Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AC Schnitzer BMW 3 kombi – plastika pro krásku

Nové BMW řady 3 se v provedení kombi pyšní elegantním, sportovním vzhledem, který u Schnitzera posunuli ještě dále do sportovního. Nechybí ani koníky navíc.
Zpět na článek
25. 11. 2005 21:46
26. 11. 2005 06:59
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 21:52
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 21:58
25. 11. 2005 22:00
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:03
25. 11. 2005 22:27
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:28
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:28
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 23:35
26. 11. 2005 08:54
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 10:57
26. 11. 2005 17:00
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 20:13
26. 11. 2005 11:30
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 18:32
26. 11. 2005 18:36
26. 11. 2005 18:49
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 19:56
26. 11. 2005 20:10
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 20:25
26. 11. 2005 20:39
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 20:53
28. 11. 2005 07:58
neregistrovaný "mates"
28. 11. 2005 21:24
26. 11. 2005 13:50
neregistrovaný "maxim"
26. 11. 2005 18:32
26. 11. 2005 19:08
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 20:00
26. 11. 2005 20:13
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 20:29
26. 11. 2005 21:20
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:29
26. 11. 2005 21:34
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:45
26. 11. 2005 21:50
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:54
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:58
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 22:19
26. 11. 2005 21:59
27. 11. 2005 13:30
neregistrovaný "Alessio"
27. 11. 2005 19:14
28. 11. 2005 09:32
neregistrovaný "Paja"
25. 11. 2005 21:46
KONÍKY?
Jak, koníky navíc? ;-) Tady máme koníky zakázaný. Já si nechal na levý předloktí vytetovat koeficient 1,36 a násobím a násobím... U značek mimo VW je to jednoduchý, vetšinou jde o dvojciferný číslo... ale strefit se do R třicetdojky... to je na maturitu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 06:59
Re: KONÍKY?
"U značek mimo VW je to jednoduchý, vetšinou jde o dvojciferný číslo" >:D >:D >:D Udelej si radsi konecne tu maturitu a prepocitej si to. VW totiz nepatri zrovna mezi ty "vykonne" znacky...
25. 11. 2005 21:47
V ZÁVORCE JSOU KONĚ
Hurá, hurá... v závorce jsou koně.... bravo redakce :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 21:52
BMW kombi
Ja nevim, ale mne proste bavorak a kombi nejde dohromady. 8-s
Ani designove ani mi to nesedi ke znacce. Jo u AUDI, tam umi lifestylove kombiky, taky se jmenujou Avant! :yes:
A MB v kombi, to jsou priserny krabice! No, C classe celkem dobry.
Rozbalit vlákno
11
25. 11. 2005 21:58
Re: BMW kombi
Klid, lowkicku... možná, že to cos napsal ti redakce vymaže :-) musíš ale tady napřed pokleknout a omluvit se, to už je tu taková tradice... když se někdo neuváženě rouhá :-) ;-) :yes: P.S. požádej o zahlazení trestu... my tu budem dělat, žes motoristicky bezúhonný.
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:00
Re: BMW kombi
tak jsem malem udelal z C klasse...Cc (CoupeCabrio) >:D
25. 11. 2005 22:03
Re: BMW kombi
No, to bych koneckonců i přešel... Hele, tak už jsi kontaktoval redakci?... budou mít slitování, uvidíš ;-) :yes:
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:27
Re: BMW kombi
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:28
Re: BMW kombi
ne a ne a ne >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 22:28
Re: BMW kombi
kvůli tomu, že kombi je u BMW divná věc? A není snad? Takovej allroad,na toho to přímo sedí. nebo Impreza v kombi - tak ta je tak hnusná,že se nelíbí ani mě....to sem vás dostal,co? :-)
25. 11. 2005 23:35
Re: BMW kombi
Jo, jo. :-) BMW umí přece krásná combi... staré pětkové je škola designu v combi, stará trojka to samé... dokonalé. Novej styl... je problematickej... ovšem pozor, je to styl s móóc velkým eS.
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 08:54
Re: BMW kombi
souhlasím...ale tvůj vkus na design...proti mému úplně (asi) jinde. No nic, jdu přeměřit ty sedáky
26. 11. 2005 10:57
Re: BMW kombi
Nejde o sujektivní vnímání, co se mi líbí anebo nelíbí. Když se podíváš na předchozí BMW, jak 5 tak 3 v kombi... pak těžko můžeš k nim postavit kombi jiné, které bude dotaženější... Když máš hodně dobrou náladu, postav někde na parkovišti své auto vedle kombi od BMW 5... přejde tě humor... to je dokonalost křivek a tvarů... kterou dokáže jen pár mistrů na světě. Na to, abych tohle tvrdil, nepotřebuju vlastnit bavoráka... tohle je vidět na 20 kilometrů.
