Motorky
0
Ty náš chudáčku extrovertní, co bychom si bez tebe počali, viď? Fascinující výdrž! Pa. X 😉
Přejít do diskuze
O pohon tohto stroja sa stará dieslový turboagregát s objemom valcov 1,2 litra prevzatý z modelu VW Lupo.
Firma má názov Star Twin Motors si dala za cieľ postaviť motocykel s výkonom cez 100 koní. Podľa plánu má byť motorka veľmi silná v nízkych a stredných otáčkach a tým byť schopná konkurovať konkurencii s benzínovými motormi.
Motocykel má označenie Star Twin Thunderstar 1200 TDI a váži iba 205 kilogramov. Motor je sprevodovaný päťstupňovou prevodovkou. Výrobca tvrdí, že má v pláne postaviť malú sériu týchto strojov vo vlastnej réžii, pričom dúfa, že jeho projekt osloví aj nejakú veľkú firmu v tomto odvetví, aby spoločne mohli postaviť základ novej éry motoriek.
Firma má názov Star Twin Motors si dala za cieľ postaviť motocykel s výkonom cez 100 koní. Podľa plánu má byť motorka veľmi silná v nízkych a stredných otáčkach a tým byť schopná konkurovať konkurencii s benzínovými motormi.
Motocykel má označenie Star Twin Thunderstar 1200 TDI a váži iba 205 kilogramov. Motor je sprevodovaný päťstupňovou prevodovkou. Výrobca tvrdí, že má v pláne postaviť malú sériu týchto strojov vo vlastnej réžii, pričom dúfa, že jeho projekt osloví aj nejakú veľkú firmu v tomto odvetví, aby spoločne mohli postaviť základ novej éry motoriek.
:yes: >😁 >😁 Na to plivani si dam bacha. >😁 Odtiahol si ma tu s diskusie o diesloch a zo zotrvacnosti musim - [odkaz]
no neviem preco tu len japoncikov opisujete...ved taliani maju DUCATI :yes: :yes: :yes: TO JE MOTORKA!!!!...a nie len to...
mno, to je takto. yama a kawa boli vzdy tak trochu ine. mali, a hlavne v poslednej dobe, neuveritelny design. Z-ka od kawy su super, ale zaroven su ine ako yamahy, ci uz fz alebo mt. ked sme pri tom, mt nema konkurenta, je prilis iny motorovo, a designovo niekde uplne inde. Co sa tyka supersportov...pozri si hociaky motorkarsky casopis ... supersporty su vzdy trochu ine, jeden je trochu viac prakticky, dalsi trochu viac vhodny na vikendove prehananie po okruhu ... a nie je to tym ze by nevedeli spravit tak ako to robia ini..skratka idu svojou cestou. Nech je ako chce, YAMA GO, KAWA GO. Hondu a suzu nemusim...super biky ale nikdy ma moc nenadchli.
Teda tramvaji jsem jel naposled nekdy pred 10-ti lety, ale tipoval bych, ze by to tam clovek obcas uzivil😄
:yes: :yes: :yes: >😒] A posledni rada nakonec. Pred vstupem do prodejny vyklepej z hlavy posledni zbytky mozku, protoze to, to u motorek nefrci 😉
Tak co, chceš motorku? Hochu, motorka, to není řetězová pila, na to bacha. Ale chápu tě, přeci jen, zatím jsi uklouz´ leda tak po banánový sklupce na hřišti, tak tvý touhy nejsou rámovaný JIPkou. Všechno přijde. Hlavně si udělej jasno, co to obnáší. Třeba přilba. Možná máš dojem, když koukáš na motorkáře, že druhá světová jestě neskončila. Skončila, už dávno. Takže zásada – přilba musí bejt trochu větší než hlava. To snad chápeš. Co hadry, máš jasno? Viděl jsi v televizi seriál Želvy Nindža? Pokud ne, tak to naprav. Přesně takhle budeš vypadat až budeš mít motorku. Jo, a bacha na boty. Vím, vietnamky teď v určitejch komunitách poměrně letěj. Tak bys měl vědět, že motorkáři vietnamky nenosej. Možná vozej, ale nenosej. Důležitý, hochu, jsou rukavice. Ty musíš mít ne kvůli tomu aby sis, až to přepálíš v zatáčce, nekousal nehty, ale protože při jízdě to fouká. Fouká dost. Tak rukavice. Palčáky neber. Ty jsou dobrý na stavbu sněhuláků, ber prstový. Pokud jsi byl na brigádě v lese, přebejvající prsty zapošij dovnitř, když ti ovšem zbejvá jen prostředníček, ber ty palčáky. Takže máš hadry? Na tělo kůže, to je jasný. Ale pozor, chlupy ven, to by ses udrbal. Prostě jednou se do toho navleč a vyraž do prodejny. Jo, tak jak jsi. V autobuse bude zábava, ale to musíš vydržet. Jak tě zmerčí v prodejně, jsi jejich, na takový čekaj. Dělej tam, že umíš udržet balanc. To je u motorky dost podstatná podmínka úspěšný jízdy. Hele, je to vlastně trochu podobný jako na kole, ale bacha, jen trochu. Kolo tolik nekope. Tak to tam vyber a nezapomeň sklopit stojánek, abys jim tam nevyryl brázdu v kachlích. P.S. Jo, a bacha na plivání za jízdy. Vždycky zvedni hledí, ať si nepřipadáš jako potápěč. Tak hodně štěstí. :yes:
Myslim, ze odkedy som sa zacal vaznejsie zaujimat o motorky, figurovala vzdy jedna znacka na vrchu (mojho zaujmu.) YAMAHA. Uz ked som robil vodicak na Jawasaki som snival o tom ze raz si Yamahu kupim. No ale co Yamaha ukazuje poslednych par rokov, to je fakt ze moc. R6 a R1 su skvosty, technicke a designove. Nove FZ, to je to co udava smer japonskych nahacov. A potom prisla skratka MT. Sakra, to su stroje. A co sa tyka MT-OS.... myslim ze teraz uz si aj vsetci skalni priaznivci talianskych motoriek musia priznat ze naozaj nie je dovod japoncov nevyskusat...go yamaha!