Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GM propustí desetinu zaměstnanců

General Motors brzy zahájí restrukturalizaci, která má firmě ušetřit 7 miliard USD a vrátit tak koncernu konkurenceschopnost. O práci příjde 30 tisíc zaměstnanců, uzavřeno bude 12 výrobních a servisních středisek, výrobní kapacita by měla klesnout o milio
Zpět na článek
22. 11. 2005 11:47
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 13:32
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 11. 2005 13:51
neregistrovaný "ciello"
22. 11. 2005 15:49
neregistrovaný "Marko"
22. 11. 2005 18:25
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2005 18:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:02
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2005 17:21
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 15:36
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 11:26
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:53
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 12:59
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 16:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 17:47
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:54
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:56
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 18:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 18:50
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 19:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:18
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 19:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 18:59
neregistrovaný "snekon"
22. 11. 2005 19:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 21:14
neregistrovaný "daniel"
23. 11. 2005 15:46
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 11. 2005 22:00
22. 11. 2005 22:58
neregistrovaný "Geenie"
22. 11. 2005 23:19
neregistrovaný "MadPete"
22. 11. 2005 23:28
23. 11. 2005 00:00
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 00:08
23. 11. 2005 00:26
neregistrovaný "MadPete"
22. 11. 2005 23:52
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 02:34
neregistrovaný "Lancer"
22. 11. 2005 23:09
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 21:36
22. 11. 2005 22:15
neregistrovaný "Karel"
22. 11. 2005 22:28
22. 11. 2005 22:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 23:05
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:20
23. 11. 2005 09:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 13:21
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:13
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:27
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 11. 2005 22:55
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:17
22. 11. 2005 23:45
neregistrovaný "MadPete"
22. 11. 2005 23:52
neregistrovaný "lowkick"
23. 11. 2005 00:08
22. 11. 2005 23:59
23. 11. 2005 00:04
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 00:12
23. 11. 2005 13:25
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:18
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 00:16
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 00:28
22. 11. 2005 23:22
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:34
22. 11. 2005 23:39
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:46
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:50
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:21
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:41
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:41
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:50
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:57
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 00:04
23. 11. 2005 13:30
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:24
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:40
neregistrovaný "Tom"
24. 11. 2005 20:47
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 11:47
GM je v loji, to se ví
ale překvapilo mě, jak hodně v prde.. jsou :no: Ale na druhou stranu pochybuju o tom, že tato opratření budou stačit.. uzavírání továren a propouštění zaměstnanců možná na chvíli pomůže, ale dlouhodobě to zas takový vliv mít nebude. Podle mě by to chtělo hlavně celkovou totální systémovou změnu (strategie, řízení společnosti, produktové portfolio a hlavně systém výroby). Pánové z GM by asi měli zajet k Toyotě a "trošku" se přiučit, jak se mají vyrábět automobily v 21. století (to myslím naprosto vážně). Jo a ten milion v produkci dolu - dobrá zpráva pro Toyotu - původně plánovala zvýšit celosvětovou produkci asi o milion, díky vyklízení pozici GM to asi bude podstatně více :yes: Takže si neodpustím klasickou poznámku pro všechny bezvěrce - TOYOTA RULEZZ
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 11. 2005 13:32
Re: GM je v loji, to se ví
asi neni potreba delat z GM az takovy idioty, ze si mysli, ze propoustenim se vsechno vyresi ... na to nepotrebujou Toyotu (i kdyz jinak od ni pry opisuji snad vsichni :o)
neregistrovaný "ciello"
22. 11. 2005 13:51
Re: GM je v loji, to se ví
..to néééé... já sem vždycky opisoval od Karla... :-O
neregistrovaný "Marko"
22. 11. 2005 15:49
Re: GM je v loji, to se ví
Tu krutu pravdu si sa raz dozvediet musel: "Karel bol tiez Toyota!!" >:D :-!
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2005 18:25
Re: GM je v loji, to se ví
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ja opisoval od Andrey, myslis, ze byla taky Toyota?:-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 18:45
Re: GM je v loji, to se ví
Jestli nebyla nikdy nemocná.... ;-)
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2005 19:02
Re: GM je v loji, to se ví
To nevim, na zakladce, kde jsem opisoval, jsem to nesledoval:-) Ale divna byla, to zase jo:-) Pak uz jsem neopisoval, davali mi to zadarmo, jen abych tam moc nechodil >:-[]
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:21
Re: GM je v loji, to se ví
Neboj, nejsem tak omezenej, abych si myslel, že je vedení GM tak omezený, že si myslej, že všechno vyřešej propouštěním a zavíráním továren.. moje poznámka se spíš týkala článku, kde se o dalších opatřeních nic nepíše. Nicméně o magementu GM (v posledních letech) moc valné mínění nemám.. jejich výsledky hovoří za vše :no: Na propouštění se Toyoty ptát nemusej, ale o výrobě aut by se s ní teda "poradit" měli, protože v této oblasti je Toyota a několik (desítek) let jinde. Rozepisovat se o tom ale nebudu, to by bylo na dlouho..
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 15:36
Re: GM je v loji, to se ví
projistotu: nemyslel jsem to nijak ofensivne :o)
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:26
Re: GM je v loji, to se ví
100% souhlasím s posledními dvěmi písmenky tvého příspěvku ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 11:36
Re: GM je v loji, to se ví
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
23. 11. 2005 11:53
Re: GM je v loji, to se ví
;-)
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 12:59
Re: GM je v loji, to se ví
>:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 16:18
Genuine Motors
Tak nikdo, kdo má doopravdy rád auta se nemůže z potenciálního konce GM radovat. I když i to ti maska internetu a brnění svobody slova umožňuje. Stejně jako obklopen vymaštěnci můžeš házet láhve na fotbalová hřiště a tvrdit, že se máš rád fotbal. GM znamená jména, která píší automobilovou historii. Nedávno sice padla první legenda. Nejstarší novosvětská značka Oldsmobile. Pořád ještě ale žije Pontiac, který vyhrával závody dřív, než tvůj děda uměl řídit. Žije Buick, který byl prémiovou značkou dřív, než být prémiovým bylo cool. A žije Saab. Gryf ze švédské ocele. A žije erb rodu Cadillac, který je přezkou na opasku západní civilizace. Každý z nich už nyní vydržel déle, než tobě bude trvat vrátit se do prachu. Kolik erbů, co tě přežilo si založil ty?
