Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saleen S7 s 1000 koňmi pod kapotou

Americký výrobce a úpravce supersportovních automobilů Saleen Inc. nabízí výkonový upgrade pro svůj nejrychlejší sériový model S7. Zakoupíte-li takovou sadu k vašemu Saleenu, budete mít pod kapotou stejný počet koní, jako má exkluzivní Bugatti Veyron.
Zpět na článek
12. 12. 2005 08:07
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 08:36
neregistrovaný "Leftie"
20. 12. 2005 15:10
neregistrovaný "spako"
12. 12. 2005 08:29
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
12. 12. 2005 09:14
neregistrovaný "Leftie"
12. 12. 2005 15:11
neregistrovaný "free"
12. 12. 2005 08:49
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 08:59
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 09:01
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 09:08
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 12:08
neregistrovaný "Kini"
15. 12. 2005 00:10
neregistrovaný "555"
12. 12. 2005 08:59
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 09:05
neregistrovaný "miRec"
12. 12. 2005 09:05
neregistrovaný "Michal 528"
12. 12. 2005 09:31
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 09:37
neregistrovaný "Michal 528"
12. 12. 2005 09:54
neregistrovaný "nitroo"
12. 12. 2005 10:04
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:01
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:32
neregistrovaný "Michal 528"
13. 12. 2005 12:34
neregistrovaný "oz"
12. 12. 2005 09:11
neregistrovaný "misoo"
12. 12. 2005 09:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 10:14
neregistrovaný "GTI"
12. 12. 2005 10:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:27
neregistrovaný "GTI"
12. 12. 2005 10:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 12:12
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 10:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 11:15
neregistrovaný "Jozef"
12. 12. 2005 11:28
neregistrovaný "Marko"
12. 12. 2005 12:01
neregistrovaný "mates"
12. 12. 2005 16:12
neregistrovaný "Paja"
12. 12. 2005 18:01
neregistrovaný "mates"
12. 12. 2005 20:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 21:02
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:29
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:41
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 22:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 18:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 10:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 10:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 21:30
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 22:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:45
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 11:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:40
neregistrovaný "jipo"
12. 12. 2005 10:57
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 11:03
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 11:08
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 11:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 12. 2005 13:01
neregistrovaný "jipo"
12. 12. 2005 11:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 11:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 12:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 12:52
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 12:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 19:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 20:21
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 21:26
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 22:18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 12. 2005 10:15
neregistrovaný "Yaroukh"
13. 12. 2005 15:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 12. 2005 13:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 12. 2005 01:12
neregistrovaný "HitmanPB"
13. 12. 2005 09:53
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 09:54
neregistrovaný "gee bee"
13. 12. 2005 13:31
neregistrovaný "ZZ"
13. 12. 2005 15:23
neregistrovaný "mates"
14. 12. 2005 08:18
neregistrovaný "gee bee"
13. 12. 2005 14:16
neregistrovaný "Jirka N."
14. 12. 2005 08:11
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 12:55
neregistrovaný "Pucmeloud"
12. 12. 2005 12:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 14:17
neregistrovaný "pipo"
12. 12. 2005 19:00
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 15:25
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 16:23
neregistrovaný "Paja"
12. 12. 2005 20:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 17:23
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 19:03
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 19:05
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 19:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 20:09
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 20:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 22:24
neregistrovaný "vlado"
13. 12. 2005 09:54
neregistrovaný "cyrus smith"
13. 12. 2005 09:32
neregistrovaný "Joudha"
13. 12. 2005 10:05
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 1. 2006 12:59
neregistrovaný "xhgbxzb"
13. 12. 2005 10:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2005 10:25
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 10:28
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 10:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2005 12:48
neregistrovaný "ADAMco"
13. 12. 2005 17:58
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 12. 2005 08:29
neregistrovaný "gee bee"
14. 12. 2005 14:03
neregistrovaný "GermanCarFan"
20. 12. 2005 15:13
neregistrovaný "spako"
13. 12. 2005 19:19
neregistrovaný "jack"
13. 12. 2005 19:41
neregistrovaný "Masseur"
13. 12. 2005 22:15
neregistrovaný "Petr"
14. 12. 2005 13:57
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 12. 2005 14:39
neregistrovaný "totalguy"
21. 12. 2005 09:36
neregistrovaný "Luck"
12. 10. 2006 18:42
neregistrovaný "Fawkes"
19. 5. 2007 16:40
neregistrovaný "turbo"
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 08:07
Mrkám
Já prostě jenom mrkám. Další auto, které umí (prý) jet víc než 400 km/h a zesměšní Veyron. Naprosto nechápu, proč Veyrona vyvíjeli tak dlouho - asi je to banda naprostejch pitomců. Přitom stačí vzít jediného talentovaného jedince, nechat ho navrhnout geniální podvozek a optimální karoserii a můžete jezdit na běžných silnících třeba 450 za polovinu ceny Veyronu. Jo, mimochodem, už někdo viděl některej z těch zázraků jet víc než 390? Možná, že se potom s nima začnu zabývat...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Leftie"
12. 12. 2005 08:36
Re: Saleen a Viper - robme veci lepšie - a lacnejšie....
Presne to isté mi napadlo... Veyron sa snažia vyrobiť niekoľko rokov a to auto má napriek tomu 2 týždne prvenstvo... Najprv Viper s 1000koňmi, teraz Saleen s 1000koňmi - obidva podstatne lacnejšie... Až sa mi to zdá, že výrobcovia (tunningové spoločnosti) si tie úpravy nechali na neskôr naschvál, aby ukázali zbytočnosť (predraženosť) Veyronu...
neregistrovaný "spako"
20. 12. 2005 15:10
Re: Saleen a Viper - robme veci lepšie - a lacnejšie....
