Novinky
Já nevim, vysokoobjemový atmosférický motory mi pořád příjdou lepší (a hlavně jednoduší) než motory s turbem... Leč neupírejme Porsche technologický přínos jejich řešení..
Už jsi, brácho, někdy jel 911 turbo? Že ne... kup si táfli čokolády a dva litry plnotučnýho mlíka. Dej to do mixeru, nedávej nahoru dekl, na ten mixér si sedni a pusť to na plný koule... Výsledek se dostaví brzy. Přesně takhle bys dopad v 911ce... protože, brácho... 911 turbo... to není Picanto... to je jinej svět... to je, brácho, jinej vesmír... Bravo (VW-) PORSCHE :yes: :yes:
>😁 >😁 >😁 Tak jsem to chtěl zkusit, jenže mixér máme ponornej a to jsem nechtěl riskovat a možnost půjčit si 911 s turbem nikde nemám, tak ti budu věřit. Ale musí to být hezký svezení... >😒] >😒]
Ámen. Tedy, pokud Tvoje první jízda s 911 Turben není s 993-kou, to by mohla být klidně i Tvoje poslední jízda v životě. Vlastně - taky ámen :-!
Dik bracho, ja jsem si vzdycky myslel bracho, ze Picanto, bracho, je ostrejsi verze Turba, bracho. Jeste, bracho, ze uz v tom mam jasno bracho. Hned jak zase nejaky Turbo uvidim, bracho, tak reknu majiteli: "Bracho, kup si radsi mixer bracho, to vyjde na stejno, bracho! a mimochodem, bracho, Turbo je neco jinyho, bracho, nez picanto, kdybys to nahodou nevedel, bracho. Protoze na serveru o autech, bracho, tam to nikdo nevi, bracho (teda krome jednoho brachy)!"
Král králů je jeden... to víme všichni... neokázalej malej, tvarem dokonalej 40 let... nedostižnej... Přijde kníže knížat... Cayman... větší rozvor... neskonale krásnej... A (VW-) PORSCHE dokázalo že dokáže... Cayenne... podívej se na něho... jen jeden může v této kategorii vzít za srdce... Jo, Cayenne... :yes: :yes:
Proč? Proč (VW-)Porsche? Je to Porsche, ne (VW-)Porsche. A je uplně jedno, jaké jsou tam vlastnické vztahy. Je to jako kdyby jsi psal (VW-)Bentley nebo (VW-)Lamborghini. Nedělej nám to, please! :-!
Tibby, teď se ptám já? PROČ? Obávám se, že jsi ho teď jen navedl na něco, na co by sám nepřišel >😒] Moje srdce umírá, když vidím napsáno VW-Bentley 😒 ;-\
GTI není tupej plagiátor, nebojim se toho :-!
To nejde... 20% je 20 % to je obecně kontrolní balík... nebejt tedy "zlaté" akcie... Takže to je tak těsné a perspektivní propojení, že přece nelze jinak... Je to jako bys dotáhl k oltáři Sharon. Sharon Stoneovou. To bychom tu pak měli kolegu s nickem - Tibby-Stone >😁 Tak BRAVO TIBBY-STONE 😉 bravo VW-PORSCHE :yes:
Uniká mi smysl, takže jen fakta: je mi opravdu jedno, kolik procent akcí společnosti Volkswagen AG vlastní Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Porsche je Porsche, nikoliv VW. Značka Porsche NENÍ součástí koncernu Volswagen. Stejně pak Škoda Auto je Škoda Auto, Rolls Royce je Rolls Royce, Cadillac je Cadillac a Mercedes Benz je Mercedes Benz. Ne Volkswagen, ne BMW Group, ne General Motors a ne Daimler-Chrysler. A taky Tibby je Tibby, nic jiného. Jo, a Sharon není můj typ :-!
Tupej plagiator ne, ale tupej..... Kdo vi.. 😉 >😁 >😒]
>😁
Bravo Porsche!!
A to WV-Porsche je odporný názozv.
Porsche vždy zostane Porsche a VW VW
A to WV-Porsche je odporný názozv.
Porsche vždy zostane Porsche a VW VW
Asi toho moc o historii Porsche a VW nevíš... anonyme.
Historii VW sem raději netahej, protože VW (podobně jako další německé automobilky) by asi mělo seriózní problémy s "lustračním" osvědčením.. dovedeno ad absurdum, drívě neměcké automobilky produkovali techniku, která "nás" měla pomoci vyhladit a o pár let později se na to úplně zapomělo. To mě docela štve a nejvíce mě štvou takový blbci jako seš ty, kteří se jménem VW (apod) ještě veřejně ukájejí :no:
Měl by ses krotit... nikdo tu není zvědavej na sprosté nadávky :no: Předpokládám, že tě táta ještě před pár lety vozil v tanku okupanta, tedy v Žigulíku... to byla technika produkovaná Svazem sovětských socialistických republik, technika která měla vyhladit ještě nedávno svobodnej svět... Sundej si masku, Fantomasi, možná budeš méně směšný...
Říkám si, kdo jiný by měl přijít z takovou technologií, než Porsche... Dává tím jednoznačně najevo, že je schopno takovou technologii zavést, protože se nebojí, že by zákazníci dostali méně spolehlivou techniku, tedy rozhodně né v řádu více jak několika málo procent. Systém bude zřejmě velmi dobře promyšlený a chyby eliminovány..
Zdravím! 1.) F. Porsche je čestný inženýr?...ajajaj,to ty motory dělal diletant? >😁 2.) Porsche je synonymem úspěchu a krásy 3.)výstupní teplota v motorech dopravního letadla (teplota výf.plynů)je řádově v tisících celsiů,takže nějaký ten tisíc v autě nic není...ale za pojíždějícím 777 je ještě ve vzdálenosti 300m(!!!) teplota vzduchu o stupeň větší než normálně. 4.)obdivuji GTI,stíhat hájit všechny "koncernové" značky je běh na dlouhou trať...a těch příspěvků,co redakce vypouští je požehnaně. Já si Subaru hlídám v pohodě :-!
Pardon, oslavoval jsem fotbal a špatně jsem se vyjádřil. Takže korektura: několik tisíc st. celsia(okolo 3500) skutečně výf. plyny mají, ale v okamžiku, kdy opouští komoru.Výfuková teplota je někde kolem stovek stupnů. V autě je to hodnota pro zážehový motor okolo 2800 st.Celsia, odcházející plyny, které vstupují do výf. potrubí mají teplotu kolem 900 st. celsia(zase-u výfuku to je už jinak).Proto také jezdíme (laicky řečeno - rozdíl teplot se přetransformoval do jiného druhu energie - z vnitřní(paliva) na tepelnou (plynů) na mechanickou).rozdíl teplot určuje účinnost...v podstatě.
Teplota plynov vystupujucich zo spalovacej komory u prudovych lietadiel znacne presahuje 1000 stupnov a chladenie sa riesi dutinami v lopatkach tubiny, v ktorych prudi "chladny" vzduch. Naviac pouzivaju sa titanove zliatiny a keramika. A to uz hadam od 60 - 70 rokov minuleho storocia.
No ale je to iba moj nazor, nie som konstrukter v automobilovom priemysle. 😉
https😐/www.sjf.tuke.sk/…ktam/stiahnut/ne…
Odporucam prebehnut. Hovori sa tam o "beznych" materialoch so ziaruvzdornostou az okolo 1650°C