o autostopu: berete někdy stopaře? Nebo stopujete sami?

Je tu další sobotní diskuse, tentokrát na téma autostop - tedy bezplatná přeprava cizím autem. Když jste v autě sami, nebo máte poloprázdný vůz, berete někdy stopaře? Stopujete někdy sami?
Zpět na článek
17. 12. 2005 11:30
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 12:01
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2005 12:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
17. 12. 2005 12:32
neregistrovaný "mEd"
17. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "R.D."
17. 12. 2005 15:48
neregistrovaný "JP"
17. 12. 2005 13:18
neregistrovaný "gomba"
17. 12. 2005 13:30
neregistrovaný "Petr"
17. 12. 2005 13:35
neregistrovaný "niki"
17. 12. 2005 14:18
neregistrovaný "Povalec"
17. 12. 2005 14:19
neregistrovaný "suunto"
18. 12. 2005 09:16
neregistrovaný "Joe Black"
17. 12. 2005 14:37
neregistrovaný "Humbert"
17. 12. 2005 15:06
neregistrovaný "misoo"
17. 12. 2005 15:41
neregistrovaný "Doktor"
17. 12. 2005 15:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 12. 2005 20:10
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 21:23
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 12. 2005 16:00
neregistrovaný "michalator"
17. 12. 2005 16:24
neregistrovaný "Pucmeloud"
17. 12. 2005 17:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 12. 2005 17:05
neregistrovaný "Martin"
17. 12. 2005 18:03
neregistrovaný "jirka"
19. 12. 2005 10:41
neregistrovaný "Onda"
17. 12. 2005 18:03
17. 12. 2005 20:43
neregistrovaný "jc"
17. 12. 2005 23:21
neregistrovaný "jc"
18. 12. 2005 12:03
neregistrovaný "lubo"
18. 12. 2005 15:25
neregistrovaný "mEd"
18. 12. 2005 19:18
19. 12. 2005 12:21
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 14:27
neregistrovaný "Manga"
19. 12. 2005 18:45
17. 12. 2005 18:35
neregistrovaný "šofér-stopař"
17. 12. 2005 18:40
neregistrovaný "jirka"
17. 12. 2005 18:42
17. 12. 2005 22:25
neregistrovaný "Lukas"
17. 12. 2005 22:53
19. 12. 2005 10:05
neregistrovaný "milo"
17. 12. 2005 22:34
neregistrovaný "Ondra"
17. 12. 2005 22:51
17. 12. 2005 23:28
neregistrovaný "Alessio"
19. 12. 2005 11:19
neregistrovaný "st"
19. 12. 2005 13:00
neregistrovaný "maanichka"
19. 12. 2005 18:51
18. 12. 2005 01:35
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 02:04
neregistrovaný "humbert"
18. 12. 2005 11:19
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 19:38
neregistrovaný "rasto"
18. 12. 2005 09:24
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2005 09:26
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2005 10:51
18. 12. 2005 11:02
18. 12. 2005 11:13
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 11:32
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 15:58
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 12:21
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 16:13
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 17:27
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 17:40
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 18:18
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 18:37
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 19:26
neregistrovaný "jirka"
19. 12. 2005 06:58
neregistrovaný "Paja"
19. 12. 2005 07:51
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 11:55
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 12:20
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 13:10
neregistrovaný "Tino"
18. 12. 2005 17:15
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 18:55
neregistrovaný "Alessio"
18. 12. 2005 21:58
neregistrovaný "dCi"
20. 12. 2005 14:22
neregistrovaný "Alessio"
18. 12. 2005 19:05
18. 12. 2005 22:13
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:27
18. 12. 2005 22:35
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:36
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:46
18. 12. 2005 23:05
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 23:15
18. 12. 2005 22:51
18. 12. 2005 23:03
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 23:13
25. 12. 2005 15:12
neregistrovaný "siberian"
18. 12. 2005 19:26
neregistrovaný "rasto"
19. 12. 2005 11:06
neregistrovaný "Onda"
19. 12. 2005 11:31
neregistrovaný "ZZ"
25. 12. 2005 15:22
neregistrovaný "petrt"
18. 12. 2005 19:48
18. 12. 2005 21:27
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 22:27
18. 12. 2005 23:11
neregistrovaný "Ondra"
25. 12. 2005 15:19
neregistrovaný "siberian"
20. 12. 2005 11:19
neregistrovaný "carodejnick"
20. 12. 2005 14:28
neregistrovaný "Alessio"
24. 12. 2005 21:26
neregistrovaný "dzonnek"
13. 1. 2006 09:43
neregistrovaný "Honza"
28. 5. 2006 13:06
neregistrovaný "H.H"
18. 9. 2006 11:26
neregistrovaný "AKT"
18. 11. 2008 19:19
neregistrovaný "jojojoj"
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 11:30
Mno..
Beru jen jednotlivce v případě überbrutálního počasí, nebo vojáky. Ale Ti už nejsou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2005 12:01
bez titulku
kamarady napr na hory vozim casto, ale stopare neberu, kdyby se nahodou neco stalo tak me muzou jeste soudit, a na to se muzu vykaslat. Kamaradi sice taky ale i tak je to trochu jine.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
17. 12. 2005 12:30
bez titulku
nestopuju, stopaře neberu, ale párkrát jsem vzal stopařku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mEd"
17. 12. 2005 12:32
Před a potom
Dřív jsem stopaře nebral, ani nevím proč, snad ta vrozená nedůvěra a vždy když jsem viděl stopaře, hned mě napadaly ty hrůzný scénáře...
Jenomže tohle léto jsem stopem cestoval po Velké Británii a nastopoval jsem toho poměrně hodně. Mám jak vinikající a humorné zkušenosti, tak také zážitky horší. Mimo jiné se mě stalo, že jsem trávil 22hodin na jednom místě a to mě do smíchu rozhodně nebylo, navíc, když jsem potřeboval stihnout spoj z Londýna domů. Dodnes si pamatuji toho řidiče, co nakonec zastavil, málem sem mu líbal ruce...
A teď, po mých vlastních zkušenostech, když jedu a mám místo, stopaře beru. Když vidím stopovat studenty, mladý lidi, zastavím vždy. Také se mě stane, že vidím stopovat "podezřelý týpky" tak ty většinou míjím, asi mě bude ještě chvíli trvat, než svezu i tyhle :-)
P.S. jestli se někdy dostanete do VB a budete stopovat, vyhýbejte se městu PRESTON. Chytnout stopa je tam nemožný. Stalo se to nejen mě, ale i plno známým a kamarádům. Takže u Prestonu se vyhodit nikdy nenechejte, jedťe radši kamkoliv jinam ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "R.D."