ked si taky genius tak preco ho nenavrhnes? podla mna je veyron kus umenia so silou pod kapotou a kto tvrdi opak tak ho este asi nevidel a nevyzna sa do toho.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
12. 12. 2005 08:29
bez titulku
no dobrý, ale až to změří někdo nezávislej tak jim začnu veřit ... ale stejně je veyron libovější :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Leftie"
12. 12. 2005 09:14
Re: :-)
ale svetlá má jak z Oktávie... resp. je vidno, že patrí pod Volkswagen... ;-\
neregistrovaný "free"
12. 12. 2005 15:11
Re: :-)
lepší než zadní světla z autobusu [odkaz]
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 08:49
Veyron je šunt
Také jsem si toho poslední dobou všimnul... každý rve pod kapotu 1000 koní a nakoukaj na práva zvířat... Veyron je kus "chlapa", spíš auta, ale ty ostatní naplaveniny, prahnoucí pouze po ceně Rakev S Největším Počtem Kobyl Nadupanejch Pod Kapotou Na Světě, z nich dělá jen Rakety Ve Kterých Se Zrakví Každý Blb Co Si To Bohužel Koupí. Veyron je prostě jedinečnej a punc kvality, harmonie a dokonalosti (to je jak levná reklama na levnou kávu >:D ) mu nemůže sebrat nějaký podřadný tuzer >:-[] >:-[] :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 08:59
Re: Veyron je šunt
no jako for to je dobry ... a kdyz clovek na chvili zapomene, ze je Saleen v podstate (a puvodne) zavodni auto, tak to ani nezni moc pitome
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 09:01
Re: Veyron je šunt
jestli jsi to myslel ironicky (az ted jsem kouknul na subj), taxorry & pitomec jsem ja :o)
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 09:08
Re: Veyron je šunt
Jo, je to ironie... nechápu proč se všechny automobilky vytáhly s 1000 koňovejma kárama až teď...? chtějí asi donutit lidi v Bugatti, ať si drbou hlavy nebo prostě až teď náhodou přišli na to, jak ty koně nalisovat do toho bloku motoru >:D
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 12:08
Re: Veyron je šunt
já zas nedávno četl, že u Bugatti dostanou zákazníci za opakované zpoždění hned 1200 koní (taková přátelská satisfakce:-). nevím, co je na tom pravdy, nepamatuju si už ani zdroj informace (nebyl to Blesk...)
neregistrovaný "555"
15. 12. 2005 00:10
Re: Veyron je šunt
no v plane bolo vyrabat 2 verzie Veyrona, 1000k a 1200k GT.. tak zrejme budu supat hned ten vykonnejsi motor vsade
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 08:59
Re: Rekord !!!
Jo a ještě něco... Překonat rychlostní rekord o 10km/h, to už je co říct (ironie) >:D Ještě že "má činit 416 km/h" volně přeloženo z rozhovoru montéra v modrákách a ředitele Saleen Inc. MvM (montér v modrákách, pozn. překladatele);-\"je možné, že by tohle mohlo jet něco kolem 400 km/h, pokud tomu nevylítaj písty skrz haubnu" Ředitel;-\"ale napíšeme tam 416 ať u Bugatti puknou vzteky a malým písmem u hvězdičky: s vybitou baterií ve stopkách" >:D
neregistrovaný "miRec"
12. 12. 2005 09:05
Hunadieres
Predtym ako rovinka Hunadieres ako darcek dostala dve sikany, dosahovali na nej auta sk. C Vmax cez 400 kmh; Saleen na rodiel od Vipera Hennessey, Veyronu, CCRka a spol. je cistokrvne zavodne auto; jeho aerodynamika je podstatne priaznivejsia, ako je to v pripade Veyronu... Bugatti najskor postavilo dizajnovy prototyp s absolutne nevyhodnou aerodynamikou a potom sa tomu snazili prisposobit ostatnu techniku a trvalo im to trosku dlhsie ako ocakavali :-! A aj ked nespochybnujem kvality Bugatti, Saleenu skor uverim, ze by teoreticky mohol dosiahnut deklarovanu rychlost... ale mozem sa mylit >:-[] PS: k tym tuzerom: MTM Audi TT Bimoto - rychlost namerana v teste ams v roku 2003 - 371 kmh pri vykone 740 k (myslim, ze udaje su ok, ale pripadne ma opravte)...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal 528"
12. 12. 2005 09:05
NA CO??
Je jen jedna věc kterou nechápu. Na co je komukoliv v autě 1000 koní? Naprosto nevyužitelnej výkon. Jediný místo, kde se na to dá šlápnout je Nardo, a pak možná solný jezero. Je to jenom honění se za nesmyslem. A ne jen těch tisíc koní. I 800, 700, 600 je podle mě nesmysl. je to jen honění si vlastního ega. Nač je komu maximálka 400 a vejš? Nikomu na nic. Jen na to, aby mohl machrovat. Ne, není to závist z mé strany. Jen asi nepochopení celé té honby za vyššími (a nepoužitelnými) výkony. Není náhodou lepší svezení třeba v Caterhamu s cca 240koňmi? Nebo co stará dobrá M3 E30? Já mám M3 E36 3,0l 295PS a po každé projížďce mi stříká adrenalin i z uší. Nesnažím se vymáčknout z toho dalších 20 koní. Radši jsem to odlehčil. Tam vidím rezervy skoro všech aut. Vidím jako smysluplnější mít 300 koní a 1200Kg, než 1000 koní ale 2000kg. Ale jinak se musím zastat Veyronu proti Venomu a upravenému S7. (a to VW moc nemusím) Veyron je od základu nově postavené auto se všemi zárukami. Údajně dokonce VW těch 1001 koní zaručuje kdekoliv na světě, takže za běžných okolností má kolem 1100 koní. Ty dva jsou jen tuningové výstřelky. Ale opět bez smyslu. Je to prostě pro lidi s malejma... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 09:31
Re: NA CO??
v určitých místech na Zemi i 1150 >:-[] A vůbec tě to neláká? Svézt se v tisicikoňový káře?
neregistrovaný "Michal 528"
12. 12. 2005 09:37
Re: NA CO??
Vůbec ne. Ale jo to bych kecal. Láká mě to, ale zdaleka ne tolik jako ten zmíněnej Caterham. To je jiná káva. Ale úplně nejvíc mě láká WRC a drift specály. Jízda rovně na plnej knedlík pobaví jen na chvilinku. Zatáčky, pokud možno bokem, to je zábava navždycky.
neregistrovaný "nitroo"
12. 12. 2005 09:54
Re: NA CO??
