Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen vyrobil 24 milionů Golfů

Automobilka Volkswagen zaznamenala významný milník svého vývoje: V uplynulých dnech výroba populárních modelů Golf překonala hranici 24 milionů kusů. Jubilejním modelem se stal Golf Comfortline poháněný turbodieselem 2.0 TDI 103 kW v rudém laku Tornado.
Zpět na článek
12. 11. 2005 14:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 11. 2005 15:39
neregistrovaný "ZZ"
12. 11. 2005 17:10
neregistrovaný "Tom"
12. 11. 2005 17:37
neregistrovaný "Peto Fiat"
12. 11. 2005 18:21
neregistrovaný "suunto"
12. 11. 2005 18:24
neregistrovaný "ZZ"
12. 11. 2005 18:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 11. 2005 18:41
neregistrovaný "ZZ"
14. 11. 2005 14:23
neregistrovaný "Míra"
15. 11. 2005 12:44
neregistrovaný "brabus"
12. 11. 2005 19:35
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 19:50
neregistrovaný "GTI"
12. 11. 2005 19:53
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 20:39
neregistrovaný "Ital"
12. 11. 2005 21:14
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 11. 2005 21:27
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:34
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:50
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 22:24
neregistrovaný "Tamagoci"
12. 11. 2005 20:46
neregistrovaný "jarin"
12. 11. 2005 21:03
12. 11. 2005 21:34
neregistrovaný "policajt-skladník"
12. 11. 2005 21:51
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 22:25
neregistrovaný "Tamagoci"
12. 11. 2005 21:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
12. 11. 2005 21:32
neregistrovaný "policajt-skladník"
13. 11. 2005 00:54
neregistrovaný "policajt-skladník"
13. 11. 2005 11:09
neregistrovaný "misoo"
13. 11. 2005 11:34
13. 11. 2005 12:00
neregistrovaný "Krtek"
13. 11. 2005 12:23
neregistrovaný "Tamin"
13. 11. 2005 14:17
neregistrovaný "Peto Fiat"
13. 11. 2005 15:07
neregistrovaný "Tamin"
13. 11. 2005 17:01
13. 11. 2005 20:24
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:26
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:28
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:52
13. 11. 2005 21:52
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 22:00
13. 11. 2005 22:05
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 22:27
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 12:04
13. 11. 2005 21:01
14. 11. 2005 10:53
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 12:03
14. 11. 2005 13:10
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 13:47
14. 11. 2005 14:04
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:10
14. 11. 2005 14:27
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:36
14. 11. 2005 14:42
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:49
14. 11. 2005 14:51
14. 11. 2005 14:57
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 15:32
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:04
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 16:29
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 21:12
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 11. 2005 21:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 11. 2005 14:36
Ha ha ha
A GTI to nekomentuje jako první... to je ale smoláž >:D >:D
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "ZZ"
12. 11. 2005 15:39
Re: Ha ha ha
>:D >:D >:D >:D :yes: to teda ;-) a už ani jako druhej >:D
neregistrovaný "Tom"
12. 11. 2005 17:10
Re: Ha ha ha
Tak to si rád přisadím, už není ani třetí >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Peto Fiat"
12. 11. 2005 17:37
Re: Ha ha ha
Ani štvrtý! >:D
neregistrovaný "suunto"
12. 11. 2005 18:21
Re: Ha ha ha
a dokonca ani ako piaty >:D >:-[] >:D
neregistrovaný "ZZ"
12. 11. 2005 18:24
Re: Ha ha ha
Tak to už by stačilo... :no: ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 11. 2005 18:39
Re: Ha ha ha
Ty už jsi dvakrát, to nesmíš, diskvalifikuju tě!
neregistrovaný "ZZ"
12. 11. 2005 18:41
Re: Ha ha ha
;-\
neregistrovaný "Míra"
14. 11. 2005 14:23
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Zkuste si Golfa při předváděcí jízdě - mimo jedničku nejde vůbec za plynem, zkuste podvozek: měkký, ne zatáčky, zrychlení: směšné. Tohle je bezpečnost ???
