Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia: úspěch v anketě „Auto Trophy 2005“

Škoda Octavia byla vyhlášena nejlepším zahraničním automobilem v Německu. Na nejnáročnějším evropském automobilovém trhu se nová Škoda Octavia stala vítězem ankety „Auto Trophy 2005“ v kategorii „Nejlepší automobil z dovozu“.
Zpět na článek
8. 12. 2005 09:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 12. 2005 10:28
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 13:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 12. 2005 16:11
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 10:28
neregistrovaný "Gougy"
8. 12. 2005 15:19
neregistrovaný "anonym"
8. 12. 2005 10:38
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 10:27
neregistrovaný "M"
8. 12. 2005 10:41
neregistrovaný "StandaHonda"
8. 12. 2005 19:31
neregistrovaný "vrs"
9. 12. 2005 08:06
neregistrovaný "Petr"
8. 12. 2005 10:50
neregistrovaný "milo"
8. 12. 2005 19:52
neregistrovaný "IT"
8. 12. 2005 21:34
neregistrovaný "Honza"
10. 12. 2005 00:48
neregistrovaný "stan"
8. 12. 2005 10:55
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:00
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 11:14
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:36
neregistrovaný "milo"
8. 12. 2005 19:27
neregistrovaný "vrs"
8. 12. 2005 21:39
neregistrovaný "Honza"
9. 12. 2005 01:11
8. 12. 2005 11:10
neregistrovaný "Datel"
8. 12. 2005 11:16
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 12:59
neregistrovaný "Umierneny"
8. 12. 2005 11:07
neregistrovaný "Datel"
8. 12. 2005 11:17
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 16:15
neregistrovaný "Zdenda"
8. 12. 2005 11:43
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:58
neregistrovaný "saar"
8. 12. 2005 12:03
neregistrovaný "Haya"
9. 12. 2005 08:13
neregistrovaný "Haya"
8. 12. 2005 15:10
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 15:31
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 12. 2005 15:38
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 15:47
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 12. 2005 12:13
neregistrovaný "DVD"
8. 12. 2005 13:06
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 19:33
neregistrovaný "mates"
8. 12. 2005 15:11
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 18:30
neregistrovaný "DVD"
9. 12. 2005 09:01
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 12:15
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "Fantozzi"
8. 12. 2005 15:17
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 19:41
neregistrovaný "Hni do pich"
8. 12. 2005 13:39
neregistrovaný "Judge"
8. 12. 2005 14:52
8. 12. 2005 17:28
neregistrovaný "Judge"
8. 12. 2005 15:10
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:23
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:11
8. 12. 2005 15:25
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 16:24
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 16:53
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:54
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 09:05
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 09:40
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 10:54
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 12:09
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 13:08
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:14
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:08
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:16
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:02
neregistrovaný "Datel"
9. 12. 2005 12:16
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 16:23
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 16:48
neregistrovaný "Wik"
8. 12. 2005 17:02
neregistrovaný "don Pedro"
8. 12. 2005 19:43
neregistrovaný "Hola"
8. 12. 2005 21:20
neregistrovaný "don Pedro"
9. 12. 2005 10:09
neregistrovaný "Hola"
9. 12. 2005 11:17
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 11:58
neregistrovaný "Hola"
9. 12. 2005 12:15
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 13:32
neregistrovaný "don Pedro"
9. 12. 2005 17:57
neregistrovaný "Wik"
8. 12. 2005 18:33
neregistrovaný "škodovák"
8. 12. 2005 16:46
neregistrovaný "don Pedro"
9. 12. 2005 07:31
neregistrovaný "don Pedro"
8. 12. 2005 18:44
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2005 23:50
neregistrovaný "GermanCarFan"
9. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2005 18:56
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2005 01:20
9. 12. 2005 09:36
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 09:38
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 21:29
neregistrovaný "geroc"
9. 12. 2005 10:05
neregistrovaný "Kryspin 2"
9. 12. 2005 11:21
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 11:31
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:14
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 12:15
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:45
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 13:19
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:05
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:20
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:29
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:31
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:39
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:43
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 18:59
13. 12. 2005 12:40
neregistrovaný "salam"
12. 12. 2005 14:11
neregistrovaný "bishop"
9. 12. 2005 13:28
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2005 13:54
neregistrovaný "ciello"
12. 12. 2005 15:13
neregistrovaný "husus trusus virusus"
13. 12. 2005 21:06
neregistrovaný "Milnet"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 12. 2005 09:29
Škodárna RuleZZ
:-) :yes: Bravo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 10:28
Re: Škodárna RuleZZ
Nejhezčí auto světa? Není škaredá,ale nejhezčí rozhodně není! :-|
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 12. 2005 13:37
Re: Škodárna RuleZZ
a kde si vzal to, že je nejhezčí? nic takovýho jsem nepsal
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:11
Re: Škodárna RuleZZ
Ne ty, to je ve článku, omylem jsem reagoval na tvuj prispevek...
neregistrovaný "Gougy"
8. 12. 2005 10:28
Re: Škodárna RuleZZ
ano ano BRAVO, oddělení marketingu celého koncernu :-! Dobrá věc se podařila, skopčákům VW a sockám O2, každému co jeho jest a zakamuflovat to do kategorie nejlepší vůz z dovozu, mňam, chuťovka.. Nechci hanit O2, myslím, že se jedná o povedené auto, ale z hlediska poměru cena vs výkon se dají nalézt i jiné atraktivní varianty.
neregistrovaný "anonym"
8. 12. 2005 15:19
Re: Škodárna RuleZZ
Tak mi povedz ktore su tie lepsie varianty podla teba?
