Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST: ceny v ČR začínají na 769990,-Kč

Společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., zveřejnila prodejní ceny nové sportovní verze Fordu Focus – Focusu ST.
Zpět na článek
4. 12. 2005 10:29
neregistrovaný "Essesant"
4. 12. 2005 14:59
neregistrovaný "krtek"
4. 12. 2005 11:12
neregistrovaný "Wondra"
4. 12. 2005 11:17
neregistrovaný "dzz"
5. 12. 2005 06:34
neregistrovaný "Paja"
4. 12. 2005 11:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 11:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 11:41
4. 12. 2005 11:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 11:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 12:09
4. 12. 2005 12:28
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:02
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:27
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 14:02
4. 12. 2005 13:01
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:34
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 12:23
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 13:12
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 14:00
4. 12. 2005 11:57
neregistrovaný "ricardito"
4. 12. 2005 12:40
4. 12. 2005 12:55
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:58
4. 12. 2005 15:18
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 16:57
4. 12. 2005 17:40
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 18:27
4. 12. 2005 18:44
neregistrovaný "Scooby"
4. 12. 2005 22:55
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 16:50
neregistrovaný "Impreza"
4. 12. 2005 16:57
4. 12. 2005 17:19
neregistrovaný "Impreza"
4. 12. 2005 17:24
4. 12. 2005 12:58
neregistrovaný "ricardito"
4. 12. 2005 13:06
4. 12. 2005 13:22
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:50
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:25
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:38
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 18:51
neregistrovaný "Scooby"
4. 12. 2005 22:58
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 10:41
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 12:45
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 15:28
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 16:39
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 22:08
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:44
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 09:04
neregistrovaný "Scooby"
6. 12. 2005 14:38
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 18:32
neregistrovaný "lowkick"
4. 12. 2005 20:50
neregistrovaný "ZZ"
6. 12. 2005 19:00
neregistrovaný "Michal H"
4. 12. 2005 16:09
neregistrovaný "krtek"
4. 12. 2005 18:31
neregistrovaný "iNSDIDE SKODA"
4. 12. 2005 18:34
neregistrovaný "lowkick"
4. 12. 2005 18:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 20:51
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 22:01
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 09:39
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 06:31
neregistrovaný "Paja"
4. 12. 2005 21:29
neregistrovaný "švihák"
4. 12. 2005 22:04
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 16:00
neregistrovaný "j"
5. 12. 2005 18:40
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 19:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 20:17
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 22:09
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 22:47
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 16:54
neregistrovaný "j"
6. 12. 2005 17:45
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 17:51
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 18:13
neregistrovaný "don Pedro"
7. 12. 2005 18:45
neregistrovaný "Od tedka jen STecko"
neregistrovaný "Essesant"
4. 12. 2005 10:29
Na pohled
pekne + hezky interier + super barva - jen predni nahon = v mych ocich lepsi alternativa ke Golfu GTI >:-[]
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2005 10:29
DAŇ ZA STYL - DRSŇÁK
Brácho, jinak to prostě na světě nechodí. Tedy byly doby, kdy nám tu tvrdili, že nastane čas, kdy přestanou platit peníze a každej si vezme podle svejch potřeb... nějak nás pozapomněli informovat, že v motorismu to mělo končit taháním traktůrků na provázku... Tak dnes má možnost mít každej jedno (nebo dvě) (nebo tři) estéčka. Daň za styl není závratná. Cena nastavená Fordem je velkou inspirací. P.S. Velká štika v tomhle rybníku. Sakra kolik má vlastně koní? Mám kalkulačku zrovna v pračce. ;-) :yes: BRAVO FORD :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "krtek"
4. 12. 2005 14:59
Re: DAŇ ZA STYL - DRSŇÁK
Je to krát 1,36? V tom případě 224.
