Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ve srovnani s X5 a jejim 3.0d, nebo snad MLkem od MB a jeho 320cdi nebo dokonce 400cdi je XC90 s timhle motorem slabej linej traktor. Vzdyt co je to za obr auto a vahu kvalitni oceli! Skoda, v evrope se pripravili o par zakazniku...
Bobbe, klid. Motor, to není jako mozkovna. U motoru hraje roli objem. Kapišto? Prostě, to už je taková tradice... Třílitr má větší výkon než dvouapůllitr... Abych to upřesnil. Třílitr má větší objem, o půl litru. Co?... už?... tak to jsem rád. Mě se neomlouvej... ale Volvo by si to zasloužilo 😄 Ten motor v XC90 má 185 koní... prostě s tebou cloumá 185 koní. Když máš těch koní víc, cloumá s tebou víc koní. Třeba - když máš víc o 15 koní (to je dohromady 200) - stačíš mě sledovat?... když tak zvolním - tak s tebou cloumá koní 200... Prostě, jak píšu... taková tradice 😉
Mel sem moznost ridit XC90 v turbodieselu a, ehm, nezlob se, ale nic se mnou necloumalo.... jel sem X5 s novym 3.0d, a? - neco cloumalo! A to je to oc tu kraci 😄
a já jel s rangem s 3.0d (od BMW) a cloumalo.... teda jen v případě že jsem řízení půjčil svému 10-tiletýmu synovci... takže to cloumání.... je spíš rukama... 😄 a pokud chceš závodit.. co ti brání jít do V8....???? >😁 nebo to už je na tebe moc nóbl....???? 😉 😄
Bobb to mysli velmi dobre, Volvu zcela jednoduse schazi velkoobjemovy naftovy sestivalec s vykonem okolo 220k a vic, ktery byl byl schopny se srovnat s konkurenci, proti ktere je namiren, u benzinu je vyber slusny, ale prestizni SUV by prece jen melo nabidnout vice. 😉 Takhle se muze srovnavat pouze s VW Touareg s 2.5Tdi a to je skoda, protoze tohle XC je az na nabidku motoru sqele. GTI a Ciello jsou zrejme rozjeti z cely smrti, ze? 😉
v poho... já si toho jsem vědom.. ono i ten dieselovej Range neni žádná raketa.. ale trochu mě rozčilují názory, že pokud tam není 500koní a víc tak je to šunka... U techto aut je taky důlezitej krouták a tech 400 není spatnejch... Ano není to na vaříny, ale pojede to a to velmi slušně... A to nemám moc dobrý mínění o té jejich staré 2.5 litrové naftě... jezdil jsem ji chvíli v S80 a oproti konkurenci má nějakou tu mušku.. 😉 Oproti tomu 2.7 z Land Roverů je hoooodně dobrej motor, kterej s tím moc pěkně cvičí... Takže ve finále mám dojem, že tu většina lidí prahne po ultra silným dieselu a vlastně ani neví proč...!! ;-\
Ja vim proc, protoze ten, kdo jde v Evrope do premiovyho SUV chce kvalitni a silny turbodiesel, ktery rozjede na SUV alespon na urovne beznych vozu vyssi stredni tridy. Chce proste limuzinu 4x4, silu, komfort a neco jako off-road iluzi. XC90 je proste MOC tezky a ma MOC MOC kvalitni oceli nez aby na splneni tohodle prani stacilo to, co tam davaji.
nicméně problému jsou téměř všude... teda asi všude nazápad.... ;-\ [odkaz]
Ten clanok nie je uplne presny. Minuly mesiac sice zacala dalsia cenova vojna ktoru vyvolal GM, ale tentoraz ide o predaj aut so zlavami od 500 az do 4400 (!!!) USD. Vrchna hranica zliav vysoko prekracuje prave povodnu "akciu" zo zaciatku roka, kedy sa auta predavali za tzv. zamestnanecke ceny. Je absolutne nepochopitelne preco to GM (Ford, atd..) robi, ked vie, ze vysledok takehoto velmi umeleho stimulovania predaju na kratku dobu, bude po navrate do reality velmi "bolestny". A to si GM prave teraz nemoze dovolit. Ono totiz popri uz znamych problemoch koncernu sa ukazalo, ze nadhodnotili svoj cisty zisk v roku 2001 (ked uz zacinali mat problem) o 300-400 mil. USD. Naviac im auditori zacali preverovat vsetky vysledky od tohto datumu, lebo je podozrenie ze ich falsovali aj v dalsich rokoch. // Btw. tu je ukazka toho, co sa stane ked spustite / nechate sa zatiahnut do cenovej vojny. Ludia si zvyknu na "akciove" ceny - a v momente ked sa vratite do realnych cien, zacnu vas ignorovat. A mate problem ako vysity. Reakciou su dalsi zlavy... a takto to ide az dovtedy, kym vas to nepolozi. Takze za sucasnu situaciu si americania mozu z velkej casti sami, pretoze si nastavili trhove spravanie blbo. Aj ked museli vediet, ze jedneho dna im za to pride ucet...
