Novinky
0
kdyby tak odešel do věčných lovišť Grebeníček, Ransdorf, Filip, ... 😉
A čo takto test jednej z tých dodávok? Cena pod 500 000 Kč, dokonca pohon 4x4. To by mohlo byť zaujímavé. Aj keď je to asi trochu mimo zameranie tohto servera.
Když jsme koncem osmdesátých let koukali s mozkovým trustem konstrukce GAZ na začátek perrestrojky v moskevských vteřinách, tak jsme si s Ruslanovičem, Starostinem, Berlinem, Batjanovem, Tkačevem a dalšími, říkali, že tohle je začátek konce nejen osobních aut v Gorkém, ale i v Kopřivnici. Hovořili jsme o nutnosti přejít z osobních na dodávková auta. Projekty se rozběhli tam i tady. S odstupem času musím přiznat, že to kluci v GAZu zvládli lépe než na Moravě.:yes:
nejhorsi vzpominky mame mi cesi na GM, ktery dodal tajne hitlerovy po mnichovske dohode!!! 2000 vojenskych nakladaku z kterymi potom obsadil nasi republiku 😒 GM a US politici museli velmi dobre vedet co ma snimi vplanu. A dalsi velky hrdina pan Ford mel adolfovou podobiznu v kancelari a pomahal mu kde se dalo
Moskvičema orali, chleba dávali prasatům, protože byl levnej, vesnice nechali vyhladovět k smrti, miliony lidí odvlekli do gulagů... a papaláši rozváželi teror ve Volhách. Volhy dojely až sem do Prahy. Tak jestli je něco na přední příčce zapomění, je to Volha... Jo, ruská ruleta, ledová vodka a oficír, trojka, co je vítr a cval, a dokonalá slova Dostojevského... to všechno smetla Volha... jednou velkou krvavou rudou vlnou... Tak sbohem... a nikdy víc :yes:
To všechno je bezpochyby pravda. Stačí ale nahradit Stalina Hitlerem, nebo abychom zůstali doma Gottwaldem, krajově jinak pojmenovat reálie....
Kdyby se svět poměřoval jen hrůzami politických systému, kde by potom zbylo místo na pokec o koníčkách?
Kdyby se svět poměřoval jen hrůzami politických systému, kde by potom zbylo místo na pokec o koníčkách?
Jirko, já teď vlastně vůbec nepochopil tvůj příspěvek...
Šlo o to, že například F. Porsche dělal Brouka na politické zadání a jeho vojenská verze byla i dál, než jen v Praze. Tatraplan třeba jezdil i ve službách STB. Psí hlavu těm autům, ani jejich tvůrcům, ale nikdo nenasazuje. Přišlo mi tedy trochu líto, tvářit se, že Volha jako auto a lidé kolem ní, si zaslouží zapomění, jenom proto, že ji někdo vnímá jako symbol režimu. Ti lidé jsou jako my, dvě ruce, nohy, hlava a dělali by svou práci se stejnou láskou a zápalem kdekoliv. Mimochodem, v Nižnym Novgorodě začínali jako licenční Ford A a těžko mohli vědět, jak se věci zvrtnou. Myslím, že jsme už dost soudní, abychom poznali, kdo si to zapomění zaslouží víc. Fachmani snad ne. :yes: 😄
Tiez si myslim ze si to GTI zrovna nedomyslel...motorky bmw a vela pojazdnych strojov od MB tiez v nasich koncinach zrovna nerozvazali kvietky a steniatka dobrym detom pocas druhej svetovej...
Aha. Chápu... Jo. Jde o to, že každá generace má svý černý můry... a o tom jsem psal. Takže já vidím Volhu a mám sucho v krku... takovej komunoPavlovreflex. Toho už se nezbavím. Chápu, že někdo prožil v Tatraplánu těžký chvíle a má taky sucho... No, prostě to tak nějak k těm pohledům i na auta patří... P.S. U 911 sucho nemám 😉 Já tu kdysi psal, že reinkarnace Brouka je odvážná cesta... ve filosofickém pohledu. Jasně, fachmani jsou všude... tak,jako ***. Tvůj příspěvek byl o fachmanech, můj o lidskejch sviních. Takže se vlastně ideálně doplňujem. 😄 😉 :yes:
No prostě sem nezapojuj politiku a historii, protože pak bychom mohli VW Brouk, potažmo každý VW (MB, BMW, Audi, Opel, Zundapp, Krupp, Henschel atd...) brát jako připomínku nacismu. Prostě to do světa koní a newtonmetrů tahat nejde ať už to mělo vliv jakejkoliv. Auta byla a jsou stále jen produktem a žádnou vinu za nenesou... Ať je to Volha, Brouk nebo cokoliv jinýho... 😉
Jo, ale mohou být ztělesněním zla... Nebo ty myslíš, že by ti slušela pěšinka s knírem... Zkus to a projdi se Unter den Linden...