4. 12. 2005 15:19
Re: DAŇ ZA STYL - DRSŇÁK
:yes: ;-)
neregistrovaný "Wondra"
4. 12. 2005 11:12
bravo
Podle mě dost dobrý autíčko, hezky vypadá, interiér bezva. Motor taky dobrej. Cena? Super. Rozhodně bych to bral. Víc než Golfa GTI nebo Astru GTC nebo jak jim říkají... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dzz"
4. 12. 2005 11:17
sanitary towel
je levnejsi nez gti. sice kapku mensi vykon, ale uz jen kvuli tomu ze tady kazda p*** buranska je posrana z folksvagenu bych si koupil radsi sanitary towel ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
5. 12. 2005 06:34
Re: sanitary towel
Nejdrive si zjisti parametry a pote teprve pis, vyhnes se hloupostem, GTI ma 200k! Uvidime, co udela objemnejsi petivalec nad predni napravou, ze by meli hosi z Fordova podvozkoveho bozstva umet sjet Astru, to nepochybuji, ale GTI se ukazalo, jako nadmiru povedeny hot hatch, takze to bude chtit prime srovnani...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 11:24
bez titulku
no vzhledem k tomu že předchozí rs byo jedním z nejlepších aut které jsem kdy řídil tak jsem na nové st moc zvědavý a držim jim palce ať jde na odbyt jak housky n krámě :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 11:26
Mustang
Kdyby tu radši prodávali oficiálně Mustang. Hatchbacky mě nikdy nebraly.
Rozbalit vlákno
16
4. 12. 2005 11:41
Re: Mustang
Já prostě tohle nechápu, proč tu oficiálně není. Cena, zaměření auta, kvalita, vše je ok, navíc trhák. Tak mi řekni, co je problém.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 11:54
Re: Mustang
Kdyby se tu prodával oficiálně, dealer nezvládne typickou touhu se nakapsovat a bude chtít za osmiválec v základu asi tak 1,2 milionu minimálně. Tím pádem všichni buodu dál kupovat "šedý" import za 990 000. Ofic dealer si zaplatí do všech periodik článek tipu "1600 změn, které jsme provedli na té americké šunce, aby tu vůbec mohla jezdit". A tím spíš od Mustanga pár lidí odradí. Prostě klasika. ;-\ Na druhou stranu v Evropě nabízejí z amerického portfolia dost průměrný mid-size pick-up Ford Ranger. Ale ono je to jedno. Kdo Mustanga chce, může si ho koupit a to je hlavní.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 11:55
Re: Mustang
Fuj. Typ, nikoliv tip. Já se tak stydím. :*) ps: chybí mi tu k es téčku komentář od Martiny. :-) :-) :-)
4. 12. 2005 12:09
Re: Mustang
Hele, jestli ti tu nestačíme, můžete se s Martinou jít dneska odpoledne koulovat ;-) :yes: P.S. Stejně mi ta politika není pochopitelná.
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 12:28
Re: Mustang
Jéééé,sníh! Marti,vyrážíme...GTIho nabereme u pumpy a Lones nás dojede...Sakra,kde mám sánky? PS: ST se mi může líbit,ale jen do chvíle,kdy si přečtu...FWD...a zase mi opadne úsměv (ale jako konkurent GTI(jako auta) je to víc než povedená kára...za cenu mustanga :no: :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:00
Re: Mustang
Což o to, jestli je z Prahy a baví jí koulování....ale sněhu tu máme málo. >:D Kdyžtak přejdeme na bláto. >:D
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:02
Re: Mustang
Aby jí stačil dech...už to nebude dvacítka (vím, není to moc slušné, ale ani vy nejste nejmladší,ne? >:D ). Ještě byste se mi v bahně zadusili >:D >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:24
Re: Mustang
Tak to pozor. :-) Já jsem dvacítka...ehm, chci říct dvacíťák. >:D
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:27
Re: Mustang
Tak to je dobře. Nepíšu si s mrtvolama,woe >:D
4. 12. 2005 14:02
Re: Mustang
A já taky. Tada, musím upřesnit, ja dvaciťák byl. :-)
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:01
Re: Mustang
Lonesi, ten Ranger nie je z US portfolia. ;-) To su dve rozdielne auta. Ten co mame tu je z Thaiska a ma techniku z o gen. starsieho auta:
US verzia tu: [odkaz]
EU (Thai) verzia tu: [odkaz] /// Btw. prave pred par dnami bol v Thaisku na autosalone predstaveny koncept noveho Rangeru pre EU. Ford 4-Trac: [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:28
Re: Mustang
Hm, aha. Jako vždy máš pravdu. :-) :yes: Když oni mají tak podobný design. ;-)
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:34
Re: Mustang
Fakt je ten, ze obe aktualne auta su dost zufale - mierne lepsi je ten US (ale ani zdaleka neposobi presvedcivo). TEn aktualny co je v EU je hotova katastrofa....vacsia od nej, je uz iba ta, ze Mazda ponuka znackovu vezriu. Nikdy v zivote som nepochopil, preco firma, kt. svoj imidz stavia na sportovom akcente ma brutalny a nezazivny pick-up. (To plati aj pre US trh). Ten novy naopak vyzera krasne...ale zas nechapem, preco musi mat Ford inak vyzerajuce auto v USA a inak v zbytku sveta.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
4. 12. 2005 12:23
Re: Mustang
no jo, ale kdyby se tu prodával ofiko tak musej předělat blinkry, obrysovky, měnit vejfuk a tak a to by se jim nevyplatilo ....
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:12
Re: Mustang
Ja viem, ze u Mustangu sa tak asi pred rokom uvazovalo o oficialnom dovoze do EU. Odvtedy sa ale uz nic neudialo...takze asi to zakapalo. Dovod je ten, ze pri dovoze auta do EU treba urobit niektore technicke zmeny, ktore celkovo nieco stoja...dalsia vec je homolagacia auta. Potom - je treba zahrnut do predajnej ceny aj naklady na rychlu dostupnost nahradnych dielov. Bud by si musel zaplatit predzasobenie, alebo "licencnu" vyrobu u EU firiem. Toto vseobecne v pripade US aut v EU nefunguje - na rozdiel od USA, kde maju EU aj Jap. automobilky takuto infrastrukturu vybudovanu. Dalej musis ratat s marketingovymi nakladmi (a to nie na jednom trhu., ale cca. 50 - takze tam musi byt rezerva pre ziskovost ako v Nem., tak aj Runmunsku). Dalej musis ratat s cenotvorbou v roznych ekonomickych prostrediach (..moj starsi clanok o indexovom porovnavani). Toto su vsetko faktory, preco je cena auta v EU vyssia nez v USA. Okrem toho som od ludi, ktori jazdili s Mustangom pocul, ze auto je na riadenie dost "divoke" na EU pomery. Takze asi by bilo treba urobit aj vacsie technicke zasahy... Ked zoberies vsetko toto do uvahy, a porovnas s velkostou cielovej skupiny (a nechas tam tych, ktory na to realne maju)...asi dospejes k nevyhnutnemu zaveru: neoplati sa to ekonomicky.
4. 12. 2005 14:00
Re: Mustang
Díky... to je vyřerpávající zdůvodnění :yes:
neregistrovaný "ricardito"
4. 12. 2005 11:57
4 srs?
Jestli jsem dobře četl,tak má v základu jen 4 airbagy?V dnešní době se dává aibagů 6,ne?A Focus ST je snad vrcholem řady,tak by si 6 pytlů zasloužil!Jinak je to krasavec a můj hot-hatch č.1!Teda aspoň do příchodu nového Civicu Type-R!
Rozbalit vlákno
14
4. 12. 2005 12:40
Re: 4 srs?
nejlepší je R32. Deklasova teď v testech BMW130... a to je sakra soupeř.
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 12:55
Re: 4 srs?
Deklasovat BMW1...to je to nejmenší a nejlevnější BMW? Tak to je teda výkon!... :-)
4. 12. 2005 13:58
Re: 4 srs?
Nižší střední... nebo bys chtěl Legacy porovnávat s 911kou :-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 15:18
Re: 4 srs?
Legacy ne...ale třeba nižší střední STi už klidně ;-) . Legacy je taková holka nezařaditelná...rozměrově a výbavově někde mezi A4 a A6, nad BMW3 a pod BMW5...Takové "ideální auto" :-)
4. 12. 2005 16:57
Re: 4 srs?
To jo, ale pro slepý ;-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 17:40
Re: 4 srs?
hrgphg....(přivodils mi infarkt,ty...jedna...hrpghtrchchchrrr...… druhej!) Die,die! Sežer to! Všechno! I will terminate you!!!! PS: mě by Impreza fakt nevadila a za ty peníze bych jí bral radši než ojeté 911...všechny kola v náhonu,kámo,to je to oč tu běží! ;-)
4. 12. 2005 18:27
Re: 4 srs?
