Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Panda Cross: Panda 4x4 v SUV kabátku

Fiat usoudil, si Panda 4x4 zaslouží odvážnější kabát, a proto stvořil Pandu Cross. Ta více připomíná SUV.
Zpět na článek
23. 11. 2005 09:33
neregistrovaný "Essesant"
23. 11. 2005 09:36
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 09:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:43
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 09:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:51
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 09:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 10:06
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 10:06
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2005 10:27
neregistrovaný "ciello"
23. 11. 2005 10:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:14
neregistrovaný "Essesant"
23. 11. 2005 11:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:33
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 10:55
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2005 11:36
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 12:01
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2005 16:41
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 11:15
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 11:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:21
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:32
neregistrovaný "Saki"
23. 11. 2005 11:38
neregistrovaný "ciello"
23. 11. 2005 11:53
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 12:18
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2005 16:57
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 17:18
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 20:09
neregistrovaný "theo"
23. 11. 2005 14:08
neregistrovaný "One.two.three"
23. 11. 2005 14:12
neregistrovaný "Pavel"
23. 11. 2005 15:15
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2005 17:32
neregistrovaný "Vitek"
27. 11. 2005 03:51
neregistrovaný "James"
25. 11. 2005 17:42
neregistrovaný "Fešák"
28. 11. 2005 17:29
neregistrovaný "737888840"
30. 11. 2005 23:33
neregistrovaný "JirkaH"
7. 1. 2006 22:27
neregistrovaný "majk"
neregistrovaný "Essesant"
23. 11. 2005 09:33
SuperPanda
A to prijde jeste verze Abarth!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 09:36
STANDA CROSS
Brácho, začni shánět pořádný kopyta... tretry z trhu věnuj na charitu i s tkaničkama. Konečně to tady bude na silnicích zábava. Tenhle styl si vymodlili silničáři... čím víc děr, tím líp... no, jsou to chlapi, tak to chápej... Ale vážně - další drzek do městský džungle... Tak brácho, nezapomeň... Evropa jede, a opět to válcuje... bravo FIAT, bravo PANDA.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:39
Oliheň
Oliheň s usekanýma chapadlama. Pavouk po žlučnékovém záchvatu. Auto po srážce s nákladem plastelíny. Prostě totálně odporné. Kdyby to auto bylo z USA a vážilo dvě tuny, tak tu bude deset příspěvků o tom, jak je ošklivé. Takhle je to roztomilý drobek. :no:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 09:43
Re: Presne tak....
...roztomily drobek. Videl jsem ho minule pondeli na navesu polskeho kamionu na D1, je to fresh auticko, musel jsem v duchu pouzit nazev poradu CT..."Vypadas skvele"! ;-) Nejlepsi mini je univerzalnejsi a dostatecne opticky odlisene od svych obycejnejsich bratri. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:46
Re: Presne tak....
Pro mě to je neuvěřitelnej postmoderní humáč. V okamžiku, kdy zastarají technické elementy designu a zůstane jen tvar, tak to bude snad každému jasné.
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 09:51
Re: Presne tak....
Ty máš povoleno psát na auto.cz až u aut od 5metrů délky a víc :-) ;-) P.S. Dej si pauzu... dej si kit cad(dy) >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:55
Re: Presne tak....
:-| ........ >:D Sniž to aspoň na 4,8m, prosím, prosím, já už budu hodnej.
neregistrovaný "GTI"
23. 11. 2005 10:06
Re: Presne tak....
Tak dobrá. Číst můžeš mezi 2,5 až 4,5m, smajlíky, bez textu můžeš mezi 4,6 a 4,8m... výměra nad to - ruší se censura :-)
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2005 10:06
Re: ////
Lonesi, víš co je na tom nejhorší? že tahle ta Pandička možná pro někoho vypadá divoce, ale veškeré to oplastování má velice praktické opodstatnění a to nejen do města, ale i do terénu. Pokud vím, tak tady na tom serveru a třeba i v autorevue a i jinde to auto testovali (klasickou Pandu 4x4) na Hummer centru a to auto projelo všude, kde hummer a to s letníma!gumama. Takže tohle to auto je skutečně auto a je to přesně to, co dnes aktivně žijící městský člověk potřebuje. Spotřeba 4 litry na 100 a k tomu tě to doveze, když budeš chtít se snowboardem a s pěknou koc na vrchol Sněžky. Dokáže to nějaký Caddy? Moc se mi to líbí, jen těch peněz (právoplatně) je na mě trochu moc....