bohužel se to děje skoro ve všech odvětvích... je to jen jak píšeš krátkodobé ale to už akcionáři nechápou.. ti po managementu chtějí výsledky a "zvýšení" prodejů je na první pohled viditelný pokrok... v evropě se to děje obdobně... VW prodává i jen za nákup a mnohdy i pod ním... jen aby plnili prodeje - čárky do statistiky... ostatní na to reagujou a spotřebitel si na to velice rád zvyká a sprostě je vyžaduje všude... (ty slevy)... z tohoto systému nemám moc dobrý pocit... nedokážu si totiž představit kam až to může zajít... jestli opravdu za pár let zajdu na kafe a budu se dožadovat slevy jinak si pujdu dát kafe jinam.... no brrrr....!!! 😒
Přestaň pít kafe 😄
Toto poznate? Volvo do minuleho roka uvazovalo aj o uvedeni kompaktneho MPV na baze Focusu C-Max (projekt bol ale nakoniec vraj zruseny): [odkaz]
Ježišikriste! To je humáč! ještěže to zrušili, já se tak zlakol,ako by Vlado vypadol z volkého brata! >😁 PS: Bobbe,D5 je myslím nejslabší motor v XC90...má objem,myslím,2,5l...přečti si ještě jednou GTIho článek...má pravdu, kluk ušatá...! 😉
...ale, ale Bobb vi, ze je nejslabsi (navic je to 2.4 litru), pouze si posteskl, ze Volvo nenabizi silnejsi...cti poradne! 😉
Nedříve dík za ten P.A.G. Roadmap 2010, opět si nezklamal :yes: Osobně bych se chtěl přimluvit za Toyotu, Hondu a Mazdu. Šlo by to? Mám několik otázek. Jak moc reálné je dodržení toho P.A.G. Roadmapu? Bude na to mít Ford vůbec dostatek financí? Mám takovej pocit, že bude muset šetřit, kde se dá a investovat asi moc nebude. I když z dlouhodobého hlediska by možná bylo lepší investovat než šetřit. Taky se mi nechce moc věřit, že by měl Jag tolik nových modelů. Podle mě je to velký risk, protože Jag v současné době lidi moc nebere (spíš vůbec - to neplatí pro automobilová fóra..) a zase budou snižovat produkci ze 120000 o 7% 😒 Co se týče cenové valký GM a Fordu, tak já je prostě nechápu (třeba do toho nevidím). Vždyť páchají sebevraždu a kopou si vlastní hrob! Sorry, ale zase dám za příklad Toyotu - cenově se nepodbízí a její prodeje prudce, téměř bezprecedentně, rostou (mluví o světovém měřítku). Letos to snad bude + 10-12% na celém světě. Zkrátka: Toyota generuje neuvěřitelně velké sumy zisku (+ soustu dalších ve finančních operacích atd. jak sme se o tom nedávno bavili). GM a Ford se cenovou válkou vyčerpají a Toyota je "rozmázne" jako malinu (mluvím hlavně o asijskopacifickém regionu) a na severoamerickém trhu jim to bude čím dál tím více nandávat.. Nechávápu, že jsou tak slepí - možná to bude celkovým pojetím. Akcionáři "západních" firem vyžadují dividendy a růst akcií, což vede manažery k plnění spíše krátkodobých a střednědobých cílů.. Naopak japonské a korejské automobilky tolik slepě "nedychtí" po krátkodobém zisku a soustředí se na dlouhodobé cíle - podle mě je to ta nejlepší taktika (ovšem v USA a Evropě se asi bude težko prosazovat). Jakej je Tvůj názor na tuhle problematiku?
