Novinky
0
Zcasti chapem sucasnu mantru znizovania nakladov...konec-koncov W. Bernhard je u VW prave z tohto dovodu. Ale...fakt je ten, ze portfolio modelov Seatu z 3/4 vyzera, akoby tam uz setrenie prebehlo. Rad Ibiza/Cordoba je zhmotnena katastofa! To co u Seatu spravili s modelovym radom Leon /Altea / Toledo ja chapem...bohuzial vacsina verejnosti nepochopila, ze ide o jediny modelovy rad vo viacerych karosarskych verziach. Seat to nedokazal vysvetlit a ludia "placu" nad tym, preco tri rozne nazvane auta maju rovnaky predok. A to je vazna chyba...hodna pripadovej studie v ucebniciach marketingu! Nehovoriac uz o Tolede, ktore som videl za rok asi 2x (vratane zahranicia) - z toho 2x to bol taxik. ;-\ Alhambru snad okrem Spanielov v kategorii MPV uz nikto neberie vazne. Celkovo vzate: myslim, ze Seat potrebuje skor masivne investicie, nez setrenie (...ak teda setrenie nema znacku dalej viest zamerne k bodu, z ktoreho nebude navratu). A VW by si mal tiez vstupit do svedomia...pretoze Seatu nenechava na trhu nijaky priestor. Vsetky modely Seatu maju u VW alternativu, ktore maju v koncerne logicky lepsiu poziciu. Dat Seatu iba iny design evidentne nestaci (nehovoriac, ze zakaznik, ktory chce na mainstreamovom aute sportovy design patri do podskupiny zakaznikov mainstreamu), a jediny ako-tak autonomny model Toledo (ak ho teda nebudeme prirovnavat k Touranu) sa uz "narodil" slaby. /// A este nieco k mojej uplne prvej vete: setrenie je sice pekne, ale vzdy ked nieco v zivote niekto chce, musi investovat. Nikdy nic nie je zadarmo. Az ked investuje, moze cakat, ze sa mu nieco vrati...(...samozrejme porovnatelne k investicii).
0
SEAT prostě nemá image VW (jakkoli diskutabilní) ani českou levnou pracovní sílu ani zdařilý pochopitelný design, to znamená VELKÉ problémy, nevidím východisko. Připadá mi v koncernu prostě navíc...
0
V tejto chvili to naozaj tak vyzera, ze Seat je "piate kolo na voze". Ale islo by to spravit...keby trebars u VW povedali (a dodrziavali!), ze Seat bude mat sportovy juzansky design, tolko a tolko modelov orientovanych na sport (ostre HB /sedan, coupe, cabriolet, roadster), a ziadna znacka z koncernu VW im do toho nebude liezt...
0
No to hej! Já tu Toleda (současná) vídám ze Seatů (současných) asi nejvíce. Leona jsem neviděl ještě ani jednoho a Alteu jak šafránu.
0
To vidis furt to iste Toledo >😒] ...inak si to neviem vysvetlit! 😉
0
Veřejnost by to lépe pochopila, kdyby se Seat (plánovači VW) netvářil, že se jedná o 3 různé vozy tří různých jmen. Dále nechápu, proč tzv. sportovní značka staví své porfolio na MPV resp.MPV s nádorem na zádi, když to je asi nejméně sportovní druh karosérie. Problém rovněž vidím v image Seatu- nejprve to byla "španělská škodovka" (hodně plechu za málo peněz), teď se tváří jako španělská Alfa Romeo, což je spíše zbožné přání. Investice to rozhodně chce, ovšem obávám se, že skutečně sportovní modely (stylová kupé/kabrio, roadster... neřkuli ještě větší lahůdky) raději VW vyrobí pod jinou značkou, nejlépe pak pod svojí, i kdyby jen pro ranní poluce Piechovy.