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 17:00
Re: BMW kombi
Já myslím, že Němci obecně kombíky umí líp než sedany. Viz. A6, BMW 5, MB E, C...
26. 11. 2005 20:13
Re: BMW kombi
Zajímavej postřeh... něco na tom je...
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 11:30
Mno..
Mno, udělali z už tak ne moc pohledné trojky ještě ošklivější záležitost. Na druhou stranu, z h**na chleba neupečeš.. ;-\
Rozbalit vlákno
10
26. 11. 2005 18:36
Re: Mno..
:-) Musím toho svého smajlíka nahoře upřesnit... :-) Ocenil jsem jím jen to přirovnání... ovšem bez věcné souvislosti k BMW... neboť za to je, myslím, v dobré společnosti doživotí... Tibbyho omlouvá, že nedělá moc do aut a v mlze si zatím plete Lexus a Getzus ;-) :yes:
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 18:49
Re: Mno..
V mlze? Lexus a Getzus? To zní jako urážka (domněnka). Co omlouvá Tebe, když tady sveřepě šíříš propagandu lidového vozu? Co omlouvá černobílou slepotu Tvého zanícení urážet kohokoliv, kdo má na diskutovanou věc názor odlišný od toho Tvého? Co omlouvá Tvůj absolutistický přístup? Co omlouvá explicitné pohrdání demokratickým pravidlem rovnosti názorů? Že by vlčí tma (domněnka)? :-!
26. 11. 2005 19:56
Re: Mno..
Tibby... tvrdit, že BMW je ho* to se nepromíjí ve společnosti laiků, natožpak znalců... to je jako bys láhev svého oblíbeného červeného otevíral zarezlým hřebíkem... Zatím, mimo tebe (domněnka) jsem tu jistojistě nikoho neurazil... pravda ovšem také je, že nikdo tu nenapsal pitomost století (domněnka), že BMW je ho* :-) P.S. Klid... slunce v duši, klimačku na jednadvacet a lehce pluj krajinou... to, co letí kolem tebe zleva... to jsou nadupaný bavoráci. Pozor aby ses neušilhal ;-) :yes:
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 20:10
Re: Mno..
Pokud si to přečteš ještě jednou, možná přijdeš na to, že to bylo zacíleno na aktuální design trojkového bavoráku. Šel bych sám proti sobě, kdybych dal mezi BMW jako takové a konečný produkt chemických a biologických procesů trávícího traktu znaménko "rovná se". Tato nová trojka nesahá designově E46-tce ani po kotníky. A za tim si stojím - je to totiž můj názor. :-! Btw, výsledky ankety s otázkou "Urazil Vás někdy (chtě/nechtě) člověk za nickem GTI?" by podle mého názoru dost možná rozšírila obzory Tvého povědomí o různých možných způsobech urážení jiných osob. Pokud to za tím ovšem není úmysl (doměnka).
26. 11. 2005 20:25
Re: Mno..
Pročisti si hlavu... Jsi vztahovačnej jak * v periodě. Jestli se domníváš, že tady se píše i pro urážky, tak sis splet nejen téma, ale i prostředí. Pokud se současně domníváš, že když je něco tvůj názor, že to nemůže být současně blbost, tak bych ti doporučil, abys na čas víc uvažoval o sobě a o světě. Možná se sem pak vrátíš o pár schodů vyrovnanější a nesmysly o urážení necháš tam kam patřej. Na kávarenský stoly, u nichž se zejména řeší aktuální odstíny punčoch na nadcházející sezónu. Bože, on se uráží za to, že napíše pítomost století... Tohle je svět, kde buzíci vysvětlujou těm normálním, co je normální... doufám, že nám to nevysvětlej dřív, než vyhynem po meči... P.S. vždycky jsem tvrdil, že milovníci vína, pokud se tedy jedná o tu část populace, která zpravidla při čůrání stojí, jsou lehce přiteplalý, víceméně zženštilý a v obecném životě totálně nepoužitelný. Nechtěj, abych tenhle názor považoval za dogma. :-)
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 20:39
Re: Mno..
