Novinky

Zpět na článek

Audi RS 4 na českém trhu za 2.217.300,-Kč

42 komentářů

"integrováno je samočinné vysušování brzd vyžaduje-li to vlhké počasí"
to je uzasna funkce... predpokladam ze stala aspon 20tis... Neni jednodussi jemne slapnout na brzdu? >😁
No, je znát, žes toho zatím moc nenabrzdil... Až to jednou povalíš a budeš potřebovat zašlápnout to na fleku... budeš lehce překvapen, že v dešti se ti brzdy chytěj o pár metrů později... To co doporučuješ ty je také cesta... na kterou v RS 4 tedy řidič mít čas rozhodně nebude.
no... já to teda dělám běžně... hlavně na dálnici jsem ve střehu a udržuju si je čistý a suchý 😉
Tohle já dělám s nosem 😄 A nelži 😉
zase jsi mě dostal... ;-\ já už vážně lhát nebudu.... 😉 a jdu si pro ty kapesníky... 😉 >😁 😄
>😁 :yes:
Málo muziky za hodně peněz...
Vzdyt to vypada jak vysavac! >😁 To ma byt auto? >😁
A jéje, zase nějakej rozuma...
...takze to neni novy vysavac? >😁 Na prachy? >😁 >😁 >😁
Kdo na to má, ten si ho koupí, kdo ne, může se tady dívat jen na obrázky.
za dvě mega...drahý špás,není liž pravda? Ale proč ne...
PS: není to autíčko trošku přemotorizované? Při rozjezdu musí EPS docela zlobit PPS: jestli to není čtyřkolka,tak je to u mě drahá pitomina... ;-\
Je to 4kolka s Torsenom takze to prave 4x4 a preto to ESP sa nebude tolko salit. 😉
Nevis,ktere bylo uplne prvni auto s pohonem vsech kol?Bylo dokonce prvni nez audi a subaru.A nebyl to koncept,ale seriova vyroba.Nekdy kolem roku 1965/62,mozna driv,mozna pozdeji.Pomoz mi prosim,moc by me to zajimalo,a ja si myslim,ze jedine ty jsi takovy borec,ktery by to mohl vedet nebo zjistit.PROSIM!!!!!!!!!!
No, sice nejsem Lones, ale první AWD by měl být Jensen FF, sériově vyráběný od roku 1966... 😉
no pokud vím tak by to měl být skutečně on ... i když prý Spyker vyrobil 4x4 už někdy na začátku minulého století ... ale s tím si nejsem moc jistej
jo, spyker z roku 1903 (vycházím z údajů výrobce, někde jinde se uvádí 1902) měl jako první mechanický 4WD...každopádně jsem vycházel z moderní historie automobilismu, protože i původní dotaz byl směřován do období 60.let... 😉
jo jasně ... tak to já mysle žeto bylo někdy 1910 ... já to spíš sem chtěl dát jakokuriozitku 😄
Tak tohle bych z hlavy vážně nevěděl. Pokud si měl na mysli silniční auta a ne teréňáky, tak mají hoši pravdu s tím Jensenem. Docela pěkný přehled jsem našel tady: [odkaz]
První 4x4... tohle je jasný... Leninovo sáně >😁 Legendární auto... to 4x4 tam znamenalo, kolik potřebuješ nevolníků, aby tě vytáhli na kopec. 😉 P.S. Jinak první regulérní 4x4 bylo, tuším AUDI.
Tak to tušíš špatně. >😁
Jediné opravdové 4x4 vyrábí zákonnitě automobilka,která má v oblasti 4x4 nejlepší znalosti a která je největší automobilkou, která vyrábí výhradně modely s AWD...již spoustu let...
Ale neberte mě zase tak vážně, Torsena uznávám...holt každý nemůže mít nejlepší AWD 😉
Svata pravda...
Pssst, změn si nick,pak to až chval...jinak nás obviňí z "předpojatosti" k jedné automobilce ze země vycházejícího slunce >😁
GTI
Impreza má čich... to je jako masařka na ho*no >😁 nepíše, nepíše.... a najednou se někde v diskuzi objeví slovo Imp (byť třeba jako implantát) a máš ho za hrbem >😁 😉
No a? já zase reaguju na jakékoliv suba..., i když je to třeba článek "subatomární transformace" >😁
Myslíš Jeep?
>😁 :yes:
Jako je to ale fakt... Nepopírám, že Subaru jsou skvělá auta (zvlášť bych vypíchl Subaru Impreza WRX STi 2006, které jsem měl možnost osahat na setkání mistrů v Sosnové, musím říct, že je to bomba, zvlášť teď na zimu (ne svézt mě nenechali, ani tu apartní modrou bundu mi neprodali), ale Jeep je Jeep. Ostatně když chcete věci neznalému člověku vysětlit co je SUV, tak vždycky zabere "takovej džíp". Navíc 4X4 auta dělá Jeep opravdu déle než Subaru...
Však já bych byl první, kdo by na to upozorňoval, ale ze směřování diskuse jsem měl dojem, že se mluví o silničních autech 4x4. Jinak by před tím Jensenem byly zástupy (Jeep, Dodge, Ford atd).
Jeep a Subaru...auta pro totálně odlišné majitele. Obojích značek si vážím, mají "hloubku". Nejvíce 4x4 aut vyrobí opravdu Subaru,Jeep se v číslech krčí dále v tabulce(no, krčí...hrdě stojí,ať nikoho nenaštvu). Letos oslavíme krásných 30 let co Subaru dělá výhradně AWD (včetně malých prcků). První 4x4 měli v Sumeru,kde každé kolo pomáhalo do kopce odvalovat několik otroků,a to bez diferenciálu (jen s tzv. bičátorem >😁 )
noo .. takový autí by se mi i líbilo ... s nimi by služební cesty ubíhali o dostrychleji než te´d .... škoda že je zatím jen sedan a ne kombi ... s přepážkou by byli prodeje určitě dvounásobné ....
😄
drahé,drahé,drahé
GTI
To, na co nemáš... se ti vždycky zdá příliš drahé....
To není pravda. Třeba takovej Ford Mustang se mi nezdá zrovna drahej, ale stejně na něj nemám...
... odpověď ani nemusím psát, že >😁
Nikdy nevíš, lepší bude když to napíšem : AUDI RS4 za 2,2 :yes:
...ano ano, vystihl jsi to přesně: každému, co si zaslouží 😉
no pro me to tak jasny neni. rozdil 0,5 mega, u M5 dalsich 300k naskoci jako priplatkova vybava...skoda, ze RS4 nema DSG, neb ta sekvence z M5 je *, tim by se vaha prevazila ce prospech RS4
Za 2 a ctvrt mega jsou v zakladu jen predni okna v elektrice ???
To ma byt fakt ???
To je naskok diky technice ;-\
tu ide o setrenie na hmotnosti ... >😁 >😁 :no: