Mezi nejzajímavější novinky, kterými společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., v minulých dnech obohatila český trh, patří zejména Mondeo ST TDCi a zvýhodněné balíčky výbav pro Transit Connect.
Tak co brácho, už jsi rozdejchal tu sprchu z minulýho tejdne, nebo si ještě připadáš jako nula? Kára za meloun. Vím, problém... mimo tebe v takovejch kárách jezdí kdekdo... ale to neřeš... tvůj problém je kára za dvě mega... Dvě mega, brácho... malej baráček... jenže ten nemá kola, viď... sedíš jen v kuchyni u kamen a hledáš cestu z temnoty... cesta je kára za dvě mega... Jak to vůbec přijde, že si někdo jen tak koupí káru za 2 mega... Přijde... jde totiž jenom o jedno... vydělat to. Zlí jazykové tvrdí - neptej se, jak jsem vydělal první milion... Tak brácho... po prvním melounu se ti lehce zakalí bělmo... tohle poznáš sám a druhej, jen když se umí podívat... na pár takovejch narazíš vždycky, to mi můžeš věřit. Tak to rozjeď... máš na to rok... jinak to nemá cenu a začni dělat do papírovejch draků. P.S. A jaký auto za ty 2 mega... no, já bych chvíli počkal... U PORSCHE ti bouchaj bejby 911ku... ta bude určitě v limitu. Jdi do ní :yes:
>:D Tomu říkám převzít iniciativu. :yes: Většinou sem tu prosazoval komfortní limuzínu. Ale dvě mega, to je akorát na přitáhnutí si mírně jetýho XLR z USA. Podvozek z legendární Corvetty, všechno ve standartu. [odkaz] /// [odkaz]%20XLR%20Blue… No a pokud chceš zbrusu nový, můžeš mít cokoliv jiného od Cadillacu. DTS i STS v maximální výbavě nebo taky Escalade. A nebo CTS-V z motorem z Vetty. Chce to čas na rozmyšlenou. ;-)
Ani bych neřekl. :-) V USA stojí 55 000 $. To je krát dvacetpět a plus třicet procent 1 787 000 Kč. To zbyde i na nějaký příplatkový větší LCD displeje nebo na 22palcový kola. >:D Příští týden budu mít docela problém. Vlastně ne. Nový XLR nebo STS-V. Ty jsou za 2 a půl. XLR-V je už mírně nad tři. Ale za čtrnáct dní....to už vážně nevím.
No hele, kolem dvou můžeš mít SRX. To mě fakt bere. :yes: Záleží na motoru no. Ten obrovský cenový rozdíl nechápu ale... SRX je fakt pro mě nejhezčí Caddy současnosti.
1)oficiální dovozce bude vždy logicky dražší než indivindi dovoz. 2)základní ceny stanovil IMHO Charouz velmi rozumné. 3)"trochu vybavím"??? Buď soudný, chlape! Má ve standartu prakticky všechno, co evropská auta ne a výbavu prakticky kompletní. Přikoupit se dají jen vyložené hračičky typu střešního okna, navigace, a zábavního systému. 4)ovšem metalíza je v USA bez příplatku, tady se Charouz zkouší trochu nakapsovat, když za ní chce příplatky.