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:47
Re: Genuine Motors
Bohužel musím konstatovat: "Čo bolo, to bolo..". Toyotou se zabývám nějaký ten pátek. Její filosofie mě oslovila a stal jsem se jejím fanouškem a obdivovatelem. Před nějakými 20 lety (v USA asi déle) se Toyotě apod. většina lidí "posmívala" a s oblibou konstatovala "Japonec na konec", ale já to vždy viděl jinak. Myslím, že sem poznal, jaký potenciál je ukryt v její filozofii a vždy sem všem říkal: "Posmívejte se dokud můžete, jednou přijde doba a tahle Toyota Vám to pořádně vysvětlí". Byl sem za snílka. Jo, teď si to užívám plnými doušky (a určite nejsem sám). Tomuhle fenoménu osobně říkám "Toyotí aha efekt": nejdříve lidi dělali haha, potom dělali aha, teďka začínají říkat a sakra, nakonec budou říkat a doprde.. :-) Sleduješ jak to krásně pasuje i na americké a evropské automobilky?Prostě platí, že pýcha předchází pád. Čím je automobilka pišnější, tím tvrdší dopad bude. Vem si kde byl GM (zejména Cadillac) než přišla ropná krize a kde je teď - uběhla poměrně krátká doba - GM dokázal skoro nemožné, během velice krátké doby se dokázal dostat z nezpochybnitelného trůnu do absolutního bahna (beru celkový pohled na postavení a finanční situaci automobilky jako celku). Tohle se dostane do učebnic managementu jako případová studie toho, jak se dá promrhat potenciál a postavení na trhu, za to dám ruku do ohně. Už sem to několikrát psal GTIčkovi - historie je určitě důležitá a krásná věc (proto často navštěvuji technická muzea - doporučuji německý Sinsheim), ale chleba si za to nekoupíš! Žít pouze z historie se nedá (určitě ne v automobilovém průmyslu). Napsal si tu pěkně věty o jednotlivých značká koncernu GM, já s nimi souhlasím, ale k čemu to je? Jo v muzeu se určitě krásně vyjímá nápis: "Nejstarší novosvětská značka Oldsmobile".. A určitě se tam bude i krásně vyjímat nápis "Pontiac, který vyhrával závody dřív, než tvůj děda uměl řídit" a co třeba teprve "Cadillac, přeska na opasku západní civilizace" ;-) Jo, až bude Escalade na Letný, určitě se na něj zajdu podívat a nostalgicky zavzpomínám >:-[] Teďka si trochu rejpnu (neber to jako osobní útok, spíš jako nastínění mého pohledu) - vás na VŠE už neučí, že by se firmy měli orientovat na budoucnost (to neznamená se úplně distancovat od minulosti)? A co třeba okřídlená fráze "Inovuj nebo zemřeš", ta už se na VŠE nebere?
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:54
Re: Genuine Motors
BTW Osobně proti GM nic nemám a věřím, že všechno zlé je pro něco dobré. Tak že bych to viděl tak, že GM musí klesnout na úplné (relativní) dno, aby našlo "dostatek" síly skutečně řešit problémy!
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 17:56
Re: Genuine Motors
ne, nejsem negramot :-) za to "pišnější" se fakt stydím..
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 18:11
Re: Genuine Motors
Krásné vžití se do Toyoty, už mi tam chybělo jen: "A když jsem se v 15 rozhodoval, co dál, Toyota pro mne byla jasná volba. Věřím, že když děláte svou práci poctivě, lidé to ocení." >:-[] 1)Nesnáším, jak tu každý dokola a ty obzvlášť operuje s VŠE. Zapomeň na to!!! Jasný?! Vymysli si jiný argument. Jsou jiné konvenčnější způsoby vnucovat druhým, že jen tvůj názor je správný. Třeba profláklější "každý odborník ti poví" nebo "kdyby si se zajímal o..." 8-s 2)Já psal o autech, narozdíl od tebe (ty píšeš o managementu GM a jeho fanouškem nejsem přesto, že snad studuju školu, která plive managery a ty to dáváš do krkolomné souvislosti). A to není historie, to je žhavá současnost. Buick vyrábí spolehlivější auta než Toyota. To je REALITA SOUČASNOSTI. Já tu píšu, že je škoda dobrých značek, které doplácí na špatný management a ty tu zase už postý onanuješ nad Toyotou, která dodnes nedohnala ve spolehlivosti Buick a vyrábí auta s nulovým designem.
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 18:50
Re: Genuine Motors
Oh, bude se tedy muset přiznat - sem manažer vyplivnutý VŠE, proto s tou VŠE operuji (nemá to být narážka na Tebe osobně, pouze si pamatuji co nám tam neustále lili do hlavy).. Buick vyrábí spolehlivější auta (nedávno sem viděl nějakou statistiku), má delší historii, byl prémiovou značkou, když ještě starej Toyoda vyráběl tkací stroje... jenže, kde byl Buick před 40 lety, kde je dnes a kde bude za 20 let? Kde byla Toyota před 40 lety, kde je dnes a kde bude za 20 let? Mě je prostě jedno, jestli má auto na kapotě znak Rolls-royce, Buick, Toyota nebo Ssanyong a co ta která značka dělala, když sem ještě nebyl na světě.. To, co mě zajímá, je to, jaký auta dělají dnes.. některé značky jsou prostě již jen těmi značkami (žijí ze své historie), ale jinak není zas tak o co stát. Toyota za Buickem zas tak moc nezaostavá a navíc spolehlivost je asi tak jediná věc, ve který ji dnes může Buick konkurovat. Design je věc osobního názoru a stylu, proto vždy tvrdím, že je to můj názor (= subjektivní hodnocení) a byl bych rád, kdyby to tak dělali i ostatní! O svém názoru na design Buicku raději pomlčím.. Toyota to má v této oblasti těžší, protože na rozdíl od třeba toho Buicku prodává své modely po celém světě a tak musí v designu přijímat určité kompromisy, na to by se němelo zapomínat.. Toyota měla usedlý design, ale časy se mění - Aygo, nový Yaris a co teprve nové modely Lexusu :-! To co píšu o Toyotě bych mohl v určité míře psát i o některých dalších značkách, ale je pravda (a to si musí přiznat každý sám sobě), že Toyota je dnes nejdál a většina automobilek od ní v určitých oblastech "opisuje".. což je docela úsměvné zejména u GM, protože v době, kdy na silnicích kralovalo Eldorado (coz není tak dlouho), tak Toyota vyráběla dvoutaktové motorové tříkolky..