Umím se klouzat ;-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
4. 12. 2005 18:44
Re: 4 srs?
A umíš při tom klouzání taky měnit směr nebo vždycky skončíš ve stromě? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 22:55
Re: 4 srs?
:yes:
neregistrovaný "Impreza"
4. 12. 2005 16:50
Re: 4 srs?
To me taky nejak nepasuje... aneb "predjeli jsme trabanta, mame supersport", 3x hura!!!
4. 12. 2005 16:57
Re: 4 srs?
Kdyby měl 250 koní... tak je to skalp jak stehno ;-)
neregistrovaný "Impreza"
4. 12. 2005 17:19
Re: 4 srs?
Huuuuu >:D
neregistrovaný "ricardito"
4. 12. 2005 12:58
Re: 4 srs?
Ten článek jsem četl a je pravda,že jsem takový výsledek nečekal.Lidový vůz a lepší než BMW?To je opravdu nářez.Stejně si myslím,že R32 není zase tak hot-hatchem.Nevyzařuje tu spontánnost Type-Ru,nebo RSa.Je to takový studený a těžký německý hatch!Ostatně žádné "lidvé" auto vás nechytne za srdce.
4. 12. 2005 13:06
BRÁCHO, ZÁSADA
t, že máš lehce přes 200 koníků, to může vzbuzovat lehkej úsměv na tváři premiovejch jezdců. Ty tohle musíš vědět. Vždy se pouštěj do soubojů jen tam, kde je tvůj uspěch alespoň papírově zajištěn. Čteš auto.cz a máš tedy přehled. Na přístrojovce přilepenej papírek se seznamem aut a k nim řazné koně ti umožní nastoupit tam, kde tvůj nástup bude drtící. Další zásada je, že koně musíš mít skryté. Cirkus Humberto už tu byl. Tak vol dokonalou ale nenápadnou barvu. Žádný vnější úpravy typu klec pro kanára... jenom pořádný gumy, žádnej protektor ze zimních zásob JZD. Další zásada je chladná hlava. Myslím tvoje, v motoru to bude dost hicovat. Nikdy se nesoubojuj z kopce... tam to umí každej i na skejtu. Cennej skalp získáš jen v dlouhém táhlém. Brácho... to je trepanace v přímém přenosu. Máš ho v merku, jedeš 20 metrů za ním... sleduješ reakce jeho pravého ramene - podřazuje pod kopcem? Pokud ne, bude to dobrý. Protože ty podřadíš... ale bacha na pravý rameno, sleduje tě ve zpětnym, moh´by ses prozradit. Tak to tam kopni jak voják zásobník do eM 16 a nandej tam plnou tři. Blik, volant lehce vlevo, vypnutá klimačka, nedejcháš... dojedeš ho tak, že je čumákem před tebou(jsi na čtyřproudý)... tehdy nastává okamžik řezu. Ten musíš vést jako profesor Pafko. Jistě, rázně, bez zaváhání. Lehce zvolníš a dáš mu naději, že na tebe má - to je důležitý - jenže než stačí trhnou ramenem a podřadit, ty už opět akceleruješ... Brácho... jen horizont je cennej skalp. Budeš tam první... možná. Poslední zásada je - chladnej, Borg... pamatuješ... žádný úsměšky, posuňky atd... to jsou zvyky posunovačů z depa. Vždycky deklasuj s charakterem. Neboť pozor - může se ti stát, že mu to nakopne jeho DSG... a předvede ti svůj vejvuk v akci... Tohle ale příště v kapitole - Jak prohrát a přežít to bez Bohnic :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:22
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
GTI, keby si napisal prirucku o tom ako auta kupovat, ako s nimi jazdit, a ako sa pri tom spravat....a vydal by si to normalne knizne :yes: ....tak sa v balku. Uz len preto, ako sa to cita, by si mal aj so mna zakaznika. ;-) A to som ja (aj na knihy) strasne narocny... ;-) Inak , samzorejme clanok :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:24
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
..tak si v baliku. (- som chcel napisat. Sakra aj s Tchajwanskou klavesnicou >:D )
4. 12. 2005 13:48
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
:-) Děkuju. Moc si tvůj příspěvek považuji. Jsem pokorny a skromný... tak snad zas něco napíšu alespoň sem. :yes:
neregistrovaný "Marko"
4. 12. 2005 13:50
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:25
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
