Zcela nový luxusní full-size truck cadillaku se představí již brzy na jihokalifornské autoshow. Prodej na domácím trhu je ohlášen na první čtvrtletí roku 2006, zkrátka nepříjde ani Evropa!
Moje průměrná spotřeba za posledních 2000 km (Cadillac Seville STS, ročník 1992, 4,9ltr V8 OHV) činí 10,8 ltr/100km. Podotýkám, že nejde o economy-run, ale o styl jízdy, optimálně využívající točivý moment motoru a (na dálnici) tempomat nastavený na 130km/h (tedy o něco více, než se jezdí v USA). Při snaze o extrémně úspornou jízdu by spotřeba byla nižší. Tímto potvrzuji Lonestarstateovy údaje o spotřebě V8.
Pori na to takto: pri spôsobe ako sa jazdí v Amerike (a tvojom ako si napísal nižšie - 100 km/h pohoda) tak áno, tá spotreba môže byť aj reálna (na diaľnici). Ale v meste (či už v Amerike alebo inde) tomu tak celkom neverím. Nemyslím si, že Consumer Guide by zavádzal verejnosť, ale uvedom si, že sa dostaneš do hustej premávky a tam si neviem dosť dobre predstaviť jazdiť na spotrebu (musíš ísť približne tak ako okolie inak by si blokoval premávku). (možno to skúšali v noci :-) ). Takže tak. A pokiaľ ide o to ostatné: nie som žiadny "remcálek" a nevšimol som si, že by som teba nejakým spôsobom nazval alebo urazil. Takže by som prosil zdržať sa podobných charakteristík.
Re: ESCALADE tmavý interiér a černý zvenku(nestudiové fotky
Co teprve prodloužená verze... Viděl jsem Suburban (to samý) a řekněme, že mi imponoval... : ) Osobně bych asi nechtěl nic, co je kratší než 420 cm a nějakej komplex si tim fakt neléčim (mám 198 cm).
Re: ESCALADE tmavý interiér a černý zvenku(nestudiové fotky
No já myslím, že není rozhodující, na jakých fotkách vypadá jak velký. Escalade jsem viděl několikrát naživo v provozu a je to obr. O tom snad nikdo nepochybuje.
Re: ESCALADE tmavý interiér a černý zvenku(nestudiové fotky
Diky, az na tehle fotkach jsem si vsiml, ze to mema takovy to zaobleni na zadnich dverich a c sloupku, to me docela zklamalo, pac to byl krasnej "svalnatej detail", vypada vic jako krbice :-) . Jinak na teh fotkach vypada mnohem mensi nez na teh studiovejch, dalsi zklamani.
Re: ESCALADE v reálu v bílé perleti! (nestudiové fotky)
Já nevim s tou bílou... Sice sem neviděl ještě takhle velký auto v týhle barvě na živo, ale na těch fotkách se mi to moc nezdá. Myslím, že černá je etalon elegance a to na všech autech (OC výjimky se najdou)...
nooo to teda neeee , to je ideální auto pro buchetku ... nejezdím žádný rallye z toho jsem vyrost a ani nejsem 18 tuner s 120 abych každýho trhal na semaforech ... no,, já si zatím budu myslet svoje že 2,5 t drobeček s 6,2 V8 s 400 k bude brát při normální jízdě okolo 18 ... až mi to něnějaký test nebo osobní zkušenost vyvrátí změním názor
Jenže Excursion není už auto. >:D Excursion je tanker. >:-[] Jinak starej Escalade 18 určitě. A pokud závodíš v centru na semaforech, klidně i nad 20. Ale projde-li si člověk podrobně seznam technických změn pro novou genaraci,o které je snad tenhle článek, není těžké uvěřit snížení spotřeby o několik litrů.
no já bych řek že u escalade tam bude 18+ jen to fikne ...
mě se povedlo : grand cherokee 5,7 - 18,8 a níž ani ťuk .. lc 100 4,7 - 19 a mluvil jsem s manikem kterej měl možnost jet s excursion 6,0V8 a ten jezdil za 20
Řekněme, že hodně čtu a po osobních zkušenostech s amerikama jsem skeptický k tomu, co o nich píšou německá média. Jsem hodně flegmatický řidič a s autama nemám problém dosahovat ani tu nejoptimističtější spotřebu, kterou udává sám výrobce podle metodiky EPA. Jo a ameriky se čtyřstupněm a šeti a více-válci berou nejmíň na čtvrtej stupeň na dálnici při cca 100 km/h. To je americká cestovní rychlost. Tam klesne i sedan s osmiválcem na 8-9 litrů. Ale to těžko uvěří někdo, kdo má zkušenosti jen s motorama "vyždímej ze zdvihovýho objemu každýho koně, co se dá".