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 10:38
Re: Škodárna RuleZZ
Chod dole na diskusku pod Lotus... ;-)
neregistrovaný "M"
8. 12. 2005 10:27
Jen tak dal...
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "StandaHonda"
8. 12. 2005 10:41
Jenom?
Podle každodení reklamní masáže jsem myslel, že je Oktávek vyrobených daleko víc a že útočí v počtu kusů na Golfa, 1,36 mil za 9 let, to je 151.000 ks ročně, opravdu žádný zázrak ;-\ . Ale na druhou stranu to bylo, je a bude nejkrásnější auto světa všech dob :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vrs"
8. 12. 2005 19:31
Re: Jenom?
ale taky nesmys zapomet na o ze skoda zatim nevyvazi na nejvetsi trhy sveta
neregistrovaný "Petr"
9. 12. 2005 08:06
Re: Jenom?
Pro USA je to moc maly a pro Cinu moc drahy ;-) I kdyz Fabka se bude prodavat v Cine.
neregistrovaný "milo"
8. 12. 2005 10:50
auto roku
Titul Nejhezci auto sveta, to fakt nepochopim. Mozno tak nejhezci ceske auto roku 2005, ale tam to bolo dost tesne s fabiou a superbom >:D Ale vazne, to auto je v pohode, ja nic od VW fakt nemusim, ale nic proti. Ale tie tituly, to fakt nechapem.. ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
8. 12. 2005 19:52
Re: auto roku
Nauč se číst. Nejlepší dovážený...nikoliv Nejhezčí... dítě v mateřské škole nevím, ale na základní škole určitě již rozlišuje mezi těmito slovy.Méně emocí,více pečlivého čtení a VNÍMÁNÍ TEXTU. >:D Odborníci z EU stále vytýkají, že lidé v Česku nerozumí psanému textu,resp.,že mají problém jej pochopit a jak je vidět.... :no:
neregistrovaný "Honza"
8. 12. 2005 21:34
Re: auto roku
Promiň kolego, ale to co si napsal, si napsal přímo na sebe, takže ses tu totálně znemožnil! Cituji z článku: v listopadu loňského roku udělila Octavii mezinárodní porota architektů, kritiků a umělců v Miláně titul „Nejkrásnější auto světa“
neregistrovaný "stan"
10. 12. 2005 00:48
Re: auto roku
jj, moc jsem se pobavil :-) >:D >:-[]
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 10:55
SUNDEJ BREJLE
brácho. ŠKODA je regulérní automobilka na světový úrovni. Možná jezdíš za 740 jinejch 200 koní. Přijeď mi je ukázat. Rád se na ně podívám. Ale přijeď v noci, abys nebyl cestou k smíchu. OCT II - dokonale nastavená cena... Kombi a 200... znáš snad něco lepšího? Nemusíš ani psát, vím, že ne, ani nemůžeš. P.S. Vzkaz pro bazarový kovboje - to je šleha, co?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 11:00
Re: SUNDEJ BREJLE
Sundal jsem si brejle,abych se na O2 nemusel dívat.... >:D . Ne, to ne. Je hezká, ale zase nějaké supr auto není. Výtečný kompromis "Chci VW za dobrou cenu". Design ujde. Ale pět na ní chvály? Dobře,ale jen chvíli...
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:14
Re: SUNDEJ BREJLE
Klid. Octavia je dokonale sestrojené auto pro Česko... a pozor - válcovala i Apoštola v Německu... museli ho nafouknout... S tím asi nepočítal nikdo, hlavně u VW. Vedle toho tam máš dokonalej motor (motor roku 2005 na světě v kategorii dvoulitrů) Vizuálně ji degradují jen počty kusů na silnici... jen si představ třebáááááááááá.... že by to tu bylo samej novej Civic :-) to je co... umíš si to vůbec představit... a OCT jezdí a jezdí. OCT I byla trochu drzejší... nová je uhlazenější, ovšem bez vady. A jak tu někdo psal, hlavně jde o to, jáká je uvnitř. Tak uvnitř je výborná. No, a když vlezeš do RS... tak za 740 jsi král silnic a v Kombi odšmejkáš polovinu Ikei... Pozor - 18palců, autodvouklima, kůže na židli, tak jen tohle tu nemá 95% řidičů. Život je sice kompromis. Ovšem OCTAVIA II je kompromis jeden z nejlepších, kterej uděláš navíc s radostí. P.S. Tady na auto.cz je problém, že 99% přispěvatelů je schopno psát oslavný ódy jen na to, co jim stojí před panelákem. To je na zamyšlení. Naštěstí, když to přočítáš, nelze než dojít k závěru, že je to tu samej Aston >:D :yes: Přitom zdrcující většina má auto starší než manželku >:D
neregistrovaný "milo"
8. 12. 2005 11:36
Re: SUNDEJ BREJLE
Je to dobre, super auto. Ale myslim ze sa tu vsetci pozastavuju nad designom. Je uhladena, ale je nic moc. Je to podla mna len priemer a nie je to len poctom. Accord, Mazda6, A4, S40, Mondeo....fakt sa vam Octavia paci viac????????
neregistrovaný "vrs"
8. 12. 2005 19:27
Re: SUNDEJ BREJLE
nektery znich treba vypadaji lip ,ale uvidime za par roku, napr. mazda dela auta poble toho co prave leti
neregistrovaný "Honza"
8. 12. 2005 21:39
Re: SUNDEJ BREJLE
GTI co tobě stojí před barákem? Když tak říkáš, že většina umí psát oslavný ooody jen na to co jim stojí před barákem >:D Určitě to tu mnozí vědí, já ale ne, tak se pochlub >:-[] Ale věřím, že minimálně potisky na hadicích budeš mít stejný jako O2 ;-)
9. 12. 2005 01:11
Re: SUNDEJ BREJLE
Podle mejch oslavnejch ód mi před barákem stojí 911ka, Polo a Logan :-) ;-) Myslím, že téma není tu psát o vlastních autech, koneckonců proč vyřazovat ty, co auto nemaj... ;-)
neregistrovaný "Datel"
8. 12. 2005 11:10
Re: SUNDEJ BREJLE
Bohužel co se týká bezpečnosti tak, to určitě znám v nižší střední hodně lepších aut. Tam to prostě drhne...