0
Ano, so vsetkym suhlasim. To, ze VW (Seat) vydava tie tri auta za samostatne modely ma jednu lahko pochopitelnu pricinu (aj ked vpodstate hlupu...ktora naviac robi hlupakov z ludi, ktori sa do aut az tak nevyznaju): ak totiz vydaju 3 auta jedneho radu za 3 rozne, hned maju z 3 modelovych radov (Ibiza-Cordoba / Leon-Altea-Toledo / Alhambra)razom 5! /// Tie MPV: zas aj pre mna nepochopitelne! Ak mam sportove zameranie, mam vyrabat cabriolety a roadstery a ostre hatche, atd... Nie MPV alebo SUV. Lenze to plati v koncerne aj reverzne pre VW. Ak ma konzervativne poslanie (ako deklaruje) preco pripravuje roadster?! /// To, ze je Seat spanielska Skoda stale plati...a to, ze by ho chceli poslat proti Alfe (sportovym designom a zameranim znacky) plati tiez. Problem je akurat v tom, ze obe poslania naraz fungovat nemozu. ;-\ Alfa je inde, a keby mal Seat proti nej bojovat, musel by VW uvolnit pre Seat vsetky najmodernejsie technologie...co evidentne urobit nechce (ani pre Seat, ani pre Skodu). Lenze to by sa potom Seat dostal asi uz do "lovisk" Audi...
0
... a Audi nemůže konkurovat Alfě, protože je zaměřeno spíš technicistně a chladně....to jsou ale problémy, když zkoušejí sedět na příliš mnoha židlích naráz. >😁 A já jim tu schízu mezi "lidový a pro všechny" a "snobský" přeju. Koncern VW chápu takhle: Je to obchodní cestující snažící se zabrat žebrákovi jeho výnosný místo u vchodu do Delvity a zároveň trumfnout pana vedoucího v ceně obleku. >😒]
0
>😒] :yes: Svojske, ale vystizne vysvetlenie... >😒] :yes:
0
To si vystihnul fakt přesně! :yes:
0
Pokládám si stejné otázky- proč má kupé/kabrio tzv. konzervativní VW a ne Seat nebo Audi? Proč roadster pod toutéž značkou? Proč Audi již 10 let nemá žádné větší kupé? Proč má luxusní SUV dříve VW než Audi? Proč je stejný znak na brazilském Foxovi na jedné straně a na Phaetonu na druhé? Proč konzervativní value-for-money Škoda nemá MPV? Proč nemá Seat žádný třídveřový model krom Ibizi? Mohl bych pokračovat. Až neviditelná ruka trhu změní tyto otazníky na červené vykřičníky možná se začnou ptát sami sebe i kápové ve Wolfsburgu.
0
no cely VW Group je fakt schyzofrenicky. Mam pocit ze oni by aj chceli zlepsit image Seatu, ale ked sa uz postavia pred hotovu vec, napr vyrobu roadstera, tak si povedia, ze ked uz robia take auto, tak radsej zlepsia image samotneho VW a zacnu ho vyrabat ako VW. Cize povedal by som ze Seat a asi aj Skodu odstavuju na druhu kolaj, ako keby boli menej dolezity ako VW a Audi
0
Myslis ze Seat nema jinyho 3dveraka nez Ibizu??? A co treba Leon??? ten neni 3dver? Ja si to alespon myslim, pokud to tak neni, tak mi to rekni 😉
0
Leon je kvazi třídvéř s klikou zadního páru dveří schovanou ve sloupku (potud španělská Alfa). Bude-li někdy opravdu třídveřová verze netuším. Zapomněl jsem na Seat Inca, též třídveřový vůz- supersportovní pikap😉
Tak brácho, klid... zoufáš si nad unifikací modelů v Seatu? Podívej se kolem sebe, na ty ksichty... Kolikrát je lepší se dívat na silnice... kyslej jak šťovík, šilhavej kovboj, kosmonaut s nudlí u nosu, buzik s náušnicí jak vod řezníka, tetovanej trnsvestita, úlisnej Heep s jizvou na duši, pohrobek vlastních vášní s tikem v levý tváři, liftovanej hošan a sjetá *... tak co bys chtěl?... umíš si představit, kdyby se dělala auta podle ksichtů?... panoptikum nočních děsů... tak klid... SEAT vyrábí překrásné modely. Altea... sen mladé rodiny, co to zkouší na Mácháči na serfu... Toledo... ideál pro čtyřicátníka, co už se nemusí nikde hlásit a Leon... pěna dní... oheň v očích a bejčí stisk. Tak co chceš? Já vím... nemáš ani na jedno tak si zoufáš... Podívej se teda alespoň na sebe do zrcadla...