Až půjdeš, brácho, do baru na pořádnej tah... vem si parádní kopyta. Rozhoď je tam solidně pod sebe, nikdy nedávej nohu přes nohu... (teplý noci máme už za sebou) a kvalitně nasávej. Nehleď na množství, ale vždycky sleduj kvalitu... Až tě budou vynášet po galonu Chivasu nohama napřed, věř, bude to důstojnech odchod... A to, kolik bere tvůj Escalade... na to se taky vykašli... buďto na to máš, nebo seď doma a zkoušej, jaký je to se podělat po láhvi kefíru v tetra packu... :yes:
Hm,kdyby měl 4stupňový automat taky escalade,tak by spotřeba vylítla asi o 2 l navrh.Hummer H2 s tímto automatem není dobrý.a ten motor taky není dobrý.
Minulý příspěvek nevypadal, že víš, co píšeš. ;-) Aspoň vím už, na čem jsem. Zaklínáš se německou konstrukční školou, aspoň si to už přiznal. To ovšem neznamená, že cokoliv jiného je křáp z minulého století s nekultivovaným chodem a vysokou spotřebou. O tom motoru nevíš naprosto nic a ze tří písmen děláš ukvapené závěry. Že by věrný čitatel AMS? Ten motor má celohliníkovou konstrukci, v mnoha výkonových variantách i možnost vypínání válců (i když zrovna 6,2 v Escalade zatím ne), variabilní časování ventilů atd. Prostě tady operuješ jediným měřítkem (druhem ventilového rozvodu) jako alfou a omegou. To bych já mohl říct, že cokoliv, co nemá technologii vypínání válců je křáp z minulého století a hrozně žere! A pokud vím, tak žádné německé auto to nemá. >:D Ostatně na tak výkonné a těžké benzínové SUV je spotřeba úchvatná. Chceš říct, že Němci mají něco ekvivalentního s DOHC a zároveň s nižší spotřebou? Nemají!
Docela chytrý jo. :-) Až na to, že nemá stejný motor. ;-) Hummer H2 má litinový Small-Block Gen III 6,0 a čtyřstupňový automat. Tenhle Escalade má celohliníkový Small-Block Gen IV 6,2 a šestistupňový dvojspojkový automat. Dále podstatně nižší koeficient odporu vzduchu atd. Nicméně té kombinačce 18 l v H2 se dá věřit. A s těma 15 litrama u nového Escalade taky souhlasím. Asi si mě špatně četl. Jediná nižší hodnota, kterou jsem uvedl, byla klidná jízda po dálnici: 12,4. Takže kombinačka 15 tam bude jen to fikne.
Tak ještě jednou:Pod 15l/100 to nepůjde,a ať si z concernu říkají cokoli.Jezdil jsem s H2,a pod 18 jsem se nedostal,a to má stejný motor+OHV rozvod dokonce myslím...H2 ale táhla opravdu dobře,a to jsme tam jeli 4.Má asi 490NM krouťák,něco přes 2500,možná víc,teď nevím,protože tento druh auta mě nezajímá.Tento pašík taky určitě pojede dobře,ba lépe.Koupil bych si to,ale...Lonestarstate,ty jsi nějaký chytrý jak vidím :yes:
špička jo?Hmmm...máš asi zajímavé informace,protože jestli jsem si všiml,tak žádný německý sedan,natož pak SUV nemá OHV rozvod.A jestli mi chceš říct,že je to špička,tak možná ano,ale JEN mezi am.motory,chápeš????Tam 1 litr benzinu stojí cca 12-15 Kč.A říkám ti,že pod 15 L/100 to nepůjde.A když o něčem píšu,tak vím.