neregistrovaný "brabus"
15. 11. 2005 12:44
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
je vidět, že jsi s golfem nikdy nejel :no:
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 19:35
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
taky přispěju svou troškou do mlýna.........
neregistrovaný "GTI"
12. 11. 2005 19:50
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Až jako desátý. 8-s :no:
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 19:53
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
a ty až jedenáctý........
neregistrovaný "Ital"
12. 11. 2005 20:39
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Tolik sraček
12. 11. 2005 20:57
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Kradeš nick. :no:
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:14
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
tolik prohnilé jest v tomto světě........
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 11. 2005 21:15
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Že zrovna ten tvůj je tak přitahuje. >:D
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:27
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
je víc sexy než ten ostatní, tím to asi bude........
12. 11. 2005 21:32
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Třeba nám to vysvětlí :-) Krást nick... zvláštní rozhodnutí... takové prostitučně zoufale impotentně primitivní mi to připadá :-) Ale... jak známo... nemám-li odvahu... trnu ve stínu jiných...
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:34
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
máš na někoho podezření, že by renaulťáckéj diesel.......
12. 11. 2005 21:37
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Nezkoumám to... čtu rád charektery... a těch je tu naštěstí drtivá většina :yes:
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:50
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
já jen, že v poslední době se tu objevuje čím dál víc lidí co na tvoji osobu útočí.........
neregistrovaný "Tamagoci"
12. 11. 2005 22:24
Re: GOLF = líné auto, špatný podvozek, spousta mýtů
Gratuluju, je to fakt legenda! Ale je to spis komicke, jedna se jen o marketing. Proste ruzny auta se stejnym nazvem. U VW je spis k oceneni ten dobrej napad, drzet to jmeno porad ve hre a dotahnout ho az mezi automobilove legendy...Kdyby treba Ford neplacal jmena a mel ted treba 19. generaci Fordu T, nebo kdyby Renault si vybral jeden model a dal mu jmeno typ A a porad ho drzel od roku 1899...:-)))To by byla sranda, kolikata generace by to asi byla :-) . VW to dokazal
neregistrovaný "jarin"
12. 11. 2005 20:46
NECHAPU????
Nechapu hodnotu tohoto clanku, A CO JAKO? To o vikendu nemuzeme cist lepsi clanky, ktery maji nejakou hodnotu? To ze VW vyrobil 24 mil. ks golfu je pro mne uboha informace....
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2005 21:03
24 MILIONŮ HVĚZD
Jo, brácho... pozvedni zrak k noční obloze... co hvězda... to jeden GOLF. Všechny mít nemůžeš... stačí ale mít jednoho... budeš si připadat jako král světa... Tak BRAVO GOLF, BRAVO VW-PORSCHE. P.S. Jen ti nejlepší mohou být nejlepší... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "policajt-skladník"
12. 11. 2005 21:34
Re: 24 MILIONŮ HVĚZD
a co dáčija,thálije kdy budou tihle nejlepší hvězdy?nevíš náhodou?potřeboval bych to vědět ty hvězdo
12. 11. 2005 21:39
Re: 24 MILIONŮ HVĚZD
;-\ ... :-O ... :-!
neregistrovaný "Tamin"
12. 11. 2005 21:51
Re: 24 MILIONŮ HVĚZD
zopakuj to a nekřič tolik, není ti vůbec rozumět.......