ad 1) Nové auto bych raději koupil u ofic. dovozce. ad 2) Nedokážu posoudit. ad 3) Proto jsou tam uvozovky ;-) ad 4) Nepřekvapuje mě to :no: Za kolik se dá sehnat přes indivindi? Budeš mít pořád záruku? Nebo jen platnou v USA? A za kolik se dá dotáhnout jetej? Jak dlouho se vlastně tenhle model vyrábí? Strašná je ale ta spotřeba. 19l.. uff. To je vážně mazec ;-\
No máš dvě možnosti. Buď šedý importér nebo si to přitáhnout sám. Šedý importéři dávají na Cadillac záruku 4 roky, tedy stejnou, jako platí v USA a tedy delší než Charouz. Cena je o něco málo nižší. Základní varianta V6 3,6 stojí 1 356 600 namísto 1 398 100. No a pokud si to přitáhneš sám, tak to máš 39 000 x 25 = 975 000 plus 29%(clo a DPH) = 1 257 750. A nějaké titěrné výdaje navíc za homologaci. A záruku nemáš. Ale jestli si myslíš, že za první 3-4 roky bude mít Cadillac poruchy za 100-150 tisíc Kč, tak ho málo znáš. :-) Zrovna u SRX jak vidíš ty rozdíly v cenách nejsou tak markantní, protože je tu velká konkurence způsobená tím oficiálním dovozem. U jiných amerických značek jde ale vlastnoručním dovozem oproti šedému importérovi ušetřit podstatně víc. Ojetiny jsou v USA od 28 000 $ tedy po dovozu u nás za 903 000. Vyrábí se tuším od konce roku 2003 jako modelový rok 2004. Spotřeba....opět velmi relativní, vybral sis městskou spotřebu u nejsilnější varianty. Ale podle Americké agentury na ochranu životního prostředí je spotřeba V8 ve městě 15,68. Opačná část spektra: V6 RWD na dálnici 10,23. A to mluvíme o velkém pětimetrovém SUV s výkonem 260 resp. 320 koní! V reálném testu renomovaného Consumer Guide bylo u V8 těch 15,68 spíše hodnotou průměrnou než městskou. Takže nebude problém se ve městě na těch 18-19 vyšplhat.
Hm, hm, dík za info. K té spotřebě. Vybral jsem město záměrně, protože ve městě žiju a drtivá většina mého cestování je právě po městě. A mám ze svých zkušeností ověřeno, že i když mám spotřebu "kombinovanou", tak se dostávám někam k papírové spotřebě "město". Nebyl v tom žádný záměr špinit US vozy, neboj :-) Včera jsem potkal 3x 300C, z toho jednou kombi. Je to brutální vozík ;-) Jinak Charouz uvádí u V6 19,1/12,1/14,7. Je to dost. Ale tím neříkám, že je to chyba US vozů. Vždyť i EU V6 mají v městském režimu spotřebu 20l. Je to ale dost, když o tom přemýšlím v obecné rovině... ;-\ Měli by chlapci začít makat na pořádném Diesel power >:-[]
Já neměl moc času a v autě jsem měl jednoho anglána. XLR akorát vyjíždělo na dálnici a já mu s nadšením ukazuju tu placku, kterou jsme míjeli. On povídá: "No, auto. A co?" Tak jsem se raději podíval do zpětnýho a XLR na mě mrklo xenony a pak už jsem ho neviděl ;-)
Ano, zkazilo to tu plodnou debatu na původní téma o rozsahu 0 příspěvků. >:D Mimochodem, zajímal by mě psychiatrický rozbor individua, které trpí nutkáním vytvářet antiosoby. Nějaký traumatizující zážitek z dětství?
Jenom jestli ty nechceš, abychom tě tu brali za "InTeliGenta" ;-) Hele, můj tip - účelově sis teď změni nick, pod kterým normálně píšeš. Pokud to tak je, tak jsi zklamal. Pokud to tak není, pak je tohle tady tvůj první příspěvek... že bys takhle začínal svou roli na auto.cz Nechce se mi to věřit. Rozumíš, jako, že se hned ve svém prvním příspěvku do někoho z nás (teď tedy do mne) opřeš a zkritizuješ ho, že nepíše k tématu. Prosím tě, mohl bys mi vysvětlit, jak to vlastně je?
zapojoval bych se do diskuze tu, kdyby tu 95 % nebylo off topic a u některých diskuzí bych nemusel přemýšlet o čem vlastně jsou ... chápu že fandíš vw, což ti neberu, já mám také své oblíbené a neoblíbené auta, ale prostě nechápu příspěvky jako je tento první ... asi jsem jinej ... ;-\ ...