No jeden caterham super seven jpe mě skoro stal v garaží,takže sem měl tu čest ho řídit a mit v autě který váží +-570kg motor který má +-210koni bohatě stačí a nepotřebuje ani 1000koni a řídit ho je opravdu zážitek,hlavně v rychlostech nad 180km/h kdy člověk už pomalu nemůže ani dýchat a taky hlavně když nějakej závodník s turboochcávkou RS chce závodit a vydíte ve zpětným zrcátku jak mu tuhne úsměvne >:-[] I když někomu asi bude vadit že sním nepojede po D1 z Prahy do Brna 400km/h jako třeba s VEYRONEM >:-[]
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:04
Re: NA CO??
Z Prahy do Brna 400 km/h? Jo ale v ultralightu... po D1 je i 200 km/h docela závod mezi autem a autorizovaným servisem >:-[]
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:01
Re: NA CO??
Přesně tak... rovinka na 10 minut je super (ve Veyronu to je 66 km >:-[] ) ale ve čtyřkolce v serpentýnách na Smědavu, nebo Červenohorský sedlo pod plným plynem... to je něco, to mě taky láká... a hlavně je to realizovatelný a dostupnější...
neregistrovaný "Michal 528"
12. 12. 2005 10:32
Re: NA CO??
Tak tak. A proto jsem si koupil obyčejný, starý BMW 325iX a jezdíme řádit v noci do Deštný. Ten kopec na Šerlich je dost dobrej. Kámoš má Imprezu, druhej taky, třetí má Audinu Qattro a já tohodle stařečka. Tam se ukáže, kdo jak umí řídit. A že to přemotorovanou Audinu předjedu pokaždý je toho jasným důkazem. Kolik má auto koní, to není pro pěkný svezení až tolik důležitý.
neregistrovaný "oz"
13. 12. 2005 12:34
Re: NA CO??
ariel atom nic? :-)
neregistrovaný "misoo"
12. 12. 2005 09:11
veyron neni sunt
prachaci pojdu do bugattiho ! 1. bugatti je znacka a znacka je image 2. cim drahsie, tym lepsi image 3. 400 alebo 416 je jedno, aj tak s tym nepojde nikto viac ako 350 4. zaujimalo by ma vyvazenie toho "kombika", moc sa mi to nepozdava... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 09:48
Óda na Ford GT
Dva pruhy na silnici: předjíždět zakazuje zákon lidí. A ty neposlechneš, když tě neuvidí. Předjíždení dvou pruhů na kapotě Fordu, to ti zakazuje zákon bohů. Ten zní: Na co nemáš, neporazíš na okruhu. Proto když Ford oživil Mustanga a Ptáka hromu, jako hřeb přidal i GT k tomu. Někteří s pravítkem a lupou, po legendách rádi dupou. Takoví mají lásku jen za chemickou reakci a na benzín jezdí jen dokud se vyplácí. A tak se elegance ze silnic pomalu vytrácí, nahrazují ji krabice a hrdí žebráci. Porovnávají se přitom nuly mezi sebou a jako měřítko malichernosti si berou. V GT je však ztělesněna teze, že legendy porovnávat nelze. Tam rozhoduje to, která křivka boku přiroste ti k srdci a lahodí tvému oku. Křivka GT je fénix rodící se v letu. Z plamene povstává navzdory okolnímu světu. Rodí se znovu, jako každé ráno dorůstají játra tobě. Aby ti je trhali, Prométhee, lidé poplatní své době. Teď jsi konečně, kde máš být, za zády ti duní dech osmiválce. Vpředu vibruje plech, jak Toby Keith zpívá o autech, přátelství a válce. Cvakání přepínačů, zážeh zadních světlometů. Houstone, žádáme povolení k letu. A pak 550 koní v plném tahu, drzým nosem čistí dráhu. V Le Mans všechny supersporty světa smete, a tribuny křičí: Gé Té! Gé Té! Gé Té!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
12. 12. 2005 10:14
Re: Óda na Ford GT
:yes: :yes: :yes: :yes: Dokonalé :yes: P.S. vítej ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:21
Re: Óda na Ford GT
Přečti si tu poslední větu ještě jednou, jo ;-) .... Křičejí GT, GT... né GTI GTI >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "GTI"
12. 12. 2005 10:27
Re: Óda na Ford GT
:-O :*) ;-) :-) >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:52
Re: Óda na Ford GT
:-) :yes:
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 12:12
Re: Óda na Ford GT
>:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:17
Re: Óda na Ford GT
Hezký :-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozef"
12. 12. 2005 11:15
Re: Óda na Ford GT
"Cvakání přepínačů, zážeh zadních světlometů. Houstone, žádáme povolení k letu." :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
12. 12. 2005 11:28
Re: Óda na Ford GT
:yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
12. 12. 2005 12:01
Re: Óda na Ford GT
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
12. 12. 2005 16:12
Re: Óda na Ford GT
...fakt dobre...prazaku! >:D
neregistrovaný "mates"
12. 12. 2005 18:01
Re: Óda na Ford GT
???? Dneska jsem snidal koblihu, tak jsem neostrej jako Yaroukh:-) O co jde?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 20:16
Re: Óda na Ford GT
Di si lepit ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:02
Re: Óda na Ford GT
buh ti odpust ):o)
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:29
Re: Jaguar is not for sale
[odkaz]
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:41
Re: Jaguar má novou prodejnu v Praze
[odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 22:24
Re: Jaguar má novou prodejnu v Praze
Juchů Jag na Čerňáku... jen aby tam vydržel, než se vydám na nákupy :-! ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 18:53
Re: Jaguar má novou prodejnu v Praze
Praha? Kde to je? To neznám. ;-) >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:15
Opravdové auto...