17. 12. 2005 13:20
Re: Před a potom
Umím si představit tvoji depku.Z paříže jsem se pokoušel dostat ven taky skoro 2 dny!
neregistrovaný "JP"
17. 12. 2005 15:48
Re: Před a potom
Diky! :-) Asi jsi jeden z tech, kterym libam ruce ja, kdyz mi nahodou zastavi. Jako student stopuju pomerne casto, protoze zatim nemam vlastni auto a dostat se zrovna k nam domu z Prahy neni uplne jednoducha zalezitost. Ze stopu mam ale vetsinou kladne zazitky. Dokonce i z cestovani po Evrope, i kdyz VB je asi nejhorsi zeme na stopovani, co znam. Po casto nekolika hodinach stani mi tam 2x zastavil Cech a 3x Slovaci :-) Jinak pokud jedu autem, tak se snazim stopare brat. Mlade lidi beru snad skoro pokazde. Proste se to snazim vracet. Vsem stoparum i tem, kteri stopare berou, preju jen a jen pozitivni zazitky. A na zaver: "STOPARKY JSOU NA NIC - MOC SI TOHO NESLIBUJTE A VEMTE PRISTE RADSI ME!" ;-) >:D
neregistrovaný "gomba"
17. 12. 2005 13:18
stop
S kamaradem sem jel stopem do turecka a cele ho stejnym zpusobem i procestoval. A mam jen same kladne zazitky. A proto stopare beru. Ale taky ne vsechny. Preci jen podel cest obcas stoji opravdu divny tipci :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
17. 12. 2005 13:30
autostop
Jako student jsem obcas chodil na stopa, takze pak jsem stopare braval temer vzdy a obcas jsem je vyhodil i o naky kilometr mimo moji trasu, kdyz jim to pomohlo. Ted uz vetsinou nemam moc casu, takze je beru jen pokud to mam fakt po ceste, jedu sam a taky vetsinou jen holky nebo max mlady pary. Nic proti chlapum, ale dneska chodi na stopa fakt hodne divni typci, takze neriskuju :-) Fakt je, ze si mi jich obcas zzeli kdyz je vanice, prsi, nebo je umorny vedro. To je pak vemu spis nez normalne. Spatnou zkusenost se stopem nemam ani z jedne strany. Ale osone bych rekl, ze dneska chodi na stopa min lidi nez napr. pred 5 lety.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "niki"
17. 12. 2005 13:35
get ready
ja mam s tym celkom zmesane skusenosti ale da sa povedat ze ked zastavim nejakemu stoparovi tak ma nejaky este neokradol... Ale zto zalezi na tom na akeho stopara narazite. ja vacsinou zastavujem peknim zenam ale nie prostitutkam. zastavujem im vacsinou z dlehej chvile aby som za volantom nezaspal a aby sa so mnou trochu rozpravali ale zase niekedy natrafim na take ktore ani ,,brvou nepohne" ;-\ ale na stoparov ani stoparky so este nezanevrel :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Povalec"
17. 12. 2005 14:18
jednou...
Jednou jsem tankoval na vyjezdu z Prahy a do auta se mi vnutil nejakej typ. Mlel nejaky kraviny o tom, ze mel bouracku ve Francii a ze ma firmu v Kanade a ve Svedsku. V Olomouci jsem mu dal kilo na vlak a vyhodil jsem ho. Asi takhle, nebrat stopare starsi nez 30 let. Jinak je fajn brat studenty VS, clovek pozna, ze skoly jsou uplne stejny jak pred 15 lety a studenti jsou stejne najivni, jako jsme byli :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "suunto"
17. 12. 2005 14:19
fsdfd
stopoval som ked som bol na vojne, takmer kazdy den hned za kasarnami v brezne smerom do banskej, vecer busom naspat. zastavilo mi afto vzdy max do 10 min. asi tam boli na to zvyknuti
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Joe Black"
18. 12. 2005 09:16
Re: fsdfd
Taky jsem stopoval na vojně a mám s tím stejné zkušenosti jako Ty. Od té doby, co su z vojny pryč beru stopaře téměř vždy. Je to takový revanš. Jednou pomohli cizí lidé mě, teď to pro změnu cizím lidem vracím já. Myslím, že většina chlapů, co kdy byli na vojně to tak dělá, i když jsou třeba již v důchodovém věku. Vždy si vzpomenou, jaké to bylo, když tak před lety stáli oni...
neregistrovaný "Humbert"
17. 12. 2005 14:37
stop a placeni
Take jsem stopoval a zazitky vetsinou kladne nebo neutralni. Jak zde lide psali, ze jsou mista, kde cekali i nekolik desitek hodin, to me nastesti nepotkalo. Nejdele jsem cekal asi 2hod na madarske dalnici, ale zase mi odmenou bylo svezeni se v Saabu 95 a prekonani sve maximalky (bohuzel ne za volantem). Clovek se sveze vozy, ktere by jindy zevnitr nepoznal. Co ale stoji za diskusi je placeni za stop, to je bezne napriklad v Rumunsku, ale i jinde. Proste je to alternativa autobusu, vlaku, ci jizde vlatnim autem, tak proc za ni nezaplatit (primerene)?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
17. 12. 2005 15:06
100p
stoparov neberem, nikdy neviem ci to neni nejaka habadura, stopoval som asi 2x v zivote a to iba cca 5km... ale poznam ludi, co inac necestuju...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Doktor"
17. 12. 2005 15:41
bez titulku
Stopoval jsem v životě jednou - nezapomenu na to - prostá logika toho, že na silnici Louny - Praha jezdí hafo aut, a tak by někdo mohl zastavit proste selhala. Stali jsme tam dva, dost dost dlouho a kdyby okolo nejel znamy, tak tam stojim mozna jeste ted.
Jinak nejsem takova k...a jako ti vsichni co jen projeli okolo a usklibli se a vetsinou stopare beru - pokud zrovna nevypadaji, ze me za 1km podriznou ci uskrti...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 12. 2005 15:54
vtip
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 20:10
Re: vtip
>:-[]
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 12. 2005 21:23
Re: vtip
tak to je dobry :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "michalator"
17. 12. 2005 16:00
chudacek plechovej
stopare neberu a to z jednoho prosteho duvodu - mam, na muj vkus, dost drahe auto a mam o nej strach, co kdyby se ho nekomu zachtelo?? nahoda je blbec a myslim ze se nevyplati riskovat...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pucmeloud"
17. 12. 2005 16:24
Re: chudacek plechovej
>:D >:D pokud po nem nekdo zatouzi, tak si ho vezme tak jako tak a skoro jiste stopar to nebude. Kupovat si neco, o co se "poseres# strachy, to je spise okov na nohu nez sluzebnik. A auto neni nic jineho nez stejny sluzebnik jako lednice nebo kavovar. jen trochu drazsi. neco takoveho co jsi napsal ty jsem se docetl vzdy a pouze jenom v Cesku
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
17. 12. 2005 17:03
Re: chudacek plechovej
Mě teda auto nepřijde jen jako služebník a nesplnit si třeba i svůj sen jen kvůli lidem - to je pro slabochy. Jasně, taky bych měl strach o svýho miláčka, ale koupit si auto jen takové, které se málo krade nebo mi ho nikdo nebude závidět, tak to teda ne...
neregistrovaný "Martin"
17. 12. 2005 17:05
Nikdy
Stopaře nikdy neberu - když na to nemaj ať necestujou. Peníze se dají vydělat vždycky i při studiu. Studoval jsem, pracoval, měl vlastní auto i byt. Jestli je někdo línej a chce parazitovat na ostatních co pracují od rána do noci, tak ať to dělá, ale já mu s tím nepomůžu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jirka"
17. 12. 2005 18:03
Re: Nikdy
Ač krajní, alespoň jasný názor. Já to sice tak jasně utříděné nemám, ale stopařům v jejich nejryzejší podobě, tedy vydat se na cestu s jasným úmyslem, že pocestují na úkor výdajů někoho jiného, taky moc nefandím. Jenže vedle nich jsou ti, kteří šli původně na výlet pěšky a neodhadli své síly či si zvrtli kotník, ty vídám večer o víkendu, nebo ti, kteří šli původně na veřejnou dopravu a spoj je buď nevzal pro úplné obsazení(autobusy), nebo byl zrušen (vlak) a nebo jim prostě ujel a příští pojede až za dlouho. Takže, než někoho vezmu, řeším jak zůstat člověkem a zároveň nebýt za blbce. Osvědčila se otázka :,,A co se Vám přihodilo, že stopujete?" Dávám šanci tomu, kdo odpovídá jasně a logicky...