Ale jinak se O3 povedla a není to špatný auto. Jen nemám rád uniformy... ;-\
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:16
Re: SUNDEJ BREJLE
Jo, to je (logickej) problém. Tady je nejvíc Fabií a OCT, vedle zas Golfů. Za mořem pádlujou v Civicu. Tomu neutečeš a naštěstí si můžem vybírat i z jinýho regálu. Nevím, jak to myslíš s tou bezpečností... ale počty pytlů atd jsou na špici také. (O3 :-) ;-) - dobrej postřeh) :yes:
neregistrovaný "Umierneny"
8. 12. 2005 12:59
Re: SUNDEJ BREJLE
Nie v Civicu ale v Corolle :-)
neregistrovaný "Datel"
8. 12. 2005 11:07
bez titulku
"Nová Škoda Octavia je zástupcem již druhé generace této úspěšné modelové řady, poprvé představené v roce 1996."

V článku je trošku chyba. Úspěšná modelová řada Octavia byla představena v roce 1959, jako následovník Škody 440. A co se týká designu, tak myslím, že je určitě povedenější než ta současná a je radost na ní koukat, ty ladný tvary, náznaky ploutviček, prostě bravo Octavia 1959 !
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:17
Re: bez titulku
Byla (a je) krásná... jako ta nová. Je jinej svět... mrkni vedle a zatočí se ti oči.
neregistrovaný "Zdenda"
8. 12. 2005 16:15
Re: bez titulku
Sorry, ale 1959 nemela ploutvicky, nebo jsem o tom aspon presvedcenej ;-)
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 11:43
PŘEČTI TEST RS
AKTA - RS: Až se setmí, sedni si k monitoru a hledej pravdu. Najdeš ji brzy... tedy pokud se podíváš na auto.cz. Neboť pravda je tam venku. Ale dej si bacha, až se dostaneš do té hlavní komnaty, ať ji nechytíš šípem z Mladý Boleslavi rovnou do srdce. 200 ostrejch mustangů na tebe čeká ve Škodě. Tak co? Četls to taky se zatajeným dechem? Taky ses u toho zpotil? Já vím, brácho, je to krutá pravda, v testu navíc obnažená až na kost. Tak si zapamatuj - až ji budeš valit, buď nekompromisní k ostatním, zároveň buď velkorysý k těm, které deklasuješ... a bude jich hodně... zejména v dlouhejch táhlejch kpopcích... Škoda to konečně vzala vážně. A výsledkem je dokanalost. Sedíš na parádních židlích. V ruce máš kůži s perforací, a spodek tě povede jen kam budeš chtít. Je tvrdej, no to ty seš doufám taky... Neboť tahle kára není pro nedozrálý panenský jablíčka. Chce to trochu drsnou tvář, jistej úchop a odvážný pravý chodidlo. Pak to nemá chybu. Ani melouna nepotřebuješ... stačí ti z toho melouna je tříčtvrtka... víš o lepším stádu s 200 mustangy v parádní stáji? Těžko, brácho. P.S. Špičkovej test, špičkový video. Pro ty, co ho tu budou kritizovat jen jedna věta - kdybys seděl při testu vedle šoféra, museli by po jízdě vyměnit u spolujezdce sedačku, a ty by sis musel vyprat jeansy. RSka vypadá výborně. Čekal jsem na čelní pohled, a je bez kazu. ... tak BRAVO REDAKCE za rychlost fakt na hraně při testování i za včasnost s publikací testu, BRAVO ŠKODA - tohle je eso es z "Mladý". P.P.S Jdu si testík ještě jednou vychutnat... Hergot, nevíte někdo, jak se dá rychle vydělat třičtvrtě mega? :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "saar"
8. 12. 2005 11:58
Re: PŘEČTI TEST RS
bože odpusť mu
neregistrovaný "Haya"
8. 12. 2005 12:03
Re: PŘEČTI TEST RS
Auto Zeitung je podobný blábol asi jako náš Blesk zkřížený Světem Motorů a od toho se odvíjí jejich cílová skupina čtenářů... a potažmo také zákazníků... 8-s :-!
8. 12. 2005 14:59
Re: PŘEČTI TEST RS
Až dáš dohromady 750tisíc, pak napiš, co si koupíš. Takhle se tu neprostituuj.
neregistrovaný "Haya"
9. 12. 2005 08:13
Re: PŘEČTI TEST RS
to GTI: ty jsi dal dohromady 750 nebo ti na to přispěl tvůj bohatej tatínek?... 8-s
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 15:10
Re: PŘEČTI TEST RS
Poznamocka malicka: Auto Zeitung je relativne presne, spolahlive a korektne medium. V strede byvaju vlozene tematicke prilohy (historia, technika? atd...) TO, co popisujes Ty by sa skor hodilo na AutoBild.