Nádhera. S7 se mi moc líbil od první chvíle co jsem ho viděl. A možnost si do něho nechat nacpat 1000 koní je taky dobrá, samozřejmě pro ty co na to mají. S7 je povedený auto a ty kecy o laciným tuningu.... To je tovární tuning a navíc spíš než cokoliv jinýho bude upravovat výkon než vzhled, takže všem posměvačům ukazuju prostředníček. A srovnání s Veyronem je tak trochu mimo mísu.. Veyron je také a hlavně záležitost image a potřeby se ukázat. Nikdy nejezdilo závody, je to "supersport" nebo možná hodně výkonné GT. S7 už nějaký ten rok brázdí okruhy a většina věcí je podřízena výkonu a tento upgrade má ukázat, že Saleen to zvládne taky. Tady je jedno video o S7 (anglicky) [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 10:42
Re: Opravdové auto...
Pěkný video :yes: A s tvým příspěvkem taky souhlasím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 10:54
Re: Opravdové auto...
:-) :yes: , tak pěkně veršovat zatím neumím, ale ani tak se mi Veyron a VW moc nerýmuje... ;-) >:D
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:30
Re: Jaguar is not for sale
[odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 22:22
Re: Jaguar is not for sale
Kéž by, snad to tak je.. :yes:
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:45
Re: Jaguar is not for sale
No je to supersport každým coulem, to vím a auto je to skvělý... Ale já to myslel trochu ironicky, prostě se teď s výkonem a tychlostí v každém autě roztrhl pytel, ale tahle kára je dalším mezníkem mezi auty a Veyronem (pak už je jen letadlo).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 11:09
Re: Jaguar is not for sale
To je normální reakce trhu, řekl bych. Nabídne to jeden a ostatní, co na to mají potenciál to nabídnou také, aby bylo vidět, že to dokážou. Koneckonců, S7 si můžeš koupit i bez těch 1000 koníků a pojede taky pěkně. Klavírní lak na Veyronu se ti stejně poškodí od lítajích kamínků a nebo ho budeš muset zakrytovat takovým tím plastovým (gumovým?) hnusem, jako jsem to viděl na nějakých Lambech. Pokud se prokáže, že S7 je schopná tohohle výkonu, tak si pravý chlapi pojedou koupit S7 nebo Venom. Veyron je pro pozéry. Když někdo bude chtít pravý Buggati tak si koupí EB110. Jak trefně řekl Jeremy Clarkson při jednom "testu" zda se dnešní superauta z éry pana Blaira dají měřit se superauty postavenými v éře paní Thatchrové :-)
neregistrovaný "jipo"
12. 12. 2005 10:40
pro hanitele...
tak nejak jsem nepochopil reci(spis kecy) obdivovatelu Veyrona,ze Saleen(a jini) si honi triko a chteji byt za kazdou cenu lepsi nez Veyron.Panove,jestli jste si nevsimli,tak treba S7 je aspon zcela realne auto,muzete jej videt prohanet se po tratich,neni duvod jim verit mene nez VW looserum,kteri jeste ani poradne nevyjeli,jejich design je mozna pro nekoho libivy,rozhodne ne ale efektivni.clovek nemusi byt velky aerodynamik aby to videl,Veyron je auto na prehlidkova mola,S7 je na silnici...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 10:57
Re: pro pohany :-)
Videt na tratich je, ale ne v tisícíkoňový verzi... Nejsem žádnej VW looser, jsem na tom ještě hůř >:D Je to jen čistá závist, ale dejme ruku na srdce, kdo z vás tady ve fóru si S7 pořídí s 1000 kobylama pod deklem. >:D LOL Prostě mi to přijde, že se teď všichni snaží, ale před Veyronem bylo ticho po pěšině... To je můj názor a ne nějaký kecy. Líbí se mi a uznávám i jiná auta než jen Výrona, ale stejný to bude s tebou - VW neber, Audiny zas jo, Veyron taky neber a S7 ber všema deseti... Co člověk to nároz. Kecy >:-[] :yes:
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 11:03
Re: pro pohany :-)
Tak nevim, ale tak nejak jsem cetl, ze tech 406 km/h uz Veyronu oficialne namerili. A myslim, ze mu na to ani nemuseli odmontovat zrcatka :-) No, ale jestli je ten Saleen tak dobrej jak tvrdi, tak si taky urcite tech 416 brzo necha oficialne zmerit.
A jak jsi to myslel, ze Veyron jeste ani poradne nevyjel? Ja uz jsem cetl testy v Carauto a Speedu (to znamena, ze uz jsou nejmene dva i prelozene do cestiny, coz zase znamena, ze uz jich bylo udelano mnohem vic :-) A v obou tech testech se redaktori shodli (a nebyli to zadni ridici Skodovek), ze je to naprosto neskutecny a dechberouci a ze se to neskutecne snadno ridi. A taky jsem vcera videl prvni video s testem Veyrona. Az si prectu to same o S7 co ma 1000 koni, nebudu tak skepticky.
No, ale asi bych se s tim Saleenem stejne bal, ono 1000 koni na jednu napravu asi bude dost nebezpecnych... Mas pravdu, ze Saleen je zavodak kazdym coulem, ale otazka asi je, jakej pozitek by mel z jeho rizeni bezny ridic na bezne silnici. To pravdepodobne stalo u Veyronu ty tri roky vyvoje...
neregistrovaný "Luck"
12. 12. 2005 11:08
Re: pro pohany :-)
>:-[] :yes: :yes: Aspoň někdo mě chápe.Ďýki >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 11:45
Re: pro pohany :-)
Požitek na běžné silnici nebudeš mít ani z Veyronu ani z S7, navíc tohle nejsou auta pro "běžné" řidiče. Jsou to auta pro Řidiče. A vývoj u Veyronu stál ty roky vývoje asi proto, že nebyla žádná platforma, která by mohla nést luxus a výkon najednou zabalený do né až tolik aerodynamicky vyspělé kastle.
neregistrovaný "jipo"
13. 12. 2005 13:01
Re: pro pohany :-)
s7 uz davno jezdi...a neva ze to neni ta 1000konova verze.podvozek ma kvalitni aerodynamiku taky.okruhy vse pekne proveri.takze v klidu verim ze 1000konovy motor uvnitr snese a ze nebude platit ze motor je rychlejsi nez podvozek.to u veyronu bych si tak jisty nebyl.a s s7 jezdi uz dlouho normalni ridici a ne testmani z casopisu:-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 11:35
Problém doby nevzdělaných lidí....