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:03
Re: Genuine Motors
Nicméně, pokud mi budeš cpát, že sem snad někde psal, že se mají firmy orientovat na minulost, tak budu "zlý" i nadále. To, že oceňuju design z duší, který čerpá z minulosti a odpovídá na současnost, to že pro mě značka znamená i určité sportovní úspěchy z minulosti a technická prvenství, tak to rozhodně vůbec neznamená, že propaguju zavádění managerských postupů z roku koně nebo vyzbrojování finančního oddělení kuličkovýma počítadlama namísto počítačů. A opět: mě nezajímá, kde je a kde bude finanční situace firmy, od které si kupuji produkt. Zajímá mě jen ten produkt. Nekupuju si vymakanější reklamu, nekupuju si levnější dělníky u pásu, někupuju si finanční poradenství od jejich managementu. Kupuju si auto!
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:05
Re: Genuine Motors
Achjo: design S duší
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 19:18
Re: Genuine Motors
No v podstatě s tebou souhlasim. Já si navíc nekupuju ani ty sportovní úspěchy z minulého století a historicky uskutečněné technická prvenství - kupuji "jen" to auto. Ale finanční situaci firmy u které si kupuju produkt bych být tebou sledoval - např. když se Caddy nebude dobře prodávat, tak zkončí "oficiální" iportér a můžou nastat různé nepříjemné problémy.. P.S. ale doufám, že souhlasíš s tím, že když největší automobilka světa ztratí na domácím trhu za 20 let 20% trhu, že to chce docela "nadání" a že se jedná o mimořádný "majstrštyk"..
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:22
Re: Genuine Motors
No já jsem kojený šedýma importama, takže ztráta "značkového" servisu, ve kterém navíc stejně nebudou lidi se zkušenostma s danou značkou (protože tací tu nejsou) by mě moc nerozházela. 20let je dlouhá doba a americký trh je přesycený všema možnýma značkama. Jinak minulá Camry byla hodně podařené a elegantní auto a nedivím, se že Toyotě tak pozvedla v USA image.
neregistrovaný "snekon"
22. 11. 2005 18:59
Re: Genuine Motors
Přesně tak, souhlasím s Lonesem. Máti má mimo jiné Toyotu Yaris, a Bože, to je auto vyrobené z "papundeklu". Pravda, je relativně spolehlivá, ale už měnily brzdy, kompletně uvnitř elektroniku s palubním počítačem a displayem (najeto má 36tis km!!) Všudyma do ní fouká, všechno v ní praská a křupe, všechno z ní odpadá(nevyjímaje i new Toyotu Avensis), je hlučná jako prase, je prodřený podlahový koberec, prostě auto pro nenáročného človíčka, kterému tyto drobnosti-u kterých by se řidič německých aut doslova posr..-nevadí, a tudíž je nereklamuje u dealera. Jednoduše řečeno a obecně vzato si japonské auto koupí člověk nenáročný, tím nechci říci člověk nevzdělaný či neschopný, ale jen nenáročný. On ten milovník vozů německé či švédské provenience si koupí raději tyto - semtam se ta elektronika pose.., něco semtam zalupe a zaskřípe, a už si stěžuje u dealera-tomu to vadí, na auto je náročný. Ten by u japoských vozů zešílel.
Sám mám zkušenosti s japonskými i německými vozy-popravdě méně technických závad měli japonci (resp. díky 3leté záruce byly zdarma opraveny-oproti jedno, nyní již dvouleté záruce u konkurence), klobouk dolů, jde o úplně jiný pocit (je to jen můj názor), ale v japonském voze se nelze cítit lépe, než ve vozech německých, nebo mi to alespoň tak připadá-o kvalitě materiálů, designu a zpracování nelze hovořit u japonských vozů vůbec. 8-s Jen se zkuste podívat na 3roky starou Mazdu 6, tehdy klenot, nyní se na toto auto nikdo nepodívá, už není ničím zajímavé, (narozdíl Mondeo, Passat, Vectra) stále něčím nadchnou... A nesežerte mě

;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 19:04
Re: Genuine Motors
Tak to vypadá, že si tady někdo přihřál proevropskou polívčičku. >:-[]
neregistrovaný "daniel"
22. 11. 2005 21:14
Re: mazda 6
Osobne mi sestka pride vynimocne dobra na rozdiel od predchadzajucej generacie... pri pohlade na mx-6 '92 alebo 323F '94 mi nepride, zeby ich design vyprchal a boli by 'opozerane'. A co mx-5, ktora sa vyrabala nezmenena do posledneho modelu a je najrozsirenejsi kabriolet na svete?
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 15:46
Re: mazda 6
Mam cukani se ptat, jestli to s sestkou nebyl vtip. :o) Tri roky nejsou zadna doba a to auto vypada mezi ostatnimi porad dost dobre; a troufnu si tvrdit, ze to bude platit i za DALSI TRI roky.
22. 11. 2005 22:00
Re: mazda 6
Snad si tvůj příspěvek přečte hodně čtenářů... Já smekám před tvou odvahou... nazvat věci pravými jmény. Dokonalé :yes: :yes:
neregistrovaný "Geenie"
22. 11. 2005 22:58
Re: mazda 6
GTI seš fakt tragéd, když věříš takovýmto příspěvkům :no:
neregistrovaný "MadPete"
22. 11. 2005 23:19
Re: mazda 6
Add Yaris- mám to chápat tak, že Corsu si kupují náročnější řidiči než Yaris? Nebo srovnáváš Yaris se Saabem, Volvem, BMW...???
Add "new Toyota Avensis"- to ti říkal Pepa u vás v knajpě, že když jel včíl z pole musel sbírat odpadnuvší díly z Avensisu, nebo na čem stavíš takový kategorický odsudek?
Add "3 roky stará Mazda 6"- současná Mazda 6 je stále považována za velmi kvalitní vůz v rámci segmentu, což tvrdí lidé, kteří se na ní nejen podívali, ale hlavně v ní i jeli. Myslíš-li předchozí 626 tak tu nikdo asi nikdy za klenot nepovažoval.
Add kvalita materiálů a zpracování- bejvávalo, nové modely Toyoty (potažmo Lexusy), Hondy, Subaru, i té zmiňované Mazdy jsou v této oblasti zcela srovnatelné s evropskou produkcí.