Když porovnám modelovou výzbroj Seatu s PR žvásty o jeho image, není problém přijít na viníka, VW. Není to samozřejmě o tom, že VW lže, krade a může i zabít. Spíše VW nechápu. Má v rukávu značku, od které každý očekává když už ne pořádný agresivní kopanec, tak alespoň lehký sportovní pohlavek. Místo toho se značka po tržišti potácí se čtyřmi tlustými krabicemi a dvěma hatchbacky, z nichž každý jednu z oněch tlustých krabic alespoň vzhledově asociuje. Takový výsledek ale není ani tím pohlavkem, je spíše opilým pádem do přihřáté bramborové kaše. Mezi lidmi, ač se to dost dobře nedá srovnávat, se podobnému chování říká závist. Jakoby Pischetsrieder a jeho říšské collegium nechali své (nejenom) hispánské podřízené kadit pouze do své vlčí mísy, aby náhodou nepřišli o nějakou kvalitnější stolici. Opakuji, že jen "jakoby", nejsem soudce. Mám ale pocit, že VW koupí značku (mnohokrát jí tím také zachrání od krachu), nějakým způsobem se ji snaží definovat, a když se mu to vcelku povede (zde např. první Ibiza, první Leon), pokusí si na její úkor zlepšit historicky příšerný image. A znásilněná značka se samozřejmě bránit nemůže, protože v této hře jednoduše kouše vlk. Jasně, jsou to jen plky, jen se obávám příchodu Volkswagenu AH 17.5 Schumacher s výkonem 1002k a maximálkou 408kph.
Je to na draka... Da Silva ti, brácho, vysochá dokonalé klenoty tohoto století, jenže přehlédl jednu podstatnou věc... většina... většina kupců vězí po krk v minulosti... To snad má šéf designér chodit po domech a vysvětlovat, že chyba je na straně kupujících?... SEAT není krok vedle, to je skok dopředu... akorát prostě... lidi milujou ty svý letitý porcelánový jeleny... P.S. Potřebuješ, brácho, pořádně nakopnout... pak se ti možná rozsvítí... i když možná by ti mohlo stačit, když ti někdo pošeptá, že SEAT je dokonalá porce stylu...
nestiham, tak ve zkratce. Marko, Lones, dCI = :yes: GTI= ;-\
A vysvědčení rozdáváš v přízemí nebo ve sklepě. ;-\ 😉
Kde budes chtit😉 Nezlob se na me, zname se a vime svoje, ale tentokrat si se s tim Seatem opravdu unahlil. Zrovna v tuhle chvili neni na Seatu co obdivovat. Obcas volas po tom, ze chlap "s koulema" ma umet priznat chybu. Neni ted prave ten nejlepsi okamzik? I borcum z Vlkohradu nemusi vsechno klapat, ne?😉
Teď bych zrovna o chybách nepsal 😉 Ale, zpět k SEATU. Ten můj názor je neměnný. Jsem opravdu přesvědčený, že je střihli výborně, ale holt tu frčej ti porcelánoví jeleni. Tak to je. Mimochodem je překrásné sledovat to rojení nových evropských modelů a konfrontovat je s novými mimoevropskými... Dnes jsem byl v Plzni a na křižovatce jsem málem do jednoho "mimo" narazil zezadu... jak jsem se snažil uchopit tend trend 😄
Cim to je, ze opravdu valna vetsina lidi vidi v Seatu prave toho porcelanovyho jelena?😉 A prave to rojeni evropskych modelu je rana na solar Seatu. Neokecas to, ja vim o co ti jde, ale tohle je pozice, ktera se neda ustat. Seat je proste v .... a je to skoda. Marko to napsal do puntiku presne, Lones to trefne glosoval a dCi pridal nazor nekoho "mimo" VW pusobeni a taky se trefil. Skoro bych rekl, ze dneska proda vic aut Jaguar nez Seat😉 GTI priznej, ze je neco velmi shnileho ve spanelskem sale Vlkohradu!😉
Vizuální stránka aut Seat shnilá není... jak to tam bouchaj to nevím, ale produkty jsou bez kazu.