neregistrovaný "ciello"
23. 11. 2005 10:27
Re: ////
:yes: já bych to nestavěl oproti caddy... ono zase taková amerika ti dá místo, že tam můžeš ležet napříč jako na letišti.. což ti panda nedá... ale panda je jednoznačně můj velkej oblíbenec..!! a tohle.. jo s prknem atd.. už vidím kolik jich stáva v Cortině u vleku...! :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 10:41
Re: ////
Tak to je vážně nejhorší. Protože já nemám snowboard. A i kdybych měl, koupím si na něj o něco hezčí pouzdro. Frašku s Pandou v Hummer centru sem viděl na Autosalonu na Primě. Tak to aby US Army přezbrojila na Fiaty Panda, což? >:-[] Prosím porovnávejme porovnatelné, já netvrdil, že konkurentem je Caddy nebo Hummer. Ale i o proti stejně prťavé konkurenci mi připadá prostě ošklivá a navíc tyhle ty pidi-SUV a pidi-MPV beru jako oxymoron. Nic proti italským autům. Z Lancie Thesis mívám vlhké sny >:-[] ale tohle vážně není můj cup of tea.
neregistrovaný "Essesant"
23. 11. 2005 11:14
Re: Jo ale...
ale Iveco MLV srovnatelne s Hummerem je, ne? A ty i na jeho konto pises, ze tim Italove dokazuji, ze jsou "jen" 22 let pozadu. Pricemz Iveco MLV ja ve vsech relevantnich ukazatelich jako vojenske vozidlo lepsi - Nechapu, proc si nekteri prispivatele nedokazi predtavit, ze se v Italii mohou vyrabet spickova auta - ve sve tride lepsi nez americka ci jakakoliv jina???
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:26
Re: Jo ale...
Teda tobě to Iveco v tý hlavě leží. >:D Já nehodnotil jestli je lepší Hummer nebo to Iveco, který lze zatím těžko soudit, tak jako bojema a rokama prověřený Hummer. Spíš jde o to, že H1 je konstrukce ze začátku osmdesátých let a brzo půjde do důchodu, takže chvástat se tím, že Iveco má úspornější motor (o čemž nepochybuju) nebo nějaké vychytávky.....navíc se mi Hummer líbí mnohem víc. Ta jeho vysoká placatost mě bere. :-)
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 11:33
Re: Jo ale...
vies co?? kup si ho, jazdi s nim napriklad po prahe. ako priplatkovu vybavu si daj stealth nater, aby ta nebolo vidiet s tou krabicou. moj h1 nechaj na pokoji, iveco mu jednoducho nebude siahat ani po ventil na kolese. uz som ti pisal, nejde o to vyrobit to, ale nieco s tym aj dokazat. iveco: :no: pekny den.
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2005 10:55
Re: Jo ale...
A cetli jste uz o tom, jak se 2 Pandy 4x4 vysplhaly az do zakladniho tabora na Mt.Everestu? Fakt sila :yes:
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 11:36
Re: Jo ale...
a viete o tom, ze vlastne podvozok pandy, bol zakladom lunochodu??? >:D
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2005 12:01
Re: Jo ale...
Hm, ze by pokus o vtip? :no: Klidne si tomu never, ale staci zadat do googlu neco jako Fiat Panda Mt. Everest a vyplivne ti to spoustu informaci. Nebo staci kliknout treba na [odkaz]
[odkaz]
nebo cokoliv jinyho. Ted bych rad odkaz na ten lunochod. :-!
neregistrovaný "rasto"
23. 11. 2005 16:41
Re: Jo ale...
cital som, fakt zaujimave. do vysky 5200 m nad morom a obycajny 1.2. ten prvy odkaz bol mysleny ako vtip, o tomto som nevedel. prepac. :no:
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 11:15
Re: Jo ale...
Já tam např. vidím jistou inspiraci Jeepem Cherokee Renegade...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:58
Re: Jo ale...
Snad leda jako parodie....
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:21
Re: Jo ale...
Lonesi, souhlas. Také se mi to nelíbí. Je mi úplně jedno, jestli to umí jezdit po stropě. Pro mě je to neuvěřitelně hnusný a ta trojice světel mi ihned připomněla Multiplu. Fiat za každou cenu se zviditelnit holt někdy přestřelí. Na tomhle autě by si klidně mohl vyjímat znak Hyundai nebo Ssangyiiionuhongkong....
neregistrovaný "Saki"
23. 11. 2005 11:32
Re: Jo ale...
No myslím že zrovna multiplu jako přestřelený model bych nehodnotil. Je prostě jiná než obyčejná a to se hodně lidem nelíbí.
neregistrovaný "ciello"
23. 11. 2005 11:38
Re: Jo ale...