To nahoře sedí...můj sen je takhle deklasovat většinu "svalnatých" aut v Foresteru 2,5XT. Zatuhne ti úsměv,brácho. Budeš na svém papírku hledat to žihadlo, co tě na Barrandově tak osolilo...nenajdeš ho. Nepočítal jsi s ním a to byla chyba. Nevěřícně koukᚧ Jak mě mohlo SUV tak vyklepat kožich? Nevěříš! Ale uvěříš. Až to zažiješ. Budeš se koukat do koncovek výfuků,na čokla namáčklého na zadní sklo...koupím mu doma v Mazlíčkovi nějakou dobrotu. Za statečnost. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 13:35
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Můj sen je někoho vyklepnout v klasickém HotRod bez nějakých nápadných optických úprav. Myslím, že být předjetý od veterána musí být na smrt. >:D >:D Ale já bych asi zabrzdil až ve Vltavě o naplaveninu před jezem. >:D
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 13:38
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Já bych taky nezávodil dolů, to by mě nakopal *každej zelenej baret v kamionu ;-)
4. 12. 2005 13:51
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
:-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
4. 12. 2005 18:51
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
hmm, Alessio, jsi má skupina, neznáme se náhodou z "ustavu"? Po impreze GT chci Forestra 2,5XT, protoze to je prevlecena impreza :§). Jo a s tim psem :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
4. 12. 2005 22:58
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Jsem ten vysokej,co slintá u okna...říkají mi indián ;-) . PS: až ho budeš mít...prosím,prosím,provezeš mě? Pěkně prosím...nechci pořád opruzovat u Carpentera :-)
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 10:41
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
No v podstatě už ho mám, ve své garáži snů ;-) Ale až bude i v té opravdové garáži tak se domluvíme a pojedem znemožnit pár týpků v GTIčkách, STčkách, GSIčkách a podobných HRAČkách... >:D
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 12:45
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Já ho tam mám taky...v té opravdové to zatím nevypadá. Řekl ti už někdo, že jsi štastný clověk? Mít auto svých snů...doma! Nejhezčí barva se mi zdála taková zlatá metla...a určitě to zkus uválet na odpočet DPH,protože to se fakt vyplatí (třeba to kup přes někoho). Scooby,budu se těšit na malý výlet...Golfové,uhněte! Jede Forester!!! >:-[] . PS:přemýšlíš o LPG? Já bych do toho šel hned!
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 15:28
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Mít auto svých snů je fakt super,díky ;-) (myslím teď GT) a spousta lidí by to chtěla taky po svezení, ale nikdo už se k tomu neodhodlal, hlavně kvůli spotřebě a cenám naturalu 98 v poslední době 8-s no, holt to něco stojí. A samozřejmě že jsem přemýšlel i nad Forestrem 2,5XT s plynem, ale "továrně" se tam nemontuje a dokonce u torbomotorů to ani nedoporučují a velmi od toho zákazníky zrazují, že to múže zničit motor, i když už jsem jednoho takto upraveného v inzerátu viděl. Nevím. Dávali ho jen do 2.0 atmosférického. Do nových modelů LPG dokonce už nedávají vůbec. Takže kdo chce raketu, musí platit i leteckej benzín, to se holt nedá nic dělat. S LPG by to byla brnkačka, po městě za polovičku, a ve chvíli,kdy potřebuješ přepneš knoflík a máš k dispozici 230 koníků, co se chtějí pořádně proběhnout. Odpočet DPH beru jako samozřejmost,když to naše legislativa umožňuje, pak by byla hloupost toho nevyužít. Takže volba je jasná, se spotřebou jsem smířenej, barvu buď černou nebo stříbrnou a každopádně decentní chromované doplňky jako zrcátka, apod. Kdy ten příjemný okamžik přijde, to ale bohužel nevím ;-\ takže zatím zůstává jen u snu, ale až se splní, dám vědět! (totéž očekávám od tebe, když budeš rychlejší než já ;-) >:D )
5. 12. 2005 16:24
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Scooby. Naduplej Forester v tmavé barvě... (šel bych ovšem do stříbra) to bude důstojnek koník. Ovšem s chromovanejma zpětnejma zrcátkama z něho uděláš atrakci na Matějskou... to nemůžeš myslet vážně.