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 12. 2005 15:31
Re: PŘEČTI TEST RS
Ten AutoBild má zrovna aktuální problém - a lítá v tom s Mercedesem...[odkaz]
neregistrovaný "Marko"
8. 12. 2005 15:38
Re: PŘEČTI TEST RS
...ja uz o tom viem. Mrzuta vec...
neregistrovaný "2,7 RS"
8. 12. 2005 15:47
Re: PŘEČTI TEST RS
O Tvé obeznámenosti s danou věcí jsem nepochyboval ;-)
neregistrovaný "DVD"
8. 12. 2005 12:13
Re: PŘEČTI TEST RS
ty seš úplně zakoukanej do VW.... O2 je hodně dobrý auto, ale je obyčejná.. ať si řiká kdo chce co chce, prostě neni chytlavá, je taková aby neurazila, ale ani nenadchla, prostě aby se prodávala jak housky na krámě. Myslim že nejkrásnější auta sou Alfy(bez dizkuze)i když většina z vás to nevydrží a hned napíše že jejich zpracování stojí za prd a kdoví co ještě, tim narážim i na titul Nejkrásnější auto roku, to když sem přečetl, taxem to málem nerozdejchal...
Oktávka je možná pro někoho pěkná, ale tohle snad nepochopim, by mě zajímalo kdo to vymyslel a zrovna v Miláně... !!! Jinak ORS2 je určitě rychlá, určitě je i sqelá poměrem cena/výkon... osobně bych si jí ale nekoupil, je prostě moc konzervativní(nemluvě o tom chaldnym interiéru)... nechytne za srdce a to by sportovní auto mělo, radši bych si za ty prachy šel koupit nějakou srdcovku cca 3roky starou ;-)
Vsadim se že muj názor většina z vás nerozdejchá >:D
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 13:06
Re: PŘEČTI TEST RS
ale rozdejchá...a na podporu bych siještě zapálil... :yes: jen myslím, že oktávka se netváří a ani nechce tvářit jako sporťák i když nějaký prvky by tam byly... A ta RS.. no OK je to takový v poho rodiný auto co dokáže jet i rychle... nehledal bych v tom konkurenci pro M3 nebo jiný závoďáky... A upřimně..?? než GTI tak RS.. jo vlastně než cokoliv kolem tak tu RS jasně.. Ale jinak samože Alfa je Alfa..! :yes:
neregistrovaný "mates"
8. 12. 2005 19:33
Re: PŘEČTI TEST RS
:yes: Presne tak!
8. 12. 2005 14:57
Re: PŘEČTI TEST RS
Právě že nejsem zakoukanej :-) Ty tu konfrontuješ Škodovku a Alfou... No, to je odvážné téma. Pokud bych přijal tvou teorii srdečního růstu, tak pak raději než RS a Alfu bych šel do 911ky. To přece nemá vůbec logiku. Píšeme v článku o autech, o novejch autech, a ty napíšeš, že bys sis koupil v bazaru olítanou Alfu... kolikpak jsi jich koupil?
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:11
Re: PŘEČTI TEST RS
jenže myslím, že DVD to v podstatě nemyslel vůbec zle... spíš naopak... ;-\
8. 12. 2005 15:16
Re: PŘEČTI TEST RS
Já také ne.
neregistrovaný "DVD"
8. 12. 2005 18:30
Re: PŘEČTI TEST RS
já sem hlavně reagoval na to že vyhrála cenu Nejkrásnější auto roku, to sem prostě nerozdejchal a atxem nahodil že alfiny jí co se designu týče převálcujou.... ikdyž je pravda že co člověk to názor, a mimochodem, srovnával sem srovnatelný ;-) ta 911 už nemá nic společnýho:-) musi male uznat že sem na Italky
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 09:01
Re: PŘEČTI TEST RS
..bůh s tebou... já teda raději italský auta než italky..!!! >:D ;-) :no:
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 12:15
Krása ?
Neposuzují to stejní lidé, kteří udělili titul "Auto evropy" právě zatracované P307 ? Pokud ano, tak tehdy to byla porota "out of mind" a dnes ....
Vím, toto není miss evropy toto je přeci "Auto Trophy 2005".
Ja nevím, po přečtení mnoha pozitivních recenzí na O3 jsem neodolal a vyzkoušel si ji sám. Dobré svezení, ale že by neexistovaly auta lepší nebo krásnější ve stejné cenové skupině?
Pokusím se O3 milovat, abych nevybočoval z davu.
Jen tak dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fantozzi"
8. 12. 2005 13:20
bez titulku
Když tady tak čtu příspěvky některejch lidí,tak si pomalu začínám myslet,že co je český je automaticky špatný. Já si osobně myslím,že Škodavka je jedna z mála věcí,za kterou se nemusíme stydět,ať si říká kdo chce co chce....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 15:17
Re: bez titulku
Škoda je stejně česká jako P107,C1 nebo Toyota Aygo. >:D
Ale přeci tady nejde o národnost, ale princip. Proč se méně píše o jiných povedených autech. Přeci nechcete, aby naše silnice brázdily pouze jen Škodovky? To už přeci tady bylo, nebo se mýlím ?
A pokud někdo můj názor bere jako kacířský, může mě klidně udat inkvizici.
neregistrovaný "Hni do pich"
8. 12. 2005 19:41
Re: bez titulku
Úplně mimo téma diskuze. Někde si najdi kdo kolik zaplatil na daních, kolik kdo zaměstnal lidí. Na 253 864 místě statistiky se krčí nějaká Škoda. Prý je to český výrobce.
neregistrovaný "Judge"
8. 12. 2005 13:39
bez titulku
Soudě podle reakcí většiny z vás záčínám chápat, proč se to na silnicích hemží auty, která nelze označit jinak než jako průměrná... Máte pravdu, neurazí a jsou jednoznačně sázkou na jistotu. Jinak je mi z toho ale smutno, víte vůbec, o co přicházíte?