Znam par tech, ktery neodvolali😄 Jsou sice dneska legendama, ale vsichni skoncili na hranici, mysli na to! >😒]
Seat to Alteou a zejména Leonem nandal všem zaříkavačům východních kultur... Leon je nedostižně potentní překrásnej auťák pro mladýho kluka... Naduplej a drzej... jistej ve výrazu s jasně definovaným stylem. Kdo nemá na to, tohle vidět, ať začne dělat do kolotočů... tam je ještě šance zabodovat... Mrkni se na Leona trochu zblízka, brácho. A pak si obejdi ten tvůj východní klenot... orčitě si všimneš pocitu... jako by se ti do hlavy vkrádala myšlénka - on ten SEAT to fakt snad dokázal... ale - ale brácho, nemáš voko, kupuješ to, co ti poradí kámoš na bowlingu... hraješ si na originál a doma si lepíš na zdi vybledlý reprodukce svejch snů... Hledáš odpovědi pozdě. Napřed si musíš dát otázku, odpovědět na ni, koupit si Leona a pak pochopit, že cesta je jen jedna. Cesta vyzrálýho stylu, přikrytýho plachtou síly, plachtou VW. Nehraj si na kovboje... na to nemáš... Buď jistej tam, kde ostatní ztrácí. A hlavně - nebuď manipulovatelnej. Buď originální ve středu. Nikoliv tuctovej na okraji...
prekrasnej autak? jo leon je ok z venku ale ten interier je hnusnej a altea je hnusna i z venku ;-\ toledo je jeste horsi
Nebreč. Jsou to dokonalá auta v nižší střední. Podle mne dokonce Altea boduje nad Golfem+. A ten Leon, ježišmariá, pokud jsi mladej... co už bys chtěl, když ne Leona... vždyť v něm je všechno, hektičnost téhle doby, ostrost času, rychlost touhy... prostě všechno... Za pár šupů. Dokonalej styl. LEON. Oheň v dlani... Když mu dáš 17 ky na 225 tak je to dělo nad který není. Copak ty nevidíš, že je to totálně jistej auťák? Ty nevnímáš tu zoufalost jinde?
a cim jako altea boduje na golfem plus? nepocitam li cenu tak vubec nicim. nema nataceci bixenony, nema elektrochromaticky vsechny zrcatka, loketni operka stoji za houby, nema razeni pod volantem u automatu, tvrde plasty v interieru a debilni radoby vzpery nad tunelem prevodovky ala beznej golf a leon me nezajima rad sedim vejs a pohodlne
Píšem teď o "stylu", ne o tom, kolik má šroubů v přední nápravě. Tak ALTEA je svébytná, samostatná a byť s Leonem příbuzná, jsou každy jiný. Golf je geniální ve svých křivkách. Plus je z tohoto pohledu krok nikam. Podle mne zajde.
kdyz sedim v aute je mi celkem jedno jak vypada z venku
Máš pravdu, že řidič ocení zejména to kolem něho... ale přece také občas vystoupíš a zase k autu přicházíš... tak pohled na auto by tě měl uspokojovat, ne?
uspokojovat kazdopadne coz teda ale nevim jak altea muze nekoho uspokojovat, ten zadek je fakt osklivej :-! leon je ok auto ale priznej si ze ten interier se proste seatu nepovedl (ano jsou interiery hnusnejsi ale take mnohme hezci a z koncernovejch aut je ten v seatu nejosklivejsi)
Já ti nevím. Interiér je novej... ten středovej díl neotřelej... možná to chce trochu nakoukat. Altea zezadu mne oslovuje.