neregistrovaný "Onda"
19. 12. 2005 10:41
Re: Nikdy
Presne muj nazor..Taky jsem byl student a na chlast jsem si vydelaval praci a ne setrenim penez od maminky na stopu...Ale jinak se musim priznat, ze pomahat lidem je mi vlastni a tak se nekdy neudrzim a nekoho odvezu treba az k jeho baraku.. :*) Jinac ve vetsine jsou stopari jen pekni vycurankove..Me ta doprava taky neco stoji..Jen me sxxre, ze jezdi tolik prazdnych aut, vcetne meho..Chudak ta nase modra, zelena, nebo jaka vlastne je ta nase planeta? :-)
17. 12. 2005 18:03
ZOUFALCI PANGEJTŮ
Jedinej dobrej stopař byl Jack Kerouac. Jinak, tihle zoufalci pangejtů... no, z pohledu řidiče je to absolutně k zatracení. Stopuje buďto úchylovrah, zběhlej vězeň, nebo študák. Bohužel ve stovce tohle rozeznat nejde, a tak je lepší to valit dál. Zastavit ženský může jen super nadrženej amatér (neplatí na E55), protože zadělat si na vlastní problém vlastní pitomostí může fakt jen pitomec. Takže zastavovat jen tehdy, jde-li o zdraví - postřelenej mafián, dřevorubcem znásilněnej ***, atp. jinak ne. Z pohledu stopaře - no, já už párkrát s jinejma šoférama jel, takže závidím odvahu lidem, co jsou schopni si cizímu sednout do auta... Ve stopování nelze spatřovat nic pozitivního. Když mám prachy, valím vlastní Fabii, když je nemám, koupím lístek na Pendolino a jsem v Brně o hodinu dřív než ten s Fabií. Když nemám ani na vlak, sedím za pecí a přemejšlím, co jsem za nemehlo. P.S. Když ti mává šofér kleknutýho auta, zastav... prst měj ovšem na spoušti.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "jc"
17. 12. 2005 20:43
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Tak z tohodle prispevku cisi nadrazenost :-( Pokud stopare oznacujes za "zoufalce", ja te oznacuju za chudaka bez respektu k ostatnim.
Ja toho sice moc nenastopoval, ale stopare beru bezne, i kdyz si typky dost vybiram. Nedela mi problem vzit je i kousek mimo moji trasu a je mi uplne jedno proc stopujou (jestli nemeli na vyber nebo chteji usetrit penize/cas nebo je to proste bavi). Krom toho ze lidem rad pomuzu (kdyz mne to navic skoro nic nestoji), mam jeste dobrej pocit z toho, ze muzu efektivneji vyuzit auto. Jinak jezdim vetsinou sam.
17. 12. 2005 20:59
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Jaká nadřazenost? Ty snad jezdíš stopem? Nebo snad stopuješ na letištní ploše, když letíš do Řecka? Proč by měl být řidič nadřazený stopaři? Řidič však o nic na stopaři nežebrá. Žebrák je ten stopař. Jestli máš ty radost z rozvážení stopařů po republice, je to tvé téma a já ti do něho nezasahuji. Ty zas nech téma mé - a já tvrdím, že stopaři jsou zoufalci pangejtů. P.S. Doufám, že nepíšeš z klubovny mladejch komunistů a nerozvážíš stopaře stranickou dvanácettrojkou...
17. 12. 2005 21:03
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Ježišmarjá... teď mi to došlo - buzik, ne? :-) Ach brácho, pokud je to tak a tobě stouplo sebevědomí tím zákonem (ještě neprošel Senátem a Hrad má snad taky rozum...) tak tu mou zmíňku nahoře přejdi. Jestli je mi něco ukradený, tak jsou to teplí hoši. P.S. Já jen pro pořádek... ;-)
neregistrovaný "jc"
17. 12. 2005 23:21
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Nadrazeny ses tu samozrejme ty (resp. se za nadrazeneho povazujes), coz jsi potvrdil tim, jak jsi ze mne behem kratke chvile udelal komunistu a homosexuala. Skvele dedukce, gratuluju k vysokemu intelektu! Zaroven opoustim debatu, nestojis mi za diskuzi.
17. 12. 2005 23:51
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Přiznám ti, že komoušíkovi bych nedovolil, aby se mi podívál do očí... jen opovržení. Proti buzikům nic nemám... snad jen to, že narozdíl od nás, co to máme nahoře i v rozkroku poměrně jasný a nepotřebujem o tom mluvit, se oni snad ani ničím jiným nezabejvaj... ale tohle je jejich (váš?) problém. Tak pa...
neregistrovaný "lubo"
18. 12. 2005 12:03
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
napriek tomu ze som hetero a nie som komunista, musim uznat ze ludska debilita obcas nepozna hranic
18. 12. 2005 12:37
Re: ZOUFALCI PANGEJTŮ
Lehkej problém je, že čím dál víc má tal LD zelenou...
neregistrovaný "mEd"
18. 12. 2005 15:25
Re: ach jo..
GTI:komunisty nesnáším-to co udělaly mý rodině je síla.když slyším grebeníčka začínám vidě rudě a hledám zbraň.gayové mě nevadí-aspoň je víc holek pro nás hetero ;-) to jen tak pro začátek aby bylo jasno..a ktěm tvejm názorů-nevim která část těla za tebe zrovna mluvila(psala),ale mozek to nebyl a na koule to je moc chytrý.."krásná" česká vlasnot (nekritizuju čechy,považuju se vlastence a nejenom když vyhrajem MS) je nikomu nic nedarovat a nejlíp ještě všem všechno závidět.."já mám auto a ty ne, heč a naschvál tě nesvezu aby sis to vypil až do dna"-viz příspěvek pana Martina..je to prostě malost osobnosti a těmihle umělými cestami si ji dotyční kompenzují.a to je dost humus!!
a než do mě začneš pálit ostrejma-můj pohled na stop:jsem student VŠ,mám vlastní auto a hojně ho vužívám pro cestování=do prahy určitě stopem nepojedu.dřív sem stopaře spíš nebral.jenomže jsem stopem cestoval po evropě(ano,mohl sem jet autem,ale v tomto případě vyhrály nulové náklady stopu) a kdž jsem si zkusil co stopování obnáší,teď stopaře beru a nehledím na ně zkrz prsty.viz můj příspěvek na začátku diskuze..
a jestli bys radši vezl Kerouaca než nějakýho vysokoškoláka,tak to máš nějaký popletený,páč vézt Kerouac muselo být o nevry a o držku (při vší úctě k jeho tvorbě)
18. 12. 2005 19:18
Re: ach jo..
>:D :yes: Píšu mozkem a (přiznám) často skrzevá koule >:D :yes: :yes: to se ti povedlo :-) :yes: Jo, dobrej postřeh, čím víc teplejch, tím máme větší šance... ale abychom nevymřeli po meči... ;-) Něco studií mám též za sebou... proto nahoře píši, kdo stopuje a že je těžké toho, kterej fakt si zaslouží odvézt, tj. študák, identifikovat. Ber to tak, že mám sice pochopení ale i pár roků navíc a svůj svět ve svém autě nehodlám oživovat vyprávěním o zimním semestru. Jinak cením, že čteš Kerouaca... mám obavu, že takovejch, co umí číst ty správný knihy je čím dál tím míň... :yes: :yes: P.S. držím palec ať dobře dopadnou studia... :yes: :yes:
neregistrovaný "briza"
19. 12. 2005 12:21
Re: ach jo..