Rozbalit vlákno
2
8. 12. 2005 14:52
Re: bez titulku
Napiš to sem. O co přichází ti za 750 s 200 koníky. Fakt jsem zvědavej.
neregistrovaný "Judge"
8. 12. 2005 17:28
Re: bez titulku
Víš, Ty tu tím výkonem poukazuješ na rychlost. A auto s pohotovostní hmotností okolo 1500 kg a cca. 150 kW pod kapotou nepochybně rychlé být musí. A také je. Jenže rychlý nemusí automaticky znamenat sportovní. A od špiččkového modelu s označením RS je ta sportovnost jaksi očekávána...
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:10
KOLIK AUT TU JEZDÍ
..řekněte mi kolik tu v ČR jezdí aut...??? Sem na auto.cz chodí cca 278.327 lidí (teda za říjen) a většinou tu slyším, že je octavia auto na pytel... ale přitom jich jezdí po silnici fůra... Je to proto že je česká..?? Ale dává mi to teda jednu jistotu, že minimálně 278.320 lidí odtud nejezdí škodovkou..!! a z toho vyplývá další jistota a to, že vím, že na řidiče v octaviích můžu s klidem ukazovat paroháče aniž bych nevědomě nasíral zdejší spolupřispěvatele... Z toho mi jde hlava kolem, proč tolika lidem leží Škoda v žaludku... je to vážně jedna z mála věcí na který můžem být hrdí... ;-)
Rozbalit vlákno
3
8. 12. 2005 15:16
Re: KOLIK AUT TU JEZDÍ
Majitelé OCT nepíší, majitelé prémiovek OCT nehaní. Omalovánkáři, Matchboxaci, Buragáci a podobní nadšenci ji kritizují, neboť by ji chtěli, ale zatím na ní nemaj. A pak jsou bazarový lovci Astonů, a těm OCT leží šíleně v žaludku, protože jim nastavuje zrcadlo jejich vlastní beznaděje. A poslední zoufalci jsou majitelé jinejch aut nižší stření, která koupili jako nová a nějak záhadně se jim to popletlo a došli k závěru, že to jejich auto je převlečená 911ka. Není. Je to vlastně stejné auto jako ta Oct.Jenže to ví jen ti, co si jí koupí...
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:23
Re: KOLIK AUT TU JEZDÍ
hmmm... jo na tom něco bude... Já si vážně nemyslím, že Octavia je špatný auto stejně jako že je nejlepší... ale je prostě hodně dobrý... Jo pokud budu chtít 5ti metrovýho off-roada, tak je Octavia sr*ka... no OK... ale vedle sobě rovných je v poho... a ta RS... není to závoďák jako Lotus, ale to snad nikdo nečeká.. 8-s takže suma sumarum.. solidní auto který odveze tebe i s kolem a ještě se i projedeš... Jo jo.. ta Ikea je výstižná... jen musíš dávat bacha, abys nenechal v ostré levé tu komodu někde ve škarpě... >:D >:D .. Pravda to bys v Picantu neřešil... >:D ;-) :yes:
8. 12. 2005 15:44
Re: KOLIK AUT TU JEZDÍ
>:D :yes:
8. 12. 2005 15:11
OMETÁK BAZARŮ
Nevěř brácho, těm, co zatracujou OCT II. To jsou jen závistivci v olítanejch bazarovejch blitkách, koupenejch za pár šupů, většinou v naftě. Znáš to, ne - kámoš na bagru... Prostě soudnej člověk přece tady nemůže hanit Octavii II. Jo, a pak tu jsou šoféři premiovek a ti nemají zapotřebí se snižovat k nějakekm výpadkům. Chce to jenom jedno - brácho, pochop, chce to 200 koní. Snaž se a kup RS. Budeš král silnic. V bazarech se králové nerodí. Vem to ještě takhle - tolik novejch aut se prodává a ani jedno, že by nemělo bejt tvý... to je divný, bejt jen ometák bazarů ne... že by někde byla chyba? Kdo teda ta nová auta kupuje? Víš aspoň tohle?
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 15:25
Re: OMETÁK BAZARŮ
..vím.. :-) :-)
8. 12. 2005 15:44
Re: OMETÁK BAZARŮ
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:24
Re: OMETÁK BAZARŮ
Že by podniky? Jako služebáky? ;-) . PS: GTI,souhlasím s tebou, za 750 je 200 docela příděl,ale není to jen o tom, kolik koní máš pod kapotou,ale jaký je podvozek,materiály,sportovní duch a hlavně...jestli tě to chytne za srdce. Takže nejde někomu vyčítat, že ho OII prostě nechytla,i když cena/výkon je supr! A na tvůj dotaz, co za 750 odpovídám...počkaj ještě chvíli, našetři 850 a kup si S*** F****r s 230 koníky,AWD a nadhledem. PS: je to můj osobní názor a nijak se nemusí shodovat s názorem ostatních,takže inkvizici prosím ne :-)
neregistrovaný "ciello"
8. 12. 2005 16:38
Re: OMETÁK BAZARŮ
..S*** F****r.. - to je dlouhý sprostý slovo...!!! >:D >:D jenže problém je v tom, že to je SUV...