Tisíc ořů na palubě USS Saleen neni problém. Problém je 1000 koňů ve Výronu. Obě auta jsou přemotorovaná. Otázka je, kdo si začal... Saleen to asi nebyl. Ani Hennessey ne. Začal si Veyron. A protože existujeme v době, kterou ovládá trh, který masíruje marketing zkombinovaný s nevzdělaností, nebo spíš nerozumností, tak stačí lidem neustále opakovat, že 1000 je víc než 800 a že je to tudíž lepší... No a protože nikdo nechce být pozadu, tak se přidají další.. Navíc 1000 je symbolika, protože nás také řídí nějaké emoce a pocity. Lze tedy čekat útok na 1200, později na 1500, 1800 a 2000... a pak nás ochraňuj Bůh. Je to jen nesmyslný hon a další "vymoženost" tržní ekonomiky... rakovinu to nezastaví a válka je v nás.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2005 11:49
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
A zase s tebou souhlasím. Je jasný, že těch 1000 koní tam přidali proto, aby až se budou kluci hádat ve školce, tak nemohl nikdo říct: "Na Bugatti nemá, protože to má 1000koní." A ono celá společnost mi připomíná tu školku. >:D Bugatti se navíc snaží bodovat sexy kulatou zádí, která je ale u supersportu asi tak praktická jako tvar krychle u trupu plachetnice. >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 12:12
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Náhodou, my Borgové se plavíme vesmírem v krychlích o hraně 3 000 metrů a jak se nám pěkně cestuje. >:-[] Jinak souhlasím... Jen chci říct, že já nepovažuji Veyron za ošklivý, ani ta "sexy" kulatá záď mi zas až tak nevadí.. Ale osobně si myslím, že třeba 18.3 Chiron mělo záď mnohem promyšlenější, a při pohledu na tu velkou plochu bych tvrdil, že i aerodynamicky účinější (pro upomenutí [odkaz] kdyby se překopal předek, tak by se mi líbilo víc než Veyron. Podle mě potřebovalo VW taky někde zužitkovat poznatky z vývoje VW W 12. A to byl opravdu supersport.. i když by asi pod znakem VW na odbyt příliš nešel, tak mě se líbil a vlastně je tomu S7 hodně blízko a dokonce vypadá mnohem "čistší" díky absenci veškerého žebrování jako má S7. Pro připomenutí [odkaz]
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 12:52
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Souhlasím, že 1000 koní v jakémkoliv autě je naprostá úchylárna. Veyronu se zastávám proto, že:
1. Líbí se mi, jak vypadá (nemusíte se mnou souhlasit, je to čistě můj osobní názor)
2. Mám úctu k práci - prostě věřím, že když někdo bude něco cíleně několik let vyvíjet, bude výsledek lepší, než když někdo prostě vezme dost velkej motor, pořádně ho natlakuje, posadí ho na dost tlustý gumy a dá ho do kastle, která vypadá dost závodně.
3. Podle toho, co jsem o něm zatím četl a viděl, požitek z jeho řízení na běžné silnici může mít i běžný smrtelník (v tu smrtelnost nepočítám výši konta, to je někde jinde).
S tím marketingem a nevzdělaností naprosto souhlasím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 12:58
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Já si myslím, že možná ten výsledek bude dost podobný, ale samozřejmě nesrovnatelný, protože do toho S7 se poleze v kombinéze s helmou, kdežto do Veyronu v saku a krokodýlech :-) Ad 3) otázka je, zda má obyčejný smrtelník právo řídit tak smrtící nástroje... takovýhle auta patří do rukou už opravdovým řidičům a mám pocit, že ne všichni Veyronisti tací jsou. Tím nechci říct, že by u Saleenu nějak vybírali řidiče, ale pořád mám pocit, že tuhle S7 si půjde koupit člověk, co už něco (na okruzích) najezdil. Jinak :yes:
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 16:38
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Neustale se tady objevuje nazor, ze S7 je "zcivilneny sportak", v tom videu ale ten plesatej chlap rika, ze to bylo vzdycky planovany jako street car. S7 vypada sportovneji, ale co komu brani si koupit ojetou F1 (videl jsem nekde, ze se stary monoposty rozprodavaji), nebo ariel atom.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 19:48
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Nikomu nic nebrání koupit si F1. Ale otázka je za a) jestli s ní budeš moct i na silnici (s tou S7kou dojedeš aspon na okruh po svejch) b) někdo (třeba i já) má rát zakrytovaný auto, s kastlí né rakvičku s kolečky po stranách ;-) :-)
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 20:21
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Ja bych po svejch s S7 1000PS nikam jezdit nechtel. Pokud to s jizdou na okruhu myslis vazne, stejne by si to auto vyzadalo upravy, ktery by odporovaly predpisum. Jak tady ale nekdo psal, dokud tu rychlost nekdo verohodne nezmeri, neverim. Precti si [odkaz] Pochybuju, ze by saleen s tak mohutnym zebrovanim mohl jet 400Km/h. Dal pochybuju, ze by jeho prevodovka (nic o ni nevim) byla srovnatelna s DSG u Bugatti. Bugatti je technologicky vys, bez diskuze. Cena je dle me oduvodnena (stejne je to prodelecne). Rikam, precti si ten clanek a (mozna) pochopis...
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 12. 2005 21:26
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Tech 400kmph Saleenu bych nezpochybnoval, ale ten clanek je dost dobrej. I kdyz to nemuze bejt moje srdcovka (vzhled me neuchvatil (a to nemluvim jenom o absenci modryho ovalu nebo alespon kocky)), ale uznavam, ze ciste technicky je to "jinde" ve srovnani s mymi dvema srdcovkami, kterymi jsou Ford GT a Jaguar XJ-220. (Co se vzhledu tyce, Veyron se spolehlive necape, ale uznavam, ze to nemusi byt vsechno. :o)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 22:18
Re: Problém doby nevzdělaných lidí....