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:53
Re: Jo ale...
Samozřejmě, že můžeš říct, že i ten sebevětší hnus se "někomu" líbí...
neregistrovaný "wolff"
23. 11. 2005 12:18
Re: ////
Ale no tak, to autíčko vypadá moc moc sympaticky a že by bylo ošklivý to zcela jistě není... A myslím, že bude velice úspěšné. Ono vlastně konkurenci ani nemá s vyjímkou Liany. Takže asi tak.
Jo Lonesi, jediné s čím s tebou souhlasím jsou mokré sny z Thesis. Kurnik to auto, kdyby ho tady někdo prodával, tak jdu do něj, protože od tohohle auta by se mohly ostatní automobilky učit co je to pohodlí na 5m (zejména Mercedes, BMW a spol.). Ach jo. Moc krásný auto, moc moc moc. A při tom? Taky není extra úspěšné, což nechápu, já tomu prostě nerozumím. Nepochopím, že někdo, kdo najede hodně km si koupí BMW řady 5, které je proti Thesis kostitřas... Ach jo.
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 16:57
Re: ////
To auticko bude mit konkurenci ve svem dvojceti z tovarny Suzuki, bude se vyrabet v Madarsku. ;-)
neregistrovaný "Paja"
23. 11. 2005 17:18
Re: ////
Omlouvam se to je pripad Sedici...samozrejme :-(
neregistrovaný "theo"
23. 11. 2005 20:09
Re: ////
samozřejmě není tak pěkná jako "civilní" Panda ale pořád lepší než 90% ostatní světové produkce >:-[]
neregistrovaný "One.two.three"
23. 11. 2005 14:08
Mě se nelíbí...
No abych řekl pravdu, tak se mi vůbec nelíbí... V normální provedení to vypadá lépe. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
23. 11. 2005 14:12
Nic moc...
Problém týhle Pandy je v Pandě samotné. Má totiž moc pěkný design a ten se nedá moc vylepšovat. :-! Stávající čtyřkolka se mi prostě líbí tak jak je, tyhle opuchliny navíc jsou možná praktické, zároveň ale podivné. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2005 15:15
bez titulku
plastovej kýč.za pár let, až tohle nebude ,,v módě,, si lidi uvědoměj, jaká to byla odpornost, chudák panda :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vitek"
23. 11. 2005 17:32
Diferenciály
Jen tak náhodou nepatří ty dva zmiňované diferenciály na nápravy místo mezi ně ? Mám pocit, že se tam trochu přetlačují s tou vyskózní spojkou...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "James"
27. 11. 2005 03:51
Re: Diferenciály
Souhlas. Mezinápravový může být na dvě nápravy jen jeden.
neregistrovaný "Fešák"
25. 11. 2005 17:42
bez titulku
Koukám, Fiat se dost nudí, když furt vymýšlí noné a nové modyly Pandy! Za rok nám ji třeba představěj s radlicí nebo ve verzi sanita a nebo možná jako tahač! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "737888840"
28. 11. 2005 17:29
nový kabát či návrat k projektu?
Kdo viděl předpremiérovou pandu jako projekt pod názvem,na který si nemohu vzpomenout,ale nebyl to název panda,ten poznává,že v podstatě tohle je pravá vůle designérů,která se do sériové výroby nedostala asi z důvodu šetření na nákladech.Ale jinak je to slušné.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JirkaH"
30. 11. 2005 23:33
Panda
Lidi mám obyč Pandu už rok a to auto MILUJU čím dál víc. Jezdí pěkně, vypadá pěkně, uvnitř fůra místa, zvenku dost malý, takže se vleze všude a za 200 tisíc nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty. Vyměnil bych ji jedině za tuhle teréní Pandu, ale na to moje finance nestačí :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "majk"
7. 1. 2006 22:27
Re: Panda
ja mam tu 4x4 climbing, cernou, taky se mi ta verze cross nejak extra nezamlouva pro svou mensi nadcasovost ale ma lepsi motor i ty zaverky diferencialu, na chalupe v horach fakt vyjede hodne, je s ni legrace, jak tady nekdo pise o parkovisti v cortine:-))) tak tam jsem byl o silvestru a bylo tam pet novych climbing plus tri klasicky najednou, slusny, pande jsem propad, je to muj osud, vubec nejede ale vyjede, taky v italie jezdej co by postovni, zluty a policejni, docela sranda vozitka, asi by to chtelo este neco vetsiho na leto...ale zatim na to nemam