neregistrovaný "Tamagoci"
12. 11. 2005 22:25
Re: 24 MILIONŮ HVĚZD
GTI: Bravo je Fiat ne Golf. Nejak si to pletes :-)
12. 11. 2005 23:34
Re: 24 MILIONŮ HVĚZD
:-) Nahoře myslím to píšeš nepřesně, že G 1 až 5 jsou vlastně jiné vozy... Copak ty nevnímáš tu kontinuitu tvarů? Přece nemůžeš argumentovat Fordem... Ford nedokázal udržet ve hře Escorta... a to byla chyba. Naopak... protože ostatní cítili vyčerpanost, pokusili se zvrátit propady prodejů představením úplně "jiného" auta. Na Focusu či Meganu to vidíš snad zřetelně. Ovšem legenda se jaksi nekoná a tak na legendu Focus či Megane musíme čekat... minimálně tak 15 let. Vedle toho je tu Golf... Guru nižší střední... 30 let na špici. Dnes jistojistě s důstojnou konkurencí ve Focusu... To já cením :yes: P.S. Na jedničce G je znát už zub času... ale mrkni na dvojku, ta jezdí dnes a koukáš na ní jako na současný vůz... porovnej to s Escortem z roku 1982... vybavíš si vůbec jeho tvar? Nebo Renault - geniální osmička... a kde je nástupce... žádný není... prostě to nedokázali...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
12. 11. 2005 21:30
bez titulku
hm 24 mega ? to celkem jde ... ale když to srovnám na množství železa, tak si myslím že ford vyrobil f-serie asi víc ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "policajt-skladník"
12. 11. 2005 21:32
kdy užžžžž
tak kdy to bude až automobilový závod v bouli vyrobí tolik kusanů?asi nikdy co..leda že by nejlepší automobil na světě nebyl pod fauvééčkem.ale to se asi nestane.tak nic no.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "policajt-skladník"
13. 11. 2005 00:54
nejlepší ceny
a pak,že fauvé je drahé kam na to chodíte.je to jeden z nejlevnějších vozů žádná drahota,díly levné,servis levnej,auta levná.vynikající cenová politika.ostatně jako automobilový závod kousek od prahy.skoro stejné - prostě levné a nejlepší. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
13. 11. 2005 11:09
golf
keby som sto rokov vyrabal auta a nemenil zazvy, tak to mam tiez... ;-\ ale to nic nemeni na tom, ze golf je paradne auto, keby sa nekradli jak svina, tak by som donho siel !! ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2005 11:34
G-KRÁL
Je ti šedesát? Kup G V naftě. Je ti padesát? Proháněj nádrží 98ku k dvoulitru. Je ti čtyřicet? Trhej asfalt geteíčkem. Je ti třicet? Lítej v 1,6 a šetři na getei. Je ti dvacet? Ber jetej G-3 GTI. Je ti deset? Jdi Do G-5 Burago. Je ti pět? Netahej za sebou na provázku kačera, ale vem tátovi ze sklepa starý otřískaný dřevěný Géčko. Jedničku. A to tahej. Celej život tě pak potáhne za sebou on. Neboť král, král nikdy nespí. Gékrál :yes: :yes: Bravo VW-PORSCHE :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "Krtek"
13. 11. 2005 12:00
Re: G-KRÁL
Golfa v dieselu? To bych si asi nekoupil. Přecijenom je to malý auto a těžkej dieselovej motor se tam nehodí. :no:
neregistrovaný "Tamin"
13. 11. 2005 12:23
Re: G-KRÁL
jo dá se říct , že Guru(Golf) je vždy nejlepší volba.Na začátku GII se čtyřmi světly ve předu a pod kapotou šestnáct ventiů s G-kompressorem.Až se s ním budeš loučit vem si GIII, že neseženeš GTI?Nevadí ber Verunku.Až tě Verunka omrzí šáhni po GIV,1.8T samozřejmě.A až ti to bude málo vem si GV TFSI, samozřejmě tušíš správně.GTI.A vždy si kupuj jen třidvéřáka,A až ti i tohle bude málo bůh ti pomáhej.......
neregistrovaný "Peto Fiat"
13. 11. 2005 14:17
Re: G-KRÁL
Golfa nikdy :*)
neregistrovaný "Tamin"
13. 11. 2005 15:07
Re: G-KRÁL
a co teda.........