Samozřejmě, že v testu je spotřeba vždy o něco vyšší než u hodnot EPA. Znamená to, že kdykoliv někdo napíše u evropského auta udávanou spotřebu, napíšeš: Nevěřím ti!? Zamysli se nad svojí jednostranností. Renomovaný Consumer Guide píše o svém testu Escalade : " Test regular-length AWD SUVs have averaged 13.7 to 15.6 mpg, in city/highway driving" Pro tvojí orientaci je například 14MPG = 16,8 l/100km. Pokud jsi jen další remcálek, který v životě nejel amerikou a má pocit, že když jeho Felicie 1,3 žere 8 litrů, tak motor Northstar 4,6 musí žrát nejmíň třikrát tolik, tak nemá cenu se s tebou bavit.
Sorry Lones, ale tej spotrebe, ktorú uvádzaš neverím. A ak ide o továrenské hodnoty tak už vôbec nie. Továrenské hodnoty spotreby vznikajú na základe určitých druhov testov takmer v "laboratórnych" podmienkach (na skúšobnom okruhu) a nie v reálnej premávke. Pri simulovaní mestskej premávky ide o určitý počet štartov a rozbehnutí a pod. Na okruhu si môžu dovoliť sa napr. rozbiehať pomaly a atď, ale v reálnej premávke v meste sa musíš prispôsobiť ostatným vozidlám. A čo sa týka spotreby na diaľnici (tam je to trochu vierohodnejšie i keď je celkom dobre známe, že výrobcovia testujú spotrebu s prehustenými pneumatikami - nižší odpor) uvedom si ako sa jazdí v USA (najbežnejší limit na diaľniciach by mal byť cca 110 km/h). V Európe sa jazdí rýchlejšie. To platí samozrejme aj u iných výrobcov (nie len amerických). Keď si zoberieš testy áut v nejakom časopise vždy (alebo takmer vždy) vyjde spotreba (reálna) vyššia ako továrenská.
Na 60MPH(tedy oněch 96km/h) zrychluje dosavadní generace 8,5 vteřiny v provedení V8 6,0 AWD. A slabší 5,3 RWD (neprodáván jako EXT ani ESV) 9,5 vteřiny. O novém jsem nikde zatím nečetl, ale zajímá mě to taky, zkusím to najít.
šedý dovozce mi doveze auto z eu, usa, kanady odkud chci, takových firem tu je hafo. ale oficialní dovozce je takovej, kterej má pro svá auta vystaveny ztp a ty techničáky vystavuje přímo on a ne nějaký dopravní úřad, což v tomto případě není
Měl bych dotaz. Nevíš náhodou za jak dlouho zrychlý současná generace Escaladeho (krátká verze) na 100 km/h (případně na 96 při přepočtu) a za kolik to ude dělat generace budoucí? Na stránkách to najít nemůžu..
Na základě tří písmen si odsoudil celé auto, o kterém ses navíc ani nenamáhal najít faktů, co by se za nehet vlezlo. :no::no::no: Small-Block Gen IV je špička mezi dnešními motory. Vysoce kultivovaný a nepřekonatelně dobrým poměrem výkon/spotřeba.
:no: Jako fakt nechápu,co tam dělá ventilový rozvod OHV.Amíci mají motory ještě z minulého století.Ani nechci vidět tu spotřebu.A kultivované to taky nebude.Mazec.
pokial je auto homologizovane v jednej z krajin eu, co asi je nepotrebuje homologizaciu z ineho statu, to znamena, ze su to oficialny predajcovia. staci?? sedy importer ti to auto ponukne zjavne pod cenou a so specifikaciou pre north america trhy (canada, usa).
Mě se líbí buď některý supersporty nebo hodně hodně dobře udělaný custom choppery. No a co dodat k OCC... Ale píšu líbí, protože po ní nijak zásadně netoužím..
Jo Northstar. Poprvé se objevil v Allanté. To byl ten Cadillac, jehož celohliníkovou karosérii vyráběl Pininfarina v Itálii a pak se letecky dopravovala do USA na dodělání. V době uvedení na trh se mu žádný motor nevyrovnal. A dodneška je s drobnýma změnama ve výrobě.
Pruhonice? To me nic nerika, ja su venkovan z Brna :-) Az bude cadillac v Brne, pak se mozna uracim to zkusenym okem vomrknout a zkritizovat jim to. :-)
Já myslel tobě, ty si psal, že už nějakej ten tejden potřebuješ... Tak ho prubni ty... Mě zatím bude stačit technickej benzín.. ;-) PS. neboj, nebudu ho vylévat do kanalizace, pak ho spálím...