"Jsi vztahovačnej jak * v periodě." = urážka. "..když je něco tvůj názor, že to nemůže být současně blbost.." = tohle jsem nidky neřekl, tudíž je Tvoje poznámka/rýpnutí zcela irelevantní. "..a nesmysly o urážení necháš tam kam patřej." = fakt, že je Ty ve své nabubřelé samolibosti nevidíš ještě neznamená, že tady nejsou. "..necháš tam kam patřej. Na kávarenský stoly, u nichž se zejména řeší aktuální odstíny punčoch na nadcházející sezónu." = urážka. "Bože, on se uráží za to, že napíše pítomost století..." = překrucování faktů, úmyslné. Pro mě to je taky urážka. Nikoliv osobní impertinence, nýbrž urážka dialogové inteligence jako takové. Bráno v potaz s historií našich výměn názorů na tomto diskusním servru není kontext vět "Tohle je svět, kde buzíci vysvětlujou těm normálním, co je normální..." a "P.S. vždycky jsem tvrdil, že milovníci vína, pokud se tedy jedná o tu část populace, která zpravidla při čůrání stojí, jsou lehce přiteplalý, víceméně zženštilý a v obecném životě totálně nepoužitelný." nic jiného, než osobní urážka nejhoršího zrna. Timto končím jakoukoliv snahu o pochopení Tvých názorů, písemných projevů a snad i didaktických postupů. Nevidím smysl v pokračování jakékoliv komunikaci. :no:
26. 11. 2005 20:53
Re: Mno..
S tebou to musí mít tvý okolí těžký. Tibby, to, než mě někdo urazí... tak tomu předchází třetí světová... ale je mi jasný, že každej máme práh bolesti jinde. Vy, vinaři... to je kapitola sama pro sebe. Trpká touha zaujmout okolí alespoň tím, že rozeznám korek od plastovýho špuntu. Směšné... sám to poznáš. Jinak, to žes vztahovačnej jak * v periodě, musím vzít zpět. Tys totiž vztahovačnej jak impotent v bordelu. A to není dobrej předpoklad k vedení dialogů. Tihle vztahovači... to jsou dobří diktátoři... ovšem dialog... to je něco podstatně jiného. Pozdravuj v kávárně. ;-) P.P.S Život Tibby je poměrně jednoduchá záležitost, pokud si člověk nehází sám klacky pod nohy... :yes:
neregistrovaný "mates"
28. 11. 2005 07:58
Re: Mno..
Teda trochu dost jsi prestrelil ;-\ Navic Tibby je vice nez dobrej oponent do diskuze, takze jsi mel jedinecnou sanci vest dialog na urovni:-(
28. 11. 2005 21:24
Re: Mno..
Nijak jsem nepřestřelil. Napsal jsem srandičku - že zatím nerozezná Lexus od Getzus, připojil smajlíka s jedním okem zavřeným a ještě palec nahoru. O on se uráží... k tomu nemám slov. Přečti si to podrobně od shora. Vždy je důležitý začátek.
neregistrovaný "maxim"
26. 11. 2005 13:50
tuzing
Tyhle dodelavky puvodniho designerskeho umu me nejenze nebavi, ale me primo irituji. Jsou to jen hnusne cingrlatka na puvodni vymakane tvary. Pokud nejakej aeropaket, tak M3. :no: :no: :no: :-O
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 19:08
Re: METR + BMW
Ahoj všici! To, že evropani tak nějak kombíky umí je fakt. Ochcávka je taky hezčí v kombi (jedno z nejhezčích,řekl bych). Ale zase-design je ošidná věc,shodneme se asi jen na úplné kráse nebo úplném hnusu(až na GTI >:D ). To GTI: tak jsem vzal metr: U řidiče jsem to neměřil,nemá to smysl,sedadlo je elektricky polohovatelné(výška,vzdálenost,sklon opěrky,sklon sedáku). U spolujezdce: Mezi kolenem a okrajem sedáku mám 8cm, stejně jako nad hlavou při "vzorném" posazu,tak, jak jsme sedívali ve škamnách v první třídě (pak už jsme to šéfovali :-! ). Stehna mám podepřená asi do půlky...ale pozor! Subaru má úplně jinej prostor pro nohy než jiná auta! Podlaha je rovná 45cm a pak se zvedá do výše,úhlel asi 40stup. Tak nějak mám pocit, že to auto je šité přímo na mě, nikde ani málo ani moc místa. Je takové útulné,volant MOMO,kůže...kokpit více než útulný. PS: ááá,sněží...pozor,aby vám to neuklouzlo >:-[]
26. 11. 2005 20:00
Re: METR + BMW
:-) Oceňuji, Alessio, odborný ponor do problému... jestli jsem to dobře pochopil, končí ti sedák u lemu trenýrek >:D ;-) :yes: P.S. Beru tvou informaci - v Legacy se sedí dobře :yes: Půjdu to vyzkoušet.