Add design- nehodnotím subjektivní.
Minulý týden jsem měl to štěstí projet se voze srovnatelné kategorie japonském a evropském. Mnohem více na mne zapůsobil prvně jmenovaný. Další dva "japonce" jsem si pouze staticky osahával a pomalu docházím k závěru,že polovina evropských modelů se prodává hlavně kvůli designu, image značky, příp. vlastenectví, zkrátka veskrze iracionálních předsudků. Asi jako když kolega říká- když diesel tak jedině TDi by VW. Proč? Na to nemá odpověď. Kolegyně se rozhoduje pro malý vůz. Vede 206. Proč? Má přece vostomiloučkej fumáček. Nerad bych klesnul k lacinému zobecňování, ale obávám se, že podobné motivy hrají u evropského (potažmo českého) zákazníka velmi důležitou, možná dokonce zásadní roli. Přejímat bez osobních zkušeností každý předsudek, který se traduje v hospodě, je pro mně projevem omezenosti a neznalosti věci, nehněvejte se na mně.
22. 11. 2005 23:28
Re: mazda 6
Typické - tak auta z Evropy neumí jezdit, to umí auta z Japonska. Dál se divíš, ža tady se preferuje vizáž auta... no, tak je dobře si říci, že to, jak auto vypadá, tedy to, jak tě osloví, zda se ti "líbí" v tom nejhlubším slova smyslu, je snad dost důležité... nemyslíš. Ty to nahoře popisuješ, jako bys dělal zavádějícího jezdce na závodech formulí... MadPete... motáme se tu po okreskách mezi 70 - 90 za hodinu... a ty mi chceš předhazovat techniku... Ale ano, předhazuj... Třeba to, že jsou v Japonsku paf z Golfa (určitá vrstva, samo) nebo z BMW... o tom piš.
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 00:00
Re: mazda 6
"tak auta z Evropy neumí jezdit, to umí auta z Japonska" - kde jsem to prosím napsal? Komentoval jsem srovnávání náročnosti zakazníků na základě Yarisu a jedním dechem zmíněné švédské oceli. Ano, uznávám, že Saab 9-5 je lepší vůz než Yaris.
O technice jsem nemluvil, reagoval jsem na kritiku kvality materiálů a zpracování.
Jistě, obal prodává, ovšem některé lidi zřejmě vůbec nezajímá co se skrývá pod ním. Já nebudu dávat bankovky za naleštěnou potěmkinovu vesnici a jestli tak někdo činí, nechť svou volbu nevnucuje za nejlepší. Konkrétně 206 prodával hlavně design po celý jeho život a teď, když je to překonaný výběhový model, prodeje už nic jiného asi nezařídí (pochopitelně krom tučné slevy).
Ano, slyšel jsem že prémiové německé sedany v Japonsku mají vcelku úspěch (o Golfu nevím). Ale já nejsem Němec, stejně jako Thajec není Japonec, i když pocházejí ze stejného kontinentu. Nebo se snad obsluha v čínských bistrech chlubí "jejich" Lexusem?
23. 11. 2005 00:08
Re: mazda 6
>:D To nevím... ale nezapomeň žes evropan... Jinak ta 206 není potěmkinova vesnice ( :-) :yes: - vynikající postřeh), je sice výběhová, ale má jednu velkou přednost... je nejhezčí... P.S. jsem rád, že jdeš do Saaba ;-) :yes: To má pro mne obsah... jo, valíš Saaba... dokonalé.
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 00:26
Re: mazda 6
Nevalím Saaba, ale nemám důvod ho hanět.
Klidně uznám, že pro někoho je nejlepší kvůli designu, což ovšem neznamená, že uznávám argumenty typu tvoje aute je křáp, protože se mi nelíbí jeho design. Ona srovnávací kritéria jsou vůbec u lidí různá, vzpomínám jak spolužák na střední věnoval vždy velkou pozornost rychloměrům, resp. do kolika jsou cejchované. Nejvyšší číslo= nejlepší auto, jak prosté. Ale to mu bylo 16..
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:52
Re: mazda 6
Naprostej souhlas s každým napsaným řádkem :yes:
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2005 02:34
Re: mazda 6
Moje mati ma taky Yarise a jak je to bozsky auto! Jeste na nem nebylo NIKDY nic polamany, a to uz je aspon 5 let stary!!! A nekolikrat mesicne tim jezdila z Brna do Stuttgartu a stejne se s tim nic nestalo. A interier, ktery auto v teto tride ho ma vyrazne lepsi? Plasty jsou v kazdym interieru. V tomhle jsou navic mekke a kvalitni. A ten volant! Uz v zakladu triramenny kozeny volant, ktery nenajdes ani v petkovem bmw. Vsechno pisu z vlastni zkusenosti. Meli jsme po dobu 6 let Toyotu Carinu E a na te po celou dobu nepraskla ani zarovka (a to nekolikrat projela celou Evropu). Nejspolehlivejsi auto, jaky jsem kdy zazil! Muzes rikat, ze jsou toyoty skarede, nudne atd, ale o kvalite nemluv!!!
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:09
Re: mazda 6
:yes: :yes:
22. 11. 2005 21:36
HoToMafil
Celej svět vyrábí auta. Je přirozené, že těžiště zájmu se vždy orientuje k domácím značkám. Samozřejmě jsou i ti, kteří vyznávají značky "zahraniční". Tihle, zde zejména vyznavači US produkce se ovšem zásadně liší od Hotomafilů... Milovníci těchto aut trpí nějakou nezdravou úchylkou... maj radost, když má nějaká US automobilka potíže, dokonce jsou jízlivě šťastní, když nějaká automobilka v Evropě... a považ, dokonce v jejich zemi... má potíže... a to tedy normální není. Vedle toho se mi líbí, jak ti Hotomafilci dokonale ví, proč šilhaj tak daleko... prý dokonalá auta, dokonalá výroba... Ježiší, co je tohle za postoj? Jak kluci na písku, co se vytahujou, že burago vydrží víc než Matchbox. Jde přece jen o jedno... ruku na srdce... touha malých se odlišit... známe tyhle týpky přece všichni... Sedíme v hospodě a máme Levisky... co taky jinýho můžeš mít. A příjde on... údajně s názorem... a hlavně ne v Leviskách, přičemž nejde o to v čem... hlavně v něčem jiném... touha být jiný... ovšem touha bez možností dát jí obsah... v tom je problém těchto vyzavačů jiných kultur... 99% těchle inženýrů úsvitu ví přesně kolikrát má jejich miláček zabroušenou klikovku... a vypadá to, že snad o nedělích trénujou jezdce formule jedna... ale ono to tak není, vy Hotomafilcové... vždyť vy ta auta šmejkáte mezi OBI a Delvitou. Koneckonců, většinou jezdíte v nižší střední nebo v malých vozech... totální debakl... normální Hotoma-masovky... a tváříte se, jako by jste měli pod rukou Toyotu Supra. V tom je faleš a bezmocnost vašeho postoje... Je to tak, jako by ten co jezdí v geteíčku tady vyřvával, že má německý auto, a teda že to je něco jako PORSCHE. Getei není Porsche... to tady ví každej. Vy byste zase měli vědět, že Yaris není Supra... Trapné... P.S. Postoje člověka mohou být originální... je dokonce nepřímá úměra mezi stářím člověka a touhou originálním být. Problém je, že originalitou není touha po jinakosti bez obsahu...