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:53
Re: OMETÁK BAZARŮ
Nechci nikoho dráždit, kodří už vědí a ti ostatní...snad ani nejsou :-) . A proč by to měl být problém? Není to spíše výhoda, na české silnice + zimu + awd? Myslím, že ano ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 12. 2005 16:54
Re: OMETÁK BAZARŮ
nevím, kdo jsou kodří, ale mělo tam být modří...sorry :-(
9. 12. 2005 01:08
Re: OMETÁK BAZARŮ
Modří nebo kodří, to je jedno ;-) hlavně tu napiš kolik stojí až si pro ni půjdeš, myslím tedy vybavená.
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 09:05
Re: OMETÁK BAZARŮ
awd samozřejmě ano, ale nemůžeš všem nutit forestera nebo SUV obecně... někdo jej nechce... kdyby jsi čekl třeba V70R nebo podobný věci.. tak OK.. a myslím, že Imprezea bude o chlup menší ne...?!? a na naše silnice.. hmmmmm... hele.. z 99% u nás a ve světě vždy dojedeš po silnici i tam kam potřebuješ... pokud nejsi teda hajnej.. >:D ale prostě jen awd stačí... ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 09:40
Re: OMETÁK BAZARŮ
>:D hajnej >:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 10:54
Re: OMETÁK BAZARŮ
..nevím proč... ale zelenej Forester a GAZ mi prostě přímo sedí k hajnýmu ... >:D ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:09
Re: OMETÁK BAZARŮ
já nikoho k ničemu nenutím, si jezděte v těch vašich předohoňkovejch plechařinách... :-) . Mě zase růžový RS přímo sedí k buzíkovi...v autě to ale není. A zelenej forester...ty mají asi opravdu jenom hajní (a ty si umí vybrat spolehlivé auto) ;-)
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 13:08
Re: OMETÁK BAZARŮ
..začínáš se mi líbit... asi tě budu popichovat častěji.... tu růžová předohoňko... :yes: >:D sem ale růžovou RS neviděl... :-( >:D >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 13:24
Re: OMETÁK BAZARŮ
Taky jsem to psal v rauši...hmmm,tak dobře...třeba úchylná žlutá. Nic proti žluté, ale...k oktávce nesedne.
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:14
Re: OMETÁK BAZARŮ
no jo, aby ses nechyt....strejda hajnej je,teda byl... TAKŽE NA HAJNÝ TU UŽ NECHCI SLYŠET ŽÁDNÉ VTIPNÉ POZNÁMKY,kapišto? Je to super práce - na vzduchu v lese...kdybych se narodil na šumavě, tak budu dělat někde v přírodě...a jezdit zeleným foresterem a ne stříbrnou legacy (doufám, že jste si všimli, že značku bych nevyměnil ;-) )
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:08
Re: OMETÁK BAZARŮ
Jasně, máme tě. Alessio, král polomů, ;-) :-) >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:16
Re: OMETÁK BAZARŮ
>:D grrr, přejedu tě na P, grázlíku >:D
neregistrovaný "Datel"
9. 12. 2005 12:02
Re: OMETÁK BAZARŮ
Jo, jo, jenom souhlasím.
jinak trošku ojetou Liazku koupíš za podstatně míň než 750tis. a máš tam poctivejch 310koní :-)
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 12:16
Re: OMETÁK BAZARŮ
:-)
neregistrovaný "Hnidopich"
8. 12. 2005 16:23
Re: OMETÁK BAZARŮ
Čoveče GTI, jak tohle můžeš napsat? Copak jiný názor než máš ty, musí za každou cenu vyvolat od tebe takovou reakci? Vždy jsem tě bral, na základě tvých příspěvků, za rozumného a soudného člověka, ale nazývat hned kritiky OMETÁKY BAZARU to je trošku moc.
Vždyť ti tu škodovku nikdo otevřeně nehanil?
Už si jdu připravit dřevo na vlastní hranici.
neregistrovaný "Wik"
8. 12. 2005 16:48
Re: OMETÁK BAZARŮ
Na malým rozvoru mastodontní auto a to za cenu,která není v její tříďe žádná sláva.
neregistrovaný "don Pedro"
8. 12. 2005 17:02
Re: OMETÁK BAZARŮ
Tak to je asi co mi na tom autě nejvíc vadí, rozvor vs. kastle. Jako když si vnouček obleče dědečkův župan.
neregistrovaný "Hola"
8. 12. 2005 19:43
Re: rozvor versus kastle
rekl bych, ze tohle je jeden takovy mytus, oktavka = maly rozvor a velky previsy.... videli jste ty novy pezoty? 407icka? tam snad musi mit ridic opreny levy koleno o podbeh... vzdyt je to hnus velebnosti... nebo citroeny, dokonce BMW coupe ma cumak ze bych brecel a co takovy ferrari? [odkaz] ha ha
neregistrovaný "don Pedro"
8. 12. 2005 21:20
Re: rozvor versus kastle
Tak teď jsi myslím trefil hřebíček na hlavičku >:D , srovnávati rodinný vůz a super sport, no nevím nevim.
neregistrovaný "Hola"
9. 12. 2005 10:09
Re: rozvor versus kastle
S tim Ferrari to bylo ad absurdum :-) ...ale mrktnete na pezota 407... vam neprijde te rozvor mnohem mensi, nez by mel byt? vzdyt ti predni kola jsou hned pred prednima dverma...
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 11:17
Re: rozvor versus kastle
Tak jako je OCTAVIA vytažená na max možného ve své třídě, tj. rozvor kolem 2,50, tak je 407 obdobně vystavěná na svůj rozvor... Jo, to je téma. Ideál existuje - BMW3... tam je to dokonalé. Ale podstatně dražší.
neregistrovaný "Hola"
9. 12. 2005 11:58
Re: rozvor versus kastle
jojo, BMW3, BMW5 minulych generaci (a ne ze by se mi novy bavory nelibily) to je nadhera, kdyz se clovek podiva z boku, predni kola hned za naraznikem, to je panecku sportovni bestie, motor evidentne za predni napravou :-!