Uznávám, že jednu modelovou řadu pojmenovat 3x jinak není zrovna ten nej nápad, nicméně nic až zas tak hrozného se nestalo. Leon a Altea jsou jako Golf a Golf+, tudíž v pohodě - obě auta si své kupce najdou, Toledo je IMHO krok mimo, tam to chtělo zachovati sedanoidní tvář (asi jako u Jetty). A co se týče designu, tož já si myslím že mistr Waltr Da Silva odvedl pěkné dílo (a mějme na paměti že se stále bavíme o nižší střední) a trumfnul tak mého bývalého favorita v tomto segmentu - Mazdu 3. A když juž tady někteří tak trochen šijete do vozů Seat, tak já anžto to nemám ve zvyku, tak si také přiložím polénko. A vyberu si třeba vozy s kosočtvercem. Tako automobilka s velkou tradicí (namátkou jmenuji tři zástupce, jenž ve své době byly klenoty: A310, Fuego, R5) nyní předvádí opravdu to pravé "mistrovství" designu - až se jsedn otřepe, když to vidí. A s názvy to taky řeší podobně jako Seat (Cli👋Thalia/Modus, Mégane/Scénic) a nevšim jsem si, že by tady někdo kvůli tomu vyskakoval jako čertík z krabičky, což se u Seatu říci nedá, není-liž pravda. Tož tak.
Ach A310, ach FUEGO... ach R5... všechny mám v srdci... Napsal jsi to výborně. To proč se obouvaj do SEAT ti vysvětlím. Zjistili, že všichni si všimnou, že jejich král je nahý... Tys to popsal přesně. My hodnotíme nižší střední, a ona přitom byla vysochána Mistrem nad Mistry... žádní nižšostřední macha. Dobrej postřeh. Zlatý vejce v kurníku... 😄 to má holt tuze těžký...
Proc potkavam mraky starsich typu Seatu a novych potkam min nez supersportu? Myslis, ze Seat hazi perly svinim?
Změna stylu u SEAT a v domácnostech ještě nevymetli porcelánový jeleny.
GTI vykasli na nazory blbych amaterov.Hlavne,ze Skoda slape.Image karoserie stare 10 rokov.Cim sa Skoda odlisuje od Seatu ? Chodte do seatu,sadnite,nastartujte a prevezte sa . A zistite , ze Skoda az taka dobra nie je . Jednoducho na nove Seaty nema.A to mnohych skodovakov jednoducho stve a preto len kritizuju . :-!
Tož nevim jak ty ogare, ale já žiju v bývalém okresním městě, kde na nejbližší dálnici je docela dost daleko, a jak to vidím tož hned tak nebude, a těch novejch Seatů tady několik párů je, po supersourtu zatím ani vidu ani slechu. Tož tak.
A myslis, ze ten pocet paru Seatu odpovida tomu, jak jsou podle tebe a GTIho ty auta povedeny?
Dle toho kolik jich za tu dobu co jsou v prodeji vidím kolem sebe, tak vpodstatě asi zatím nijak nevybočujou směrem nahoru oproti prodeji starších Seatů. Myslím si ale že s touhle novou modelovou řadou A/L/T, která má rozhodně svůj xicht, kterej v řadě aut čekajících na světlech na červnou určitě nepřehlídneš, má snad Seat šanci změnit image značky z řekněme španělské exotiky na solidní auto made in EU, v tak našlapaném, že snad asi nejnašlapanějším segmentu, jakým je nižší střední. A že já mu to teda rozhodně přeju a držím všecky palce. Tož tak.