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Karel"
22. 11. 2005 22:15
Re: HoToMafil
Možná, že je to myšleno v nadhledu a cílem je vytvořet určitou rovnováhu k zamindrákovaným VWfilům jako jsi ty. Nechápu, že máš vůbec tu drzost tady šířit nějaké moralizující kecy, když ty sám každou chvíli przníš tenhle server svýma bravo VW-porsche kecama! Nejdříve se podívej do zrcadla a zame´t si před vlastním prahem!
22. 11. 2005 22:28
Re: HoToMafil
Jsi totálně vedle Karle... Já chválím dokonalé produkty z krajů kolem mého rodiště... P.S. z čeho dovozuješ, že jsem VWfil? Nejsem já také Fiatofil a Renaultofil a Jaguarofil a Volvofil a a a a... Žasnu a už vůbec mi není pochopitelné, z čeho činíš závěr, že jsem zamindrákovaný. P.S. na sebe se zlob... ta Supra... ta ti dala, co :-) ... víš moc dobře, že je to přesně, jak jsem napsal...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2005 22:48
Re: HoToMafil
Taková nemoc no. Japanorexie. :-) Vážně škoda, že nepíšou tak nadšeně pod články o Toyotách atd jako pod články o problémech jiných automobilek. Možná za to fasujou o vietnamců ponožky se slevou. ;-) Já jen dočetl tenhle článek a už jen čekal, kdy začnou psát japanorektici. Takže v zájmu rovnováhy pár tiskových zpráv posledních dní: Honda Recalling 25,000 Civics; Toyota Recalls 246,592 Vehicles In Japan. Tak a teď můžeme tancovat radostí my. Hurá, hurá, Toyota vyrobila čtvrt milionu vadných aut....ne, to prostě nejde, já takový nejsem. A nechápu, že někdo je.
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:05
Re: HoToMafil
No tak Lonesy, nesnižuj na GTIčkovu úroveň! Tyhle vracečky má téměř každá automobilka a navíc díky za ně. Kolikrát jsou způsobeny spíše dodavateli než samotnou automobilkou - viz MB třídy E a jeho elektronika. Pořád je lepší dělat preventivní vracečky, než kdyby to zatajili a pak z toho byl průser! Ford+Firestone.. co ty na to??? Není lepší udělat vracečku včas? Já nejsem zamindrákovanej a nenám zapotřebí dávat podpásovky a doufám, že to samé lze očekávat od Tebe P.S. nemá cenu se hádat, trh rozhodne - uvidíme jak na tom bude Toyota, GM a VW za deset let! Já mám jasno..
22. 11. 2005 23:20
Re: HoToMafil
A nestálo by za úvahu tak trochu pomoci "vlastním" značkám, než mít jasno? Třeba tím, že ty vlastní značky, které mě dovezou do té Delvity vlastně úplně stejně, začít kupovat?
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 09:12
Re: HoToMafil
1) To nebylo myšleno jako podpásovka. Recalls má úplně každá značka včetně Buicku a Cadillacu. Jen jsem chtěl ilustrovat jak zní absurdně, když se někdo raduje z cizího neštěstí. Mně to absurdní přišlo, otázka je, jestli tobě... ;-\ 2)Už zase mluvíš o budoucnosti a koncernu. Já nejsem fanda budoucích koncernů, já jsem fanda současných aut.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 13:21
Re: HoToMafil
OK. V osobním životě se z cizího neštěstí většinou neraduji (pokud tedy nejde o někoho, kdo mi provedl něco špatného - to se rád upřímě zasměju). Ale na druhou stranu je tady spousta lidí (nebudu jmenovat), kteří se neoprávněně (buďto záměrně nebo kvůli vlastní nevědomosti a omezenosti) navážejí do japonských aut. To mi vadí! Tak že píšu svoje příspěvky a doufám, že je to donutí k zamyšlení a možná i ke změně názorů. Toyota bude do roka největší na světě - Toyoty prostě nemohou a nejsou plečky, jsou to minimálně plně konkurenceschopné vozy (platí pro Evropu, v USA je to ještě trochu dále). Toyoty se dneska upřímě bojí celý automobilový svět - to je doufám nepopiratelné. Jak jsem již psal dříve: když kupuji auto, zajímá mě současnost (to co je zorvna v nabídce a ne to, že např. před pěti lety neměli TDi konkurenci, to je pro mě zcela irelevantní). Když se bavím o automobilkách, takse zajímám výhradně o budoucnost - co bude za 5, 10 a možná 20 let. Dál stejně nemám šanci vidět. Budoucnosti se nevyhneš, a proto o ní musíš přemýšlet.. Dovolím si jednu poznámku. GM má opravdu velmi seriózní problémy, prakticky stojí před krachem (pozor - americký a český konkurz se dosti liší, ale to asi víš). Jediné, co jim pomůže, je opravdu ale opravdu radikální reforma, které ale IMHO není současný management schopný (i díky sociálním dopadům). Tak že to vidím tak, že tahle plánovaná akce GM sice na chvíli pomůže, ale za chvíli to tu bude znovu (jako v 90.tých letech, kdy sice reforma byla, ale dnes jsou v loji zase). Myslím si, že radikální reforma přijde až po další krizi v horizontu 10-20 let. Ještě jedna poznámka. IMHO si na podobné problémy, jako má GM, úspěšně zadělává i koncern VW a za +- 10 letse to bohužel silně projeví a dopad bude dosti tvrdej. Ale třeba se mýlim.. P.S. Teďka off-topic, jak jsi se ty osobně díval na tu kauzu Ford+Firestone? P.P.S. Taky mám pocit a nechápu GM a Ford, že se pořád dosti orientují na full-size pickupy a SUV, kdy to vypadá, že tento trh asi dost poklesne. Teďka byly zveřejněný nějaký nový výsledky a největší problémy má americká divize Fordu, hlavně značka Ford. V PAG to zase kazí Jaguar, ale to je jiná pohádka..