Ale nezlobte se na mne, ta 407 z boku je vazne hruza a pritom tak pekny auto by to mohlo byt.....
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 12:15
Re: rozvor versus kastle
Jo, souhlas... jen... možná že 407 nemá ty ambice na žraloka roku... i když s odkazem na tlamu ;-\ ;-) :-)
neregistrovaný "don Pedro"
9. 12. 2005 13:32
Re: rozvor versus kastle
Nejen z boku, i ostatní světové strany tohoto vozu ve mne vzbujuzí jakési pocity ale radost to néni.
neregistrovaný "Wik"
9. 12. 2005 17:57
Re: rozvor versus kastle
Já bych teda řekl ,že s tím rozvorem se žádný zázraky dělat nedají,když ta kastle je rozměrově střední třída.Vždyť new clio má jen o 3 cm menší rozvor než octavia II.
neregistrovaný "škodovák"
8. 12. 2005 18:33
Re: rozvor versus kastle
:-! Pokud by jsi četl pozorně co GTI napsal , tak by jsi nemohl napsat to co jsi napsal.Bylo hodně případu , kdy jsem s GTIčkem nesouhlasil , ale poslední dobou rád čtu co napíše , je v tom hodně pravdy a pravda dokáže být pro někoho krutá ..Jinak tě zdravím GTI...Ty jsi viděl RS na videu a já k ní přičichnul a mohl jsem si jí osahat .Byla v žlutý barvě voněla po kůži a novotou , jedinej kaz byl , že v ní nebyly klíčky , abych ji mohl vychutnat , plnými doušky....Joj , to byla nádhera... :-! :-!
9. 12. 2005 01:14
Re: rozvor versus kastle
Zááávidím :-) :yes: Já si vzal katalog na RS... a půjdu se na ni podívat, jak dorazí, zatím jsem ji ani nezahlédl na silnici. Těším se na ni :yes:
9. 12. 2005 01:21
Re: rozvor versus kastle
Myslím, žes mě tak úplně teď nepochopil... :-(
neregistrovaný "don Pedro"
8. 12. 2005 16:46
Re: rozvor versus kastle
Tož jak vidím "Oktávku" já, aniž bych ji chtěl zatracovati: Kastle - nepotěší/neurazí, podvozek - no dejme tomu, motory - klasická Koncernová nabídka. Suma sumárum: konfekční auto - asi jako třeba košile z hypermárketu, má ji koupenou docela dost moc lidí, ale najdou se i tací kteří raději nakupují v sekáčích anebo tací kteří maj raději butiky. Tož tak k OCT. A jěště jedna OT pro tebe: viděno a hlavně slyšeno včera večer live: koncert -123min. Znáš-li, jen dobře. Né-li určitě to naprav. A paždokádně, až se tahle partička mihne kolem tebe na svý šňuře, tak určitě navšiv jejich show. A proč? Neb ti kluci se dotýkají Schodů do nebe, ba co dím, jsou na nich, a odvážně a směle stoupají pevným a jistým krokem vzhůru! A třešnička na závěr: v červenci by nás měl navštiviti mistr Slowhand!!! Tož tak.
9. 12. 2005 01:18
Re: rozvor versus kastle
Víme víme, Eric je Eric... Ta OCT a tvé hodnocení, jistě, přece to víme, že to není supersport... ale tohle přesně můžeš napsat i o Focusu a spol... Jen je potřeba nepodceňovat OCT a nevynášet nekritické ostatní konkurenci. Je to opravdu fifty fifty. Navíc OCT boduje cenou. A samozřejmě kufrem.
neregistrovaný "don Pedro"
9. 12. 2005 07:31
Re: rozvor versus kastle
No zrovna Focus má pokud vim podvozek ve své třídě asi nej... a u nižší střední já osobně preferuji kastli hatchbak což OCT nedělá, že. Na normální svezení pro 2 dospělé a 1 dítě, což je můj případ, naprosto OK, no a pokud chci nedejbože někam něco stěhovat, tak sklopím zadní zicle je to zas OK.
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2005 18:44
NEPORAZITELNÁ
Jojo,už se na škodovečku chystám.To auto miluju.Jezdil jsem s Hummerem H2,A6 a dalšími,ale Škoda co se týče té její třídy,je opravdu neporazitelná.Je to tak,věřte! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 12. 2005 23:50
Re: neporazitelná?- ocať pocať
8-s
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2005 13:24
Re: neporazitelná?- ocať pocať
Jasně,vše má své pro a proti.Ale tomuto segmentu kraluje.A s tím se se mnou nemůžeš hádat.
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 12. 2005 18:56
For GTI
Hej GTI,ty bys měl spíš fandit Golfu GTI ne? >:D Ne fakt,moc se mi líbí,jak máš rád naši krásnou,cenami ověšenou,lidem milovanou,pro (skoro)všechny dostupnou Octávii.Miluju to auto,vždy,jak jedu z nějaké akce,kalby nebo chlastačky,beru si taxíka.A co jí říkám jako první věc do telefonu?Že chci jet jen Octávkou.GTI,jsem tvůj partner v propagaci nové Octávky...pokud se nebudeš zlobit ;-)
Rozbalit vlákno
3
9. 12. 2005 01:20
Re: For GTI
Šašky neberem, zeptej se v lahvárně, tam by ses chytit mohˇ.