Jsi velkým kritikem a (nejspíš) si neudělal nic proto, abys to tu pozvedl... Mimochodem, co je špatného na diskuzi o autě za 2 miliony... pokud to tu čteš, tak víš, o čem jsme psali minulý týden. Není ovšem nic jednoduššího, než-li můj příspěvek "zadusit" strhujícím příspěvkem tvým na téma MONDEO ST... a třeba to dotáhnem k tisícovce smysluplnějších příspěvků, které tě nebudou směrovat jen ke kritice ostatních... Sáhni si teď do svědomí...
Dobrý večer ;-) To já bych dvojku raději vysypal do Lexuse GS 430. Ty tři německé značky, kterým se říká prémiové, strašně rychle opticky stárnou. Ten Caddy SRX je taky parádní kočár. Ale osobně bych si koupil dvě auta za mega :-) Jeden pohodlný nadupnutý "cesťák" a druhý zábavný na víkendy ;-):yes:
Buď mám těch měga víc a koupím si několik aut za 2 mega, nebo mám rozpočet našponovaný a můžu dát do vozovýho parku 2 mega, tak bych je rozdělil do dvou. Takže jak? ;-)
no já bych do auta dal 2 mega jenom kdybych už měl zajištění bydlení a nějaký zázemí ... a pak stejně asi nejdřív koupil něco rozumnýho pro běžný jezdění a pak něco na blbnutí ... a na blbnutí asi mustanga
No jo, ale kde bys blbnul... když ti v červenci procvaknou 12x ucho i za to, že si za jízdy zpíváš... tak na nějaké driftování na d1 nebude ani pomyšlení. Píšu - jakou káru za dvě mega... tys jako ZZ, ten by ty 2 mega použil na vybavení Fabiema pro celej panelák, kde bydlí :-)
s mustangem jsem měl možnost kousek se svézt a myslím že jsem jezdil docela slušně, neměl jsem potřebu jezdit nějak super rychle, nebo bokem z zatáčky ... prostě pohodička .. motor krásně pobrumlával , lidi čučeli ... to mi stačilo ... mě jinak spíš táhnou SUV/offroady, ale na Range Rover Supercharged bych musel být 2 mega * 2 ....
kamosko, par dni dozadu si pisal, ze amici su drbli a dnes tu pises, ze by si si kupil mustanga. ty by si chcel auto od drblich??? asi myslis mustanga motorku, ci ako to je s tebou.
ja viem, ze je moderne nadavat na ameriku, ale keby si tu zil a poznal historiu automobilizmu v tejto krajine, tak to nenapises. ale to je jedno. zbytocne je to rozoberat.
a mustanga ti schvalujem.
jo jo ... amíci su drbli nebo aspoň ti s kterejma jsem měl tu čest ;-\ ... beru auta taková jaká jsou, a musím říct že co sjem měl většinou čest s nějakým us autem tak sjm z něj mírné zklamání ... ať třeba z motoru, nebo z jízdních vlastností. jedny z mála z kterých jsem zklamán nebyl jsou mustang a navigator ... chtěl jsem sem napst že bych bral navigouše ale ten se do dvou mega nevejde
to je nás víc co by cpali prachy do Mustanga a za ty 2 mega bys moh mít rovnou dva, kabrio a klasiku.Anebo mít jednoho a pod kapotou pořádnej kompresor, podvozek , převodovku a kola.Co víc bys od života moh chtít........
Umět se rozhodnout o čem budeš snít, brácho... to je jedno z tvejch nejdůležitějších rozhodnutí v životě. Žít umí každej blb... snít, snit je umění nemnoha silných... Najdi se ve snech... a rozprodej svý touhy za to, být šťastným... P.S. Auto za dvě mega... to ještě nemá být tvůj sen... kapišto... brácho?