Mě se Saleen docela líbí, to žebrování bych tedy taky oželel. Ale já mám prostě rád dlouhý, široký placatý auta. Ale 220 snovejch mil to není, to né. Koukám tady na tu 220ku a říkám si, jak je ten svět krásnej.. ...akorát je trochu malej, přeci jen nasoukat se do ní když má asi 20 cm na dýlku by chtělo zhubnout na 1:18 :-) ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
13. 12. 2005 10:15
Re: a jeden prizemni
jestli mas pres 20cm, tak to se snad nejaka najde, ne? nemusis si nicit hracky ;o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2005 15:19
Re: a jeden prizemni
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 12. 2005 13:14
Re: a jeden prizemni
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "HitmanPB"
13. 12. 2005 01:12
Re: a jeden prizemni
Tak som ten článok zbežne prečítal a po prečítaní jednej vety mi došlo ako dosiahol Veyron topspeed - znížením prítlaku vozidla na minimum - ale to sa z neho stáva hračka - stačí silnejší bočný vietor a lieta. To auto síce v maximálke reaguje na brzdy (aerodynamická brzda), ale na bočné poryvy absolutne nie. Videl som lietať Mercedesy na 24h v Lemans (nepamätám si presne rok) po strate prítlaku a bolo to dosť ošklivé... Veyron sa mi síce páči - je to skutočne pekné auto, ale má jednu chybu - robili ho v koncerne Audi-VW a pozrite čo doteraz tento koncern urobil. V Lamborghini vidíte budíky z Audi - no fuj. Škoda, že nevlastní Bugatti alebo Lamborghini BMW, som presvedčený, že títo chlapci by to urobili lepšie.
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 09:53
Re: a jeden prizemni
Ja myslym ze to neni o tom kdo to vlastni. Je to o lidech, penezich a casu, ktery na dany projekt dostanou. Vseho melo Bugatti vrchovate. Problem co popisujes vypada zavazne, ale pochybuju, ze by s tim tym z Bugatti Engineering nepocital a nevyresil ho. Nezapomen, ze ten litací mercedes urcite nevazil 2000kg. Mam k nim duveru.
neregistrovaný "gee bee"
13. 12. 2005 09:54
Re: a jeden prizemni
No Ty jseš fanda sportovních aut... Že Ti vadí budíky z Audi v Lamborghini. Řekl bych, že by to vadilo spíš snobům: Ach Charlie, podívej se na ty budíky z Audi, jak úplně kazí toto nádherné auto. Pravda je, že Audi dělá nejlepší interiéry na světě a i nejkvalitnější a v Lamborghini mi jejich části vůbec nevadí. A to lítání? No do 375 km/h to jede i s tím větším přítlakem a když si někdo chce vyzkoušet 400, musí holt počkat, až nebude foukat. Stejně by kvůli tomu musel jet na solné jezero nebo do Nardo. Nebo myslíš, že by to někdo chtěl zkusit na silnici? V jednom časopise jsem četl, jak zkoušeli jezdit v Německu na dálnici 320. Už to bylo hooooodně riskantní. A mimochodem, ten Saleen na tom bude s tím lítáním úplně stejně - buďto by nejel 400 a nebo při nich bude chtít lítat taky. Zákony fyziky neokecáš.
neregistrovaný "ZZ"
13. 12. 2005 13:31
Re: a jeden prizemni
Ach jo. Lidi to asi nikdy nepochopí. Pokud kupuješ něco tak drahýho, tak vážně očekáváš, že v tom nebudou koncernový díly. A je jedno, jestli je to Lambo nebo Ford GT...
neregistrovaný "mates"
13. 12. 2005 15:23
Re: a jeden prizemni
Jenze kdyz tam ty dily nebudou, tak to bude stat x krat vic a to zase nebude chtit nikdo zaplatit:-( Tak si vyber;-)
neregistrovaný "gee bee"
14. 12. 2005 08:18
Re: a jeden prizemni
Pokud jsou ty díly kvalitní, účelné a designově k tomu ladí, tak proč ne? A pokud to někomu vadí, tak je to u mě snob, nebo normální šťoura, kterej chce ukázat, jak to má všechno zmáknutý ;-)
neregistrovaný "Jirka N."
13. 12. 2005 14:16
Re: a jeden prizemni
No stačila by ti rovinka dlouhá 5 kolimetrů abys Veyrona razvalil na těch 400 a pak jestě stihl zabrzdit ;-)
neregistrovaný "gee bee"
14. 12. 2005 08:11
Re: a jeden prizemni
Zapomněl jsi na jeden detail: Na té rovince by nesmělo být ani jedno další auto. Jinak bych to kvalifikoval jako pokus o vraždu, nejspíš několikanásobnou (nebo hromadnou). Už jsi se někdy ve 150 km/h pokoušel vyhnout stojící překážce? A teď si představ, že jedeš o 250 rychleji, než všichni kolem ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
12. 12. 2005 12:55
Next level
prichazi...jen cekam kdy se supersporty zacnou vychloubat vykony motoru v MW. Bugatti vyron II, motor 1.1 MW.....to bude jak diskuze o novym bloku Temelina >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 12:58
Re: Next level
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "pipo"
12. 12. 2005 14:17
....podivná to cena jest....
Se divim že se ještě nikdo z vás nad tím nepozastavil. Jestli sem to přehlídl tak se klaním a omlouvám... :*) Ale když celá úprava stojí 800tis EURO a z toho je Power Upgrade jenom za 69.000 euro, tak mně tam něco nehraje. Kdybych počítal cenu Saleenu + těch 800tis, tak by to Buggati vyšlo snad ještě levněji:-)) Tak co na to řeknete Vážená redakce? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 19:00
Re: ....podivná to cena jest....