Súčasný vzhľadd Cadillacov je (aspoň premňa) úplne o ničom. Páčili sa mi v 50 a 60 tych rokoch a potom v 90 tych rokoch ale odkedy tam nastúpil ten "stealth" dizajn, je to hrozné. Jediný model,na ktorý to "sadne" je XLR, ostatné :no: . A tá ten vnútrajšok (prístrojovka) tiež :no: . Príliš sa to "europeizuje" a "japonizuje". Kde sú časy tých veľkých kolmých prístrojoviek, ktoré umožňovali priechod na vedľajšie sedadlo ...
No jak už jsem kdysi psal, nebyl to ani tak chrom jako matná stříbrná barva, která vyplňovala většinu dřívější masky. Chrom byl jen po obvodu. Celkově se mi zatím exteriér dosavadního líbil víc. Ale nadchnul mě nový interiér a nová technika.
Pokud se vám potí pěstičky v sevření a v duchu si opakujete „chcípni, potvoro“, nečeká vás ani v buducnu nic příjemného. V závěsu za novinkou budou zcela jistě následovat další varianty EXT a ESV. A není důvodu, aby se reinkarnace nedočkala i vrcholně vybavená verze ESV Platinum Edition a extrémně prodloužená ESVe. Zatímco v modelovém roce 2007 nemá Escalade jako jediný zástupce GMT-900 v nabídce motor s technologií DOD, tak pro modelový rok 2008 ho „objem podle potřeby“ čeká, aby opět o něco snížil průměrnou spotřebu. A až bude mít GM k dispozici hybridní technologii, bude Escalade jeden z prvních, kde najde uplatnění. Takže si s tou přípravou molotova pospěš. Aby, až budeš házet, nežral tenhle obřík už míň než tvoje přibližovadlo z dob soudruha Jakeše. Můžeš si třeba zlepšovat náladu tím, že je to jenom převlečený Chevrolet Tahoe a Chevrolet je vlastně Daewoo. Tím tvůj Racer hned získá jiný grády. Ovšem v týhle váhový kategorii máš na výběr už jenom Lexus LX470, tedy převlečenou Toyotu Land Cruiser, Infiniti QX56, tedy převlečený Nissan Armada, Lincoln Navigator, tedy převlečený Ford Expedition. A nezapomeň, kdo v tomhle segmentu totálně vede v prodejnosti. Protože není obr jako obr. Ten, který vede, má v každé žárovce vybroušený erb a vavříny. Zaskočila ti pohanka se sojou? Tak něco smířlivého na závěr. Nový Escalade má v přední části svého žebřinového rámu zbrusu nové propadající se části, které eliminují paseku, kterou dřívější Escalady způsobovaly při srážkách menším vozidlům. A tomu říkám ohleduplnost. Ty by sis snad napiloval lokty, aby se ti v tlačenici ulamovaly?
Jo to napojení je plynulé.. Na druhou stranu "ostré" hrany mají taky něco do sebe.. ...třeba jako u Lincolnů... A ten volant ;-) ... A co tenhle "lincoln" znáš?.. [odkaz]
Co blbneš? V Průhonicích prodávají normálně evropský varianty. Stejně jako třeba v Německu a Rakousku. Všechno je evropský. Blinkry atd. K šedýmu dovozu to má daleko. Kdyby to tahali indivindi z USA, sotva by třeba jejich STS mělo vzadu černo-průhledný světla. Ta mají jen evropánci.