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 09:36
Re: For GTI
>:D >:D PS: za 850 je výbyva naprosto vyhovující (sice bych asi chvíli plakal pro kůži a navi...ale jestli jí chceš, není problém - za 946tisíc. To je taková limuzína, co se dostane úplně všude a má to z nuly na sto za 6s! mě by nevadila v horší výbavě, ale ve verzi high je to kočka,za kterou se musíš otočit...něco jako moje legacy... ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 09:38
Re: For GTI
Beru brejla do solárka a jdu se mrknout na ty jejich stránky ;-)
neregistrovaný "geroc"
8. 12. 2005 21:29
Zase výhra
Kurňa, zase Ochcávka utrpěla vítězství v akejsi anketě. Jen mi je záhadou proč ji tak tvrdošijně ignoruje porota COTY. Asi je špatné složení poroty, je tam málo fandů škodofek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kryspin 2"
9. 12. 2005 10:05
Škoda ...
Je to nudně slušný rodinný vůz,který potěší tatíky,ale nenadchne mladíky.A vůbec to nestojí za tak bouřlivou debatu,která zde probíhá.Howgh!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 11:21
Re: Škoda ...
Naopak, Krispínedva, naopak. Nadchne mladíky, kteří nemaj rudé brejle Ferrari, uspokojí otce od rodin, a pozor - jestli je něco nudného na našich silnicích, pak OCTAVIA II to tedy není. OCTAVIA totiž aspiruje na klenot silnic. A za bouřlivou debatu to stojí. Napiš zde, co třeba chytí tebe za srdce...
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 11:31
Re: Škoda ...
Tak třeba mě chytí za srdce....infarkt. To je asi nejlepší věc co se týče designu...chytne za srdce každého >:D . A když už jsem u infarktu....co říkáš na subaru? podívej se na www.subaru-global.com a proje´d si to tam...anglicky umíš,ne? ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 12:14
Re: Škoda ...
Projedu, projedu... ovšem designově tu misím zvádnout v těch solarbrejlích :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 12:15
Re: Škoda ...
krása a kvalita subaru je určitě propálí, neboj...vem si je, jinak bys oslepnul >:D .
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 12:45
Re: Škoda ...
Teď jsem tam byl. A ještě i na s.cz. Ani na jednom nefunguje 3d vnitřek. Jinak hezká prezentace. Dobrej ten odpočet DPH...
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 13:19
Re: Škoda ...
Mě fachá...na 512kb/s...hodně plynule. Odpočet DPH je prvotřídní zbraň. Jen si nejsem jistej, jak to funguje,když to chci ochcat (jaké kličky musím udělat...živnostňák + co musím mít, aby to nebylo na soud ;-\ )
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:05
Re: Škoda ...
Lehce ťukni na finančáku, co by řekli, kdybys rakvičky se šlehačkou rozvážel s Hummerem :-) To víš, závist... to je ten pravej motor lidstva >:D
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:20
Re: Škoda ...
no, to by asi závistí zešedivěli.... >:D . Ale jinak: rakvičky vozit v rakvi, to není špatnej nápad.. :-) . no nic, vyrážím do světa(teda...na slovensko), tak se tu mějte, v neděli se ozvu! PS: jedu novou octávkou f tdi f metle f kombi...a budu jí studovat, co to pude PPS: na co je sakra takovej ten výstupek uprostřed těsně za předním oknem? takovej cm*cm výstupek, celá osádka si vždycky láme hlavu, co to je...
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:29
Re: Škoda ...
Kompas.
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:31
Re: Škoda ...
cože?
neregistrovaný "GTI"
9. 12. 2005 14:39
Re: Škoda ...
:-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 12. 2005 14:43
Re: Škoda ...
tak vidíš...víš prd...já se už lek, že tam je kompas :-)
9. 12. 2005 18:59
Re: Škoda ...
...možná jo... ;-)
neregistrovaný "salam"
13. 12. 2005 12:40
Re: Škoda ...
Čidlo klimatizace.
neregistrovaný "bishop"
12. 12. 2005 14:11
Re: Škoda ...
Oktavia II ,...Impotentní konfekce s maskou z volhy.
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 12. 2005 13:28
PŘESTŇTE!!!!!!!!
Lidi,jste nudní.Vy si umíte vynachválit jen svou káru,žádný objektivní názor.Ach jo...
GTI,zklamal's mě :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 13:54
Re: PŘESTŇTE!!!!!!!!
tak já teda končím...!!! ;-) Ale tak zkus džony, s tou nudou tady něco udělat... :yes:
neregistrovaný "husus trusus virusus"
12. 12. 2005 15:13
supr kára
Mám rád VW, mám rád Skodu, a miluju eReSa. A nesnášim urážky ťedlech aut!! Oktáfka je boží: supr motor GTI supr podvozek a brzdy a nebeskej interiér!!! Ale GTI je asi bohužel lepší. Kdybych si ale vybíral sportovní auto měl bych rodinu a jezdil bych s ním každe den bral bych hned OCTAVII RS COMBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milnet"
13. 12. 2005 21:06
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.4 . 55.Kw
Neuvěřitelné co všechno dokážou ve škodovce nacpat do octávie. Že Vám není hamba cpát takovou zdechlinu do octávie né tak ještě do kombíku. Lidičky vzpamatujte se a nekupujte takové šroty. Pro boha co jsou to za motory. Např. litrový výkon Škoda 1000 MB 37.KW před 36 lety. Škoda octavia pro rok 2006 má litrový výkon 39.Kw. Tak co na to říkáté to je ale pokrok neuvěřitelné 2.Kw. a auto o 300 Kg těžší než 1000 MB. ČAU >:-[] >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0