Bude se mi hezky spát 😉 :yes: Ještě Jozkiho do klubu a zboříme jim ty rádobymodly 😄 :yes:
Ad Pedro: prosím, kteráže to automobilka vyrobila obří letoun Airbus industre A310? Ad GTIho pomlouvači: Musím se ho zastat. Ten design přece není tak hroznej, jako ten "kuřecínudlePassat". A uvědomte si prosím, jak se GTI jmenuje správným jménem(myslím tím to indiánské...).Takže ho nepeskujte,Seat není tam, kde mohl být,ale vše ukáže čas
Toho Rextona mi nepřišívej... já jen reagoval na test... ne, že bych si ho zejtra o oběd kraslil na ubrousek 😄 Jestli se ti ale nelíbí Mini, Golf, 911 a bejby Aston... tak pak doporučuju očaře 😉 :yes:
Suhlasim s tym co pises v prvej polovicke prispevku. Nie je to napad dobry, ale ani ja si nemyslim, ze by sa v zasade stalo nieco az tak strasne. Problem je v tom, ze to je "pohnojene" marketingovo, a ludia su z tych aut dopleteny. Jedna skupina tusi, ze to je jediny modelovy rad, ale nechape preco 3 rozne mena. Druha skupina to vnima ako 3 rady, ale nechape, preco to ma rovnake krivky (predok). Suhlasim aj s tym, ze Toledo malo ostat ako klasicky sedan. Nesuhlasim ale s hodnotenim Renaultu. Teda zcasti. Ako som uz bol pisal, Avantime, Megane, Laguna su designovymi skvostmi. Takymi, ze budu v ucebniciach designu - na rozdiel od Altey a Leonu. Oba Seaty su totiz krasne ladne, ale nic viac...Maju teda rovnaky problem ako vacsina Mercedesov. Krasa, ale bez ducha. V Renaultoch je vidiet odvaha, na aku si netrufol nik. Pripustam ale, ze ta odvaha viedla az za hranicu znesitelneho pri Vel Satis (... o to je prekvapivejsi vznik Toleda, ktory je konceptom Vel Satisu velmi blizko. A to uz Seat musel vediet, ze Vel Satis je predajny prepadak). Pripustam tiez, ze posledne Renaulty: Modus, Clio uz nijak odvazne nie su a je to dost diskutabilny mix beznych tvarov so stopami tej avantgardy. Chapem, ze sa Ti trebars nemusia Renaulty pacit, ale ver, ze tie co som vymenoval budu raz tiez klenotmi. Co sa tyka tych radov: Renault to neriesi ako Seat! (Az na Cli👋Thalia, co ale nie je nic vynimocne, ani apriori zle: Seat ma Ibiza/Cordoba, Ford mal Escort/Orion, VW ma Golg/Jetta, atd..) Clio a Modud nie je ten isty rad! Su to dva rozdielne, na ktorych nie je vidiet nic identicke. To iste plati pre Megane a Scenic! Jeden rad je v beznom vnimani tvoreny identickymi designovymi stvarneniami (obvykle prednej casti), nie tym, ze by mal identicku technicku platformu... 😉
Já teda u tebou jmenovaných Renaultů žádného ducha nevidím, ale třeba u toho Seatu zrovna jo, ono to jest otázkou vkusu, že. Já holt asi nemám běžné vnímání (a to se netýka jen aut, a nevím je-li mi to k užitku či ke škodě, asi jak kdy) a tudíž jsem si až do včíl myslel že jedna řada je tvořena právě tou technickou platformou, ať už na to naplácám kastli jakoukoliv.