tak jsem myslel že když se tu s pompou a remklamou hlásalo, že tu bude zastoupení cadillacu tak sjem mylsle že to bude oficielní zastoupení jako u ostatních značek ,ale tuhle jsem zjistil že tu nemaj nic schválenýho a všecko tahaj indivindi .... :-O
Jak už to tak bývá, nikdo nekritizuje auta, která stála dvojnásobek ceny, než na kterou vypadají. Opačné případy vzbuzují pohoršení podstatně častěji. A přidáme-li celkem záživnou spotřebu, máme „miláčka protestních transparentů“ porovnatelného snad jedině s Hummerem. Co jiného čekat od v Texase vyráběného SUV, které je politicky korektní asi tak jako „Born And Raised In Black And White“ od Highwaymenů. A protože „vypadá líp než moje auto“ by se na rudém transparentu moc nevyjímalo, tak nastupuje argument léty praxe prozkoušený a to „žere i trávu kolem silnice“. Ale kolik Escalade vlastně doopravdy žere? Původní Escalade má hodnocení 14MPG ve městě a 17MPG na dálnici. To je 16,8 ve městě a 13,8 na dálnici. To vše při pohotovostní hmotnosti nad 2,5 tuny a výkonu 345 koní. Nová generace díky použití lehčích materiálů a nové špičkové převodovce ujede na dálnici dokonce 19MPG. Tedy žere 12,4. A to přesto, že výkon narostl na 403 koní! No nutno přiznat, že jako u každého výkonného a těžkého auta má velký význam způsob jízdy. Opravdu není problém vyšplhat se nad 20 litříků. Takže chcete mít každý víkend o půlnoci podpálenou stodolu? Chcete být znám jako muž s nejmenším přirozením v okrese? A chcete být další na řadě až dojde materiál na kauzu VZP? Kupte si Escalade! Právník a daňový poradce bohužel nejsou v ceně. Co je ale rozhodně v ceně: automobil okázalejší než R-R.
A možná tě potěší, že já taky jezdím na plyn. A Tamin (občas se zde vyskytuje) taky! Ale na druhou stranu se nemůžeš divit lidem, jako je třeba ZZ, že nechtěji jít do plynu..
Ne, to mam z doslechu. V Evrope frci lubrikacni gely nebo neco od Horsta, co zaroven vse vycisti, da se to namazat na chleba a vubec je to nemecky vychytraly:-)
Jo, spokojenost. Zajima me to. Vetsinou vidam LPG v starych ludrach, u kterych neverim, ze se s nima da najezdit tolik, aby se to vyplatilo. Stejne tak se vzdycky ptam majitelu ruznych SUV co je vedlo k nakupu.
Když se přestávala psát na začátku letopočtu jednička, vypadalo to s Cadillacem nahnutě. Přes sedmdesát procent prodejů značky po celém světě udržoval jediný model. DeVille. K němu se uchýlili konzervativní kupci po neslavném konci ještě větší limuzíny Fleetwood. Zbytek modelového programu byl zanedbatelného významu. Brzo se ale měly objevit dvě hvězdy. Zcela nově pojatý model CTS, který byl cílen proti importovaným značkám a s americkou konstrukční školou měl málo společného. A Escalade. Odpověď na do té doby pomíjený požadavek. Američané chtějí stále Cadillac. Ale chtějí i svůj truck s velkou užitnou hodnotou. První narychlo adaptovaná generace silně se podobající původnímu Chevroletu se prodávala jakž takž. Co ale nastalo po aplikaci Art&Science designu předčilo všechna očekávání. Nepokrytecky okázalé vyzařování modelu při kontaktu z očí do očí způsobilo u většiny lidí racionálně naprosto neobhajitelnou touhu ho vlastnit. Celek byl tak neodolatelný, že tři pihy byly spíše znaménky krásy. Mírně zastaralý čtyřstupňový automat, tuhá zadní náprava a hlavně naprosto svérázně pojatá interpretace pojmu “luxusní interiér”. Kdy původní rozpačité tvary Chevroletu potáhli drahou kůží, obložili tropickým zebrano dřevem a jako hřeb tam přikuli hodinky od italského klenotníka bVlgari. To vše v členitém pracovním prostředí trucku, kde původní ctností plastů byla odolnost a snadná omyvatelnost. Kde v kapličce pod volantem byly měřáky všeho možného i nemožného. Ukázalo se ale, že jediné, na čem opravdu záleží, je touha nakupovat u lidí, kteří na to mají. Nikoliv erudované rozbory “proč nekupovat” těch, co na to nemají. Prodeje nad 50 000 kusů ročně u auta s cenovkou vysoko nad 50 000 dolarů a obrovskou spotřebou Cadillac už dlouho nezažil. Umožnilo to nabízet ve třídě SUV neobvyklé tři varianty karoserie a velké investice do vývoje druhé generace.