Tak ja ve stopovani vidim pozitivniho dost a taky znam z vlastni zkusenosti dost situaci, kdy argument o penezich a listku na autobus je o naprosto nicem. Stopuju (obcas) a stopare beru.
neregistrovaný "Manga"
19. 12. 2005 14:27
Re: ach jo..
Sice trochu drsně napsáno, ale vidím to stejně, jeden stopař ukradl kamarádovi za jízdy mobil a peněženku a já mu zrovna volal a ten z**d to stále (asi už v kapse) pokládal, následná pátrací akce byla neúspěšná, vypařil se... od té doby neberu "zoufalce pangejtů" vůbec, stavím jen když vidím nepojízdný vůz a nešťastného majitele. Ostatní ať jedou vlakem, taky jsem na stopa nechodil..... Jinak Kerouac :yes: :yes:
neregistrovaný "šofér-stopař"
17. 12. 2005 18:35
sraby
První příspěvky byli celkem OK, ale ty poslední, to fakt čumím, jaký lidi tady žijou. "Když nemaj prachy, ať sou doma!" Tak to je fakt názor. Když ste tak podělaný tak taky buďte doma!!!!!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "jirka"
17. 12. 2005 18:40
Re: sraby
Srabi, jako páni nebo sraby pomnožné?
17. 12. 2005 18:42
Re: sraby
(opravil jsem ti nadpis). Klid brácho. Ten co má auto bejt doma nemusí, ten ho nastartuje a jede kam chce. To je takovej podstatnej rozdíl proti takovejm jako ty. Ty by chtěli taky jezdit, ale s cizím. Zadarmo si vozit zadek. Tak to ne. Ty můžeš mít ty prachy taky. Snaž se, uč se jazyky, studuj a poctivě pracuj... budeš je mít. Nebo to dělej jako doteďka - počitej půllitr za půllitrem... možná do dotáhneš i na dvanáct za večer. Ale na zadku. na svým zadku.
neregistrovaný "Lukas"
17. 12. 2005 22:25
Re: sraby
...ty nejses zoufalec nejan z avolantem, ale i v zivote! :-(
17. 12. 2005 22:53
Re: sraby
Studuj, uč se a makej tvrdě na sobě. To je jediná možná cesta. Abys fakt jednou neskončil jako ten pangejtovej žebrák...
neregistrovaný "milo"
19. 12. 2005 10:05
Re: sraby
re gti: Je to tak trochu extremne podane, ale je to tak. Ja si robim na seba, mam auto, a nikoho do toho nic nie je. Fakt to nie je problem mat aspon ake take peniaze.
neregistrovaný "Ondra"
17. 12. 2005 22:34
Re: sraby
Stopare zasadne neberu, protoze na listek na autobus ma snad kazdy. Zvlast nesnasim, kdyz stopuji na neuveritelne debilnich mistech (najezdy na dalnice), kde jim nejakej dobrak zastavi a ja pak malem nemam kudy jet... A stopovani primo na samotne dalnici, to je dost podobny...

Jinak chapu, ze se muze komukoliv stat pruserovka jako nehoda, ci podobna vec,ale tak 99,99% stoparu chce proste cestovat zadarmo a tak jsou to pro me paraziti.

PS: Jednou jsem o tom uvazoval - prijel jsem vecer do Olomouce autobusem a potreboval jsem na druej konec tohoto mesta pro sve auto (po oprave po drobne nehudce)... ale radsi jsem se pekne probehl, nez bych stopoval (Taxi jsem si zavolat nemohl, protoze jsem mel vybitej telefon)

tak stopari - uz jste si nasetrili, tak kupujte aspon jizdenky!!!
neregistrovaný "Alessio"
17. 12. 2005 23:28
Re: sraby
:yes:
neregistrovaný "st"
19. 12. 2005 11:19
Re: sraby
Kdo je GTI? Brát stopaře se bojí jen starý babky ve škodovkách. Nebo idiots, co maj namachrovanou káru pod stromeček od fotříka a hlásají, ja tvrdě makali.
neregistrovaný "maanichka"
19. 12. 2005 13:00
Re: sraby
Hele, do nas alkacu se nenavazej - ja vypiju i 15 kousku za vecer a myslis, ze mam problem s prachama a s cestovanim???

Tak tady prestan machrovat se setrenim - zivot je otazkou priorit a mit auto neni zrovna to nejdulezitejsi v zivote a pokud ti to jeste nedoslo, tak te lituju.

Apropos - jak poznas z jednoho prispevku, ze je nekdo bukvice???
19. 12. 2005 18:51
Re: sraby
Máš pěkný priority :-) Auto není vůbec důležité, je to jako mít boty. Když je nemáš sedíš v hospodě a hledáš svý dávný sny... tam je ale nenajdeš.
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 01:35
Skoda
Kdyz to tady tak ctu, tak je mi z vas smutno. To, ze nekoho nevezmete jenom proto, ze mate strach bych jeste pochopil (ikdyz pochybuju, ze se komukoli z vas nebo vasim znamym stalo, ze ho stopnul nejaky "uchylovrah" nebo "zbehlej vezen"), ale ze nekoho nevezmete jenom proto, ze by se nahodou mohl svezt zadarmo, to fakt neberu ... vzdyt vas to nic nestoji (vyssi spotrebu ani nepoznate a 30s nalozeni/vylozeni taky ne, zvlast kdyz se tak deje na pumpe nebo na krizovatce na cervenou) a jeste si muzete prijemne pokecat, pripadne vas i muze hrat pocit, ze jste nekomu pomohli.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "humbert"
18. 12. 2005 02:04
Re: Skoda
:yes: sdilim stejny nazor :-)
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 11:19
Re: Skoda
To neni o zadnym strachu. I kdyby na me nejakej dobrak vytahl treba kver, tak to namirim na prvni strom a on si to uz rozmysli.
Pocit, ze jsem treba nekomu pomohl, je fajn, ale uziju si ho treba pri darcovstvi krve. Lidi svezu zadarmo klidne - treba kdyz mi nejakej kamarad zavola, ze prote potrebuje helfnout, tak jedu at je kolik chcce hodin a jakykoliv pocasi. Od toho jdou kamaradi...
Ale ze nekdo stopuje, jak pise GTI prave na dalnici... At se podivaji na www.spolujizda.cz a nemusi sockovat.
neregistrovaný "rasto"
18. 12. 2005 19:38
Re: Skoda
ty beries pesiakov na krizovatke, ked stojis na cervenu??? aby si to raz kamosko neolutoval ... ze to bude student mediciny, ktory chce zjavne vidiet tvoju krv. mylis sa, ked si myslis, ze ta to nic nestoji. je to strata casu. ked ides sam, ides podla svojich predstav a moznosti. a ak vezies niekoho, koho nepoznas, mas zodpovednost aj zanho. takze ides pomalsie, tym padom stracas cas. a cas su co?? cas su peniaze kamosko. aspon pre mna. mozno ty robis nieco ine, kde mas kopec casu. drzim palce.