Já to pochopil, že pro tebe i hodně dalších lidí může být Volha ztělesněním určité doby, situace... Reagoval jsem na tvůj příspěvek, že si to co napsal jirka nepochopil, akorát zatímco jsem to psal, tak už jirka dal svůj v 12:41.. Pěšinka s knírem by mi neslušela, nicméně ostatní réalie té nešťastné doby mají své zvláštní "kouzlo"...
Heleďte, teď už jen v legraci a navíc Vám přeju poslední slovo, ale ztělesnit zlo se dá jen tělem. V uvedeném případě by šlo uvažovat nanejvýš o zhmotnění. Proti tomu ale stojí fakt, že věci nemají vědomí, tudíž nemají ani kategorie zlo, dobro a podobně. Ty jdou spojené s tělem. A navíc ne s ledasjakým, ale jen s tělem, ve kterém sídlí vědomí... :yes:
Milí GTI asi si nevšimol, ale jedná sa o vozidla značky GAZ modelu Volga, nejde o pasažierov.
Teror, smrť a násilie sa vozí aj autách iných značiek ako Mercedes, BMW, Jaguár, Ferari, Hamer, a podobne. Skôr mi je ľúto, že takáto konštrukcia končí. Vlastnil som Volgu 2402, a najazdil na nej niečo cez 180 000Km.
Nikdy sa nepokazila tak aby nedošla k servisu alebo do garáže. Ľahko sa dala opraviť okolo motora bolo dosť miesta všetko bolo prístupné, elektrická kabeláž bola predimenzovaná, jednoduché zloženie náprav, pevná a dobre vystužená karoséria, vynikajúce kúrenie a mnoho ďalších predností. Mala aj pár nedostatkov ale tie neboli horšie ako u iných značiek i renomovaných ako Mercedes, Renault, Peugeot.
Volga bola ako traktor, tvrdo pracovala v všetkých podmienkach, dobre jazdila po cestách a necestách a to aj po vyspelých kapitalistických. V zime som jazdil aj po cestách kde už nevedeli jazdiť tereňáky.
Dokonca som mal ponuku na výmenu Volgy za veterána GM.
Ja si osobne myslím, že je to škoda, že Volgy končia za 9000 USD by som si rád kúpil ešte jedného kombíka.
S pozdravom.
GTI až raz budeš mať skúsenosť s Volgov ozvy sa, ale ak si potrebuješ sťažovať na systém doporučujem niektoré námestie.
TIBI
Teror, smrť a násilie sa vozí aj autách iných značiek ako Mercedes, BMW, Jaguár, Ferari, Hamer, a podobne. Skôr mi je ľúto, že takáto konštrukcia končí. Vlastnil som Volgu 2402, a najazdil na nej niečo cez 180 000Km.
Nikdy sa nepokazila tak aby nedošla k servisu alebo do garáže. Ľahko sa dala opraviť okolo motora bolo dosť miesta všetko bolo prístupné, elektrická kabeláž bola predimenzovaná, jednoduché zloženie náprav, pevná a dobre vystužená karoséria, vynikajúce kúrenie a mnoho ďalších predností. Mala aj pár nedostatkov ale tie neboli horšie ako u iných značiek i renomovaných ako Mercedes, Renault, Peugeot.
Volga bola ako traktor, tvrdo pracovala v všetkých podmienkach, dobre jazdila po cestách a necestách a to aj po vyspelých kapitalistických. V zime som jazdil aj po cestách kde už nevedeli jazdiť tereňáky.
Dokonca som mal ponuku na výmenu Volgy za veterána GM.
Ja si osobne myslím, že je to škoda, že Volgy končia za 9000 USD by som si rád kúpil ešte jedného kombíka.
S pozdravom.
GTI až raz budeš mať skúsenosť s Volgov ozvy sa, ale ak si potrebuješ sťažovať na systém doporučujem niektoré námestie.
TIBI
Je to škoda, že Volha skončila. Ale jestli zůstane automobilka, pak se zas tolik neděje... Sem tam vídám klasický "plechový" model a doufám, že to tak zůstane i nadále. Přeci jen jsou to velký prostorný auta a vlastně i veteráni. Já je mam docela rád.
😄 Uz bylo na case. Bohaci v Rusku stejne jezdi v Medourech a chudi na to nemaj, tak k cemu to je?