13. 11. 2005 17:01
Re: G-KRÁL
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:24
Re: G-KRÁL
Golf rules?! :-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:26
Re: G-KRÁL
PS: GTI, chceš povědět příběh "Špinavý Forester potkal žlutou Octavii RS"? Nebo ti ho asi jenom shrnu....ale kolega si u mě šplhnul ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 20:28
Re: G-KRÁL
Potkal jsem s jedním kolegou v jeho Foresteru 2,5XT novou RS,žlutou. Majitel si jí užíval a jezdil z pruhu do pruhu. Tak jsme se ho začali nenápadně držet. Cestou jsme na Florenci dokonce předjeli pana Teličku v Touraegu. Ale zpět ke žluté RS. Zastavili jsme na červené u výjezdu z husákova ticha. Vlastně to bylo ještě kousek dál na nábřeží,ale to je jedno. On vpravo, my vlevo. Podíval se doleva a uviděl dva týpky v nějakým kombíku,neboco. Usmál se. To kamaráda dopálilo. nebyl to totiž úsměv"čau hoši,príma SUV!" ale "nestůj tak blízko s tou popelnicí".Dobře.Radička šla do režimu sport. Oranžová, zelená. Chtěl nám to ukázat. šlápnul na to taky. Jsme 4x4, takže rozjezd jsme měli lepší. Jenomže 4rychl. automat není žádnej závodák a začal nás stahovat.Ne na dlouho, boxer nějak ožil a RS to vzdala někde vzadu. Pánové, dnes jsem zjistil jednu věc - Mý další auto bude opět Subaru - cca.rok ojetý Forester 2,5XT za slušný peníz!(nový 849000). Uffff. PS: Ta RS byla ale vzhledově 100% lepší,my byli zmazaný jak z močálu ;-)
13. 11. 2005 20:52
Re: G-KRÁL
No, honit se u "Husákova ticha"... to je vhodný spíš tak pro ponorky, ne? Nebo to jako závodíte, kdo dřív dojede k dalším semaforům? Teda soutěž Forester x RS... to musel bejt úchvatnej pohled... Ta RSka nemohla bejt zajetá... to snad je jasné. Forester - 230 koní, výhoda tedy 30 koní. Nevím co tomu říkal Tělička :-) ale pokud u toho Husákova ticha jste vyhráli nad semaforama, pak na volné silnici byste to vyhrát nemohli... RS bude mnohem lehčí. Ale i tak, nepochybně to Subaru výborně pojede ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 21:52
Re: G-KRÁL
Nebylo to přímo u ticha, bylo to na takovém tom dlouhém ůseku po průjezdu, (myslím, že to je u švermova mostu...). Jaktože Oct. má 1400? nemá náhodou 1470? a mezi náma, to jsou dva tak nesrovnatelné motory...ten boxer je fakt super!! PS:jel jsem v tom sice asi 10min,"kolegu"už asi neuvidím(lepší napsat "kolega"než pán ze svazu,který mě vezl). GTI, přiznej to...RS nemá šanci ;-) (ale rád o tom budu polemizovat)
13. 11. 2005 22:00
Re: G-KRÁL
Tady není o čem polemizovat. 214 a 240... větší číslo bude to 240... RSka váží 1400 kg. Motor Subaru je určitě výbornej... to ale neznamená, že s ním doletíš zejtra na Měsíc. Můžem polemizovat u srovnatelných modelů s obdobnou motorizací... ale tohle... to je fakt trochu hodně mimo.
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 22:05
Re: G-KRÁL
víš, nemyslím si, že to, že Forester má maximálku u 214(s manuálem okolo 220) ukazuje na něco jiného, něž to, že se se svou vyšší stavbou a mnohem horším aerodynamyckým součinitelem Qx není tak jistý v kramflecích nad 200 km/h. Na to ale stavěný není. Dobře, nechme mluvit čísla: 0-100 za 7,6 s AT (bez za rovných 6)...
neregistrovaný "Alessio"
13. 11. 2005 22:27
Re: G-KRÁL
Točivý moment o 40Nm vyšší, stálý pohon všech kol...a pružné zrychlení? Podle mého(fandovského :-) )pohledu je mnohem lepší, má prostě o 30 koní víc a o 40 kg víc. PS:-(proč bereš v rozsahu 1400-1470kg automaticky to nižší číslo?-to snad není váha aut. převodovky,ne?)