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2005 09:24
No No
Po zkušenosti, kdy mladici z dlouhe chvíle při cestě rozřezali zadní sedadla stopaře neberu žádný, aut jezdí dnes dost, ať to udělá někdo jinej, akorát zcela výjimečně dělám vyjímky¨, a to kvůli počasí, protože když někdo stopuje v počasí kdy se nedá ani jet, tak ktomu ma dobrý důvod. Jinak nenavidím stopaře, kteří lezou do silnice a doslova otravují, Praha a Brno Dálnice na okrajích v pátek hrůza, co vůbec dělají na dálnici a ještě lezou do proudů ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2005 09:26
HE HE
Nemám rád stopaře s bílou čepicí a červenou plácačkou !!!
Rozbalit vlákno
1
18. 12. 2005 11:02
PROSTITUT PANGEJTŮ
Přečti brácho nahoře zejména příspěvky lidumilů... to je úchvatné... Ostatně, každej má mít právo v určitém věku prezentovat svůj názor na věc... doufejme, že časem pochopí, že nešlo o názor, nýbrž o hledání vlastní hlavy... tím jsme prošli všichni. Takže brácho, nebuď za *, za prostituta pangejtů, za gigola zoufaství. Buď hrdej... stopni si vlak. Pokud nemáš na raketoplán, pak to, že je Země kulatá můžeš studovat jen z obrázkovejch magazínů... Takže - buď hrdej. A tobě, speciálně tobě, stopaři vlastní bezmoci sděluji - jedu po zasněžený silnici v mínus deseti, vítr, jazyky... vidím stařenku jak jde do druhý vesnice. Šlapu na brzdu, ačkoliv na mě nemává... tyhle nikdy nemávaj... a odvezu ji až na konec za návsí... to je mé téma. Téma tvé, uštřit si na večerní dvě pivka mě nezajímá vůbec... mám tě za odpad. A jestli cením nějaké stopaře, pak jen ty zmrzlý * u silnic, co nabízej naději na dalších deset krásnejch minut. Protože ty toho ví o životě stokrát víc, než ty... ty si na život jen hraješ, ty * ho dotváří. Tak až se nad tebou smiluje nějakej lidumil a pojedete kolem ní, smekni... jedeš kolem jedné z nejhlubších pravd o životě. P.S. Pokud jsi to nepochopil, tak jedinej rozdíl mezi žebrákem na Karlově mostě a tebou je v tom, že on to, že žebrá, nezakrejvá...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 11:13
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
:yes:

Naprosty souhlas...
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 11:32
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
"doufejme, že časem pochopí, že nešlo o názor, nýbrž o hledání vlastní hlavy" ... jako bych slysel Jakese, uz jen staci dodat "a kdyz nepochopi, tak jim k tomu pomuzeme". :no:
18. 12. 2005 11:50
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Asi ještě nejsi ani ve stadiu hledání tý svý hlavy ;-) Věř, že tak to v životě je - v 16ti považuješ svýho tátu za toho největšího blba, abys pak ve 22ti dospěl do stadia, že ti dojde, že na tátovi něco je abys pak ve 40ti ti před ním smeknul... Jestli tohle nevíš, tak si asi fakt odkojenej jen tím Jakešem :no: P.S. Empi, každej, kterej nemá pad přilbou jen molitan se musí ve svém životě hledat... přiznávám, že mám zkušenost, že většina se ovšem nikdy nenajde. Oceňmě alespoň tu snahu...
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 15:58
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Nerikam, ze vekem nemenim nazory, ale rikat o nekom, kdo nema stejny nazor jako ja, ze je blbec (nebo ze jeste nedospel), to je trochu silne kafe. PS: Jelikoz uznavas jen "GTI pravdu" a ostatni jsou jen nevyvinutym odpadem, asi vubec nema smysl pokracovat v diskuzi.
18. 12. 2005 19:10
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Nesmíš si vše vysvětlovat jako útok na svůj těžce dosaženej výsledek vědomí o světě... nadhled... chce to nadhled a jasné vidění.
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 12:21
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Heleďte Empi, hledáme všichni a celej život a politiku bych sem netahal. Navíc charita je dobrovolná a každý má právo se rozhodnout, zda, kdy a komu ji poskytne. Že ji neposkytuje všem bez rozdílu a rozlišuje potřebné od tyjících, Vám nedává právo, mu dopomoci hrozbou k všeobjímajícímu altruismu. A jen mimochodem. Z daní všech je dotovaná, mimo jiné, i veřejná doprava. Tedy nikoliv naopak, jak by vyplývalo dedukcí z Vašeho názoru. A kdyby nebylo lidí, kteří mají stopování za náplň volného času, a na stopu bych potkal jen ty, co se dostali do úzkých, tak tady nemáme o čem diskutovat, protože pak by měl člověk jistotu, že zastavuje tomu pravému a v potřebnou chvíli.
18. 12. 2005 12:27
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
:yes:
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 16:13
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Umite asi skvele dedukovat, ale preci jen, muzete citovat mou vetu, ze ktere jste dosel k tomu nazoru o danich.
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 17:27
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
,,..vždyť vás to nic nestojí.." 1) Nevyčíslitelnou částku za poškozování zdraví stresem z toho, jaké možné následky má přítomnost zcela neznámé osoby, s předem neodhadnutelným jednáním v intimní blízkosti řidiče. Situce srovnatelná snad jen s pozicí taxikáře, ale už nikoliv autobusáka nebo strojvedoucího. Ti jsou navíc v řízení profesionálové. 2) Majitel vozu platí daně jako každý jiný. 3) Při danné jízdě autem zcela evidentně nezískává alikvótní část dotace veřejné dopravy. 4) Naopak, platí přímo, například servis, pojištění vozidla, dálníční známku a palivo. Tady si to můžete rozebrat na další daně - DPH, spotřební, u firem silniční, které jdou opět do státního rozpočtu. Nepřímo platí amortizaci vozidla. 5)Zatímco běžná charita končí pro dárce předáním daru, v tomto případě jde nad rámec běžného a klade na něj navíc zodpovědnost za zdraví a život obdarovaného. 6) Ani riziko, ani výše daru ve formě bezplatné přepravy, není adekvátně postižena v daňovém přiznání, jako jsou v měm zohledněny jiné typy charity. Konec dedukce. Tudíž si na rozdíl od Vás myslím, že právo na rozhodnutí, zda stopaře svést, či nikoliv, je pouze věcí řidiče. A není to jen o tom ,,zadarmo", ale o zvážení všech rizik, která jsou s tím spojena.
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 17:40
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Dobre tohle beru a souhlasim - ja ale take nikomu nerikam "berte stopare", v prispevku, z ktereho jste to zkopiroval, jsem se jen vyjadril, ze nechapu lidi, kteri nekoho nevezmou jen A POUZE JEN proto, ze by nekdo neco dostal zadarmo (v tomto pripade jizdu).
Ale opakuji otazku, z ceho, z jakeho meho prispevku jste dosel k tomuto nazoru (hlavne k druhe vete): "Z daní všech je dotovaná, mimo jiné, i veřejná doprava. Tedy nikoliv naopak, jak by vyplývalo dedukcí z Vašeho názoru." Ze je hromadna doprava dotovana z mych dani samozrejme vim, ale jak jste z "vzdyt vas to nic nestoji" prisel k nazoru, ze si myslim opak, to nevim. Mozna prectete si prispevek jeste jednou.