IMHO tam hraje roli syndrom poráženého. Stát, který je na kraji prohry ve válce taky začne tisknout neuvěřitelná kvanta peněz, i když ví, že se to nemá a ještě víc si uškodí. Je to příliš lákavé. Stejně tak podle mne management Fordu a GM stojíc před problémy obrovských rozměrů to zkouší zahojit tisknutím nových cenovek.8-sTlak akcionářů dychtících po zisku za tím nevidím.
1.) Chces vediet buduce plany pre Toyotu, Mazdu a Hondu? Ak si to myslel tak, musis vydrzat...bude to zostavenie chvilu trvat, pretoze zistit buducich japoncov je kvoli jazykovej a geografickej vzdialenosti dost tazke (okrem Mitsubishi - tam uz som buducnost zverejnil). Ale pokusim sa. A neviem teraz ako na tom budem z casom. 2.) Ta Roadmap je myslim OK. Vsade, kde su projekty neschvalene som na to upozornil. Ak ich vyselektujes, ostane Ti bud bezny nastupcovia po skonceni zivotnych cyklov, alebo auta taziace z koncernovych synergickych efektov (Freelander-XC50). Co sa Jagu tyka, ten rozmach je mozny a ziaduci. S-type bude mat nastupcu, ten crossover je verejne oznameny, a X-Type bude nahradeny troma technicky identickymi sportakmi s roznym designom - ktore sa ale dokopy nebudu vyrabat ani v takom mnozstve ako teraz X-Type. Vramci novej strategie bude Jaguar platit za mierne nadpremiovu znacku, takze mozes cakat este dalsi pokles vyroby. To je ale vramci exkluzivity planovany proces. Ford by to mohol utiahnut. Je na tom sice zle, ale situacia nie je tak kriticka ako u GM. Zatial. 3.) Ta cenova vojna: Lones to myslim popisal velmi vystizne. GM je teraz v situaci "pyramidoveho hraca". Stimuluje chod jedneho procesu (predaj), na ukor procesu ineho (generovanie zisku), a pocita s tym, ze takto z toho vyviazne: Moze byt, ze ano, ale aj ked by poziadali na buduci rok o ochranu pred veritelmi, nemaju smay co stratit. Aspon teraz ozvia predaje a zarobia nieco malo + drzia si nadej, ze po uvedeni novych "GMT" SUVeciek, a buducorocnych malych SUV crossoverov z toho vyviaznu. Je to sice cynicky, ale logicky pokus... Ale problem GM ma viac stran. Ten hlavny su dochodkove / zdravotne zavazky k (byvalim) zamestnancom. To je to co ich taha dolu, aj ked nateraz ako jedina US automobilka dosiahli dohodu s odborovym zdruzenim UAW. Ta sa ale netyka ich starych zavazkov. Smutne na tej cenovej vojne, je ale to, ze "dumpingove ceny" GM nutia reagovat aj inych: Ford, DCX, a dokonca aj Japoncov. A prave koncernom, ktore maju problemy, alebo su nestabilne to moze priniest dalsie neprijemnosti. Takto GM so sebou taha dole aj Forda, Mitsu USA, a zcasti aj DCX. Ale tie problemy GM su zcasti aj dosledkom prilisnej orientacie na jeden trh a totalneho bordelu v koncerne. Diverzifikacia trhov je slaba: GM je extremne silne (a teda zavisle od trhu CanAm), ale v Latinskej Amerike, EU a Azii uz tak dobre nie je. A aka taka dominacia na Blizkom vychode a Australii toho moc nezachrani. Objemovo su to neni zas tak velke trhy. Ten bordel v GM zas spociva v nejasnom zacieleni US znaciek, podivnych majetkovych partnerstvach (vid. Subaru, Suzuki, Lada), slabej starostlivosti o EU