14. 11. 2005 12:04
Re: G-KRÁL
Jak nižší číslo, já se díval do prospektu, a tam je 1.400,--
13. 11. 2005 21:01
Re: G-KRÁL
Forester váží 1.510 kg a maximálku má 214. RSka váží 1.400 kg a maximálku má 240. Alessio... je mi líto, ale to je těžká prohra... Chce to dlouhej, táhlej... na horizontu pak může kámoš Forestera střelit nějakýmu stopaři ;-)
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 10:53
Re: G-KRÁL
a co krouťák..??? já bych ale jednoznačně volil Subaru... a nicméně.. no.. vím o jednom autě co má přibližně stejně koní a je těžší.. co je určitě dál než RS... no ale story s kombíkem už tu byla... ;-) tím chci říct, že RS je O.K.... ale jednoznačně bych volil Forestera... :yes: :yes: a myslím že maximálka 220 nebo 240 není rozdíl stejně jako 1450 nebo 1500 kilo nebo zrychleni za 7.6 nebo 6.9 nebo kolik... ;-) no a proč toho Forestera..?? kvalita, design, motor, 4WD, osobitost a auto který je mi sympatický svým pojetím stejně jako Outback... :yes: no však víš.. přece i v neposlední řadě... :-) si holím ty lejtka tak potřebuju "stěhovák"... >:D >:D :yes: ;-)
14. 11. 2005 12:03
Re: G-KRÁL
>:D To je v pořádku. Forester je nepochybně stylovej... já psal nahoře o tom, že tu kolega tvrdil, že Forester zválcuje na letmej kilometr RSku... a to teda nezválcuje. Jinak nemám problém ani s RS ani s Foresterem.
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 13:10
Re: G-KRÁL
GTI, pojď si tykat a říkat si jménem ;-),můžem? Můj názor je ten, že RS nemá šanc,ale nechme to být(jel jsi v tom Foresteru?). Jinak inspiroval jsi mě tou "testovací" jízdou v GTI (ona testovací moc nebyla,spíš kultovní:-)) a teď jsem se vrátil od Carpentera....jel jsem v WRX STi...popsat to nejde, okolo 4tis. se to probudí a turboefekt je ta nejlepší věc, co znám >:D .Jede to jako po kolejích, jeli jsme dost zatáčky...super. Skoro bych na testovací jízdy dával za povinnost pleny ;-) . Shrnutí mé jízdy: OJ CARAMBA!
14. 11. 2005 13:47
Re: G-KRÁL
To getei tehdy... dokonalej den... No, tady si snad tykáme všichni, ne? Ve F. jsem nejel, viděl jsem v tv test a tam ho jednoznačně kladně hodnotili... i s tím akcentem na sportovní srdce... Bude to nepochybně paráda... Ja ho tu nedávno moc nevychválil, mám malé výčitky, protože ho potkávám na silnici a tak nějak se mi začíná libit... tou svéráznou tlamou a vůbec... kšle na okolí... a to není od věci... Věřím, že sis pěkně zajezdil... Víš, ono je to všechno relatívní. Do padesátky je úchvatný skoro každý auto :-) V těch silnějších to prostě pokračuje dál... Jo, souhlasím, že jsou auta pro opravdu ostrý hochy... P.S. k čemu jsem tě tím geteičkem vlastně inspiroval?