Ten "duch" tam je v avantgarde. Moze / nemusi sa pacit (...nic medzi, podobne ako u BMW), ale uz to, ze to tak vyrazne polarizuje vnimanie ludi, naznacuje, ze tam je nejaka silna myslienka. 😉 Este k tym radom. Vyraz "modelovy rad" sa obvykle pouziva pre rozne karosarske verzie designovo identickeho auta. Napr. ten Megane ma hatchback, sedan, C-C, kombi. Iny modelovy rad je uz Scenic (ako kompaktne MPV), ktory vyzera inak. To, co popisujes Ty, je vyvojovy rad. Tam sedi, ze napr. vsetky Golfy, Golf Plus, Jetta, Touran, Eos, buduci VW Bedouin, su jeden vyvojovy rad. Lenze, ked je tam pribuzna technicka baza, logicky tam spadaju aj pribuzne koncernove modely. Takze ten technicky rad (v podobe spolocnej technickej bazy) pokracuje Octaviou, troma Seatmi, Audi A3, buducim TT, a buducim Audi Q5. 😉
GTI: Jen se na to podívej a musíš uznat, že ta uniformita současný modelový řady je až děsivá... [odkaz]
Píšeme o Seatní trojce - Altea, Leon, Toledo. A já tvrdím, že tohle je střihnuté dobře. Altea a Leon určitě.
Jo,jsem rozhodně mladší...protože A310(letoun) bude tak stejně starý jako to vaše A310(auto).(Letadlo tuším 1978,ale musel bzch se podívat do materiálů)... :-! . PS: to jako bylo hezké auto? hoďte mi sem,pane šlechtici,nějaký link...dík(člověk se pořád učí) :yes:
sem psal já...to nahoře....PS: kdo má zájem vidět studii o hmotnosti vozu při čelním nárazu do pevné překážky? Napište mi na mail...
😄 Tak to jsou obě A310 zhruba stejně starý 😄 Alpine začalo takhle: [odkaz] a potom pokračovalo dále takto: [odkaz] - fakt IMHO pěkný auta.
Tak to je shledání...já jsem měl jako malý kluk takové kovové autíčko (asi10cm),mělo vepředu světelnou rampu,bylo modré,aerodynamické a mělo krásně široká kola (proti jiným autíčkům). Myslel jsem si, že to je nějaké porsche, nebo tak...ALE BYLO TO TOHLE AUTÍĆKO!!! Nostalgie je silná...BRAVO,opravdu krása...PS😜ylo to i ve verzi GT? Myslím, že to jsem měl... :yes: :yes: :yes:
Tož nevím, ale podle takových mrňavých foteček bych se já teda auto neodvážil hodnotit. Když tak doporučuju návševu 3w.seat.cz - jsou tam pěkný 360st. prezentace.
ja si myslim ze jeden zduvodu je proc vw nechce pustit seat je cina ktera v eu hleda nejakou automobilku pres kterou by spustila prodej a nemusela budovat nakladnou prodejni sit. Podobne jak se VW pres Skodovku dostal lehce do vychod. eu.
Ano, aj to je mozne...ale na druhu stranu, ak by VW pustil Seat k vode, pravdepodobne by odtial stiahol predtym kompletne know-how. Pripadny novy vlastnik by tak ziskal iba znamu znacku a mozno europsky zavod. A v pripade Ciny by to nestacilo. Im prave chybaju tie technologie a skusenosti. Aj v pripade Roveru im je teraz nanic, ak maju prava na niektore zname znacky z koncernu Rover a jeho UK zavod. Nehovoriac uz o verzii, kedy by VW proste zrusil iba znacku Seat (a podrzal si na nu prava) a vsetko ostatne si ponechal. To by bolo vcelku logicke riesenie, pretoze by sa tak vsetko dostalo pod uplnu kontrolu manazerov vo Volfsburgu, a nebolo by treba marketingovo podporovat modely ine znacky (...a nech je to ako chce, prapovodnym problem Seatu je vlastne to, ze ich modely nedokazu znacke dostatocne zarabat)...Tak by bol akykolvek zaujemca odstaveny.
a proč by neměl, když to má v náplni práce svých koncernových křídel ?
Na druhou stranu ...alespoň někdo.
Na druhou stranu ...alespoň někdo.