čti mezi řádky >:-[]
neregistrovaný "gee bee"
12. 12. 2005 15:25
Zvětšování motorů a výkonů
Nemám rád současný trend zvětšování motorů a jejich výkonů. Moc se mi líbí, že chtějí udělat Gallardo s motorem z Audi RS4 (8 válců, 4.2 litru, 420 koní) a pohonem jenom zadní nápravy. To bude auto podle mého gusta. Nedokážu si představit lepší zábavu. Větším výkonem si asi fakt majitelé něco kompenzují...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
12. 12. 2005 16:23
Konec let 80-tych...pripominka
Panove, jen tak mimodek jsem si vzpomnel na autokatalog z roku 1988, kde mimo jinych lektronicky "nezkorumpovanych" krasavcu, byl dan na odiv vytvor spolecnosti "Koenig", ktery z upraveneho F 512 Testarossa dokazal tehdy dostat pomoci tusim 2 turbodmychadel vykon 1000k, fotka znazornovala nadherny vuz v klasicke cerveny se sroubovanymi petipaprskovymi koly a "stolkem" nad zadnim vikem jako z modelu F40, myslim, ze tam byla tehdy udavana rychlost 350 km/h. Co jsem tim chtel vlastne rici? Ze dostat 1000 koni z automobiloveho motoru neni takovym problemem, jako postavit vuz atakujici rychlost 400km/h...a co se techto supersportu tyce, i pres nepornou technologickou strelbu Veyrona pro me zustava naprostou jednickou McLaren F1 s namerenymi 386km/h s genialnim motorem BMW a jeste genialnejsi konstrukci podvozku a karoserie! ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 20:00
Re: Konec let 80-tych...pripominka
Hmm, proč ne. Podle mě je nejhrubším autem F40. F1 je asi opravdu nadále nejlepší "jednodenní" supersport... Nevím to teď přesně, ale některé díly pohonu se u něj musí měnit častějc než si GTI mění ponožky ze supermaketu (tzn. dost často). Ale každopádně stará škola supersportů jsou opravdový auta. Proč? Protože nejsou pro pozéry. Bez elektroniky musíte mít nejen plnou děngeženku, ale zejména taky řidičský zkušenosti... Dnes si to koupí jakejkoliv nýmand. Ale třeba úsměvný je, že nedávno Elton John prodával XJ220 ve dražbě (ještě i další auta), tak je vidět, že mít na něj nestačí. Musíš na něj Mít. Můj sen je vzít XJ220 kompletně jí překopat a dotlačit jí dnešní technologií na maximum, když se kouknu totiž na ten nejkrásnější trup, mám pocit, že musí zvládat aspoň 460... Rázem by šla přeznačit na XJ300
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 17:23
bez komentare
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 19:03
Re: bez komentare
po pravdě jsem čekal, kdy se tady objeví i VW W12, ale spíš jsem věřil, že s tím přijde GTI ;-)
neregistrovaný "Kini"
12. 12. 2005 19:05
Re: bez komentare
[odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 19:51
Re: bez komentare
;-\ už jsem tady linkoval stejný obrázek, plagiátore... viz. můj příspěvek 12. 12. 2005 12:12
neregistrovaný "GermanCarFan"
12. 12. 2005 20:09
Re: bez komentare
mas pravdu, omlouvam se, vzniklo to tak, ze jsem sem chtel dat odkaz na clanek [odkaz] a nejak se me to popletlo, kdyz jsem se dival na ten tvuj link.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 12. 2005 20:14
Re: bez komentare
jo vpořádku, je to pěkný auto.. :-)
neregistrovaný "vlado"
12. 12. 2005 22:24
bez titulku
asi zacnem setrit ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cyrus smith"
13. 12. 2005 09:54
Re: bez titulku
prvních 11mega máš už doma, ne? :yes:
neregistrovaný "Joudha"
13. 12. 2005 09:32
...
Tohle se nedá s Veyronem srovnávat, Veyron je to nejdokonalejší supersportovní GT všech dob, Saleen je jen americká slátanina připomíná mi to kitcar, interiér hnusnej, exteriér hnusnej, kola hnusný, volant hnusnej atd. Bugatti prej vyvíjí verzi clubsport a rekord bude mít zpátky doma.
Mimochodem viděli jste TopGear ? ovládací páčky ve Veyronu stojí kus 4500liber !!! to mi teda vyrazilo dech jinak ten zvuk je brutální, Veyron je prostě klasa-doufám že ho uvidim alespoň jednou v životě naživo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 10:05
Re: ...
Neda se rict, ze s tebou souhlasim, ale naznak tam je. Kdyz auto ma jet 420 km/h, tak potrebuje minimalni pritlak. Kdyz ma ale minimalni pritlak, tezko muze kvalitne brzdit koly-potrebuje aerodynamickou brzdu (kterou S7 podle vseho nema). Cena za Veyron me prijde opravnena, cena za S7 je podle me premrstena, protoze v tom aute neni nic tak drahyho jako ve Veyronu. Motor s 1000PS neni zas takovej problem sem o sobe, jde spis o to ho uchladit a vubec tak nejak zvladnot zbytek auta. Bugatti to trvalo hodne dlouho, vysledek je menitelna aerodynamika, tlak v pneu, světlá vyska, aerodynamická brzda, sedmistupnovy DSG ktery zvladne 1500 Nm atd. S7 krome motoru "jak krava" nema nic (rad se necham vyvest z omylu).
neregistrovaný "xhgbxzb"
12. 1. 2006 12:59
Re: ...
>:D

gcfcgvhnty huju pierdolony
;-) ;-\dvncx :-( >:D 8-s :no: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2005 10:09
Re: ...
Se Saleenem to vážně porovnávat nelze. Saleen S7 je kvalitní závodní auto. Bugatti je těžká nestabilní hromádka snobských materiálů, která se nedokázala udržet na silnici ani při oficiální představovací jízde na v Laguna Seca, Kalifornii. [odkaz]
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 10:25
Re: ...
Po tom co se to stalo Piech odstoupil, nerikam ze KVULI tomu. Prisel Pischetsrieder, auto osobne otestoval a muselo se cele predelat. Od doby selhani v Laguna Seca je to jine auto. Se saleenem se srovnat neda, souhlas. Saleen je z profilu pickupoidni monstrum ktery si na korbe veze megamotor. Jedina high-tech vec je couvaci kamera, abych nezapomel, ma i el. okna a klimatizaci. Buggati je uplne jinde, je saleenem ma srovnatelny akorat vykon motoru (ne motor).
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 10:28
Re: ...
sarka, bugatti, ne buggati 8-s
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2005 10:38
Re: ...