znacky / trh (Opel ma furtlich nejaky problem, Saab hybernuje pri zivote, Chevy je v EU len rebadge Daewaa a ma uplne inu poziciu ako v USA). Obchodna politika GM v EU je pre mna tiez zahadou: ak mam dobru siet predajni a servisov Opelu, snazil by som sa aby moji dealery predavali aj znacku Saab. Trosku by ju to ozivilo. Namiesto toho sa Saab trapi sam, a dealeri Opelu predavaju Chevrolet, ktory by sa v pohode vdaka low-endovym cenam uzivil aj sam - tak ako sa uzivil ako Daewoo). Potom treba drzat pri zivote kvoli jedinemu trhu znacku vauxhall, ktora ale neni nic ine ako Opel. Dalsia vec: obchodna politika. Opel posobi samostane na EU trhu (s vynmkou specialneho Vauxhallu): Chevrolet ma v Polsku EU kancelariu predaja, ale auta predava v sieti Oplov. Saab posobi samostatne a nijak na predaji nespolupracuje s Oplom. Cadillac je zvereny v importe a predaji uplne cudzej, externej firme. A to sa bavime o dezorganzacii EU divizie GM. V USA by sa naslo kopec dalsich veci, nad ktorymi ostava rozum stat. To vsetko je taky bordel, ze vacsi snad ani nemoze byt! ;-\ GM treba od gruntu zrestrukturalizovat. Dat koncernu system v kazdej oblasti, tak aby bola nejaka "stabna kultura". Ja by som mal plan ako to spravit (rovnako ako som navrhoval u koncernu VW), ale mna pocuvat nikto nebude... 😄 😒 No a Japonci a Korejci? Vies to je tak, ze to ma korene uz v detstve. Tam su deti podporovane v tom, co ich bavi a na co maju talent. Potom z nich vyrastaju kreativni odbornici, ktori vidia veci v suvislostiach. A zisk pre nich nie je jedinym meradlom. V USA a EU su vychovavani zvacsa karierni manazeri, ktori sa snazia kazdu firmu riadit podla nejakych zazitych modelov. A specifika oblasti su potlacene do uzadia. Jedno ci riadia mlyn, alebo automobilku. Malokedy maju cit pre system, produkty, marketing, obchod...
Cadillac DTS: 4 700 (4 225) / Lincoln Town Car: 2 905 (3 431) / Buick Lucerne: 2 724 (0) / Cadillac STS: 1 913 (2 863) / Lexus LS430: 1 670(2 529) / BMW 7-series: 1 623 (1 137) / Mercedes S-class: 1 400 (1 733) / Acura RL: 1 298(1 941) / Jaguar XJ: 598 (1 135) / Audi A8: 422 (452) / Volkswagen Phaeton: 77 (30😄 / Infiniti Q45: 63(129) /// Vyšší střední třída: Acura TL: 6 134 (5 839) / BMW 5-series: 5 185(3 622) / Mercedes E-class: 3 884(4 925) / Cadillac CTS: 3 532 (4 091) / Lexus GS: 2 619(49😄 / Infiniti M45: 1 982(123) / Audi A6: 1 625(1 931) / Mercedes CLS: 951 (0) / Lincoln LS: 690 (1 315) / Volvo S80: 644 (1 160) / Jaguar S-type: 566 (567) / Saab 9-5: 215 (613)
a kde je Volha? ;-\
Tabulka je zmanipulovaná, aby zakryla, že Volha a Smart válcují americký trh s automobily. >😒]
Kde je Legacíííí! Já jí tam chcííííí!!! 😄 Zmanipulováááánó!!! (nebo to ti hnusní,uslintaní žrouti McPřejetýchkřečků nepovažují za luxusní auto??? AAaaaa,to bych se tam vypravil a pěkně si to s nima vyříkal!!!)
No já nevím, není Legacy střední třída? No řekněme, že je na hraně. Ale když chceš čísla, máš je mít: Subaru Legacy 5 522 z toho 3 612 Outback, Impreza 2 692, Forester 3 739, Baja (pick-up odvozený od minulé generace Legacy) 439 , B9 Tribeca 2 129.