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:13
Re: HoToMafil
ad "Ford + Firestone": nedokazu posoudit konstrukci pneu ani celeho Explorera, ale Firestone Fordu nakonec vyplatil docela slusny prachy - bylo to urcite pres 200 milionu dolaru
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:27
Re: HoToMafil
$240 milionu
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 22:55
Re: HoToMafil
Docela přesně si vystihl problém zaslepenejch VWfilů! Sedíte v hospodě, před hospodou máte zaparkované Vaše TDi turbochrotodehetové popelnice v šedé metle, s liťákama, černýma fóliema, mračítky a s pořádnejma tuzingovejma světlama.. jo, žijete v slepém domnění, že máte Levisky a jak výhodně jste nakoupili, když Vám dal Váš dealer slevu. Jo, zaplatili jste za Levisky, ale dostali jste pouze džíny z Kenvela (nic proti Kenvelu).. přitom za podobnou cenu Levisky sehnat lze, ale chce to vylézt z ulity a trochu rozhlédnout po světě. Pokud najdete dost odvahy a jednou opustíte tu Vaší ulity, budete se asi dost divit. Zatim co jsme byli mimo, svět se změnil - to, co bylo před lety, již dávno neplatí - mnoho lidem to již došlo, Vám jetem ne. Asi Vám to ani nedojde (možná za mnoho let), protože přece Váš Guru nemůže vyrábět horší auta než nějaký šikmoocí trpaslíci, ne to není možné.. Touha odlišovat se od ostatních je přirozenou lidskou vlastností. Někteří z nás se prostě nespokojí s tím, být ovcemi ve stádu, nespokojí se s průměrem, když mohou mít něco jiného a pravděpodobně i lepšího. Za své podstivě vydělané peníze chceme dostat odpovídající protihodnotu a nechceme být do nekonečna oblbováni marketingovými kecy a mediální masáží. Hlavně tu prosim Tě nehraj na nějakou nacionalistickou notu - Škodovka je asi tak stejně česká, jako jsou automobily z Kolína a stejně tak, jako budou Hyundaie z Ostravy. Je úplně jedno, jestli budeš podporovat Dietra, Masakeho nebo Kima!
22. 11. 2005 23:17
Re: HoToMafil
Je to jinak, Tome... Já nepíši o nějakejch těch tuningovejch úchylech. Já vím, a ty také, že to, co vede lidi k pohledům jiným směrem v těchto souvislostech je zoufalá snaha být jiný, být originální... a ják píši nahoře... bohužel bez obsahu... Tak to je. Koneckonců stačí se rozhlédnout kolem sebe... Asi jsi mě nečetl pozorně... též píši, že se zaštiťujete mě neznámým technickým předvojem... žádný není Tome. Vedle toho, a teď tedy fakt ruku na srdce... Mé lásky něco stojí... a to je ten hlavní důvod, který vás vede do jiných náručí. Já tě za to nekritizuji, a nemyslím, že je to důvod k vašemu studu, jen bych čekal více pokory, směrem k Evropě... od Evropanů... Ale já vím... jak já vím... mládí je vzdor... jo,jo... od tatínka tisícovku na víkend... a hrát si na rebela... :-) Ovšem tady píšem snad rozumně. P.S. Škoda je česká, jistě. Patří do koncernu VW, to je Německo, Evropa, kapišto? Nejde o tupej nacionalismus... jde o život, o lásky, o srdce, o vztahy... o ty překrásné italské kočáry z předpředminulého století, co je v Itálii už tehdy uměli přenádherně... tamní designéři. Nebo tobě snad učarovaly hrdelní pokřiky, copy a souboje s poleny? P.P.S. napiš upřímně, co tě vedlo k vyřazení evropskejch autoikon. Vsadím se, že to nenapíšeš a budeš tu psát nesmysly o kvalitě a o technické špičce... viď, Tome. Přece jestliže jsem odkojen vizualitou evropského kulturního dědictví a vnímám to vše kolem sebe od Madridu po Košice... jak by mě a čím měl uchvátit masový (nepíšu o Supře) produkt za pár šupů zpoza oceánu... to mi vysvětli... jo, a nepiš ty hlouposti o zaslepenost, prosím.
neregistrovaný "MadPete"
22. 11. 2005 23:45
Re: HoToMafil
Bez obsahu jsou leda tvé kecy o tradicích, odkazu a podobných dogmatické nesmysly. Přesně jako v reklamě na Phaeton, její slogan byl ve smyslu- jak dělá věci ten, který už jich udělal 1 000 000 000. To znamená co, že díky velkému množství vyrobených Brouků je Phaeton nejlepší limuzína? Všichni víme, jak je to s Phaetonem doopravdy.
Mám u zadku italské kočáry z 19. století stejně jako nebudu Itálii říkat Říše římská, jen pro to, že to tak kdysi bylo. Bavíme se tu o autech, pro naprostou většinu lidí spotřebních to výrobcích, od kterých stejná většina lidí očekává "jen" spolehlivou a kvalitní službu stejně jako od mobilu či ledničky. Že ty si sugeruješ, že tě volant tzv. "evropské značky" v rukou pasuje na paladina kultury a civilizace je tvůj boj, stejně jako si někdo možná připadá v Civicu jako samuraj nebo třeba pilot kamikaze.
P.S. Když mluvíš o "masových produktech za pár šupů z poza oceánu" buď prosím konkrétnější a uveď eventuélně srovnatelný evropský model, na němž dobře zdokumentuješ jeho kvality a nesmrtelný odkaz starých mistrů, jež s sebou nese.