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 18:18
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Odpověď je v bodu 6). Pokud by existoval, za dar svezení, adekvátní zpětný transfer peněz k poplatníkovi přes daňové přiznání, tak by stát i poplatník byli vyrovnáni. Vzhledem k tomu, že to tak není, je stát v kontextu jiných typů darů, v tomto případě dlužníkem. Pokud to svým ,,zadarmo" popíráte, je třeba předpokládat, že se zcela vážně domníváte o jakési jiné dotaci dlužníka - státu směrem k poplatníkovi - řidiči. Je mi líto, já o ní nevím. Chápu, že Váš dotaz, je Vám asi stejnou kratochvílí, jako stopování a v konečném důsledku odvádí předmět diskuze od podstaty problému. Myslím, že to je z Vaší strany kontraproduktivní a nakonec děláte stopařům medvědí službu. Zatímco jsem do teď bral za samozřejmé dovézt, alespoň ty potřebné, směrem kam chtěli, začnu nyní zcela vážně uvažovat, zda by nebylo rozumější, vozit je směrem k nejbližšímu spoji hromadné dopravy.
neregistrovaný "empi"
18. 12. 2005 18:37
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
Chyba. Jelikoz nejsem registrovanym poskytovatel verejne prepravy a nemam z mistni samospravou podepsanou jakoukoli dohodu o prevozu lidi, nemam narok na dotaci statu/samospravy a stat/samosprava tim padem neni vuci mne dluznikem. Naopak, chcete-li zabihat do krajnosti, je dluznikem statu stopar, ktery prijal dar (sluzbu, svezeni) a neodvedl z neho dan - neznam v tomto pripade presne pravo, ale je mozne, ze takovyto dar je osvobozen od dane.
18. 12. 2005 19:08
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
:-) Pozor, nesmíš to dělat soustavně, pod firmou - "empi-rozvoz-stopařů", protože bys těžko vysvětloval berňáku, že to děláš za jiným účelem než dosažení zisku. Jinak řečeno - černej taxikář. Ti praví taxikáři by ti to ale v místě tvého bydliště vysvětlili poučněji. ;-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
18. 12. 2005 19:26
Re: PROSTITUT PANGEJTŮ
No vidíte a jsme u toho. Už jen stačí stopařovu daň z daru, propojit přes stát se zohledněním daňového přiznání řidiče a můžete, s výhradou bodů 1 až 5, říct, že to je ,,skoro zadarmo". Nic to ale nezmění na faktu, že značná část zdrženlivého přístupu řidičů ke stopujícím, je dána jejich nadužíváním daru bezplatné přepravy. Z původního významu, podpořit bližního v nesnázích, se tak občas stává noční můra. Snad by se i našla jistá analogie k dávce podpory v nezaměstnanosti. Končím. :-)
neregistrovaný "Paja"
19. 12. 2005 06:58
Re: k Jirkovi
...prosim udelej mi danove priznani... >:D
neregistrovaný "jirka"
19. 12. 2005 07:51
Re: k Jirkovi
Mně ho dělá Espo, viz Zlaté stránky.
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 11:55
Můj dům, můj hrad
Já jsem stopoval 1x. Když jsem byl na gymplu a potřebovali jsme se se spolužákem dostat k němu na chatu pro auto. Šli jsme pěšky a když jelo auto, tak jsme :yes: . Skoro jsme na tu chatu došli pěšky. Nakonec nám zastavil mladý pár ve 105ce. V tomhle směru žádná pozitivní zkušenost. Já jsem na oplátku vzal stopaře asi 2x nebo 3x. Jednou měl ten kluk fakt kliku. Vzal jsem ho skoro z Košic až do Prahy. Byl to študák, co jel za svou holkou do Prahy. Jo, láska. Rád jsem mu pomohl. Dokonce za týden, když jsem jel zpátky, tak jsem ho svezl zase domů. Když nad tím přemýšlím, tak jsem zastavil víckrát lidem na Slováči než doma. No, ale léta plynou. Dnes, když vidím, jak stojej na začátku dálnice. Proboha co je to za lidi? V době, kdy lístek Pha-Brno stojí 150,- a k tomu dostanete ještě časopisy, noviny, kafe a jedete v luxusním busu. A jede to každou hodinu. To samé do Plzně za 70,- Kč. Chápu, že má někdo občas nouzi. Od čeho má pak ale kámoše. Vezmu mobil, zavolám a do 20ti minut je pro mě kámoš a hodí mě třeba na konec republiky. Ale že bych se šel doprošovat ke krajnici? Když vydělávám, tak jezdím. Dělám to, na co mám. Když mi zbejvá jen na to, abych seděl doma, tak sedím doma. Nebo až nebudu mít na nájem, tak půjdu někam před panelák a budu se ptát, jestli mě nenechají přespat? Je to stejný. Půjdete do restaurace, sednete si k někomu ke stolu a budete se mu cpát do talíře? Moje auto je to samé. Já si na něj vydělal, takže ho řídím já a já rozhoduji, koho v něm budu vozit. A vyžírky nepodporuju. Stejně jako neházím mince žebrákům. Schválně někdy zkuste, až budete mít rozdavačnou náladu, říct žebrákovi, že mu peníze nedáte, ale že mu támhle u stánku koupíte hamburger, jestli má hlad. Žádnej, opakuji ŽÁDNEJ, si ten burgr zatím koupit nenechal. Každej může makat, když chce. Každej si na to auto a pár litrů benzínu může vydělat. Někdy je to ale pěkně tvrdý a život dává lekce. Ale vždy to nějak jde! Nejsou omezení. Jediná omezení jsou v našich hlavách. A finálně, i zde platí "pro dobrotu na žebrotu". Někoho svezete, stane se nehoda a tenhle žebrák z vás nakonec vysoudí újmu na zdraví a budete ho do konce jeho *@nýho života živit. Tak to ne.
Rozbalit vlákno
3
18. 12. 2005 12:11
Re: Můj dům, můj hrad
Hezké ;-) Panelák se poved :yes: ´P.S. Na tu náhradu škody opatrně... pokud nezavdáš pojišťovně důvod k postihu (chlast, drogy...) pak je i tahle náhrada krytá zákonným (povinně smluvním - hezkej protimluv) pojištěním.
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 12:20
Re: Můj dům, můj hrad
Chlast, drogy... a to je právě ten problém >:-[] >:D ;-)
18. 12. 2005 12:25
Re: Můj dům, můj hrad
Jo, vzít sťatej stopaře a sejmout ho o strom... to je radost až do rána...
neregistrovaný "Tino"
18. 12. 2005 13:10
stopari
Ak clovek ktory stopuje vyzera slusne a aspon trochu doverihodne tak ho vzdy zoberiem,ked stopuju vieceri tak nemam problem zobrat samotne dievcata alebo pary,chalanou uz radsej nie ak im zastavim zoberiem len jedneho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 17:15
pohoda
Naposledy jsem bral ve čtvrtek, na pumpě dva kluci s báglama velkýma, že se nevešly do kufru. Slušně se zeptali, rád jsem jim vyhověl. Kašlu na to, že jsou třeba líní, nepracují, nemají auto, nemají vlastní byt (viz nějaký cizí příspěvek výše). Kašlu na to, že jim nešlo o život, že se jeli jenom někam opít na sever Čech. Ono se jim to třeba jednou vrátí, ale nevím proč bych měl být jejich soudcem já. Když jsem studoval, podobných antistopařských radikálů jsem poznal dostatek. Byli mě ovšem stejně volní, jako já jim. Odsuzovat stopaře z pozice posazené *@ je tak zcela bezpředmětné. Je to pouze pohrdavý výkřik "já mám a ty ne". To samé ovšem platí na stopaře, pokud se mstí takovému radikálovi vztyčeným prostředníčkem. Stopaře si můžeš vybrat, stejně jako ženskou. A moc dobře vím, že za ty slušné mám co vracet.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Alessio"
18. 12. 2005 18:55
Re: pohoda
Většina z nás si udělala obrázek o stopařích, když najížděla na D1....doufám, že to není reprezentativní vzorek. Jinak, když je to voják, proč ne...vojna není kojná. A dvakrát jsem dostal i lodičku (myslím čepici ;-) )
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 21:58
Re: pohoda
Já psal o pumpě, ne o nájezdech na D1. Psal jsem to dokonce v první větě, stačí dávat krapet pozor.