1.3 OHV. Spokojenost? Maximalni, ubytek vykonu neznatelny, spolehlivost znacna, uspora dramaticka (jezdime hodne). Mala nevyhoda je znehodnoceni lozne plochy pri sklopenych sedadlech, jsme ale na prahu zivotnosti nadrze a bude se muset koupit nova, ted uz toroidni.
Já myslím, že bychom měli mít radost, že se Američani učí tak dobře česky a navštěvují Auto.CZ. Jinak bych si mohl myslet, že je igorcas taky z tý ***ský Evropy. Není on náhodou ***? Igore, za to se nemusíš stydět, že se ti líbí hošani. Mně se zase líbí žáby. Zkus veřejné přiznání, uleví se ti. Uvidíš. Tak hlavu vzhůru! My ti s klukama tady držíme palce :yes:
Ne, jsem ročník třicátej, synku. Ředidlo si leju do rypáku, abych vůbec ráno vstal ze slamníku. Ojetý gumy používám na galoše a na vyjetým oleji smažim kapříky. Ještě nějaký dotaz?
Hele brabuse do toho netahej, stary americky kocary zerou mnohem vic a taky jich mnohem vic jezdi. Ze ma kozenej interier je nutny zlo, ja bych volil mekoucky velur (ne do brabusu ale do svyho auta).
Tohle jsem jen rychle našel... [odkaz] ... no jistá podoba tam je, hlavně tím, jak se kolem toho středu "pnou" ty odlišně barevné díly po stranách, mají podobné klenutí.. Ale jinak to Caddymu nesahá ani po kolena..
Ty ses asi nejakej sedesatej rocnik kterej redidlo lije do kanalu, ojety gumy spali doma na zahrade, vyjetej olej vyleje za barakem do rybnika ze? Za komunistu bylo vseho hafo ze jo? Krusny hory sem Krusny hory tam, je to vod baraku 50km, tam se nikdy nedostanu, tak na to se.u. Ze je to tak?
OK, tak třeba v dřevěné "vložce" mezi světlou a tmavou částí, pak ta schránka v tom 90° úhlu na středový konzole a vůbec její příčnej profil... Jinak mě je příjemější taky (no neseděl sem v tom, ale na pohled), zvlášť se nemůžu vynadívat na ty sedadla... uff
Promin lonesi, nic proti te "platforme", urcite to ma vynikajici vlastnosti, ale tvuj prispevek na me pusobi nejak takto: "Vzacna zelvovina z zelvy ktere je na svete uz jen 20 ks v loziskach, mahagonovy vicko nadrze ze stromu kterej byl 1000 let starej, volant potazenej kuzi chranenyho nosorozce a gelova vypln sedadel je z velerybiho tuku. Fakt pokrokova platforma." To asi ta balsa a slovo vzacne kovy... Nikdo si neuvedomuje, ze je potreba setrit, recyklovat a jezdit na LPG! :-)
To je fajn.. :yes: , no jak už jsme se spolu bavili, mě se nejvíce líběj volanty od Lincolnu... Možná kdybych si připlatil... Jdu se kouknout někam na toho Lexe, jak to je...
Tak akce by to nebyla špatná... Jeden, dva by odvedli pozornost personálu a někdo jinej by prostě odjel... Ono to asi nebude tak jednoduchý, co? To by lidi nejezdili v Loganech...
No upřímně řečeno bych rád věděl, v čem tu kapku vidíš... Mě ho nepřipomíná ani za mák... A tady se musím zastat Caddyho, protože podle mě je tenhle interiér příjemnější...
Sjíždím celý den americká fóra. Tam nejvíc středový panel přirovnávají k u nás neprodávanému Lexusu ES300 a ta podoba je tam vážně značná. A taky kritizují sdílení volantu s lacinějšíma modelama koncernu GM. Jinak jsou ohlasy veskrze pozitivní.
Escalade 2006. Musím říct, že tentokrát se mi líbí. Obrovskej rozdíl oproti stávajícímu modelu. Pryč je ten chromovej grill, to je dobře. Zadní světla pěkně vytažený na výšku, přední také více v současném duchu značky.. Budíky jen do stošedesáti :-) , ale moc hezký, jednoduchý, dokonce i to modrý podsvícení jim sluší... Prostě zpátky na nohou.. :yes::yes:
Jo. Všemožné vzácné lehké kovy, speciální plasty, balsa atd. Fakt pokroková platforma. Ale každý si do ní rád rýpne, že je to "plast". Pak to zní jako Trabant. ;-\ Stejně jako Small Block ve Vettě odsoudí třema písmenama: OHV. A materiály, poměr spotřeba/výkon atd už nikdo neřeší.