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:52
Re: HoToMafil
No v civicu si opravdu muzes pripadat jako kamikaze >:D >:D >:D
23. 11. 2005 00:08
Re: HoToMafil
>:D >:D >:D >:D >:D
22. 11. 2005 23:59
Re: HoToMafil
Tu první půlku jsi napsal báječně... ano máš můj souhlas... tvůj soukmenovec v CIVICU si připadá jak kamikadze... jenže já jsem odtud a nechci, říkám naléhlavě - n-e-ch-c-i- si připadat jako kamikadze... jde mi mráz po zádech... Ano, já tvrdím, že na auto.cz se Japanofilci profilujou tak, že řídí všichni Toyoty Supra a zbytek světa jim nesahá technicky po kotníky, přičemž většinou tu proháněj Yarisy, pár Coroll, vytuněnejch Civiků, a několi Accordů... A také tvrdím, že krásu v této třídě a styl udává zásadně Evropa - Megane... a vlastně všichni ostatní... maj tak kvalitní design, že se o něm ostatním jen zdá. Je to dáno opravdu tou tradici sochařů, malířů... prostě to tak je. A když chce někdo udělat třeba Getze... nechá si ho zbouchat v Itálii.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 00:04
Re: HoToMafil
Toyota, Honda, Mazda, Hyundai a další využivaj nebo začnou brzo využívat evropské designéry (kteří jsou nesporně lepší) ve svých evropských centrálách a pak tento argument odpadne. Jinak já tvrdím, že evropský design + japonská technika = dokonalé auto!
23. 11. 2005 00:12
Re: HoToMafil
Hmmm. Teď jsem si vzpomněl - někde jsem četl rozhovor se šéfdesignerem Civicu... on říkal, že se nastěhoval na rok do Italie, aby nasál atmosféru... no, pak to teda dopadlo, jak to dopadlo... možná moc nasával :-) ale vypovídá to o jejich pohledech na Evropskou školu... Tak nebuďte císařštější než váš císař. ;-)
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 13:25
Re: HoToMafil
No v případě Civicu to opravdu vypadá, že nasával až moc.. Teda, mě osobně se nová US verze Civicu líbí, evropská už méně ale taky ji můžu - ale mám pochyby, jak to zkousne evropský trh jako celek.. No, uvidíme za 5 let, až se budou moci prodeje Civicu pořádně zhodnotit.. Každo pádně pro nové modely Toyoty a pro budoucí modely Hyundaye a Kii (vyvíjené od roku 2006) platí to, co jsem psal výše!
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:18
Re: HoToMafil
kdyby se me nekdo zeptal, jestli je mozny za rok nasat atmosferu tak, aby byl pak jako-evropskej designer, rekl bych: ani nahodou; musel by tu vyrustat odmalicka, byt evropou obklopen odmalicka (a to by platilo i obracene)
neregistrovaný "MadPete"
23. 11. 2005 00:16
Re: HoToMafil
Mimochodem nemám japonské auto (mám korejské, hamba mi), takže žádný Civic ala F&F nehrozí. Ani kamikaze, až ex post jsem si uvědomil nešikovnost toh o přirovnání, vhodnější by bylo asi pilot Zera. Ovšem o bezpečnosti NOVÝCH Civiců nepochybuji.
Stále se tu ale bavíme jen o designu. Asi takhle- když někdo řekne: koupil jsem si auto, protože je prostě nádherný, i když má slabý místa, neřeknu ani popel. Ale když se někdo vyjadřuje stylem: auta XY/ze země YZ jsou ve všem nej na světě a zbytek se může jít zahrabat, je to opravdu vážný důvod k polemice.
23. 11. 2005 00:28
Re: HoToMafil
No, to je, a přesně tohle dělaj japanové. Já tvrdím něco jiného - všechna auta, dejme tomu v nižší střední jsou dobrá, je jedno čím jezdíš... jen se musíš rozhodnout o stylu... A ten se jaksi nedostává... Sedím dnes v autě a koukám na zaparkovanou Sportage... vnímám tu úpornou snahu se až podbízet Evropskejm očím, vnímám tu zoufalost zadního bočního okénka a říkám si... ty seš úplně blbej... tady každýho akorát zajímá kolik to stojí a že to trochu aspoň vypadá jako traktor (když terén frčí) a ty se tu rozčiluješ nad bočním okénkem... Jenže... o tom to je... o bočním okénku... Auto, které nemohu milovat... to je jako mít ženu bez lásky...
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:22
Re: HoToMafil
Doufam, ze temi ovcemi ve stadu jsi myslel majitele toyot...ve svetovem meritku urcite. >:-[] Ja proti japonske produkci nic nemam, ale nikdy bych si toyotu nekoupil kvuli designu...je uplne nekde jinde. :no: Naopak mne tesi podivat se na nove produkty Lexusu...IS a GS a ten chystany sportak... :yes: Tam se spojuje kvalitni design s kvalitou. Kvalita totiz neznamena jen to, ze zakaznik drzi hubu a vypadlou cast pristrojovky >:-[] Kvalitu auta je nutno posuzovat z mnoha pohledu. No a nakonec...jestli nekdo upi, tak jsou to delnici v tovarnach toyoty, kteri maji dovolenou 3 dny v roce...nekdy. :no: A mimo jine diky tomu vyrabeji lacina(a to doslova) auta.
Takze hlavne tady nevydavej symbol masovky za nejakou znackovou kvalitu. Takhle muze toyota machrovat leda na korejce.
Jo, lexus je O.K. :yes:
22. 11. 2005 23:34
Re: HoToMafil
Jistě... také někdy na počátku 80tejch let, když chtěli přijít na trh s kvalitním autem ho museli nazvat jinak - Lexus. Píšu to tu dokola. Japanofilci se tu onanujou nad těma nejprůměrnějšíma masovkama a dělaj, že maj techničák vlastně na Supru... tedy jejich ikonu co se dělá v počtech který spočteš na prstech dělníka z pily :-)
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:39
Re: HoToMafil
:yes:
Navic, podle vyse uvedene argumentace by se nemeli moc radovat, protoze za deset let bude delat ...AHA... Toyota. Prave v tu chvili ji totiz prevalcuje Hyundai..."tou svou pílí...nesmííírnou" ala Hujer. :-)
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:46
Re: HoToMafil
Na to bych teda nesázel! Hyundai ještě nebude dost silnej, aby se mohl plně postavit Toyotě. Ale máš pravdu, že Hyundai je dalším černým koněm, kterýmu je předpovídána úspěšná budoucnost. Zkoukni statistiky prodejů: Toyota se cenově nepodbízí a realizuje vysoký jednotkový zisky, ale Hyundai na to jde od podlahy (taky mu nic jiného zatím nezbývá). Máš pravdu za deset let budou dělat AHA, ale hlavně u VW, PSA a Fiatu! Když vidím procenta růstu, tak spíše za pět let!