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:04
Re: G-KRÁL
řekl jsem si: Když GTI může testovat auto svého srdce,tak sakra,proč ne já? Zvlášť když jsme u Carpentera udělali kšeft s Legacy... :-) .Do padesátky je STi čajíček, chce se vytáčet(takové to trojité pípnutí při omezovači se mi asi bude vracet ve snech).Jestli jsi z prahy, tak určitě znáš ten úsek z Vysočanské do Letňan okolo Odkolka...nebojím se přirovnat tu jízdu k orgasmu(alespoň obrazně). A brzdy? Lahoda! Chtěl bych se svézt s GTI, abych vyzkoušel tu aut.převodovku. :yes:
14. 11. 2005 14:10
Re: G-KRÁL
:-) :yes: :yes: hele hele, na orgasmus mi nesahej ;-) :-) :yes: Určitě to bylo nádherný... nestačí jen koně... člověk musí mít i srdce... a to určitě máš :yes:
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:27
Re: G-KRÁL
Až GTI budeš vlasnit, tak mě musíš svézt(neplést s svést >:D ).!! Tipuju že za pár let ve svém GTI potkáš pána v modrém Foresteru 2,5XT, vzadu golfové hole a rybářský prut. Zastavíme vedle sebe,podíváme se do očí. oba dva to protůrujeme. Padne zelená, vystřelíš jako blesk a zmizíš v dáli. Já se pomalu rozjíždím,mému retrievrovi nedělá prudká akcelerace dobře... :-)
14. 11. 2005 14:36
Re: G-KRÁL
:-) Jo... horizont... to je mé téma... horizont za horizontem ;-) :yes: Prut, Forester a retriever dobrý, na golf opatrně... vyžaduje to poměrně distingovanej přístup... Vždycky si vybavím, že v Motole stálo golfový hřiště v době, kdy ti, co dnes "milujou" (nemyslím to osobně) golf... hráli piškvorky na schůzích ROH... Přiznám však, že mezi řadou panáků se tu a tam najde na greenu dobrej "tygr" P.S. Mám pár dobrej historek z golfu... někam to sem vrazím :yes: Dobrý je mrknout na parkoviště ve Štiříně... a sledovat ty náruživce...
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:42
Re: G-KRÁL
Dobře,golf jsem v životě nehrál,ale horizont je horizont...kdo ví. Až nevydýchám šerm ani squash...PS:ale počkej, až se potkáme a pes v autě nebude ;-)
14. 11. 2005 14:49
Re: G-KRÁL
Dám si bacha... :yes: P.S. Koušu ;-)
14. 11. 2005 14:51
Re: G-KRÁL
Jo, a šerm, brácho... to je balet života... to je hrot na tepu vášně. Tak za to má velká pochvala :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 14:57
Re: G-KRÁL
Tak to si u tebe šplhnu tím, že kromě základů z historického,jsem taky juniorský vicemistr evropy... ;-) . PS:čím jezdíš teď? roddiné autíčko, nebo nějaký ten starší sportovec? (předpokládám,že na GTI zatím šetříš)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:32
Re: G-KRÁL
za vícemistra smekám :yes: vozím rodinu... v pěti dveřích. Na getei nešetřím... přečti si ještě jednou "kultovní jízdu"...
neregistrovaný "Alessio"
14. 11. 2005 16:04
Re: G-KRÁL
Jistě,stejně většina z nás skončí u "normálních"aut,ale v okamžiku,kdy nemám žádné sny vím jedno jistě-zemřel jsem. Sakra,já se chci s WRX STi projet ještě! a ještě! a znovu!(to už bych si ho mohl koupit... :-) ).Můj ideál jsou dvě auta:roddiné(pro ženu,velký kufr,něco jako Octavia v kombíku) a druhé ze stáje Subaru... PS: "kultovní jízdu"jsem četl několikrát, ale bohužel jsem tam nic o tobě a šetření na GTI nenašel(ale koukám na basket,takže jsem se možná ukouknul)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:29
Re: G-KRÁL
Není nic nudnějšího, než mít auto svejch snů v garáži... Ale jinak jasně... snít je dokonalá rozkoš... :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 11. 2005 21:12
Re: G-KRÁL
myslíš MB G třídu ?????
14. 11. 2005 21:35
Re: G-KRÁL
Neprovokuj... :-)