Novinky
Mýtné je pro stát určitě výhodnější než dálniční známky,za rok to dělá mnohonásobně víc peněz,ale člověk se eště musí ptát,jetli se ty miliardy využijou na pozemní komunikace a nebo v tom horšim případě(teda jak pro koho,že 😉 ),že si politici udělaj pěkný Vánoce a dálnice,silnice a různý šousky budou dál a dál eště v katastrofálnějšim stavu, jak je to teď.To se teprve uvidí(doufám)
Pokud vláda přemýšlí o mýtu, tak bych byl pro Chorvatský systém,
Závory a budky, Zaměstná to lidi, a máte hotový peníze, žádné převody. Navíc si myslím, že se najdou koumácí, kteří příjdou na nějakej fígl, jak el. mýto ošidit.
Závory a budky, Zaměstná to lidi, a máte hotový peníze, žádné převody. Navíc si myslím, že se najdou koumácí, kteří příjdou na nějakej fígl, jak el. mýto ošidit.
A pokud jde o Galileo a spol. - povinností těch satelitních palubních jednotek je spolupráce i s GPS, takže ať Galileo bude teď nebo za 10 let, je z hlediska mýta jedno. No a kdyby klekla i GPS, tak je tu ještě Glonas... A taky by mě zajímalo, proč byl po tom "úspěšném výběrovém řízení" pozván Šimonovský do Bruselu, aby vysvětlil, proč to tak zvláštně Kapsch vyhrál a proč se neřídil jejich doporučením řízení zrušit? A proč se tam bojí jet, když je to všechno tak správě a fér? ;o)