IQS sleduje počet poruch za první tři měsíce provozu. Není tudíž tak přesný (zejména Evropané dopadají vždy o něco lépe než v dlouhodobé spolehlivosti) jako VDS, ale reflektuje velmi aktuální trendy. (v závorce počet poruch na 100 prodaných aut) Vítězné značky: 1.Lexus (81) 2.Jaguar (8😄 3.BMW 95 4.Buick 100 5. Cadillac a Mercedes Benz 104. Vítězné továrny: 1. Toyota Tahara, Japonsko (59, vyrábí Lexusy LS a GS) 2.Toyota Higashi-Fuji, Japonsko (67, vyrábí Lexus SC a Toyotu Celicu) 3.Ford m.c. Halewood, Anglie (70, vyrábí Jaguar X-type) 4.Nissan Tochigi, Japonsko (79, vyrábí Infiniti tříd Q a G, Nissan 350Z) a BMW Regensburg, Německo (79, vyrábí BMW 3). Zajímavý je zvláště propad značky Porsche, která se od roku 2003 ze sedmého nejlepšího místa propadla na 3. (2004) a 5.(2005) místo odspoda. Kompletní žebříčky na: [odkaz]
Ta tabulka musí být špatně, to není možný, to je podraz. Lonesy, ty jsi to určitě zmanipuloval, to je očividné. Takový podvod, to svět neviděl!!! Každému je přece jasné, že si v těch statistikách záměrně vynechal VW a její modely! Ty VW vůbec nepřeješ, ty podvodníku, styď se! Jen se směj, jen zveřejňuj lži, nás VWfily stejně nepřesvědčíš. Protože mi víme, jaká je pravda. Mi známe pravdu a více jaká značka je nejlepší a jaká značka vyrábí nejspolehlivější "ýbrauta"!!! >😒] >😒] >😒] Holt to zase musím napsat: Lexus ruleZZ
JAGUAR: X-TYPE: sedan v podobe ako ho pozname (a oznacujeme) skonci bez nahrady v roku 2008. Nahradia ho v ponuke (a podla novej strategie znacky) tri male sportove auta: v roku 2008 bude ako prvy predstaveny maly roadster (F-TYPE), o rok bude nasledovat designovo odlisne coupe, a od roku 2010 klasicky Shooting Brake /// S-TYPE: nova generacia sedanu od roku 2007. Bude o nieco mensia nez sucasny model, tak aby dokazala ciastocne nahradit mensi X-Type a ponesie design, ktory uz nebude odkazovat na MK.II a ma udajne dramaticky vratit znacku k jej zakladom. Od roku 2008 by mala nasledovat verzia Estate /// CROSSOVER: na baze next S-Type postavene auto, o ktorom je v tejto chvili zname stale iba to, ze bude mat samostatny design, a bude vyssie a dlhsie ako S-Type Estate. Premiera: 2009 /// XJ-SERIES: nova generacia od 2011 /// DAIMLER: v rokoch po 2011 mozeme ocakavat uplne ozivinie znacky DAIMLER, a to v podobe samostatne stvarnenej luxusnej limuziny. /// Tak ako doteraz, aj nove auto bude postavene na platformo next-XJ /// XK-SERIES: novinka.
LAND ROVER: LAND RAVER: male 3dv. 4X4 poziciovane pod Freelanderom by sa mohlo objavit v roku 2009. Napriek tomu, ze projekt stale nebol definitivne schvaleny, uz cca. pred dvoma rokmi sa objavila pocitacova grafika moznej podoby. /// FREELANDER: nova generacia od 2006. Iba 5dv. verzia! /// DEFENDER: nova generacia bola povodne planovana na rok 2008, ale podla vyjadreni zastupcov znacky je uvedenie nastupcu na podvozku new-Disco odlozene na neskor. Udajne sa tak ale stane este pred koncom dekady. /// DISCOVERY: nove auto /// RANGE ROVER SPORT: novinka /// RANGE ROVER: nastupcu sucasnej generacie mozme cakat okolo 2010. Udajne sa kvoli odliseniu od mensieho SPORTU vrati ku klasickemu stvarneniu, vratane masky s kruhovymi svetlometmi. ///
VOLVO: C30: maly 3dv. „hatch“ s kolmou zadnou stenou bude predstaveny v roku 2006 /// S40-V50: relativne novinky /// S60-V70: nove generacie od roku 2008 /// C70: novinka //// S80: nova generacia od 2006 /// V90: 5m. kombi ako konkurent proti Chrysleru 300C Touring od roku 2009 /// S100 – s posunom znacky Jaguar vyssie vznikne v klasickom premiovom segmente „miesto“ pre znacku Volvo. Ford (ak Volvo nepreda Renaultu) preto uvazuje o uvedeni klasickeho 5m. sedanu s oznacenim S100. Ak tento projekt bude schvaleny do vyvoja, seriove auto by sa malo objavit najskor v roku 2010. /// PROJECT „AAR“ – „AAC“ : v stadiu preverovania existuju projekty maleho coupe / roadsteru postavenych na platforme noveho kompaktneho modelu C30. Oficialny vyvoj ale nebol zatial spusteny a tak neexistuje ani termin cieloveho uvedenia auta na trh. /// XC50: kompaktne SUV bude mat premieru pravdepodobne v roku 2007 /// XC90: zatial nijake nove spravy.
[odkaz]
[odkaz]
hlavně to poslední je super... :yes:
no držim lincolnu palce, potřebuje investovat a vyvíjet jako sůl, podle těch přehledů od lonese nic moc teda 😡