Asi nevíš, jak vypadá pick-up. A protože nemůžu bližního svého nechávat v tak otřesné nevědomosti, pomůžu ti: [odkaz] Tak tohle je pick-up. Pěkná komiksová ztřeštěnost. A s motorem 5,7 Hemi nebo 8,3 Viper bych ho bral radši než Bugatti i než Saleen. >:-[] Jsem totiž Ramofil. >:-[] Takže si musíš najít jinou urážku než "pickupoidní". ;-)
neregistrovaný "ADAMco"
13. 12. 2005 12:48
Zhrnutie...
Fakt neviem co ste to tu tak dlho rozoberali. Novy Saleen je proste auto za ktore by kazdy, kdo miluje tu krasnu vonu spalenych gum a seizmologicku cinnost pri nastartovani motora dal ruku do ohna. Uz sa tesim az si to S7 s Veyronom a s tou ich dokonalou aerodynamikou rozdaju v jazde dolu hlavou...a myslim, ze vitaz je jasny. A aj napriek tomu, ze som vlastenec a viem kto je autorom Veyronovho dizajnu, mam taky zvlastny pocit, ze na dialnici by som sa najprv obzrel za Saleenom, a az potom je na rade Bugatti. A este nieco, odkedy uz Etore Bugatti nie je medzi nami, Bugatti stoja za velky bacov syfon...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GermanCarFan"
13. 12. 2005 17:58
Re: Zhrnutie...
Nikdo nikde nepise, ze ma Veyron dokonalou aerodynamiku. Prave naopak, uprednostnuje se desing, aerodynamika je menitelna v zavislosti na rychlosti a to ne jen zadniho kridla ale i predniho difuzoru, meni se tlak v pneumatikach atd. Veyron je v porovnani s konkurencnimi supercars velmi snadno ovladatelny (4x4), rekl bych ze je to every-day-use, coz se o S7 asi rict neda.
neregistrovaný "gee bee"
14. 12. 2005 08:29
Re: Zhrnutie...
No, možná bych byl trochu opatrnější v těch soudech, za co by každý dával ruku do ohně ;-) To už tu párkrát bylo, že někdo tvrdil, že zná univerzální pravdu ;-\ A za co stojí auta Bugatti po Etoreho smrti si netroufám soudit, ještě jsem v žádném z nich nejel - Ty jo? Jenom co jsem četl si vzpomínám, že po projížďce s EB 110 si jedno koupil i Michael Schumacher. A pak jsem taky četl ty nadšené články od těch, co se svezli s Veyronem. A taky se těším, až si to Saleen a Veyron rozdají :-) Ale obávám se, že ten Saleen nikdo nikdy neuvidí jet ani těch 406. Spíš bych řekl, že majitel firmy bude tvrdit, že s ním určitě jel 417 :-) Všechno odvolám, jestli si to Saleen skutečně nechá oficiálně změřit.
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 12. 2005 14:03
Re: Zhrnutie...
Mozna by saleen teh 400 jel, ovsem za idealnich podminek. Ty jsou nasledujici: Nascarovy okruh (kruh, ne oval), uprostred by byl stred tornada rotujiciho tak 200km/h (saleen by samo jel PO vetru). Jelikoz tam amici diky globalnimu oteplovani (za ktery si sami muzou) hodne, tak to nebude takovy problem.
neregistrovaný "spako"
20. 12. 2005 15:13
Re: Zhrnutie...
sa uvedom.
neregistrovaný "jack"
13. 12. 2005 19:19
Také chcem mať v garáži
;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Masseur"
13. 12. 2005 19:41
Saleen vs. EB
Je to i otázka historie - monsieur Bugatti postavil své první auto zn. EB v r. 1910 (kdybych se náhodou pletl, tak pardon, nemám dobrou paměť na data...) a od té doby (teda aspoň za svého života) postavil mnoho výkonných a do jisté míry i velice exkluzisních automobilů. A jakou historii má automobilka (dá-li se to tak nazvat) Saleen?? Pánové, takový nepoměr a všichni to tu srovnávají... ;-)
A ještě taková drobnost: EB Veyron 16.4 je se svými 406 km/h nejrychlejším sériovým (sériově vyráběným) automobilem (má-li někdo jiný názor, ať si ho nechá pro sebe >:D ). Saleen S7 Twin turbo je, jak v článku psáno "upgrade sada", čili tuningová úprava... ;-)
Zakončím to: Ať žije Škoda :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
13. 12. 2005 22:15
!!!
koupě Bugatti je i dobrá investice, kupujete ho totiž za 1/5 ceny !!! vývojové a výrobní náklady na jeden vůz jsou totiž 5mil EUR
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 12. 2005 13:57
Re: !!!
Takze v Bugatti jsou vlastne radi, ze si ho nekoupim :-)
neregistrovaný "totalguy"
17. 12. 2005 14:39
bez titulku
v Utahu na solném jezeru s Bugatti udělali 415kmh takže Saleen ať se jde zahrabat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luck"
21. 12. 2005 09:36
Já se divím...
Zdravím všechny... Jen jsem na týden zalehnul do postele a začala tady "dobrá" slovní přestřelka... A hlavně zbytečně urážlivá. Podobný je to jako téma diskuze: Co je lepší Ferrari nebo Porsche příp. Lambo? Ale přečíst tuhle celou diskuzi je docela zábava na kousek pracovního dopoledne. Málokdo tady respektuje názory ostatních a hnedka oplácí jak malej kluk. Ale nesouhlasím s názorem Pekelný Micinky a dalších >:D >:-[] PS: dělám si srandu... to bych pak byl stejnej jako ostatní... ty o tom aspoň něco víš... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fawkes"
12. 10. 2006 18:42
Ahoj
Ahoj ta kara je docela hustá ne??
Ja si ji asi koupim az se bude prodavat, kdo bude mit zajem muze mu ji prijet pak ukazat. Tak zatim Cus ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "turbo"
19. 5. 2007 16:40
vzdyt je to american
ty maj vetsinou hubu plnou kecu a skutek utek
Rozbalit vlákno
0