Proč ne, dřevo je dobrej materiál nejen na interiéry, je pevný a pružný (musí se ale ošetřit proti hnití). Třeba jeden zámek (myslím Lednicko-Valtickej areál, ale jistej si nejsem) je celej postavenej v nějaký bažině na dřevěnym roštu, kterej je zalitej vodou. 200+ let a pořád drží...
Jo od toho sem čet' pár příspěvků (abych věděl do čeho jdu) no a příjde mi to takový... divný, ale osobitý. Jinak se mi líbí, že tu nejsou moc rozepře a flamewary (dlouhý vlákna mi jinak nevaděj). Já zas nemám moc čas o víkendu (vlastně vůbec), ale přes tejden, toho bude víc (jestli o to někdo stojí)...
Teď jsem bohužel ale u počítače ve škole, tak se omezuju na krátké výštěky. Až se večer vrátím domů, napíšu tu o Escalade celou trilogii. >:D Jinak grafomanů tu máme už několik. Jen počkej až přijde nejznámější z nich: GTI. >:-[]
Whoa, to je rychlost. Tenhle server jsem objevil nedávno a očividně je dokonalej pro ukojení mých grafomanských tužeb. Člověk se něco dozví a lidi rychle odpovídaj...
On se prodává i ten šíleně dlouhej Escalade (ESV nebo tak nějak)?? To je na parking trochu drsnější. Před marketem zabereš dvě stání vedle sebe i za sebou : ).
to uz bude o takom case jedno. urobime crashtest modelu, co ma lones vedla postele, oslavime 5 hviezd a hotovo. a ako poznam policiu cz & sk, pridaju sa ....
Prosimtě, kolik evropskejch aut má 3 místa v první brázdě? Nepočítám dodávky... Jestli narážíš na abnormální šířku, tak se koukni třeba na BMW X5, nebo Range Rover...
lonesa som rano videl na zastavke elektricky ... bol nahodeny v obleku a niesol nejaku kyticu v tvare loga caddyho. a ako ho poznam vecer bude grill party v obyvacke, kde sa bude podavat originalne americke pivo, pre vodicov coke, popcorn a ine americke vynalezy. a samozrejme v ustach marlboro. party zacina v 7. budte presny!!! vivat caddy & lones. >:D
ak niekoho posudzujes podla toho, ake auta vyraba a "hovienko" o tom vies, tak mi ta je luto.
teraz k veci. auto dostalo strih, ktory jasne dava najavo, z ktorej dielne pochadza. trosku som sa bal interieru, ale vidim, ze stare americke casy su asi definitivne prec a snazia sa. interier je podla mna v pohode, aj ked ja by som to drevo nahradil inym materialom, ale to bude urcite v ponuke. rozmery sa dali ocakavat a co sa tyka spotreby, mozno sa budeme cudovat, a aj tento pan nadomnou, aku to ma spotrebu. myslim si, ze "raperi" uz maju objednane. kupuju to vacsinou cierni spoluobcania, aj ked mi je vzdy podozrive, kde na to beru.
ozaj zabudol som, to auto ma jednu jedinu chybicku. nie je moje!!!
pekny den vsetkym a "lacovi" spravaj sa slusne.
Musíš uznat, že s takovym autem je cesta relativně nejpohodlnější. Máš rozhled, parkovat se s tim taky docela dá a uvezeš 6-7 (když se zmáčknou) spolucestujících. Navíc ty královský trůny (to už nejsou ani sedačky)...
Starsi model se mi libil vic, tohle uz je moc uhlazeny :no: , jinak mluvit o tom, ze tenhle model je vrcholem rozezranosti je noseni drivi do lesa. Chtel bych videt, kdo si to v Evrope koupi?
no výkon je to docela slušnej, ale ta užitečná hmonstonst na takový auto nic moc ... psal jsem to už jinde, u mě osobně vede v této kategorii Lincoln Navigator :yes:
a je škoda že QX56 je tu v čr jen pár, to je taky hezký autí