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:50
Re: HoToMafil
Toyota se totiž stále soustředí na USA a místo předpokládaného útoku na Evropu se také soustředí na jihovýchodní Asii. Hyundai jde do Evropy na plno. V roce 2006 bude mít ustředí v Německu: Hyundaie pro Evropu se navrhnou v Německu a vyrobí např. v ČR a SR.. Navíc odpadne dovozní clo (10%), tak že až se rozjedou fabriky na Moravě a na Slovensku, to bude fičák! To si teda piš.. ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:21
Re: HoToMafil
Toyota tak opet prokazuje svoji prozretelnost - v Evrope pro samej socialismus nebude za chvili co do huby, natoz aby se tu kupovaly auta, ktery nejsou nejlevnejsi ;o))
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:41
Re: HoToMafil
:yes: >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:41
Re: HoToMafil
Ve světovém měřítku jo, ale v ČR určitě ne. Design je věcí osobního vkusu, ten současný mi také moc nevyhovuje - ale časy se mění. Aygo, nový Yaris a hlavně nové modely Lexusu - myslím si, že změna v designu je patrná a mě osobně tedy hodně oslovuje. Vo tom to taky je! Když chceš luxus, kup si Lexus. Když chceš kvalitní auto za přiměřenou cenu, kup si Toyotu. Když chceš něco nekonformního, kup si Scion.. dokonalá produktová politika. S tou přístrojovou deskou se to asi týká nějakého staršího modelu, že? jezdím Mazdama a takovéto problémy sem teda nezaznamenal (tuším, že Toyota na tom bude podobně). S tou dovolenou si zajeď do Kolína, asi zjistíš, že je tomu jinak (tím netvrdím, že se mají dělníci jako v bavlnce). Připadá Ti, že Toyota vyrábí laciná auta? Mě tedy ne. Toyota je hodně dobrá a hodně ceněná značka (tedy zatím všude mimo Evropu), ale pořád je o mainstreamová značka, to nepopírám. Ale sem přesvědčen, že u Toyoty apod. za své peníze dostaneš odpovídající protihodnotu.. Jinak argumenty typu Toyota je plečka, protože sem měl např. Yaris a pořád byl rozbytej mě neberou - kdyby to byla plečka, tak by se příští rok nestala největší automobilkou a nerostla by 12-13% ročně (o milion aut za rok více).
neregistrovaný "lowkick"
22. 11. 2005 23:50
Re: HoToMafil
S tou pristrojovkou to byla nadsazka... ;-) Ja toyotu ani jinyho japonce nikdy nemel a kdyz tak premyslim..ani jsem zadneho neridil.
Jo, jednou korejce...nejaky daewoo...chtel jsem si manualne nastavit zrcatko(vnejsi) a cudlik mi zustal v ruce >:D
S tim kvalitnim autem za primerenou cenu...ja nevim. :-O
Podle mne je stejne kvalitni jako Ford,VW,mazda atp. i kdyz temi vozy nejezdim. Kdyz se tady mluvi o marketingove masazi, tak Toyota by mela mit na maserske sluzby koncesi :-) Vzdyt v souvislosti s touto znackou se kazdemu laikovi vybavi slovo kvalita. Myslis, ze je to proto, ze kazdy laik ma doma kvalitni toyotu? ;-)
Ja ale marketingovou praci(kvalitni) ocenuji... a VW i Toyota umi marketing na 1. :yes:
A tech korejcu bych se vazne bal, jdou presne stejnou cestou ale s MNOHEM mensimi naklady.
neregistrovaný "Tom"
22. 11. 2005 23:57
Re: HoToMafil
Korejci jdou neuvěřitelně rychle nahoru.. Daewoo starý 15 let jsou naprostý popelnice, to je bez diskuse. Ale projeď se třeba novým Getzem, Tucsonem nebo Sorentem a asi rychle změníš názor! To samí japonské vozy - před 20 lety zaotávaly, dnes jsou minimálně plně srovnatelné s evropskou produkcí
23. 11. 2005 00:04
Re: HoToMafil
Getze dělali dlátem italové a spodek u Porsche... Cílenej na Evropu... jinak to nejde. A ten švih tam je znát. Jde jen o jedno a vídíš, žes to nenapsal - co tě vedlo k tomu, že přeskočíš komplet ty desítky možností z Evropy a zvolíš T. Nenapsals to. A v tom je ta pravda - v tom, že je T levná. Jen v tom.
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 13:30
Re: HoToMafil
Jo Getz, to je zásah na komoru Polo a Fabie! Sice výše jejich prodejů nedosáhne, ale z koláče jim pěkně ukousne.. a příští Getz navrhovaný a vyráběný v Evropě jim zase ukousne o trochu více.. pokud se bude VW držet současně cenové politiky, tak se má ze strany Hyundaie na co těšit! Bohužel, bohudík
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 11. 2005 16:24
Re: HoToMafil
T je levna? Tim se mysli Toyota?
neregistrovaný "Tom"
23. 11. 2005 16:40
Re: HoToMafil
Jestli tím T myslí Toyoutu, tak se opět prokazuje, jak je GTI absolutně mimo mísu.. Konstatovat o Toyotě, že je levná, lze pouze v případě, že se srovnávají její ceny a nabízené výbavy třeba s cenami předražené VW produkce! Mě osobně Toyota rozhodně levná nepřipadá, naopak Toyota se rozhodně cenově nepodbízí (na rozdíl od jiných japonských a korejských značek). BTW její ceny mi připadají odpovídající nabízené protihodnotě (což se výše uvedené konkurenci rozhodně říci nedá)
24. 11. 2005 20:47
Re: HoToMafil
A k čemu to ty, ekonom s papírem, vztahuješ? Ke své peněžence? Za to bys asi zápočet nedostal, viď ;-) Ty správné, tedy optimální ceny jsou schopni nastavovat evropští výrobci... vždyť je to jejich trh... a kdo jej zná lépe... Ti ostatní na ten trh vstupují... a s jejich tendencemi se setkáváme... Nebo ty, kdybys chtěl prodávat v Osace sušený ryby, bys neusiloval o to, získat menší cenou zákazníky?.. ač cizinec, přec úspěšný... Tome.