neregistrovaný "Alessio"
20. 12. 2005 14:22
Re: pohoda
já jsem přímo nereagoval na tebe...promiń, jestli to tak vypadalo
18. 12. 2005 19:05
Re: pohoda
Poměrně lépe ti jdou autovýkřiky. Fakt. Musím se zastat kolegy ZZ. On to s tím bytem myslel trochu jinak, než tys to vzal... a kolegové s usazenejma zadnicema to určitě nemysleli povýšeně... jen prostě tohle nepatří na silnice... P.S. Cos to valil, žes nedal dva bágly do kufru? Twingo? tu Krásku se šmrncem? Jinak pozor - ta ženská z E 55 ti nenabízí tvoje auto, ta ti nabízí realizaci tvejch snů... narozdíl od stopaře...
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:13
Re: pohoda
Nepotřebuji známkovat příspěvky, natož od někoho o jehož stylistice nemám valné mínění. ;-) Jinak já jsem jen chtěl říci, že radikální názory typu "socku nikdy", nebo "nezastavils, chcípni" mě přijdou zbytečné, poněvadž zcela oponují podstatě stopu, tedy určité slušnosti a vděku. A to podle mne na silnice patří. Já také neberu každého, koho potkám, nemám autobus. Nicméně, už jsem to psal, snažím se vracet. Dnes mě jedna dvě osoby navíc nestojí nic. Když jsem jezdil z Bystrice, také si nepamatuji, že bych někomu platil, byl jsem pouze šťastný. P.S.: Zavazadelník má sice 430l, nicméně bágly byly opravdu obrovské a povinná síť také dvakrát nepomáhá.
18. 12. 2005 22:27
Re: pohoda
Neznámkuji... Stylistika... ach... bez ní jsi jen prach... :-) Ale jo, vracíš přijaté, dobrej postoj. Už podruhé, tuším, píšeš o penězích... v tom to přece nevězí... P.S. Tys kovboj N1? Neprůhledná zadní boční?... zkalenej pohled nad daňovým přiznáním?... to mě překvapuješ... tedy pokud nevalíš Kangoo.
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:35
Re: pohoda
V penězích to právě dříve (studia, vojna) vězelo, teď už ne. I to je jeden z mnoha důvodů, proč vracím. Neprůhledná zadní boční mám, ale naštěstí jsou to jen opravdu malinké trojůhelníčky. Trpčit mi život ovšem dokáže. Mám ju poprvé a příště nechci (zde záleží samo na koncepci vozu, mě pokazila celou jeho filozofii). ;-\
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 22:36
Re: pohoda
Jo stylistika, ani ta někdy nevyretušuje mozkové zkraty. V posledních dvou větách mluvím o povinné síti. :no:
18. 12. 2005 22:46
Re: pohoda
Drž se na řetězu... nebo že by se ti stejskalo po jiném druhu mých příspěvků... Nevím jak je to na katamaranech, ale neznám pojem "povinná síť". P.S. Máš problémy s erekci? Nebo prokrvuješ palec :-)
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 23:05
Re: pohoda
Nechápu tě. Jen jsem opravil svoji chybu v textu. Mlátím v ní pouze sebe.
18. 12. 2005 23:15
Re: pohoda
Já zas myslel, že se pokoušíš vrhat se na mě :-) To nic... OK.
18. 12. 2005 22:51
Re: pohoda
Co máš poprvé, Kangoo nebo N1? Co se týká té N1 na Porsche Cayenne a spol... :-) stálo by to za samostatnou diskuzi. Tam je přece hlavní problém ta blokace zadního opěradla... resp. jeho omezení ve variabilitě při možném sklápění...
neregistrovaný "dCi"
18. 12. 2005 23:03
Re: pohoda
N1. O té síti (přepážce jestli chceš) jsem právě psal, jen jsem ji neúmyslně nechal plynout textem coby zatmavené trojůhelníčky skla. Proto jsem se posléze kál.
18. 12. 2005 23:13
Re: pohoda
Jo, trojúhelníčky... není vidět do stran. Přepážka... krutá daň... možná smazává radost z dobrodiní odpočtu daně jiné, viď. Nechme to na samostatnou diskuzi, aby nás někdo nekritizoval, že nepíšem k tématu...
neregistrovaný "siberian"
25. 12. 2005 15:12
Re: pohoda
:yes:
neregistrovaný "rasto"
18. 12. 2005 19:26
pribeh
Stopara som v zivote zobral iba raz a zaroven aj poslednykrat. Som sa vracal zo sluzobky v Kosiciach a za Zvolenom stopoval vojacik. Hovorim si pomozem mu. Vojacik sa potesil. Sadol si a vobec sa nepriputal. Hovorim mu, ze by to bolo dobre a on hrdinsky, vsak naco. Myslim si, ze nebol opity, ale nieco v sebe urcite mal. Mozno dve piva, neviem. Bavili sme sa a ja som mu povedal, ze sa ponahlam, tak pojdem trosku rychlejsie. Este stale hrdina. Ked som sa priblizil k rychlosti 150 km/h zacal sa priputavat a chytat madla nad hlavou. Pri 200 bol cely zeleny a ked som sa ho spytal, co mu je, povedal, ze ide grcat. Nestihol som zastavit. Cela palubovka bola od jeho vecere. Zacal to utierat a rozmazavat. No nevyhodili by ste ho?? Som to na pumpe cistil skoro dve hodiny. Takze odvtedy stoparov nie, aj keby bolo neviem co. Trosku radikalny nazor, ale pravdivy. Prachy na cestu musis mat, inac nikam nechod. A pre dCi, je zvlastne, ze ked ma niekto na chlast, a to nepocitam, ze bude malo a nema na autobus alebo inu dopravu, je podla teba co? To nie je chudacik, ale vypocitavy clovek. Preto ja stoparov neberiem. :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Onda"
19. 12. 2005 11:06
Re: pribeh
Oh, ne! Další z Jánošíků.. navíc geneticky asi trošku 007... To já bych nezvracel, já bych si rovnou vystoupil...Ono vzít stopa od nějakýho *, to taky není žádnej med. A navíc, život je to nejcennější co máme... :no: PS: Není 200 nějak málo? :-!
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:31
Re: pribeh
>:D >:D >:-[] :yes: Tomu se říká PRO DOBROTU NA ŽEBROTU! >:D >:-[]
neregistrovaný "petrt"
25. 12. 2005 15:22
Re: pribeh
No já jednou vzal stopaře u Písku. V autě nekouřim, jsem nekuřák navíc ani nemám popelník. Frajer vytáhnul cigára a bez zeptání zapálil. Když jsem mu řek at to zas típne, a rychle tak měl ještě kecu plnou hubu. Zastavil jsem at teda vypadne. Začal řvát že ho MUSIM hodit k nějaké vesnici nebo pumpě a že dělá kikbox nebo co. Je fakt že pršelo a byli jsme někde u lesa. Vytáhnul sem ho za vlasy z auta a dostal nakládačku. Vsadim se že pak vyprávěl jak jsem ho bezdůvodně napadnul. ale asi si nepamatoval spz.Docela se divim, mám hodně nápadné auto.