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 16:39
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Myslím, viděl jsem ho v černé, tmavá skla, 18" litá kola a chrom zrcátka... nevypadal pouťově. Ale uvidím, nechám si je raději nejdříve ukázat, pak se rozhodnu, taky nemá rád "pouťový" tuning ;-)
5. 12. 2005 17:01
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Nezapomeň, že je vyšší a tedy na silnici budeš dominant. Možná to chce naopak ho lehce zjemnit, právě barvou. Jinak bych do chromů nešel. Bude to pěknej divoch :yes:
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:08
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
si piš. PS: sakra,on papá 98? * happens! Bez LPG? double ultra super *happens... Takže to chce kasičku na benzínek...(2.0XT žral taky 98?...to je teď můj ojetý sen "na dosah ruky")
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:44
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
To Scooby: v techn. specifikaci je u benzínu uvedeno min.95 bezolovnatý...95 můžeš!!! :-) To GTI: před časem jsi se divil,proč tříltr Legacy má 0-100 za 8,2...inu,to je verze s AT. se šestikvaltem to pálí za 6,9! Jo, a stáhni si video forestera v turbu,má sice asi 22 mb, ale PROSÍM,shlédni ho...ju? Dobrou! ;-)
neregistrovaný "Scooby"
6. 12. 2005 09:04
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
K té 98: tu dávám papat svému Modrému broučkovi se zlatýma kolama, i když jezdí i na 95... A foresterovi naštěstí stačí 95 :-) to je klika :-) Jo a který video máš namysli, to na auto.cz, ale to je starší verze forestera ne, nebo už je někde i ten novej?
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 14:38
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
je to ten starší..ale je to ten 230k a cvičí s tím více než slušně!
neregistrovaný "lowkick"
4. 12. 2005 18:32
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
fakt dobry >:D >:D >:D jeste vypnout radio, zhasnout svetla(tedy ve dne) a zavrit okynka kvuliva ajrodynamice >:D >:D >:D :yes: :yes:
4. 12. 2005 20:01
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
:-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 20:50
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Hahaha, hlavně jak jsi zdůraznil tu čtyřproudovku, aby tu zástupy blbů nepsali, že je to nebezepečné a že na konci dlouhého táhlého je horizont a co když tím svým závoděním zabiješ nevinné lidi >:D Ještě příště připiš, že to je na uzavřeném okruhu a auta řídí profesionální řidiči kaskadéři. DOMA TO NEZKOUŠEJTE. Jezděte bezpečně a zodpovědně >:D >:-[] :yes:
4. 12. 2005 21:26
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
:-) Člověk musí při psaní myslet na vše ;-) :yes:
neregistrovaný "Michal H"
6. 12. 2005 19:00
Re: BRÁCHO, ZÁSADA
Jedna poznámka, z kopce to neumí každej!! Do kopce jo, tam jde totiž jenom o výkon... a zásadně se do toho pouštím s těmi, na které papírově nemám! ;-)
neregistrovaný "krtek"
4. 12. 2005 16:09
bez titulku
Pěknej sumeček, ten stojí za hřích.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iNSDIDE SKODA"
4. 12. 2005 18:31
test R. K. a T. G.
"Do standardní výbavy Focusu ST, který před nedávnem s úspěchem prošel testem Romana Kresty a Toni Gardemeistera..."

Ještě aby ne, když jezdili (jezděj) za Ford... Jak ho testovali? Kdy? Kde? Jak dlouho? Kde se o tom psalo...?
Jinak es-téčko vypadá zajímavě, škoda, že nebude eresko...
:-O

p.s. co je na tom předlouhém blábolu GTIho o závodění do kopců zajímavýho? Rozjet se a podřadit pod kopcem umí snad každý jouda... No nic, pro někoho je to asi cenná informace.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "lowkick"
4. 12. 2005 18:34
Re: test R. K. a T. G.
jde o STYL, to je to...co ty nemas :no:
4. 12. 2005 20:07
Re: test R. K. a T. G.
;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 18:39
Re: test R. K. a T. G.