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 20:13
Re: METR + BMW
ten sedák končí 8 cm před kolenem...je pod nohou, ale "není to hlavní styčný bod"....cítíš ho, když chceš, tak změníš polohu a on podpírat začne...nech se svézt v nějakym subaru, řekni, ať to majitel protáhne a pak napiš...myslím, že budeš potěšen ;-)
26. 11. 2005 20:29
Re: METR + BMW
Vyzkouším. Jsou sedáky, které se jen zvedají či snižují. Také jsou sedáky, které mohou měnit i sklon sedáku. A pak jsou i sedáky, které umožňují si vysunout ještě blíže ke kolenu sedák individuálně tak, aby ti sedlo sedlo :-). Myslím, že je dobré mít možnost měnit sklon sedáku, nejen výšku. To vysouvání, to je také dobrá finesa. Subaru vyzkouším.
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:20
Re: METR + BMW
u řidiče jde všechno nastavit tak, jak potřebuješ, to elektronický sedadlo je super,doporučuju! PS: nemyslím, že by to vysouvání tam bylo potřeba...opora nohou je právě v té plošině, která je šikmá...PPS: neví někdo, jaký druh AWD má 2,5 komfort MY05? Continuous nebo active? Když jsem dneska auto fakt nakopnul(kola se neprotočí..auto vystřelí jak na gumě...zeptej se majitele žluté RS :-) ), tak jsem zřetelně slyšel lupnutí v třetím diffáku...byl to projev systému Active?
26. 11. 2005 21:29
Re: METR + BMW
To o té žluté RS... dobrá sobotní pohádka ;-)
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:34
Re: METR + BMW
Ty GTI...jdi,nech se povozit v Foresteru 2,5XT (mě vezl ten pán jen 15 min, užij si delší jízdu),jestli se subaristů bojíš, půjdu s tebou (budu hrát tvého mladšího bratra), a pak si popovídáme,ok? Já nevím, ale zrychlení v manuálu za 6s a AWD...v automatu za 7,6.Tak rychle prostě RS řadit nebude(nebo to bude plichta)...ju? povoz se,prosííím! Ať se pak můžeme bavit i jinak, než čísly ;-)
26. 11. 2005 21:45
Re: METR + BMW
Teď jsem vlezl k Subaru.cz... nemohu tam spatřit sedan Legacy zezadu... Koukal jsem na motorizaci, je tam 160 koní a 240, ten třílitr... mezi tím není nic? Ten Forster má ten 2,5 na 230 konících a to bude určitě dobré svezení. Trochu mě u Legacy zaráží ta pomalost zrychlení i u toho třílitru... 8,2...
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:50
Re: METR + BMW
Subaru teď zrušilo "mojí" motorizaci 2,5 , 170hp a nahradilo jí 2,0 165 hp (ale objem ničím nenahradíš! ;-) ). takže to je 165hp,245hp. 2-litr nebo 3litr. mezi opravdu nič. zezadu...počkej,nějaký link sem hodím. PS: a pak hned běžím na Aliena!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:54
Re: METR + BMW
[odkaz] Už se probouzí!!!! Alieni útočí!!! uááá >:D
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 21:58
Re: METR + BMW
[odkaz] jen ta moje je stříbrná (ale ty krásné dvě nerezové koncovky...mňam!)
26. 11. 2005 22:19
Re: METR + BMW
:yes: :yes: pěkné :yes:
26. 11. 2005 21:59
Re: METR + BMW
Vetřelec... brácho... dokonalá atmosféra... nepřekonatelnej příběh. Ian Holm jako kyborg... na to se nedá zapomenout. P.S. Běželo to tu za komoušů. Fronty byly tak kolem 100 metrů. V kině U hradeb jsi dal uvaděči dvacku do kapsy, předtím ovšem dvacku u vchodu... a ten uvaděč ti půjčil židli. Vnesl jsi ji mezi písmenem A a L (na plátně) do sálu a sedl sis. To bylá krááálovská židle. Přenesla tě z toho komunistickýho lágru někam daleko do galaxie... Chodil jsem na to snad tejden stále za sebou... Na tu samou židli... :-) P.S. Jo, napiš o Subaru. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
27. 11. 2005 13:30
Re: METR + BMW
Já jsem za komunismu ještě sám do kina netrefil..:-). Teď řeším problém, jaký typ AWD mám v autě,prostě životně důležitá věc :-) . PS: škrábanec jest zakryt hnojem z cest...díky,silničáři! :yes:
neregistrovaný "Paja"
28. 11. 2005 09:32
Vetrelec...
...jak prihodne...predni naraznik nyni opravdu vypada jako po utoku vetrelce, Schnitzer me zklamal jiz tuningem rady "7", ktera je preplacana, ale tady snad zasel jeste dale...Skoda, dale tedy za nejlepsi tuning povazuji M-Paket.
Rozbalit vlákno
0