18. 12. 2005 19:48
SHRNUJU RADLICÍ
Tak jsme to myslím probrali důkladně. Těm co vozej stopaře snad jen jedno doporučení - na závěr jízdy není od věci nabídnout svou káru k dispozici stopaři, přeci jen, možná tvý auto využije líp, než ty. Je znát, že nepíšou ti, co na stopaře dojeli (s výjimkou rasta :-) :yes: Dneska to máš, brácho, složitější, dřív jsi vzal babu a lehce trnul, kdy už ti domů přijde rodnej list tvýho autopotomka... dneska to máš ještě složitější... vezmeš hošana a po pár kilometrech jste registrovaný na věčný časy a nikdy jinak. Manželka se pak bude divit, až u notáře povede krvežíznivej boj o tvou pozůstalost s nějakým tvým zarostlým milencem... Tak na to bacha. Jo, a holt na to vždycky dojížděj študáci... ale naštěstí je potřeba to těch pár let vydržet... pak už se vám bude po tyči v metru a zabahněnejch pangejtech jen stejskat... Možná. Tak heslo na závěr - jezdi, nestopuj, když stopuješ, pak jen z vážnejch důvodů. P.S. Baby, chlast a fet nejsou vážné důvody. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 21:27
Re: SHRNUJU RADLICÍ
Sakra... tak tim jsi ukoncil debatu a auto.cz klesne navstevnost - asi te zrusi :-)

...pro nekoho, co tu psal, ze nebranim stoparu si neco dokazujeme: Nepotrebuju si nic dokazovat. Znam lidi, co stopuji a vim, ze to delaji jen proto, aby nemuseli davat prachy za bus... tak se laskave uklidni a bez uz spat - treba prijde v noci vila a da ti rozum... dobrou
18. 12. 2005 22:27
Re: SHRNUJU RADLICÍ
:-) Snad mě nezruší :-)
neregistrovaný "Ondra"
18. 12. 2005 23:11
Re: SHRNUJU RADLICÍ
No uvidis :-)
neregistrovaný "siberian"
25. 12. 2005 15:19
Re: SHRNUJU RADLICÍ
Snad má ta víla naplánovanou návštěvu i k tvé postýlce.
neregistrovaný "carodejnick"
20. 12. 2005 11:19
Ja som stopar
...uz niekolko rokov. Od..vlastne už ani neviem odkedy, počas strednej som veľa stopoval na 90 % len preto, že som nestihal bus do školy alebo domov (priznávam moja chyba :-| Teraz už stoupjem menej.
Moje skúsenosti a dôvody?
Keď, žijete v obci alebo v meste, kde jediným spojom je bus a aj tento chodí len sporadicky, tak vám ostanú len nohy a :yes: Alebo keď sa niekam strašne ponáhľate a nemáte ako sa tam dostať...
Moje zážitky:
- o pol jednej v noci na Silvestra som stopol Gréka a Slováčku
- moje dievča odchádzalo na mesiac preč a nestihal som jej dať darček na cestu. O pol deviatej odchádzal bus z mesta 25 km vzdialeného. Ja som nemal v dohľade žiadny bus ani človeka, ktorý by mal auto (nedeľa ráno :-) O osmej som zdvihol ruku a Škodovkou 120 som ešte stihol jej dať pusu >:D
- 4 hodiny v -5 C a nic...tak peso...6 km ;-\
- 2 hodiny a dodávka plná opitých maďarov...pivo nič moc 8-s
- 2 hodiny ráno a asi 22 - ročná holka ma hodila až domov...???
- 10 minut a náklaďak...rýchlosť 20km/hod...
- viac si už nespomeniem, ale...
...chcem odkázať všetkým vodičom, chápem, že niekedy to máte naozaj s výberom stopára ťažké...a preto (moj názor) nezazlievam vám keď mi nezastavíte...ale ak už idete sami v tom aute a stopár vyzerá aspoň trošku slušne...alebo tak nejak...tak ho vezmite...určite mu to padne dobre...
A čo sa týka otázky dievčat?...myslím, že rozprávky o neskutočnom sexe so stopárkou patria len do časopisov plných erotických poviedok...pa
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
20. 12. 2005 14:28
Re: Ja som stopar
Jana 14: Ahoj Bravogirl! Mám problém. Můj kamarád ze třídy chce pořád sex. A měm to každý den nebaví! Poradˇ prosím! PS: dá se otěhotnět ,když dostanu pusu? >:D
neregistrovaný "dzonnek"
24. 12. 2005 21:26
Stopaře beru
Stopaře beru a to i že sám nikdy nestopuji páč taková drobná pomoc že někoho někam svezu když tam mám namířeno mi nic neudělá. A jak už se tu výše zmiňovalo "podivné" týpky taky neberu....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
13. 1. 2006 09:43
bez titulku
Zdravím!
Nevím, co je špatnýho na tom, když si někdo stoupne k silnici a "slušně požádá" o svezení. Nejlíp tím klasickým způsobem, tedy na krajnici s palcem vzhůru. Ne každej má chuť a sílu říct u benzínky do očí stopaři, že ho nevezme... Tohle už není úplně fér.
Sám teda stopaře beru. Netvrdím že vždy a každýho, ale obecně jo... Ale mám rád možnost volby a když prostě zrovna z nějakýho důvodu chci jet sám, netoužím po tom, někomu vysvětlovat na benzínce, že ho nevezmu a proč...

A ještě jedna výhrada ke stopařům. Když už si na tu silnic stoupnete a nevadí vám, že kolem vašeho nosu valí auta 150km/h, zkuste si stoupnout tam, kde jste vidět, by si někdo nenamlel, když se vám bude vyhýbat...
A druhně, stůte tam, kde se dá rozumně zastavit. Na konci dlouhé rovinky pod kopcem, v zatáčce a tak se nám, co berem, zastavuje blbě a tak má pak místo vás štěstí někdo stojící o 500m dál, byť tam možná čeká o hodinu míň...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "H.H"
28. 5. 2006 13:06
Už neberiem
Neberiem stopárov odvtedy, čo mi dôveryhodne vyzerajúci sympatický mladý párik vyrezal žiletkou kožu z operadiel - sedeli vzadu. Asi potrebovali ušiť koženné kraťasy, dnes sa tomu smejem, ale vtedy ich dostať do ruky... Všimla si to na druhý deň manželka, keď si sadla dozadu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AKT"
18. 9. 2006 11:26
Pohoda
Stopom som jazdil vcelku dost, este teraz sa niekedy preveziem stylom na volno, aj ked uz mam vlastne auto. Stoparov beriem, samozrejme musi vyzerat aspon trochu slusne. Chodim na putovne vandre a na tie sa neda ist autom. Prides, odstavis, vyrazis do kopcov, o 10 dni vylezes na cestu o 100-150 km dalej... Ako sa vratis po auto? Blbo. Takze stopom na miesto, odkial sa ide, pak stopom domov z miesta, kde dojdes.
Niekedy sa ja naserem na stopara, ktoreho vezmem, niekedy ma naserie sofer, co mi zastavi o 50 m dalej, dobieham k nemu a on mi ujde so vztycenym prostrednikom...
Nesudim, neprikazujem, kazdy dle sveho gusta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jojojoj"
18. 11. 2008 19:19
prostitutka která se vydávala za stopařku ale dobře sem se š
jedno jak jsem jel do * tak tam stála jedna holka tak jsem zastavil a ona přišla a začala se vslíkat a to byla mrdačka zarazil jsem se až mi dala učet:sex 2 000,- :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0