Předlouhý? Těch pár řádků? Ty budeš hodně sečtělý. >:-[]
4. 12. 2005 20:06
Re: test R. K. a T. G.
>:D Tak to se povedlo >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 20:51
Re: test R. T. G.
A pak že já ZZlobím >:D ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
4. 12. 2005 22:01
Re: test R. T. G.
Princip jízdy via dlouhý táhlý obecně známý jest, jde o to s jakou poetikou to napsáno jest. Tož tak.
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 09:39
Re: test R. T. G.
:-) Má slova... :yes:
neregistrovaný "Paja"
5. 12. 2005 06:31
Re: test R. T. G.
Je to zhruba stejne, jako, ze Enzo ladil a testoval MS, tudiz nechali v tom oba kluky povozit a ti se meli vyjadrit k upravam, naladeni...Tak je to, stejne jako s WR u Porsche apod. Jsi tovarni jezdec? Pak samaozrejme musis pomahat pri ladeni prestiznejsich seriovek...kdyz to od Tebe bude zamestnavatel vyzadovat...
neregistrovaný "švihák"
4. 12. 2005 21:29
škyt!
Ahoj z Břeclavi. Ze včerejška je mi blbě, nakonec proběhly Zlaté časy. Ten Ford může jezdit rychle, hned bych mu nasadil majáčky a dal ho za úplatek policajtům. Dneska ty jejich Mondea schovali, a tak jsem letěéééééééél!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "don Pedro"
4. 12. 2005 22:04
Re: škyt!
A co přistání bylo OK? Podvozek se vysunul v pravý čas?
neregistrovaný "j"
5. 12. 2005 16:00
Co to sem chodi za ......
Hele skuste se bavit k tematu plase!!! :no:
ST jo ok, snad se dockame i RS.
Tem co jse nelibi at si klidne koupi GTi nebo Sti.Me to mrzet nebude.
Rozbalit vlákno
12
5. 12. 2005 16:20
Re: Co to sem chodi za ......
A co ti v tom brání? :no:
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 18:40
Re: Co to sem chodi za ......
Tak to ti mohu říci docela přesně :-) je nás dost, od A až do Z. Začněme Alessiem, a pokračujme dále namátkou třeba: GTI, Lonestarstate, Marko, Mates, Pekelná Micinka, Tamin, moje maličkost, čili don Pedro, no a, last but not least, ZZ. Celkom povedená partička. A včíl nám tu přibylo aj litte j, tož juž sme tu všeci. :yes: Tož tak.
P.S. Se omlouvám fšem, jenž jsem ve výčtu osobností nejmenoval. T.t.
5. 12. 2005 18:42
Re: Co to sem chodi za ......
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 19:36
Re: Co to sem chodi za ......
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:17
Re: Co to sem chodi za ......
>:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:09
Re: Co to sem chodi za ......
To není pravda! Já to tady nezaplácávám! Snažím se diskutovááát! PS: nevíte někdo, jak jde v XP obejít heslo? :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 22:42
Re: Co to sem chodi za ......
Stýkáš se ale se špatnými lidmi. Jednoho dne budeš viset vedle nás. :-!
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 22:47
Re: Co to sem chodi za ......
Tak kopni do tý bedny.... (to je stašně nefér...fnuk...je na to nějakej zákon? není! tak žádný strachy a vesele plác plác plác (a občas i přihodím nějakou hlášku nebo odborný příšpěvek...snažím se to míchat - takový mix pro čtenáře ;-) )
neregistrovaný "j"
6. 12. 2005 16:54
Re: Co to sem chodi za ......
Panove poradna pro dementy je jinde >:D
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 17:45
Re: Co to sem chodi za ......
Jiste znas adresu, tak nam ji sem laskave napis, dik;-)
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 17:51
Re: Co to sem chodi za ......
tak je tam pozdravuj, až si tam pujdeš zkontrolovat stehy po lobotomii,ju? ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
6. 12. 2005 18:13
Re: Co to sem chodi za ......
Jů a kde? A Hele že bych se tam jako šel poradit co s tebou ;-)
neregistrovaný "Od tedka jen STecko"
7. 12. 2005 18:45
Hodne muziky za malo penez
Je to bomba, za takovýhle prachy takový auto, no klobouk dolu fordiku!!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0